İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      27

    • Mesaj

      48.556


  2. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      8

    • Mesaj

      106.091


  3. İlkay Başaran

    İlkay Başaran

    Gold Üye


    • Puan

      7

    • Mesaj

      12.959


  4. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      7

    • Mesaj

      80.905


Popüler İçerik

09-11-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. La olm iki teker üstünde bi poz ver ben marsa giderim🍆
    5 Puan
  2. Bişeyi de beğen be abi valla asacağım kendimi
    4 Puan
  3. Şımardık, lastikler yeni ancak asfalt papuçu sessiz dediler Michelin road6 takıldı. Dişli ve zincir seti değişti. Sanki fizana gitcez ya, ikili oem çanta setimiz yerini aldı.
    4 Puan
  4. 3 Puan
  5. Ilık güzel bir gündü. Esenceli tarafı.
    3 Puan
  6. Yapıldı işe yaramadı kök olmayınca
    2 Puan
  7. Sıfır disk TRW 3000 TL Sıfır Balata TRW 780 TL Liqui Moly 5w30 5L 2750 TL Mahle Yağ Filtresi 300 TL Purflux Hava Filtresi 350 TL Tuff bagaj amortisörü 450TL Corteco rot kolu - rot başı takımı 1500 TL Bombalama işçilik - Beleş Rot kollarını sökemedim haftaya anahtar alıp sökeceğim. Kapağın amblemi düşmüş canım biraz sıkılmadı değil, obd kapağını da yıkamacı çaldı. Double can sıkıntısı.
    2 Puan
  8. Aslında motor 1,3 ten başlar diyecekti demedi. Arada 10 cc eksiklik var diyemedi, 1,290~1,3 demektir.
    2 Puan
  9. 2019 dan bu yana değişen bişey yok, üstüne gidene 2019 da az kaldı yazmış. Sessizce uzaklaş sadece.
    2 Puan
  10. Motor alırız o olmaz bundan başlar, araba alırız o olmaz bundan başlar, adam her takımı dizdi tr de gezilmez avrupaya çık. Tüm dünyayı gezse andromedada gezmeyen yazmasın yazarsın
    2 Puan
  11. Bakış tamam sol ayak yerde açı tamam. Düşebilirim artık
    2 Puan
  12. Twitter olur, insta olur vb
    2 Puan
  13. Siz dünyayı büyük zannedenler, Nerelere elimin ulaşabildiğini bir bilseniz 😎
    2 Puan
  14. Ağır çalışma koşullarında başarılı.
    2 Puan
  15. Olumlu anlamda söyledim. ancak yazı malesef petrolcü kafasıyla yazılmış. ilk seneyi niye grafiklerle yapmış hem 18 sene demiş. illa bi ama lityum ama kobalt diyecek.... Bu kölnde kaldırımda mantar niye yok?
    2 Puan
  16. Evde kullandığımız Beko çaycı su damlatmaya başladı. Tamir için 3 farklı yetkili servise götürdüm. Kronik plastik su seviye camının zaman içinde deforme olduğunu, parça ve işçilik fiyatının 1000TL olduğunu söylediler. Buna ek olarak söküm aşamasında kulbun tırnakları kırılırsa 1400TL olur dediler. (Kendi kıracakları parçanın parasını da benden alacaklar) Bende servise vermedim. Çünkü sıfırı 3000TL, aynı ürünün Grundig logolusu 1900TL. Bir kaç tamir videosu seyettikten sonra, 180TL'ye plastik su seviye camı aldım. 15 dakika içinde de parçayı değiştirdim. Kırılan parçanın fotoğrafı:
    2 Puan
  17. Resim çekmeyi ve bunları yayınlamayı çok seviyorum
    2 Puan
  18. O görüntüyü resimlemek için çok para verecekler var forumda😂
    2 Puan
  19. Yeni yol tipi lastikler, 3 lü çanta seti, tamam ben Avrupa asfaltlarında sürecek motoru buldum 🤣
    2 Puan
  20. 0-200'ü 7 sn üstü kara taşıtı sevmiim artık ve; kıllı bıyıklı artçı alacağıma motoru yakarım
    2 Puan
