İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

05-04-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Nasıl yeni hız sabitleyici yakışmış mı
    6 Puan
  2. Siyasi içerikli mesaj vermeyin lütfen, banlattırmayın, lütfen.
    5 Puan
  3. Kombiyi satıp üste para koyup almış diyorlar ?
    5 Puan
  4. Araç benzinli, DPF değil de katalitik konvertör (halk dili katalizör)
    5 Puan
  5. Yağlama yetersiz olduğu kanısına nasıl varıldı konusunu kenara koyalım ? Yetersiz yağlama sorunu erken değişimle çözülemez. Yeterli yağlanmayan şey ısınır ve aşınır. Bu sorunun çözümü yağ pompası, yağ kanalları vs vs deseler tamam ama yağ değişimi motoru değil yağı korur bu durumda. Yine aynı şekilde motor durduğu an süzülür yağ o yüzeyden. Süzülmüyorsa sorun vardır yüzey pürüzlüdür düzgün değildir vs vs. Teknik veri incelemek uymak vs iyidir faydalıdır. Ancak, doğru ve değerlendirilebilir/uygulanabilir olması şartıyla. Aksi durumda sadece kafa karıştırır.
    5 Puan
  6. Usta arabayı beğendş ve çok ilgilendiler. Yalnız Vti hakkında çokda güzel konuşmadı. Çok fazla emisyon arızası veriyormuş özellikle lpgli modeller. Sonuç olarak yağına ve suyunu sürekli kontrol edin dedi. Araba bana adapte oldu. Artık çok daha güzel vites atıyor. Hız sabitleyici 2000 devirde 70 km hızla giderken çok az yakıyor. Arabada hız sabitleyici acıkken çok ama çok güzel vites atıyor veya düşürüyor. Öne yığılma neredeyse yok.
    4 Puan
  7. Süper sport kasa tipinde olanlar görünüş olarak cezbedici olabilir fakat konforsuz motorlardır. Zaten 250cc her yeri süper sport olsa ne olur. Tavsiye etmem bu tip motorları. Verdiğiniz iki örnekten bütçenizin sınırlı olduğunu düşünerek, Eğer ki yoğunluk şehir içi ulaşım için kullanacaksanız scooter alabilirsiniz. Honda Forza 300 - sınıfının sağlam en konforlu motorudur. Uzun yola da gider. Az yakıt tüketir. Eğer ki scooter istemiyorum, vitesli motosiklet olsun. Şehir içi bineyim, şehir dışıda gezeyim. Yeri gelsin iki kişide bineyim. Konforlu sağlam olsun diyorsanız, Suzuki GW250F tavsiye ederim. Çift silindirlidir. Yeni başlayan biri için çok çok yeterli gelir. Biraz ağırdır. Eğerki ben biraz daha dağ bayır gezmek istiyorum, tek kişi binerim boyum da çok kısa değil... Şehir içinde de kaldırımdan çıksın merdivenden insin vs diyorsanız, Honda CRF 250L yada Rally tavsiye ederim. Naked türü motosikletlerin kullanımı şehir içinde pratik gibi gözüksede rüzgar koruması yok gibidir. Uzun yolda, yağışlı havada dezavantajlıdır. Tarz belirlerseniz tavsiye edilecek modeller çeşitlendirilir.
    4 Puan
  8. Direksiyon biraz solda düz gidiyordu rota soktum hemen düzeldi km 248 bin. 300 TL tarsusta rot ayarı fiyatı
    4 Puan
  9. Ehliyetin direk A olması güzel olmuş. 1 yıldır olmadı bende başlayalı. 7k km yapmışım. Gördüğüm, duyduğum, şahit olduğum ve gözlemlediğim kadarıyla her çinli de muhakkak bir sorun var. Tarzı sınıfı siz bilirsiniz ama imkanlar dahilinde honda-yamaha-suzuki yani japonda kalmanızı tavsiye ederim. Sıfır çinliden ise 2.el japon gibi. Bende 250cc ile başladım ve kendini bilen için ideal. Ben aradığımı sport touring/adv sınıfında buldum. Az az her yola gelen motor. Hem şehir içi hem hafif offroad. Merak eder düşünürseniz imzamdaki vstorm'u başlangıç motoru olarak tavsiye ederim, tarzı uyarsa tabi size.
