İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      12

    • Mesaj

      104.623


  2. İlkay Başaran

    İlkay Başaran

    Gold Üye


    • Puan

      9

    • Mesaj

      12.567


  3. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      9

    • Mesaj

      48.030


  4. Tansu Kalafatoğlu

    Tansu Kalafatoğlu

    Gold Üye


    • Puan

      7

    • Mesaj

      26.863


Popüler İçerik

04-02-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Aracın konusu arada kaynamıştı şöyle açayım. Bugün ilk defa fırsat oldu da yıkayabildim. Seçeneklerimi paylaştığım önceki konuda Tansu abinin tavsiyesi üzerine aklıma düştü kısa bir araştırma sonrası da iyice kafama yattı. Zaten 2-3 gün içinde de almış bulundum. 2.0L atmosferik motorunun 186 ve 150 beygirlik varyasyonlarından 150 beygir olanı. 2.0 T ve 2.5 T 4X4 versiyonlarına nispeten daha mülayim ve daha makul yürütme maliyeti sınırları içerisinde yer alıyor. 6 ileti tek kavrama önceki S-Tronic’e göre doğal olarak daha yavaş kalan ancak yumuşak geçişleri olan bir şanzımana sahip. Şahsi olarak çok çok hoşuma gitti. Pıtır pıtır kasiste alttan yana yalıtımı süper ama rüzgar yalıtımını test etmedim uzun yola çıkmadım henüz. İlk defa Apple Car Play nasip oldu büyük nimetmiş. Keza Head-Up sayesinde ceza yeme riskim sıfıra iniyor dalıp gitme durumları olmuyor. Ses sistemi Bose değil ama bu konuda çok seçici değilim, Elektro müzik dinleyen birisi olarak enstrümanları net ayırt edebiliyorum bu bana yetiyor da artıyor. Yakıt tüketimi şehiriçi 8.8 litre olarak gösteriyor. Uzun yola daha çıkmadım. Daha ne söyleyebilirim bilmiyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler. ? - Adaptif Farlar. - i-Stop - Havalandırmalı Ön Frenler - Lastik Basınç Sensörü - Head-Up Display - Kör Nokta Uyarı Sistemi - Radar Cruise Control - Acil Otomatik Frenleme - Tabela Okuma - Geri Görüş Kamerası - Geri Park sensörü - Apple Car Play - Android Auto - Süpürgeden Püskürtmeli Silecekler - Dahili Navigasyon - Telefondan Çalıştırma - Kilitleme - Alarm Modu - 16 inç Alaşım Jantlar - Çift Egzoz Çıkışı - Soul Cry Crystal Lansman Özel Rengi - Otomatik Katlanır Aynalar
    3 Puan
  2. 3 Puan
  3. Motivasyon da önemli tabi 800 liraya değer ? Eskiden olsa borcun yok der gönderirlerdi..
    3 Puan
  4. Tabi adam King, tek seferde bir kişi kesmiyor artık
    3 Puan
  5. Konuma göre. Buradaki görevi nedir bilmiyorum Anlamadım Tabi ki. Cam ısıtma az buz akım çekmiyor
    3 Puan
  6. Vay be, bizden(forumdan) bir kaç adım önde gördüm seni Mehmet. Maaşallahın var çok bilinçli tüketicisin tebrik ederim.
    2 Puan
  7. Adastec biraz daha farkli anladigim kadariyla, otobus vb sabit guzergahlarda giden tasitlar icin seviye 4 otonom surus sistemleri sunuyor. Togg ise Tesla gibi seviye 2 belki 3 otonom sistemleri bireysel kullanicinin mevcut olmasi gerekliligi ile birlikte sunuyor. Karsan ise benim tahminim ihracati tercih ediyor, Avrupa ve Amerika'ya; cunku oralarda elektrikli arac kullanimindaki tesvikler vs daha yuksek. Ic pazardaki regulatif tesvikler o kadar cazip degil muhtemelen.
