Skor Tablosu
Popüler İçerik
07-06-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Bayram temizliği ve artık yeni yuvasında kapalı garajda Gelecek aşama; buraya bir şarj istasyonu kurulumu ?4 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Bence sen mevzuyu anlamamişsin. Herhangi bir icten yanmaliyi elde tutmana gerek yok. Bunlara ister icten yanmali olsun, isterse elektrikli, günlük binip geçecen işte. 1967 model bi opel record'u fanları ya da o modelle ilgili duygusal bagi olan insanlar dışinda para verip alacak kimse bulamazsin. Ama shelby yi parasi olan alir garajina koyar. Tablo almak gibi bir sey o, yatirim degeri var ve her zaman talep gorecek. Calismasina bile gerek yok. Demek ki neymis, bizi bir yerden otekine tasimak icin yapilmis araclara sanat eseri muamelesi yapmayacakmisiz. Ister icten yanmali olsun isterse elektrikli. Madem 100 sene sonrayi konusuyoruz, birde şu ihtimal var, bundan 100 sene sonra, "dedemlerde cok gerizekaliymis, bakkala gitmek icin petrolle calisan 2 litre motorlu araba yapip atmosferin icine etmisler, onlarin bu salakliklari yuzunden bugun sokaga cikamiyoruz, sorumsuz herifler" de diyebilirler.2 Puan
-
Avrupa markalarinda guvenlik onlemi olarak oyle genelde. Tekpedal durana kadar calismiyor. Ayagini gazdan cekince regen basliyor, 8 km de saliyor. Frene basiyorsun. Eco ya da b de olmasi degistirmiyor. Ayagini gazdan cekme hizina gore frenleme yapiyor, tumuyle cekersen fren lambasi da yaniyor. Frene basarsan regen maximuma cikiyor. Regen i acip kapatiyor. Citroenler falan da oyle. Onlarda regen orani ayarlanamiyor, acik kapali dugmesi. Regen seviyesi ayarlananlarda b tusu yok. Dusuk donanim seviyelillerde var o b dugmesi. Kurcalamak istiyorsan bi pug ya da opel bayiisine git ayni sekilde calisiyor.1 Puan
-
Matador güzel lastiktir. Fiyat performans olarak düşünülebilir.1 Puan
-
evet kafadan dışa gitmek ister, buna arkada eski lastiği de katarsk, virajlar eğlenceli olur1 Puan
-
1 Puan
-
Büyük ihtimalle ? Ben arabayı hiç boşa atmam rampa aşağı inerken farlar+klima+arka cam rezistansı+düşük viteste motor freni aklıma gelen bütün dinamik frenleri kullanırım ?1 Puan
-
1 Puan
-
eco moda almadan yada B moduna almadan kullandıkları için tek pedal olmuyor 7 km/h ye kadar yavaşlıyor sonra fren demişler, eleştirdikleri bu, bence önemsiz ve yanlış moddalar, belkide ondan oldu, birde dikkat et, biz bu araçları 8-10 yıl kullanma gayesiyle alırız diyorlar, tam dingiliz kafası, bizim Milletede bu lazım! neyse araba güzel, fiyatı hoş olmayacak gibi yalnız... frenler ilginç, birisi yazmış, fren pedalı elektronik diye, nasılsa artık, o zaman frene basınca rejen yapıyor tüm elektrikliler gibi tabbi de, acaba değişik bir sistemmi var ilginç geldi doğruysa... Bu reno ev işinde AB de baya ileri gidecek sanki, zaten geçmişide var bu işte...1 Puan
-
titrer falan ama fren sıkar. konforsuz olur ama işini görür1 Puan
-
Bazılarını sürekli bir ayağı frende. Arkadan yanaşıp ittiresim geliyor. Sinir oluyorum. 90 lık yol. 100 e kadar git işte. 80 ile direniyorlar. 100 ile dönülebilecek viraja 40 ile giriyorlar.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
