İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      53

    • Mesaj

      80.282


  2. Mertol Kip

    Mertol Kip

    Gold Üye


    • Puan

      47

    • Mesaj

      2.621


  3. Tansu Kalafatoğlu

    Tansu Kalafatoğlu

    Gold Üye


    • Puan

      25

    • Mesaj

      26.857


  4. Furkan Avcı

    Furkan Avcı

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      21

    • Mesaj

      7.198


Popüler İçerik

08-04-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Merhabalar. Ben ve eşim emekliyiz. Antalya’da ikamet ediyoruz. Bu bayram memleketlerimiz Bursa ve Artvin’e gitmedik. Bayram namazından sonra Oğullarım Gelinim ve Torunum geldiler. Bayramlaştık, kahvaltı yaptık. Öğleden sonra Onlar programları gereği çıkınca biz bize kaldık. Kapıda Suzuki Jimny cipimiz var bizde evde oturmayalım seyre çıkalım dedik. Eşim bu sefer Taşucu’nu seçti. Yayladan gidip sahilden dönmeyi planladık. Hemen Google Earth’ü açtık. Gezip görülecek yerleri de ekleyerek rotamızı belirledik. Cipimizin sol arka koltuğu sandalyelerimiz, sehpamız ve günlük kullanım için hep kapalı; sağ arka koltuğu Torunumuz için hep açık tutarız. Yol hazırlığımızı yaptık. Sağ arka koltuğu da kapatarak bagajımızı düzenledik. Bağlama kancaları ile yanlardaki halkalara sabitledik. Bayramın 2.günü sabahı rotamıza göre cipimizin navigasyonunu açarak yola çıktık. Aksu, Serik ve Taşağıl’ı geçtik. Tarihi Kargıhan’a geldik. Onarımda olduğu için hana giremedik. Ayaküstü kahvemizi yudumladık. Yeni açılan tünelleri geçerek Derebucak ilçesine vardık. Eski taş evleri gördük. İlçe içi turumuzdan sonra yamaca yerleşmiş Gencek köyünden geçtik. Ovadaki sulama göleti manzarası çok hoşumuza gitti. Silah fabrikalarının merkezi Huğlu’yu turladıktan sonra bayramı köyünde geçiren bir arkadaşla bayramlaşmak üzere yolumuzun üzerindeki Akçabelen köyüne saptık. Bizim için güzel bir çay molası oldu. Beyşehir gölü plajını geçtik. Hava kararırken Beyşehir’e girdik. Göl kenarındaki öğretmen evine yerleştikten sonra ilçe merkezinde gece turu yaptık. Arapaşı çorbamızı içip döndük. Bayramın 3.günü sabahı göl manzaralı salonda kahvaltı yaptık. Merkezde bulunan Eşrefoğlu Camii, Kale kapısı, Bedesten, İsmail ağa Medresesi, Demirli Mescit ve Taş Köprü gezileriyle kültür turumuzu tamamlayarak Beyşehir’den ayrıldık. Alüminyum Fabrikasının önünden geçerek Seydişehir’e girdik. Çarşı turu, Adile Baysal Kültür Evi ve Seyyid Harun Veli Camii ziyaretimizden sonra Ermenek’e gitmek üzere yola devam ettik. Suğla Gölünü de görelim dedik. Göl kıyısı taş dolgu ile yükseltilmiş üzeri yol yapılmıştı. Arkası sulama kanalı idi. Tekerlek izi olan stabilize yolda tozu dumana katarak 5 km kadar dümdüz ilerledik. Cipimiz bir güzel kirlendi. Yolun ortsında taş yığını ile karşılaştık. Yol yapımı yarım kalmıştı. Ana yoldan göl kıyısına dönüşteki “Bu yol araç trafiğine kapalıdır” yazısı doğrulanmış oldu. Göl kıyısında kapalı yol üstünde çıkınımızdaki erzakla ikindi kahvaltısı yaptık. Çevrede buzağılarıyla birlikte büyükbaş hayvanlar yayılmışlardı. Çobanla selamlaştık. Göl manzarası ve kuşlar mükemmeldi. Geri döndük. Ana yola çıktık. Kısa süre sağanak yağmurda ilerledik. Cipimiz bir güzel temizlendi. Bozkır, Hadim, Taşkent, Sarıveliler’i geçerek akşam olmadan Ermenek’e vardık. Ermenek’te