İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      27

    • Mesaj

      80.905


  2. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      24

    • Mesaj

      48.558


  3. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      17

    • Mesaj

      106.091


  4. Ali Darbaz

    Ali Darbaz

    Gold Üye


    • Puan

      15

    • Mesaj

      26.089


Popüler İçerik

11-12-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Motor çok hızlı.. Hep söylediğim gibi o sürücü yola çıkmadan sola bakmıştır ve baktığında o motor orada yoktur. Tekrar tekrar bakam gereği duymadı. Çıktı ve ilerde muhtemelen sola döneceği için uygun şeridine geçti. Orası şehir içi gibi görünüyor. Şerit çizgilerine göre şerit değiştirmesinde bir mani görünmüyor. Araçların durumunu gördüm, Hasar, öyle 30 40 la çarpılınca oluşacak hasarlar değil. Kazazede arkadaşımıza geçmiş olsun. Motorcu arkadaşlarıma bir otomobil sürücüsü olarak tavsiye; Çok hızlısınız, siz görüş mesafemizde değilken hamleler yapıyoruz ve siz aniden dibimizde veya arkamızda oluyorsunuz. Çok hızlısınız, hızlandığınız kadar duramıyorsunuz. Çok hızlısınız, riskleri göremiyor, analiz edemiyorsunuz. Kuralsızsınız, sağımızdan, solumuzdan geçmeyi görev biliyorsunuz. Kuralsızsınız, araçsanız, araç gibi davranmalısınız. Kuralsızsınız, şerit olmayan yerlerden gidiyorsunuz, haliyle gittiğiniz yerlerde bir araç olabileceği aklımzıa gelmiyor. Bunları yapmayacaksak neder motor aldık, diyorsunuz. Ancak sonuçta bir kaportanız yok, hava yastıklarınız yok. Zarar görüyorsunuz, üzülüyoruz. Bu videodaki çocuğa da çok üzüldüm. Ama yukarda yazdığım hataları yapmış ne yazık ki. Öndeki araca tam arkadan çarpmış ve arabanın yarısına kadar girmiş. Gerektiğinde durabileceği bir hızda olsa, önünde araç hata yapınca dururdu. Kavşak ve bağlantılara yaklaşırken hız düşürülür. Otomobil kullanırken bile çocuklarıma ilk günden beri söylediğim, her kavşağa girerken gazı bırakın, ayağınız frenin üstünde olsun. Bu videodaki kişi, bu analizi yapmadı, aracın çıkacağını düşünmedi, gaz kesmedi. Aracı kendi şeridinde gördüğünde ise iş işten geçmişti. Çünkü durabilmesi için en az 200 metreye ihtiyacı vardı.
    9 Puan
  2. Çok dandik bu marka. Araç yakıyor bozuyor beyin kısa devre yapıyor. Geri dönüşümü özel yöntemler ile yapılıyor. Yetkili bi firma var yapan. Servet elektronik e car service'mi neydi firma. 350yıllık köklü bir firma gebzede. Düşün tükkan olduğu yerde şehirleşme yokmuş vaktinde. Ona gönder imha etsin
    7 Puan
  3. aracın alt yapısında hazır bulunan fakat privilege paket harici donanımlarda aracın içine elektrik tesisatı çekilmemiş durumda olan hız sabitleme/limitleme fonksiyonu için gerekli olan işlemleri uyguluyorum. bu işlemi universal veya psa tipi kol ile uygulayanlarda var fakat ben orijinale en uygun şekilde olanı tercih ettim. bunun için gerekli parçalar: direksiyon simidi (tuşlu model) airbag sargısı (tuş soketli) hız sabitleme/limitleme tuşu debriyaj switchi yedek soket ve 0,50 veya 0,75mm kablolar aktivasyon icin clip tarzi uygulama bu da islemerin bastan sona videosu: https://youtu.be/k2_nZUl1zTA?si=JyoE6pF1nGYZZhRW
