İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

10-02-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Aynen öyle, kursa vakit ayırdıktan sonra a2 daha mantıklı. Bana diyorlardı 50 CC alırken, kısa süre sonra yüksek CC ye geçmek isteyeceksin diye. Ben de yok canım, ben sadece şehiriçi hobi amaçlı bineceğim, 2 tane araba var, acelem varsa onlarla giderim diyordum. Sonuç: şimdi Pcx araştırıyorum. Harçlıklarımı biriktirip Forza alabilir miyim diye düşünüyorum ?
    6 Puan
  2. O bahsettiğiniz mesafede lpg devreye girmeyecek bence sizin için lpg uygun değil bu kullanım için.
    5 Puan
  3. aman abi bence benzinlilerden önce elektrikli bisikletleri bile almadan ufak da olsa bir eğitim zorunluluğu gelmeli, ortalık kasap dolu.
    4 Puan
  4. Birşey yapmak istiyorlar ise şu elektrikli zımbırtılar, binbinler ve martılar temizlenmeli yada kesinlikle onlarda hatta bisiklette bile ehliyet olmalı. Karayoluna çıkıyor isen olacak olmalı... Trafik yeterince pis birde onlar insanın başına bela. Benim arabamın o yola çıkması için şartlar var ise çıkan herşey için geçerli olmalı
    3 Puan
  5. A sınıfı aldım da ne oldu. Verilen eğitim ile ekmek almaya bile gidilmez. Sürüş hangi kara taşıtı olursa olsun kökten değişmeli.
    3 Puan
  6. Özellikle büyükşehirlerdeki insanların yakınan takip ettiği ve yaklaşık 1 senedir dillendirilen bu mevzu, bu gece resmi gazetede yayınlanarak yürürlüğe girdi. Algı B sınıfı ehliyeti olan herkesin 125cc'ye kadar motorsikletleri (A1) kullanabileceklerine yönelik ama mevzuat tam olarak öyle değil. Bunun için direksiyon eğitimi ve sınava tabi tutulmak zorunlu. Hal böyle iken, sürücü kursuna başvuracaksak, eğitim ve sınav var ise insanlar neden A2 (500cc'ye kadar) ehliyet almasınlar mesala.
    2 Puan
  7. 2 Puan
  8. Şimdi arıcılar düşünsün 7 kovanım var seneye kadar 100 olur Tüm arı ve bal sektörü 1 sene içinde iflas etmesini öngörüyorum?
    2 Puan
  9. Bence son derece hatalı bir karar.... katılıyorum, sigortaya tamam motorun ehliyetide özel olmalı, herkes motora bisiklet gibi binemez, sen daha iyi bilirsin, aslında herkesin harcıda değildir motor, 50 cc üstü dedinmi işin rengi değişmeye başlar, yetenek ve psikolojik yeterlik aranmalı bence, araba kullanan herkes motoru kullanır demek saçmalık bence, motoru bırak bisikletle bile yolda oldu sıkıştın düştün, kafanı kaldırma vurdun beynin saçılır yere, bisiklette bile böyle, daha hıza gelmedik bile....
    2 Puan
  10. Arkadaşın aracı yapılmış test edilmiş teslim edilecekmiş.
    2 Puan
  11. Bu yaz tanışalım. Yanlış anlamışım pardon. Hocam birine ciddi derecede zarar verecek hıza çıkamayan aletler için düşünülüyor ama 80 cc yapıp 100 km hıza çıkıyorlar? Bence insan gücü ya da maks 15 km hızı geçemeyecek elektrikliler harici herşeyin sigortası olması lazım.
    2 Puan
  12. Çok basit. Kullanmayacaksınız. Devlet böyle saçma bir açık bıraktı diye yine de güvenli bölgeden uzaklaşmamak lazım. Sigorta zorunluluğu olmaması ne demektir yani bu nasıl bir açık. Vurdu malıma zarar verdi parası da yok? Sağlığıma zarar verdi. Kalan hayatımda çalışamayacak halr geldim ne olacak?
    2 Puan
  13. kasa her zaman kazanır, yine sürücü kursları iş yapmadan para basacak, şaşırnadık
    2 Puan
  14. Motor arttıkça kurallar polis vb daha etkin hale gelir bence artsın. Ben çok sevdiğim halde korkudan alamıyorum.
    2 Puan
  15. İki ucu oklu değnek. Bir yandan motora teşvik ile trafik rahatlar, otomobil azalır diyorum bir yandan köyde eşşeğe bile binmemesi gerekenler tekerlekli taşıt kullanmasın diye düşünüyorum.
