İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

06-12-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Netten satın aldığım kamerayı montaj yaptım ? geri vites kamerası da mevcut . Ayrıca istenir ise hem ön hem geri beraber kayıt da yapıyorlar. Geri vites için arkaya kadar kablo çektim. Geri vites lambası kablosundan elektrik aldım ve sonuç çok iyi oldu. Video atacaktım ama formatı desteklemedi site.
    12 Puan
  2. Japon yapay zeka firmasının tasarladığı ürünler. Hepsi birbirinden güzel ve farklı.
    6 Puan
  3. Bununla biraz hızlanıp sonra frene basıyorsun yuvarlana yuvarlana istediğiniz yere kadar gidiyor hem de yakıtsız.
    6 Puan
  4. Beni tenhada kıstırıp küfte tıktılar boğazıma. Mağdurum
    5 Puan
  5. Paralel bir mangal yapılanması vardı kömürle çalışan.
    5 Puan
  6. Videodaki benzin bidonuyum. Her şey gerçekten oldu.
    4 Puan
  7. Arkadaşından belli zaten, ya kıracak ya patlatacak...
    3 Puan
  8. 700 bin tl dizel verecek olan araca baktım ama malesef çok kazası var. Bir tane de 2022 yılında değer yazmayan kaza sonrası da el değiştirince o araçtan da vazgeçmiştim. Temiz dizel araçlarda 750 binden aşağı yok . Ya araba alma işini erteleyeceğim ya da ya nasip deyip 650 tl vereyim diyen 72 binde titanyum araca bakacağız. Araç ful servis bakımlıydı , sadece sağ arka çamurluk ve bagaj kapağı boyalı , o işlerler dahi serviste yapılmış . Araçın servisten aldıkları yapılan işlemlerin dökümanına baktım . 2 tane servis çağırma vardı araçtı , biri bizim meşhur su tertibatı için 25 binde iken 2019 da çağrılmış , bir de fsa 18s07 kodlu kavrama basınç plakası ile ilgili bir yazılım güncellemesi yapılmış araca. 21 de şimdiki sahibi almış 2 senedir kendisindeymiş . Tuscon için bayi ile anlaşmış ölü fiyatı çekmişlerdir zaten onlarda , ona gideceğine sana gitsin diyor.Nakit para ile daha iyi pazarlık payı veriyorlar dedi. Araç 1 aydır ilandaydı 850 den koymuştu aracı , aynı ilçedeyiz diye aracı ilk ilana koyduğunda aracı görmek ve aileme göstermek için bakmıştık. 840 tl olmaz demişti ilk zamanlar . Bende hayırlısı olsun demiştim. Sanırım günahına sevabına nasibine bu aracı alacağız. Bu zamana kadar 6 tane grand c max baktım km yüksek, düşük km ,kazalı , kazasız tramerli , tramersiz ,boyalı şanzımanı tamir edilmiş cam tavanı çalışıp düzgün kapatmayan çalışmayan, çam tavanında hiç ses çıkarmayıp çalışmayan vs . Bi tane istanbulda birinde kazasız boyasız dizel var 750 den aşağı vermeyi düşünmüyor , o fiyatı da satamazsam binerim deyince araç aramayı bu araç ile sonlandırabilirim. İstanbula git gel masraf elin boş gel , ankaraya git elin boş gel vs olunca da hem çok yoruldum , hem