İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

15-11-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Arkadaşlar başlığı açalı uzunca bir süre oldu. Bende ki çözümü yazmak için biraz beklemek istedim yanlış yönlendirme yapmamak için. Sorunu şimdilik kendi araştırmalarımla uyguladığım bir yöntemle çözdüm. Buraya da yazmamın amacı eğer böyle bir problem yaşıyorsa birileri, bu servis ücretleri, bu parça fiyatlarının olduğu piyasada benim gibi deneme yaparak sorunu çözebililirler umarım. Biliyorsunuz adblue sistemimde şamandra problemi yaşadım. Sistem önce depoda hiç adblue olmadığını söyledi, hatta hız sınırlamasına bile girdi. Sonrasında hız sınırlaması kalktı, ama her marşta "en yakın servise götürün" uyarısı aldım. Bu şekilde yaklaşık 1.5 ay kullandım aracı. Hangi cihaza sokarsam sokayım "adblue sensör seviyesi belirsiz aralık" detay kodunu veriyordu. Böyle binmeyi bile göze almıştım. Çünkü sistem çalışıyordu, ama sensör seviyesi algılanamıyordu. Verileri takip edip bir strateji belirledim. Bende ki uyarı bazen ilk marşta hemen yapıyordu. Bazen hiç yapmayıp, kısa mesafede 3-4 km gittiğimde de uyarı almadan stop ettiğimi farkettim. Aslında sensör bazen düzgün çalışıyordu bence. Benim sistemimde bu sensör pompanın üzerinde olduğu için yetkili servis "enjektör + pompa" nın 50 bin tl nin üzerinde bir fiyat verdiler. Böyle binmeyi bile dediğim gibi göze almış, hatta iptal ettirmek için araştırmalara girişmiştim. Ancak yakıt katkısını kullandığım Tunap markasının bir ürünü ile tanıştım. Adblue kristalleşmesini uzun vadede önleyen, ÖNLEYİCİ BİR ÜRÜN olarak piyasaya çıkan bir Adblue katkı maddesi. Kafamda şu vardı. Bu sensör bence içerdeki kalitesi düşük bozuk üre ile, ya da kristalleşmiş yapıyla mücadele veriyor. Belki 10 yıllık kristalleşen adblue partikülleri sensörün çalışmasını engelliyor falan... En nihayetinde bozuk olan bu sistemi tamir etmek yerine değiştiren servisler aslında sistemi yeniliyorlardı. Bir gün bu ürünü incelerken firmanın kendi videosuna denk geldim. Ürünü test eden mühendis, kristalleşmiş bir beher içerisine, katkı maddesini ilave ediyor ve belli bir süre sonra kristaller tamamen yok oluyordu. Katkı maddesi normalde sorunsuz bir sistemde çok az ilave ediliyor. Üretici 5 lt adblue sıvısına 2.5ml ilavenin yeterli geleceğini ilerdeki kristalleşmeyi önleyeceğini söylüyordu. Ben de amazonda ürünle ilgili biraz araştırma yaptım. İlginç yorumlar okudum. Fransadan, Almanyadan yazılan yorumlarda, katkı maddesinin sorunlarını çözdüğünü yazan bir sürü kullanıcı... Hatta bir yorumda, ilk ilaveden sonra 2 gün hatasız binip, sonra bir ilave daha yapıp 1 hafta binip, ardından sabırla yavaş yavaş ilaveler yapan bir kullanıcının yorumunu okudum. İlginç bir şekilde 2000-3000 euro harcayıp, pompayı, enjektörü bile değiştirip hatasının kaybolmadığını, ancak bu ürünle sorundan kurtulduğunu yazan kullanıcılar gördüm. Aynı mantıkla ben de bu ürünü alıp ilave etmeye başladım. Ancak agresif bir şekilde değil. Yavaş yavaş... Kesinlikle etkili olduğunu