İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

23-12-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Bazı arkadaşlar biliyor ama duyurmak adetten. Beyaz bir tesla sr da ben almış bulunuyorum. İİk izlenimim çok çok iyi. Başka araç artık kullanmam dedirtecek kadar enteresan bir duygu. Test sürüşü yapmıştım ama tabi alınca daha farklı hissettim çok begendim. İçi siyah. standart trim. zaten en üst ile en alt seviye diye birşey yok. Teslimi orhanlıdan gittim görevli kimlik sordu. telefonumu aktif yaptı. aracı kontrol edin ve kabul edin dedi. Aracı tanıtmamızı istiyor musunuz dedi yok hayır dedim. Bindim çıktım. %27 şarj ile teslim edildi. İnsanı sakin kullanmaya teşvik eden bi sessizlik var. dışarıyı da duymuyorum kendi kornamı bile cam kapalıyken zor duyuyorum. Arabanın kenarlarına tam alışamadım çok korkağım şu an. Jantlar 19 lastikler 255 45 19 104 XL Motor 160KW ama 220Kw den yazılım ile düşürülmüş. son hız 220. 420NM tork ve 0-100 7.5 saniye. Batarya 60Kwh ama 53 kullanılıyor. WLTP 455km ama pratikte 350 diyor kullanıcılar. Aracı almamdaki önemli bir sebep motorun orjinal olarak 220KW olması ve yazılımla düşürülmesi oldu. Bir de tai %10 ÖTV. Ayrıca MTV bunda senelik 10.500 lira. Bi tane de klasik resim atayım bildiğiniz beyaz broadway gibi satan beyaz tesla işte. Giriş anahtarsız kartsız. Kart iki tane verdiler ama olmasa da olur daha kullanmadım. Tüm operasyon telefonla.
    8 Puan
  2. Bari destekli sallasın ya... Temizlik amaçlı komple boyanmış ama sigorta şişirmesinden ağır hasarlıymış. Sigorta şişirmesinden ağır hasarlıymış ama değişen yokmuş. Yani bir söylediği diğeri tutuşmuyor. Bari yalan söylerken destekli olsunlar ya... Dosta gidecek demiş bir de. Allah bunun dostlarını korusun. Satıcı da Memet Ö diyor.. Şişiren sigortacı mı satıyor acaba...
    6 Puan
  3. Metin bey hayırlı olsun güle güle kullanın, kazasız belasız. Bizde de 2024 1.0 110 bg Style paketi var, 9 ay 10.000 km dir kullanıyoruz.
    6 Puan
  4. Ufak bir bar sahibiyim. Geçen akşamüstü bir müşteri geldi, kelli felli birine benziyordu. Hafızamı biraz zorlayınca tanıdım. Buyurun dedim, “bugün çok gergindim, rahatlatıcı bir şey istiyorum, ne tavsiye edersiniz” dedi. Tam yerine geldiniz dedim. ülkede en ucuz viskiyi biz satarız dedim. 18 yıllık viskimiz var. “Öylemi, ne kadar dedi” bir shotu 200 TL dedim “o gerçekten çok ucuzmuş, duble olsun” dedi. Hay, hay dedim. Bardağınız var mı ? diye sordum. “Kim yanında bardak taşır tabii ki yok” dedi bizim bardaklar var efendim, 100 TL şaşırdı ama tamam dedi. İçkisini aldı bardan masaya geçip oturdu. Efendim internet den 10 TL rezervasyonuz yoksa masa ücreti 100 tl dedim,” hayda” dedi ama verdi oturduğu sandalye ufaktı, sığmıyordu. “Daha büyük sandalye yok mu “ dedi var tabi dedim ama internetten 10 TL koltuk seçmediğiniz için, 100 TL. Sinirlendiği belli oluyordu.” Yeter ama bu ne saçmalık, bu ne biçim işletme, sahibinizle görüşmek istiyorum” dedi. Elbette dedim, burada değil ama her Pazartesi ve Salı sabah 9.00 ile 9.10 arasında bu numaradan kendisine ulaşabilirsiniz. Aramalar ücretsiz bağlanabilir ancak saniyede 10 Tl tutar. " iyice sinirlendi, bağırmaya başladı” Bu resmen soygunculuk sizi şikâyet edeceğim. Siz benim kim olduğumu biliyor musunuz.” sakince cevap verdim. Elbette biliyorum. Ali Sabancı’sınız. Bende bir Pegasus müşterisiyim. Bu fikirlerin ilhamını sizden aldık. Unutmayın, en ucuz viskiyi biz satıyoruz.
