Skor Tablosu
Popüler İçerik
03-03-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Servet abiye plaka takan hayat bize neler yapmaz be yanlız biraz yamuk olmuş abi Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız7 Puan
-
4 Puan
-
3 Puan
-
Araç 2020 model 1.33 tce manuel joy paket. Fazla anlatılacak bir durumu yok. 30 binde ilk sahibinden. Uzatılmış garantili. Clio iç hacim olarak bize yetmeyince buna geçtik. Yakıt olarak aratmayacak gibi. 30 km tuzla dur kalk trafiğinden çıkıp ayvalığa 100 sabitleyici ile gittim. Bursada yine bir yarım saat dur kalk oldu otoban. Yolun son 120 km si otoban değil. Bu şartlarda 4.1 ortalama tğketim ile eve ulaştım. Zamanını ayırıp arabayı gebze osb de incelemeye giden, bu sana uygun gel al diyen, satış ve plaka sürecinde yanımdan hiç ayrılmayan Servet abiye, araç sorgulama için telefonunu susturmadığım Mehmet abiye, akşam yanımıza gelen Önder abi ve Köksala, sabah gebzede bir evde bulduğum cenazenin savcılık ve adli tıp işlerini takip eden Cem e çok teşekkür ederim.2 Puan
-
valla şahsıma ait değil. ama yükleniyor işte. haftaya biraz kurcalar, sonrada arada turlarız artık. beyaz renk. lacivert siyah iç döşeme, bakır rengi detaylar. ilginç ama alışıldık tasarım. GLC ile aynı. Biraz dar ama hoş, dış tasarımı tübitak fuar projeleri gibi değil en azından. bir konusu olsun diye buradan açmış oldum. 750nm tork, 408 hp ye denk motor var diyorlar. 410 kmt maks menzili varmış. binen eden kullanan varmı?2 Puan
-
Yol üzeri temiz cikma parca denk gelince boyamaya gerek kalmadi.2 Puan
-
gizli özelliklerden olan kaput açma sistemini direksiyon kolunu altına kırmızı bir plastik aparat ile gizlemiş merso mühendisleri, bunun hakkkında bir çok yutup vidoesu var, çok gizli ama paylaşayım vesile ile ingilizler ve amerikalılar ingilizce konuşsa da, araba kaputu ve direksiyon yerleşimi konusunda çekişme vardır, ingilizler direksiyonu sağa koyup, kaputa bonnet der. sağlam avkat var mersodan 13 milyonu koparır , sen kaputu açık bırak dosya işi bende2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
İyiymiş. Fordtaki adaptif çok başarılı değil. Sollamaya çıkınca falan hesapta hafif gaz veriyor ama geçeceğin şeritte başka araba varsa tekrar gaz kesiyor. Tamam güvenlik önlemi de bu kadar aptal olması gerekmiyor. Bazı şeyleri çok saçma zaten. Ben kör nokta uyarısının neden hala sadece aynada olduğunu da keşfedemedim mesela. Madem çarpışma uyarı sistemi var, ve öndekini ekranda kocaman gösteriyorsun + düt düt ötüp duruyorsun, e körnokta da çarpışma önleme sisteminin bir parçası onu da sesli görüntülü olarak göstergede göster, aynadaki kıytırık led ile kim uğraşacak, aynaya baksa zaten görür? Ki software meselesi bu. Çok daha makul şeyler yapabilirlerdi. Çoktaaan2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Bir dahaki fotoğrafları çanak antenle değil de telefonla (ya da fot. makinesi ile) çekmeyi dene. 2 megapiksel 6300 tavsiye ederim2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Borcu bitince anında Daha yapacaklarım var zaten, onları yapmadan satarsam ayıp olur Garip garip bişeyler yapmışlar. Addbluesi iptal araba addblue kullanıyordu2 Puan
-
2 Puan
-
Hayırlı olsun şekerim. Bagaj testi yapsana bi, bakalım sığıyormusun içine sen kendin2 Puan
-
2 Puan
-
