İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

19-09-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Dün şöyle bir uğradım, hafta başı başlarız ufaktan demişlerdi, ön tampon ve demir vs sökmüşler detaylı şase ve alt bağlantı noktaları kontrol ettik şükür sıkıntı yok. Kaput düzeltilmiş tekrar ayar için takılmış ufak tefek ayar lazım boyası atmamış onu nasıl yaptılar anlamadım. Farlar tamirde ön tampon demiri tamire bugün gidecekmiş, radyatör plastik kısmında kırıklar oluşmuş dün aşağıdan akıttığı ise yağ değil soğutma suyuymuş. Radyatör aldık takılaca.. inşallah yol almaya başladık
    11 Puan
  2. 4 Yıl önce iş arkadaşım Araç plakasına yazılan cezaya itiraz etmek için trafik sulh mahkemesine gitmişti. Adliye yakınlarına park ettiği yerde yanlış parktan ceza yemiş geri gelmişti O günden beri itiraz olayı oldumu aklıma bu olay gelir
    6 Puan
  3. 1,5ay gibi bir sürede 5.000km olduk. Dün kendime doğum günü hediyesi 4.959.km.de bakıma girdik Bir sonraki bakım 10.000km. de Eğer planlar şaşmaz ise ay sonu ilk uzun yoluma çıkacağım,konaklamalı Afyon'a ziyarete. Yağ ve Yağ filtresi değişti. Hidrolikler kontrol edildi. Balatalar biraz daha gider dendi. Zincirim temizdi zaten sadece yağlandı. Yola hazırız
    5 Puan
  4. logoyu değiştir MG yap Hyundai yap toyota yap subaru yap hatta BMW yap hepsi olur. şimdiki tiguan en güzeli bence. bunu sevmedim.
    5 Puan
  5. Dışı niye daha güvenli? Tanyeli yüzünden mi yoksa Önder Abi yüzünden mi?
    5 Puan
  6. ilk imzam 2006 da yazmıştım hiç değişmedim, bir sonraki değişikliği 2024 aralık 30 da yapacağım toplum henüz hazır değil
    5 Puan
  7. Oraya park etmek yasaksa , yolun boş olması kuralı değiştirmez. Polis kuralı uygulamış ve yazmış. Herkes kurallara polisin yaklaştığı gibi kendine göre yorumlamadan uygulasa , trafik daha düzenli yürür. Yurtdışına gittiğimizde yolda araç olmasa da yayaların kırmızı yanarken beklemelerine hayret ediyoruz, herkesin bu zihniyette olması lazım.
    5 Puan
  8. Bugün çok şıksınız, üstünüzdeki mavi gres mi yoksa şanzıman yağı mı ?
    5 Puan
  9. çıkmacı ile aranızda geçenleri merak etmiyoruz
    5 Puan
  10. Cikmaci jargonu nokta atışı parça sormican, Hatta parça sormucan gözüne kestircen misal far mi lazım, stop bakican gözüne far ilişti ise tam çıkarken şunu kaca versiyon diyip Alican:∆
    5 Puan
  11. 5 Puan
  12. 4 Puan
  13. Herkese merhaba uzun bir ara oldu. Tatil dönüşü yıllık bakım yaptırıldı 53 bin km de ön ve arka balatalarla birlikte diskleri de taşlattım Costrol edge 5.30 yağ kullandım 4 litre ve bosch marka filtreler tercih edildi balatalar ise ses yapmadığı için MGA aldık ama ses yapıyor:) Akabinde camlara film çekildi ve sarı halojenlerden led xenon ampullere geçtik bu kendinden fanlı ve canbus olan kısa tip h7 ampuller şimdilik güzel en azından orijinalinde yer alan gündüz ledleri ile sarı far uyumsuzluğu kalktı( robust marka ledler ben ilk defa duydum 8 bin lümen kör edengillerden değil klasik far çizgisine sahip ışığı öylece dağılmıyor Fakat photon milestone katana edition ledlerde aklım kaldı fiyat 3 bin küsür kısa ve uzu 2 takım için.
    4 Puan
  14. Arkada yolcu olursa yük dengesi de bozulur ki bu hepsinden önemli. Normalde çeki demirine 80 kg civarında ağırlık binecek şekilde tasarlanıyor. @Sami Demirpaz çok daha iyi bilir.. Profesyonel olarak üretiyor.