    2 Puan
  8. en büyük serserilik efendiliktir gibi bişey mi bu
    2 Puan
  9. Bende de vardı Fusion. 2004 yılında sıfır almıştım Lux modelini (benzinli). 5 sene binmiştik. Stajyer cip derdik ona.
    2 Puan
  10. Euro 4-5 arası fark dpf değil mi? Başka uğraşacak neleri var? Ad blue olan araca üste para verip girmezdim
    2 Puan
  11. yazınızı keyifle okudum. ilgimi çekince youtube daki mısır vloglarını biraz izledimde. piramitlerin yakınlarındaki yerleşim merkezinin hali nedir öyle... her yer çöp, sıvasız döküntü binalar. karman çorman bir düzen... sanki buraya gelmeyin diye özel çaba sarf ediyor yetkililer. halbuki ülkenin kaderini değiştirecek değerde turizm potansiyeli var, ne var biraz çeki düzen verseniz
    2 Puan
  12. forumun amacı bu zaten bilgiler birine lazım olur diye yaptıklarımı fiyatlarıyla detaylarıyla paylaşıyorum twingo konusunda davayı kazandığımı yüzeysel yazmıştım ama burada konusu açılınca paylaşayım kararı dedim. Şimdi baktımda dava 1.5 sene bile sürmemiş ya 14 şubat 2022 de arabayı aldım 26 nisan 2023 de mahkeme bitmiş. Davayıda nisanda açmıştım herhalde.
    2 Puan
  13. 2004 model fusion aracıma haftasonu; 1- geri görüş kameralı double teyp kendim montaj ettim 2- koltuk kılıflarını kendim değiştirdim 3- paspaslarını değiştirdim araç yeni gibi oldu
    2 Puan
  14. 2022de Golf'ü almadan önce Jeep Renegade almak istemiştim. @Sani Gerşon Sani'den araç ile ilgili bilgiler almıştım. Ancak o dönemdeki araç kıtlığı beni tekrar Golf'e yöneltmişti. Ani bir kararla Clio satılınca kendimi Renegade ilanlarına bakarken buldum. Neyse, Araç 2023 model, 14000km de, 1.5 E-Hybrid Limited. Tech Paket ve açılır cam tavan var. Garantisi 2 yıl uzatılmış. Kullanım tecrübelerimi daha sonra ayrıca yazarım, çünkü çok yeni. Alışmaya çalışıyorum. Gelsin fotoğraflar...
    2 Puan
  15. Selam herkese.. Uzun zaman aldı arac degisim serüveni.. Baktığım ama karar veremedigim modeller arasında kendimi kaybolmuş hissettim.. kimi istedigim gibiydi ama uçuktu.. Kimi içime sinmiyordu.. Mavii gidince daha bi aciliyet kapladı bizi.. Sabahın körü bi uyandım ki o da ne yeni bir ilan Hemde Tam istedigim.. Fiyatı makuldü.. Hem Bağyandan, Hem tapipten.. Kilomtresi cok minnak.. Dolu dolu.. O anda başladım söylenmeye: tabip sen elleme benim yooramııı İlanı attım modlara.. Oovv durma fırla didiler.. Yoğun destek halinde hadi durma Bismillah dediler.. 3 dakika suren görüsme sonrası (malum tabip; yoğunum biran evvel hallolması adına fiyatı cok cok uygun yazdım, milletle pazarlık yapacak, vaktim yok halledip islerime bakacagim didi ) Normalde ben inciğini boncuğunu sorardım ama gercekten halini anladım telde.. Sadece gercekten temiz mi bosa yol tepip gelmeyeyim diyebildim oda cok temiz 0 gibi dedi.. Ozmaan haydi bize yol yaraşır deyip yola cıktım ilgili ile ualştım.. uzun bekleme sonrası geldiler.. 