İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

04-03-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Tükanın yerini biliyorum. Daşlarım. Camları kırarım.
    6 Puan
  2. Cam tavan motoru daha önce garip bir şekilde tamir edilmiş. Deforme olan metal dişliyi ortası yuvarlak olan bir model ile değiştirmişler tabi bu dişli mile oturmadığı için milide spiral ile taşlayıp yuvarlatmış ve dişliyi kaynatmışlar. Dişli tam eksende olmadığı için biraz kasıyormuş açılıp kapanırken ses yapıyordu beni çok tedirgin ediyordu olmadık bir yerde açık kalacak diye. Mil ile birlikte iç plastik dişliyi 80 TL ye metal dişliyide 40 tl ye temin edip motora giriştim. Dişlinin hali içler acısı Ayrıca plastik dişlinin olduğu yeri açmak için bu preslenmiş kısımları açmamız gerekiyor. Matkapla delerek patlattık o kısımları. İç dişli kırılmış Yeni dişli ve mil yerinde. Yeni metal dişlide yerinde. matkapla delip açtığımız yerlere metrik 3 diş açtım ve civata ile sabitledim. İşlem tamam. Bu tamir megane 1 , scenic 1 , clio 1-2 ve peugeot 206 için aynı birinin işine yarar belki çünkü ben doğru dürüst kaynak bulamadım türkçe.
    4 Puan
  3. Arabayı teslim aldım. Arabayı Perşembe sabah bıraktım. Yapılmaya başlandı. Supaplar ve motor içi bu durumda idi: Cuma günü durumu öğrenmek için ziyaret ettim. Filtreler triger set bujiler ıvır zıvır değişim istedim. 11800 lira tuttu 11500 ödedim. Sonuç yolda giderken rampa çıkarken V6 gibi vuruntulu çıkan ses yok. Araba sessizlesmiş. İlçeye giderken 95 km den 80-85 km ye kadar araba rampada düşerdi 91 km ile başladım 1 yerde 89 km ye düştü gerisini 91 km ile çıkmaya devam etti. Sanırım çekiş arttı. Motor soğukken ki çalışma testi olmadı henüz o vuruntu ve stop etme de ortadan kalktı ise sıfır motor sahibi olmuş olduk ?
    3 Puan
  4. Düşük bir mebla birazda cesaret ile e ticareti deneyin ? Ben ofisim dışında 4 yıldır internet üzerinden 0-1 yaş bebek giyim eşyası satıyorum... İlk yıl bir üründen 1 e 4 kazanıyordum, şuan komisyonlarin yükselmesi vs gibi etkenlerden dolayı o kadar kazanmıyorum ama bereket versin yine minimum bir asgari ücret bırakıyor, fazla ilgilenemedigim halde... Emekli olan annem üzerinden ışletmeyi kurdum, kadın girişimci, aracı satış formalarin kolaylıkları gibi bir çok destek de aldım... Hatta annem emekli olduğu için aylık bağkur da ödemiyorum... Bi düşünün derim part time olarak başladığınız iş, ileride neden asıl işinize dönmesin ki... Doğru ürün, doğru pazar ve doğru satış ile...
