Skor Tablosu
Popüler İçerik
20-08-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
4 Puan
-
Güzel araba. Katır gibi iş yapar. 20 torba kömürü yükle götürür. Mercedes de götürür de kıyamazsın. Renolar doğumun ertesi günü tarlaya giden bir güzel söze kurban olacak çilekeş anadolu kadını gibidir. Önder abideki mercedes de bugün o beynim ağrıyor yok şu beynim ağrıyor, kumandayı kırmış mıyım aşkitom vsvs4 Puan
-
Arabayı yağlayarak hava direncini düşürüp daha az yaktıracak. Bozdum dimi büyüyü. Hadi bakalım4 Puan
-
Bana gelenlerden dimi bu, aynıysa iyi memnunum, seneye ne olur Allah bilir.3 Puan
-
Şehir dışında ne yakar merak ediyorum bunu hep yaparım Huy işte zaten Mazot farkınının fazlasını durduğumuz yerlerde keyif için yemek için harcıyoruz.Şehir içinde ekonomiye bakmam yürür geçerim... Bu arada İzmir'de artık yarım Simit satılıyor herkes aynı imkanlara sahip değil.3 Puan
-
3 Puan
-
Biraz alengirlide olsa sonunda dün aracımı teslim aldım. 408 GT modeli. Donanımı çok güzel, hatta beklediğimden daha iyi. Bİr sürü şeyi var pek deneyemedim ama denediklerimin arasında; Koltuk ayarı 14 bölgeli, her yerden kendinize göre ayarlayabiliyorsunuz. Masaj işi ise idare eder. Sonuçta hafiften sırt sertliğini alıyor. Adaptif hız sabitleyici iyi çalışıyor. Ana yolda denk geldiğim bir trafik sıkışıklığında 20 km hızla kendi başına dur kalk yaparak ilerledi. Yanına sürüş asistanını da açtığınızda virajları kendi dönüyor. Ama bundan çok tedirgin oldum. Şerit takip asistanını kullanamadım. Her bindiğimde kapattım. Zira özellikle şehir içi riskli geldi bana. Uzun far asistanını henüz denemedim. Daha öğreneceğimiz baya bir şeyi var. 3 boyutlu gösterge çok iyi. Fakat göstergeyi görebilmek için direksiyonu bayağı bir aşağıya indirmek gerekli. Direksiyon kucağımda kullanmaya alışmam lazım. Kullanımı çok güzel. Sadece biraz büyük geldiğinden alışmak lazım. Yeni öğrendim ama 5008 den bile uzun bir araç. İçi ve bagajı çok keyifli. Çok ferah. 1.2 motor şehir içinde hiç üzmedi. Hatta atik bile geldi. Şehir dışı 130-140 lı hızlara çok güzel erişiyor ve son derece sessiz ilerliyor. 8 ileri olmasının avantajı. Fakat eski arabadan (F30 3,20) kalan alışkanlıkla rampa yukarı sollamaya kalkınca arkadakinden iyi selektör yedim. Maalesef öyle bir durumda ciğeri doğal olarak yetmiyor. Gerçi yeni olduğundan fazla da devir çevirmek istemedim. Rengi yakından daha güzel hoşuma gitti. 19 janta kışlık lastik alma üzecek. İzmir den aldım; orada şehir içi biraz gezdim. Sonrada uzun yolda çok da dikkat etmeden Eskişehir'e geldim. İlk 450 km de 7,5 yaktı. Normal geldi. Zamanla uzun yolda 6 ile gideriz gibi. En son olarak benden haraç olarak alınan bi 57 bin vardı.(Garanti uzatma, seramik kaplama, cam filmi, kaput koruma ve Pedalbox) Pedalbox'ın faturasını elime alıp yetkili servisin onaylamasını istedim garantide bir sorun olmasın diye. Biraz zorladılar beni, fakat servis bunu onaylamayınca sökmek ve paramı iade etmek sorunda kaldılar. Haracın 30 bin TL sini kurtardım. Bide bana 2 kamp sandalyesi ve bide termos hediye ettiler. Bakalım zamanla arabayı biraz daha tanıyınca buradan devam ederim...2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Yanlış anlaşılma olmasın. 150-200 tl nin hesabını yapan derken maddi durumdan ya da cimrilikten bahsetmedim. Böyle bir şey söylemek veya ima etmek haddime değil. Sadece bu kendi düşüncemi söylemek içindi. Yarım simit konusuna girmek bile istemem doğrusu, çok su götürür. İşin içine siyaset bile girer.2 Puan
