İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      15

    • Mesaj

      80.322


  2. Cem Işık

    Cem Işık

    İçerik Yöneticisi


    • Puan

      13

    • Mesaj

      9.459


  3. İlkay Başaran

    İlkay Başaran

    Gold Üye


    • Puan

      13

    • Mesaj

      12.595


  4. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      12

    • Mesaj

      104.684


Popüler İçerik

02-09-2022 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Merhaba. Pulsarı arabayı değiştirmek için sattıktan sonra eşimin ifade değiştirmesiyle (arabadan memnunum değişmeyelim kendine motor al) bende Bajaj'dan yana memnunuyetim sebebiyle hiç başka markaya yönelmeden yine aynı markadan devam ettim. 2017 model Dominar d400. Euro 4. Aracı ilk sahibinden 12 bin km de satın aldım. O da denizli bayisinden 2020 haziran ayında sıfır almış. Satışı yaptığım gün 180 km yol yaptım genelde 115 - 120 km hızla ara sıra 150 155. 3,4litle/100 km tüketim değeri yakaladım. 90-100 ile sabredilse 3 litreler kolay yakalanır. 6500 devirde 35 nm tork veriyor o kısım çok güzel zaten bunu seçme sebebim de yüzde 90 bu. Çok güzel alt devir torku var motosikletlerin dizeli gibi. 6.vites 3000 devirde seyir edebiliyor ve gazı açınca alt vites istemiyor bu da yakıt olarak yansıyor zaten. 9500 devirde kesiciye giriyor biraz düşük ama nedense böyle yapılmış haritası. Aks aralığı birçok naked motordan daha uzun. Kuru ağırlığı 184 kg. Yağ yakıt vb olduğunda 200 kg oluyor. Rğzgar dengesi ve ön arka abs si çok hoşuma gitti. Tcs olsa hakkıymış aslında 2.viteste 3500 devirde gazı tam açtığınız anda patinaja düşüyor. Bunda lastiğin etkisi de büyüktür ama daha iyi lastikle de aynısını yapacağını düşünüyorum. Satışın yapıldığı gün evrak konusunda yardımcı olan Mehmet (Emmi) abiye çok teşekkür ederim. Fotoları atmaya çalışayım. Bu arada 6.9 saniyede 100 e çıkıyor. Bir iki videoda gördüm. Ben denemedim. Tek silindir tek egzantrik 4 valf 3 buji.
    1 Puan
  2. 1.6 Atmosferik 16v Motor 105 hp 6 İleri Kısa Şanzıman. 4x4 lü ve tüplü 87 binde. 2011 model Tüp dolum ağzı depo kapağının yanında. Dolu olan paketmiş ama CC yok.
    1 Puan
  3. Yeşil devimi aldım arkadaşlar, süreç biraz yorucu oldu. Bu süreçte telefon ile bol bol rahatsız ettiğim emmiye de teşekkürler Şahinin satışını verip sanayi sitesine gitmek üzere yola çıktım, satıcıyı arayıp yarım saat sonra ivedik sanayiinde buluşalım dedim, onayladı. Sanayiye varınca konum attım tekrar aradım, bundan sonra yaklaşık bir buçuk saat satıcının lütfetmesini bekleyip sıkıldım ve tamircime "gelirse sıkılıp gittiler" de gönder deyip ayrıldım. 10 dk geçmeden adam aradı, gelmiş. Aracı ustama gösterdim, motoru yakın zamanda rektefe görmüş, durumu gayet iyi, mekanik olarak sorun yok, iç trimleri düzgün. Uzun zamandır gördüğüm en düzgün mondeo dedi. Oradan çıkıp emminin "gitme" demesine rağmen ekspertize gidip aracı orada da gösterip motor ve mekanik anlamda aynı bilgileri edindim. Kaportada değişen yok biliyorduk, 4 değişen dedi ekspertiz. Sanayide usta kapılar değişmemiş dedi. Durum muamma. 98 model aracın menteşe vida kafalarında anahtar izi olunca değişmiş diyorlar. Biraz daha pazarlık edip aracı 94 bin TL'ye aldık (aldık dediğime bakmayın, forumun sgkcısı halletti o işi, ben pazarlığa karışmadım, sadece ödemeleri yaptım) Arka tampon çok parçalı hale gelmiş, aracın sahibi kıbrıs gazisi, sol bacağı protezmiş amcanın. Bina otoparkında park manevrası sırasında bol bol debriyajı kaçırıp bubaya tıklamaktan arka tampon haşat. Araç komple boyanmış, boya düzgün. Sadece arka çamurluk ağızlarında ufak bir işlem gerekiyor pas başlangıcı var. Kalan kısımlar temiz. Araçta hafiften sola çekme vardı, sol ön teker havası 20 çıktı Klimada gaz yok, kaçak varmış, bakılacak, diğer donanımlar çalışıyor. Ön takıma baktırdım, ön arka Z rotları ve bir şeyin burçları değişse iyi olur dendi. Döşemede iki yerde yırtık var, yapılacak. Direksiyondaki deri kaplama sökülüp altında ne olduğuna bakılacak, durum kötü ise yeni ve düzgün kılıf dikilecek. Sol stopta çatlaklar var, ya çıkma stop bulacağım ya da tamir edilecek. Ön farlar temizlenecek. Yağ kaçakları var, özellikle karter bölgesinde yoğunlaşmış, o kaçaklar tespit edilip ilgili contalar değişecek. Öne yatan ve düzenli açılıp kapanmayan sol ön cam halledildi, yedek anahtar yoktu, yapıldı. Triger değişiminin ne zaman olduğu belli değil, ilk iznimde triger yağ ve soğutma suyu değişecek. Vakit durumuna göre, yetiştirilebilirse yağ kaçakları halledilecek. Fren balataları kontrol edilecek, gerekiyorsa değişecek. Gelelim esas konuya, rölanti dalgalanması mevcut. Benzine aldığımda azalıyor. Muhtemelen boğaz kelebeği ve rölanti valfi falan hiç temizlenmemiştir. @Çağlar Bayur bu işe ne diyorsun abi, nereden başlayayım? Fotoğraf çekmeye fırsatım olmadı, ilan fotoğraflarından koyalım, detaylı temizlik sonrası fotoğraflar gelir.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...