  21. reno twingoyu elektriklemiş, dış tasarımı eskisi gibi korumuş, arka koltukların eski fonksiyonlarını da yapmış. değişik olmuş , rutinden dışarıya çıkmışlar bu tasarım işi. torpido da düz cvetvelle çizilmemiş. https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/renault/renault-twingo-electric/?utm_source=cleverpush&utm_medium=website&utm_campaign=rem_redaktion
    1 Puan
  22. countryman totolu reno4 hepsinden daha iyi, o gelsin hele bakalım...
    1 Puan
  23. Suzuki den alışkanlık belki de, tenere nin kısa camı beni mahvetti. Uzun yol, şehir içi, kısa tur farketmeksizin boynumu kask ile geri atıyordu. Biliyorum biraz fıtratına ters gibi duruyor ama tur camı takmaktan başka çarem kalmamıştı. Tenere için üretilmiş GIVI marka, 2.el buldum. Before After
    1 Puan
  24. Metin bey premium paket alacagimiz arac t roc ile arasında çok gidip geldim ama sıfır alamayacaktık işin açıkçası bir kaç yeri aradım nasıp olursa önümüzdeki hafta teslim edecekler
    1 Puan
  25. Ekranı sökebilirseniz tamiri basit lcd ekran arkasındaki yapışkan metalik folyo sökülüp temizleniyor ve yerine kırıştırmadan soba borularına yapıştırılan metalik bantlardan yapıştırılıp toplanıyor.İşlem tamam. Size yol gösterebilir https://youtu.be/xnUqrUFDSD4?si=U_WIQ9MMfqbNgP7Q
    1 Puan
  26. Direk duster ın yanındaki kamyoneti hedefe almış. 🤣🤣🤣
    1 Puan
  27. Akıllı prize bağlayın kombiyi, en temiz yöntem bu olur sizin için. Yada akıllı röle alıp termostat girişine seri bağlayabilirsiniz, sıcak su devam etmesi gerekiyorsa. https://online.gunsanelectric.com/urun/gunsan-wi-fi-kontrollu-akim-korumali-akilli-priz-16a?srsltid=AfmBOoopjkLvupDjAb9O5kcdQdXsarPGA1DoTiZapu53ror0fMrZfy8t https://www.akakce.com/akilli-role/en-ucuz-sonoff-basic-r2-wi-fi-fiyati,1658975199.html
    1 Puan
  28. zaten tek kapı araba mı olurmuş öğğkk
    1 Puan
  29. Ama fazladan kapı eklemiş. Çok şık bence.
    1 Puan
  30. Ciddi bir kaza F1 Güvenlik önlemlerinin ulaştığı noktayı özetliyor.F1 Otomotiv endüstrisine bir çok uygulama geçirildi önce Güvenlik. https://x.com/FormulaTurkiye/status/1987203965570982004?t=DlQDITnMGC66GM44-z7W3w&s=19
    1 Puan
  31. :P önüme düştü 17 bine de s kasa bakımı varmış 222 kasada Sonra egea ucuz :P
    1 Puan
  32. Varyasyonlar uzar gider hocam. Sonuçta bataryayı bile taşırken petrole ihtiyaç duyuyoruz. Lityum madenciliği, kobalt, nikel, manganez ve kadminyum gibi elementlerin girdi/çıktıları temizlenmesi aşamaları pek masum görünmüyor. Esasen şu sorulara cevap arıyoruz: 1) Elektrikli bir araç kullanıyor olsanız da halen kömür ve petrole dayalı olarak, herkes gibi fosil yakıt kullanmış oluyorsunuz. Ama buna ek olarak bir de aracınızın batarya imalat salınımlarını ilave ettiniz ki bu da sizi sera gaz salınımları açısından sıradan bir Ford F-150 sürücüsünden daha kötü yapmakta mıdır? 2) Elektrik araçların batarya üretimi, içten yanmalı bir araca kıyasla sera gazlarına daha çok sebep olmakta mıdır? Elektrikli araçlar her ne kadar kullanım esnasında çok az miktarda çevresel zarar oluştursa da üretim tarafında işler o kadar da temiz değil. Özellikle de batarya imalatının enerji yoğun olması nedeniyle çevresel faydaları uzun süre tartışmalı olarak görülüyordu. Ancak yeni yapılan bir araştırma, üretimdeki zarara rağmen elektrikli araçların sadece üç yıl içinde toplam emisyon açısından benzinli araçları geride bıraktığını ortaya koydu. 