    5 Puan
  5. o kadar eposta adresi aldık içinde 28 olan 55 olan bunlar ziyan mı olacak eyşannn
    4 Puan
  6. Bende 82 şam 83 musul felan yazacaklar sanmıştım.
    4 Puan
  7. Sanmam. Daha il olacak ilçeler var. Sonra meşhur 82-83-84 var
    4 Puan
  8. 1.0 poloyu 3 yıl 35000 km kullandım Uçup kaçmıyor ama yolda da bırakmıyor insani.yuksek devirlerde güzel homurtusu var ve 5 lt gibi yakıtı vardi İstanbul ici
    4 Puan
  9. @Mehmet Ozyurek emmi sen mi şişirdin bunun hasar kaydını sigorta sisirmesi demis ?
    4 Puan
  10. Memlekete geldik. Seyir hızım 100 110. Mola tesis vs 5.5 ile Kocaeli den buraya tamamladık.
    4 Puan
  11. Şimdiki sistemin nesi varmış 61 değişmez değiştirilemez değiştirilmesi teklif biledilemez
    3 Puan
  12. Her durumda 0.2 ile 0.9 V arası üretiyor. Hiçbir zaman negatife düşmez. Stiometrikte ortalaması 0.7 V civarı olması lazım yanlış hatırlamıyorsam. Çoğu atmosferik arabada ilk sensörle ikinci sensör arasında fark yok bu arada. Bazı japonlarda manifolttaki sensör wideband, ikincisi narrow band. WideBand lambdaların zaten akıma dayalı komple farklı ölçüm tekniği var. İkinci sensörde değer daha az salınır, 06-08 arası falan gibi düşünebilirsiniz. Katalitik konvertörün yerinde olup olmaması değil de daha çok verimliliğini ölçmek için. Tıkalı olursa da O2 sorun yaratır.
    3 Puan
  13. Tam doğru değil. Şöyle ki, STFT kısa süreli ölçümle alakalı. Yani motor soğuk olduğu için enrichment verebilir ya da ısınınca kısabilirsiniz. Ya da ölçüm yapıldığı sırada alet benzinde olabilir. Dolayısı ile o çok oynak bir şey aslında. Önemli olan LTFT. Ve yazdığınızın aksine alet zengin çalışmıyor makine. Tam tersi LPG fakir ayarlı olduğu için LTFT i arttırmış ECU. Dolayısı ile LPG enjektörü bozuk değil LPG ECU su ayarsız. Bu arada kat sonrası O2 sensörü sabit çizgi vermez, salınımı düşüktür ama sabit olmaz. Narrow band O2 sensörleri sabit voltaj veremez. Yapısına aykırı.
    3 Puan
  14. 3 Puan
  15. Dosta gider diye kastettiği şey araba değil bence
    3 Puan
  16. hanım haklı hanımı dinleyin.
