Skor Tablosu
Popüler İçerik
27-02-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Arkadaşlar merhabalar. 2015 Peugeot 308 dizel otomatik aracımı sattıktan sonra bana sorun çıkarmayacak, şanzımanı ve motoru kendini ispatlamış, hb olmak şartıyla dizel - otomatik bir araç lazımdı. Bu ihtiyacı aşağıda fotoğraflarını bırakacağım Honda ile tamamladık. Aracın geçmişi belli. Servis bakımlı. 56 bin km. de. 2018 model. 9 ileri zf şanzıman ve 120 beygirlik dizel motora sahip. Elegance paket. İngiltere üretimi bir araç. Aslında exclusive alacaktım hatta pazarlığını da bitirmiştim ancak sonradan eşimle maddi olarak çok açılmamaya karar verdik ve bunu aldık. Soru varsa alabilirim Şimdiden teşekkürler...20 Puan
-
Pehhh Direkyon ısıtma da bi başka güzelmiş Kızımın ojesi kırmızıymış. Araba onda kalcakmış takım bozulmasın diye9 Puan
-
7 Puan
-
6 Puan
-
5 Puan
-
Hayırlı olsun şu an evi sattınız, kaldığınız yer uygunsa biraz zamana ihtiyacınız var. Sebebi de maliyetler. Evi 6 ayda da yaptırırsınız, 3 yılda da. Paraya bakar. ortak aldığınız arsa farkı numaralarda mı? Yoksa aynı arsayı ortak mı aldınız? Parseller ayrı mı yani? öncelikle ilçe belediyesinden basit bi imar durum alın. Biraz bilgi edinin. İmar var mı? Temel oturumu izni kaç m2, yola terk var mı? Satın alma var mı? İfraz, tevhid şartları var mı? sonra belediye etrafındaki proje taahhüt işi yapanlara uğrayın. Fiyat alın. Elinizdeki imar durum bilgilerini gösterin. Belki yapılacak bir şey yoktur. Kesin net imar durum bellidir. Belki de çevredeki emsal uygulamalarından örnek teşkil edenlerden imar artışı sağlayabilirsiniz. Böyle bir şey varsa kurt projeciyi bulmanız lazım. istanbulda basit bina projeleri ve iş takibi için m2’sine 1000 lira çekiyorlar. Bu da en azı. arsada eski ev varsa, kentsel dönüşüm yasasından faydalanıp ruhsat masraflarını bedava yapabilirsiniz. Yoksa ruhsat harçları da çok ciddi boyuttadır. yani demem o ki, proje çizdirmek, ruhsat çıkarmak gölbaşı’nda yarım milyon civarı olabilir. Belki daha fazla. arsayla alakalı imar düzenleme işi varsa bu masraf artabilir. inşaat kısmına gelince. Acele etmeyin. Youtube’de çokça video var. Mutlaka izleyin. Çok yararlı. Hepsinden feyz alırsınız. İnşaatla alakalı detayları yazsak burada sayfa yetmez. Hangi birini yazalım4 Puan
-
3 Puan
-
Zor işler. Şirketin satılacak binek otosu hariç 8 çekicisi 20 dorsesi var her biri için takasbank kayıt kuyut uğraş dur. Ha bu arada çekici dorse ihtiyacı olan varsa kolaylık sağlarım3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Merhabalar. 3+1 dairem vardı. Onu satıp, 650 m2 arsa aldım. Kısmet olursa Nisan ayı gibi içerisine altı garaj olacak şekilde müstakil bir ev yaptırmayı düşünüyorum. Arsa kotta olduğu için ev çok yüksek olmayacak. Arsa normalde hazine arazisi idi ve yıllardır eşimin ailesi işgalci olarak kullanıyorlardı. Uzun uğraşlar sonucunda 1300 m2 yi Kayınvalide ile ortak aldık. Tapularımız ayrı. Kayınvalideye düşen taraf düz, bana düşen taraf kotta. Önü kapanma ihtimali yok. Gölbaşı manzaralı. Bütçe bugün için 1.3 milyon (o zamana kadar borsa