Qashqai Skypack 2023 model otomatik 4x4 aracımı alalı 5 aya yaklaştı ve 5000 km oldu. Bu süre zarfında, gördüğüm olumlu ve olumsuz yönleri kısaca özetlemek istiyorum. Olumlu Yönleri + Yakışıklı + Cam tavan çok büyük bir ferahlık hissi veriyor. + Motor 158-160 beygir fazlasıyla yeterli + Ön taraf döşeme kalite algısı çok iyi. Gerçekte de iyi. + Tüm düğmelerin erişim ve araç kontrolü çok kolay. + Soğutma ve ısıtma çok başarılı, ısıtmada ptc var. Neden gerek duymuşlarsa iyi ki yapmışlar. + Yol tutuş C5 kadar değil. Ancak tedirgin etmiyor. + Çok çabuk alışılan bir araç. + Yağmur, far, otomatik uzun far, park sensörü, çarpışma önleme gibi sensörleri güzel çalışıyor. + Ses kalitesi yeterli. + Görüş açıları iyi. + Araçta sürüş için uygun pozisyon bulmak çok kolay. + Tüm camlar ve tavan perdesi tek dokunuşta açılıp kapanıyor. Zaten bu olmasa almayacaktım. Japonlar bu konuda kendini düzeltmiş. + İnmesi binmesi çok kolay. arka kapılar tam açılıyor. + Donanım yeterli. + Motor çok sessiz. 100 km hıza kadar zaten 1400 devirlerde yürüyor. + Daha önce Cvt tecrübem olmamıştı. Ben çok beğendim. + Kapı cepleri yeterli ve su şişesi koyulacağını düşünmüşler. C5'te su şişesi arka kapılara sığmazdı. + Far ve sisler led, görsel açıdan güzel.. + Otomatik uzun far çok güzel çalışıyor. + Bir arazi deneyimim olmadı ancak asfaltta 4x4 sistemi başarılı çalışıyor. ani kalkışlarda ani kızlanmalarda falan patinaja düşemiyor, hızlı kalkışta hemen arkadaşar güç veriyor. + Sürüş modları (arazi, kar, standart, eko, sport) mantıklı hareket ediyor. + Arka diz mesafesi yeterli. + Menü kullanışlı. - Arka bölüm aydınlatma yetersiz sadece okuma lambası olarak yeterli. - Konfor D sınıfı bir sedana göre biraz yetersiz. - Arka kapı döşeme kaliteleri düşük. - Arnavut kaldığımı gibi yada kötü parke yollarda ön göğüsten trim sesi. zıplamalarda bagajdan bir ses geliyor. - Yakıt tüketimi şehir içi ve yüksek hız için uygun değil. - Bagaj küçük - Hız arttıkça rüzgar sesi duyuyorum. - Torpido çok küçük - Far ve sisler led, rengi beğenmiyorum ıslak yolda yetersiz kalıyor. Sis farı led olur mu ya. hiç bir işe yaramıyor. Yakıt tüketimi ile ilgili testlerimde, gerçek şehir içi tüketiminde ortalama 10 litrenin altına inmiyor. 130-140 km otoban hızlarında seyredilince 7 litre civarında yakıyor. Uzun yolda 90-100 km hızlarla gidildiğinde 5.2-5.4 litre yakıyor. 100'ü geçtikten sonra hıza oranlı tüketim artıyor. C5 ile aynı yakıtla 40 km daha yüksek hızda gidebilirdim. Aklıma geldikçe eklemeler yapacağım.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Öncelikle cevabınız için teşekkürler. Bir hafta evvel arkaya doğru giden egzoz borusunun yerinden çıktığını ve sallandigini gören usta onu levye ile sıkıştırdı. Bir hafta hata kodu almadım ama bugün yine hata aldım. Usta usta gezdim forumlarda araştırdım elimden bu kadarı geldi. Ben yıldım. Eğer çözüm bulursam mutlaka burada paylaşacağım. Çok teşekkürler.1 Puan
-
Hanımın çalışma arkadaşları dubalar. Park kaldırım dar sokak herşey için gayet kullanışlı.1 Puan
-
1 Puan
-
https://shbd.io/s/Xwenonne Arkadaşımın aracı. Çok güzel araç.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Elektrik projeleri rafa kalkıyor, kömür madenleri tekrar açılıyor, nükleer santraller desen her yerde gittikçe daha popüler hale gelmeye başladılar. Bu yeşilci anlayış biraz devletleri hızlı koşturdu, seyrek düşürdü ki devir tersine dönmeye başladı o yüzden yeniden üretilmeyecek olması kötü ancak güzel bir araç.1 Puan
-
İko pastayı çok sevdi, özellikle üzerindeki mumu. Hatta bir ara tutturdu mumun tadına bakıcam diye.1 Puan
-
1 Puan
-
