Skor Tablosu
Popüler İçerik
27-10-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
9 Puan
-
biri yakın gözlüğü olmadan taş görmez, beriki rengi seçemez,öteki hesap makinesi ile alavare dalavere puan çalar, örtü zaten beyaz taşlar kayıp, tam konsantresin katya gelmiş ayağını süpürmeye çalışır, masyaa kedi atladı yahu tepeden... neyse mutlu yıllar taş çalııo yaaa6 Puan
-
Bende toplantı programı yapmak için gelecekler sandım. Evi kumarhaneye çevirdiler… kuma gibi hizmet ediyom6 Puan
-
5 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
Tüm ilgi ve cevaplar için teşekkür ederim. Hayrettin Bey'in tavsiyesi üzerine Yiğit Oto Cem Bey'e gittim. Araç konusunda çok bilgililer. Yetkinleşmiş elemanları var. Araçtaki arıza "Turboşarj Atık Kapısı Aktüatörü" waste-gate arızalanmış. 2.500 TL'ye onu değiştirdiler. Firmayı gözüm tutunca araçla ilgili aklımda ve varsa genel bakım dahil yaptırdım.4 Puan
-
Fl22 bizim sistem yağı yahu. vankel verimi ise nasıl oluyorda sakin sürüşte 10-12 litre yakıyor?3 Puan
-
Şahsi aracım 1.3 mtj egea. Daha önce 1.3 mtj linea sahibiydim. Şirkette hem 1.3 olanı hem 1.6 olanı kullandım. Eski aracınız olan vtec2 de çok çok samimi arkadaşımda vardı, onu da kullandım. Halihazırda bahsi geçen tüm araçları hatrı sayılır sürelerde kullandım yani. 1.3 mtj egea için kafi. 0-100 konusunda 11.5 saniye ile oldukça iyi iş çıkartıyor. Ara hızlanmalarda oldukça başarılı bir araç ki dizelin esprisi bu. Motor sorunsuz, ağır bakım aralığı uzun, her tamirci kolayca işlem yapabiliyor. Oldukça da tasarruflu. Sert kullanıyorum, yine de 6 litreyi yakamıyor araba. 1.6 mtj egea için fazla. Güzel gidiyor ancak egeanın dinamikleri bu motora uygun değil bence. Yani o gidişe göre bir yol tutuşu ya da freni olduğunu düşünmüyorum. 1.6 vtec2 uçan tabut zaten. Tamam zehir gibi gidiyor, ancak freni virajı nanay. Sadece gidiyor. Piste çıkıp drag yada roll değilse gayemiz o güç araca fazla. Arkadaş 2001ini aldığında deneme sürüşü yapmıştım. Bende 2001 golf vardı. Golf ile rahat rahat 80-90 bandında girdiğim viraja 75 ile girdiğimde yolu bırakmıştı mesela. Sonuç olarak şehir içi kullanacaksanız 1.3 tavsiye ederim. Şehir içinde performansı fazla bile geliyor çünkü trafikten bir yere gidemiyorsunuz zaten. Uzun yolda kullanacaksanız 1.6 olanı alınabilir ama 1.3 olanı da uzun yolda hız sınırları dahilinde güzel iş çıkartıyor. 1.6 nın avantajı fazladan ürettiği tork olacaktır oda sadece rampalarda. Yok ciddi ciddi iyi gidiyor motoru sağlıklı ise. FD6 ile karışmasın ama, vtec2 nin 0-100'ü 9.2 olsa gerek. Cidden fena gidiyor da iş durmaya, dönmeye gelince kimse yok Ne kadar yakıyordu ki?3 Puan
-
3 Puan
-
20 sene evvel Renault tırt diyen Ali bey, Clio ile geziyor. 20 sene sonra da hibritiniz hayırlı olsun şimdiden3 Puan
-
3 Puan
-
Şu forumda arıza sorusu açan her insan sorunun giderilmesinide böyle güzel yazsa. Peşinden gelecek olanda istifade etse. Geçmiş olsun3 Puan
-
3 Puan
-
