Skor Tablosu
Popüler İçerik
28-05-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
7 Puan
-
Dün Gazipaşa da eski bir ustama gittim. Gitmeden önce aradım. Benim bujileri değiştirelim dedim. Kem küm etti ama sonra tamam dedi. Eli çok dolu. oda haklı. Tekleme yapıyor benim araç ona bakalım desem, adam gözünde baya büyütüp, başka zaman yapalım diyecek. Kaputu açtık. Tekleme yapıyor bu dedim. Alanya da gösterdim ama bulamadık arızayı. Bobin değişti mi dedi. Değişti, kabloda değişti. Amma velakin değişen bir şey yok. Bujileri değiştir, eğer düzelmez ise üst kapağı açalım dedim. Bujileri söktü. Bujiler iyi dedi. Bujileri Alanya da söküp taktık. Oradan bir şey çıkmadı, belki bujilerde kopukluk vardır dedim. Bujiler yeni ve sağlam görününce kimsenin aklına gelmiyor oraya yönelmek. Silindirlere bakalım dedik. Kompresyonlarda sıkıntı yok. O zaman valflerde sorun yok. Silindirlerin ateşlemeye baktık. 3 numaralıda ateşlemede diğerlerinden farklı olarak randımansız grafikler çıktı. Burada sorun var dedi. Bence ateşlemeden dedi. Bence de öyledir umarım dedim. Gittim 4 adet fomoco marka buji aldım. Bujileri orijinal aldım dedim ustama. Zaten üzerindekilerde fomoco dedi. Daha almam fomoco buji. Bujileri taktık. Marş verdim, başladı çalışmaya. Elimi direksiyona koydum. Balık tutarken balığın verdiği titreşimi hissetmeye çalışır gibi. Bir gözümde devir saatinde. Öncesinde aracın çalışmasının normal olduğunu, hiç bir sorunu olmadığını söyleyenler bile çıktı. Saat gibi motor. Neresi saat gibi. Belli işte, araçta bir düzensizlik var. Gazipaşadaki usta ilk çalışmada normal olmadığını gördü. Demek sonradan usta olunmuyor. Buda bir Allah vergisi olsa gerek. 3-4 kere tekledi. Sonra normal çalışma düzenine döndü. Ustama, sabah seni aramazsam düzelmiştir dedim. Neden dedi. Soğuk motorda net olarak ortaya çıkıyor. Şimdi hissiyat yanıltabilir dedim. Sabah çalıştırdım. Hiç bir şey yok. Devir saati 700 devire geldi durdu. Tekleme yok. Kalkış yaptım. Gaz kesmedi. Sorunlar sağlam görünümlü fomoco marka bujilerden çıktı. Bana kalsa, üst kapağı açıp, düzelmezse bobin, kablo, buji ve oksijen sensörüne kadar, ateşlemede görevli ne varsa değişecektim. Aklıma valfler geldiğinde, çıldıracak gibi oluyordum. İşler oraya gelmedi çok şükür. Hayatta marka takıntım yok, bağlılığım da yok, fanatikliğimde. Verdiğim paranın hakkını vermiyorsa zerre değeri yok gözümde. Fomoco da benim için bitmiştir artık. İllaki üretim hatası olabilir, dikkat etsinler. 4 buji 500-tl. Parayı da çaydan süpürmüyor vatandaş.5 Puan
-
IRON-MAN'i yolcu ettik, ROBOCOP'u misafir ettik bakalım. Bugün teslim aldım.4 Puan
-
Elektrikliler çoğalıyor Standby moddayım, 2025 gel hele, sağ kalırsak seçenekler güzel....4 Puan
-
4 Puan
-
Yeşilköy Gümrük müdürlüğünü aradım, aracı kim getirdiyse ona zimmetli olup, getirenin pasaportuna işleniyormuş araç. Şimdi kim geri götürmek istiyor ise getirenden götürecek olan kişinin pasaportuna devredilmesi gerekiyormuş. Getiren öldüyse ne olacak dedim, varisleri ilgilenecek dediler. Getiren tutuklansa ne olacak dedim, cezaevine noter gidecek bu işlemler için birine yetki verecek dediler. Her tezime bir antitez ile cevap alıp, susup oturdum ..4 Puan
-
Karavanci degil tamirci sanacak insanlar ? bide yeni huy gelistirdi, parca almaya gittigi yerlere Sami usta yolladi beni diyor. Sanayide kim la bu Sami usta denmeye basladi kulagima geliyor.4 Puan
-
