Skor Tablosu
Popüler İçerik
27-06-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Geçenlerde okumuştum ve çok şaşırmıştım. Özellikle galericilerde olan bir durummuş. Aynı yaş aynı model ve aynı renkteki iki araç oluyor ve sıkıntılı olan aracın plakasını daha sorunsuz araca takıp alıcı geldiğinde bu aracı expertiz sokup daha sonrasında plakaları eski haline getirip vuruk kırığı olan aracı iteliyorlarmış. Bu durumdan etkilenmemek için şasi numarasını mutlaka baktın baktırın ve aldığınız arabayıda kontrol edin diyorlar. Kafamız dolandırıcılığa çalıştığı kadar başka işlere çalışsa daha neler olacak neler.8 Puan
-
8 Puan
-
7 Puan
-
6 Puan
-
Ali hoş geldin gidişin kısa sürdü o kadar cümleden sonra gelmezsin zannettin hatta İlkay ile iddiaya girdik gelir gelmez diye5 Puan
-
Arabistandaki benzinli kamyon ve otobüsler 5 k kmde bir motor mu yaptırıyor yani. (Ben her pzt değiştiriyorum gerçi ) Dayanım kaygısından çok dizelin verimi etkili. Yoksa aşırı beslemeli bir benzinli dizelden çok daha iyi tork bandı ve değerlerine sahip.4 Puan
-
Merhaba bu gün sensörleri kontrol ettim oksijen sensörünü söktüğümde sorun çözüldü ama sensör sökük şekilde binmemek için detaylıca tesisata baktım sensörün kablolarının soyulduğunu gördüm.Muhtemelen sıcak bi yere gelip soyuldu. Yakın zamanda orijinal oksijen sensörü bulup değişimini yapmıştım.Soyulan kablolar hareket edip ya birbirine veya metale temas etmiş olabilir.Pislikleri temizleyip önlemimi aldım altına elektrik bandı üzerine ısıya dayanıklı elyaf bant çektim ve sorun ortadan kalktı. Herkese yardımları için teşekkür ediyorum eski araçlarda sensör ve tesisata ekstra dikkat etmek gerekiyor.4 Puan
-
Edit: Aracı pazartesi günü demelerine rağmen bugün teslim ettiler. (FIAT Genel merkezine biraz serzenişte bulunmam etkili oldu muhtemelen.) Dedikleri gibi şanzıman ve baskı balata sıfır olarak garanti kapsamında yenilendi. Şanzıman sıfır olduğu için geçişler biraz kemikli, zamanla alışacaktır diye düşünüyorum. Ne kadar sorun çıkarsa çıksın sorunu en azından yokuşa sürmeden net şekilde bitirmeleri çok güzel.4 Puan
-
4 Puan
-
Bayadır yapılan bir sistem. Yeni birşey değil. Dikkatli olmak lazım. Keşke sıfır alabilse herkes bu tip yamuk zihniyetlerden sıyrılsak..4 Puan
-
3 Puan
-
Gidemez burdan mümkün değil. Bir sürü kaydı günlüğü var burada. Ücretsiz Belleği olan tüm sistemleri kullanıyor ?3 Puan
-
3 Puan
-
Tabii ki tigra ahsjdjdjdj. Megane coupe yokken tigra.vardi @Çağlar Bayurbilir. @Servet Aydınde bilir ama onunki biraz daha kulaktan dolma sanki shsjdjdj3 Puan
-
3 Puan
-
Evet bugün aracı teslim alalı tam 1 ay olmuş ve tesadüfen elektrik faturaları da gelmiş, Araca yüklediğim elektrik, yaptığım yol ve toplam ödediğim tutar belli iken bi hesap dökeyim istedim... Toplam Yaptığım Km: 3890 Araca Yüklediğim Elektrik : 610 kW (185kW dışarıdan DC istasyonlardan (Tesla SC, Zes, Trugo) yüklediğim miktar) Bu arada araçta gözüken 3890Km nin tüketim ortalaması 139Wh/Km. Toplam Ev ve Diğer Şarj İstasyonları dahil elektriğe ödediğim Fatura : 3.333 TL (Evde Garaj/Bahçe Aydınlatma, Bahçe