Konuk Evi’nde (Eski Öğretmen Evi) konakladık. Eğimli arazide kurulmuş Ermenek’e hâkim bir konumda olan Konuk Evinden izlediğimiz Ermenek ve Baraj gölü manzarası harika idi. Turumuzun 3.günü kahvaltı sonrası çarşıya indik. Tol Medrese, Rüstem Paşa ve Ulu Camileri gördük. Olukça eğimli ve virajlı yoldan Ermenek Barajı ve Hidroelektrik Santrali’ne indik. Baraj gölü yamacında manzarayı seyrederek kahvemizi içtik. Aynı yoldan geri dönerek Mut yoluna yöneldik. Mut’ta Mut Kalesi yakınındaki Karacaoğlan Çınaraltı Parkında mola verdik. İkindi vakti yaşlı çınar ağaçlarının gölgesinde çayımızı içip dinlendik. Hava kararmaya başlamadan önce Silifke’ye ulaştık. Silifke Kalesine çıkarak güneşin batışına kadar Silifke ve Göksu nehri manzarasını seyrettik. Silifke’de Göksu Nehri ve Taş Köprü manzaralı otele yerleştik. Çıkıp çorba içtik, Silifke yoğurdu yedik. Yorulmuştuk. Göksu’nun ninni gibi gelen çağlama sesiyle uyuduk. Turumuzun 4.sabahına aynı sesle uyandık ve Göksu manzarası eşliğinde kahvaltımızı yaptık. Çarşıyı gezdik. Hediyelik cezerye aldık. 1980 li yıllarda Kültür ve Turizm Bakanlığında çalışırken restorasyon çalışmalarını yaptığımız Silifke Atatürk Evi’ni gezdik. Müze’ye gittik. Birlikte çalıştığımız müzenin ilk müdürü Arkeolog Nurettin Çelem Bey’in vefatını öğrendik. Allah rahmet eylesin. Roma Tapınağını gördük.Silifke rotamızın doğudaki son ilçesiydi. Dönüş yolunun ilk durağı Taşucu oldu. Akdeniz’e kavuştuk. Limanda mola verdik. Künefemizi yedik ve navigasyonumuza Antalya yazıp ana yolda batıya yöneldik. Aydıncık’tan geçerken “Gilindere Mağarasını gördünüz mü “ tabelası dikkatimizi çekti.Saat 16.45 ti. Kapanmamışsa görebiliriz umuduyla sahil yönüne dönerek eğimli ve virajlı bir yolla mağara girişinin olduğu düzlüğe indik. Şanslıymışız. Kapanmamıştı. Cipimizi Akdeniz manzaralı otoparka çektik. Hava soğuk esiyordu. Sıkı giyindik. Biletimizi alıp mağaraya girdik. Oldukça kalabalıktı. Çok güzel aydınlatılmış ve merdiven düzenlemesi yapılmıştı.350 basamak inerek göle ulaştık. Durgun su yüzeyi ayna gibiydi. Nemi ve nefes darlığını hissettik. Çıkışa geçtik. Terledikçe kalın giysilerimizi çıkardık. Çıkışa gelince üşütmemek için tekrar sıkı giyindik.” Şahane Akdeniz manzarasında öz çekim yapmayı ihmal etmedik. Tekeli, Tekmen, Kaledibi (Softa Kalesi),Bozyazı, Mamure Kalesi derken akşam vakti Anamur’a girdik. Limana indik. İlçe içi turumuzu yaptık. Burada kalmak için erkendi. Gazipaşa öğretmen evini arayarak yer ayırttık. Tır trafiğinin yoğun olduğu eğimli dar ve virajlı meşhur sahil yolunu geçerken yakıt göstergesinin son kademesi yanıp sönmeye başladı. Yakıt bitecek korkusuyla ilerlerken Antalya sınırında jandarma kontrolü denk geldi. En yakın istasyonun 5 km ilerde olduğunu öğrendik. Muzkent’te yakıt alıp rahatladık. Gazipaşa’ya varıp saat 22.22 de Öğretmen Evine giriş yaptık. Turun 5.gün kahvaltısı sonrası Gazipaşa Marina’ya gittik. Sahildeki Mehmetçik Ormanı kenarından seyir tepesine çıkarak ilçeyi seyrettik. Muz bahçelerinin içinden geçerek ilçe turu yaptık. Alanya Mahmutlar’ı geçerken Cuma vakti olmuştu. Sahilde mola verdik. Turizm sezonu daha başlamamıştı. Hava serindi. Cuma namazından sonra Alanya Kalesi, Kızıl Kule ve Yat Limanını gezdik. Limanda seyyar satıcıların ve gezi teknelerinin yoğunluğu nedeniyle deniz