2 dakika ayaküstü tanıştık.. İşlerinin oldugunu gelemeyecegini deyip bize birisini görevlendirdi. İsiniz bitince ararsınız müsait bir anımda gelirim dedi. Ekspertizi yaptirdik.. umra.' ı tercih ettim. eski aracımda orda yapılmiştı cok begenmistim.. Ciddi bakılmasını istedim kırmadılar sagolsunlar.. sadece arka kapı kösesinde ufak bir lokali vardı. 2 parmak inceliginde o kadar.. gerisi Maşallah! sorunsuz, tamersiz, boyasız ? Arac hala garantili..38xxx km de.. son bakım 3000km önce yapılmıs.. Sadece ön fren balata degismeli denildi. Bizde Okeyleyince diger noter ve plaka İslemleri hallettik.. Balatamizı yeniledik.. Arac golften sonra cok buyuk geldi.. park rahatlıgım kısıtlandı gibi.. Ozelliklerine gelecek olursak; 2020 fakat 21 cıkıslı 1.5 tsi life paket, arac alinirken cam tavan ve ergoactive koltuk talep edilmis bu nedenle alcantara koltuk kumaşlı masaj özellikli Koltuk ısıtma da var.. Uzun uzun diger ozellikleri yazmayayım.. Golften eksileri yazayım artılara simdilik gerek yok.. Ses sistemini begenmedim.. Alıstıgım ses kalitesi bunda yok.. kapı ambians aydinlatma bunda yok.. zamanla yorumlar kısmını detaylandırırım.. Birkac foto ekleyelim.. Simdiden İyi dilekleriniz icin herkese tek tek tesekkür ederim.. Ben cok zor ulastım ? Yeri geldi lokmamdan kestim ama basardım ? Kalbiyle niyetindeki araci, duayı dileyen herkese Allah gönlündeki dilegini nasip etsin.. Alırım bir dal mavi boncuk ? ?
    1 Puan
  16. Civic lerin her yönden aşırı abartıldığı düşünüyorum. Accord, city veya jazz aynı marka olmasına rağmen ülkemizde bir civic fan lığı var ve tofaş gibi bir kitlesi var. Konfor ve rahatlık açısından 508 daha iyidir, segment farkı her yönden fark edilir. Arkadaşımda 2020 civic var kapı ağırlığı, yol sesi vs 2016 mondeo ile farklı ama o daha iyi prim yapıyor accord, 508, mondeo gibi prim yapmıyor. Ben daima sağlamlık açısından bakıyorum civic 1200~1300 kg mondeo ise 1600 kg yaklaşık olarak. Sonuç olarak segment farkı her şekilde hissedilir.
    1 Puan
  17. honda olsa ?
    1 Puan
  18. iyi ki geçtim dedirtir, segment farkını hissedince
    1 Puan
  19. 2021 de satın almış olan, 2008-2014 tarihleri arasında bir zamanda gerçekleşmiş olan bir km düşürülmesinden nasıl sorumlu tutuldu mahkemede?
    1 Puan
  20. 2005 model araba kullanan çok mu oralarda? çok ısınır değil , soğutma suyu sisteminde sorun olursa üst kapağa hızlıca elveda deriz, sebep değil sonuç yani
    1 Puan
  21. bu iki birleşince de neden diyor insan
    1 Puan
  22. e rot baktırdık canım. Yıllık rot kontrolü yaptırmayan da ne bileyim
    1 Puan
  23. Look at the tabela?
    1 Puan
  24. “Elini sürene kartı duhul ederim” dedi dün, bence yeltenme abi..
    1 Puan
  25. Enjektörler O zaten en büyük kazık.
    1 Puan
  26. Tecrübenin anlamını, yenilen kazıkların toplamı
    1 Puan
  27. Hayırlı olsun Evren abi. Güzel günlerde kullanılsın
    1 Puan
  28. Hafta sonları uğraşacak enerjisi var anlamında mı
    1 Puan