Sulama Sistemi vs. gibi kullanımlarda fatura içerisinde ve ayırmam mümkün değil ancak toplam tüketimin en fazla %10 unu civarında olacağını sanıyorum) Aynı 3890 Km yi Passat ile en iyimser bir tahmin ile 5 Litre/100 Km ortalama tüketerek yapsaydım ( ki şehir içi kullanımlar ile rahat geçerdi) 194,5 Litre Motorin harcardım. Güncel Shell Motorin pompa Fiyatı: 50,88 TL x 194,5 Litre = 9896,16 TL yakıta ödeyecektim. Özetle tam bir ayda 6500-7000 TL kadar avantajım olmuş görünüyor. Aylık ortalama yaptığım yol muhtemelen 3890Km altında olur, çünkü bu ay biraz yoğundum. Yıllık ortalamam en fazla %30 düşse ki ucuz tüketime alışınca bu kadar düşmeyebilir. Bugün şartları ile ayda 5.000 TL yılda 60.000 TL yakıttan Servis Bakım Masraflarından bugün şartları ile yıllık 40.000 TL bakımdan (Garantili sıfır araç için ortalama bir VW Yetkili Servis bakım fiyatı üzerinden) Toplam da Yıllık 35.000Km civarı yol yapan biri için (ekonomik tüketen ve yarı güçte bir dizel araca kıyasla) yılda 100.000 TL desen 5 yılda 500.000 TL tasarruf sağlar... Az para sayılmaz ama atla deve de değil... Elektriklinin yürütme maliyeti konusunda, bendeki tasarruf çözümlemesi budur. Aracın edinme maliyetiyle ilgili olarak ÖTV kaynaklı fiyat/fayda bu kadar başarılı olmasa sadece bu tasarruf için araç değiştirmeye değer mi? Pek sanmam. Ama zaten araç yenileme ihtiyacı olan için %10 ÖTV cidden fırsat. Geriye kalan bence nisbeten vazgeçilebilir gerekçeler; keyifli sürüş, eğlence, performans... Not: Bu arada yakın gelecekte ne mi olacak; Kahin olmaya gerek yok, biraz öngörüsü olan herkesin tahmin edeceği üzere; ÖTV avantajı büyük oranda azalacak, fosil yakıt ile elektrik arasındaki yürütme maliyeti de azalacak. Dolayısıyla kapitalizm burada ki hesapta yapılan 5 yılda 500 Bin TL tasarrufu yavaş yavaş eritecek ve cebimizden bu parayı eninde sonunda farklı argümanlar kullanarak yine alacaklar. Yani erken kalkan az bi miktar yol almış olacak hepsi bu... Bunu da tarihe not olarak düşelim, dur bakalım zaman neyi getirecek.3 Puan
-
3 Puan
-
Koku girmemesi önemli abi ? Kona da tünele girerken cam açıksa kapatıyor çıkınca tekrar açıyor. Hyundai yapıyor değişik icatlar. İnstere de koymuştur kesin. Adamlar 512km şehiriçi demiş geçtik ayıp olmuşmudur.2 Puan
-
2 Puan
-
Kiralıklarda canını çıkartıyorlar bir dünya 300 k da var ilanlarda da. Neyse konu 1.3 tceye evrildi nedense. Forumda da bolca, çevremde de baya var. Biz hiç sorun yaşamadık. İstanbul ayvalık 110 u geçmeden 4 ortalama ile geldim defalarca ama 210 220 230 yapacağım dersen sonu yok benzinden haber ver. Şuan piyasada onlarca modelde binlerce satan motor bu. Tutuluyorsa bir sebebi vardır. 2 litre dizel altının bu motor karşısında şansı yok. Şartları eşit yapacaksak bunun rakibi 1.3mjet olur ona da avans veririm 1 saat. Neyse. Dediğim gibi nedense 1.3 e döndü muhabbet. Bu arada yolda 1.6 dizelleri ayıklamak da ayrı keyifli hem kalkışta hem yokuşta hem son hızda.. Panik butonuna basıp Ali abiyi çağırayım mı2 Puan
-
2 Puan
-
