Skor Tablosu
Popüler İçerik
29-11-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Isparta'ya gelesiye kadar her virajda her yol kıvrımında arka öne geliyor. Papuçlar bi sal bizi diyor sanırsam galiba herhalde. İşim biter bitmez sanayiye daldım. Pirelli winter2 ile dönüş yoluna girdim.6 Puan
-
Azad, evin orada dönel kavşağa yaklaşıyorum, zaferin videoda işte viraja şöyle girin filan yoksa kaza olur gibi bir video anlatımı zihnimde. İyi de videoyu düşünene kadar adaya giriş hızın ne, hangi konumdan girdin, ada içinde kim bar kim yok bakma; sağa eğimli adanın en içinden teker basmayan yerden dön motor vıjjjt kaysın sağa sende kaldırıma. Omuz gitti diz gitti3 Puan
-
Sırayla gidelim; Geçmiş olsun Azad. Allah korusun ve acil şifalar. Hep kazalarda bir anda oldu deriz. Aslen takip tedbir risk öngörü eksikliği olan. Zafer asla izlenmemeli. Kazaları zihne sokarak müşteri çekiyor. zihin kötüye odaklanıyor; bakınız benim kaza. Eğitim iki tekeri sürmeyi öğretmiyor. 10 km hız üstünde motor devrilemez, ama ne yöne kaçacak biz biliriz. Eğitim alınmadan yolda milyon km'nin bir hükmü yok3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Ne zamandır whatsapp grubunda söylüyordum kırmızı traktör aradığımı çocukluğumda demir oyuncak vardı çok aradım bulamadım ve ismi saklı kalsın @Emin Önal başkana yeni modeli yakışır demiş sağolsun varolsun Bu forum bambaşka benim için artık çoğu kişi ile arkadaş değil abi kardeşiz2 Puan
-
Piyasadaki bütün kötü lastikleri ölmesini istediği insanlara aldırmış. İnanılmaz planlı bir katil var karşımızda.2 Puan
-
geçmiş olsun. vesile ile iyileşince beni o paramedik ağbiyi ziyaret etmekten kimse alıkoyamazdı.2 Puan
-
2 Puan
-
Clio 7 den başlar :P Güzel, bence fotolarda kötü çıkıp yakından güzel olan araçlardan olacak gibi.2 Puan
-
2 Puan
-
Herkese merhaba, Bu ilk kazam, ilk olması sebebiyle hem kıymetli hemde öğüt verici olduğunu düşünüyorum. Zira yerde kıvranırken paramedik abi alışkınsındır sen dediğinde, yok bu ilk kazam ben düzgün kullanırım demiştim Sabah 11 gibi köprü yoluna girdim, mecidiyeköy tarafına geçeceğim emniyet şeridinden ilerliyorum haliyle, motosikletin verdiği anlamsız bir kullanım hakkı, yapacak bir şey de yok, bütün motorcular duran trafikte emniyet şeridi kullanır. Hızım 30-40 belki 50 ama genelde yavaş. Kaza yeri, https://www.google.com/maps/@41.0299556,29.0457956,3a,81.5y,8.6h,82.45t/data=!3m7!1e1!3m5!1ssLk-HrdGTAGe72ZPQAdV1w!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D7.548539247950515%26panoid%3DsLk-HrdGTAGe72ZPQAdV1w%26yaw%3D8.599225434310945!7i13312!8i6656?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MTEyMy4xIKXMDSoASAFQAw%3D%3D Bakın sağda otobüs yolu var, emniyet şeridi gibi bir şey ama sadece otobüsler girebilir oraya, devamı da zaten otobüs durağı sonra tekrar köprüye bağlantı. O yola şu ana kadar hiç kimse girmemişti, otobüs polis vs hariç. Aynadan hem arkama bakıyorum, hem önüme bakıyorum. Aynaya baktım önüme baktım derken önümde bi araç belirdi bi anda, sağa doğru çaprazlama bu şeride girmiş, kırmızı ışıkları yanıyor, fren yapıyor belli ki bir yandan da, ilerlese yine sorun yok. Yola girişi de 1 saniye muhtemelen çünkü gözüm hep önde ama aynaya baktığım sürede önüme girivermiş. Aramızda 2-3 metre mesafe ya var ya yok, fren yapmak istedim, her halükarda çarpışacaktık, bunu zihnimde kurdum, kaza olacağını bildim diyelim. ama bi yanda kontra yaptım sağa doğru, sıyrılırım belki diye, aracın sağına doğru girdim, ancak orda araçla temas ettik ve kontrolü kaybettim, kontrolü kaybedince gözlerimi kapattım, artık