  29. Epson tanklı yazıcı var 3~4 yıldır kullanıyorum oğlumun lgs denemelerini vs. Boyu kadar çıktı almıştım halen kullanıyoruz. Bir kaç bilgisayarcı ile konuşunca hepsinin ortak tavsiyesiyle almıştım. Kesinlikle tavsiye ederim.
    1 Puan
  30. 1 Puan
  31. heh aracı satmadan önce temizlik şart denen geçmiş olsun iyi yakalamışsınız
    1 Puan
  32. mtv dönemlerinde çok üstüne gitmeyelim derim, yazık ama yani
    1 Puan
  33. Bu zengin ama sürekli pist deneyimi olan arkadaş togg’un şasisinin çok iyi olduğunu belirtiyor. Mekanik olarak Tesla’dan falan çok daha iyi diyor. Çünkü şasi yürüyen üretilirken aman sıkıntı olmasın diye en iyi mühendislik firmasına yaptırılmış.
    1 Puan
  34. Evet arabada sabahları titreme, dip gaz gidip gazı bırakınca stop etme, çekiş düşüklüğü gibi sorunlar vardı. Araştırdığımda sorunun subaplardan olduğunu öğrendim. Ara tatile istanbula gittiğimde Bostancı oto sanayide bulunan Yıldırım Suzuki Yıldıray ustaya aracımı bıraktım. Subap ayarı yapıp kontrol edildi çekiş sorunu ve stop etme ortadan kalksada titreme bir miktar kaldı. Bir süre kullanıldıktan sonra düzelme ihtimali olduğunu söylesede sübapların tamamen değiştirilmesini istedim. Parça teminini tamamen ustaya bıraktım kendisi özellikle bu subabı bekledi. Garantili bir şekilde yapmasını istediğim için ileride parça vs kaynaklı durumla karşılaşmamak için parça tercihinde karışmadım. Fren balata işçiliği ve kalorifer temizleme dahil periyodik bakım ve halk diliyle çelik subap değişimi 43.900 TL tuttu. Ücretin bir kısmını aracın eski sahibinden aldım. Subaplar ustayıda şaşırtacak derecede erken yandığı için (40.000 km) LPG sistemini kontrole Candan mühendisliğe götürüp hem inceleyip bakımını yapmalarını hemde AFR yapmalarını istedim. Yapılan kontrollerde Nozulların normalden küçük olduğu (1.8 mm) yerine 2.2 mm nozullar takıldı. Map sensörünün arızalı olduğu (rölantide 700 gösteriyordu yenisi takılınca 350 mbar düştü) söylendi. Değişiklik yapılıp yol ayarı yapıldı ve teslim edildi. LPG kiti BRC Comfort. Nozul Değişikliği 200 Bakım 800 AFR 1000 Map Sensörü 4000 Toplam 6000 TL verdim. Oradan çıktıntan sonra arka camlar karartmalı olduğu için sadece ön 2 cama film yapmaya götürdüm aracı. Oracal marka film yaptırdım uygun renkte. Farlar dıştan polisaj yapıldı ve üzerleri yine oracal marka ppf ile kaplandı. Yan basamaklar söküldü. İlan fotoğrafı gibi ama içini dışını göstermek istedim.
    1 Puan
  35. İlkay abi o zaman lütfen depo dolusu sandık motorla beraber alayım.
    1 Puan
  36. Eyvallah kardeşim. Hiç korkma ilk fırsatta git. Biz 2 çocukla gittik. Sağolsun çocuklar da çok yardımcı oldu bize hiç üzmediler. Biri 2 buçuk yaşında düşün artık. Şu pozu bile verdi. ? İnsanları sanıldığı gibi değil aksine çok cana yakın. Hizmet aldığın yerlerde inanılmaz bir saygı var. Herkes gülüyor. Sadece maddi açıdan zor durumda oldukları için sürekli birşey satmaya çalışan ve maddi beklenti içinde olan insanlar var. Onları da bir şekilde uzaklaştırıyorsun kendinden. Sonuçta bizde Türküz. Zaten Türklerin