    4 Puan
  10. Merhaba değerli dostlar, Yaklaşık 50 km sürüşten sonra bir şeyler yazmanın zamanı geldiğini düşünüyorum. Bunca süredir sadece iki konuya odaklandım EP3C 1,4 vti motoru ve 160 newtona kadar olan MAP şanzımanı ( Sensodrive yada EGT5 şanzımanın kodu) EP3c motor aslında ada ülkesi İngiltere'de üretilen Prens serisi bir Bmw & Psa ortak geliştirdiği bir motordur. Bmw N13 kodu ile kullanırken, Psa Ep3 kodu ile kullanmış. Motorun 2010 - 2013 arasında sadece 3 yıl üretilmiş. Bmw Vanos , Psa Alüminyum blok karışımı bir şey. Zaten sonrasında Püretech motorlar çıkıyor. Motor BSFC inanılmaz güzel. Sanırsın ki turbo dizel motor 2200 devirde resmen yakıtı kokluyor. Bu yakıtı koklama durumu 4000 devire kadar çıkıyor. Motor seri devirleniyor. Alışımız devir çeviripde gitmeyen dizel 1,3 multijet motorlara insan bir tuhaf oluyor tabi. Şanzımana gelirsek burada bir çok değişken faktör bir arada. Motor ne kadar iyi ise şanzıman o kadar kötü arabanın. Bu arabayı bilerek isteyerek EGT 5 olarak aldım. Öncelikle bunu tamamen belirteyim. Şanzıman tam bir kararsızlık abidesi. Acemi şoför gibi vites değişiyor. Bir kere gaza basmadan gitmiyor. Bu dualogic şanzımanın birebir aynısı hareket. İlk harekette pat diye kalkıyor. Geri geri gitmek çok korkutucu . Bu acemi arkadaşı neden satın aldığıma gelince şu videonun etkisi çok fazladır. İkinci sebeb ise 2001 yılında piyasaya çıkan Easytronik Dualogic gibi arabaların halen ama halen yollarda hatta 400 500 bin kmler devirdiği sahiplerinin alışınca çok rahat kullandığı tanık oldum. daha öncede bu şanzımanı sahip araçlar kullandım. neyle karşılaşacağımızı biliyordum. Tamiri kolay, tüketimi düşük, hanıma (kendime) Bmw m3 Csl almış gibi yola devam edeceğiz. Yakında araç üzerinde sürprizlerimle yola devam edeceğiz.
    3 Puan
  11. Tamam ya..ayrı gayrımız varsa tükkanınkini veririz. Ev dursun ama
    3 Puan
  12. 3 Puan
  13. Abilerim, Kardeşlerim merhabalar, Bu hafta A sınıfı ehliyet için sürücü kursu kaydımı gerçekleştirdim.İlk etapta şehir içinde kısa mesafelerde kullanım planlıyorum ancak nasıl bir motosiklet alınmalı epey kafam karıştı.Tecrübeli forumdaşların yönlendirmeleri ile bir liste yapıp incelemek istiyorum.0 veya 2. el olabilir bütçe 200B tl olarak gözüküyor. Çin,Japon, hint modellerini inceledim.İncelediğim modeller max 250cc olacak şekildeydi. Superspor kasalar ilgilimi çekiyordu ancak farklı modellerde olabilir. Örneğin Regal Raptor Pilder 250(chopperımsı) Honda CB250R(sanırım naked oluyor) Sizlerin yönlendirmeleri/önerileri var ise değerlendirmek isterim.
    2 Puan
  14. arada bir sarayınızdan çıkıp, halk arasına katılınız efendim burası Türkiye.
    2 Puan
  15. GS binen adamın scooter tavsiyesi de 400den aşşağı olmaz tabi
    2 Puan
  16. Talihsiz bir kazaydı, şimdi hatırladım da tekrar. Önce scooter olayı bence kişiye göre değişir. Yani sürüş dinamiklerine göre. Eğitim şart dememe gerek yok sanırım. Eğitim ile fitesli başlanabilir bence ki ben öyle yaptım. Yamaha iyidir,severiz,hoştiir suzukiden sonra gönlümüzde yatandııır Benimde tavsiyem bu olurdu. Ama sollamada bir tık daha güç isterim, yok illa 250 olsun, artçılı da gezerim, bir daha uğraşmim dersen Xmax.