Allah ne verdiyse diye düşündüm. Ekipmanlarım: kask, kanuna uygun eldiven, koruyucu mont, dizlik. kalın dechatlon botu (ayağım daha önce sakat olduğu için motorcu botu giyemiyordum) Ekipmanların fotolarını da paylaşacağım. Neyse Allah ne verdiyse diye düşündüm ve gözlerimi kapattım, o an bi beyin sarsıntısı geçirdim sanıyorum, yuvarlandığımı sürüklendiğimi ve fırfır döndüğümü filan hatırlıyorum hayal meyal, o 3-4 saniyede şöyle başka alemlere de gittim geldim bi, hareket durunca gözlerimi açtım, bariyerin altındaydım, yolun dışına bi tık çıkmıştım. sağ ayağımda inanılmaz bi sancı var. Bağırıyorum: 'Allahımm o kadar dikkatliyim, neden oldu bu kaza!! ' diye. Bu arada Zafer Akçayın videolarını izlemiş çok dikkatli kulanan bir motorcuyumdur ama olunca oluyor işte onu da anlamış olduk Bi yandan da acıyı hissettim tabii, sağ ayak bileğimde çok şiddetli, dizimde ise bir tık daha hafif bir ağrı, ama dizimi ayağımı bileğimi oynatabiliyorum. Dedim neyse çok kıpırdama. Sol kolum ve göğsümde de sancı var. Konuştukça batıyor gibi kaburgalar, 20 dakikada geldi ambulans. Haydarpaşa numuneye gittik tam kontrol, sağ ayak bilek kırılmış, kalan yerlerde ezilme vs var. Alçı ve atele alıp yolladılar 5 gün sonra gel bakalım diye. Şu anda evde yatıyorum Bu kazayı bir nişane olarak diğer kazalarımın yanına ekliyorum, verilmiş sadakam varmış tek kırıkla atlattım. Gözlerimi ilk açtığımda organlarıma bir şey oldu mu acaba tribine girmiştim yalan yok. Bu arada Allah herkesi kazadan beladan korusun, hepimizin çoluğu çocuğu var. Ancak kaza yapmak hayata dair pek çok çakramı da uyandırdı, biraz daha farklı yaşayacağım bundan böyle. Motosiklette bir şey yok çantamdaki kindleıma da bir şey olmamış, bunlara çok sevindim. https://share.icloud.com/photos/0e59YI_q_ObE0JCW5uPozP0rg1 Puan
-
Türkiyede Filtreleme yasak. Eğitimde bahsediliyor. Duran trafikte max 20km ile mümkünse ışıkta en öne gelmemizi sebebi arkadan gelen birinin tost etmemesi.(yasak olmasına rağmen yapıyoruz ölmemek için.) akan trafikte filtreleme yapılmaz. Bazı hatalar var, kaldırımdan gitmek kabul edilemez En solun daha solundan gitmek kabul edilemez. Kırmızıda geçmek kabul edilemez. Bunlar çoğaltılabilir. Ama yayalardan başlayarak, Kırmızıda geçmekten, yolda yürümekten başlayarak(ülkem insanı kaldırımda yürümeyi unuttu) otomobillere kadar çok şey yazarım. Park edilmez yere park etmeyi bıraktığımız zaman, 4 lüyü yakıp aracı bırakmadığımız, ters yöne girmediğimiz, en sağdan yada soldan gelip kaynak yapmadığımız zaman konuşalım bunları. Peki motosiklet kullananların bir kısmı "güvenli sürüş eğitimi" alırken otomobil ve diğerleri için bu gereksizmidir ki bu eğitimi almayı düşünen bir elin parmakları kadar. Bu bilinç motosikletllerde mi daha fazla diğerlerinde mi daha az ? Hasılı ilk taşı en günahsız olan atsın. @Servet Aydın abi patlıcan nerede?1 Puan
-
Çok geçmiş olsun, kaza olur, adı üstünde kaza, trafikte en basit korunma yöntemi yol ayrımlarında sapaklarda falan araç yanında yada yakınında olmamak kaçamıyorsun, konumunu hızını buna göre ayarlamak şart, tabii insanız, demek kolay ama her zaman aklımızda olmuyor, bu olaylarda tam bu anı buluyor zaten, sağdan soldan geçerken çok dikatli olmak lazım ve ne yazıkki motorsiklet denen alet görünmez bir makina...1 Puan
-
1 Puan
-
Hankook dyn pro AT 235 60 16 4 adet lastik sök tak 5500 adet fiyatı 22000 toplam 5 taksit Tuzla Aydemir lastik1 Puan
-
1 Puan
-
