Skor Tablosu
Popüler İçerik
26-03-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Gurunun yerine bu arkadaş geldi. 2017 model 54 binde nc 750 x dct. Pek yazılacak birşeyi yok az yakma odaklı tasarlanmış bir tur motoru. Tork güzel ama hp az. Son vites 3000 devirde 100 le gidiyor. 5 saniye gibi 0 100 değeri var tabi 750 cc makina için baya uzun bir süre 400 cc lik tek silindirli guru (bajaj dominar) aralarında sadece 20 kg olmasına rağmen 7 saniyede çıkıyordu. Balıkesir yarım saat dur kalk ş.içi trafik dahil ayvalığa 100 ile 3.2 ortalama ile geldim. Yakıt çok iyi cidden. İşte dede spec motorumuz...26 Puan
-
Gece otobüste uyuyamadım. Kayseri'ye iner inmez de Exper noter plaka basımı falan öğleden sonra oldu. Satıcıyı durağa bırakıp yemek bile yemeden geri yola çıktım. Oruç tutmuyorum ama satıcı oruçtu. Ayıp olmasın diye yemek faslını açmadım. Sonra da orda oylanirsam iyice yorgun düşerim diye geri yola çıktım. Eve yeni geldim. Develi civiklisi çok yağlı. Beni cezbetmiyor. Herkese teşekkür ediyorum. Konusunu açarım dinlenince.7 Puan
-
6 Puan
-
Güle güle kullan, başlığa da sahip çık. Gelirken z.yağı, zeytin, höşmerim getir dedene yani bana.6 Puan
-
Bazı markalar hala eski kafada. Koltuk ısıtma koyup koymama, sis lambası koyup koymama ile uğraşırken BYD Bao 3 gezi arabası niteliğinde bir araçla drone satıyor. Tavanında DJI drone var. Araç tavanına yerleştirilen özel bir ünite, içerisinde bir drone barındırıyor. Araç içerisinden verilen komutla ünitenin kapağı açılıyor ve drone anında havalanıyor! Drone, Aracınızı Havadan Takip Ediyor! Çinli kaynaklardan gelen bilgilere göre bu drone, 2 kilometreye kadar aracı takip edebiliyor. Ayrıca 25 km/s hıza kadar aracın tavanına iniş-kalkış yapabilen drone, 54 km/s hıza kadar çıkabiliyor. Kablosuz Şarj Sistemiyle Sonsuz Uçuş Keyfi! kablosuz şarj özelliğiyle de dikkat çekiyor. Drone, rampaya iniş yaptığında otomatik olarak şarj olmaya başlıyor. Yani aracınızla yol alırken drone'u dilediğiniz kadar havada tutabilirsiniz! İşte Kullanım Alanları: Araç sürerken kendi otomobil videolarınızı çekmek Doğa manzaralarını havadan kaydetmek Film yapımcılarının sinematik sahneler oluşturması5 Puan
-
Ehliyet almak zor geliyor yoksa alacağım tek motor olurdu Saçlarını rüzgarda savurarak kullan kardeşim5 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
Valla benim aklıma geldiydi, ama ben havalandırıp, ilerde trafik sıkışıklığının nedeni ve uzunluğuna bakmak için düşünmüştüm ...4 Puan
-
Valla aslını istersen şu alınır bu alınmaz demek çok büyük bir lüks, çünkü fazla pariteye bağlı bir durum. Hangi marka ve model olursa olsun eğer önceki sahip(ler)ini tanımıyorsanız şans işi. En iyi arabaya zamanında ve doğru parça ile bakım yapmazsanız elinizde patlayabilir, en paspal üretim kalitesine sahip arabayı bakımını takip ederek milyon km kullanabilirsiniz. Ama "premium" markada bu risk alınır mı emin değilim. Premiumların parça maliyetleri hiç makul değil. Ben geçmişi belli olmayan bir premium almazdım. Ben bi 90lık 1.3 dizel Punto almıştım vakti zamanında. 