Skor Tablosu
Popüler İçerik
23-01-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
10 gün önce bir haber vardı yolcu taksiye biniyor, taksi şöförünün kafasına kaldırım taşı vuruyordu.. arabaya binen yolcunun dürüst namuslu olduğunu nasıl anlayacağız? Ya da kadın yolcu bindi, beni taciz etti demeyeceğinin garantisi var mı? Ben de yardımlaşma taraftarıyım ama bu tip çekinceler olunca kafada, insan 2 kere düşünüyor..5 Puan
-
sadece yük endeksi değil, yolu tutma becerisi viraj alma kabiliyeti de devreye girer, C tipi bir lastiği hiçbi bineğe hiçbir şartta takmazdım, sırt yanak desenleri tasarımları çok farklı4 Puan
-
Buraya göre bakarsınız. 1500 kg araç + 500 kg yük = 2000 kg / 4 = 500 kg (Normal bir araç ve 4 kişi ve hafif bagaj ile ortalama kg) Araca sonradan yük bindirecek herşey kg hesabını değiştirir buna göre yüksek endeksli lastik kullanmakta fayda vardır. Misal kendimden örnek vereyim ben 102 T kullanıyorum 850 kg x 4 = 3400 kg toplam taşıma kapasitesi var 1500 araç + 500 yük + 800 kg römork = 2800 kg4 Puan
-
Silecekler geldi, taktım. Cam biraz kirlensin deneyeceğim. Kaliteli bir yapısı var. Otobanda 120-130 km/h giderken rüzgardan dolayı oynama yapmadı, artı bir durum benim için, öncekiler ucuz marka idi, oynuyordu.4 Puan
-
@Oğuzkan Erışık @Zafer Bakar koşun koşun araba yıkanmış ? Bir daha böyle fırsatı yakalayamazsınız ? Araba yıkandı rot balansa girdi 100 120 civarında titreme vardı. Rotta çok sapma yokmuş. 400 lira bayıldık.3 Puan
-
3 Puan
-
Hız ve yük indeksini belirleyen lastiğin hem kimyasal yapısı hem de fiziksel yapısıdır. Hamur yapısı ve desenler yani. Bu da doğrudan sürüşe etki eder, ticari olduğu için dayanıklı olur ama aşırı sert olması kaçınılmaz. Aracın sürüş dinamiklerine olumsuz etki yaratacağı kanaatindeyim.3 Puan
-
mis gibi olur tamiri gayet mümkün. çatlağın başına sonuna minnak matkapla delik açılır sonra çatlak boyunca sağlam bir epoxi yapıtıcı ile yapıştırılır3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Yan sanayi alınacak ve alınmayacak parçalar vardır. Devirdaimi termostatı yan sanayi almam. Alt taşıyıcıyı alabilirim. Rotları alabilirim. Aksı alabilirim. Ben de olsam bu parçalara 8000 lira vermezdim3 Puan
-
3 ay sonra z-rot'lar ses yapmaya başlayınca gelen pişmanlık hissi. Bazı şeyler yaşayarak öğreniliyor.3 Puan
-
Herkese Merhaba, Forumda yıllardır bilgi okuyorum ve bu sayede çok sayıda hata çözdük. Benim durumumda olanlar için bir başlık oluşturmak istedim. 2 gün boyunca çalıştırılmayan dizel aracım bugün bir kere marş aldıktan sonra tekrar marş almadı. İlk olarak araç arkaya doğru hafif eğimli bir yerde 2 gün boyunca bekledi bunu belirteyim. İnsanların aklına ilk gelen şey akü bitmiş olabileceğiydi ama aküyü yeni değiştirdiğimden ve marş aldığından ötürü akü seçeneğini kafamda eledim. Kızdırma bujisi de değildi. Mazot filtresi seçeneği en mantıklısıydı ve mazot filtresi değiştirildikten sonra sorun çözüldü. Mantığını ise şöyle açıklayayım: Araç geriye doğru hafif eğimli olduğundan ve filtre verimli olmadığından mazot çekemedi. İlk çalıştırmada mazot filtresinin içindeki mazotu kullandı ve arkadan mazot çekemediğinden stop etti.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Burdan mı geçtin ?? Senelerdir lastik değişimine para vermiyorsun abi. 400 neki.... biz bir yılda veriyoruz onu..2 Puan
-