para kenarda eriyor , hem yarın ne olacağı konusundaki belirsizlik var , ocaktan sonra gelecek zam ihtimalleri vs derken tabiri caizse pes ediyorum. Eşim de her gün okula gidiyor git gel 20 km ve köye gidiyor servis sorunu olan bir yer de olunca daha fazla ertelemeyi de göze alamadım . Küçük bebeğimiz var , annesine muhtaç , hatun gidiyor dersi erken bitmese de ulaşım sorunundan dolayı uzun süre zaman kaybediyor vs derken bende kayış koptu. Yukarda sürekli yorumlarını takip ettiğim Çağlar bey en az 150 bin tl fark olmalı demiş. Haklı da buluyorum lakin. Baktığım satılık olan ve 700 bin civarında olan araçlarda performans düşüklüğü vardı mesela , motor istisnasız aşırı titreşimliydi . Ya bana enjektör masrafı çıkaracaktı ya da motor kulağı deniyor sanırım ona o parça değişecekti. İkisi birlikte de olabilir bu arada. Boyayı vs geçtim. Bu motor kulağı ve enjektör değişimi tamiri de bana masrafı sokacağını tahmin de edersek alacağım araçlar en az zaten bana 720-730 tl ye gelmiş olacaktı . Ben aracına bakan dinleyen biriyim . Atıyorum cam tavan perdesi çalışmıyor ise o öyle kalsın yapamıyorum huyum kurusun . Ecoboost facebook gruplarında da aynı şeyler konuşuluyor. Dizel alın rahatınıza bakın diye. Lakin eco moor olup 120 k üzeri km lerde kullanan sarı sitede daha fazla km de hem de lpgli kullanıcıları da olması biraz beni cesaretlendirip bu aracı almaya yönlendirdi. Henüz aracı almadım cuma günü tarcanlarda ekspertize sokacağım arka çamurluk ve bagaj kapağından kaynaklı sürpiz bir şey çıkmaz ise hayırlısı olsun diyeceğim. Araç fazla km yapan bir araba değilmiş , alan kişi 30 k da almış 2021 de 2019 da 25 k da aracın su tertibatı servis çağrısı sonucu da değişince , su kaybı kaynaklı azar diğer yüksek km araçlara göre daha az halde olabilir diye düşünüp kendime biraz teselli veriyorum artık . Başka bir araç neden düşünmüyoruza gelince , kalabalık bir ailedeyiz , genelde 4 yetiştin 1 bebek 1 çocuk ile seyahate uygun bir araç lazım . Grand scenic 5008 vs alternatifleri içinde de temiz ve içimize sinen bir araçla karşılaşmadık. Ya nasip diyoruz bakalım artık . Çok uzun bir yazı oldu ama forum ortamınız çok samimi geldiği için ve geri dönüş yapmak istediğim için detaylı anlatmak istedim. Hepinize teşekkürler terkardan.
    3 Puan
  9. VX100 bakıyorum ben de ara ara
    3 Puan
  10. ağaç dibine tezgah açmışlardı gözümüzden kaçmadı gizliiden köfte kızartılmış esefke kınıyoruz yiyecek yerimiz kalmadı tadamadık
    3 Puan
  11. Geçen sene almıştım çok lezzetliyti. bu yılda 6 kg olandan sipariş veriyorum. Tavsiye ederim. https://www.lsvdukkan.com/urun/lsv-dogal-satsuma-mandalina-buyuk-6-kg-yeni-mahsul
