Skor Tablosu
Popüler İçerik
11-05-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Tamam tamam açıklıyorum. Plaka takılırken; İlk sürüş; Mercedes'e binmenin gururu; İlk depo;12 Puan
-
Tamam tamam otomobili ben aldım geçen hafta sonu karar verdim cuma işlemler bitti c180 kompresör aracı yetkili servisten aldım km düşük bakımları tamamen servisten olunca dayanamadım.11 Puan
-
Çay iç sandviç ye meyve sularını bitir. Yetmedi farları gecenin köründe ayarlat.. 500 yuro da el emeği vermeden git. Çok kınıyorum9 Puan
-
5 Puan
-
Almanca bilgim gençken izlediğim filmlerden ibaret. Başlıktan birşey anlamadım ama bir alman olayı var herhalde?5 Puan
-
5 Puan
-
Yok aslında Kompressor demek istemiş, Türkçe si anlaşılmadığı gibi Almanca sı da anlaşılmıyor4 Puan
-
Anlas yerli üretim. Başarılı serileri var. Bizim motora uyanı bu Tournee Sport. Otomobil lastiğinin Petlas'ı gibi düşünebilirsiniz. Aynı ebat Michelin veya Pirelli 11.000-13.000 TL arası idi. Bunları 6.500 TL'ye aldım. 1.000 km'yi geçmişimdir, geçen ay taktırmıştım. Üzerinden çıkan fabrikasyon IRC'lerden sonra pambık gibi. Eski lastik ile en son panik frende arka teker yanıma kadar gelince mecbur kaldım değiştirmeye. Belki motoru değişirim diye erteliyordum. Artık hafif virajlar bile 90-110 km/h arası daha güvenli.4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
Türkiyeyi kıskanmak için bir sebep daha. Biz ustaya gidiyoruz, kaçak göçek ne varsa buluyor ustamız..3 Puan
-
Bana verilen yetkiye dayanarak konuyu silcem artık haa Ne aldınız yahu?3 Puan
-
belanı arıyosun bence.. Biri gelcek tutamayacak kendini ,?3 Puan
-
iki lafın belini kıracağız tezgahta 1000Volt ark yapıyor.... zor kaçtık o 4 beden büyük bea3 Puan
-
Zincirli motor deyince zihnimde canlanan bu. Hayırlı olsun üstad..Arada yağ koymayı unutma sakın..Şimdi bunların elektriklileri de çıkmıış..Onlar da iyi deyolar..3 Puan
-
3 Puan
-
Baston altına takılan kauçuk takozlarda kampanya vardı3 Puan
-
3 faz sizde yok 16x220=3520=3.5 kw yapar. 7 kw gücü 16 a sistemden geçirmeyin. 3 faz elektriğiniz yok demiştiniz. 3 pinli sanayi tipi fiş kullanamazsınız 3.5 kw sisteminizde sigorta vs 20a olsun2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Konuya girip hala fotoğraf göremeyince içimin olduğu gibi mi abi??2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Arabayı da biliyorum kimin aldığını da biliyorum. Makul bir teklifle dilimin bağı çözülebilir? Beyaz bir arkadan itiş benzinli alır tabiki.. Ağzının tadını biliyor, boşa başkan olunmuyor..2 Puan
-
Hadi bakalım başlıyoruz Son geldiğim noktada problemin konjektörde değil şase kaynaklı bir sorun olduğunu düşünmeye başladım. Konjektör belki de hiç bozulmamıştı. Siyahın (arrowhead/taiwan?) diyotları iki yönde de düzgün çalışıyor. Devri arttırsam bile far açık 13.6V, far kapalı 14.2V sabit kalıyor. Griler aynı üretim (aliexpress/çin) yazısı değişiyor sadece. Diyotlarının bir yönü malesef çalışmıyor. Voltajı oynak 15'e kadar çıkabiliyor. Motor rölantide iken kısa far açıldığında siyah 33'C, griler ise 43'C ye kadar ısındı. Orijinali muhtemelen mosfet devreli olduğundan bu kadar ısınmaz.2 Puan
-
2 Puan
-
Lpg de çekişte düşüklük vardı cenk otogaz var burda iyi bir ustası var ayar yaptı roket gibi oldu . 100 Tl Çamur yağdı iki gündür bi su tutim kerataya Alalı 9500 km olmuş bakım yapacaz2 Puan
-
Yiiooo ben ortalığa söylememki hem, Murat abime dedim2 Puan
-
Olay ucuz olmasıysa kesinlikle manuel olmalı. Hele kullanacak olan gençse. 20 sene önce de parça sorunu vardı onların şu an olmaması biraz zor gibi. ?2 Puan
-
2 Puan
-
Üstte ledli. altta orijinal ampullü fotosunda telefon ışığı artırmış aslında bu kadar parlak değil. Zaten zeminden de fark daha iyi anlaşılabiliyor.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Hayvan böyle geliyor bu taraftan Bi bakıyor etrafa Sonra tele dokunuyor Çatt ?2 Puan
-
Başlığı okuyamadım.. Hadi onu gectim konuyuda anlamadım.. simdi kim aldı ne aldı niye aldı ? Çağlar abi böyle pasta yapmayı nerden ögrendi ?2 Puan
-