bu günden daha beter olursa bütçe daha da düşebilir). İnşaat başladıktan sonra hanım destek olacak (inşallah). Şunlar olması gerek diye aklıma ilk gelenleri yazayım: - Gün-ısı (sıcak su için). - Çatıya güneş panelleri ( çevre aydınlatma ve belki de evin elektrik ihtiyacı için) - Set duvar ( ev biter de para kalırsa 70-80 metre duvar. metresi 3000 tl). Sizin de bana önerebileceğiniz, şu da olmalı diyeceğiniz ( fayans siyah olmasın toz belli olur, duvarlar alçı olmasın ev havasız olur, temele taş koyma, mutfak güneş görsün gibi gibi gibi) illa ki bir şeyler vardır. Yazarsanız çok memnun olurum. Netten ev projesi oluşturma programlarına da bakıyorum. Bununla da ilgili yardımcı olabilirseniz sevinirim.2 Puan
-
8 yıldır gölbaşında hobi bahçesi olup , kendi evini inşa eden biri olarak size ilk tavsiyem önce belediyeye gidip imar izni, yapı izni m2 si öğrenmemizdir. Sonra betonarme istiyorsanız projesini çizdirip izinleri almak için prosedürlere başlayın. Prefabrik düşünürseniz projesi zaten anlaştığınız yerde hazır oluyor. Yasal süreç bittikten sonra inşaya başlayın. bizim sitede izinsiz yapılan yerlere ciddi ceza yazdılar, yıkım yapılmadı. Yasal prosedürü sonradan işletmek zor oluyor. yasal bir yapınız olunca yol, su , elektrik ve diğer hizmetler için talepte bulunabiliyorsunuz. Hobi bahçesi tarzında olacaksa bence prefabrik yaptırın. Su basmanı yüksek olsun. benim yaptığım şuna benzedi. Demir iskelet, betopan, taş yünü ve alçıpan ile yaptım. İşçiliği tek olduğum için çok zor ve yorucu oldu. Haftasonları için yetiyor. Pandemide haftalarca kaldık.2 Puan
-
Sedanlar yerli üretim, hb Ler ise İngiltere üretimi. Montaj daha düzgün. Bende ki sedan kasa da bile bir sürü montajdan kaynaklanan sorunlar ve trim sesi var. Servis ilgili ama sorunlarımı hep çözdü2 Puan
-
Geçmiş olsun. Ters yola girenlere uyuz oluyorum, yol da vermiyorum hele ki geri geri gidip... Elektrikli bisikletler çoğaldı iyice burada, yola dikkat etmek yetmiyor kaldırımdan biri geliyorum diye de bakmak gerekiyor artık.2 Puan
-
elektrikli olması değilde, bu kadar basitçe pert oluyormu artık araçlar...2 Puan
-
Toprak Razgatlıoğlu: Tehditinin ardında ne var? Superbike Dünya Şampiyonu Toprak Razgatlıoğlu, 2025 sezonu için teknik düzenlemelerde yapılan değişikliği kişisel olarak algılıyor ve bunu organizatör Dorna'ya her fırsatta hatırlatıyor. Son on yıldır Superbike Dünya Şampiyonası'nda üç yarışçının hakimiyeti öylesine büyüktü ki, organizatör Dorna bu üç yarışçı yüzünden kuralları değiştirmek zorunda kaldı. Jonathan Rea ve Kawasaki oyunu başlattılar. 2015 yılından itibaren üst üste üç şampiyonluk kazanan takım, 2018 yılında 1988 yılında kurulan serinin tarihinde ilk kez aynı motor konseptleri altında denge kuralı uygulamaya konuldu. Bu, Kuzey İrlandalının üç şampiyonluk daha kazanmasını engellemedi ve bunu üst üste altın kez yaparak bir rekora imza attı. 2022 ve 2023 yıllarında ise Alvaro Bautista, Panigale V4R ile referans oldu. Rakipleri uzun süre İspanyolun fiziksel avantajlarından o kadar şikayet ettiler ki, bunun beraberinde getirdiği