2007 yılıydı galiba. Robotik şanzıman diye herkes laf etmişti. 300 bin km kullandım o arabayı, şanzımanına hiçbir şey olmamıştı. Bir kez alternatör bir kezde enjektör seti değiştirmiştim. Turbosu orjinaldi mesela. İspanyaya bile gittim o aletle ki gittiğimde 200 küsurbin kmdeydi. bunlar harici 10 bin km de bir yağını değiştirtmek dışında hiçbir şey yapmadım arabaya. Ama bunun yanında 2002 yılında daha 4bin km de komple motor değiştirilen Corollam da oldu. Hani fiat punto dandik, corolla çok sağlam sorunsuz falan ya.4 Puan
-
4 Puan
-
Böyle bişey mi ? oyuklar bayağı uzunmuş. Arac için yapılmış üst kenarı lastikli sağlam cırtlı bir ürün buldum. Çifti 300 lira. Güzel oldu bence. Birde kamyoncu işi döşeme yaptırdım. @Alpay Sumer abim de kullanmış vaktinde. Çok toz toprak birikiyordu kıyıda köşede. Benim hoşuma gitti. Paspasa düşen gofretler üflenmeden yenecek mi artık ? Eşiklere çok ayakkabı temas ediyor diye ppf yapıştırmıştım fakat tahmin ettiğim gibi pek sağlıklı olmadı.3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Abi dün beni cok üzdüler.. Ben nazar etmişmişimde neymiş Yıllarca heves ettim tiguda tigu diye.. bak masallah satip üzerine cereyanlıya bile gectin ? Estagfurullah gaz oluyor, hevese devam ??3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Yaptım bi delilik ya du bakalım başımıza neler gelecek. Yeni kasa Grandland aldım. Delilik kısmı full elektrik olmasında. Neden elektrik? Birebir aynı donanıma sahip olan MHEV ile BEV arasında (2472 TL-1923) 550 lira fark var. Risk almaya değer bir fark. MHEV in fiyatına Ultimate opsiyonunu da eklerseniz fiyat 2750 liralara çıkıyor. Öeeeh. Höst! Volvo değilsin Opel'sin seni kendine gel. Neyse şu an TR de satılan BEV lerde 3008ler ile aynı altyapı var. Ondan 10 cm uzun 5008 den 10 cm kısa bu alet. XC60 tan da 5 cm falan kısa. 73KW bataryası var. Önümüzdeki sene Stellantis ispanyada bir batarya fabrikası açacak. O zaman 84KW lık batarya opsiyonu da olacakmış. Ancak menzil 50-60 km falan uzuyor. Ortalama 17 kw tüketimi var. Zibilyon tane test seyrettim otobanda 140 civarında gidersen 20 KW edeplice gidersen 15 kw gibi bir tüketimi var. Ama kötü ihtimal yüksek hızda 350 km normal hızda 500 km şehiriçinde 650 km menzil gibi düşünebilirsiniz. 157KW motor gücü var, (210 hp) 345 Nm torku var. Son 3 milyar senedir dizel araba kullanan biri olarak şunu söyleyebilirim hızlanması gerçekten etkileyici. 0-100 ü 9 sn, son hızı 170 kmh. İkisi de benim için anlamsız ama bulunsun 160KW ve fatura bedeli de 1450 liranın altında olduğu için %10 luk ÖTV dilimine giriyor. Dolayısı ile çok avantajlı şu an fiyatı. Tüm dünyada bu arabanın fiyat sıralaması MHEV< PHEV <BEV diye giderken bizde %10 luk ÖTV den dolayı elektrikli en ucuz olanı. Anahtar teslimi 1835 liraya mal oldu. 10K liralık elektrik desteği hediye. Arabayla 3faz bağlantı kablosu zaten geliyor ben ek olarak monofaz için olan kabloyu da aldım. Bu kabloyu bildiğimiz prize takıp ütü muamelesi yapabiliyorsunuz arabaya. 