Bu gun enjektoru, hattını, isiticisini kontrol ettim pompa da calisiyor. Geri toplafim yolda test ederken heryere adblue dokuldu. Sinir icinde yorgunluktan bitap haldeyim. Comm hatasi veriyor simdi de. Can bus baglanamiyormus. Nox degerlerinin ikiside - 1 gosteriyor. Hersey faal ama sistem calismiyor. Randevu aldim yetkili setvisten komple set degistirecegim tam 350 bin tl diyecektim ki, adblue iptali icin yarin bir yere gidecegim. Hic bir arac ile bu kadar hayati olmayan bir sistem icin yerlere yatip 3 gun ugradmadim yahu. 6000 tl imis iptali.2 Puan
-
Merhabalar. Aktif olarak çalışan Resim öğretmeniyim. Ama çook uzun zamandır ahşapla iç içeyim. Karadenizliyim ; ) Tekne yapmıyorum. Ama bağlama teknesi yapmışlığım var;) Ticari yönü isteyen çok oluyor tabiki ama bu modellerden tek bir tane var ve yaklaşık 2 ay gibi bir süre alıyor. Dolaysıyla isteyenlerin beklentisinden çok yüksek olacağından hiç girmedim ticari boyutuna. Amacım 20 yada 25 maketten oluşan bir sergi açmak. Aynı zamanda maket yapmak isteyenlere biraz rehber olabilmek. Jimny güzel araç. Neden olmasın. ama önümüzdeki maket bir pickup olacak. Teşekkür ediyorum Teşekkür ederim 20 Maketlik sergimi açtıktan sonra bazı modellerden seri şekilde yapma niyetim var. O zaman Mustang kesin olacaklar arasında2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Ben biliyorum bu tabloyu Yaşadım. Önce yeni antifriz koyulacak.. Sonra bir yerden su kaçırmaya başlayacak.. Onu onarınca kalorifer tıkanacak. Kalorifer petepğini temizlemek için bağlantıyı sökmeye çalışırken oradaki T şeklindeki bağlantı kırılacak.. Onu değiştirmek için uğraşırken diğer tarafı da kırılacak.. O da onarıldıktan sonra motor bloğundaki bağlantı noktalarından su kaçırmaya başlayacak. Çözüm; tüm su tesisatı değişecek..2 Puan
-
Zaten alıcı değil ben vazgeçtim Sonrasında tamam sorun değil falan dedi ama iş işten geçti köpek balığı kanın kokusunu aldı bir kere Ben ödedim çünkü araba hatasız hiç bir sorunu yok dedim adama. Kesinlikle çünkü daha önce garantiden debriyaj da değişmişti. 1 gün içinde hallettiler. Her ne kadar servisler kıllık yapsa da bir şekilde aracın sorunu hallediliyor önemli olan bu aslında. Ücret politikası olarak çok katılmıyorum ama diğer markaların servis ücretlerine bakınca haklı olabilirsiniz. Bu kadar çok satan ve özellikle ticari kullanımı bu kadar çok olan bir marka bakım maliyetleri olarak bir tık daha aşağıya çekebilir bence fiyatları.2 Puan
-
2 Puan
-
Denendi, okuduk haberini. Notere kadar sağlam araçla gidiliyor, noterde satış işlemleri yapılırken diğer 2 eleman iyi durumdaki aracı kötü olanla değişip alıp gidiyorlar. İyiyi alıp kötüyü aynı yere bırakıyorlar. Noterden çıkıyorsun sürpriiizzz.2 Puan
-
dün biraz inceleme firsatim oldu buraya eklenecek asistan kalmamis heralde kamera cozunurlukleri mükemmel degil ama idare eder gibi2 Puan
-