İlk olarak o jant teneke değil çeliktir. Aracınızdaki jant ise aluminyum alaşımlı janttır. Alaşımlı jantları çıkarıp çelik jant takarsanız yüksek ihtimalle daha ağır olacaklardır. Aynı araçtan bende de vardı, 109hp dir bu araçlar 110hp değil. Eğer 190 km ye kadar çok rahat çıkıyor ama ordan sonraki yükselişi yavaşlıyorsa bu çok normal. Yok araç 190 görmüyor bile diyorsanız muhtemelen EGR tıkalıdır. Map, Maf sensörlerinden biri de arıza yapmış veya tozlanmış olabilir. Bi ara benim aracım da çekişten düştüğünde turbodan şüphelenmiştim ancak sorun EGR değişimi ile giderilmişti.1 Puan
-
1 Puan
-
Sağol Umut. Sattığım araç 17ydi. Çok konforsuz geldi bana çünkü bizim yollar berbat. Oh dedim 16 ya geçince. Eşim 2 gündür okula gidip geliyor. Sıfırlayıp teslim etmiştim aracı. 110 km ortalaması bu. 5.61 Puan
-
Gereksiz pahalı. 10-17ah motor aküsü daha verimli ve hatta senin motorun aküden al dönüşümlü kullan abi1 Puan
-
1 Puan
-
Çift akülü de olabilir abi. Açıp bakmadan almaya karar verme. İnanılmaz pahalı olmuş fiyatları.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Normal zekası olan homosapiensler bile internete bakmadan bişeyi bilmiyor1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Dizelden beter pislik makina. Okunmuş motor var kaputun altında1 Puan
-
1 Puan
-
Anca . Tüm araçların 4x4 olmasından yanayım. 500 ml fazla yaksa ne olur. Nerede, ne zaman ve nasıl fayda sağlayacağı bilinmez. Hayat kurtarır.1 Puan
-
Herkese merhaba, sonda söyleyeceğimi ilk de söyleyeyim. Arabaya bu yaptıklarımın boş iş olduğunun farkına vardım. Bir gençlik hevesi ile yapılan, araca yakışmayan ve orjinalliğini bozan işlemler bunlar. Özellikle genç kardeşlerim arabanıza orjinal halinde binin. Para harcamayın demiyorum ama arabanıza değer katacak ve orjinalini bozmayacak şekilde para harcayın. Benim hevesim geçti ama pişman oldum tabi harcadığım zamana ve paraya. Body kit, angel far, farklı renk jant boyama, şahşalı koltuk döşemeleri, yazı vb. Yapıştırma yapmayın çünkü bunlar yakışmayan apaçi tipi eklemeler. Bunlar yerine paranızı pasta cila, cam filmi, led far ampulu, paspas takımı, vb şeyler ile aracınızın motor mekaniğine harcayın. Ben bundan sonra paramı bunlara harcayacağım. Body kiti söktüm slikonlarını temizlemeye para harcadım. Far kaşını söktüm farları tekrar temizlettim. Jantları tekrar orjinal rengine boyuyorum. Koltuk kılıfını çıkarttım. Söyleyeceklerim bunlar.1 Puan
-
1 Puan
-
Arkadaşlar başlığı açalı uzunca bir süre oldu. Bende ki çözümü yazmak için biraz beklemek istedim yanlış yönlendirme yapmamak için. Sorunu şimdilik kendi araştırmalarımla uyguladığım bir yöntemle çözdüm. Buraya da yazmamın amacı eğer böyle bir problem yaşıyorsa birileri, bu servis ücretleri, bu parça fiyatlarının olduğu piyasada benim gibi deneme yaparak sorunu çözebililirler umarım. Biliyorsunuz adblue sistemimde şamandra problemi yaşadım. Sistem önce depoda hiç adblue olmadığını söyledi, hatta hız sınırlamasına bile girdi. Sonrasında hız sınırlaması kalktı, ama her marşta "en yakın servise götürün" uyarısı aldım. Bu şekilde yaklaşık 1.5 ay kullandım aracı. Hangi cihaza sokarsam sokayım "adblue sensör seviyesi belirsiz aralık" detay kodunu veriyordu. Böyle binmeyi bile göze almıştım. Çünkü sistem çalışıyordu, ama sensör seviyesi algılanamıyordu. Verileri takip edip bir strateji belirledim. Bende ki uyarı bazen ilk marşta hemen yapıyordu. Bazen hiç yapmayıp, kısa mesafede 3-4 km gittiğimde de uyarı almadan stop ettiğimi