anladığım zaman umutlarım daha da arttı. Bir keresinde 3 gün hiç uyarı almadım. Uzun yola çıkacağım gün artık bu iş bitti derken, Çanakkale dönüş yolunun yarısında tekrar "en yakın servis" uyarısını aldım. Tekirdağ' a döndüm... Yetkili servis yine adblue sensör seviyesini sıfırladı baktı falan... Daha ordan çıkışta yine uyarıyı aldım. "Artık nasılsa bu sistem arızalı, aynı mantıkla sıvı eklemeye devam etmeliyim" diye düşündüm. En son eklediğim zaman 1 hafta yine uyarısız bir sürüş keyfimden sonra, en son ilaveyi yaptım ve yaklaşık 1.5 aydır bu şekilde biniyorum. Şeytan kulağına kurşun elbette. Ama şunun farkındayım ki bu katkı maddesi kesinlikle etki etti ve beni kısa vadede, belki orta vadede masraftan kurtardı. Benim tavsiyem, özellikle euro 6 motora sahip, 0-4 yıllık araçlara sahip arkadaşlara uyarım, kesinlikle bu katkıyı her sene kullanın. Adblue kalitesinden emin olduğunuz bir markayı kullanın. Asla güneşte beklemiş, sıcakta depolanmış, tarihi geçmiş adblue kullanmayın. Ve en önemlisi eğer yılda bir adblue deposunu bitiremiyorsanız, adblueyu ağzına kadar doldurmayın. Yani depoda taze adbluenuz olsun. Çünkü bu sıvılar, 1 yıllık ömre sahipler. Sıcağı da soğuğu da sevmiyorlar. Bu katkı maddesi ile sisteminizi koruyup, uzun vadede adblue sorunu yaşamadan bineceğinizi düşünüyorum. Zaten VW ve diğer markalar bu ürünü periyodik bakımlarda artık kullandıklarını duydum. Demek ki bu anlamda bir rahatsızlık var onlarda da. Bu anlamda ben yaşadığım sorunu ve çözümü sizlerle paylaşmak istedim.
    8 Puan
  2. Efsane geri döndü. 15-20 kasım arası geçerli olmak üzere başvurunuzu yapın bu fırsatı kaçırmayın
    6 Puan
  3. Dün bu arabayla Antalya’ya git gel yaptık. 300+300 toplam 600 km. Şehir içinde de kullandık. Forumda konuları bir karıştırdım sonrasında ama elektrikli araçlar hakkında çok az konu olduğunu gördüm. Ve bu seyahatten sonra elektrikli araçları biraz daha konuşmak gerektiğini düşündüm. Murat Bey’e Togg çıktı çıkalı zaten Togg’la yatıp kalkıyoruz gerçi ama o konuyu başka araçlarla bulandırmak istemiyorum şahsen. Togg’un yeri başkadır:) Biz dönelim Mg4’e. Arkadaşta daha önce Zs vardı ve menzili az diye Mg4 Luxury modeline geçti. Kendisi Niğdeli olunca ilk sorum memlekete gidip gidemediği oldu. Zs ile gittim dedi şaşırdım.. Isparta’da kahvaltı, Konya’da öğle yemeği, 45’er dakika şarj ediyorum yetiyordu dedi. Evin çatısına 30 metrekare güneş enerjisi sistemi kurmuş, Fethiye-Dalaman 40 km git gel 80 km yolu neredeyse bedava yapıyormuş.. Depolama yapmadığı için bazen gece şarj ediyormuş ama ona da zamanlı sayaç bağlamış akşam 10- sabah 6 arası uygun tarifeden şarj ediyormuş.. Aracın sürüşü çok kolay. Oturumu koltuğun kavrayışı, fren gaz dozajı on numara. Tek fark ettiğim ayağı komple gazdan çektiğinde rejenerasyon yaptığı için, yığılan bir araba gibi yavaşlıyor. Onu da gaz pedalına hafif dokunarak ayarlıyorsunuz. Süzülürken bile enerji topluyor bu sayede.. Arkadaşın dediğine göre ağırlık altta olduğu için savrulma da olmuyor ki bunu gördüm. Ayrıca ağırlığı çok güzel dengelemişler ön arka eşit ağırlıkta, bu da yol tutuşa çok iyi etki ediyor. 