    3 Puan
  5. Tekrardan merhabalar yeni detayları ufaktan anlatalım Evet işin sonlarına doğru birşeyler şekillenmeye başladı 1 haftalık elektrikçi serüvenimiz de Elektrik Aksamı üzerine Sigorta kutusu kart temizliği ve gerekli onarımların yapılması. Kapı içi elektrik tesisatı siviçler otomatik kapı kilidi bagaj otomatiği merkezi kilit senkron ayarları ve kablo tesisatının revize edilmesi. Ön göğüsten arka bagaja kadar olan kablo tesisatının düzenlenmesi gerekli kablo değişimlerinin yapılması sonradan eklenen tesisatların iptali Cam otomatikleri elektrik tesisatı revizesi Araç kutup başı değişimleri ve şaselerin temizliği ölçümü Şuanlık elektrik işinin %60 bitti diyebiliriz Geri kalan motor içi ve trim panellerin şarj, altarnetör, ateşleme sistemi tesisatın kontolğ revizesi, araç cam kriko ve temizliği ve düzenlemesi araç torpido vb gibi panellerin montajı ile beraber yürütülecek. Bu kadar yorgunluğun üzerine ufak bir yorgunluk kahvesini de ihmal etmedik. Bu hafta sonu 2 günlük kısa bir ara veriyoruz iç döşeme ve geri kalan ana temalara geçmeden önce boya işini aradan çıkaracağız inşallah Bu kadar kaportası yapılmış iken şimdi ki adımımız fırın boya önümüzdeki bir kaç gün boyacı arayacağız. Ayrıca Tekirdağ Kapaklı,Çerkezköy,Saray vb yakın kısımlarda tanıdığı, işi bilinen ksporta boyacı var ise iletişime geçebiliriz
    3 Puan
  6. herşey bütçeye bağlı. çok da fazla saçıp savurmak istemiyorum kontrollu gitmek lazım. imirli torpili dediysek o kadaa diil..
    2 Puan
  7. Bugün bol mesai harcadım arabaya. Sol arka kapı fitili bozulmuş kapının kapanmasına engel oluyordu. Onu değiştirdim. Fıskiye memelerini püskürtmeli tip olanla değiştirdim. İnsignianın ki uyuyor. 175 tl Arka tamponu tabela direğine çarpmıştım. Macun boya vernik astar spatula zımpara bant aldım. 360 tl İlk defa macun çektim. Mükemmel bir sonuç çıkmadı ama daha iyisi için bin tl den fazlasını istediler. Eski halinden daha iyi benim için. 4 kat boya 3 kat vernik attım. Aldığım vernik nedense parlaklık vermedi çok fazla.
    2 Puan
  8. Alt takımda kalan son kısımda değişti, artık arıza vs olmazsa kafamız rahat. Ön 2 amortisör, 1 amortisör takozu ve bilyası, z rotlar ve bir teker bilyası, parçalar 2050 TL işçilik 2000 TL ile alt takım maceramız sonuçlandı. Ayrıca baskı balataya tekrar bir ayar çekildi.
    2 Puan
  9. Kölelikten kastım şu aslında amacını aştıysa kusura bakmayın. İşe git, karnını doyur, uyu, kiranı öde, aidatını öde işe git. Sonra buradan aldığın parayı tekrar harca. Bu kısır bir döngü. Yani dünyanın belli bir kısmının refah içinde yaşaması için belli bir kısmının sömürülmesi gerekiyor. Biz ülke olarak sömürülen taraftayız. Bunun başka çıkar yolu da yok zaten. Yani bütün dünyanın zengin, bütün dünyanın rahat ettiği bir ekonomik model var mı bilemiyorum.
    2 Puan
  10. Merhaba aranıza yeni katıldım 25 yaşında mekanik bakımcıyım kendi aracımın motor yemesi ile başlayan serüvende motor ve ön takımdan sonra rodajımız bitmeden aracın kaportasına başladık taban ve marşpiyel çürükleri mevcuttu olayın daha da gün yüzüne çıkabilmesi için aracın içini komple boşalttım şuan bir tek göğüs ve tavan döşemesi mevcut escortlarda kronik olan akü sacı altı çürüğü için göğüste çıktıktan sonra kalan malzeleri toplamaya başladım. Marşpiyel sacları hazır olarak piyasada mevcut bunları sipariş ettim. Sonrasında saç astarı pütür pütür tabancası ses izalasyon malzemeleri vb kaynak makinesi spiral vb gibi tüm malzemeleri toplamaya başladım hazır komple sökmüşken elektrik tesisatına el atıcaz nasipse ilerleme kaydettikçe bu konu başlığı altında yaptığım işlemleri paylaşıcam . Piyasada en sıkıntılı yedek parça ise taban sacı araştırmam sonucu hazırı yok yapanlar ise düz sacdan yapıyor. Araç üzerinden ölçü alıp solidworks'te modellemesini yaptım lazer ve büküm için araştırma içindeyim şu ara.