dezavantajları görmezden gelerek, 2024 yılı için tam donanımlı bir sürücünün motoru ile birlikte kullanabileceği minimum bir ağırlık getirildi. Geçtiğimiz yıl Toprak Razgatlıoğlu BMW ile kendi klasmanında bir isimdi ve üst üste 13 yarış kazandı; ondan önce bunu başaran kimse yoktu. BMW'nin 101 yıllık tarihinde ilk kez solo motosiklet dünya şampiyonluğunu kazanmasının ardından , düzenlemeler yalnızca bir cümleyle genişletildi, ancak bu çok önemli. O zamana kadar bir üretici, yeni bir homologasyon modeli piyasaya sürse bile, kendisine verilen süper imtiyazlı parçaları elinde tutabiliyordu. Ancak söz konusu standart bileşenin yeni modelde de temelde aynı olması şartıyla. 2025 yılından itibaren bir üretici, yeni bir model piyasaya sürdüğünde ancak imtiyazlı parça almaya devam ediyorsa süper imtiyazlarını koruyabilecek. Başka bir deyişle, başarısız olursa. Elbette bu durum BMW'nin dünya şampiyonu olması olasılığında böyle değil. Teknik kuralların bir şampiyonluğun ardından değişmesi tek başına bir durum değil; Kawasaki, Ducati ve BMW gibi üç üretici bunu daha önce deneyimledi. Ancak BMW olayında kuralların değiştirilme biçimi cesur bir hareket. Bu anlaşmalar, Dünya Kupası'nın başlamasından beş hafta önce, yani mevcut sezonun 20 Ocak'ında resmiyet kazandı. Alman üreticinin tüm kış boyunca yanlış varsayımlarla test yapmasına izin verildi ve bu durum sezon hazırlıklarını etkiledi. Dorna'nın bu konunun aylardır tartışıldığı yönündeki iddiası ancak kısmen geçerli. Bir üretici, test programını veya geliştirmesini, bir noktada birinin ortaya attığı her fikre göre uyarlayamaz. Üreticiler arasında çok fazla konuşuluyor, öneriler geliyor. Daha da kötüsü, söz konusu kural değişikliğinin komitelerin normal karar alma sürecinden geçmemiş olması ve “Tanrı paragrafı” yoluyla sunulmuş olmasıdır. Bu sayede Dorna, Dünya Motosiklet Federasyonu FIM ile istişare ederek, gerekli gördüğü takdirde kuralları kendi takdirine göre değiştirebiliyor. Üreticiler ne derse desin. Dorna bu şakayı pek yapmaz ama BMW'de durum böyleydi. Dünya şampiyonu Razgatlıoğlu'nun bu kadar öfkelenmesinin sebebi de bu. 28 yaşındaki sürücü, bunun kendisine yönelik bir saldırı ve başarılarının değersizleştirilmesi olarak görüyor; ona göre bu, basitçe saygısızlık. Razgatlıoğlu hayal edebileceğiniz en dost canlısı, en nazik ve en kibar insanlardan biridir. Onun padoktaki karakteri hakkında hiçbir zaman kötü bir söz duymadım. Hoşnutsuzluğunu dile getirdiğinde durum daha da ciddileşiyor. Phillip Adası'ndaki Ducati Festivali sırasında ve sonrasında Toprak durdurulamazdı. Çünkü ocak ayının sonunda kehanet ettiği şey artık resmileşti. 