    6 Puan
  4. Çok şeker dört çeker bir hafta İçmeler Klas otoda konakladı. Ön cam kaskodan değişti. direksiyon kutusu revize edildi. Lpg takılırken kuvvetle muhtemel, delinen benzin deposu yapıldı. Yarıdan fazla yakıt koyunca bi yerlerden akıtıyordu. Ana şanzıman merkezi şanzıman ön ve arka defransiyel üniteleri önce kimyasallar ile yıkandı sonra yağları değişti. Motor blok içi yıkandı bakımları yapıldı. Şimdi bir tek motor bölümünde sanırım çok inceden bi ses kaldı. Kadranın oradan duyuyorum. Teybin volümü 5 yapsan veya fısıltıyla konuşsan duyulmuyor. Ona bakıcam nedir diye belki. Eksikliğini hissettiğim liminör montajı ve sx4 abs beyni montajı kaldı bi tek.
    6 Puan
  5. https://www.efdalsigorta.com/ O iş tamam
    5 Puan
  6. Ölçmedim ama mükemmel frenleri olan bir süper sport makina değil, pist kalitesinde asfalt değilse arabadan uzun sürede durur. Hele asfalt kötü, yağış var üzerindeki adam da fren yapmayı bilmiyorsa, lastikler leşse ve virajsa durmaz şeklinde almak lazım denkleme. O yüzden durabilecek hızlarda giden adam uzun süreler bu zevkini yaşıyor zaten. Mesela ben o yüzden hep trafikten uzak, alakasız yerlerde motosiklet sürerim. Hobi olarak kullanıyorum zaten benim için ulaşım aracı değil.
    4 Puan
  7. Ben, sen hatalı kullanıyorsun demiyorum. Bu kaza yapan arkadaş hatalı diyorum.. Çünkü gidip arkadan çarpıp arabanın yarısına kadar motorla girmiş. Ayrıca motorun kaçla gittiğini de bilmiyoruz, sen hız sınırlarında gittiğini kabul ediyorsun ama ben öyle düşünmüyorum. Hız sınırlarında kontrollü giden bir motor şerit değiştirebilir. yavaşlayablir. durabilirdi. Orada bağlantı yolu olduğunu görüyordur, orada bir otomobilin çıkmak üzere olduğunu biliyordu.. Arkadan çarptığına göre bunları görüp biliyordu. burun buruna çarpışsalar adam ani çıkmış deriz. Adam ani çıkmamış. Çıkmış. şeridini seçmiş. Belki de onun da önünde bir engel vardı bilemeyiz. Yoksa sağdan çıkan hiç bir sürücü direk kendini sol şeride atmaz.. Özetle, sürücüler durabilecek şekilde gitmelidir. sen öyle gittiğin için şimdiye kadar kimseye çarpmadın.. Senin önüne kimse çıkmadı mı bu güne kadar. İllaki senin de önüne biri çıkmıştır ama durmuş yada kaçabilmişsindir. Bu onları yapamamış. Çünkü vakti yokmuş. Bende oluşan kanı bu.
    4 Puan
  8. 70mai artık istanbulda yetersiz gelmeye başladı. Park modu + radar + ön / arka kamera olan yeni oyuncakları aldım. Haftasonu montajı var
    4 Puan