    1 Puan
  11. Benzin pompası olma ihtimali var, basıncı yeterli olmayabilir
    1 Puan
  12. onlarla hiçbir zaman anlaşma sağlayamaz kimse, basit ama müşterisi hazır işler her zaman karlıdır, müşteri aranmayacak, müşteri kendisi gelecek randevulardan randevu beğenecek
    1 Puan
  13. Bizim 2022 egea çift kavrama dizel, 2 kişi 2 valiz ile istanbuldan antakyaya 5,3 yaktı. İkitelliden Kuzey marmaraya girdik adapazarından devlet otoyolundan ankaraya geldik. Yine özel otoyol ve dört yoldan çıktık. hız sabit 130-145 arası. Pozantı inişi biraz daha yavaş yarın dönüyoruz. Araba biraz yüklü bakalım kaç yakacak
    1 Puan
  14. Alındı. olta felan yok tabi renk farklı. kasa aynı gibi.
    1 Puan
  15. Esprisi anlaşılmayan adama döndüm. ?
    1 Puan
  16. Vallahi baktım baktım oltayıda gördüm aynısını dedim. Darısı başıma
    1 Puan
  17. Birdaha gelmeyecek miyiz
    1 Puan
  18. Yok artık, Tofaş o kadar ediyor mu ya?
    1 Puan
  19. Webasto takarız.
    1 Puan
  20. 1 Puan
  21. Evet hepsi için oluyor.
    1 Puan
  22. o ışık yanarsa 200 km menzili olduğu yazıyor el kitabında. Kullanıcı hatası deriz… ayrıca 12,5 litre kapasitesi.
    1 Puan
  23. 1 Puan
  24. Yakışır Mehmet hocama ?
    1 Puan
  25. Mehmet Hocam Hayatla ilgili temel bir şey öğrendiysem daha doğrusu öğrettiyse oda insan kendi ayakları üzerinde durabilmeli kimseye muhtaç olmamalı. 2. İşte güçlü bir seçenek.
    1 Puan
  26. Fabrika Havalandırma işi yapan yerlere bakın onlar yapabilirler. Genelde ince sac kullanır onlar ancak ufak çaplı bir atölye bulabilirseniz istediğiniz gibi yaparlar büyük şirketler uğraşmayabilir. https://www.google.com/search?q=kare+bacayi+yuvarlaga+çevirme&tbm=isch&ved=2ahUKEwjklKSD8MD9AhVBhKQKHQ2NCaEQ2-cCegQIABAC&oq=kare+bacayi+yuvarlaga+çevirme&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzIECCMQJzIFCAAQogQyBQgAEKIEMgUIABCiBDoHCCMQsAIQJ1CbCFiqIWCTKGgAcAB4AIABnQKIAbcMkgEFMC43LjKYAQCgAQHAAQE&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=j30CZKSRJ8GIkgWNmqaICg&bih=696&biw=384&client=ms-android-samsung-gn-trev1&prmd=isvn#imgrc=g6qbty-iK34dwM&lnspr=W10= Bu tarz bir aparat işinizi görecektir
    1 Puan
  27. Maalesef bende o serüvene düştüm daha 1000 km önce yaptırdığım rulman tekrar ses yapmaya başladı çok gidemeden jantın fazla ısındığını fark ettim doğru montaj burada en önemli hususlardan biri bence abi
    1 Puan
  28. çözerdin. Aileler biraz destek olsunlar.
    1 Puan
  29. Para olmayınca evden çıkmıyorsun ki evde de WiFi olunca dışarıda 10 GB yetiyo Ev sahibim Allahtan iyi birisi. 3 yılda kira artışım 800>850>1000>1400 oldu
    1 Puan
  30. O da yenileme zamanına kadardır..
    1 Puan
  31. Ahmet beyi kurtaran en önemli etken kiranın 1500 tl olması.
    1 Puan
  32. Wolksvagen bu konuda çok iyi bir çok parçasının geliştirilmişi fren diski fren kaliperi turbosu intercoleer hepsi performans araçlarında var ve direk sök tak şeklinde elektronik modülleri ise al tak tesisatını çek kod yaz tamam:) En güzeli yapacağınız işleri daha önceden birileri yaptığı için dünyada sökme takma kod yazma vs videoları zebil gibi sanal ortamda
    1 Puan
  33. 35 değil miydi? O kadar düştük mü ya Ben ihtiyarlamışım o zaman
    1 Puan
  34. şimdide EEDT Emeklilikte edevlete takılanlar
    1 Puan
  35. 65 yaş altında kimse emekli olmamalı.