    4 Puan
  15. Yasak ve gğvensiz. Hatta dışında tavanında yatıyor olmak daha güvenlidir.
    4 Puan
  16. Geçtiğimiz pazar Hintli kardeşle biraz yol yaptım. Konya'dan saat 10:30 başlayan gezi sırasıyla Beyşehir, Cevizli, Üzümdere, İbradı, Altinbesik Mağarası, Ormana Düğmeli evler sonucunda 18:30 da tekrar Konya ya dönerek son buldu. Toplamda 450 km yol yaptım. 200 CC yeterli gelmediği için tüm yolu tapagaz bi şekilde tamamladım. 90 - 120 km/h hız aralığında sağlıklı sürüşü var. Son sürat 130. Bu şekilde net 3.5 litre yakti. Şehir içi 3 litrenin altına düşüyor. Motosiklet 2.500 km ye geldi, şimdiye kadar bir sorun çıkarmadı. Sürüşü zevkli ve kolay, konfor sele sonrası uzun yola da gidiliyor. Bu fiyatlarda bu şartlarda hala alınabilecek en mantıklı motor gibi görünüyor
    3 Puan
  17. Emmi bana 5700 tl borç çıkardı… arabanın kaskosu 5700 9 taksit yaptırdık. Gardaşımın kredi kartında hiç borç yoktu , bende ona ödettirdim…
    3 Puan
  18. Araya başka bir soru sokuşturup asıl soruya evet bu rakama olur deme yğzdesini arttıracaksın. Ben: arka tampon kaç para? Çıkmacı : beş bin Ben : gözleriniz çok güzel, lens değil değil mi? Çıkmacı : yoo Ben: c4 kaputunu 1000 tl ye verir misin? Çıkmacı : eee ş kem küm olur tamam.
    3 Puan
  19. Geçmiş olsun, çıkma parça ararken renk telaffuz etmeyin. Bana 2 katı fiyat ver demenin şifreli halidir..
    3 Puan
  20. Bir yıldır kafamı kurcalayan konu karavandı. En sonunda deneyimleme fırsatı yakaladım. Kuzenim alacaktı ve bu işe benim ön ayak olmam gerekiyordu. Bende alım satım konusuna karışmam çok opsiyon ve seçenek var zevk meselesi konulara girmem dedim. Benim tavsiyem size yaptığı iş iyi olan kalite malzeme kullanan bir yerden alın geri kalan teknik detayları ben incelerim. Zaten konuyu da takip de ediyordum, okuyor, kullanıcılar dinliyor ve videoları izliyordum. Zaten burada da karavanın içi dışı şunu bunu detaylı yazmama gerek yok ama az biraz değineyim, Karavan bu dıştan görünüş yuvarlak hesap 4 metre uzunluk 2 metre genişlik var. İçi bu şekilde Bi bakıma standart üretim. Üretim yerini gördüm, Konya da üçayrı ayrı yerde üretiliyor, en son mobilya atölyesinde montaj tamamlanıyor. Benim ilgilendiğim kısım burasıydı Kuzenimin hiç tecrübesi olmadığı ve araçlarında çeki demiri ve bununla ilgili işlemler olmadığı için bana rica ettiler karavanı getirebilirmiyiz diye. Bende hay hay tabi dedim, aslında aradığım fırsattı. Benim de karavan tecrübem hiç olmamıştı ama, römork dan antrenmanlıydım. Şasesi, kaplini, torsiyonlu dingili, ön ilave tekeri kaliteli malzemeden. O1 belgeli, Asıl konu benim için karavanlı aracın kullanımı, bu yüzden yaşam alanı kısmına girmiyorum. Yolda iyi gidiyor. Duster rampalarr haric normal yolda tınlamadı bile. Karavan çekmek için Duster tam sınır araç. Daha altı araçlarda sorun oluşturabilir. Karavanı teslim almadan önce ben bütün üzerine ne var ne yok test edilmesini istedim, bunda da haklıydım, çünkü imalat hatası olabilirdi. Dediğim gibi de oldu benim aracımın soketi düzgün olmasına rağmen karavanın arka stop bağlantıları yanlıştı, Sağ sol sinyaller ters çalışıyordu. Orda hemen hallediverdiler. Çıktık yola. Trafikte arkamda kocaman bir obje ile dolaşmak istemediğimden en kısa yoldan, ana yola nasıl çıkarım diye navigasyonu karıştırdım biraz, bir rota bulup hemen kendimi şehirler arası yola attım. İlk hislerim sanki otobüs kullanıyorum gibiydi. Biraz daha kullandıktan sonra alıştım, uzunluk ve dönüş tayinlerim daha güzel oldu. Tek sorun bana göre arka görüşün sıfır