3.6 KW ile şarj ediyor. Çok yavaş (20 saat şarj süresi) ama ediyor. 3 faz olan kablo 11KW AC şarja kadar destekliyor. Malum evlerde Kwh ücreti 2 lira. Yani 70 kw bile alsanız 140 liraya bataryanız doluyor ve bununla ortalama 500 km gidebiliyorsunuz. Yok baraaaaa bizdeeeee şöhret bizdeeeee diye bağırınıp DC den şarj edersenizde 8 lira falan kwh fiyatı. Bu durumda 550 liraya doluyor deponuz. Ve pek tabi daha hızlı. Yarım saatte bataryanız fulleniyor (160KW basıyor bazı istasyonlar) Almadan önce kafama takılan yegane konu LPG li gibi 300-400 km de bir şarj için durmaya hazır olup olmadığımdı, genelde gittiğim güzergahları kontrol ettim (ve pek tabi alışkanlıklarımı da) e ben zaten duruyordumki? Kahvemi içerken şarj edeceğim sadece aradaki tek fark bu. (Züğürt tesellisi de olabilir tabi) Ben almadan önce hem MHEV olanını hem de BEV olanını yarımşar gün test ettim. Aslında görünüş aynı olmasına rağmen aralarında çok fark var. Bu da benim donanım yerine altyapıyı tercih etmemde önemli bir etken oldu. BEV olanlarda; - Arka süspansiyon tam bağımsız. (MHEV de torsiyon) - Fren diskleri kafam kadar ve hayvan gibi tutuyor gerçekten (öndekiler 36 cm arkadakiler 35 cm) (MHEV lerde 30 cme 29 cm) Alet 2200 kg... - Süspansiyon komple farklı aslında. BEV lerin amortisörlerinde frekans zımbırtılı farklı bir amortisör var. Citroen C5 Aircross lardaki sisteme benziyor. Çok daha smooth yürüyor alet. MHEV olan daha sert ve sesli. - Ara hızlanması bariz daha keyifli. - Jantları 20 inch ve tipi bence daha spor. Komple siyah olsaydı daha çok sevebilirdim. Ama bu zevk meselesi tabi Michelin ePrimacy lastikle geldi. kalp kalp kalp Donanım olarak gerekli herşey var. Alantrikli olanda tek donanım var GS. GS donanımı zaten bunların en üst donanımı, ek olarak Cam tavan Siyah tavan ve Teknoloji paketi ile metalik renk eklendi. Eğer olabilseydi Ultimate paketini de alırdım ama elektrikli ile o opsiyon yok malesef. (ÖTV dilimi) AMA kör noktanın ultimate paketle geliyor olması üzdü biraz. He bir de şerit ortalamalı ACC yok, düz ACC + şeritte tutma zamazingosu var. Bence bu da eksiklik. Ek olarak HUD da ultimate ile geliyor. Gerçi bunların HUD u çok yetersiz. Mesafe uyarısı falan HUD ta yok. Genede bunlar teknoloji paketi ile olsaydı iyi olurdu. Gerzekçe olan başka bir şeyde dashboardta ambiyans aydınlatma olup renklerinin değişebiliyor olmasına rağmen kapılardakilerin sabit renkli olması. Napıyonuz olm RGB LED mi kalmadı elinizde. Bir de öndeki kapıların kol dayanan yerlerinin kumaş kılıklı bir şey olup arkadakilerin vinlex olmasını çözemedim. Toplama araba mı çaktılar bana ne yaptılar anlamadım. Neden hepsi aynı değilki? Ön koltuk ısıtma direksiyon ısıtma falan standart. vinil kumaş karışımı koltukları var. Alışmam gerekecek. Kafam atarsa kumaş olan yerleri alkantra ile kaplatabilirim. Ama koltukların konforu ve tutması her zamanki gibi efsane. Kimse kusura bakmasın Opel koltuk işini iyi biliyor. Direksiyonu minnoş bir şey. Ben alışmışım austin direksiyonu kılıklı şeye garip geldi biraz. Ama tepkisi falan gayet iyi. Gecikme yok (bence) Sürüş modları ciddi etkili. Eco da alet dizel gibi yürüyor. Standart da benzinli gibi Spor da elektrikli gibi. Güya torku değiştiriyormuş. Ama gaz tepkimeleri de farkediyor. Rejenerasyonu shift paddle lardan ayarlıyorsunuz o da üç kademe. 