Geçmiş olsun tekrardan. Telefonda polis abinin yerde yatarken zorla alkolmetreye üflettirdiğini söylemiştin. Sanki kandan bakılamayacakmış gibi.. Halden anlayanlara denk gelmek lazım bazen...1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Verdiğim tek bilgi motor gücünün deniz seviyesindeki verisi. Geri kalanı motorun volumetrik verimi ve yüksekliğe göre hava yoğunluğunu kendisi kaynaklardan çekip hesapladı .1 Puan
-
bunu daha önce de yazmış olmamıza rağmen kaale alınmaış olduğu anlıyoruz. Мы писали это раньше belki bu işe yarar bilemem1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Tabloyu Gemini Pro 3.1 ile hesaplattım. Sana Amerikan ulusal havacılık dairesinin hazırladığı grafiğide atayım. orada turbo ve turbo olmayan motorun ne kadar güç kaybettiğini görebilirsin. Naturaly aspirated yani atmosferik otomobil 10 bin feet yani 3000 metre irtifada motor gücünün sadece %60 oranında verebiliyor. Yani 100 beygir motor 60 beygire düşüyor. Ama turbolu ve süperşarj olan motor neredeyse 23000 feete kadar tam güç üretiyor1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Hyundai Accent Blue 1.6 CRDi 128 HP modeli için hazırladığım tablo aşağıdadır. Bu hesaplama, aracın VGT (Değişken Geometrili Turbo) teknolojisine sahip dizel motorunun, irtifa arttıkça turbonun basıncı artırarak oksijen kaybını telafi etme yeteneği baz alınarak yapılmıştır. Bu motor, atmosferik motorlara göre güç kaybını çok daha iyi tolere eder. İşte 128 Beygir versiyonu için Tahmini Motor (Krank) Gücü verileri: Bu Araca Özel Değerlendirme 1. VGT Turbo Teknolojisinin Etkisi: Bu araçtaki "Değişken Geometrili Turbo", yüksek irtifada hava azaldığında kanatçıklarını daraltarak motorun içine daha basınçlı hava gönderir. Tabloda göreceğin üzere, 2400 metre gibi çok ciddi bir rakımda bile araç 114 Beygir güç üretmeye devam eder. Bu güç, çoğu atmosferik aracın deniz seviyesindeki gücünden bile fazladır. 2. 260 Nm Torkun Önemi: 128 beygirlik bu versiyonun en büyük silahı 260 Nm torkudur. Yokuş yukarı çıkarken veya sollama yaparken aracı taşıyan güç budur. Yüksek irtifada beygir gücü biraz düşse bile, torkun yüksek kalması sayesinde araç rampada "kesilme" yapmaz. Gaz pedalına hafifçe dokunmanız, şanzımanın vites küçültmesine gerek kalmadan aracı hızlandırmaya yeter. 3. Sürüş Tavsiyesi: Bu motor yüksek irtifada (1500m ve üzeri) maksimum performansını korumak için turboya bağımlıdır. Devir Aralığı: Rampalarda motoru 1750 - 2750 devir aralığında tutmak, turbonun en verimli basıncı ürettiği ve motorun en güçlü olduğu aralıktır. Soğutma: Yüksek rakımda turbo daha fazla ısınır. Uzun ve dik tırmanışlardan sonra (örneğin bir dağ geçidi zirvesinde) motoru hemen stop etmemek, 1-2 dakika rölantide çalıştırıp turbonun yağlanarak soğumasını beklemek bu aracın turbosunun ömrünü uzatır.1 Puan
-
Arabayı tam 6 gün yatırdım, Bu sabah kullandım. stop etme sorunu yaşanmadı. Hava soğuk olmasına rağmen gayet stabil çalıştı, yağ çok soğuk olursa motor stop etmesine neden olan olan p000a hatası vermedi. Şanzıman aksiyonerinin çalışma başarısı en az %50 iyileştiğini daha önce söylemiştim. Şanzıman beyni tork haritasına göre çalışıyor, egzantrik zamanlaması düzelince şanzıman içindeki tork haritası ile eşleşmiş olduğundan çok daha başarılı vites atıyor. Uzun yolculukta her iki arabamın performansını kıyasladığım birde türkiyenin yükseltileri konulu bir tabloda yapmış oldum.