olmasıydı, iç aynadan baktığım zaman göz aşınalığı olarak hep arkayı gördüğümden bunda bakınca göremedim ve bu beni rahatsız etti. Karavanın eninin 2 mt olması tam sınır, biraz daha büyük olsa araca ek ayna takmak gerekecek. Araç sollamaya çıktığınızda, yolda sol aynaya baktığınız zaman gerekli boşluğu tam göremiyorsunuz, ben sollama yapmadan önce hafif sağa yanaşıp soldaki boşluğu kontrol edip, sinyali verip sollamaya çıktım. Arkası için kamera şart, sürekli görüntü aktaran, sürücünün açıp kapama gibi işlemleri yapmayacağı bir sistem olması gerekiyor. Ayna gibi arada gözünüzü çevirip arkayı görebileceğiniz bir sistem gerekli. Karavan arkasını görmeniz gerekiyor yolda. Otomobillerin arkanızda olduğunu bilmelisiniz. Fren sistemini beğendim, kaplin arkasındaki bir yay ve mille arka kampanalara hareket aktarılıyor ve karavanın araçla birlikte frene basması sağlanıyor. Trafikten kurtulup ana yolda 60 km hızdan 0 a düşürdüm, hiç gezme salınma görmeden iki araçta kalıp gibi durdu. Rampa inişlerde ayağınızı frene koyduğunuzda arkadan karavanında sizinle beraber aynı şeyi yaptığını fark ediyorsunuz. Genel olarak yolda 80 km hızla gittim, 120 ye kadar çıktığım yerler de oldu, karavan ile araç hala deyim yerindeyse ok gibi gidiyor. Tabi bu test amaçlı idi tavsiyem ideal hız çekme karavanda 80-90 arası. Beni zorlayan kısımlar da oldu, bunun en ciddi olanı yanal rüzgarlar, yolda siz sakince ilerlerken bir anda rüzgar sizi iteklemeye başlıyor fakat ne kullandığının farkında olup temkinli olduğunuz sürece sorun olacak bir durum yok, çok şiddetli rüzgar var ise daha da temkinli olunmalı, Duster bu iş için tam sınır oldu demiştim, motor gücü ve aracın ağırlığı olarak. Benim aracım 105 hp rampalar da boş vaziyette çıktınız yerlerde bir vites aşağı düşüyor. Karavan biraz daha büyük olsa zorlanacak Karavanı taktıktan sonra, araba şöyle bir tık daha güçlü olsaymış dedim kendi kendime. Meşhur Aksaray rampasında 3 vitese kadar çıktım sonra 4 e attığımda Duster bi homurdandı geri 3 e çektim çıktım. Kişisel tavsiyem karavan çekecek ve uzun yola gidecek sen en az arabanın 130 hp turbolu torku kuvvetli bir araç olması.
    2 Puan
  21. VW 2024'ün ilk çeyreğinde Yeni Tiguan'ı satışa sunacakmış. Hatta yaklaşık 100km menzile sahip yani hibrit modeli de olacakmış. Ben ön kısmını çok beğenmedim ama gözümüz alışır. Videodaki model 4 çeker ve donanımlı olan herhalde. Ön görüş kamerası var ve vites kolu Mercedesler ve Tesla'daki gibi koldan olmuş. Aslında hep böyle gelse Doğuş Grubu'nun saçma donanım modelleriyle ve satış politikalarıyla gelmese iyi olacak. Fiyatar konusunda bilgi görmedim. Bakalım ülkemizde fiyatlar nasıl olur?
    2 Puan
  22. yuüp ayrı bi dünya ses etme
    2 Puan
  23. bu makine hiç relax oluyor mu
    2 Puan
  24. ID serisine benziyor. Altına klavye bağlasan şuan yazdığım laptop olur
    2 Puan
  25. Taigo'nun xl versiyonu gibi olmuş, tiguan demeye şahit lazım.. Beğenmedim ben de.
    2 Puan
  26. bunu kimse silemez zihinlerden ama araç fiyatları öyle bir noktaya geldi ki şuna dönmüş olma ihtimali de var
    2 Puan
  27. Edevletten itiraz edebilirsiniz. Oraya gelmiyorlar .
    2 Puan
  28. bazı arkadaşlar o bölgede park yapmak yasak levhası var ise iptal yoluna gidebilirsiniz diye yazmış ama kanun maddesinde açıkça yazıyor; Madde 59 – Yerleşim birimleri dışındaki kara yolunda zorunlu haller dışında taşıt yolu üzerinde duraklamak veya park etmek yasaktır. yani diyeceğim şu, madde açıkça yazmış durumu, oraya park yasak levhası koyulmasına gerek yok.