pazarlıklarını iyi biliyorlar. ? Mısır'ı tarihini gördükçe şu anki yaşantılarına çok üzülüyorsun. Ben çok acıdım insanlara ve söylemesi ayıp bol bol bahşiş dağıttım. Hizmet aldığım zaman fazla para verdim hep. Zaten ucuz memleket çok etkilemiyor. Adamlar MÖ 700lerden itibaren hep işgal altında olmuşlar kendilerini yönetememişlerki. Turistik yerlerin çoğunda İngilizce konuşuyor herkes. Bilmeyen de google translate kullanarak konuşuyor. Birkaç uberci ile bu şekilde muhabbet ettik. Piramitlerin Orda yaşlı bir deveci var adam öyle bir İngilizce konuşuyor ki bizim yıllarca aldığımız eğitim hak getire.
    1 Puan
  37. Mısır üzerine şahane bir program. Turgay Tuna , nasıl bir muhteşem anlatış, hayran kaldım. Sıkılmadan saatlerce izlenir. Ben Mısır'ı görmedim ama bunu izleyince görmüş kadar oldum.
    1 Puan
  38. Karbon anahtardan 5, vites kapüşonlusundan 10 beygir haneme hayırlı olsun.
    1 Puan
  39. ▶️ Kahire 2. Gün İlk günün yorgunluğu ile deliksiz bir uyku çekerim diye düşünürken gece Piramitleri düşünmekten çok da iyi bir uyku çekemedim açıkçası. Otelimiz şehrin Giza bölgesinde 4 yıldızlı bir oteldi. Mısır standartlarına göre 5, bize göre ise 3 yıldızlı bir oteldi bana göre. Fakat çalışanların ilgisi muhteşem. En ufak bir hatada sizden defalarca özür diliyorlar. Hizmet etmek için yarışıyorlar. Sabah kahvaltı yapıp yine uber ile yola düşmek istedik fakat otelin taksicileri uber ile aynı fiyata götürebileceklerini söylediler ve 100 EGP'ye piramitlerin giriş kapısına kadar gittik. Zaten otelimiz de Giza bölgesinde olduğu için 5-6 kmlik bir mesafe katettik. Yolda taksici eğer 20 USD verirsem içeride bize eşlik edebileceğini, rehberlik yapabileceğini ve istediğimiz saate kadar kalabileceğimizi söyledi fakat teklifini kabul etmedik. Gidiş yolunda çektiğim videodan aldığım bir görüntü. ⬇️ Şu anı yaşayan bilir. İnanılmaz bir an. Piramit kompleksine giriş - ki buraya Nekropol adı veriliyor çünkü bizim hayranlıkla baktığımız piramitler aslında mezar- kişi başı 700 EGP. Daha önce belirttiğim gibi öğrenciler yarısı. Ancak ekstra olarak piramitlerin içine giriş yapmak isterseniz hepsinin ayrı ayrı fiyatı var. Giriş ücreti fazla olsa da doğal olarak en yoğun talep en büyük olana yani Khufu namıdiğer Keops piramidine. Buna giriş ücreti kişi başı 1500 EGP. Değer mi derseniz bana göre değer. Nitekim 2,5 yaşındaki oğlum da dahil olmak üzere hep beraber girdik. Giriş çok meşakkatli bir tırmanış gerektiriyor. Çok dar bir koridordan yukarı doğru çıkıyorsunuz ve daha önce çıkanlar inerken karşınızdan geliyorlar. Böyle olduğu için çocuklar en rahat çıkanlar oldu. ⬇️ Bu koridor firavun mezara konulduktan sonra büyük kayaların kaydırılarak piramitin içine girişin tamamen kapatıldığı koridor. Fakat yağmacıları engelleyemediği için Khufu'nun mumyası dahil hiçbir şeyi kalmamış. Ardından daha yüksek tavanı olan bir koridordan tırmanmaya devam ediliyor. ⬇️ Bu tırmanışın sonunda mezar odasına ulaşıyorsunuz. Bu arada terden sırılsıklam