yok tost yapımındaki peynir miktarı... böyle basite indirgenir mi yahu koca erkan1 Puan
-
Otoyolun anasını ağlattı o kesim. Cezadan korkan soldan 80'le gitti. Bende bi sağ bi sol yaparak ilerledim. Adına makas atma kondu. Şeridi ihlal edene ceza yazmayan zihniyet kahrolsun1 Puan
-
Bunu yaşamamak için otomatikse vitesi manuele alıp araç hızını artırmadan hızını koruyarak inmek lazım. Sebep araba, disk, balata değildir bence. Bir ihtimal fren merkezi bozuk olup sıkıyor da olabilir. Muhtemelen Sebep yoğun fren kullanımıdır. Frenim patladı diyen kamyonlarda da tam bu oluyor. Balata ısınıyor ve tutmaz oluyor. Söküp bakmak lazım. Ancak duman çıktı diyorsunuz. En azından balataların değişmesi gerekir. Edit; Titreme devam ediyormuş. Ön disklerin değişmesi gerekir.1 Puan
-
Disk ısıdan yamulmuş. Kurtarıyor ise torna ettirin yoksa disk değişecek.1 Puan
-
Geçmiş olsun iyi ki alev almamış. Yalnızca balata değişimi ile kurtulmaz, diskin ve fren hidroliğinin de değişmesi lazım. Değişim yapılırken kaliper pimleri de kontrol edilirse ve yağlanırsa iyi olur.1 Puan
-
Teşekkürler hocam. Daha iyileri sizlere inşallah. Taşınalı oldu biraz hocam ancak kapalı otoparkımız kullanılabilir durumda değil. Yeni faaliyete geçti.1 Puan
-
1 Puan
-
bak bu doğru, evet bin bas git, sadelik kısaca, bunu severim bak, reno 5 in fiyatıda açıklamadılar gitti, kaskoda fiyatı reklam gibi 1.555.555 tl, ama bu araca çok bu fiyat, bunu dingilizlerde eleştirmişler, rakiplere göre baktığında pahalı, tip güzel diye bu derece fark olamalı diyorlar, ayrıca dingilizlerede eksik donanım yollamışlar, sanırım ab den çıkmalarına sinir oldu lö Franzılar fiyat açıklansın helede, gerçekten çok uzattılar artık...1 Puan
-
Sen bi al bi hafta kullan sonra bi daha yorum yap. Ben de aynısını söylüyordum. Şimdi “classic tesla” sahibi oldum ???1 Puan
-
1 Puan
-
7de bıraktım en son ? 12 yıldır elimi sürmedim ama diğerlerinin de servisi çok iyi değil. Son halini bilmiyorum tabi ?1 Puan
-
Cunda’dan ayrıldık erken ayrıldığımız için küçükköye geldik buradaki caminin yanına uzandım. Eşim köyü gezerken ben de istirahat edeceğim.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Aynen Ama Wolvox 9 a hala upgrade etmedim, teknik destek işinin tadını iyice kaçırdılar son yıllarda. Şimdilik işimizi görüyor ancak teknik bir mecburiyet doğarsa şirketin tüm yazılım altyapısını değiştirebilirim. Upgrade ücretleri de çok yüksek. Video açıp denemedim ama olsa bile uzak masaüstünden düşük fps ile videonun pek keyifli olacağını sanmıyorum hocam. O değilde tarayıcı da birden fazla sekme açılabilse çok iyi olacaktı Tesla 'da..1 Puan
-
Sanki günlük hayatımızda 67 shelby ye biniyormuş gibi kıytırık arabaları saklamanın hayalini mi kuruyoruz? Geçin bunları ya hu. Arabalar vardır, araçlar vardır. Son 50 senedir erişilebilir araba üretilmiyor zaten. Konu başlığında yazıldıği gibi günlük kullanım için elektrikli araçlar gayet mantıklı. Kimse bunlardan muscle yaratmak derdinde değil zaten.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Traktörde aksın üzerinde oturuyorsun, land roverda 4 tekerde yay var.1 Puan