manzaralı fotoğraf çekmekte çok zorlandık. Manavgat’tan geçerken Side Antik Kenti’ne uğradık. Cipimizi ziyaretçi merkezi otoparkına bıraktık. Side Antik Kentini gezdik. Limanda yeniden yapılmış Atatürk Heykeli önünde öz çekim yaptık. Yıllar önce turizme daha rahat hizmet edilmesi için antik liman üzeri taşlarla kapatılarak liman büyütülmüştü. Şimdide üzerini betonla kaplamışlar.Köy içindeki tescilli yapıların eklentileri ve kaçak yapılar yıkılmaya, Kazı Başkanlığı denetiminde parsel kazıları yapılmaya, İmar planına uygun olarak Anıtlar Kurulundan onaylı projelere göre onarımlar ve yeni yapılar yapılmaya devam ediliyor Side Antik Kenti üzerine kurulmuş Selimiye köyü yenileniyor. Özellikle 22 yıl boyunca çalıştığım ve 15 ay önce ayrıldığım firmanın restorasyon çalışmalarını yaptığı Sütunlu Cadde, Büyük Hamam, Liman Hamamı, Anıtsal Çeşme ve Athena Tapınağının son durumlarını gördük. Böylece anıları da tazelemiş olduk. Sizler de Side Antik Kenti’ni gezin bakalım beğenecek misiniz? Akşam vakti Antalya’ya geldik. Yorgun ama keyifliydik. Eve aç gitmeyelim dedik ve Aksu’da köfte-piyaz yemek için bu turumuzun son molasını verdik. Suzuki Jimny cipimizle süratimiz 90 km yi geçmedi. Ortalama 60-70 km. süratle seyir ettik. Jimmy’mizin şanzımanı 4 vitesli (3 vites artı aşırı devir) otomatik bir şanzımandır. Vites kolunda Aşırı devir (Overdrive) seçme düğmesi vardır. Dik yokuşlu, virajlı yolları çıkarken ve inerken (Overdrive) seçme düğmesine basarak çıkışlarda daha nadir vites değişimi yaptırdım, inişlerde bir miktar motor freni sağladım. Bunu yapınca çıkışlarda aracın daha da güçlendiğini inişlerde yolu daha sıkı kavradığını hissettim. Bu turumuz 5 gün 4 gece devam etti. 1110 km yol katettik.100 km de 5.9 lt benzin tükettik. Yakıt 3.163 TL, Konaklama 6.200 TL, Yeme içme 2.185 TL olmak üzere toplam 11.548 TL harcama yaptık. Helal olsun. Turumuz çok keyifli geçti. Güzel Anadolu’muzu çok seviyoruz. Her fırsatta gezmeye devam edeceğiz inşallah. Hepimize keyifli seyirler.
    14 Puan
  2. biraz geç oldu ama hiç olmamasından iyidir. ——- Türkiye, stratejik bağımsızlığını artırmak ve uzaydaki varlığını güçlendirmek adına önemli bir adım atmaya hazırlanıyor. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından açıklanan "2030 Sanayi ve Teknoloji Stratejisi"kapsamında, Türkiye kendi Bölgesel Konumlama ve Zamanlama Sistemini hayata geçirecek. Bu sistemle birlikte, ABD merkezli GPS gibi küresel konumlama sistemlerine olan bağımlılığın azaltılması hedefleniyor. Türkiye, kendi uyduları üzerinden yüksek hassasiyetli konum, navigasyon ve zamanlama verileri sağlayarak hem sivil hem de askeri alanlarda kritik işlevler üstlenecek. ——-
    12 Puan
  3. Yaklaşık 3 ay önce Elazığ'a gidip dönmüştüm her Elazığ'a gidip geldiğimde yine bir ses peyda oldu arabada yaklaşık 90 km/s hızın üstüne çıktığımda bir uğultu sesi başlıyor hızlandıkça sabit kalıyor ama ben az duymaya başlıyordum, ayrıca yavaş hızlarda dönerken hafiften tak/tuk diye ses duyuyordum. Usta ile ilk tespitimiz sol ön akstaki hafif boşluk oldu, orjinal parça tek taraf yaklaşık 2.200 € civarıydı, bende bir şekilde SKF olarak çiftini getirttim yaklaşık 10 da 1 fiyatına. Gelmesi 30 günü geçti... bu arada sanırım 1.500 km daha kullandım. Neyse parçalar bize ulaşınca değiştik, bir hevesle