    3 Puan
  12. 3 Puan
  13. Hakikaten ilginç bir tasarım.
    3 Puan
  14. Orijinal Toyota Land Cruiser, ABD pazarına ilk kez 1958'de girdi ve 1961'den 1965'e kadar Amerika'da markanın en çok satan modeli oldu. Land Cruiser, bir off-road ikonu haline geldi ve birçok nesil doğurdu. Toyota'nın 2021 model yılından sonra ABD versiyonunu sonlandırması üzücü bir gündü . Şimdi, üç yıl sonra, efsanevi isim plakasının yeni bir versiyonu kıyılarımıza geri dönerken, ortaya çıkan tüm çatık kaşlar tersine çevrilebilir. 2024 Toyota Land Cruiser , yeni piyasaya sürülen mekanik açıdan benzer Lexus GX ve yakın zamanda tanıtılan Toyota Tacoma ile paylaştığı TNGA-F gövde üzeri platform platformuna geliyor . Standart hibrit güç aktarım mekanizması ve retro esintili tasarımıyla yeni Land Cruiser, kendisinden önceki ABD versiyonundan oldukça farklı. Ne kadar farklılar? Bunu öğrenmek için yeni modelin teknik özelliklerini ve özelliklerini selefininkilerle karşılaştırdık. DIŞ FOTOĞRAFLARI GÖRÜNTÜLE TOYOTA Tasarım ve Boyut Amerika'da en son satılan 200 serisi Land Cruiser'ın kökleri, o neslin başladığı 2008 yılına kadar uzanıyordu. Kesinlikle sade tasarım, 2016 model yılı için makyajlananakadar pek değişmedi , ancak o zaman bile büyük SUV gerçekten göze çarpmadı. Bu durum, eski 200 ile daha yeni 300 serisi arasında 250 serisi olarak mevcut olan ve yalnızca yurtdışında satılan 2024 Land Cruiser ile değişiyor . Yine de en son Cruiser'ın bloklu şekli ve nostalji uyandıran stili, onu grubun görsel açıdan en ilgi çekici olanı haline getiriyor. Önceki modelle karşılaştırıldığında yeni LC, 1,2 inç daha kısa ve 193,7 inç uzunluğa sahip ancak ikisi de aynı 111,2 inç dingil mesafesine sahip. Her iki versiyon da 78 inç genişliğindedir, ancak yenisi 73,2 inç yüksekliğinde ve bir inçten biraz daha kısadır. TOYOTA TOYOTA Off-road özelliklerine gelince, yeni Land Cruiser'ın yaklaşma açısı 30 derece, kırılma ve ayrılma açıları ise sırasıyla 25 ve 22 derecedir. Önceki modelin yaklaşma açısı 32 derece daha iyiyken, kırılma ve uzaklaşma açıları 1 derece daha azdı. Yeni versiyon, öncekine göre onda birkaç daha az olan 8,7 inç'e kadar yerden yükseklik sunuyor. Güç aktarma organları 2021 Land Cruiser, 381 beygir gücü ve 401 pound-feet torka sahip 5,7 litrelik V-8 ile güçlendirilirken, onun yerine hibrit turboşarjlı 2,4 litrelik dört silindirli motor geliyor. Güç aktarım sisteminin toplam çıkışı 326 beygir gücü ve 465 pound-feet'tir. Her iki Toyota SUV da sekiz vitesli otomatik şanzımana ve merkezi kilitli diferansiyele sahip standart dört tekerlekten çekiş özelliğine sahiptir. DIŞ FOTOĞRAFLARI GÖRÜNTÜLE TOYOTA 2021 Land Cruiser'ın 14 mpg'lik önemsiz bir kombine EPA tahmini vardı. Hibrit 2024 Land Cruiser'ın yakıt açısından ne kadar verimli olacağını henüz bilmiyoruz, ancak bu alanda büyük bir gelişme olacağı neredeyse kesin. Yeni LC'de tersine gidecek şeylerden biri de çekme kapasitesidir. Önceki sürüm 8100 pound çekebiliyordu, ancak yenisi 6000 pound ile sınırlandırıldı. Donanım Yeni Land Cruiser 18 inçlik tekerlekler üzerinde hareket ediyor ancak lastik boyutları donanım seviyeleri arasında değişiklik gösteriyor. 1958 olarak adlandırılan temel modelin dört köşesinde de 245/70R-18 lastik bulunurken, diğer Land Cruiser modellerinde yaklaşık 33 inç yüksekliğinde daha büyük 265/70R-18 lastikler kullanılıyor. 20 inçlik jant seti isteğe bağlıdır, ancak 1958'de bu durum söz konusu değildir. 