Yıllık bakım yaptırdım Tiguan'a. Kendi konusuna yazdım, Yetkili serviste Isparta Başaran Oto'da yapıldı. Yağ, yağ filtresi, bujiler, hava filteri ve teribatı, silecekler, polen filtresi değişti, cam suyu eklendi, start stop arızası için yazılım güncellenmesi yapıldı, açılır cam tavan kanalları, su kanalları kontorl edildi, temizlendi ve yağlandı. Park halindeki sürtmeden kaynaklanan çizikler giderildi ve rütuş yapıldı.3 Puan
-
Bugün 4. bakımı (yıllık bakım) yaptırdım. 34230 km olmuş araç. Yetkili serviste Isparta Başaran Oto'da yapıldı. Yağ, yağ filtresi, bujiler, hava filteri ve teribatı, silecekler, polen filtresi değişti, cam suyu eklendi, start stop arızası için yazılım güncellenmesi yapıldı, açılır cam tavan kanalları, su kanalları kontorl edildi, temizlendi ve yağlandı. Park halindeki sürtmeden kaynaklanan çizikler giderildi ve rütuş yapıldı. Toplamda 12971, 27 TL tuttu (KDV Dahil). Detaylar aşağıda...3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Teşekkür ederim. Ali abi bayramda altınolukta olacağım. Sende elektriklende yarıştıralım akü arabaları2 Puan
-
Sağol abi. Evet Kona benzinliden Kona elektriğe geçtik. Yarın inşallah abi.2 Puan
-
bu nasıl bakım arkadaş, garantiyle zaten alakası yok onu geçelimde, para kırmak için ellerinden geleni uydurmuşlar, neyseki neredeyse herşeyini kendim yapabiliyorum, hayatta vermem o paraları2 Puan
-
2 Puan
-
Sizin ikinci aracınız olacak. İkinci aracım olsa mutlaka elektrikli olurdu. Çok mantıklı ??2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Plaka gibi sökmen gereken bir şey değilse dayson iyidir Ama az sür, ben yarım kutu dayson sürdüğümü hatırlıyorum sağlam olsun diye. Arabayı çekmem gerekse plakadan çekebilirim öylesi yapışmış..2 Puan
-
2 Puan
-
Eksik ya da hatalı teşhis. Kırık lambayı sürekli değiştirme isteği anomali olmadığına delalettir. Kırık lambayı orijinali ile değiştirdiğinde birbiriyle birebir aynı olmadığını ya da uyum sağlamadığını düşünme ve aynı zamanda diğerini de yenisiyle sürekli değiştirme isteği duyma okb ye işarettir. Bir OKB nesneleri hayatta bu şekilde bağlamaz mesela.2 Puan
-
Parçacıya düz gidince üşeniyor cins parçaları aramaya ustamın adını verince kalkıp bakıyor parçacı piskolojisi yahu?2 Puan
-
Evet daire alalım şey pardon siz bu daireyi alın. Ben başka daire alacağım2 Puan
-
Abi bizim burada bi portifli Servet hoca var böyle bi okuyor silikon milikon ne varsa söküp atıyor, nefesi çok kuvvetli.2 Puan
-
2 Puan
-
Ya bıraksınlar bu işleri, sen getir arabayı bakarız servis kitabından hallederiz, üstünede çay içeriz, masraf sıfır Bence sorma1 Puan
-
1 Puan
-
Evet, test sürüşüne çıktık, yazılım güncellemsi yapalım dediler. Rehberli diyagnoz yazan kalem o. Garanti bitti. Bir de daha fazla kazanmak için bülten yayınlamışlar, her bakımda cam tavan bakımı da yapılacakmış, para kesmenin yeni yolu herhalde... 4 yıl ya da 60.000 galiba. Ama ben yılda 15.000 km yapmıyorum hocam.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Fotoğraflara bakınca yağ çubuklarında farklılık var gibi. Alt taraftaki düz kısım lpgsiz olduğu yazılanda daha kısa sanki. Sorun lpg ile alakalı gibi olmuş biraz ancak lpgsiz araçlarda da çok şikayet var gibi.1 Puan
-
Karabağlar 2008’de ilçe oldu. İlçenin İzmir’in merkezi kabul edilen konak meydanına en yakın sınırı yürüyerek 20 dakika. Satılık evin konak meydanına uzaklığı yürüyerek 40 dakika.1 Puan
-
1 Puan
-