57 kez yarış kazanan pilot, o dönem "Tek sorun kuralların değişmiş olması" demişti. «Ducati bu konuda çok baskı yaptı ve şimdi kurallar farklı. Ducati çok güçlü: Sadece motosiklet olarak değil, aynı zamanda arkasındaki marka olarak da. Her şeyin değişmesine izin vermek onlar için kolay. Artık Ducati'nin devir sınırı yok ama bu benim için sorun değil. Yamaha'da bile Ducati'yle yarışabiliyordum. Ama Yamaha, Honda, Kawasaki ve Bimota'nın bununla nasıl başa çıkacağını merak ediyorum, bu motorlar hala biraz yavaş. Geçen yıl iyi bir denge vardı ama şimdi Ducati yine açık ara önde - bu iyi değil. Bu yıl zirvede çok sayıda Ducati göreceğiz. Dorna iyi yarışlar geçirmemizi ve herkesin birbiriyle mücadele edebilmesini istiyor. Ama şimdiki duruma göre bu mümkün olmayacak. "Diğerlerinin Ducati'ye karşı mücadele edebileceğini düşünmüyorum." Avustralya'da ise şunları ekledi: "BMW'deki herkes çok çalıştı. Uzun uğraşlar sonucu kurallar değiştirildi ve her şey yerle bir edildi. Dışarıdan bakınca muhtemelen anlamıyorsunuz ama benim için kurallar değiştiğinden beri motorda her şey farklı oldu." Sezonun ilk yarışının ardından yaptığı açıklamada, bu yıl unvanını başarıyla korumanın zor olacağını belirtti. İki kez dünya şampiyonu olan isim, "Dorna dövüş izlemek istiyorsa, o zaman eski motorsikletimi geri gelmesi gerekiyor" dedi. «Eğer her şey böyle devam ederse, Bulega hep önde yalnız kalacak. Sürücülerin arasında denge iyi değil, bir şeylerin değişmesi gerekiyor. Bulega Avrupa'da da güçlü olacak, çok güçlü. Umarım herkes şu anki haliyle bundan keyif alır." Dorna, her yarışta kendi internet sitesi için "Unfiltered" adını verdiği klipler üretiyor. Bu amaçla sürücülerin olay yerinde medya mensuplarıyla sohbet ettiği anlar kayıt altına alınıyor. Razgatlıoğlu, Avustralya'daki bu fırsatı Dorna'ya güçlü bir çağrı yapmak için birden fazla kez kullandı. Çakıllı zeminde geçirdiği bir tur ve teknik bir sorunla sıfır puanla sonuçlanan felaket Pazar gününün ardından bir adım daha ileri giderek İspanyol spor ajansını tehdit etti : «Bu yıl tüm Ducati'ler önde gidiyor, bu normal değil. Umarım böyle devam etmez çünkü kimse keyif almıyor. Eğer Superbike Dünya Şampiyonası bundan sonra da böyle devam ederse sanırım burada yarışmaya devam etmeyeceğim." Razgatlıoğlu gücünün farkında, reyting sürücüsü olduğunun ve Superbike Dünya Şampiyonası sırasında birçok taraftarın onun yüzünden televizyonlarını açtığının farkında. Göz alıcı ve mücadeleci sürüş stiliyle uzun zamandır kimsenin başaramadığı kadar ilham veriyor. Ducati taraftarları Avustralya'daki başarılı hafta sonunu kutlarken, diğer tüm taraftarlar burun kıvırdı: Toprak, yalnızca ilk ana yarışta Ducati'nin üstünlük bağlarını kırmayı başardı. Pazar günü ilk 5'te sadece Ducati sürücülerini gördük. Buna göre, genel klasmanda da beş V4R pilotu ilk sıralarda yer alıyor. Haber kaynak2 Puan
-
2 Puan
-
özlemiştir eski günlerini fıldır fıldır Türkiye'nin her yerini geziyordu sıkıştı kaldı şimdi Mutlukent Mimarsinan Mahallesi arasına kaçak yer arıyor.2 Puan
-
Çok teşekkürler Süleyman hocam. Bana 308 den en az 2 gömlek yukarıda geldi öyle tarif edeyim. Astra H dan geçmiştim 308 e ve araç bana biraz hafif geliyordu. Güven problemi yaşamıştım. Ama civic bana tekrardan güven verdi. Yalıtım çok daha iyi hocam 308 e göre. Daha kemik bir araba. Çok teşekkürler Metin hocam. Sedanlara göre farklılıklar çok. Sedanların güzelliği sunroof standart. Onun dışında bence de hb daha güzel. Sağolasın Alpay hocam Amin hocam sağolasın cümlemize inşallah. Civic mantıklı araç ondandır Teşekkürler Fikri bey Teşekkürler Talha hocam. Sağol Ali hocam. Kronik olarak dpf filtresi çok söyleniyor. Onun dışında ufak tefek şeyler. Motor ve şanzımanla ilgili pek kronik duymadım. Ailemizde 2015 den beri CR-V de var yine dizel otomatik. Onda da karşılaşmadık kronik bir sorunla.. Teşekkürler Gökhan hocam bizi de kandırdı görüntüsüyle Sağol Aydın hocam2 Puan