Bütün verdiğiniz bilgiler için teşekkürler ederim. Bugün aracın borularını söktüm ve su bastım baya tortu çıktı sonra terstende su bastım baya pislik çıkınca daha kimyasal madde kullanmak istemedim ve bağlantılarını gerçekleştirdim. 1 litreye yakın yarısı antifriz yarısı hazır su olmak üzere araca ekledim 2 kere fan açmasını bekledim ve işlem tamam artık sıcacık oldu. İnşAllah böyle devam eder. Çıkan kiri yükledim bakabilirsiniz.3 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Fsi vardı bizde. Sıkıntılı bir durumdan dolayı satmak durumunda kalmıştık. Çok sağlam hissettirdi. Ağır hissettirdi. O dönemin japonlarına göre kaliteli algısını çok kolay kazanmıştı.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
yazıları okudum, bu artık üretilmeyecekmiş zor muş durummmuş hem de beyazmış bir de manuel 3502 Puan
-
Abi şimdi ekran kartı bildiğimiz görüntüyü işliyor. Bu görüntüyü işlerken her pikselin alacağı rengi ekran kartındaki merkezler ayarlıyor bu merkezler ne kadar güçlü ise bu pikselleri tek tek işleme kapasitesi de artıyor. Mesela bir A isimli bir ekran kartı Full HD dediğimiz 1080 Piksel bir monitörü saniyede 60 kare işlerken B isimli bir ekran kartı 4K dediğimiz 2160 Pikseli saniyede 60 kare işlesin. A ekran kartı toplam 2 Milyon 73 Bin 600 piksel işledi, B kartı da 8 Milyon 300 bin piksel işledi. A isimli ekran kartının transistörleri bu kadarına izin veriyor ancak A Kartında biz yapay zeka hızlandırıcılarına sahibiz. Bunlar yazılım değil aynı zamanda ekran kartının üzerinde bulunan fiziksel üniteler. Bu üniteler diyor ki; Hey ekran kartı, şu andan sonra gelecek pikseli hesaplamana gerek yok ben kullanıcıdan aldığım bilgilerle sahne bilgilerini hesaplayıp, Metin hoca fareyi 300 birim sağa çevirdi, sahne dosyalarının bana verdiği yetkiye dayanarak sana diyorum ki 255.255.255 rengini ver oraya. Boşuna o pikseli işlemekle enerji kaybetme. Ekran kartı da diyor ki; canıma minnet o zaman ben o enerjiyi başka noktaya harcayayım. Bu diyalog milyarlarca kez tekrar ediyor ve bizim ekran kartımız bu hızlandırıcılarla birlikte güç artışı yaşıyor. Sonra da saniyede aldığımız sahne sayısı artıyor be performans artıyor. Nasıl açacağız kısmına gelirsek bu açtım bitti değil. Oyunun da bu hızlandırıcılara hazırlıklı olması gerektiğinden eğer bu özellik oyunda varsa oyuna girip aktif hale getirmeniz lazım. Görüntü ayarlarına gelip DLSS / Yapay Kare Oluşturma gibi bir ayar varsa açıyorsunuz. Sonra bu açtığınız yerde size hangi derecede açayım diye sorar. Siz de performans - kalite - dengeli modlarını seçersiniz. Performans modunda bu yukarıda anlattığım hesaplamalar biraz ayyuka çıkar artık görüntüde bozulmalar başlar ancak kare sayısı çok artar. Kalite modunda hesaplama nazaran az yapılır orijinal görüntü fazla olacak şekilde ile hesaplı yapay görüntüyle karıştırılır dengeli modda da sistemin kararına bırakırsınız bu ayarı. Biraz uzun oldu ama karanlık nokta kalmamıştır.2 Puan
-
3 kasım da navigazyonun burda bişi yok dediği bir yerde2 Puan
-