3ncü kademede ciddi frenliyor manyak. Sanki Mitsubishi Maraton'da retarder açmış gibi. O anca yokuş aşağı falanken kullanılır. Ortadaki ekranı ben sevdim. Öyle 56 ekran TV boyutlarında değil, yatay formlu aspect ratio gaaaayet uzun seçilmiş ama herşey var. Yanlış hatırlamıyorsam 16 inch olması lazım. Edition modellerde 10 inch. Göstergesi pek bi minnoş. O da 10 inch ama beni pek etkilemedi. Görüş açısı falan gayet iyi, direksiyon önünü kapatmıyor ve o bölge daha alçak olduğu için ön görüş daha ferah. Ama genede gösterge hiç olmayıp sadece HUD olsa çok daha mutlu olurdum. Klima düğmelerinin falan tuşlu kısa yollarının olması bence başarılı. Ekrandan da ayarlanabiliyor. Ses açma ve radyoyu açma da düğmeli. Böyle şeylerden mutlu oluyorum ben. Yaşlıyız olm biz... Bir de o ekrana saat koymaları isabet olmuş. Renkleri gene koyu, daha kımıl kımıl bir şeyler yapabilirlerdi ama sanırım Opel'in bu odunluğu geçmeyecek. Hesapta renkleri değiştirme opsiyonu koymuşlar, görünce efferim len kerkenesler dedim ama sadece düğmelerin üzerindeki yazıların falan rengini değiştiriyormuş. Mavi siyah değil de kırmızı siyah oluyor gibi. Kablosuz şarj, typeC soketler, kablosuz AndroidAuto/Carplay + Inbuild Navigasyon zart zurt var. Teknoloji paketi ile hoparlör sayısı 6 dan 10 a çıkıyor ama aradaki fark OHAAA boyutlarında. Teknoloji paketi ile gelen focal hoparlörlerde ses cidden çok çok iyi. Temiz ve yüksek sesde dahi bozulmuyor. Çok başarılı. Arabanın görüş açıları gayet başarılı. Aynaları da gayet iyi aslında. Ama genede bu boyuttaki bir arabada çarpraz arka uyarısı ve kör nokta olmalıydı. (Evet durup durup bunu yazacam) Benzer şekilde gene elektriklilerde 360 derece kamera sistemi de yok. MHEV olanlarda opsiyon alındığında sadece arka kamera değil aynalarla birlikte 4 kamera geliyor. Farları gene antin kuntin ayarlamalı. 51bin LED varmış güya. Doğrudan LED ekran koysalar olurmuş bence. Otomatik yükseklik, karşıdan gelen arabanın olduğu bölgeyi karartma, zart zurt var. Arabada sis farı yok? Opel için büyük insanlık için küçük bir adım atarak sonunda yan sinyali çamurluğa koymaktan vazgeçmişler. Artık aynalarda. Arka sinyallerini neden öyle ufacık yapmışlar anlamadım. Bagaja herşey sığar. Ben bile sığarım. Kol dayamanın altına küçük cins köpek falan sığdırabilirsiniz Tek sorun soğutmalı olduğu için heyvanat orada coldDog olabilir. Telefonu koymak için kapaklı zamazingonun önünce cam koymuşlar bir de buna pixelbox diye isim vermişler. Mantığını anlamadım ama elin almanı yapmış işte. Camların hepsi akustik ve lamine. Arabanın içi yolda cidden çok sessiz. Ne rüzgar ne yol sesi yok. Çok hızlanınca rüzgar az az geliyor ama rahatsız edici değil. Rengi kristal gri. Gölgede açık nardo gri, güneşte teneke grisi gibi gözüküyor. dodikleri marşpiyelleri falan piyano black ile boyamaları güzel olmuş. Plakalara takılmayın bayii mal olduğu için öne başka arkaya başka plaka takmış yarın sabah düzeltecekler. 34MYE526 beni bul şekerim plakan bende.2 Puan