2021 modeli, 33'ten 31 inçe daha yakın olan 285/60 lastiklere sahip yalnızca 18 inçlik tekerleklerle yola çıktı. DIŞ FOTOĞRAFLARI GÖRÜNTÜLE TOYOTA Hem yeni hem de eski Land Cruiser'lar çift salıncaklı ön süspansiyona sahip ancak Toyota, yeni platformun bir sonucu olarak kurulumun 2024 modeli için revize edildiğini söylüyor. Arka süspansiyon, sağlam bir arka aksı yastıklayan helezon yaylarla dört bağlantılı bir konfigürasyonu korur. 1958 donanım seviyesi haricinde, yeni LC, daha önce mevcut olmayan, elektronik bağlantı kesen bir ön viraj denge çubuğuna sahiptir. ANDİ HEDRİCK | ARABA VE SÜRÜCÜ İç mekan Yeni Land Cruiser'ın iç mekanı önceki model kadar lüks değil; 1958'deki donanımın manuel ayarlı standart kumaş koltuklarından da belli oluyor. Daha önce 2021 modellerinin tümü yarı anilin deri döşemeler ve 10 yönde elektrikli ayarlanabilen ön koltuklarla geliyordu. Baş üstü ekranı, kamera görüşlü dijital dikiz aynası ve açılır tavanı da içeren Premium paketin bir parçası olarak yüksek Land Cruiser donanımında elektrikli ayarlamalara sahip deri kaplı koltuklar mevcuttur. ESKİ İÇ MEKAN. TOYOTA Daha az lüks malzemeye rağmen yeni Land Cruiser'ın iç tasarımı ve teknolojisi daha modern. Elbette, temel 1958 modeli, daha önce sunulan 9,0 inçlik üniteden daha küçük bir 8,0 inçlik dokunmatik ekrana sahip ancak yine de kablosuz Apple CarPlay ve Android Auto'yu içeren Toyota'nın en son yazılımından yararlanıyor. Ayrıca 2024 Land Cruiser serisinin geri kalanı, bilgi-eğlence deneyimini bir adım daha ileriye taşıyarak devasa bir 12,3 inç dokunmatik ekrana kavuşuyor ve 14 hoparlörlü JBL stereo sunuyor. İÇ MEKAN FOTOĞRAFLARINI GÖRÜNTÜLE YENİ İÇ MEKAN. TOYOTA 2021 versiyonundan farklı olarak yeni modelde, çift 11,6 inç ekranlı isteğe bağlı bir arka koltuk eğlence sistemi bulunmayacak gibi görünüyor. Ayrıca 2024 Land Cruiser'ın beş kişilik oturma yeri ile sınırlı olduğu sekiz yolculu bir model de yok. Yine de ısıtmalı ve havalandırmalı ön koltuklar, taban döşemesi dışındaki tüm modellerde standarttır. Fiyat Yeni Land Cruiser ile Amerika'da en son satılan Land Cruiser arasındaki belki de en büyük fark fiyattır. Toyota bir süreliğine tüm ayrıntıları yayınlamayacak ancak şirket, 2024 modelinin 50.000 $ orta aralığında bir taban fiyatına sahip olacağını ve bu sayede önceki modele göre önemli ölçüde daha ucuz olacağını söylüyor. DIŞ FOTOĞRAFLARI GÖRÜNTÜLE TOYOTA 2021'de Land Cruiser 87 bin doların biraz üzerinde bir fiyatla başlamıştı, yani onun yerine geçecek olanın fiyatı neredeyse 30 bin dolar olacak. Yeni Cruiser'ın daha yüksek donanım seviyeleri büyük olasılıkla 60 bin dolar sınırını aşacak, ancak yine de eskisinden çok daha uygun fiyatlı olacaklar. Bu, daha fazla insanın Land Cruiser yaşam tarzını deneyimleme şansına sahip olacağını gösteriyor ve bunun iyi bir şey olduğunu düşünüyoruz.
    2 Puan
  15. N yok ki nasıl N ye alınıyor sistem?
    2 Puan
  16. İspanya’da ne oldu ki dekolte yasaklandı? Haa pardon yanlış okudum
    2 Puan
  17. ben de diyorum jantlara bir ben mi bakıyorum
    2 Puan
  18. Bu sene mandalina az, iki sene çok bir sene az olurmuş. O sene bu sene, Migros falan zor..
    2 Puan
  19. 3 roller simülasyonunun gerçeğinde X5'in sol ön aksını kırmıştım ben..
    2 Puan
  20. Mevcut çalışanlar ile olmayacak zaten Sen tanıdıksın 900avro yeter
    2 Puan
  21. 88 zamandır daha ne subap kurum temizliğini ne de dpf yi çözemeyen bir sektörde... gerilim bilgisi hem de yüksek? bu cümlede kaç avro fatura yatmakta?