-
1 Puan
-
başım döndü ben tatilde bu kadar hızlı yer değiştiremem pek beceriksizim1 Puan
-
1 Puan
-
Ben işe giderken evden 500 metre sonra e 87 ye çıkıyorum işyeri de 12 km uzakta e87 üzerinde. İzmir, Çanakkale asfaltı çok da yoğun trafik olur. 12 km yolda 15 tane yaya geçici var. Yol 110. Bunlara uymaya kalksak hem kaza olur hem deli saçması. Radar illa oluyor sorduk hatta 122 ye kuruyoruz 250 metrede bir 50 ye düşemez vatandaş ama yaya geçidinde 120 ile birini öldürmezseniz iyi olur diyorlar. Şimdi bu da iş değil. O yaya geçidini ve 50 tabelasını ya koymayacaksın ya da koyuyorsan 50 ye kuracaksın o zaman radarı. İnsanda bu sefer yaya geçidi hassasiyeti nasıl bekliyorsun? Ş.içinde de 30 a düşmeyelim o zaman. Düğmeli kırmızı ışık en güzeli zaten üst geçit yapsalar da kimse kullanmıyor alt geçitten geçmeye de popo lazım..1 Puan
-
1 Puan
-
şimdi de 10 seneden yaşlı aracın her sene muayenesi konuşuluyor... bence sürekli muayenede dursun arada alıp binelim. yemin ederim herşeyiyle angarya gibi geliyor artık yaşanan günler.1 Puan
-
1 Puan
-
Evet hortum küçük ama turbun büyüğü burada :S Ney nerden nasıl hortumlanıyor kim neyi kendine bağladı kanalizasyon borusu neyse konumuz bu değildi. Şimdi benim arabamın su hortumlarından biri can sıkıntısından yırtıldı. Hortumun fiyatını sordum 1500 ila 2000 tl arası fiyatlar verildi orjinal hortuma. Ayrıca gelmesi için servisten beklemek vs gerekiyordu. Ustam da benzer bir hortumu idareten taktı yenisini alınca değişiriz dedi ancak şu an bir sorun olmadığı için değiştirmedim. Velhasıl hortumu yurtdışından bir şekilde (O kendini biliyor) getirttim. Hortum kaç para dersiniz? Ebay'da 12 Pound ve kargo ücretsiz. Yani 650 tl civarında bir para. Peki asıl bomba ney? Hortum Türkiye'de üretilmiş. Şimdi Almanya'da merkezi bulunan bir fabrika dünyanın her yerinde malzeme ürettirebilir bunda bir sıkıntı yok. Adamlar bu hortumu Türkiye'de bir fabrikada ürettiriyor. Bu hortum muhtemelen önce Almanya'ya ihraç ediliyor oradan İngiltere'ye gidiyor. Sonra orada üstüne bütün vergiler karlar vs. koyularak İngiltere'de 650 tl ye satılabiliyor. (Kur farkları meselesine hiç girmiyorum ona girersek olay çığrından çıkar) Ancak aynı hortum bu sefer aynı firmanın Türkiye'deki temsilcisi tarafından yedek parça olarak ithal ediliyor. Üstüne yine vergiler ve kar marjları koyuluyor ama bu sefer parçanın fiyatı 3 katına çıkıyor. Veya aynı hortum yine Türkiye'de üretilerek direk buradaki servisin deposuna giriyor artık lojistik ve dağıtım ağlarını bilmiyorum. He bu arada bu parçayı İngiltere'de yerleşik olan marka ebay üzerinde direkt satarken siz Türkiye'de servisten bu parçayı internetten direkt alamıyorsunuz veya bayiler üzerinden alabiliyorsunuz. Haydi gelelim bu altıüstü bir hortum. Neticede üretilmesinde bir zorluk görmüyorum. Muhtemelen bunu Türkiye'de üretecek yüzlerce firma vardır. (İBRAŞ, ÜÇEL) Peki bu hortumun yan sanayisi ne kadar? 