    2 Puan
  29. Yok mekanik pompa çalıştırıyor enjektörleri. Şöyle bir karmaşa var. Standartta iki tip yakıt sistemi var PD (pumpe duse), CR (common rail) olarak. Vag grubunda yarı common rail sistem var enjektörleri kam mili kontrol ediyor bu motor tipine pd motor diyorlar bu pd kısaltmasının pd (pumpe duse) kısaltmasıyla ilgisi yok neden böyle isimlendiriliyor bilmiyorum. Bizde ki motora da edc motor deniliyor ama vag grubunda bütün elektronik kontrollü pompalar edc. Velhasıl kelam şöyle dört tip sistem var ; 1- Pumpe Duse mekanik pompalı, gaz pedalı telli, mekanik enjektörlü sistem 2- Pumpe Duse elektromekanik pompa(pompa üzerindeki elektronik kart yardımıyla ecu tarafından kontrol edilir) mekanik enjektörlü sistem (Edc motor denilen) 3-Elektrikli basınç pompası ve elektromekanik enjektörlü ( enjektörleri kam mili ile hareket eder ) ( PD motor denilen ) 4-CR sistem . Bizde ki sistem 2 numara. Enjektörleri motorun üzerinde tek civata ile sabitlenir sökmesi kolaydır, pompa da trigere bağlı ama sökeriz sıkıntı yok.
    2 Puan
  30. Hasan hocam içinde seyahatin asıl en önemli riski bu aletlerin kazaya dayanımının olmaması, kemer olmaması ve serbest nesnelerin aynı hızda devam etmek istemesi. Buzdolabı ile dusterin arasında kalmak istemez kimse kaza anında. Ya da bir servis tabağı 80 le ensemden vurursa Savaş Cebeci gibi oluruz en iyi ihtimalle
    2 Puan
  31. Aynen ağırlık merkezi farkını kontrol etmek lazım. Tasarımlarda da ağırlık merkezi önde olacak şekilde yapılıyor. Bakınız video 1/a
    2 Puan
  32. Bazı modellerde sensör hariç her şey hazır. Yani sensörü takıp, sistemden kodlayınca otomatik çalışıyor. Ancak tabi bunu uzmanı bilir. Benim renegade'de ACC aktifleştirmiştim sadece düğme ekleyerek.
    2 Puan
  33. 2 Puan
  34. Dolarla çıkma, seni tanımak isterim yiğidim
    2 Puan
  35. 2 Puan
  36. Dönen tekerlek zaferi simgelermiş. Krem şanti olacak mı?
    2 Puan
  37. O değilde seyir halinde iken karavanda birileri olsa mesela Önder ve İlkay?
    2 Puan
  38. aracı aldığımda araç içerisinde toz kokusu vardı sebebini araştırmaya başlayınca sanki kaynağını buldum araç içerisindeki tozun kokusunun kaynağını buldum bagaj bölümünün alt kısmında yılların tozu birikmiş güzel bir temizlik gerçekleştirdim
    2 Puan
  39. Arabayı alalı 4 yılı geçti ve alırken bana hep söylenen Airmatic ile ilgili sıkıntılar olabilir cümlesine nail olduk :D. Olay şu arıza ile başladı ama kontak açıp kapatınca düzelmiş görünüyordu: Aslında görünürde pek bir şey farketmedim ama bir baktım araba ciddi derecede sağa çekiyor öyle böyle değil. Dedim çukura falan girdik herhalde rot ayarı bozuldu. Rot ayarına gittiğimde, usta: abi bu araba sağa yatık duruyor diyince jeton düştü. teçhizatı kurup sisteme bağlayınca olay anlaşıldı. Ankarada daha önceden taşıtığım Amortech Ferhat usta vardı Şaşmaz oto sanayide. Ustam gelsem gün içinde çözebilir miyiz diye sorduk, gel gece bile olsa seni geri gönderirirm diyince hızı 110 a sabitledim gittim. Amörtisörü sökünce gördük ki hem hava körüğü hava kaçırıyor hemde amortisör patlamış ve yağının yarısı boşalmış. Sıfır 60 bin TL civarında, revize edilmiş takım halinde 10 bin TL (körük 5 amörtisör 5). Elinde de revize edilmiş hali olunca taktık 1 saatte işimiz bitti, 1 tur atınca araç yükseklikleri otomatik ayarlayıp kendini tekrar düzeltti. Akşam iş olunca dönüşte te 120 ye sabitledim geldim. 8.8 litre ile döndüm Eskişehir'e 10 sene önce bu amörtisörlerin ve körüklerin tamiri mümkün olmuyormuş (tamir kiti yokmuş) mecbur servisten sıfır alınıyormuş. Artık var olması çok iyi.