0-100 7 küsur saniye ki bu epey yeterli. Basarsan gidiyor, çok kötü enerji harcamıyor. Koltuk ısıtma, direksiyon ısıtma mevcut, über clio gibi aktif ön pancur var kapanıp açılan cinsten, içerinin sıcaklığını ayarlamak çok zor değil. Isı pompası denen şey aynı klima gibi hem ısıtma hem soğutmada başarılı. Sürücünün önünde küçük bir ekran var yine de her şeyi orada görmek mümkün. Asıl işleri ortadaki ekrandan yapıyoruz ve çalışması epey hızlı. Ekranın önünde dokunmatik olmayan bir kaç tuş var ekrana da komut verebiliyor bu nedenle klima paneline geçiş çok kolay oluyor. Antalya’dan çıkarken 402 km %92 gibi bir şeydi. Fethiye’ye dönünce hala 150 km gibi bir range vardı. Ki dönüşte yolun büyük bir kısmında 130-140 aşağısına pek düşmedik.. Araç içi epey sessiz malum sadece yol sesi alıyorduk. Fakat alıştığımız araçlar gibi kapı içlerinde kumaş falan yok, hafif ve ucuz olsun diye sanırım.. Bence bu araçların en büyük handikapı motor sesinin olmaması. Zira en küçük bir çıtırtıyı duyuyorsunuz.. 1,5 gibi bi fiyata almıştı sanırım. Fakat fabrikası Tayvan’a taşınırsa biraz daha uygun olacakmış. Bakımı 24.000 km’de sadece polen filtresi değiştirmekten ibaret.. Hoş servis ona da iyi geçiriyormuş ama olsun daha fazla geçirecek bir şey yok araçta:) Sanırım bu araç biraz aklımı elektriklilere doğru çeldi.. Bakalım bu elektrik sevdası nerelere kadar gidecek. https://www.mg-turkey.com/tr/mg4.html
    4 Puan
  4. 14 kasım 2023 32369 sayılı resmi gazetede esaslar bildirildi, genel özeti: 26 yaş ve 9500 tl nihai fiyat sınır, telefon veya bilgisayar ları kapsamakta, telefonda %44,44 bilgisayarda %16,66 sı öğrenci ibanına aktarılacak (süre yazılmamış) destek toplamı 5500 tl. öğrenci her iki cihazı da alabilir ancak 2 ayrı fatura kesilmeli, ve e-fatura olmalı . telefonda öğrenci adına kayıtlı sim card 2 yıl boyunca takılı kalmalı, ayrıca aylık 10 cigabayt desteği de verilecek bu da 14 Ocak 2023 ten sonra başlayacak. destek açıköğretimi kapsamıyor. https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2023/11/20231114-13.htm
    4 Puan
  5. Büyük resim : “ kim takar yalova kaymakamını”
    4 Puan
  6. Forumda biraz araştırdım bulamadım o yüzden konu açıyorum var ise birleştirme yapılabilir Aracımın bagaj kapağı kapak üzerinde bulunan tuştan açılmıyordu sadece anahtarla açabiliyordum bugün bagaj üzerindne söküp incelediğimde iç kısımdaki butonun özelliğini kaybettiğini gördüm basınca temas eden ortadaki kısım erimiş fotoda çok belli olmuyor ancak basılınca temas etmiyordu bu kısmı yerinden söktüm evde işe yaramayan elektronik kartlardan birinin butonu tam bunun yerine göreydi onu karttan söktüm Butonu karttan altından sonra söktüğüm butonun yerine sabitleyip lehim ile bağlantısını yaptım . Butonun siyah kısmı biraz uzundu onu uygun ölçüde kısalttım ve işlem tamam. Toplarken söktüğüm yerleri sıcak silokanla yalıtım yaptım su almaması için Şuan sorunsuz ve çok baskı uygulamadan hemen açıyor.