Ayu çıkabilü daş düşebilüğ Bak delikanlı adam inkar ediyormu hiç. @Servet Aydın feyz al feyz2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Tabi olm ne sandin deutchland uber alles. shdjfkfjf DC şarj aletlerinin olcumleri.cok dogru degil bence. Üfürüyorlar sanki.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Burda donanimlarin neredeyse tamami opsiyonel. Comfort yada Highline gibi standart paketler yok. O yuzden araclardaki donanimlar farklilik gosteriyor. Model, km ve fiyat detaylari donanimsiz araclar ile ayni olunca kacirmak istemedim. ozellikle aradigim anahtarsiz giris/calistirma, geri gorus kamerasi ve sunroof gibi ozellikler vardi. Ancak hepsini bi arada bulmak sans isi.2 Puan
-
2 Puan
-
Hazirsak basliyoruz "Area View" Çevre Görüş Sistemi ve "Rear View" Geri Görüş Kamerası dahil "Easy Open & Close" Paketi, güvenlikli kilitleme özelliğiyle "Plus" Sürüş Asistanı Paketi 18 inç siyah/parlak tornalanmış "Nizza" alüminyum jantlar Yer ve ağırlıktan tasarruf sağlayan stepne Panoramik açılır/kaydırılır cam tavan, arka panoramik tavan ile birlikte Isıtmalı dış arka koltuklarla birlikte Kış Paketi "Discover Pro" Navigasyon Sistemi, "Streaming & Internet" dahil Güvenlikli kilitleme özelliğiyle hırsızlık alarm sistemi "Vienna" Deri Paketi, hafızalı ön koltuklar dahil "We Connect" ve "We Connect Plus" hizmetlerine hazır WLTP AP tip onayı (yeni test çevrimi) Gelişmiş hırsızlık korumalı jant kilitleri Elektrikle açılan/kapanan katlanabilir çeki demiri Tavan kaplamasında saklama gözünün iptali Elektrikli ayarlanabilir, katlanabilir, ısıtmalı yan aynalar; çevre aydınlatması, yolcu aynası eğme fonksiyonu ve hafıza özelliği dahil App-Connect, Apple CarPlay ve Android Auto için kablosuz bağlantı dahil Araç alet takımı ve kriko Otomatik ısıtmalı ön cam yıkama nozulları Sürüş modu seçimiyle birlikte DCC Adaptif Şasi Kontrolü Arka süspansiyon sistemi Ön süspansiyon sistemi ECO fonksiyonu İç alan denetimi, yedek alarm ve çekme koruması ile hırsızlık alarm sistemi "Trailer Assist" römork manevra yardımcısı, "Park Assist" park yönlendirme sistemi ve park sensörleri dahil "Front Assist" ile birlikte proaktif yolcu koruma sistemi Gündüz LED farları, viraj aydınlatması ve dinamik sinyal lambaları ile birlikte IQ.LIGHT LED Matrix farlar Trafik işareti tanıma sistemi Ön ve arka plaka tutucuları (ECE onaylı) 2 kademeli yükseklik ayarlanabilir bagaj zemini Progressiv direksiyon sistemi Yolcu koltuğu sırtlığı katlanabilir değil IQ.LIGHT Matrix farlar için "Dynamic Light Assist" uzun far asistanı Elektrikli bel destek ayarı (ön koltuklar) "Discover Pro" Navigasyon Sistemi, "Streaming & Internet" dahil OCU'lu çevrim içi hizmet, head unit kodlamalı, WFS bağlantısı olmadan Lastik basınç kontrol sistemi 4 adet AirStop® dört mevsim lastik 235/55 R18 Yer ve ağırlıktan tasarruf sağlayan stepne Koyu kırmızı LED arka lambalar Sensörlü açılıp kapanan ve uzaktan kilit açma özellikli "Easy Open & Close" bagaj kapağı Ön koltukların ve dış arka koltukların oturma alanları ve iç yan destekleri "Vienna" deri kaplama Sürücü tarafında kolay girişle birlikte elektrikli ve hafızalı ön koltuklar Ön ve dış arka koltuk ısıtması Araç teslim yeri: "Autostadt Wolfsburg" Sesli komut sistemi "Side Assist" şerit değiştirme asistanı ve çıkış yardımcısı "Travel Assist" sürüş yardımcısı, "Lane Assist" şerit takip yardımcısı ve "Emergency Assist" Arka yan camlar ve arka cam koyu renkli Ön koltukların altında çekmece bulunmamakta Güvenlikli kilitleme özellikli anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi "Keyless Access" Kapı ve yan döşemeler süngerli folyo kaplı, dekoratif parça suni deri Dijital radyo alıcısı DAB+2 Puan