    2 Puan
  17. yürek tavada mı ızgarada mı güzel olur ,
    2 Puan
  18. kutusunu öyle satacakmış gibi getirmezseniz birden fazla getirilebilir. amaç ne burda satmak mı? satmayacaksanız açın kutusunu cebinizde getirin. eski telefonu da bavula koyun.
    2 Puan
  19. Bu işe çok senelerini vermiş ve bedelini de ödemiş tövbeli birisi olarak ben derim ki; "Önce Scooter." Scooter ile en az 15 bin kilometre yapmadan vitesli motorsiklet önermiyorum ilk acemi zamanlarınızda dikkatinizin tamamı yolda olsun. Vites ile uğraşmayın sadece yolu analiz edin. Sonra tek veya çift silindirli 0-300 CC aralığına çıkabilirsiniz model tip farketmez. Orada da bi 10-15 bin geçirdikten sonra 3 ve 4 silindire temkinli olmak kaydı ile çıkılabilir. Scooter konusunda bence lider Yamaha'dır. Sürüş zevki çok ayrı. En ufak motoru bile devri alem yaptırır. Gösterişi o kadar iddialı olmasa da zevki ve girip çıkabileceği yerler iyi görünüşlü motorlara 10 basar.
    2 Puan
  20. Her Şeyden önce bulunduğunuz il de var ise bir ileri şürüş eğitimi alın. Eğitim sırasında tanıştığınız insanların motorlarını görerek veya sürerek en azından nasıl bir motosiklet istiyorsunuz az çok fikir sahibi olursunuz.
    2 Puan
  21. Yağmurdan ve filmden adanın çapını ölçememişim yoksa yan yan dönmüyoruz herhalde Erken kapanmışım içe. Şimdi baktım da gündüz gözü. Ada da değil la bu değişik birşey. Beni yanıltan o oldu galiba.
    2 Puan
  22. Bu hafta sonu Suzuka pistinde yarış olacak. Çok zorlandığım bir pist. Çok teknik ve özellikle ilk sektöründe çizgi kaçırmamanız gerekiyor. Özellikle 7. virajda sanki araç o virajı dönermiş gibi hissediyorsunuz ancak kendinizi bir anda pist dışında bulabiliyorsunuz. Bir türlü istediğim gibi temiz tur atamadım. Yarın ve Cumartesi günü de oldukça yoğun olacağımdan piste hazırlık yapamadan yarış günü gelecek İlk sektör cidden çok zorlu. Daha ilk virajda çizgiyi tutturmanız gerekiyor.. 9. virajda geliş hızıyla aracı pist çizgileri içinde tutmak çok zor oluyor. Lastikler çizgi dışına çıktığı anda tur geçersiz sayılıyor. Fazla yavaşlarsanız ivmelenmede zaman kaybediyorsunuz. 13 ve 14. virajları tek hamlede dönecekmiş gibi bir çizgiye oturmalısınız. Aksi taktirde ikinci apeks için zaman kaybediyorsunuz. 130R virajını (15) eski araçlarla tam gaz geçmek çok zordu. Yeni araçların yol tutuşu çok daha üst seviyede olduğu için hiç zorlanmadan tam gaz (300 km/h üzeri) dönülebiliyor. Pist hızlı virajları sebebiyle McLaren ve Redbull'a çok uygun. Ayrıca lastikleri de çok çabuk bitiren bir pist. Bakalım Ferrari geçen seneki lastik yeme hastalığını bu sene düzeltebilmiş mi? İki pit stopla bitirirler yarışı, tek pit stoba pek gideceklerini sanmıyorum.,
    2 Puan
  23. Bu gerçekten önemli b-c-d-e sınıfları arasında ciddi farklar var. Bunu her açıdan hissedersiniz. Yol sesinden tutun, yol tutuşuna oradan yorgunluk seviyesine hatta kapı sesi ve ses alması dahil çok farklı. Clio değil 5, 15 olsa jetta ile mukayese edilmesini doğru bulmuyorum.
    2 Puan
  24. Yakıştı sanki he ? Motorun görüntüsü değişti. Sol tarafa Yağmurluk alt+üst takım + kışlık eldiven Sağ tarafa Yağ + fırça Sünger bez Takım teklavat Topcase komple bana kaldı ekipman için ?