    2 Puan
  16. Geçmişi bilinen bir Civicte karar kıldım. Nasip olursa pazartesi Mersinden alıp geleceğim
    1 Puan
  17. Lastik güzel ama balans problemi çok duydum o lastikte.
    1 Puan
  18. En başta bizim ehliyet alma sistemi değiştirilmeli. Zorunlu kurs kaldırılmalı. En azından 1 kez herkes kursa gitmeden sınavlara girebilmeli. Hem yazılı hem direksiyon sınavları çoook zorlaştırılmalı. B ehliyeti olan motosiklet kullanabilsin mi diye tartışıyorsunuz da B ehliyeti olan ama otomobil kullanamayan yada kullandığını sanan o kadar çok kişi var ki trafikte. Onlar ne olacak ? Türkiyede sınıfı ne olursa olsun, benim gözümde sürücü ehliyeti para karşılığı alınmış, polis sorduğunda ceza yazmasın diye verilmiş birşey. Aranızda motosiklet yada otomobil kullanmasını sürücü kursunda öğrenen ve edindiği bilgilerin sonraki hayatı boyunca yeterli olduğunu düşünen var mı ? Ne yazık ki Türkiye de ehliyet alırsın, sonrasında ölmeden, öldürmeden, kaza yapmadan trafikte araç kullanmasını öğrenirsin. Bunu başaramayanlar ya ölür yada öldürür. Motosiklet üstünde binlerce km yol yapmış biri olarak... Motosiklet kullanmaya başlayacaklara tavsiyem, ehliyete güvenmeyin... özel olarak motosiklet kullanma eğitimi alın ve hayatta kalın.
    1 Puan
  19. Gerginin yerine destur mu geliyo? 4x4olsun bari
    1 Puan
  20. Destur Geçen yıl otel inşaatı için beton bağlantısını yaptık. Otelin sahibine erken rezervasyonu da halledelim hazır başlamışken deyince ağzındaki çayı püskürtmüştü. Ona benzedi
    1 Puan
  21. Yoo rücu olayı tamamen espriydi. Gelirim demedim zaten. Her yaz Akçay'a geliyorum bu arada.
    1 Puan
  22. Arkadaş ile (gergin) yolları ayıracak gibiyiz. 104 binde şuan. Kazası boyası vb yok.
    1 Puan
  23. Ehliyet veren komisyon üyelerinden biriyim. Motorsiklet bırakın 125 liği 25 lik bile olsa dinamikleri çok farklı bir makine. Bu sebepten kesinlikle eğitim, sınav ve kademe şart. Çeşitli uygulamalarda çalışacak çocuklar gelip ehliyet alıyor bakıyorsunuz köşeyi dönemiyor daha. Ayrıca 125 lik dediğimiz motorlar günümüzde artık 120-130 gidiyor. Eğitimsiz birinin kullanması ?????
    1 Puan
  24. Mevcut mevzuat; B sınıfı ehliyet sahibi, yazılı sınavdan muaf sadece direksiyon sınavına girip ehliyete hak kazanıyor. Yeni gelenin bundan farkı nedir? Anlayan bana da anlatsın lütfen. Zırvada zirve. ?
    1 Puan
  25. B sınıfı ehliyetin motosiklet kullanma kapsamı tamamen kalkmalı bence. Ayrıca 50 cc sigortasız kullanım da saçmalıktan başka birşey değil. Zaten kamikaze gibi gidiyorlar. Bir maybach ön panjuru kırmalarını dilerdim o sigortasız trafikte gezen arkadaşların.
    1 Puan
  26. Etorq motorlu egealar iyidir. Şanzımanları da iyidir. Alınır. Ancak o mesafede lpgye geçmez Zaten ayda 180 km yapacaksanız (günlük 3 gidiş ise 3 de dönüşü vardır diye hesapladım) lpg ile uğraşmaya gerek yok. Tam otomatik benzinlilerin hepsine binilir. Diğer arkadaşların aksine ben turbo da önermem o kadar kısa mesafe için. Atmosferik benzinli bakılması iyi olur. MTV'si bir tık yüksek olur ama diğer giderler düşük olur. 3 km mesafede hiç bir motor ısınmaz, yağ işini yapacak duruma gelene kadar gideceğiniz yere varmış olursunuz. Çoğu aracın rölantisi yeni düzeliyor olur 3 km'de. Turbolular bu kullanım şeklini pek sevmez.