    2 Puan
  40. Bilindiği üzere 4 çeker sevdası uzun zamandır içimi kemirip duruyordu. fiesta ile yollarımızı ayıp 3.0 grand cheroke arayışım başlamıştı. ancak maalesef istediğim gibi bütçeme uygun bir araç bulamadım bulduklarım ya yüksek fiyatlı yada aracım satılmadığı için takas teklifimin kabul görmedi. @Burak Kuşçu sağ olsun kendi aracını buldu onu almak için baya uğraştım ancak aracım satılmadığı için onu da alamadım. korelinin alış hikayesi biraz karışık kuzenim arada takılıyordu sat arabanı gel benim aracı sana vereyim diye ben hiç oralı olmuyordum. bir gün aradı ve acil araçları değişmemiz lazım uygun bir arsa buldum alacam bir miktar para lazım acil aracı satıp aradaki farkı kullanmam lazım hemde araçsız kalmamam gerekir dedi bende tamam dedim değiştik gitti. araç 2009 model kia sportge otomatik 2.0 dizel km 193.000 km de boya sol arka çamurluk lokal boyalı, sağ arka çamurluk lokal boyalı onun dışında başka bir şey yok. araç 3 yıldır kuzeninde 126.000 km de iken eşimin kuzeninden almıştık. yaklaşık 3 yıl kadardır onlar kullanmıştı. motor bakımı 3.000 km önce kuzenim tarafından yaptırılmıştı. 200 bin km de bakım yapmayı planlıyorum. bakım yaparken trigeri de değiştirmeyi düşünüyorum. frenler biraz az tutuyor gibi onlara baktıracağım kuzenime sordum hiç yağını değişmemiş. yağı hemen değiştireceğm. araç şimdilik beklentilerimi karşılayacak gibi duruyor. henüz arazi performansını denemedim. bakalım beni memnun edecek mi yoksa arayış yeniden mi başlayacak bakacağız. yakıt tüketimi gösterge verisi olarak 10 ila 11 lt civarı görünüyor. bakalım alışabilecek miyim bu yakıt sarfiyatına. araç biraz kirli yıkayamadım bu gün kusura bakmayın temizleyince tekrar yüklerim
    1 Puan
  41. Ben her iki özelliği de 10 yıla yakındır kullanıp deneyimliyorum. C5 te hiç bir ayar imkanı yok ama mükemmel çalışıyor. Her ikisi de güvenlik açısından gerekli ve önemli. Ayrıca otomatik silecek tam bir konfor ekipmanı. Aynı kasanın bu donanımda olan versiyonları varsa, olamayan her versiyonuna da bir şekilde takılabilir. Çıkmacı tanıdığınız varsa, yapmak mantıklı gelecektir, tanıdık çıkmacı yoksa, donanımlı bir araç almak daha mantıklıdır.
    1 Puan
  42. Vesile ile tencere ortalıkta durmayacak, kilitli dolapda durması gerekiyor.
    1 Puan
  43. 1 Puan
  44. 32 bin liraya komple dolu kapı çıkma olarak alınırdı belki. Çıkma piyasasında da dolu kapı boş kapı olayı vardır. Boş kapıda cam kilit kapı döşemesi falan olmaz..
    1 Puan
  45. Bir gün kirpi yavrusunu seviyormuş. Pamuğuuuummmm diye
    1 Puan
  46. 8 günlük bir rota planı yaptık. 1.gün 20.09 Adana-Fethiye 730 km sürüş yaklaşık 7 saat sürüş, molalarla 10-11 saat civarı. 2.gün Babadağı paraşüt, Ölüdeniz yüzme. 3.gün Marmaris koylarında yüzme, tüplü dalış. 4.gün Marmaris-Akyaka Azmak çayı yüzme, İzmir e sürüş, Güzelbahçe rahmetli F.İlker İZGÖRDÜ ziyareti. 5.gün İzmir dinlenme eş dost görüşmeleri 6.gün Ege üniversitesi tıp fakültesi sağlık kontrolü 7.gün İzmir-Antalya sürüşü 8.gün Antalya-Adana sürüşü. By KTM. Gelmek isteyen haber versin. ?
    1 Puan
  47. Hava akış metre olmayan içten yanmalı motor yok artık yeryüzünde. ECU olan her araçta var
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...