Babam 1992 model 1.0 manuel kullanıyor. Hidrolik iticileri oem olanlar yaklaşık 25bin tl. Kore malı olanlar ve vitara için olanlar uyuyor lakin ara sıra ses ve sarsıntı yapıyor. 3 silindirin genel vibrasyonu nedeniyle. Motor takozları orjinal yok. Yan sanayi takılıyor motor kucakta çalışmaya başlıyor. Makkap ile delikler açınca kendine geliyor. Far silecek kolu bozulsa piyasada sağdan direksiyon olanlar için var. Takılıyor ağır kusurdan kalıyor araç. Şanzıman basit ancak planet balataları bulmak ülkede idealist yönetici bulmak kadar zor. Orijinal arka kapı üstü ışıklandırma ağır kusurla kalıyor yine muayenede. Şahsen alacak olsam; Fiesta bakarım, polo bakarım. Avrupalı yedek parçada daha geniş yelpazeye sahip Uzak doğuda ise honda tercih ederim. Ve proton. İki aracın da parçaları var bolca.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Geçen hafta bayramlıklarını giydirdim sarıgızın Depoda yan-Depo üst ve depo kapak korumaları Çanta yanlarınıda süsledim2 Puan
-
Geri cagirma kapsaminda sürücü ve yolcu ön airbagleri 2 saatte degistirildi2 Puan
-
Şimdi adam gitmiş alyan almış. Sen istemiyorsun. Sırf senin yüzünden şimdi gidip Merso almak zorunda kalacak. Bu yükü kaldırabilecek misin2 Puan
-
1 Puan
-
Abilerden sıra ne saman gelirse artık boynumuz kıldan ince Birollar1 Puan
-
1 Puan
-
Arka fren hidroliği çabuk karardı. 2 sene olmadı değiştireli. Rezerv kabı ve hortumu motora yakın konumda olduğundan yüksek sıcaklığın oluşturduğu nem buna neden oluyormuş. İki dakka değiştirdim, beklemiş hidrolik yağını kullanmak çok önerilmese de içindeki yağdan iyidir diye düşündüm.1 Puan
-
Merhabalar. Öncelikle @M.Volkan Vurulkan 'a çok teşekkür ederim bilgi/belgeleri ve süreçleri bizimle paylaştığı için. Onun bilgilendirmesi sayesinde 2 aylık süreç sonunda Otosan ve Ankara'daki yetkili servis tarafından garanti kapsamında sandık motor değişimi için onay çıktı!! Süreci anlatacak olursam, İlk olarak yaşadığım şikayeti Volkan Bey'in paylaştığı ilgili TSB ve CSP'lerle birlikte hem Ford Otosan'a hem de yurtdışı fabrikalara mail ortamında ilettim. Otosan ertesi gün telefonla arayarak, aracı Ankara'da olduğum için Ankara'daki yetkili servise götürmemi ve tespit yapılması gerektiğini bildirdiler. Ben de 11 Eylül tarihinde aracımı servise teslim ettim. Aracım 2016 model ve 140bin km'de. İlk başta aracımın garanti kapsamında olmadığını, daha sonra ise yağ bakımlarının hepsini yetkili serviste yapmadığım için iyi niyete girmeyeceğini belirttiler. Ben TSB'leri çıktı alarak gitmiştim. Ancak hiç belgelere bakma ihtiyacı bile hissetmediler. Tsb'lerin Türkiye'de geçerli olmayacağını bile söylediler. Ancak ben kararlı bir şekilde söz konusu yaşanan sorunun yağ bakımları ile ilgili olmadığını, fabrikasyon hata olduğunu üstüne basa basa dile getirdim. 8 yaş ve 160bin km doldurmamış araçlarda ücretsiz motor değişimi yapılması gerektiğini defalarca dile getirdim. Otosan ile yazışacaklarını ve ona istinaden işlem yapılacağını bildirdiler. Gel zaman git zaman 2 aylık süreç geçti ben de tabi arabasız kaldım ama yılmadım. Servisin yoğunluğu sebebiyle ve garanti biriminin de birtakım motorda kontrol için talepleri olduğunu ve rapor istediklerinden dolayı bu kadar uzun sürdüğünü bildirdiler. Bu 2 aylık süreç içerisinde zaman zaman Otosan'a mail attım sürecin sonuçlanması için. Servis tarafından motor açıldığında bloğun çatlak olduğu tespit edildi! Farklı bir şey beklenmiyordu zaten! 2 aylık süreç sonunda servis ve daha sonra Otosan tarafından aranarak garanti kapsamında sandık motor değişimi gerçekleşeceğini bildirdiler. Gerçekten çok mutlu olduğum bir andı! Zira yetkili serviste motorun fiyatı 300 küsür bin tl civarındaymış! Bu arada değişen motorun yeni nesil tasarımı yenilenmiş bloğa sahip olduğunu teyit ettim. Sanıyorum 10 gün içinde teslimat gerçekleşir. Bu arada tabi garanti kapsamına girdiğinden yetkili servisten ikame araç talep ettim ve talebim kabul edildi. Sonuç olarak, belgelerle birlikte kararlı bir şekilde yetkili servise ve Otosan'a ifade edilmesi gerekiyor. Biraz da sabırlı olmak gerekiyor. Umarım bu sorunu yaşayan herkese ışık ve fikir olmuştur.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00