olunuyor çünkü içerisi aşırı derecede sıcak ve sürekli tırmanış halindesiniz. Mezar odasında lahitten başka bir şey yok ama dünyanın 7 harikasından tek ayakta kalan yapının merkezindesiniz. Bu herşeye değer. ⬇️ Bu piramit Eski Krallık döneminde yaklaşık MÖ 2500'lü yıllarda yapılıyor. Yapımı yaklaşık 20 yıl süren piramit Eyfel Kulesi'nin yapımına kadar dünyanın en büyük yapısıymış. Bu büyük yapıdan tekrar inmek çıkış kadar zor değildi ama karşıdan gelenlerin olduğu dar geçit zorladı tabi. Keops'tan çıktıktan sonra diğer piramitlere de bakmak istedik ama içine girmeye gerek yoktu. Bu yüzden dışarıdan seyrettik bir müddet hem de dinlenmiş olduk. Bu arada sürekli rehberlik yapmak isteyen, fotoğrafımızı çekmek isteyen, birşeyler satmak isteyen bir sürü kişiyi kovmak durumunda kalıyorsunuz. Uzaktan piramitleri görebileceğimiz bir noktaya gitmek istiyorsanız kompleksin içinde yer alan bir sürü at arabası var. İlk başta her zaman olduğu gibi yüksek ücret talep ediyorlar ve yarısını kabul ediyorlar. Aslında çok fazla pazarlık ederseniz üçte bir fiyatına da götürür. Zaten yasal olarak belirlenmiş fiyat yazıyor 500 EGP olarak. Bundan fazlasını isterseniz bahşiş olarak verebilirsiniz. Bizde bir at arabasına bindik ve Piramitleri yukarıdan gören bir kısımda fotoğraf çektik. ⬇️ Fotoğrafta görünen piramitlerden soldaki Khufu, sağdaki ise Khefren. Daha sağda ise Mikerinos var kadraja sığmadı. Piramitlerin ilki Khufu tarafından yaptırılıyor ve en büyüğü. Ancak tepesindeki taşların bir kısmı zamanında başka yapılarda kullanılmak için alınmış. 2 numaralı piramit ise firavun Khefren tarafından babasının piramiti Keops'tan bir tık daha küçük olarak yaptırılmış. En küçüğü ise Mikerinos. Bunlar Baba-Oğul-Torun. Daha sonra piramit işi maliyetli olmuş olacak ki yapmaktan vazgeçiliyor. Daha çok video çektiğim için fazla resim yok elimde. Farklı açılardan daha iyi fotoğraflar çekilebilir mesafeler uzun olduğu için gitmedik biz. Ayrıca devesi olanlarda sürekli yanınıza geliyor bindirip fotoğraf çekmek için. Bizde bindik gerçekten hoş bir deneyim oldu. Mutlaka onunla da pazarlık edilmeli. Önceden fiyatını belirlemediğiniz bir şeyi sakın yapmayın Mısır'da. Bir tane arkadaşımın tecrübesidir. Adama parayı veriyor deve ile gösterdiği yere gitmek için. Adam 25 metre sonra indiriyor daha fazla götüremeyeceğini söyleyerek. Dikkatli olunmalı. ⬇️ Burdan tekrar ayrılarak piramitlerin yanına indik ve kompleksin içindeki bulunan farklı yapıları da keşfettik. Belki daha önce dikkatinizi çekmiştir büyük piramitlerin yanında küçük piramitcikler de mevcut. Bunlar kralın eşleri yahut çocuklarının Mezarı. Piramitlerin ilk başlangıç noktası firavun Zoser zamanında meşhur veziri Imhotep'in mimarlığını yaptığı Sakkara Piramitleri'dir. Firavunlar daha önce kare şeklindeki mastaba adı verilen mezarlara gömülürken firavun Zoser vezirinden daha yüksek bir yapı tasarlamasını istiyor. O da kare şeklindeki mastabaları üst üste koyarak Mısır'daki ilk piramitlere doğru