    2 Puan
  25. Sana bu tür şeylerin bildirimi mi geliyor?
    1 Puan
  26. Hocam bugün tespit edebildik. Antifirizmiş. Antifirz deposundan giden hortumda ince bir delik varmış. Gaza basıp sıkıştırınca oradan fışkırmış. Geçici çözüm o kısmı kestik ve yeniden bağladık hortumu. Ama ileride o hortumu komple değiştireceğiz. Teşekkürler yorumunuz için
    1 Puan
  27. Bence en iyisi siz şöyle yapın; önce ekipmanları alın para kalırsa motor da alırısnız.
    1 Puan
  28. Teşekkürler, üstad, valla önceki w124'ü 350'ye sattım üzerine çok eklemeden geniş bir jip istiyordum KJ ve ML bakındım bu denk geldi, ertesi gün 480'e aldım.
    1 Puan
  29. Oha ohaaaa. Tükkanın bile yedeğini almışlar
    1 Puan
  30. Clio2, Megane2 gibi o dönem kullanılmış olan şanzımandır bva.
    1 Puan
  31. Xmax'i herhalde 25 bin falan sürdüm. O kadar güzel motordu ki neredeyse Racing'e küstürdü beni. En son İzmir Scooter kulübüne girdiğimi hatırlıyorum ne kadar emekli dayı varsa içlerindeydim. NMax 155'i doluluğundan ve malzeme kalitesinden çok seviyorum aslında. Traction Control, kombine ABS'ler, çakmaklığı cepleri falan şahane detaylar var. Garajda yatıyor. Travmalı olduğumdan süremiyorum da, yakın bir yer olsa getirir birinize satardım. Japonya'dan sıfır şasi geldi ona motor - şanzıman aksamı taşıdılar oldu sana yenilenmiş motor.
    1 Puan
  32. satılık 150 lik pcx var. hem de eskişehir de
    1 Puan
  33. depo değişmişse belki o kalmıştır aklında
    1 Puan
  34. işte hep bunlar basık suspansiyon
    1 Puan
  35. zaten buradan halihazırda alınmış cihazın konu ile ilgisi olmaz. mantığı yok ki? cebimde 3 telefonla gelirim, kayıt hakkım tek ise diğerlerine kimse birşey diyemez?
    1 Puan
  36. Mil üzerinde kırmızı noktalar var. Büyük bir sorun teşkil ediyor. Kırmızı benekli kam mili hastalığı (halk dilinde benekli hastalığı). Acil müdahale edilmesi gerekiyor .
    1 Puan
  37. Tahtakalede 9 avroya var
    1 Puan
  38. İhtiyacın varsa, kullanacaksan Clio almak her zaman mantıklıdır. Araçların kısa zamanda aşırı değer kazanması evresini geçtiğimizi düşünüyorum, takip eden arkadaşlar yorumlayacaktır.
    1 Puan
  39. hocam dikiz aynasının altında plastik miş ilgin için teşekkür ederim.
    1 Puan
  40. Normal herşey kırcalama. Voltajın yüksek olması sistemin kararlılığı için iyidir. Elektrovanalar daha hızlı açılır kapanır, verim yüksek olur sistemin. Tek dezavantaj ampüller. Kısa ömürlü olacak
    1 Puan
  41. Demiştim prins enjektör diye :P
    1 Puan
  42. Ne günlerdi. Zenginmişiz. O yeleklere iyi bakın. Şuan toptanı 35 avro ?
    1 Puan
  43. 24 saat dolmadan arabanın tasarım eksiklikleri ve hataları bulundu 2 sayfayı dolduracak hale geldi. Bakalım zaman ne getirecek @Önder Özcanmahkeme kararıyla arabayı geri alacağı kanaatindeyim. Hatta avukatı Cem bey aracılığı forumda Citröen ve her türlü araç satışı yasaklanabilir.
    1 Puan
  44. 1 Puan
  45. beceri degilde tecrube isteyen islem. bizim araclarda kece hizasi var. yuzeyden 2mm iceride hizalanmasi lazim. hatta bunun icin ozel aparat kullanin diyor servis klavuzu. bilmeyen biri keceyi sonuna kadar cakiyor ve kece aks yuzeyine basamadigi icin yag kacagi oluyor. bu hatayi ilk degistigimde ben de yapmistim. sonra dogru hizaya getirip tekrar cakinca yag kacagi olmadı.
    1 Puan
  46. Şehrin rengi soldu..Biraz renklendirmek lazım..
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...