arabaya binip kullanınca dönüşlerdeki tak/tuk gitmişti ama 90 km/s civarındaki ses devam ediyordu bir şekilde işlerden dolayı gidemedim ustaya, yaklaşık 1.500 km de öyle yol yaptım. Ama bu arada ses arttı ve şekil değişti. artık gaza basınca ses artıyor, gazdan çekince 2-3 sn daha devam edip kesiliyordu. Bayram öncesi pazartesi ustanın orda lifte çıktık tekrar, usta bu araba liftten inmez git evine dedi Allah korumuş yollarda bizi hakikaten, normalde hiç ihmal etmem böyle şeyleri ama iş yoğunluğu engelledi beni. Parçayı orjinal bulamadık, Almanya sipariş uzun süreceği için Febi marka olarak aldık ve değiştik. 17 yaşındaki bir araçta normal artık dedik. Yanlız işin ilginç tarafı sesin şiddeti tamamen gitti ama yine 90 km/s gibi hızlarda ben o uğultuyu çok hafif duyuyorum sanırım , bu şekilde uzun kullandık diye ön difin içine, bilyalarına da zarar vermiş olabilirizm diye düşünüyorum, En kısa zamanda ön difide bir revizyona sokacağız sanırım.
    11 Puan
  4. Ali Darbaz ile tanistim ben, normal gibi geldi bana ama Ya da ben de 25 senedir ayni sektordeyim, ben de normal olmadigim icin Ali de bana normal gelmistir
    8 Puan
  5. Sen hiç bilgisayarla flaan uğraşıp normal kalan insan gördün mü? Ben bu sene itibar iile 30 senedir profesyonel olarak uğraşıyorum mesela, oradna pay çıkart
    8 Puan
  6. Yaklaşık 10 yıl aradan sonra tekrar @Mehmet Ozyurek emminin ısrarlarıyla Continetal a geri döndüm. Mart sonu Ankara'da değiştim çıkan yırtık pırtık Nokianları çöpe gönderdik. Nokian yazlıktan Contilere geçince farkı net söyleyebilirim, arabanın karakteri değişti. Geçen yağmurda test etme imkanımda oldu, Sonuç Continental....
    7 Puan
  7. Yerli ve milli GNSS uydularimizi yavaslatsalar bile her daim diger uydu saglayicilari alternatif olarak kullanabilirsiniz (hizmet vermeyi kesmedikleri surece). Yeni model telefonlarin hepsinde genelde GPS (Amerika) ve Galileo (Avrupa Birligi) ve hatta Glonass (Rusya) destegi geliyor. Ancak telefonlar bu hizmeti destekli veriyorlar; yani telefon tepemizdeki uydulardan hangilerine baglanmasi gerektigini belirlerken, operatorden bilgi aliyor. Bu bilgiye mudahele edilirse carsi karisabilir. Eskiden arabalarimiza ayrica aldigimiz navigasyon cihazlari ise ilk acilista butun uydulari teker teker deniyorlardi ve ilk konum bulmalari bu nedenle uzun suruyordu. Sonraki acilislarda ise daha hizli oluyordu cunku denemelere en son konum bulduklari uydulardan basliyorlardi diyerek gereksiz bilgiler serisini sona erdireyim :-)
    6 Puan
  8. Ya gene mi aynı mevzu? Açık konuş kardeşim, sana çakmak mı lazım? bende fazla var yollayayım?
    6 Puan
  9. 2008 A3 verelim.. Lpg tankını bir saat önce değiştirdim (Bu bir reklamdır)
    5 Puan
  10. Beddua almış.. biri şaftın kopsun demiş..
    5 Puan
  11. Ali her araç i10 gibi çalışmayabilir. i10 çok saçma çalışıyordu.. rampa çıkacağım diye hayati olan şarjı kesip aküden harcamak nedir.. Araç bunu hesap edebilmeli, ulen ben şarjı kestim ama bu araç tekrar nasıl çalışacak demeli.. Ki, C5, Qashqai, A3 hepsinde kontro lediyorum.. Çok güç ihtiyacı olsa bile akü zayıfsa şarjı kesmiyor.. 500 km yol gidip, şarj olmamışsa akü bozuktur..
    5 Puan
  12. Vay be çakmak geldi aklıma.. Premium böyle alınıyor demekki.
    5 Puan