-
2 Puan
-
Biraz tozunu aldım. Blokta lekeler var çıkmıyor(camsil çıkartmadı) sıcakken bişey mi sıktılar acaba..2 Puan
-
2 Puan
-
Cümlenin fark edilmesi 6 saat falan sürdü Hem de oruçtur kesin2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Geçen pazar arabayı ben kullandım ve baktım sağ ön lastikte uğultu var. Pzt hemen açtırdık şanzımanla aks arasında bir rulman varmış ve işi bırakmış. Onu değiştirdik, balatalar da bitmeye yakınmış onlar da değişti. Gerildikçe gerildi cihaz. Keşke daha çok tuzlasalar yolları...2 Puan
-
Ben elektrikli aldım ya. Sen de alacaksın gör bak. Artık eski arabanın adını anmıyorum, yoksa kızıyorsun bana.2 Puan
-
2 Puan
-
Cam suyu koymuşlar ama faturaya eklememişler yine de rapora cam suyu yoktu koyduk yazmışlar. Ben ilk defa böyle bir şey görüyorum çünkü ilk defa yetkili servise geliyorum.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Abi hayatımdan memnunum. Allah sağlık versin yeter. Ünalanda evi mütayite verdik. İki daire düştü 75m2. Birini kardeşime diğerinide kızıma bırakıyor dedesi. Maddi açıdan derdimiz kalmadı çok şükür.2 Puan
-
2 Puan
-
Forum bir gerginden kurtuldu ama ya japon samurayı gelirse ortalığı kan götürür.2 Puan
-
2 Puan
-
Tolgahan doğru söylüyor. Binilecek Fiesta 250 den başlar. Ha 150 ye alırsınız ama üstüne 100 harcasanız da 250 liralık olanla aynı ayara gelmez. Sırf motor yaptırsan 100 ü bulur. Km saati 5 haneli. Kaçıncı yüzbin km de belli değil. Uno spring ve Skoda tavsiyem. Fiat ve reno parçası bol ve ucuz.2 Puan
-
3 aydır 1.5 dizel 5008 kullanıcısıyım.Mk4 Mondeo'dan geçiş yaptım,ondan eksiği yüksek yapısından dolayı yol tutuş eksiği.Tabi bu memnuniyetsizlik geçiş yaptığınız arabaya göre değişir yoksa öyle kötü bir performans sergilemiyor yolda.Kroniklerine gelirsek başta adblue konusuna her an hazırlıklı olun,bir gün tanışmanız yüksek ihtimal ama ehil bir yerde iptal edilip kurtulabiliyorsunuz.Bunun dışında külbütör kapağındaki sıvı contadan yağ atma sorunu var, öyle yağ falan eksiltmiyor,sadece kötü bir görüntü oluyor.Değişim yapılsa da tekrarladığı söyleniyor ki benim aldığım araçta da vardı,balata spreyiyle temizledim görsel olarak mis gibi oldu,ara ara temizlemek gerek.Bazı arkadaşlar marş motoru ve volant sıyırma problemi yaşamışlar.En mühim yaşanan hadise ise egzantrik zincir problemi.İlla yaşanacak diye bişey yok ama koparsa hatri sayılır bir masraf açıyor.Benim gözümde en büyük problem de bu,bunu da güçlendirilmiş zincir setiyle değiştirerek çözebilirsiniz.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00