    2 Puan
  22. Servis hizmeti sorun değil. Yüksek gerilim bilgisi ve eğitimi kafi. Plug in play oluyor artık araçlar. Motor akü veya ara birimlerin tamiri olmayacak. Pc ile yeni ürünü tanıt bitti. Bizim sektör2014’te bu yönteme geçti ve pc kullanan ve eğitimi olanlar işi çözüyor. Mekanik müdahaleler zaten standart kara taşıtları ile aynı. Göz korkulacak birler yok
    2 Puan
  23. tamburların yandaki metalin üstüne çıkması lazım
    2 Puan
  24. telife girdi bak başka bişi de
    2 Puan
  25. Gidişte az yakmasının sebebi hızdan ziyade rakım farkındandır. Açılır cam tavanı açıp kızlı kullanmadım. Ama dediğiniz hızlarda öyle fazla kulaklarda ciddi basınç hissetmedim.
    2 Puan
  26. gördün mü ali abi. Forum da hibrit. Kimisi sönümleyici. Kimisi gazlayıcı. Boşuna direnme
    2 Puan
  27. Birde şu açıdan bak @Ali Darbazve @Tansu Kalafatoğluolmasa forum hep sana çatacak onlar foruma sinerji verip ,statik enerjisini sönümlüyor.
    2 Puan
  28. Biz saplanacağımız yere girmiyoruz. Haddimizi biliriz. ????
    2 Puan
  29. Almanya'dan bildiriyorum, yillik tam rakamlar yok ama 2023 ilk 6 ay icin durum su sekildeydi. 2022 ilk 6 ay icin satilan elektrikli arac sayisi 168bin, 2023 ilk alti ayda 220bin oldu. Burada yeni araclarin yaklasik %16'si elektrikli diyebiliriz. 2030 hedefleri de en az 15 milyon elektrikli araci yollarda görmek. Bana göre kesinlikle yeterli bir sarj alt yapisi yok. Özellikle apartmanlarda Wallbox kurulumlarinda problemler yasanmaya baslandi. Binalar ve tesisatlar o kadar eski ki, birkac araci birden sarj edecek bir sistemin kurulmasi oldukca zor veya maliyetli.
    2 Puan
  30. İki tane oyuncak yüzünden quattroyu, 4 matic'i hemen gömdünüz. Düne kadar ağzımızın kenarından salya akarak izliyorduk? Allah adamı taş yapar. (Rabbim o oyuncakların sayibini yapsa yeter )
    2 Puan
  31. Evet -30 da çalışır ama teybi açık unutunca takviye atacak motorsiklet arar Abi affet ama moralim bozuldukça kibritle uğraşmak için foruma geliyorum, moralim düzeliyor
    2 Puan
  32. 1- herşeyi okulda öğretiriz okul doğru olursa 2- ticaret meslek lisesinin kötü olması yanlış anlamına gelmez 3- meslek liseleri kapanmalıdır. (imamhatipler dahil). Tüm liseler devlet lisesi olmalıdır. 4- Meslek (kaporta, musluk, itfaiye, muhasebe vs) bunlar lise sonrası 2 senelik okullarda öğretilmelidir. Ülkenin "vatandaşa" ihtiyacı var köleye değil. Gelişen teknoloji ile eline çekiç verdiğin adam mekanik usta, testere verdiğin adam marangoz olamıyor olamaz. Lise eğitimi, iyi lise eğitimi bence şarttır. ustamız işini bitirip tiyatroya gidip şekispır izlemelidir.
    1 Puan
  33. Benim kargoyu hazırlarken şefkatinizi koymayı unutmayınız efendim.
    1 Puan
  34. Tüplü mü kömürlü mü diye teste tabi tutmak istemiştik. her daim işimiz test değil mi zaten?
    1 Puan
  35. Askerde kademeye sığmayan unimogları sabaha kadar aralıklı şekilde çalıştırırdık, kimse altında ateş yakmaya cesaret edemezdi ordu malı sonuçta. gece amm landı stop etmezdi olası saldırıda arabayı çalıştırana kadar kışlada canlı kalmaz diye. soğuk iklim bölgeler için benzinli araç üretimi yapmamaları çok kötü.
