Skor Tablosu
Popüler İçerik
03-11-2022 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Yazılanları okuyunca şirketime dua ediyorum finans bölümü ne tam yetki verildi en yüksek teklif için bastır denildi. Çalışanım ne kadar çok alırsa o kadar iyi diyor yönetim.9 Puan
-
Özelden görüşmeyin, buradan yazışın ki, sonra başka yaptırmak isteyenlere yol olur4 Puan
-
Avkat alımına kim bakıyor abi sizde? Hemen geleyim4 Puan
-
Aynen dediğiniz gibi geri viteste start aldığında lambalar yanmıyordu, müşür arızası çıktı. Müşür 150 tl, işçilik 50 tl çözdüm. Vermiş olduğunuz bilgi için çok teşekkür ederim.3 Puan
-
3 Puan
-
Sodexo ne kadar sen onu de. Biz en son zam istedik kavga cikti. Calisanlar olarak ayaklandik ve galip geldik. 22 liradan 23 lira olmustu sanirim.3 Puan
-
Universal cihazlarla okunan hata kodları çok yanıltıcı Renault'larda. Tavsiyem, mutlaka CLIP ile okutulmalı araç. Bununla beraber, CLIP'i yorumlayacak usta da gerekli. Bazı CLIP hataları ortak çıkıyor ama burada tecrübe devreye giriyor. Usta yoksa, ben olsam kendimi yetkili servise teslim ederdim aracı. Kişisel tahminime gelince: 90km'yi geçmeme başımıza geldi, seleonid valfi değişti. Ancak bu kızdırma bujisi de olabilirdi, yakıt pompası da. Yetkili servis nokta atışı söyledi burada bize. 90hp'lerde DPF olmalı diye hatırlıyorum. Renault'larda rejenarsyonu duymak pek mümkün değil. Bu sebeple yok gibi düşünülüyor. Yine CLIP'le manuel start verilebilir rejenerasyon için.3 Puan
-
Şimdi @Servet Aydın gelir kırmızı ve mavi kabloyu kestirir iş biter. DCİ onun ihtisası.3 Puan
-
Doğrudur, max 6 gördüm hibritte. Ama aracı çalıştırıp direk sporta alıp, klima sonda ve ışıklarda ilk ben kalkarak.3 Puan
-
3 Puan
-
https://www.icisleri.gov.tr/12-kasimda-ulke-genelinde-tatbikat-yapilacak-sms-gonderilecek bol bol duyurulması lazım diye düşünüyorum özellikle evinde yalnız yaşayan büyüklerimizi uyaraım, 12 kasım akşamı birden şaşırmasınlar. İlk defa yapılacak bir tatbikat var, hazır olmalı panik olmasın2 Puan
-
burada koptum gittim ben, kelimeler kifayetsiz, sektör adına utanç verici2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Ben de bunu düşünüyorum. Ne elektrik var, ne şarj istasyonu. Adam İsviçre Alplerindeki köye trifaze hat döşettirir mi?2 Puan
-
yani motor çalışarak gittiği yol boyunca 100km de 7,8lt tüketmiş veslie ile %78 ile alakası yok rakam benzerliği2 Puan
-
tamamı ile eksik bakımdan gelen arıza tarifi, not: yetkili servis bakımı da eksiktir opet miş zaten bu bile kafi nasıl bir makine görseli veya ismi cismi var mı2 Puan
-
dpf iptal edildi. pompa enjektör regülatör vs ne ise o sonraya kaldı. kimsenin düzgün birşey bildiği yok sanayide. adamın birisi enjektörden girdi turbodan çıktı mesela, moron. servis açsam ya paraya para demem yada bu denk geldiklerim gibi hem sahtekar hemde çok bilmiş olmadığım için batarım.2 Puan
-
2 Puan
-
niye geçmesinki? katalitik konvertör mevcut. bizimservis minibüsüde bu şekilde mecburen. dpf dediğin şey tam bir saçmalık bana göre.2 Puan
-
Bana da aradığın güç içinde, sende olanı sana koyacağız falan bişeyler dedi anlamadım2 Puan
-
Ankara'ya ofis açmayı düşünürler mi abi @Oğuzkan Erışık ile birlikte geliriz MB S400d O da füze sayılabilir2 Puan
-
Loader operatörü, santral operatörü, kalite teknisyeni lazım mı?2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Resimdeki parçayi öğrendim diyot tipi termik sigorta imiş parçayı değiştirdim kalorifer hava kademeleri şuan sorunsuz çalışmakta bu arada parçanın değerleri 15 Amper, 121 derece2 Puan
-
- 1.8 motor - li-ion pil (daha fazla pil kullanma oranı) - yeni inverter ve daha güçlü elektrik motoru - 140 beygir - 2 çeker Fiyatları açıklandı. Flame paket en düşük donanım olarak satılacak ama aslında epey dolu. toyota donanımları şöyledir vision dream flame flame xpack possion possion xpack corolla cross hybrid flame 835.000 flame xpack 865.00 possion 927.000 possion xpack 995.000 muadillerine çok iyi fiyat bence1 Puan
-