  9. Tartışmayacağım, bir şeyler yarıştırmıyoruz burada Bir otomobil sürücüsü olarak her gün gördüğüm motorsikletlilerin hatalarını yazdım burada. çünkü konu motorsiklet. Başka bir konuda tırın altına girmiş bir otomobil kazası denk gelirse onu da yorumlarız. Evet bu kazada, her kazada olduğu gibi motorcu çok hızlı, takip eden arkadaşından bunu görebiliyoruz. Evet hep hızlılar, 300 metre görüş alanımda olan yolu kontrol ederek çıkıyorum, haliyle çıkış hızım 15-20-30 km olur. Bir bakıyorum, dibimde bir motor belirmiş. Ben yola çıkana kadar adam 300 metre geliyor. Hızlılar, durmayı düşünmeden gazlıyorlar. Hızlılar, bunu görev addetmişler. Motorsam hızlı giderim, motorsam aralardan geçerim, motorsam emniyet şeritleri benim. Olmaz öyle, ya kaza yapıyorlar, ya yaptırıyorlar. Kaza yapıp haklı çıkan motor kazası istatistiklerini bulun inceleyin. Bu arkadaşın kazadan önceki profilini de görmek isterdim. Bu profil kaza sonrası oluşturulmuş.
    4 Puan
  10. akşam giderken test edeceğim eğer sorun oysa en azından bilgi olur başka yaşanan birine çözüm olur
    3 Puan
  11. Sana ehliyet verdiğimi hatırlamıyorum. Genel şikayetler, daha çok kurye motorlarında yoğunlaşıyor. Hem gençler hem yetiştirme baskısı var üzerlerinde. Diğerleri, ülkenin trafik durumu gibi adam gibi süren de var, sürmeyende.
    3 Puan
  12. Bu arkadaş gibi gece bu süratlerde kullanıyor olsam değil 25 sene 25 ay bile kullanamamış olurdum sanırım. Motosiklet sevdası değil bu cehalet, aşırı güven vs. Geçmiş olsun, diyecek birşey yok malesef, keşke yaşanmasaymış ama böyle risk alan illa yaşar bunu.
    3 Puan
  13. Yaw insanlar bendeki kafaya sahip olabilmek için uyuşturucu maddeye gramına 2-5 dolar arası veriyor. Koskoca haber spikerleri bile yasadışı madde yüzünden göz altına alındı. Benim psikolojimi boş ver, bana özel.
    3 Puan
  14. çok güzel örnek bu, listeye bakınca buna 2-3 airbag daha taksa reklama 5 yıldızla çıkar veya üst donanımdao aribaglar takılmış olacak ise o 5 yıldız alır, yani yekten yıldız sayısı herşey demek değildir. 5 yıldız alanın da 4 ten çok mekanik koruma sağladığı algısı var. artık bu testler de elektroniksiz teste de girmeli, mekanik gövde dayanımı da sıraya dizilmeli
    3 Puan
  15. 10+ yaş bi arabaya gecmen lazım hocam 😃 öyle gercekten. icinden çıkamadığım hangi sorun olsa cozumu orada buldum
    3 Puan
  16. Ampulü bile kingstar ⭐✴️🌟
    3 Puan
  17. Far icerisindeki kablolar iyice yiprandigi için şase yapmis. Motor bölümdeki sigortayı artırmış. Sigortayı taktım çalıştı. Ama baya sönük yanıyordu. Fari açtığımda kabloların soyulduğunu gördüm. Onları izole yaptım düzeldi. Farin durumu baya kötü ama far bakmaya basladim
    2 Puan
  18. TIR çarpsa bu kadar hasar vermezdi. Bu da bir ön yargı o zaman.
    2 Puan
  19. O Porş Aklıma gelmişken dinleyelim
    2 Puan
  20. Benim dikkat çekmek istediğim konu; toplumda motosiklet kullanmayan sürücülerde, motosiklet kullanıcılarına karşı oluşan yanlış algı yada genelleme. Ben motosiklet kullanıcıları melektir her zaman haklıdır demiyorum. Herhangi bir trafik kazasında kusur oranları belirlenirken bir tarafın kullandığı araç türü referans alınmaz. Ama toplumda böyle bir uygulama algı var. Üzerine konuştuğumuz kaza da kazanın olma sebebi motosikletin hızlı gitmesi değil. Eğer kaza anlatıldığı şekilde olduysa, motosikletli yasal hız limitlerinde gitse bile aynı şekilde kaza gerçekleşir. Sen ana yola bağlanıp en sol şeride geçemezsin. Ben 