3 pound. Şimdi orjinal parça takıntısı veya yan sanayi parçadan uzak durma noktasında nasıl bir pozisyon almalıyız ben açıkçası anlamadım. Bu hortumu yerel pazara verirken daha dandik mi yapıyorlar? Ya da yan sanayi parçalar o kadar da kötü değil de bizi mi kandırıyorlar. Ben mesela ABA marka rulman taktım arabama şu an gayet güzel görünüyor. Özetle; Yerli yedek parça sanayimiz sanıldığı kadar kötü değil (Dandik Çin mallarını yan sanayi diye satanlar hariç) Orjinal diye aldığınız bazı ürünler aslında farklı tedarikçiler tarafından sağlanıyor ve bunların arasında Türk firmaların sayısı da az değil. Arabanıza yedek parça alırken kalitesinden emin olduğunuz bir yerli üretim yan sanayi varsa almakta sakınca görmüyorum artık. (Arada uçuk fark yoksa)1 Puan
-
1 Puan
-
Sogutma sıvınız G13 yada G12+ olması gerekiyor. Saf su harıci asla musluk suyu koymayın. Atladığınız bir nokta manuel vites kutularında şanzuman yağı 90 binde değişmesi gerekiyor. Şanzuman kapasitesi 2.3 lt olup , vw şanzuman yağı değistirmeyi bilen ustaya gitmeniz gerekiyor. Dolumu bilmeyen usta 2300 gr yağ boşaltıp, 400 gr geri doldurabiliyor gerisini koyamıyor. https://www.liquimolyturkey.com/liqui-moly-top-tec-5100-75w-20842-sanziman-yagi-20842?srsltid=AfmBOorP4778sJbEeGtgq5EsM_o_frpdOhRQDYu4IyObtu_wW2v3BN9J Tekrar olacak kusura bakmayın aparatı olmayan ustaya asla triger değiştirmeyin. Çok üzer sizi.1 Puan
-
Tekrar merhaba arkadaşlar, Arabayı dün teslim aldım, sorun çözüldü. Arabayı alınca ben de ümraniyeye gidip geldim Gauge menü de trafikte dur-kalk-dur şeklinde sıcaklık 96-103 arası 103 de fan açınca düşüyor. Açık trafikte giderken 89-96 arası sıcaklık oluyor. Üst kapak yamulmuş, çatlak yok, conta yanmış. kapak ortası yukarda olacak şekilde yamulmuş __---__ şeklinde. 2 farklı iş yerinde birisi expertizdi, conta testi yaptırdım nasıl sağlam çıktı anlam veremiyorum. Suya yağ karışma, yağa su karışma, su eksiltme vs. yoktu. Su sitemine çok az hava kaçırıyormuş, bu da sisteme hava yaptığından yük altında (özellikle bayır çıkarken) hararet yapıyordu, su sıcaklığı 110 derecelere çıkıyor ve geçiyordu. Düz yolda giderken hava kaçırması yoktu sanırım yada sistemi kilitlemeyecek kadar az kaçırıyordu, Araba hararet yapmadan 20-30 km düz yol gidip geliyordu. Sonuç olarak ilginç bi conta yanma deneyimi yaşadım. Termostat yuvası, termostat, su flanşı, radyatör ü değiştirmiştik zaten, devir daim trigger vs. hepsi sağlam sıfır gibiydi onları değiştirmedim dedi. Benzer sorun yaşayan olursa, conta yanığı bu şekilde de oluyormuş diye burada dursun istedim. Herkese teşekkür ederim,1 Puan
-
Onardık çok oldu. Arkadaki bi ecunun lehimlerini revize ettim çalıştı araç1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Merhaba dosyaları sizin için indirdim,üzerinden zaman geçmiş ama belki işinize yarar. https://drive.google.com/file/d/1wh9LHphH_WV1X2c07tPpHJWgnc3RfMJi/view?usp=sharing Merhaba dosyaları sizin için indirdim,üzerinden zaman geçmiş ama belki işinize yarar. https://drive.google.com/file/d/1wh9LHphH_WV1X2c07tPpHJWgnc3RfMJi/view?usp=sharing1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00