    3 Puan
  7. Göz aynadır, göz nurdur, o dediğinin nuru olmaz. (devekuşu kabare repliğidir, tevellütü yetenler bilebilir)?
    3 Puan
  8. Bel fıtığı ameliyatı olmamın üstünden 1 hafta geçmişti bastonla yürüyüşe çıktım, benim kj'nin yanından geçerken ..........'in biri lastiğe birşey saplamış , fıssss diye havası iniyor. Daha 1-2 dakikalık olay yani. Yakalasam o bastonu sokacaktım gözüne. O sakat belle değiştirmiştim lastiği
    3 Puan
  9. Selamlar, uzun zamandır foruma yeni arabam konusu açmamışım. Bu geçen süreçte yeni eski 4x4 veya 4x2 olarak arabalar geldi geçti. Bahse konu arabam ise 1 yılını doldurup konu açma değer hale gelmiş ? Aslında açacak çok konu var da yakın tanıyanlar bilir, geçen sene İstanbul maceramızı bitirip Mersin Tarsus’a yerleştik. Bu arabayı da o günlerde kullandığım Jeep Grand Cherokee 3.0 dizel’in yerine aldım. Jeep’i bu bölgede gösterecek kimse bulamayız kaygısı ile görece daha fazla ustası servisi olduğuna inandığım için Mercedes arayışına girdik o dönemde. Tüfekçilerden Mustafa ve Furkan abi ile konuşurken beni tatmin edecek motorun temizini bulursak C200 Komp olduğuna kanaat getirmiştik. Bursa’da bu aracı bulduk, o dönemde 121.000 km’ de hiç lpg takılmamış evin ikinci aracı olarak kullanılan bir arabaydı. Aracın donanım, kondisyon, km ve fiyatı çok iyi örtüşüyordu. Perşembe günü telefonda pazarlık edince satıcı, “ kardeşim alıyorum dediysen, ben ilandan kaldırıyorum, kapora da istemiyorum ama gel ben arayanlarla uğraşamam dedi” ve ilanı kaldırdı. Böyle iyi insanlar var mı diye düşünürken Mustafa gidelim ya en fazla iskender yer döneriz dedi. Sabahtan Mustafa ve Emmi ile buluştuk Bursa’ya vardık. Araba almaya sigortacım yanımda olmadan gidemiyorum ? Aracın bakımlarının yapıldığı Mercedes servisinde satıcı ile saatinde buluştuk. Aracı cihaza bağladılar, teste soktular ve problem olmadığına Mustafa ve usta ikna olunca noterde işimizi bitirdik. Daha yemek bile yemeden emmi kasko ve trafik sigortamızı kesti ? He bu arada ev taşınacak hayatımız değişecek vs derken malum konudan ben ehliyeti kaptırmışım ve yeni aracı aldığımızda ehliyetim de yok arabayı süremiyorum. Neyse ki o süreç geçti. Gelelim arabaya, bir sene de 20 bin km yaptık. 1 kere İstanbul’da özel serviste alınca yağ bakımları yapıldı. Daha sonra 10 bin km sonra Mersin’de Koluman yetkili servisinde bakımı yapıldı. Bu bakım sırasında bu araçlarda olan ön iki airbag geri çağırmasından dolayı airbagler ücretsiz yenilendi. 1 kere de kolon kilidi arızası yaptı bu süreçte. Ortalamamız Tarsus’ta 8.5-9 lt civarı. Dün sakin bir uzun sürüşle 300 km lik gezintiyi 6.3 lt ile tamamladık. Uzunyolda da ortalama 7.5-8 lt yakıyordum meğer süratten dolayı imiş ? 185 hp güç üreten 1.8lt kompresör motor ve buna eşlik eden 5gtronic 5 ileri şanzıman su gibi 200 üstü hızları görüyor. Araçta fabrikasyon Amg paket olduğundan, koltuklar, tamponlar, jantlar vs gibi bazı eklentiler var. Bir de sanzımanda direksiyondan kontrol edilen vites var bu donanımda. Hanemize hayırlı olsun ?
    2 Puan
  10. O bilmez uğraşma :P elektrikli arabası var yarı mamul :P
    2 Puan
  11. küül blüü vardı.. H4 herhalde gelmiş geçmiş en akıllı tasarım. Işığı en iyi değil tabi ayrı konu.
    2 Puan
  12. Önce arabayı yenilemem lazım Çantayı sattım abi motoru değil. Yerine 2 fullface kask sığabilen alüminyum çanta aldım
    2 Puan
  13. fuel save her yönden candır, sebebi şu: yakıtta /yağda ne kadar az katkı varsa temelde o kadar az partikül oluşuyor, sizin konu ile ilgisiz ama buradan yola çıkarak dpf siz arabaya da dpf uyumlu yağ koymak uzun dönemde zarar mesela.
    2 Puan
  14. Aynen abi iki takım jant büyük nimet
    2 Puan
  15. fiyat feci ama. 225 55 16 kışlık matador marka lastik tanesi 1600 tl. 2022 model. 195 65 15 kışlık falken marka lastik tanesi 1185 tl 2021 model. ikisinide trendyoldan aldım.
    2 Puan
  16. Tasarımı nedeniyle ışığı dağıtmak zorunda. Düşük lümen ile piyasaya sürülmüş gereksiz pahalı ürün. Zaten günümüz oem led farlı bir çok araç göz alıyor. Bu da alacak mutlaka.