    1 Puan
  36. Araç satılıktır dosta gider fiyat konuşulur sarı siteye bakınız.. tandır ısmarlanabilir..
    1 Puan
  37. çekiçle bilya çakarlar ise , bilindiği üzere usta sorunu oluyor o
    1 Puan
  38. Tekrardan merhaba aracımız sanayide iken boş durmayalım dedik aracın lpg tankı ve regülatörü hariç elektrik ve lpg boruları tamamı değiştirildi. Lpg işimiz bittiği gibi aracımızı elektirikçiye bıraktık perşembe günü, 1 haftalık bir süreç Cam motoru kriko ve kapı kilitleri bakımı temizliği. Kapı bagaj kilit otomatikleri Kapı bagaj aydınlatma siviçleri Sigorta kutusu bakımı ve gerekirse tekrar pcb kart basımı tabla bakımları Aracın tamamı motor içi ve devam eden elektrik tesisatı kabloları tamamı kontrol edilip ona göre revize edilecek Bizde bu arada iç trim temizlikleri ve döşeme işlerini yavaştan yapmaya başladık daha çok işimiz var
    1 Puan
  39. Fotoğraflar biraz karışık tamamlanan kısımlarda fotoğraflamayı unuttum kısımlar olmuş aracın şuan için kaynak işlemi bitti şükür şuana kadar araçta Sağ, Sol dış marşpiyel sacı değişimi, Sağ marşpiyel iç ayna sagı değişmi sol Marşpiyel iç ayna sacı onarımı yapıldı. Sağ Sol taban sacı havuzları ve koltuk ayak şaseleri yapımı alt şase güçlendirme ve gerekli parçaların değişimi. Sağ sol Arka çamurluk ağızları ve iç davlumbağ sacları çürük onarımı. Bagaj sağ sol iç davlumbaz devamı sacı ile beraber değişmi. Akü altı sacı ve havalandırma motoruna kadar olan sacın onarımı ayrıca motorun temizlik ve rulman bakımı yapılması. Sağ sol ön kapı fitil yatağı sac karıncalaşmasından dolayı 10 cm kadar fitil yatağı sacı değişimi yapıldı. Yapılan işlemlerin izole edilebilmesi için işlemler bittikten sonra tekrardan sacların temizliği yapılıp 2 kat antipas ve ardından 2 kat davlumbaz içi taban sacı alttan tamamı , araç içi taban sacı, bagaj içi damlumbaz üzeri ve tamamına ön göğüs iç ve dışarıdan pütür ile işlem tamamlandı. Pütür öncesi kaynak yeri ve bileşim noktalarına dayson mastik ile yalıtım yapılması . Pütür sonrası su yalıtımı için, araç içi taban ve akü sacı altı 2mm bitüm malzeme yapıldı. Isı ve ses izolesi için ise sırası ile bitüm üzeri ön torpidodan bagaj sonuna kadar Bitüself, polietilen kapalı hücreli köpük 6mm Ses yalıtım bariyeri 10mm döşemesi yapıldı. Burdan sonra aracın taban halısı ve koltuklarını koyduktan sonra doğruca lpg tesisatı değişimin aracı lpg ciye bıraktık. S onrasında aracın motor içi ve araç içi elektrik tesisatı tamamı ile elden geçecek. Bunların akabinde döşeme, süspasyon sistemi, jant lastik ön, arka alt travers arka şase kule gergileri yapımı ve en son boya işlemi ile tamamlayacağız. Okuduğunuz için teşekkürler ilk defa bu şekilde bir işe kalktık arkadaşım ile beraber sağolsun hiç desteğini eksik etmedi bazen kendimizden şüphe etmedik değil yapabilecekmiyiz diye ama hallettik alnımızın akı ile . Buradan Ona da tekrar teşekkür ederim.