  13. 13 14 senedir arabaya binerim aküyle tüm sorunum bu kadar zamanda heralde 2 yada 3 sefer akü aldım onun dışında akü ne aklıma bile gelmez. arabanın aküyü şarj edip etmemesiyle niye bukadar ilgilsin ali abi hala anlamadım
    4 Puan
  14. BCM in analizini yapan saçmalamış. Akıllı alternatörler 90 lı yılların sonundan beri var. Daha eskilerde yok. Alternatörün kasnağında bi kavrama sistemi var, (aynı klima kompresörlerindeki gibi) ona elektrik verince aktif olur elektrik vermezseniz alternatör kasnağı boşta döner. Bunun ilk yapılma amacı eğer şarj ihtiyacı yoksa alternatörün boşuna motora yük bindirip yakıt tüketimi ve emisyon değerlerini bozmamasıydı. sonra baktılar ki eğer jel akü falan kullanmıyorsan kurşunlu akünün dutyCycle ı çabucak tükenip zırt pırt akü bitiyor, bunun stratejisini sadece ihtiyaca değil, aynı zamand aperformans hava ısısı gibi kriterlere de bağladılar ve BCM (Battery Control Module) ekleyip ona kontrol ettirdiler. İlk nesillerde ECU da alternatöre giden 12V pini vardı, basit anahtarlama yapıyor 1/0 şeklinde çalışıyordu. BCM olanlarında ise hava sıcaklığı, akünün şarj durumu, hesaplanan motor gücü falanda hesaplanıp belli bir algoritma ile hesaplayıp onun sonucuna göre kasnaği aktif ediyor. Mesela Fordlarda eğer tam gaz yaparsanız (openLoop) ya da hesaplanan motor yükü (Calculated Engine Load) %90 ın üstüne çıkarsa, bu adamın her bir sütçü beygirine bile ihtiyacı var deyip alternatörü devreden çıkartır. Dolayısı ile alternatör krangtan güç çekmez ve 2-3 beygir bile olsa daha güçlü arabanız olur. Daha bir sürü şeyi hesaba katıyor tabi. Demek ki Egea'nın business analist'i çömezmiş. Yeterli saha tecrübesi olsa doğru analiz eder, böyle saçma bir şeye neden olmazdı.
    4 Puan
  15. Satılık A3 270 binde. hitler motor, tam otomatik. Kazasız boyasız, Otomatik far, yağmur, klima. sunroof artı cam tavan. En önemlisi lastikleri 205/55/16
    4 Puan
  16. Hocam akranlarınızın pek çoğu imkanı olmasına rağmen bu gezileri yapmıyor, o yüzden sizi tebrik ediyorum Bu arada benim gözümden kaçmayan da arka camdaki club stickerımız oldu. Jimny'ye +5hp kazandırmıştır
    4 Puan
  17. 4 Puan
  18. Bana da çabi dedi aynı lastikten cuma günü taktım Pardon benimki peremium olanıymış
    4 Puan
  19. Az yakan otomatik benzinli SUV olmaz. Bunların en hafifi 1400-1500 kg zaten. Ya da daha doğrusu az yakma kriteriniz nedir? Şuna bakmak lazım https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-ford-iclek-otomotiv-sifir-ayarinda-1229405718/detay
    3 Puan
  20. 350 veririm emin abideyken söyleyememiştim
    3 Puan
  21. Konunun bereketini kaçırmayalım.
    3 Puan
  22. Onun sağı solu yok bu günlerde Önüne gelene saydırıyor
    3 Puan
  23. Walking deadı sizden öğrenecek değiliz eeey amerike. İlk bölüm giriş.
    3 Puan
  24. Yavşak google Maps GOSB da beni fabrika yerine mezarlığa götürüp "Hedefinize vardınız" dediğindne beri o aletleri sorguluyorum ben.
    3 Puan
  25. 20. senemdeyim. 10 senem mi kaldı
    3 Puan