7 yaşından beri motosiklet kullanıyorum. Benim motosikletim de sizinkinin kardeşi (1190 ADV). Motosikletin çabuk hızlanabildiğini elbette biliyorum. Ama bu motosiklet kullanıcılarını kusurlu yapmaz ki. Aynı şekilde hızlanan otomobillerde var. Ortalama bir elektrikli aracın 0-100'ü 5-7 saniye. Ama niyeyse otomobiller çok çabuk hızlanabiliyor ve sürücüleri genç tecrübesiz denmiyor. Yazdım işte, çok çabuk hızlanan motosiklet sürücüsü otomobil sürücüsünden daha genç yada daha tecrübesiz olur diye bir genelleme mümkün değil. Benim ailemde herkes motosiklet kullanıyor, babamın başından geçeni anlattım. Birde abimin başından geçeni anlatıyım. Abim işe giderken kırmızı ışıkta motosikletiyle bekliyor, yeşil yandıktan sonra hareket ediyor. Sağ taraftan gelen otomobil sürücüsü kırmızı ışıkta geçiyor ve abime yandan çarpıyor. Kaza sonunda abimin ayak parmağının biri koptu. Bu arada kazanın olduğu yer bir karakolun önü. Elimizde 50 tane kamera kaydı var, adam kırmızı ışıkta geçtiği için kaza oldu. Mahkemede karşı tarafın avukatı nasıl savunma yaptı biliyormusunuz. Motosiklet çok çabuk hızlanırmış, abim yeşil ışıkta roket gibi kalkış yapmış ve kazaya sebep olmuş. Şimdi bizim elimizde kamera kaydı olmasaydı, abim motosikletlerin çok çabuk hızlanabilmesinden dolayı kusurlu mu sayılacaktı? O yüzden motosiklet, bisiklet, tır, kamyon vs araç türü bir insanı hatalı kusurlu yapmaz. Bırakın bu ön yargıları.
    2 Puan
  21. bu testler hep yanlış anlşıldı, o fotodakinde araba hızı 60 ise karşıdan da gelene simüle edildiği için hızx2 yi simüle eeder.
    2 Puan
  22. İşim gereği yüzlerce kaza gördüm. Şu hasar hız sınırlarında gitmiş iki aracın çarpışması sonucu oluşamaz. Motorcu kendisi bile yavaş gidiyorum diyemez. Motorcuyu takip eden motorcunun video görüntüsünden de belli hız.
    2 Puan
  23. aa bak kuş ellerimle montaj işi bende
    2 Puan
  24. o hiç bir işe yaramıyor. boşuna para harcamasın kimse. buna para vereceğinize premium kalitede yağ alın. motul vs... tabi taklit olmaması lazım.
    2 Puan
  25. Bazı kullanıcılar şunu anlamıyor. Kardeşim sen 150 ile gelirken bit kadar bile görünmüyorsun 100 200 metreden.
    2 Puan
  26. Antifiriz kullanılmamış bir araç almıştım daha önce bana çok fazla tecrübe kattı. Şimdi araba alacak olsam ilk başta kaputu açıyorum antifiriz yoksa kapatıp hayırlı satışlar deyip uzaklaşıyorum. Antifriz koyduktan sonra mutlaka arabayı takip edin kontrol edin ettirin. Arabanız hayırlı olsun bu arada Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
    2 Puan
  27. Bahsettiğin tüm bu işlemler için en az sekiz sayfa yazı dört tane video 200 tane fotoğraf çekerdiM
    2 Puan
  28. tabii bunun için bol torklu makine gerekli diye ilave mi ededlim illa? alive/ilave nasıl da benzer şeyler.
    2 Puan
  29. F5 yap len. chatgpt Eski siteyi gösterdim, bunu güncelle dedim. Yapıp verdi Tabi ki bu kadar kolay değil, ama çok güzel çalıştı, bazen kafası karışıyor. Özellikle iki işlem verdiğinde bocalıyor bozuyor. Püf noktası; yapması gerekenleri tek tek söyle Bu arada her zamanki gibi, balık vermeyip balık tutmayı öğreten Mehmet Göktürk hocama sonsuz teşekkürler.