    1 Puan
  27. Anlamlı değil. 125 cc kullanıp daha büyük motorlara geçmeyenlerin hepsi ticari. Hatta onlar bile artık 200-250 cc grubuna yöneldiler. Hususi olarak motosiklet kullanan her sürücü er ya da geç daha yüksek hacme geçer, bu bir zorunluluktur. Kursa gidilecek ve sınava tabi olacaksa A2 alınır. Peşinen hususi kullanıcı için yaptığım yorumu açıklayayım; mahalle arasında paket atan, bu işle iştigal edenler için birincil öncelik yakıt ve yürütme giderleridir. 125 cc cg motorlar bu konuda çok başarılı. Halen üretiliyor olsa muhtemelen halen ybr125 ile yapılıyor olurdu bu işler. Bu motorcular motorlarını yürür halde tutar. Bunun için ne kadar basit o kadar iyi. Hususi kullanıcı için durum farklı. Belirli bir hacmin altındaki motorlar otoyola çıkamaz. Şehirler arası yollarda kamyonların arasında kalır hep. Zaten kimsenin görmediği bir vasıta ile koca koca ağır vasıtaların arasında kalmaya başlayınca her hobi motorcusu daha yüksek hacme geçerek buradan sıyrılmak ister. 200 cc ve üzeri motorlar bunu sağlar ama yine de otoyola çıkamaz üstelik yönetmelik bunları kapsamıyor. (gariptir, 200 cc bir motosiklet bir çok atmosferik binek otomobilden daha hızlı gidebilir ama eski kasa doğanın girdiği otoyola girmesi yasak) Millet bunu geç anlar tabi bizde. Şimdi bir sürü kişi bu yönetmeliğe göre gerekli işlemleri yapar, bir sürü para harcar, 125 cc motor alır. Sonrasında 125 cc'nin ne menem bir şey olduğunu anlayınca (bu yollardan bende geçtim, en uzun süre kullandığım ve beni en çok zor duruma sokan motorumdu kendisi) hacim artışına gider. Çabiden ödünç vesile ile cbr250, R25 falan candır. Bir yönetmelik olacaksa bu hacmi de kapsamalıydı. Onlar traktörle çevre yolunda tersten gidiyor. Aydınlatma yok bir şey yok. Onları durduramıyoruz maalesef
    1 Puan
  28. Hocam ben o yolda yaya bile yürüyemem valla.
    1 Puan
  29. Motosiklet eğitimi almamış dinamiklerinden habersiz, kasksız, emniyetsiz bir şekilde kazalar artacak.
    1 Puan
  30. Ödediğimiz tutarlar bugüne göre pahalı görünse de yarına göre ucuzdur. Enflasyonist ortamda esnaflar sağolsun ileri görüşlü davranıyorlar.
    1 Puan
  31. Yani fiyat aslında çokta yüksek değil bence özelliklerini okuyunca bana bir öyle geldi hem dekor olarakta kullanılabilir diye düşünüyorum teşekkürler yorumunuz için Evet biliyorum ama o çok kullanışsız bana göre çünkü hem telefonun sürekli açık şarjı hızlı bitiyor hem telefonu sabitleyince telefon çaldığında vs açması zor oluyor ayrıyeten sinyal zayıf olduğunda düzgün sonuç göstermiyor bir ara kullanıyordum artık kullanmıyorum bu yüzden
    1 Puan
  32. Bir de araba satışından en çok kar elde eden devletler araştırılsın.
    1 Puan
  33. Beyin ile sensör arasında kablolarda temas problemi olabilir mi? Genelde soket arızası yada oksitlenme olabiliyor.
    1 Puan
  34. aracımdaki michelin energy saverlar 2020 üretim 52 xxx km ye geldi , yıl olarak sona geldiler ufaktan, kuru zemin puanı c ıslak a çatlak yok halen, dişler 5 mm civarı, uzun yol ağırlıklı yapıldı km ıslakta hala iyi tutuyor, kuruda hafif kaymalar başladı, kalkışta ufak patiler falan , tehlikeli boyutta değil ama, sizin boyutlar farklı, eşdeğer modeli primacy 4 olmalı, fikir olması açısından, deneyebilirsiniz bence..