    1 Puan
  36. lpg candır, eninde sonunda herkes bitane broadway koyacak kapıya
    1 Puan
  37. 1 Puan
  38. Bu araçlara kim bakacak ? Şu an ciddi bir ara eleman sıkıntısı var ve gittikçe kötüye gidiyor sebebi Malum yeni nesil artık fazla kasmadan para kazanmak istiyor örneklerini iş Hayatında görüyoruz hatta Eğitimini alıyoruz.Meslek Liseleri ve Okulları kan kaybediyor konuyu nereden nereye getirdi demeyin bunda Çırak Stajerlerin Eyt dışı bırakılmasının da etkisi var. Meslek Odalarında adamlar anlatıp duruyor Sanayide Usta kalmadı.Küçük ve Orta ölçekli işletmelerde çalışan Profiline şöyle Bir bakın kimler çalışıyor ? ne demek istediğimi anlarsınız. Benim Mesleğim Endüstriyel Elektrik ve Bakım.Bu işler öyle Lap diye olmaz. Tecrübeli Yetişmiş Personel ve Sistematik Altyapı en Kritik noktalar. En temelinden alayım Arabanızı Bakim yaptırdığınız Servise Ustaya sorun bakın size ne diyecek adamlar yetiştirecek eleman Çırak bulamıyorlar böyle giderse bir süre sonra Ustada kalmaz.
    1 Puan
  39. neyse işte kullanalım gitsin, zaten bundan sonra zor araba almak falan, 2024 de neler yaşayacağız bakalım?
    1 Puan
  40. Sadece pil değişimi olarak düşünme Tansu, yapılan her ürün eninde sonunda bozulur. Hepsi bozulmaz ama bazıları bozulur gibi düşün. Olası bir arızada kime gidilecek? Bu bozulan hayalet gösterge olabilir, klima sistemi olabilir, her şey olabilir. Yazılımda sorun olabilir mesela. Yani saç kurutma zımbırtısı bile bozuluyor. Bir tane led ve bir tane bataryadan oluşan fener bile bozuluyor. Olası bir kazada ne yapılacak mesela? Bence bu işin çözümü ciddi ciddi servis yaptırımı olması. Yoksa ülke çin malı elektrikli çöplüğüne dönecek...
    1 Puan
  41. DSG’lerde N ye almaya gerek yok. Frene tam basınca kavrama duruyor, bir zararı olmaz. Tam otomatik Tork Konvertörlü araçlarda frene tam basılsa bile, kanatçıklar dönmeye devam eder, hep ileri gitme isteği olur araçta, onun da bir zararının olmaması gerek kanımca. Sonuçta aşınan bir yüzey yok balata gibi.
    1 Puan
  42. tamburu büyütüp yan çelik kenarın üstüne alıp denemeli derim
    1 Puan
  43. evden şarj edilirse ne hibrit ne lpg. Evden şarj çok ucuza geliyor. Yaklaşık 45 kuruş/km yakar elektrikli. hele evden güneş enerjisi ile şarj varsa daha da bedava oluyorlar. ama hızlı şarj ederse 1,5 tl/km yakıyorlar. hibrit 1,3 tl/km yaktı. hibrite lpg taksaydım 80 kuruş yakardı bugün. 8lt yakan benzinli 2,75 tl/km 6lt yakan mazotlu 2,2 tl/km 10lt yakan lpg’li 1,9 tl/km yakıyor bugün.
    1 Puan
  44. Teşekkür ederim. Kapak çok rahat kapandı. Kocaman bir alan mevcut benim farda. Uygulayanlar 5-6k fiyat çekiyorlar abi. Ben alsam takamam diye düşünüyorum.
    1 Puan
  45. İkisinin arasında 30 yıl var..Yemişim elmasını..
    1 Puan
  46. Mb ci niye sinyal versin ki, herkes yerini bilecek
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...