Ondan sana başkan diyoruz abi zaten.. Biz bit pazarı tayfasıyız, eskiyi gittiği yere kadar götüreceğiz bu gidişle1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Bugün compassı görmeye gittim. Marka model ve donanım olarak aracı beğendim. Ancak; 4 lastik ve ufak tefek kaporta işlemleri derken 50bin üzerinde para harcatacak bir araç olmasından kaynaklı eledim. Arabaya sadece binilmiş ve yetkili serviste bakımları yapılmış. Lastikler 2015, davlumbaz vida ile tutturulmuş vs. Deriler kusursuza yakındı ama 2006 model daha derli toplu libertyler görmüşlüğüm var.1 Puan
-
Güvenmiyorum. (Sağlamlık anlamında değil, yedek parça seervis erişilebilirlik vs vs) Nolcak bu yaştan sonra, çocuğum mu olmaz? E olmasın zaten bu saatten sonra yaw Hepinize iyi dilekleriniz için ayrı ayrı teşekkürler arkadaşlar.1 Puan
-
soyut kavramlarla pek alakadar değiliz ama clio'da bir diriltme işi hasıl oldu, parçaydı, çıkmaydı derken elde yapılması da zaruri oldu; ben de yaptım, yapmak üzereyim. bitince detaylı yazacağım. üstat fazlı teoman yakupoğlu'nun konuyla alakalı bir eseriyle sonlandırıyorum şimdilik .d1 Puan
-
1 Puan
-
307'nin direksiyonu beton gibi olmuş, getirin dedim; araç geldi, hidrolik iptal. elektrohidrolik direksiyon pompamız sorunlu ise oem yenisi -varsa- 30 bin, oem çıkması 10 bin, tamiri de 4-5 bin tl. neymiş bi bakayım dedim, ona göre antalya merkeze düşerim veya gönderirim (180-200 km). pompa fırçasız sensörlü bir pompa, karmaşık bir sistemi yok. sanayide genelde ezberden dedikleri gibi yanması bayağı zor bir malzeme, ilçede sağlam parça bulacağımı bilsem sökerdim, bu derece. kartında bir şey olsa da elektronikçi abimiz var zaten. sigorta kutusunun altında pompanın maksi sigortası var, 6 veya 8 no, en sağdaki 70a, gerekli sökümlerden sonra ulaştım baktım sağlam. pompa sağ tekerin önünde, lastikle davlumbazı söküp baktım, sabit 12v geliyor. 5 ve 9 numaralı pinlere (tutuşa göre en sağdaki veya en soldaki ikili) baktım, onlarda da kontak ve marş ile durumlar normal. (fotolar alıntı) sigorta kutusu sökünce ulaşılabilen, altındaki maksi sigortalar: 307'lerde genelde pompa sorun çıkaracağı zaman tak diye gitmez, bizimkinde tak diye gidince anlam veremedim, neyse baktım ettim, olmadı sökeyim göndereyim diye tamponu da indirdim ufaktan. (solda duran pompa aracın pompası değil ama aynısı, bir bayram günü antalya merkezdeki ustam kapalı ve şehir dışında olunca mecbur başka yerde taktırdığım, birkaç ayda bozulan sıfır yan sanayi malzeme) tamponu söküp alan açınca, topraklamayı fark ettim, somunların aralarına kadar çamurluydu. karter korumayla tamponun arasındaki koruma kırılmıştı, sıfır oem davlumbaz da kırık ucundan, oralardan gelmiş herhalde. fotoğrafta tamponun, plakanın falan bile hali belli zaten. depoda sıfır tampon, ızgara, koruma, plaka vs duruyor, takmıyorum insan binmeyince. neyse söküp altını-üstünü temizledim, taktım ve pompa çalıştı. bir önceki kazasında davlumbaz kırılmıştı -bir sonrakinde sol ön de kırıldı .d - o gün sigorta şirketi yan sanayi göndermişti, 8 katı fiyata oem alıp takmıştım; binen insan olmayınca yine kırılmış, akıllı vida, kelepçe vs attırılmış ama toplarken fotoğraf çekmedim. son olarak aracın normal hali, şu an normal değil eskisi gibi ilgilenmediğim için: galerideki bir sonraki foto: düşünsenize gönderiyi bu yazmış :DD bence komik1 Puan
-
kim getridi ise o çıkartır, hatta bu araba ortadan kaybolusa vay ki getirenin haline.... bence sulh ile alsın geri çıkarsın bu mevzuu kapansın1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00