2 yılın ardından pozitife geçiliyor Araştırma, aynı zamanda benzinli araçların ömürleri boyunca en az iki kat daha fazla çevresel zarar verdiğini ve elektrik üretiminde temiz enerji kaynaklarının yaygınlaşmasıyla elektrikli araçların avantajlarının önümüzdeki yıllarda daha da artacağını vurguluyor. Öte yandan yeni çalışma, batarya üretimi ve madenciliği nedeniyle elektrikli araçların başlangıçta daha yüksek karbon ayak izine sahip olduğunu kabul ediyor. Ancak araştırmacılar üçüncü yıldan itibaren CO2 emisyonlarında belirgin bir düşüş yaşandığını ve aracın ömrü boyunca toplam karbon ayak izinin çok daha düşük olduğunu belirtiyor. Yapılan analizlere göre elektrikli araçlar ilk iki yılda benzinli araçlara göre yüzde 30 daha fazla karbon dioksit salıyor. Bu fark, özellikle lityum madenciliği ve batarya üretiminin enerji yoğun süreçlerinden kaynaklanıyor. ABD’de ortalama bir binek aracın ömrü 18 yıl olarak kabul edilirken, fosil yakıtlı içten yanmalı motorlu araçların (ICE) her birinin ömrü boyunca yaklaşık 100 ton CO2 saldığı, batarya elektrikli araçların (BEV) ise 53 ton CO2 ile ICE’lerin yarısı kadar emisyon ürettiği tespit edildi. Hibrit araçlar ise 84 ton CO2 ile BEV’lere kıyasla yaklaşık 1,6 kat daha fazla emisyon salıyor. Kaynak: https://www.usnews.com/news/technology/articles/2025-10-29/study-finds-evs-quickly-overcome-their-energy-intensive-build-to-be-cleaner-than-gas-cars https://journals.plos.org/climate/article?id=10.1371/journal.pclm.0000714
    1 Puan
  33. İşleri yoğun. Bugün hasbihal ettik İyi pil imal etti demek. Birde 700-900v yapsa tadından yenmez
    1 Puan
  34. Çok güzel ortam. Bende bunu buldum bugün.
    1 Puan
  35. Sürüş geçmişim 80'lere kadar gider iki tekerde. Yarışcı olarak Brisaspor'da pedal çevirme ile başlayıp, içten yanmalı da puch ve yamaha'dan öte gitmedi. Arka planda sevsemde vakit yok, olan vakit ise bisiklet ile devam ediyordu. 2 yıl önce pilli enduro ile başlayıp, kaza yapınca yarım kalan motor işim Duke 250 ile mecburi başladı. Bitim kanlandı ya artık durmam. Yaş geçiyor heves geçmiyor. Üç teker scooterler inceledim bolca. Arka planda kazadan kalan düşme korkum oysa ki. Mp3, metropolis ve qooder inceledim. Yok abi karayolunda adam yerine konmayacak makinalar. Ve hayalim hayranlığım olan uzun yolda vızır vızır yanımdan geçen kalın motorların görüntüsü akışı. Bu işi yapacak makina Kiriş'te var. Scooter baktım Ahmet'i aradım. Sanıyorum ki 30sn sürdü ticari anlaşma. Olanları biliyorsunuz sonraki. Motoru aldık ama düşme korkusu fena. Naapalım eğitim şart dedik aldık. Eğitim yetmez binmek de gerek. Geçtiğimz hafta da ilk ciddi yolculuk yaptım ve zehir tüm damarlara yayıldı. Beni geç konu motor. Ktm Avusturya'da bir üretici. Dengesiz üretici her sınıfta en hafif motorları tasarlıyor. Tipsiz de hepsi ha. Tasarımcının farlarla alıp veremediği bişe var. Neyse, makina spor turing sınıfında öncülerden. Hafif, ciddi donanım zengini. Jiroskop destekli viraj abs sistemi, adaptif cruise, elektronik yol iklim şartlarına uyarlanan süspansiyon ve motor ayarları. Teknik