Yazılımı yazmak çok zor oldu çünkü elektromekanik pompa, mekanik enjektör, mekanik vnt… Bunları bilgisayardan ayarlamak çok zor. Bu yazılım için bayağı uğraştım ve bu aracın beynini okuyup yazabilecek bilgisayar Sivas’ta sadece bir kişi de var ?. Hiçbir bayi yazamadı ve dışardan destek aldık. Şuan araç eskiye nazaran yürür hale geldi tabi bu durumda araç biraz dumanlı oldu ama öyle kara tren corsalar gibi değil. Dyno verisi yok elimde ama kadrandan anlaşılıyor gücü. Sanılanın aksine alt devirler de zayıflama olmadı buradaki önemli nokta hibrit yapılırken arkalı, önlü yaptırmak yoksa yoğun bir turbo gecikmesi ortaya çıkıyor.2 Puan
-
aslında ilk temennim başka ama söylemek istemiyorum. Allah ıslah etsin2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Ford CEO’su 6 aydır Xiaomi SU7 kullanıyormuş ve aracın harika olduğunu söylemiş.2 Puan
-
kat, dpf, olmadı addblue, aman yook az harcadı müşteri daha çok harcasın scr takalım, az oldu türlü cambazlıkla maliyet yükseltelim, yok olmadı pilliler gelsin, aman çok ökoolojiğiz, janjanlı karbon ayak izlerimizi düşürelim kokteylli seminerleri...... Veeee sonuç: kömür yakalım, elektrikleri eskisi gibi çok harcayabilellim... https://www.analizgazetesi.com.tr/haber/rusya-gazi-kesti-almanya-komure-donuyor-336/ atasözlerimiz bir şahaserler, der ki: iğneyi kendine bir batır bakalım, becerebildi isen, çuvaldızı da başkasına batırırsın.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Bu sene yokmuş. 2 yaz gördü sivri sinekler havalarından geçilmiyor. Siz ne gördünüz olm kış geçirdik biz ölmedik diyorlar ergen sivrilere.1 Puan
-
1 Puan
-
20 sene önce reno tırttı ama, o fikrim değişmedi, şimdide motorları kırptılar tırta döndürdüler, şuan 1.3 tce motoru olmayan renoya clio 5 ten aşşağısını zaten saymamda üstündede bu motor yoksa bakmam bile zaten adam gibi motor yok modellerde, hem onlarda zaten tam elektriğe dönüyorlar, seneye kalmaz belki LFP pillerle Çinle beraber geçecekler, bu yönde ab de en sağlam giden firma reno sanırım, gelecek bu çünki, bakma yalandan hibrit, yarım hibrit çıkardıklarına, iş yapmaz bunlar, ayrıca yarım yamalaklar ve aşırı pahalılar, almayın diye bağırıyorlar resmen.... 20 sene sonra gidişat şuanki gibi olursa tam elektrikli hayırlı olsun diyebilirsin, hibrit asla, şuanki aracım varken ve kullanım durumuma göre zaten anlamsız olurdu hibrit almam neyse boşver, hayaller güzelde 2025 den bakalım sağ çıkabilecekmiyiz, tek derdimiz araba seçmek olsa keşke..1 Puan
-
Bizim ülkede çatıya su ısıtma deposu ve güneş kollektörü yaygın. maliyete millet bakmaz. bu elektrik işi çok artacak gibi duruyor bence. TOGG aynı zamanda güneş panel sistemleri satmalı. tesla gibi. ikisini alana daha avantajlı vs. evet herkes villada oturmuyor ama köylerde kasabalarda çok villamsıda oturan var.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