    2 Puan
  17. Tek kelime ile başa bela bir sistem.. Ben C5'te iptal ettirerek kurtulmuştum. Öncelikle teknik bakalım konuya Filtrenin bir kapasitesi var. Bunu 100 kabul edelim. Araç yakıt yaktıkça filtre partikülleri filtreleyip kendi içinde biriktiriyor. Doluluk oranı belirli bir seviyeye ulaşınca boşaltma ihtiyacı duyuyor ve işlem başlatıyor. Sık devreye giriyor olmasının sebebi, boşaltma işlemi ile dışarıya atılamayan tortular sebebiyle filtrenin dolu olması. Kapasiteye 100 demiştik, boşaltılamayan kısım 60 larda ise ve araç 85 lerde temizliğe başlıyorsa. filtrenin haznesinin sadece 85-60 lık kısmı kullanıldığındandır. Filtre ne kadar güzel temizleniyorsa, yeniden dolma süresi o kadar uzun olacaktır. Katkılı yakıt araç içindeki kurumları da temizleyip filtreye gönderiyorsa, erken devreye girme sebebi, kurumlar sebebiyle erken dolma olabilir.. Bu fikrime göre, erken devreye girme işlemi daha iyiymiş gibi görünüyor. Ben olsam katkılı yakıta devam ederim.
    2 Puan
  18. 29 binde ilk muayeneye girdik. Adêt gereği sonradan cam filmi yapılmış notuyla hafif kusurlu geçtik.
    2 Puan
  19. Byd, Chery ya da farklı bir marka küçük (4 kişilik) elektrikli araçlarını getirdiklerinde durum değerlendirmesi yapacağım. 350-400km menzil yaşadığım şehir içinde fazlasıyla yeter. Uzun yol için Golf zaten otoparkta bekliyor olacak. Şarj için yer sorunum yok. Muhtemelen otoparkın duvarına şarj noktası koyabilirim.
    2 Puan
  20. lütfen bana yazmayın yani... cevap yetiştirmekten martinimi içemedim sabah sabah!
    2 Puan
  21. Yahu 2-3 litrenin üstünü ayrı konuşalım. Onun odası farklı. Özel masa, özel servis, fermente içecekler vs...
    2 Puan
  22. 2 Puan
  23. Güzel olur aslında ama....Tavan hazır..Koltukları yerleştirdikten sonra kapanacak üstü..Muadili şu var..Sonra yaparım belki..
    2 Puan
  24. Lümen değeri düşük. Yukarıda linki ve fotoları olan ürünlerin CE onayı alması için German imalatı olması kafi aslen. Kaldı ki Leon başta olmak üzere Audi A4’ün sinyal fren aydınlatma tasarımına onay veren kör kişiyi tebrik ederim
    1 Puan
  25. Açık ara önde ürün ışık dağılımında. Halojen kadar derli toplu AliExpress'te bu muhteşem ürünü buldum. Hemen göz atın! 436,15TL 50% İndirim | Anmingpu 2x Mi2 50W 8000LM H7 Led far lambaları H4 LED H7 H1 9005/HB3 9006/HB4 H8 H9 h11 Led sis lambası 6000K 12V otomatik far https://a.aliexpress.com/_EvBX18v Bi doy artık Passat. Orjinal h7 ile linkteki led
    1 Puan
  26. 3’e kadar hakkı var. Sonrası zarar yazıyor ekim’de 1,5 tl/km yakmışım. Lpg olsa en az 1,8 tl/km
    1 Puan
  27. emekliyiz dediysek yaşlandık demedik yeğen
    1 Puan
  28. operarötrlerdeki kimlik kopyalayıp banka kredisi çekilen coğrafyada sakat olurdu onbinlerce dolandırıcı çıkar rahatça ne öğrendin mesela