  26. https://sigortagazetesi.com/trafik-sigortasinin-bilancosu-187-7-milyar-tl-tazminat-mullak-tazminatinin-yarisi-sakatlik/ TRAFİK SİGORTASININ 2024 BİLANÇOSU Geçen yıl 2.5 milyon kişiye maddi, vefat, sakatlık ve tedavi gideri olmak üzere toplam 91 milyar TL tazminat ödendi. Ödenen tazminat içinde en yüksek payı maddi tazminatlar alırken, ikinci sırayı sakatlık tazminatı aldı. Sigortacıların geçmişten gelen muallak tazminat tutarı 59.6 milyar TL olurken, 2024 yılından 2025 yılına devreden muallak tazminatı tutarı 37.1 milyar TL olarak gerçekleşti. Böylece sigortacıların toplam muallak tazminatı tutarı 96.7 milyar TL’yi geçti. Bu da şunu gösteriyor ki, sigorta şirketlerinin ödedikleri tazminat kadar, hatta biraz daha fazla muallak tazminatı yükü oluştu. Muallak tazminatlarda en yüksek payı ise sürekli sakatlık tazminatı aldı. Toplam 69.7 milyar TL’lik muallak tazminatının 48.3 milyar TL’si sürekli sakatlık tazminatından oluşuyor. Bu da muallak tazminatın neredeyse yüzde 50’si anlamına geliyor. Daha açık bir anlatımla sürekli sakatlık tazminatı en fazla hukuka yansıyan tazminat türü. Sakatlık tazminatında mağdurlar ile sigorta şirketi anlaşamıyor. Sigortacılar 2024 yılında trafik sigortası satışından 161 milyar TL prim toplarken, ödenen hasarlar ile muallak hasarlar toplandığında 187.8 milyar TL tazminat üstlendi.
    3 Puan
  27. Benimki hep 400 V %30 az yaw, open loop a geçince şarjı kesmesi lazım.
    3 Puan
  28. 3 Puan
  29. Zenginlik başka bir vizyon getiriyor insana tabii
    3 Puan
  30. @Zeki AğaçgözgüAbi bu konu tam gezi bölümü konusu olmuş.. Bu mesajı cevapladığında konuyu gezi tatil bölümüne taşıyacağız.. Bilgin olsun.
    3 Puan
  31. Üniversitede iki genç okutuyorum ben. Aslında farkında olmadan sevap işliyorsunuz. Ben de vesileyim.
    3 Puan
  32. Cok isterim bu projenin olmasini, firsattan istifade GNSS sistemleri acisindan dunyada durum nasil ufak bir tablo ile paylasayim (special thanks to chatgpt)
    3 Puan
  33. emmi de emekli, ama gezerken bile kitley... yani çalışıyor
    3 Puan
  34. Ben birinden şüpheleniyorum.
    2 Puan
  35. Demek ki Ali daha 25 seneyi doldurmamış
    2 Puan
  36. Ooo ürün yerleştirme yapabiliyoruz artık yaşasın.
    2 Puan
  37. Sıvı gres. (Tutmayabilir, karışmam)
    2 Puan
  38. Yani 10 ay kalmış en fazla...
    2 Puan
  39. edit: "o da" ve "mıdır" ayrı yazılması gerekiyor.
    2 Puan
  40. Limonda gelişme işte vatandaş bir olunca alınan sonuç
    2 Puan
  41. vahşi sulama direk yasaklanmalı. vahşi sulama gereken ürün ekilmemeli. çukurovada mısır ya damlamayla sulanmalı yada ekilmemeli suyu yok eden vahşi sulama
    2 Puan
  42. Akü bozuk demekki Şar sistemi bozuk olsa, araba da yürümez.
    2 Puan
  43. O zaman aynen yazarken olduğu gibi Z harfine dikkat et
    2 Puan
  44. PVC valfi ni aliexpressten almıştım yine bozuldu terletiyor. yağ bulaşıyor motorun sağ tarafına. FEBI marka olanını buldum ancak set halinde ve hortum sensör vs ile geldiği için fiyatı 100 euro. sadece valfi bulmam lazım. bu arada arabayı ön bakıma soktum, fren hidroliğii ve direksiyon sıvısını değiştirttim. arka Z rotları yerli bulabilmiştim yine yerli ile yeniledim. çok hızlı bozuluyorlar yollar rezalet ankara da. direksiyon yumuşadı, fren pedalındaki his yeni gibi oldu. 4800 tl ödedim işçilik dahil.
    2 Puan
  45. Dedik ya EYT kasa bu. Yoksa Sabi beğenir miydi ? Yada Adnan abi biner miydi ?
    2 Puan
  46. https://amzn.eu/d/6TXHpgM Ben bunu aldım güzel ürün. Gerçi hanımın kovacağı kadar oynamıyorum ben. ?
    2 Puan
  47. Yav ben bu Zeki dedeyi pek sevdim ha
    2 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...