    3 Puan
  17. Bende lgbt filan bir şeyler okudum
    3 Puan
  18. Farklı bir satıcıda yeniden ilanda, hemde değişensiz https://shbd.io/s/nLd1cOE0
    3 Puan
  19. c5 acaip bir şey ben olsam alırdım bulunr ise
    3 Puan
  20. Hayırlı olsun hocam. Yazıp moralinizi bozmak istemezdim ama tesla cybertruckdan başlar
    3 Puan
  21. Merhaba arkadaşlar bugün sabah A sınıfı motor ehliyeti sınavına girdim. Sizlerle paylaşmak istedim. Foruma baktım ilgili bir başlık bulamadım o yüzden yeni konu açtım. Sınava yeni girdiğim için bilgilerim yeni sayılır o yüzden merak edenler varsa sorularını cevaplayabilirim. Daha önce bir kaç kez en fazla 150 cc scooter kullanmıştım ama hiç vitesli motor kullanmamıştım. Önce 200 cc bir motor ile vitesleri kullanmayı öğrendim sonra Yamaha MT07 ile çalışmalara başladım. 3 gün okuldan sonra derslere gittim ve sorunsuz sınavdan geçtim. Hanım motor almamı istemiyor ama yavaştan ikna etmeye başladım . Ama hemen değil yavaş yavaş birikim yaparak almayı düşünüyorum. Ekonomik durumlardan dolayı almam bir seneyi bulabilir. Aklımda bir model yok ama Sport Touring modelleri hoşuma gidiyor. Naked olanları hanım kesinlikle izin vermez. Bir de kapadokya bölgesinde Cross motorcular çok güzel turlar yapıyor. Onları görünce de hevesleniyorum. Yavaş yavaş karar vereceğim inşallah. Tecrübeli abilerden tavsiye de almak isterim. Hayırlısı olsun.
    2 Puan
  22. Ben 28 li telefon numarası aldım 34 le değiştiremem
    2 Puan
  23. Çorum 19u bıraksa Bolu kabul etmez. Etmesinde yani
    2 Puan
  24. Arabayı satanla bir dostluğum yok benim Ya tamam derse? Ne yapacağuk ? tamam derse kapora isteyim mi bi ?
    2 Puan
  25. Kurşunlu landi sabancıdan bir hocamıza sattık dizel defender aldık. o kenarda duruyor. Audi A3 ve Tiguan satılık. (manuel). Aklında olsun.
    2 Puan
  26. Çok devir çevirmemiştir o, 5000, 6000 devri gördüm mü acaba? Gaza sonuna kadar basmakla olmuyor. Düz vites ise.
    2 Puan
  27. tanıdık mafya var ayağa filan da sıkıyorlar. Daha kısa yol ararsan
    2 Puan
  28. Trabzon 61 i hiç bırakmaz
    2 Puan
  29. Tam oyle degil sanirim Hayrettin Bey.. Anladigim kadariyla; mesela Amerika Birlesik Devletleri'nde her eyalet kendi plaka kurallarini belirleme yetkisine sahip. Bu arada plakalarin degismesini cok manali bulmuyorum; bize bir masraf ve zaman kaybi kapisi; baska bir takim sahislara ise kazanc kapisi gibi hissediyorum.
    2 Puan
  30. Bence bir şansını denemiştir.
    2 Puan
  31. Bugün 4. yılı dolduğu için 36.000 km de bujileri değiştirdim, 60 bin falan beklenmezmiş, 4 yıl yada en fazla 40 binde değişmeli bunlar, herhangi bir kaçak çatlak vs. yok, orjinal bujilerin kafaları di elektrik gresliymiş fakat dişleride montaj silikonu yoktu yada kalmamış belkide, kolayca söküldüler, bobinlerde yağ gibi kolayca çıktı, yine buji başlarını di elektrik ve dişleri montaj silikonuyla azıcık yağladıktan sonra 24 nm. torkla sıktım, bobinler 10 nm. ile sıkıldı ve silikonlandı, rahatladı kerata
    2 Puan
  32. Uzun yol sonrası rölantide hırıltılı bir ses geliyordu, sebebi bu arkadaşmış. Sonrasında kn hava filtresi ve sticker da yerlerini aldı
    2 Puan
  33. Biz de CC bile yok ACC nerde
    2 Puan
  34. çok orantısız ağır oldu ama bu leblebi gibi çifter çifter takım alır takardık orcinal olanı hemi de