Hükümet sokaktaki şiddeti görmezden gelmeye devam ediyor. Kural tanımamazlık aldı başını gidiyor2 Puan
-
2 Puan
-
Bildiğim kadarıyla öyle olmalı oem ledli otomobiller de. aşağıdaki ilanı şimdi buldum, mercek ile led entegre bölümü ayrı, değiştirilebiliyormuş.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Ticari araç lastiklerinin üretim amacı yük ve yol şartlarına uygun olması. Daha sağlam (kolay kolay yapısı bozulmaz/yarılmaz/patlamaz) Daha uzun ömürlü Daha ağır (yakıt tüketimi artar/alt takıma/araca ekstra yük bindirir) Daha fazla yük kapasitesi Daha geç ısınır (yol tutuşu olumsuz etkiler) Binek araç lastiklerinin üretim amacı ise, güvenlik, konfor, ekonomik kullanım olduğundan, ticari araçlara binek, binek araçlara ise, ticari araç lastikleri üretim/kullanım amaçları farklılığından dolayı takılmaz.2 Puan
-
Yok Mahmut bey mesken :-). Sabah sabah şok etkisi yarattılar. Endeksi yanlış okumuşlar. 3000 m3'lük ufak bi yanlışlık. Sağolsun enerya yetkilileri hemen durumu çözdüler gün içerisinde tekrar sayacı okuyup düzeltme işlemi yapılacak. Geçmişte örnekleri vardı; sen bu faturayı öde eğer yanlışlık varsa biz düzeltir sana geri ödeme yaparız diyecekler diye korktum. Yoksa yanlışlık olduğu bariz belli idi. Burası Nevşehir burada her şey mümkün :-D 3 buçuk yıldır faturanın üzerinde kuyumcu reklamı var. Herkes normal karşılıyor ve kimse bir şey demedi. Belki faturayı kuyumcuya yatırmaya giden bile olmuştur2 Puan
-
Otosan OEM degildir. X firma markasi ile degil aracin logosu ile uretilen ve uretimde takilan parcadir OEM. Orjinal Ekipman Üreticisi. Almanya daki arac sahibinin otosan diye parca aradigini hayal edebilirmisiniz? OEM evrensel olur. Ford Otosan, 1959 yılında Vehbi Koç tarafından Acıbadem, Üsküdar'da kurulmuş Türk otomotiv şirketidir. Vikipedi Bir marka parcaya göre OEM olabilir. Mesela Mann Audi yag filtresi icin OEM olabilir ama hava filtresi icin olmayabilir. Dolayisi ile OEM derken her parcasi icin denemez. Örnek; ATE-TRW de ayni zamanda OEM dir. Bazi araclarda fabrikasyon bu parcalar kullanilir ve üzerinde logo olur. Bkz: Bosch da OEMdir mesela. Enjektör, ABS beyni fabrikada takilir. Ama bosch silecegi OEM diye almayiz.2 Puan
-
2 Puan
-
bunu otosan da toplantıda masaya yatırmıştım, hans ın arabasına hamburgta otosan filtre takılıyor mu dedim , sonra ufak bir münakaşa çıktı2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Sorun olmaz, C tipi lastik SUV da kullanılabilir. Daha dayanıklı olurlar, yeni takılacak lastiğin marka modeli bilmiyorum ama ses sorunu olabilir diğer aksamlarda sorun teşkil etmez. Vesile ile uzun araştırmalar mühendislik hesaplamaları sonucunda benim Duster ın lastik ebatını 235/60R16 ya çıkarmaya karar verdik BF Goodrich Urban Terrain de karar kıldık.2 Puan
-
2 Puan
-
Araçlarıma her şeyi modiye edebilir, değiştirebilirim.. Asla lastik ölçüsünü değiştirmem önerilen değerler dışına çıkmam. C sınıfı lastik daha önce incelemedim. Kötü ihtimaller: Sert olacaktır, süspansiyon sistemine aşırı yük binecektir. Hız endeksi düşük olacaktır, yüksek hızlarda ya işini yapamaz, ya da parçalanır. İyi ihtimal, sağlam olacaktır, kolay darbelerden zarar görmeyecektir.2 Puan
-
Yan sanayi ile OEM farkını da bilmiyor bizim millet. Kimi OEM parçaya orijinal diyor, kimi yan sanayi. Tanımlar aynı olmayınca tespit de tutmuyor.2 Puan
-