giden yolu açıyor. Bu piramit yapımı daha sonra mükemmele doğru evrilerek ortaya Giza Piramitleri çıkıyor. Sakkara piramitleri de Giza'nın 7-8 km daha uzağında bulunuyor. ⬇️ Bizi ve birçok insanı en çok heyecanlandıran yapılardan biri olan meşhur Sfenks'e doğru inişe geçtik. Sfenks alçak bir noktada bulunuyor. Buraya gidilmesi için biraz mesafe katetmek gerekiyor. Mısır'da bir çok yerde Sfenksler mevcut. Tabii en büyüğü ve en meşhur olanı Giza Sfenksi. Piramitlerin koruyucusu olarak yapıldığı düşünülüyor. Bilim adamları yaptıranın, 2 numaralı piramitin sahibi Khefren olduğunu söylüyorlar. Bununla ilgili bilgiler muallak. Bu kısımda Sfenks ve piramitlere bakan kısma doğru yüzlerce sandalye dizildiğini gördük. Eşime, bunları da oturup sinema gibi seyretsinler diye koymuşlar dedim. Meğerse Mısır Ulusal Polis Günü dolayısıyla tören yapılacakmış. Yüksek rütbeli polisler bizimle fotoğraf çektirdi ve medya bizimle röportaj yaptı. Muhtemelen Mısır TV'sine çıktık. ? Bu da ilginç bir anektod olarak burada dursun. Piramitlerin bulunduğu konuma doğru oturduk ve dakikalarca manzarayı seyredip yanımızda getirdiğimiz abur cuburları yedik. Tadını çıkararak gezdik ve 5 saatimiz burada geçti. Bunu özellikle şunun için söyledim. Mısır'a geldiğimiz tur ile piramitleri gezmiş olsaydık sadece 2 saat kalıp Keops'un içine giremeyecektik. Bu yüzden gelmeyi düşünen olursa rahatlıkla tek başınıza gezebilirsiniz çekinceniz olmasın. Piramitlerden üzülerek ayrıldık ve hemen bir uber çağırdık. 150 EGP vererek bizi şehir merkezine götürdü. Burada tekne turu yapmak istiyorduk ve Nil kıyısında neler yapabileceğimize baktık. Şehrin en merkezi noktasında Nil nehrinin yanında gezinti yapmak için para verilerek girilen bir yer yapmışlar. Muhtemelen bunun nedeni önüne gelenin oraya girip insanları rahatsız etmelerini engellemek. Bu durum Mısır'da sıklıkla uygulanıyor. Halk oldukça fakir ve sürekli dilenen yahut birşeyler satmaya çalışan insanlar var. Hatta 2 sene öncesine kadar meşhur Şarm El Şeyh'e çalışanlar haricinde Mısırlıları kesinlikle almıyorlarmış. Burada şehrin en elit mekanları bulunmakta. Nil manzaralı nargile veya kahve keyfi yapılabilecek yerler mevcut. Biz de güzel bir tekne turunun ardından oldukça güzel bir mekanda yemek yedik ve yalnızca 1250 EGP ödedik. Yarım saatlik tekne turu için kişi başı 50 EGP verdik. Ve Kahire'deki son gecemizi bu şekilde tamamladık. ⏸️
    1 Puan
  40. iletiye tıklayınca hüsran diosun 88 defa teyp takmışımdır direksiyona hiç bağlayamadım bir garip iş o bu sisteme kendim eski vestelden dokunmatik panel söküp harici tık tık yapmıştım şahanda, hem de lehimsiz
    1 Puan
  41. Çok mutluyum pilli veya hibrit alındıkça
    1 Puan
  42. 1 Puan
  43. Togg müvekkilimin kaporta boya kusurlu aracını değiştirdi. Hem de herhangi bir hukuki yola başvurmaya gerek olmaksızın. Şahsen bu yaklaşımları beni çok memnun etti, gurur duydum. Sizlerle de paylaşmak istedim.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...