    1 Puan
  29. Doğru. Ufak ve işlevi zayıf. Osram led parasına mercek set var
    1 Puan
  30. bence hiç gerek yok kj nin lastiği patlasa değişemez kimse
    1 Puan
  31. Evet şimdi bir arkadaşla görüştüm 2 gb sakın alma diyor.Yurtiçi 4 gb olanlarda 8-10 arası değişiyor.
    1 Puan
  32. Ve meraklandım gaza geldim 12V 24Ah orta boy bir LifePo4 aldım üzerinde BMS mevcut. Kargodan daha gelmedi bakalım gelince biraz kullanır ölçer biçer yorum yaparım. Açıklamada şöyle yazıyor: LiFePO4 bataryalar, anot malzemesi olarak lityum demir fosfat içeren yeni bir tür lityum-iyon pil çeşitidir. 240 Wh/kg enerji yoğunluğu ile kurşun-asit bataryalara göre 6 kat daha fazla enerji yoğununa sahiptir. 6000 Life Cycle (25°C, %90 DoD) ile uzun şarj, deşarj döngüsü sağlamaktadır. Aynı kapasiteli kurşun-asit bataryalara göre 3 kat daha hafif ağırlığa sahip iken 2,4 kat daha hızlı şarj olabilmektedir. Batarya içerisinde yer alan LiFePO4 hücrelerinin dengeli şarj ve deşarj olmasını sağlayan batarya yönetim sistemi (BMS) sayesinde güvenli kullanım imkanı sağlamaktadır. ürün linki: https://www.n11.com/urun/solar-aku-12v-24ah-lifepo4-batarya-paketi-42720137
    1 Puan
  33. 1 Puan
  34. DPF kadar gereksiz birşey yok. Tam bir problem kaynağı. Euro 4 candır bu topraklarda.
    1 Puan
  35. Gerçekten okumak isteyen için haksızlık tabi ama bence bu kadar vergi herkese haksızlık. Makul olsa vergiler ve hiç bu şekilde uygulamalara gerek kalmasa. Yazık bu millete.
    1 Puan
  36. O fiyatlara 8gb cep telefonu bile var. İnşallah öğrencilerin işlerine yarar bu destek. Allah yardımcıları olsun bu devirde gelecek kaygısı ve ekonomik/sağlık/psikoloijk sıkıntı çekiyorlar bir nebze faydası olsun umuduyla
    1 Puan
  37. Hesap makinesi kadarcik alete bile arayüz yazılabilir. Çok az kaynak tüketen versiyonları var
    1 Puan
  38. zincir sesi sade marşta değil sonraki her gaza basmada olur, tatil rehaveti dir umarım soğuğa da bağlı olabilir
    1 Puan
  39. Fordda o sensörler yok Mercedesten kalma menü onlar o yüzden veri yok o grafiklerde. Aman hemen öldür zaten nabız yok diye
    1 Puan
  40. Karşısın biliyorum ama söylemeden geçemeyeceğim. yaylada pil doldurmak daha kolay...en yakın benzin istasyonu mu yoksa en yakın köy mü? buyrunuz.. Afette özellikle MG nin AC out özelliği var. Jeneratör gibi kullanıyorsun. Mesela işyerin var tak fişe işyerine devam. 60KWh az bir enerji değil. günde 2KWh yaksan 30 gün idare edersin.
    1 Puan
  41. Bugün ustaya götürme fırsatım oldu. Gaz kesici sağlam sorun enjektör de olabilir dedi nozulları büyüttü tekrar ayar yaptı. Bir kaç gün deneyeceğim
    1 Puan
  42. 28 Ekim sabahı İstanbul'dan çıkış, akademiden 10 motorcu arkadaş ile 100.yıl şerefine ATA'mızı Anıtkabir'de ziyaret gezisi yaptık. Bir gece konaklayıp, ziyaret sonrası 29 Ekim'de Ankara'dan çıkarak sağ salim evlerimize vardık. Benim ilk uzun yol tecrübemdi. Çok şeyler kattığına inanıyorum. Toplamda 980km yol yapmışım. (kadranda 8.000km'yi devirdik) Yorucu ama kıymetli idi. Vstrom'un son hızının diğer motorlara göre düşük olması bana bu motoru erken sattıracak gibi Fotodan en babalar sağda kalmış. Tenere 660, AfricaTwin, Benelli TRK502.. NC700, NC750, Voge500, CB500.. Ben dahil 3 tane 250cc idik. (KTM,CB) 101.yılda da orada oluruz inşallah ama biraz daha güçlü makine ile
    1 Puan
  43. pilii arabada gece kamera tüketimi neden dert olsun ki? araba 1 ton pil zaten
    1 Puan
  44. Bir çin atasözü der ki. Dpf bu dünyaya atılmış en büyük kazıktır.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...