    2 Puan
  35. E değiştireyim başlığı? Herkes aydınlatma okuyorsa başlığı aydınlatma yapayım?
    2 Puan
  36. Bırak artık şu arabanın peşini
    2 Puan
  37. @Fikri Keleş o ihtimale karşı çok yaygın olan istasyonların kartlarını istedim. arabada duruyor. Telefonda şarj biter diye değilde bazen istasyona güneş karşıdan vuruyor ekran görünmüyor. tak soketi okut kartı Diğer alternatifte çağrı merkezini arıyorsun uzaktan şarjı başlatıyorlar. Elektrikli araçtada telefonun şarjınıda bitiriyorsa kullanmasın o aracı
    2 Puan
  38. Ne 1.5 bluehdi tamamen sorunsuz ne de 1.2 puretech abartıldığı kadar problemli. Bilinçli kullanılınca problem yaşama ihtimalini minimize edersiniz. 1.5 bluehdi: Günlük 30km veya daha fazla yol yapmıyorsam dizele yanaşmazdım. Adblue ve DPF problemleri can sıkar. 1.5 bluehdi motorunda kronik adblue deposu arızası yaşanıyor ve tasarımı nedeniyle komple (adblue deposu, şamandırası vs. ) değişim gerekiyor ya da iptal yoluna gidiliyor. Ayrıca ülkemizde gündemde olmasa da egzantrikler arasındaki zincirin kopma durumu var. Kopmadan önce belirgin bir işaret vermiyor ve kopunca subapları vs. eğiyor genellikle ve yarım motor gerekiyor. Bu zincir daha sonra PSA tarafından 7mm den 8mm' ye güncellenmiş. 1.2 puretech: Doğru yağ ve kullanım şartlarına göre uygun periyotlarda yağ bakımı yapılırsa çok problem yaşatmaz. Ayrıca yurtdışında bu motorlar için zincir dönüşüm kitleri satılmaya başlandı. Alınacak aracın sıfır olacağı dikkate alınırsa problem yaşama ihtimali çok daha az olacaktır.
    2 Puan
  39. ve sonu gelmeyen cüzdanım boşaldı ama düzen tutmadı, bu suzuki de ne kötü markaymış bir daha alırsam gebzeli olayım hayata küstüm zamanlarının başlangıcı genelde hep böyle başlar. 1. egzos sensörü temizlenemez. (150 bin avroluk makinede 100 avroluk kimyasak kullanılmaz ise) o da yok zaten 2. kat konv göz ile kontrol edebilen yiğit superman olarak işe başlayabilir, cv için kriptona mail atması kafi 3. tek bir veri ile her defasonda %100 arızaya nokta atışını robin hood yapabilir. arıza ekranda kendini göstermekte yani arızanın nerede aranacağı: uzun dönemde beyin enjektörlere fazla yakıt püskürtün diyor (ltft +%10) , giren hava ile çıkan egzosun değerlerini ölçüncede de vay ben naapmışım diye ksııyor (stft-%14) yani devire göre değişen bir yanaMAMA probleminiz var. giren çıkan hava ve devire bağlı nerede bu iş bozuluyor o tespit edilmeli , lakin kat konv göz ile kontrol eden ile bu iş olmaz
    2 Puan
  40. 2 Puan
  41. Herkes yorumunu yapsın da,en son gerek kalmadı yazılır
    2 Puan
  42. Muayenemiz motor no okunamıyor ve cam filmi kusurları ile yenilendi sonrasında bir takım denemeler
    2 Puan
  43. Şansını denemeli bence de @Oğuzkan Erışık
    1 Puan
  44. tamamen para için yapılacak bir işlem olur bu , dünyanın en boş işi
    1 Puan
  45. Son kez kör topalın üzerine San fix ile kaplayıp tekrar bir deneme yapacağım. Sonuçta radyatör sağlam. Borusu 800 TL Radyatörün kendisi 1700 TL. San fix 185 TL. Belki tutar
    1 Puan
  46. Oksijen sensörünün düz çizgi çizmesi çalışma mantığına aykırı. Ya o sensör bozuk ya da kablosu kopuk.
    1 Puan
  47. 1.2 puretech alırdım ben olsam. sonuçta garantisi var. uzatılabiliyorda. biz berlingo da yapmıştık.
    1 Puan
  48. ızgarası nefis olur , acılı marine ederiz
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...