-
Yılların hortumu ısınıp soğuyup basınç yiyip özelliğini yitirir. Son yediği basınca dayanamazsa patlar yarılır normal. Yenisi takılıp yine patlarsa o zaman olması gerekenden fazla basınç yani su hattına kompresyon basıyor üst kapak denir. Yani conta yanık olabilir yada radyatör tikalidir geri basıyordur şu basıncını2 Puan
-
@Selim Bilgin @Sani Gerşon İlginiz ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Aracın arızasını bulduk. Açıklama yazacağım ki bu problemle karşılaşan olursa bir ışık olsun isterim. Aracımızda TCT şanzıman var. Akü voltaj değerleri normal, debriyaj sağlam. 1. ve 3. vites hatası alıyoruz. D ye geçişinde bir problem yok. Biraz sanayide vakit geçirip uğraştıktan sonra problemin sebebinin " TCT Elektronik Robotu" olduğunu söylediler, sanırım şimdi parçayı değiştirecekler. Arıza düzelirse konuya güncelleme yapmayacağım.2 Puan
-
Aslolan bindiğin araçtan zevk alıyor musun? Onun dışında uzun yolda 0,5 litre az yakacağım diye çok da uğraşmaya gerek yok diye düşünüyorum. 1000 km ol yapan birisi 150-200 tl nin hesabını yapıyorsa işi zor. Dün opetten iki tane 0,5 litrelik su aldım yolda 19 TL. Örneğin ben uzun yolda 4,5 litre yakan B suv veya sedan yerine 5,5 - 6 litre yakan C suv tercih ederim. Tabii ki bu benim düşüncem. Kimi de sedanla yolculuğu sever.2 Puan
-
2 Puan
-
Bu kadar elektriği bu ülke nereden bulacak, ben de bunu merak ediyorum. Adanada millet biraz klima açınca trafolar patladı. Bir de arabalar şarja takılınca ne olacak.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Hesap çok kolay aslında. Bir ev ortalama 30 günde en az 160kw tüketir. Batarya 80kw ile dolsa 2 şarjda bir evin aylık tüketimi kadar.Ayda 4 şarj çekse evin 2 katı kadar tüketim yapar. Yani tum araçlar elektrikli olsa mevcut yapıya iki kat kadar ekleme yapmak gerekiyor1 Puan
-
1 Puan
-
Sen şimdi kilolu mu demek istedin Hacı? Şişman mı dedin S350 L ye, açık söyle1 Puan
-
Usta orjinal radyatörü olduğunu eskidiğini ve alttan çürümüş o yüzden patlamış dedi.1 Puan
-
Koray bey siz motor yağları hakkında bilgili birisiniz. Ben arabaya koydurduğum yağın markasını ürünün kendi offical sitesinde products kataloğunda bulamıyorum. Türkiye pazarında sadece satıcı listelerinde çıkıyor, Yağ hakkında pdf döküman bile bulamıyorum.1 Puan
-
İnşallah problem yaşatmaz lakin bunu görebileceğimi de sanmıyorum, yakın zamanda arabamı değiştirme planlarım var, lastikler de beraberinde gider. Hayırlısı olsun.1 Puan
-
1 Puan
-
Bir kuga bir C5 im olsa,, uzun yola C5 ile şehir içine kuga ile gitmek isterim. Ha C5'ten sonra bakarsın yüksek araç alırım. Karşı değilim.. Hepsinin keyfi ayrı.1 Puan
-
Dizeller o konuda avantajlı makas daha dar çok bassan da aşırı yakmıyor.1 Puan
-
yahu arabaya hep Dacia logan muamelesi yaptık, lakin bir sürü Dacia logan faz 2 videosu izledikten son bir çok farkı olduğunu gördüm. Ön torpido bile farklı.1 Puan
-