-
2 Puan
-
Ben kullandım bu araçtan gayet güzel gidiyor, otoyolda 250 km/h son hızı gördü. Ama aşırı sıkıştırmalı olduğundan çekiniyor insan tıpkı Astranın 1.4 turbosu gibi. 9.3 lt ortalama tüketimim oldu bu arada. Pandemi döneminde alacaktım hatta her sorduğum kişi son sahibi olursun motoru kucağına alırsın sakın bulaşma dedi ben de vazgeçtim o zaman icon paket sıfırına 120 bin tl fiyat vermişti bayi.1 Puan
-
onun çıkarabilceği dumanın yanında bizimki kiprit dumanı olur anca , en son duvar içinde kavrulan elektrik tesisatının ultraviole fotosunu çekiyordu , biz itfaiyenin nosunu ararken1 Puan
-
serviste ekspertiz yaparken bile gerçek metal şase no ya bakmazlardı, ben ilk oradan başlardım, niyeküüü denen zamanlar. bir de tramerden O ile 0 bilgisini karıştırıp perti gizleyenler vardı, acentam sağlam onları bulurdu, en eski mesleklenrden biri kunduziliktir, bir de tırnakçılık var :mangal:1 Puan
-
8800 tl iki ucak bileti aldım. Pinti sayılmam. Geldiğimden beri babamın arabasına 2000 tl, amcamın doblosuna 450 tl, dağdaki evin mutfak masrafları için 3000 tl harcadım. biz buraya muhtarı internetine yoklukdan değil çekmiyor gsm o yuzden geldim. Mezradaki eve Adsl bağlatamadım, santraldeki kablolar çürümüş. Zamansız gelişimden dolayı gsm repeater tedarik edemedim. Ben pinti falan değilim son derece korkunç para harcarım. Cebimde para durmaz.1 Puan
-
Benim Highline donanımda aşağıdaki ler vardı Erdem. Tabi bazıları tam olmayabilir. "Rear View" Geri Görüş Kamerası 18 inç alüminyum jantlar Yer ve ağırlıktan tasarruf sağlayan stepne Panoramik açılır/kaydırılır cam tavan, arka panoramik tavan ile birlikte Isıtmalı ön koltuklar Güvenlikli kilitleme özelliğiyle hırsızlık alarm sistemi Gelişmiş hırsızlık korumalı jant kilitleri Elektrikli ayarlanabilir, katlanabilir, ısıtmalı yan aynalar; çevre aydınlatması, yolcu aynası eğme fonksiyonu ve hafıza özelliği dahil App-Connect, Apple CarPlay ve Android Auto için kablolu bağlantı dahil Araç alet takımı ve kriko Arka süspansiyon sistemi Ön süspansiyon sistemi ECO fonksiyonu (ACT silindir kapama) "Front Assist" ile birlikte proaktif yolcu koruma sistemi Geri çarpışma önleyici Otomatik Park Özelliği Gündüz LED farları, viraj aydınlatması 2 kademeli yükseklik ayarlanabilir bagaj zemini Lastik basınç kontrol sistemi Yer ve ağırlıktan tasarruf sağlayan stepne Sensörlü açılıp kapanan ve uzaktan kilit açma özellikli "Easy Open & Close" bagaj kapağı Arka yan camlar ve arka cam koyu renkli Ön koltukların altında çekmeceler Güvenlikli kilitleme özellikli anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi "Keyless Access" Kapı ve yan döşemeler süngerli folyo kaplı, dekoratif parça suni deri Dijital radyo alıcısı DAB+1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00