farkettim. Aslında sensör bazen düzgün çalışıyordu bence. Benim sistemimde bu sensör pompanın üzerinde olduğu için yetkili servis "enjektör + pompa" nın 50 bin tl nin üzerinde bir fiyat verdiler. Böyle binmeyi bile dediğim gibi göze almış, hatta iptal ettirmek için araştırmalara girişmiştim. Ancak yakıt katkısını kullandığım Tunap markasının bir ürünü ile tanıştım. Adblue kristalleşmesini uzun vadede önleyen, ÖNLEYİCİ BİR ÜRÜN olarak piyasaya çıkan bir Adblue katkı maddesi. Kafamda şu vardı. Bu sensör bence içerdeki kalitesi düşük bozuk üre ile, ya da kristalleşmiş yapıyla mücadele veriyor. Belki 10 yıllık kristalleşen adblue partikülleri sensörün çalışmasını engelliyor falan... En nihayetinde bozuk olan bu sistemi tamir etmek yerine değiştiren servisler aslında sistemi yeniliyorlardı. Bir gün bu ürünü incelerken firmanın kendi videosuna denk geldim. Ürünü test eden mühendis, kristalleşmiş bir beher içerisine, katkı maddesini ilave ediyor ve belli bir süre sonra kristaller tamamen yok oluyordu. Katkı maddesi normalde sorunsuz bir sistemde çok az ilave ediliyor. Üretici 5 lt adblue sıvısına 2.5ml ilavenin yeterli geleceğini ilerdeki kristalleşmeyi önleyeceğini söylüyordu. Ben de amazonda ürünle ilgili biraz araştırma yaptım. İlginç yorumlar okudum. Fransadan, Almanyadan yazılan yorumlarda, katkı maddesinin sorunlarını çözdüğünü yazan bir sürü kullanıcı... Hatta bir yorumda, ilk ilaveden sonra 2 gün hatasız binip, sonra bir ilave daha yapıp 1 hafta binip, ardından sabırla yavaş yavaş ilaveler yapan bir kullanıcının yorumunu okudum. İlginç bir şekilde 2000-3000 euro harcayıp, pompayı, enjektörü bile değiştirip hatasının kaybolmadığını, ancak bu ürünle sorundan kurtulduğunu yazan kullanıcılar gördüm. Aynı mantıkla ben de bu ürünü alıp ilave etmeye başladım. Ancak agresif bir şekilde değil. Yavaş yavaş... Kesinlikle etkili olduğunu anladığım zaman umutlarım daha da arttı. Bir keresinde 3 gün hiç uyarı almadım. Uzun yola çıkacağım gün artık bu iş bitti derken, Çanakkale dönüş yolunun yarısında tekrar "en yakın servis" uyarısını aldım. Tekirdağ' a döndüm... Yetkili servis yine adblue sensör seviyesini sıfırladı baktı falan... Daha ordan çıkışta yine uyarıyı aldım. "Artık nasılsa bu sistem arızalı, aynı mantıkla sıvı eklemeye devam etmeliyim" diye düşündüm. En son eklediğim zaman 1 hafta yine uyarısız bir sürüş keyfimden sonra, en son ilaveyi yaptım ve yaklaşık 1.5 aydır bu şekilde biniyorum. Şeytan kulağına kurşun elbette. Ama şunun farkındayım ki bu katkı maddesi kesinlikle etki etti ve beni kısa vadede, belki orta vadede masraftan kurtardı. Benim tavsiyem, özellikle euro 6 motora sahip, 0-4 yıllık araçlara sahip arkadaşlara uyarım, kesinlikle bu katkıyı her sene kullanın. Adblue kalitesinden emin olduğunuz bir markayı kullanın. Asla güneşte beklemiş, sıcakta depolanmış, tarihi geçmiş adblue kullanmayın. Ve en önemlisi eğer yılda bir adblue deposunu bitiremiyorsanız, adblueyu ağzına kadar doldurmayın. Yani depoda taze adbluenuz olsun. Çünkü bu sıvılar, 1 yıllık ömre sahipler. Sıcağı da soğuğu da sevmiyorlar. Bu katkı maddesi ile sisteminizi koruyup, uzun vadede adblue sorunu yaşamadan bineceğinizi düşünüyorum. Zaten VW ve diğer markalar bu ürünü periyodik bakımlarda artık kullandıklarını duydum. Demek ki bu anlamda bir rahatsızlık var onlarda da. Bu anlamda ben yaşadığım sorunu ve çözümü sizlerle paylaşmak istedim.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00