2030 yılında , 2024 model şerisi ve alman arabası olan ile çay içmek isterdim... onların izleniimlerini dinlemek için. otomotiv instada trend modeller ile yön tayin etmez, 20-30 yıllık kısa vade planlar ile yürür, fabrikada yılların verdiği üretim tecrübesi kıymetlidir. 2005 te sorsalar söylerdik daha pilli tantanası yok iken müspet veya menfi, elon dan gelen hiçbir veriye güvenmem, sebep te yazalım: 1500 lük egeayı 50 ye alma başarısını gösteren birisi, temiz olamaz.1 Puan
-
1 Puan
-
Şanzıman üzerinde fotodaki tel sekmanlar zamanla esnediği için daha kalın olan sekmanlar ile değiştirdik.1 Puan
-
Bu sefer ben de gelirim inşallah ? 1- Mustafa Çayır 2- Furkan Avcı 3- Mehmet Özyürek 4- Servet Aydın 5- Çağlar Bayur 6- Fatih Keskin 7- Oğulcan Akıncıoğlu 8- Muhittin Kaplan 9- Serdal Soysal- 10- Adnan Çakır1 Puan
-
1 Puan
-
Savaş çıkmazsa bende buradayım. @Mustafa Çayırüüze Gereken ne ise yapalım. Ara beni bul... 1-Mustafa Çayır 2-Furkan Avcı 3-Mehmet Özyürek 4-Servet Aydın 5-Çağlar Bayur 6-Fatih Keskin 7-Oğulcan Akıncıoğlu 8-Muhittin Kaplan1 Puan
-
Herkes stratejik hata, geç kaldılar gibi ifadeler kullanıyor ama özellikle alman üreticiler rehavete kapılacak son millet. Zira içten yanmalı motorun mucidi marka mercedes'in sloganı en iyisi ya da hiçbiri. Kendilerini sürekli eleştirerek sektörde lider konumlara geldiler. Bir günde de kurulmadılar. İki problem bu gündemlere sebep oldu. İlki kalite diğeri elektrik işinin gidişatı. Kaliteden ödün vermek istemeyip üzerine güçlü sendikalar ile arayı iyi tutmak için personel maliyetinden kısmak istemiyorlar. Bu ikisi fiyatı belli bir yere kadar indiriyor. Üzerine rusya savaşı elektrik maliyetini artırınca fiyat epey yukarıda kalıyor. Şimdiye kadar yaptıkları tek hata elon'un güçlü pr'ı ile başlayıp çinliler'in biz de yaparız hem de daha ucuza diye başlattığı ama uygulamada hiç de verimli olmayan elektrikli araç işine girmeleriydi. Çok para harcadılar. Özellikle mercedes eq, vw id ile gereksiz para döktü. Satışlar azalınca kar bir yana zararı minimize etmek için uğraştılar. Toyota ile bmw hidrojen konusunda çok iddaalı. Mutlaka bir alternatif bulur yola devam ederler. İsim algısı güçlü firmalar üzerine devlet vergileri dürüstçe kasada beklettiği için geri ödemeli teşvikler ile kurtarır hepsini. Es wird nicht leichter. Du wirst stärker. (hiçbir şey kolaylaşmaz, sen güçlenirsin)1 Puan
-
Hee eve çökmek için şimdiki bahane bu mu?1 Puan
-
İnsanların hevesini neden kursağında bırakıyorsun abi varsın kadranda 20 km fazla olsun ?1 Puan
-
Kesinlikle süper seçim olmuş. Yaş olayına hiç takılmayın. Ben de 50 oldum nerdeyse ama 70 de olsam param varsa Ferrari' ye binmekten çekinmem. Mesleki edepsizliğime verin standart bir lafım vardır: Üzerine binince erkeği mutlu eden 2 şeyden biri ARABADIR. Her ikisinde de ruhunuza iyi geleni tercih etmek en mantıklı olanı O nedenle zevkin de arabanın da yaşı olmaz. Çok iyi yapmışsınız keyifle binin kazasız günlerde inşallah.1 Puan
-
Aslında biraz daha abartacaktım ama maalesef memlekette bu Cooler için boru yapacak sanatkar olmadığı için ve aracın üzerinde kesme biçme olacağı için bunu iptal ettim. ☺️1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00