verisi ise ıslak ağırlığı 250kg, 1301cc 160bg ruh hastası motor, 82-89mm ayarlı sele, viraj aydınlatma, otomatik far, radar filan. Pis hızlanan bişe. Model yılı 2023, km ise 47bini geçti. Şimdi yeni kasa çıkıyor ve Kiriş alacakmış. Motorun bilimum piston amortisör ve egsoz gibi unsunları da içeren bir iki kisnaflı sözleri kendisine ilettim. Eğitim almaya devam edeceğim. Komtanım Muhittin ile istişare ettik bu akşam. Ha, güvenlik; Ahmet dedi ben aldım, kılık kıyafetleri. Bir iki ilave daha yapacağım motora. İlerleyen süreçleri paylaşırım. Perşembe'nin gelişi Çarşamba'dan bellidir derler. İlk foto 2 yıl önceden.
    1 Puan
  36. Elektrikli ford KA gelmesi lazım.
    1 Puan
  37. ab de en düzgün pilli işine girişen reno gibi duruyor hala, neyse bizim çok daha önemli dertlerimiz var, arabaya gelene dek....
    1 Puan
  38. Ağır vasıta ehliyetinin 5 yıllık süresi bitmiş bu ay son yenilemem lazım psikoteknik + dijital ehliyet biraz masraflı olacak
    1 Puan
  39. Gizli hamile kalan aşikar doğum yapar.. Çıkar ortaya
    1 Puan
  40. Satılmadıysa %99 pahalıdır kalan %1 sebep çok madde çıkabilir
    1 Puan
  41. İşlem tamam, nerede,nasıl,neden paylaşıyoruz?
    1 Puan
  42. Açıklama çok uzun olmuş şöyle yazacan "arabam bakımlıdır tüm bakımları yapılmıştır km uzun yolda yapılmıştır. emsalsizdir"
    1 Puan
  43. 0 yıl var, 0 km de.. bana uydu
    1 Puan
  44. Atletle tır kullanan yazmış
    1 Puan
  45. asslı fransızca atutomne, feminen ifadedir MÖ6. ya uzandığı tahmin edilir tam belii değildir, biz Güz deriz aslen, hayvan sürmek kökünden türemiştir. son bahar nerden gelmiş onu hiç anlamadım; , yazdan sonraki zamana neden baharın sonu denir ki? ilk bahar için de geçerli aynısı
    1 Puan
  46. Ohoo Bunun ile birlikte 15000 km Audi, alalı 4000 de Corsa yol yaptı.
    1 Puan
  47. Hayırlı olsun. Hangi donanıma karar verildi bilmiyorum ama şu detayları aktarayım. Bir arkadaşım da Taigo Life ile Kamiq Elite arasında kalıp tercihini Taigo dan yana kullandı. Fiyatlar hemen hemen aynı idi. (Liste fiyatları özellikle Taigo da epey kabarık :)) Kamiq Elite pakette çift bölge dijital klima, merkezi hava yastığı, geri gösüş kamerası, ön park sensörü, kablosuz şarj, F1 vites, bel desteği, gözlük saklama, yarı otonom sürüş, ACC, dış ambiyans welcome light aydınlatma ve çift bölge bagaj zemini (sadece ACC, dış ayna altı aydınlatma ve bagajdan emin değilim) yok. Bagaj 400 litre, buna karşın arka oturma alanı daha geniş, yakıt deposu 50 litre. Taigo Life ta olmayanlar ise buz kazıyıcı, şemsiye, dönüş özellikli sis farı, 8 hoparlör (6 tane var), arka havalandırma çıkışları yok. Bagaj 438 litre ama arka oturma alanı bir tık dar. Yakıt deposu 40 litre. Taigo Life donanımda verdiğini Kamiq Premium donanımda veriyor özetle.
    1 Puan
  48. Arka taraftan uğultu geliyordu teker bilyası bozulmuş. 2 bilya 1800TL İşçilik 1000 TL. Sökülmüşken frenlere de baktırdım iki tarafında kaliper pimleri kitlemiş nasıl olduysa onları da tornacıya yaptırdım, alıştırdı 200 TL de oraya ateşlemek zorunda kaldım. Sökülen tüm civataları da sıfırladım 50 TL de buraya ateşledim. Soğuktan üşendim kendim yapmadım. (Maksimum İş Güvenliği)
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...