-
Transiti aldık. 3 günde yaklaşık 3200-3400 km arası yol yaptım. Bir sorun yok. @Servet Aydın king bugün kullandı. Beni şoför olarak işe alır mısın diyor? Koltuğumda gözü mü var ne ?2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Bahçe kısmının köşesine akşam ve geceleri takılmak için kış bahçesi çok güzel olur. İçinde de şömine, böyle tam köşede. Yanda mutfak tezgahı, berjer veya yere minderler. Tamamen cam cepheli. Üfff1 Puan
-
Bende bu kasanın benzinli 182 hp olanlarına bakıyorum . Hayırlı olsun bu arada Bunun şanzımanı daha iyi , benzinlilerde 7 ileri cvt var.1 Puan
-
1 Puan
-
Hayırlı olsun. Bu dizel araçla ilgili sıkıntısız olduğunu belirten yazılar okumuştum1 Puan
-
3 le falan kalkıyordur bu o zaman 7 ileri dct kalktığı an 2 ye atıyor, dur kalkta tam durmadan 1 e almıyor. Rampa dahil.1 Puan
-
Merhaba, Soğuk yer ve müstakil evde alttan ısıtma düşünülmeli. Ayrıca elektrik için dağıtım şebekesi olan yerde güneş paneli kurmak çok daha maliyetli. Hiç girmeyin bence. Bittiğinde çok rahat edersiniz.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Betonarme evde m2 20 bin lirayı bulur hafif çelik yaparsanız m2 si 16 bin civarı yapıyorlar (Yarısı peşin yarısı 24 ay vade farksız ödeme yapabiliyorsunuz diyenler var çelik evde) 40 günde içindesiniz.Bende arsayı aldım inşaat için araştırma yaptım ama işçilikler gerçekten baya yüksek hafif çelik aklıma yattı gibi1 Puan
-
1 Puan
-
bence de hb kasa daha yakışıklı ? Hayırlı olsun kazasız belasız ?1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
bu arazide ev varsa, hemen yıkmayın, yazılan izinler alınmadan1 Puan
-
Geçmiş olsun. Ben o kadar şanslı olamadım. anında geçirdi valla. plakalık hasar aldı yolladım gittiler.1 Puan
-
200 bine gelmiş makineyi bakımını yapıp yolda kalmasını sağlayın yeter, gerisi fuzuli masraf olur. He canım sıkılıyor illa motor yaptıracağım diyorsanız arabaya ekleyip durabilen bir makine alın.1 Puan
-
Bazen arka cam kamerasına değişik görüntüler yansıyor. Buraya atsam site kapanır. Çocuklar falan sıkıntı yani1 Puan
-
Düşük voltaj koruması dediği 10.8v. Bu voltaja inen aküden hayır gelmez. Herhangi bir aküyü düşük sabit akımla deşarj edince canı dişi kalmıyor.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Geçmiş olsun kardeşim, bundan sonra inşallah sorun yaşamazsın yolun hep açık olsun1 Puan
-
Tatili ben ödemiyecemki, onu eşim çözecek ben sadece yolu yemeği karşılarım. Oda üstün setcard gücü ve hipermil sayesinde 5 bini geçmez1 Puan
-
azerbaycan başka. o da olur o da olur. antalyayı kontalyyayı geç bence hem pahalı hem özel değil.1 Puan
-
1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00