    1 Puan
  35. Hocam teşekkürler yani anladığım beyin hızı göremediği için head up display bağlasam da onda da 0 gözükecek doğrumudur https://www.trendyol.com/gplus/f8-hud-obd-48-fonksiyonlu-arac-veri-ekrani-head-up-display-p-34592151?boutiqueId=61&merchantId=108069 hocam bu ürünü almayı düşünüyorum
    1 Puan
  36. Masraf çıktı iptal oldu. Daha büyük rakama geçtik. Malibu yapmıyor bunu denedim
    1 Puan
  37. yaa bunu hep kaçırıyorum. Pardon
    1 Puan
  38. 1 Puan
  39. Vesile ile bugün sıfır km V2 uzun menzil tüm opsiyonları ekli pamukkale Togg T10 x ücretini ödedim teslimatını bekliyorum. Sıfır km tesla model y ile arasında çok gittim geldim, iki aracın birbirinden farklı olduğunu gördüm her ne kadar yazılım ve ısı yönetiminde tesla iyi olsa da; tasarım, mtv, sert süspansiyon ve malzeme kalitesi nedeniyle yerli ve milli aracımız Togg’da karar kıldım. Şu an belki de bir elektrikli araç için en uygun olmayan yerlerden birinde Ağrı Doğubayazıtta yaşıyorum, 2021 Tucson dizelin yerine aldık bu aracı gözlemlerimi yakın zamanda bir konu altında mutlaka aktarırım. Hayırlısı olsun inşallah
    1 Puan
  40. Taam taam ısınıyon taam
    1 Puan
  41. Herkese merhaba, sonda söyleyeceğimi ilk de söyleyeyim. Arabaya bu yaptıklarımın boş iş olduğunun farkına vardım. Bir gençlik hevesi ile yapılan, araca yakışmayan ve orjinalliğini bozan işlemler bunlar. Özellikle genç kardeşlerim arabanıza orjinal halinde binin. Para harcamayın demiyorum ama arabanıza değer katacak ve orjinalini bozmayacak şekilde para harcayın. Benim hevesim geçti ama pişman oldum tabi harcadığım zamana ve paraya. Body kit, angel far, farklı renk jant boyama, şahşalı koltuk döşemeleri, yazı vb. Yapıştırma yapmayın çünkü bunlar yakışmayan apaçi tipi eklemeler. Bunlar yerine paranızı pasta cila, cam filmi, led far ampulu, paspas takımı, vb şeyler ile aracınızın motor mekaniğine harcayın. Ben bundan sonra paramı bunlara harcayacağım. Body kiti söktüm slikonlarını temizlemeye para harcadım. Far kaşını söktüm farları tekrar temizlettim. Jantları tekrar orjinal rengine boyuyorum. Koltuk kılıfını çıkarttım. Söyleyeceklerim bunlar.
    1 Puan
  42. Aracı ilk aldığımda debriyaj ve gaz pedalı bir garip hissettirmişti. Basınca hemen sonu geliyordu. Özellikle gaza basınca gidesi varmış da gitmiyormuş gibi hissettiriyordu. Dedim heralde mühendisi böyle ayarlamış.(yakıt tüketimi de baya az işime de geliyor). Neyse aradan iki hafta geçti, iç dış yıkayayım dedim. Dışını bitirip içine geçince pas pas çıkmadı. Bir daha asıldım yine çıkmadı. Sanki tutkal ile yapıştırmış gibi önceki sahibi... İki elimle bir daha asılınca lök diye yerinden çıktı. Meğersem universal adı altında satılan pas pas çok uzun olduğu için pedalların altına sıkışmış, ne kadardır böyle kullanıldıysa iz yapmış. Sonra bindim sürüyorum, araba nasıl bi gidiyor... Tüketimin kerameti pas pas'mış. Mazot 43 olunca eski haline çevirsem mi acaba diyorum arada.
    1 Puan
  43. Abi şınavın üçte birini eller omuz açıklığında, üçte birini daha açık (göğüs çalışır) diğerini daha dar vaziyette (arka kol) çekmeni öneririm.
    1 Puan
  44. Çimmeye de gidemeyeceksek, neyleyim motoru?
    1 Puan
  45. Abi sende göle bile motorla giriyorsun
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...