ç Lokasyon / Rota Rakım (m) C3 1.4 VTi (LPG)(Tahmini Güç) Hyundai i20 T-GDI(Tahmini Güç) Güç Farkı & Yorum İstanbul / İzmir 0 m 91 HP 100 HP Fark: 9 HP. Şehir içinde iki araç da canlı hissettirir. Balıkesir / Aydın 200 m 89 HP 100 HP Fark: 11 HP. C3 hala rekabetçi. Bilecik / Sabuncubeli 650 m 85 HP 99 HP Fark: 14 HP. C3 vites düşürme isteği gösterir, i20 devam eder. Bolu Tüneli / Ankara 900 m 82 HP 98 HP Fark: 16 HP. i20 tüneli hız kesmeden çıkar, C3 zorlanır. Pozantı (Toroslar) 1.150 m 80 HP 97 HP Fark: 17 HP. Makas açılıyor. i20 rampada C3'ü çok rahat geçer. Sivas / Kayseri 1.250 m 79 HP 96 HP Fark: 17 HP. C3'te klima kapatmak gerekebilir, i20 etkilenmez. Sertavul Geçidi 1.650 m 75 HP 94 HP Fark: 19 HP. C3, gücünün %20'sini kaybetmiş durumdadır. Erzurum 1.900 m 73 HP 92 HP Fark: 19 HP. C3 ile sollama yapmak risklidir. Kop Dağı Geçidi 2.400 m 68 HP 88 HP Fark: 20 HP. C3 bayılır, i20 hala %12 kayıpla tırmanır.1 Puan
-
Aslında teker gücünüz çok daha düşükte üzülmeyin diye o tabloyu paylaşmak istemedim. Arabanızdaki tork konverter yüzünden Wheel Power aşırı düşüyor. Burada sadece kranktan aldığınız gücü yazdım. %15-20 daha az güç tekere ulaşıyor.1 Puan
-
1 Puan
-
Yoo hic de oyle dusunmuyordum. 2001 senesinde hongkong electronics fuarina gitmistim, osram temsilcisine beyaz led sorunca bana seffaf kilifli kirmizi led gostermisti...o derece.1 Puan
-
1 Puan
-
Hayırlı olsun,lastikleri değiştirdin ya hemen müşterisi çıkar1 Puan
-
Oppo A5 8gb/256gb CPH 2727.Tns. 10600 tl. denk geldi aldım.Kutuda 45 W. Şarj cihazıda çıktı.128 lik olanlar 9500 tl. 5 yıl.dayanıklı pil iddası var benim tercih nedenim su ve toza dayanıklı olması. https://www.oppo.com/tr/smartphones/series-a/a5/1 Puan
-
tüm sürprizi bozdunuz ama hocam ya , daha çok çalışmam lazım1 Puan
-
Tek silindirli mi motor. Bu üstteki üç tane boru ne iş yapar Biraz yanmış gazı içeri öyle koklatmak evet var ama katalitiğe 4 silindir birden basıyor ve orda basınç var 100 çıkıyorsa 1 giriyordur geriye1 Puan
-
Sağ şeritte giden arabanın sağına girip o adam dönünce düşen tayfa. Bana izlerken daha çok keyif veren birşey daha yok. Birde bu hız sınırlarının artacağına dair haberler vardı motosikletler için. Bu ne saçmalık zaten kanuni hızda gidryim dediğinde ensene metro turizm yanaşıyor. En yüksek limit motosikletlerde olmalı. Araba artı 10 mesela.1 Puan
-
Var var, görüşelim, görmüş olursun Filtreleme ile makas atmak arasındaki ince çizgiyi çoğu motorcu bilmiyor, katılıyorum. Kuryelerin çoğu kategori dışı zaten1 Puan
-
geçmiş olsun lakin bu hiç mantıklı gelmedi. tek silindirin enjektör süresini diğerlerine göre uzatacak bir şey çok mantıksız. şu daha mantıklı: sayısız defa yaşanmıştırki: beyin arızası diye 10 liralık işe 1000 tl alırlar. bana bile açmışlardı o numarayı1 Puan
-
Hem Leon'a benzemiş hem Alfa Romeo ya benzemiş ekran da bayağı güzel...1 Puan
-
1 Puan
-
Ben beğendim arkadaşlar. Ama bize muhtemelen bu tipte gelmeyecektir. Bu video'da ve fotoğraflarda gösterdikleri Alpine Super X Anniversary Edition Initiale falandır.1 Puan
-
1 Puan
-
olamamış, bagaj aynı, arka daha dar, ön koltuklarda tasarım hatası var, kafalık indiğinde demirleri koltuğun arkasından adamın eline batıyor, motorlar 3 silindir anında elendi, hibrit olanda gereksiz pahalı ve gereksiz bir teknoloji, şu hibrit işini bırakmaları lazım, vergide uçuk, güç fazla olsada hızlanma 1.33 tce ile aynı zira ağır ve satmayacak, tipi ise benim hoşuma gitti, ön göğüs ekranlar falan Reno5 elektrikle aynı, buna göre bakarsak gayet güzel, akıcı bir ekranı var hızlı, fonksiyonel ve yüksek çöznürlüklü... sonuç Clio 5 le bitti, 7 ile elektrikli olarak devam edecek 2027 ye kaldık demektir....1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
SATLIK SEDICI SATLIK AUDI 8P SATLIK AUDI 8V SATLIK KODIAK SATLIk TIGUAN SATLIK CITROEN C3 Müracaat müdüriyet.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