Arkadaşım başıma geleni kısaca anlatayım belki faydası olur.3 yıl önce termostat değişti yalnız termostati ters takmış.aracin anı hararet yükselmesi yapmaya başladı.sonra radyatör değişti.tikali diye,yine yapınca termostata tekrar delik açıp taktı sorun çözüldü.bu defada kışın araç ısınmadı.sonrasinda yağ soğutucu değişti.hazir degismisken termostati yenisiyle değiştirdim.yine anı hararet yükselmesi yapmaya başladı.baska bir ustaya gittim.silindir kapağını kontrol için arabayı bıraktım.termostati açmış ters takılmış diye beni aradı.duzeltince hiçbir sorun kalmadı.bosuna masraf etmişim.sizde doğru yönde takıldığından emin misiniz? Birde hava olayı var iyi alınmalı.1 Puan
-
randevulu gelen felaket anca çin malın da olur, 2 senede bir uyduları düşüyor tepemize1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
bir düzeltme yapalım, açılışı yapılan yer üretim kampüsü belediye başkanı açıkladı, üretim yetki belgesi 27 ekimde imzalandı bant henüz yok, bunlar tip onayı için hazırlanmış getirilmiş1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Cotech garage var işlerinde iyiler Euro5 motora sahip araba dpf var abi Ben de 1 yıldır kendi arabamda hiç rejenerasyon görmedim. Vw gibi değil bu işlem devri yükseltip fanı açmıyor. Dpf dolarsa önce egzoz emisyon hatası veriyor,bence sorunun orada değil.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
@Sami Demirpaz tam dediğin gibi kullanıyor. Yani kullanıyordu ?? Önceki aracı focus 10’un altına düşmezmiş. Hibrit ile 5-5,5 yakıyor diyor.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
sıcak su torbası ile kışı bile kalorifersiz geçirir ben arabada kullanıy… eeeööhhmmm. Pardon şey, şantiye çalışırken kullanıyordum1 Puan
-
benimde var öyle bi tanıdığım. Yıllarca aynı yerde müdürlük yapmış düzgün karakterli akrabamız. Çocukları okuttu. Kendi evi var. Bir de eski astrası var. Bu kadar. Desenki togg’u rahatlıkla alabilir mi? Alamaz. Birikimlerini zorlaması lazım. Belki cepleni dökse alır ama ülkede yarının garantisi yok diye birikim yapmak zorundayız. ama başka tanıdıklarım da var. Proje ofisinde yatıp, sıfırdan kamuda iş dosya takipçiliği yaparak para kazanmaya başlayıp 10 yılda müteahhitlik yapmaya başlamış ve lükse ulaşmış şekilde yaşayan biri. Şimdi kendi mesleğimden örnek vereyim. Okul bitince kpss ile kamuya geçen arkadaşlarım ay sonunu eh işte getiriyor. bazıları kendini geliştiremedi. Yapı denetimde, proje ofisinde ucuz işlerde çalışıyor. Alt seviye yaşıyor bazıları okuldayken yırtmaya başladı. Maaş bile almadan başladığı şantiye macerasında proje müdürü, koordinatör veya merkezde proje yönetim departmanlarında çalışıyor. Veya yurt dışında zor şartlarda çalışarak tecrübesine tecrübe kattı. Hep bir üst adıma çıktı. Lüks içinde. bazıları kendi işini yapıp yine çok para kazanıyor. Bunlar hep bir üst adıma geçmek için mücadele etti. Hayatlarını plana soktu. Neyse çok uzadı. Eğer iş ve geleceğimizi planlayıp doğru çalışırsak ortalamamız yükselir. Herkes alır bu arabayı. G7’ye gireriz ülkece. Diğer türlü coğrafya kader, dıj güçler, din falan deyip kendimizi avuturuz ne kadar ekmek o kadar köfte. Maalesef gerçek bu @İlkay Başaran ülkede bazıları kesimin olaydan haberi yok. Çalışmayı bile sevmiyor. O kısmı düzeltirsek insanlar haklarını aramaya başlayacak. Sonra gelir adaleti kendinden gelecek. Düzen gelecek. Biz daha çok hazırı seviyoruz1 Puan
-
Ne ilgisi var? Gelir meselesi bu. dersin ki bajaj qute gibi bir model olacak onu anlarım. Bu kez de türk arabası bu mu halk buna mı layık vs diyecektik. bişey Türk malı olunca ucuz olmak zorunda mı? Niye?1 Puan
-
Sokağa çıkıp baktığımda refah seviyesinde yaşamayı hakeden vatandaş görmekte zorlanıyorum. tembel, kendini geliştirmekten aciz, bir adım ötesini düşünmeyen, planlı çalışmayan, işten kaytarmak için can atan, asgari ücret alırken ben nasıl daha fazla kazanırım diyemeyen, aklı yatarak yaşamakta olan insan o kadar fazlaki. bu adam neden alabilsin bu arabayı, haketti mi? 900 değil, 500 olsun. Alabilecek mi yine? ne zaman toplumun çoğu ilk paragrafta yazdığım gibi değilde, tersi gibi olursa, işte o zaman ülkece G7 ülkesi olup her şeyi yapabiliriz. yani kısacası ne kadar ekmek o kadar köfte kardeşim. Biz buyuz maalesef.1 Puan
-
Bu kadar modeli elektrikliye çevirecek altyapı yok. Zamana yedirerek yapmaları gerekirdi sonunda patladı tabii1 Puan
-
1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00