Bir çok arkadaşımız test etti. S mod tüketimi artırmıyor. Benim arabamın 9100 km ortalaması 5 litre. Yolda Tın tın giden biri değilim. Her yolda %90 oranla maksimum hız sınırlarında giderim. Hız sınırlarını da uzun süreli asla geçmem. Bölünmüş yolda 120’ye otoyolda 140’a sınırlarım. Konuya cevaben özetle; Düşük devir her zaman ekonomik değildir. Benim aracım 2500 devirde daha verimli. Muhtemelen sizinkiler de öyledir. Tork eğrileri grafikleri vs bilimsel olarak doğru olabilir ancak pratikte işler değişiyor.1 Puan
-
adblue depo hep dolu geziyorum ancak o da sıkıntı full doldurma diyenler var. Bu konuda hocam dediğiniz gibi yan sanayi yada ustalık konusunda uzmanlaşanlar eminim iyi para kazanır. Şöyle de bir durum var ki bazı markalar adblue olmadan eur6 normlarında dizel çıkardılar. Yakında Adblue tarih olur dizellerde gibi geliyor bana..1 Puan
-
1 Puan
-
Sağlam yapılmış analog göstergeli bulabilsem alacağım ama hangisini alsam bir süre sonra dağılıyor.1 Puan
-
Orjinalini bozmayın derim. 104°C de birinci kademe, 108°C de ikinci kademe fan açar aracınız.1 Puan
-
Radyatör giriş hortumu ise şişirme sebeplerinden biride tıkalı radyatör olabilir. termostatı isterseniz hiç takmayın araç yine 108 lere gelip öyle fan açar çünkü böyle tasarlanmış. Sıcak çalışan arabadan korkamayın sadece susuz bırakmayın yeter. Yağsız çalışır susuz asla.1 Puan
-
Üstad mümkün değil elite ve elite plusta yer alan led ampuller far ünitesi içerisine gömülü yani ampülleri değiştirme imkanı yok bir sorun olduğunda far komple değişiyor ?1 Puan
-
Belki boru özelliğini kaybetmiştir. Benim Cruze 114e kadar çıkıyor. Hortum eskiden baloncuk gibi şişerdi korkardım en sonunda delik açtı o şişen yerden patladı. Hortumu değiştim Şuan 114 dereceye gelse bile hiç şekli bozulmuyor1 Puan
-
Hararet 104 e kadar cikicak normali o . Boru şişiriyor dediğin contası yanık olup kompresyon veriyorsa suya onu fan i erken açma ile vs cozemezsin zaten.1 Puan
-
Çok foto paylasamiyom Bu gün @Mehmet Taner Kadak ile biraz bakım yaptık @Emre Akyol la görüştük hobi mekanında , MTK almadan önce yağ kaçakları için işlem yaptırmıştı onun kontrolünü yaptık Duman testi ile hemde :P Platin buji setimiz hava filitremiz değişti, bir de termostat sanki açık kalıyor gibiydi onu değiştik . biraz yol testi yaptik. MTK nin elinde bı st170 vardı ona baktık biraz test ettik. bizim ______EFSANE______ gerçekten efsaneymis1 Puan
-
1 Puan
-
Trafik sigortası 3730 TL. Quick sigorta1 Puan
-
1 Puan
-
Çok merak ettiğim bir araç. Yorumları bekliyorum zamanla.18.8kw/100 km gibi değerlerden bahsediyorlar. Ekonomik ötesi değerler bu zamanda1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
İkinci el filocu lastik satıcısı ile whats up üzerinden tartışdık. Taktığı lastikleri kapalı olan dükkanın önüne atıp gittim.1 Puan
-
öyle kaporta ve boya işlemleri yapıyorlarki, ekspertizdeki elemanlar boya ölçerle bakıp geçtikleri için anlamıyorlar. Yani tavan olayını bizzat yaşadım. ama daha önceden yok diyorsunuz.1 Puan
-
Ben bunu navara da yaşadım. Su almıyordu bu sebeple ama rüzgar sesi geliyordu. sunroff ayaklarını kontrol etmenizi öneriyorum. basit bir gevşeme sebebiyle çap duruyor diye düşünüyorum en azından bende öyle olmuştu vidalar sıkılı gözükse bile torna vida ile yoklayın. boşta olanı fark edeceksinizdir.1 Puan
-
1 Puan
-
Abi oraya daha gelemedim özelliği vardır fiilen yoktur muhtelemen çağlar abi yetişş??1 Puan
-
Güncel fotoları ekleyelim. Temizleyince içime daha çok sindi Evet midline plus. Teşekkür ederim.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00