    1 Puan
  40. Gençleştirme çalışmalarına devam ettik. - Direksiyon hidroliği - Şanzıman yağı - Diferansiyel yağı - Fren hidroliği Motul olarak değişti. Direksiyon yumuşadı ama malesef bir power bilyası sorunumuz var. Ses yapıyor bunu çözemedik. Şanzıman yağı değişince vites geçişlerimiz rahatladı, işlemi yaptırırken hala sanayide ömürlük olduğu iddia ediliyordu Diferansiyel yağı değişiminde bir şey hissetmedim ama çıkan yağ ve kokusu değiştirerek iyi yaptığımı söylüyordu. Fren hidroliği değişimi sonrası fren pedalı hissiyeti arttı, uzun sürüşlerde de etkisi olacaktır. Ön takım arka takım kontrolüne girdim, Önde bir rot mili ve direksiyon körükleri değişti, rot ayarı yapıldı. Arkada değişecekler listesi var, iş uzun olduğu için ileri bir tarihe bıraktım. EK bilgi: Gözlemlediğim kadarıyla BMW yedek parça piyasası berbat. Adetli satış yapabilmek için 1-2 ay sonra bozulacak kalitesiz parçalar satmak isteyen parçacılar var. Sonra BMW düzen tutmuyor, Benimle Masrafa Var mısın vb gibi söylemler türemiş. Araca takılabilecek kalitede parça almak için efor sarfetmeniz gerekiyor.
    1 Puan
  41. Sağ sol taban sacımız bitti şükür koltuk şaselerini şablon çıkardık onlarında montajı tamamlandıktan sonra komple zımpara antipas ,meges , ve pütür ile taban işini sonlandıracağım inşallah . Arka çamurluklara geçmeden arka şaseleri kontrol amaçlı baktım. dışarıdan sağlam görünüyordu fakat kesilen bölgeler içten çürüme yapmış vurduğum zaman ses farklı geldiği için direkt kestim. Önlerde olduğu gibi arka şaselerede güçlendirme çalışması yapma düşüncem var bakalım daha çok iş var marşpiyeller ön göğüs çamurluk içleri vb insanın gözünde bitmeyecek gibi geliyor sanki Yokmu bunun kısa yolu ??
    1 Puan
  42. Hızımızı aldık 8 saatlik mesai sonu sol tarafın yarısı bitti
    1 Puan
  43. Biraz uzunca ara oldu pazar günü iznimiz varken sağ arka çmurluk ve içlerine el atayım dedim sonuç ne mi 30 dakikada zımpara ile düzelecek saca 45 dakikada temizlenen macun atmışlar tabi tam bitmedi ama benim için sonuç şuan tatmin edici oldu :)) MACUNA HAYIR !!!
    1 Puan
  44. Başıma gelen talihsizliklerden devam edemedik bir türlü geçen hafta diğer aracım ile uğraştım hortum patlaması yüzünden dün sol tarafa başlamış bulunduk sağ trafın komple sac alıştırması bitti son kontrolleri yaptık sol tarafta aynı şekilde bittikten sonra taşlama kaynak işlemimiz devam edecek Tek üşenmeden çekiçlemeye devam ediyoruz
    1 Puan
  45. Selamlar tekrardan bugün biraz fırsat bulmuşken kaldığım yerden devam edip dış marşpiyel sacını alıştırmasını yaptım nasip se bu hafta sonuna kadar sağ tarafın taban,marşbiyel sağ çamurluk içleri bitmiş olacak Devamındada sol tarf için aynı işlemleri yapıp akü sacı altı araç içi komple boya kazıma antipas ve pütür işlemi ile çürük işini sonlandırmayı düşünüyorum :))
    1 Puan
  46. Evet bugünde bismillah diyip başladık önce eski sac ve izolasyonları kaldırdım eski çürük yerleri kesip taşlama ile yüzey paslarını kopmle kazıdım antipasını attım sonrasında ise yeni sacı alıştırmaya başlayıp şimdilik puntaladık.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...