Abi yüzlerce araca taktık. Bizzat 2020den bu yana corolla araçlarımızda kullanıyoruz. Tavsiye ederim. HIR2 9012 Ampul kodu.2 Puan
-
2 Puan
-
Kodiaq aracımda aynı dertten müzdariptim, lazer dahil her ampulü denedim. Led takınca kesilme çizgisi sorunu yaşadım. Led mercek taktırdım en son, fabrikasyon ledli gibi güzel bir sonuca ulaştım nihayet. Tavsiye ederim herkese2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Haritayı silip baştan denedim. Çıkmıyor o rampayı nedense. Hatta rampanın üstünü süpürüyor ama banyoya geçmiyor. @Emre Şimşek 5,5cm mi atlıyor? Abi kibrit tamam ezdiniz ama herkesin robotu da mı turbolu çok çeker falan yaa2 Puan
-
C tip lastikte güzel bir fiyat avantajınız var ise alır takardım ben.1 Puan
-
Macera aramanın faydası olmaz. Aksine ön-alt takım ve yürür maliyetinde beklenmeyen masraflara sebep olacaktır.1 Puan
-
Ben de Alfa servisi Opar filtre taktığı için İtalya'dan Alfa Romeo logolu yağ filtresi getirttim, müşteri kabulde ters ters baktılar.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
iyi güzel ama pahalı. Pahalı olsun ama ömrü de uzun değil. Toyota’da oto far kapanmıyor. Kapatmak için her çalıştırmada kolu parklara çevirmek gerekiyor. O zaman da stoplarda ampül yanıyor sürekli.1 Puan
-
1 Puan
-
Satıştan kaldırıyorum aracı, egealar bütçe üstü oldu, diğer seçenekleri de denedim, beğenmedim. Binerim golfüme1 Puan
-
Dalyan iyidir hoştur ama küçük bir yer. Dalyan’da 1 gün dolu dolu gezersiniz. Kaunos antik kentini gezer, tekne turu yapar, çamura bulanır, İztuzu plajına gider yüzersiniz. Akşamı köyceğiz kordonda geçirebilirsiniz ama Dalyan’da da belediyenin çay bahçesi var. Sandığınız gibi pahalı değil. Çok pahalı olan geçen sene 120 liraya hamburger yediğimiz Göcek’te bile Belediyenin mekanında 20 liraydı hamburger. Datça’ya gidilir gidilir de kalman lazım. Ama ordaki köy evleri bile anasının gözü olmuş. Ben uygun bir yer bulamıyorum hiç. Hep kazıklanıp dönüyorum Datça’dan.. Fethiye Ölüdeniz yazın tam sinir harbi. Artık trafiği kaldırmadığı zamanlar oluyor. Hele ki bayramlarda Ovacık’tan başlıyor kuyruğu millet kontak kapatıyor beklerken. Otopark desen sıkıntılı. 50₺ vermiştim geçen sene. Ölüdeniz’e gidecekseniz öyle tatilci gibi istediğiniz saatte değil, sabah 7-8 gibi gidip, öğlen ya da öğleden sonra dönülebilir. Akyaka’nın tekne turu çok güzel. Aklınızda bulunsun. Ama kısa tekne turu dersen Azmak’ta kişi başı 30₺ idi buz gibi suyun üzerinde 20 dakikalık tur. Ha gerek yok dersen Azmak kenarına park edip kamp sandalyenize oturup serinlikte vakit geçirebilirsiniz. Azmak turu yapan kooperatife ait bir lokanta var ben yeni keşfettim fiyatlar makul. Güzel kelle paça çorbası var, köfte vs de var.. Konaklama için Ekincik’e bir bakın. 1-2 günü geçmeyecek şekilde kalınabilir. Sultaniye Kaplıcası gerçekten şifalıdır.. Neyse dağınık oldu ama 12 yıllık tecrübelerim bunlar..1 Puan
-
Üstündekiler hazır da araba yok hâlâ1 Puan
-
Önce şu geçici körlüğe sebep olan beyaz ampullerden başlasalar keşke.1 Puan
-
Hafta sonu geri görüş kamerası ve cam filmi yaptırdım. Arkalar 2 önler 1 numara Magnet marka. Bu arada bir soru sormak istiyorum. Daha önce hiç dizel aracım olmadı. Bu dizel otomatik aracı arada sırada yüksek devirde mi kullanmam gerekiyor? Çünkü genel olarak 1000-2000 devir arasında gidip geliyorum trafik akışına göre.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00