    1 Puan
  30. Vall bende bir Günther Viezenz manyaklığı vardır . Bana bir sürü antitank füzesi verin trakyadan içeri Yunan leopartı sokmam amin Allah
    1 Puan
  31. Teknik cevap veriyorum. Bu kazada otomobile hiç kusur verilmez Ekliyorum. Bir de otomobil sürücüsünü dinlemek lazım.
    1 Puan
  32. Yavaş gidene bir şey olmaz kuralı çoğu zan geçerli aslında.
    1 Puan
  33. Mende ön yargı olduğu kanısına nereden vardın anlamadım? Kazada taşıt sürücüsü hatalı lakin demişim Bahadır 👍🏻 Biz iki tekerliler tayfası daha fazla dikkatli olmakla yükümlüyüz oendimiz için. Bu yüzden her yıl eğitimler alırız oysa ki motorun ciğerini biliyoruzdur
    1 Puan
  34. hiç demiyor bu kadar hızlı tünel de ne işim var diye sonra öldürüyordun beni demiş Koray ın dediği gibi yarın öbür gün haberini alırız bu aptal arkadaşın
    1 Puan
  35. Beni zaten bi sen anlıyon .
    1 Puan
  36. 1 Puan
  37. link yok adam lokal developer oldu. vahiy indi.
    1 Puan
  38. Benimde gönlüm geçti, haftasonlarını dükkanda geçirirsem hanım beni boşar sporda yapamam zaten.
    1 Puan
  39. Dönüş yolundayım dönüşle beraber 18 kilometreyi tamamlayacağım.
    1 Puan
  40. Modüllerden bms devresini sıfırlayın. Akü değiştiğinde bu akıllı şarj modülü sapıtıyor. Daha önce akü çok ölü bir pozisyona geldiyse ve sonra akü değişip devam edildiyse olabilecek bir durum
    1 Puan
  41. Direksiyon altında sigorta kutusunda battery Saver relay (batarya koruyucu röle) var, düşük gerilimde marşı falan engelleyen röle, onun kontaklarına bir bakın korozyon, yapışma varmı? Bobin uçlarına da bakın yanma veya aşırı kısa devre olabilir. Yanındaki benzer bobinlerden referans bobin direncini ölçüp kıyaslama yapın. *Arıza kodu açıklamasında o rölenin bobini kısa devre demiş. Röle numarası R24 Burada konuda şeması var https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/286899-focus-i-2004model-sigorta-şeması-hk/
    1 Puan
  42. Araba dediğin pöjo gibi olacak. Güleryüzle karşılayacak her daim.
    1 Puan
  43. Konuyu görünce ben de yorum yapmak istedim. Aralık 2024’te 2015 model 1.6 TDI manuel passat aracımı satıp sıfır 408 GT 1.2 PureTech aldım. 11 bin kilometreye yaklaştı, genel olarak memnunum, sakin kullanımda yakıt tüketimi makul, MTV’si uygun. 18 bin kilometrede motor indirmek zorunda kalan da duydum, 75-80 bin kilometre kullanıp hiç sorun yaşamayan ve çok memnun olan da duydum. Alırken yağlı triger olayını biliyordum, bilerek aldım, açıkçası bu konunun fazla abartıldığını düşünüyorum. Aracımdan şu an gayet memnunum, ekstrem bir problemle karşılaşmazsam 50 bin kilometrede bir trigeri değiştirip yoluma devam etmeyi planlıyorum. 1 ay önce babamın aracını değiştirdik; sıfır Golf aldık, Life paket, 1.5 eTSI, 116hp. Life paket olmasına rağmen o da gayet dolu ve tok hissettiren bi araç, gayet beğendim. Burada da vag grubunun eTSI motorlarında 48V arızası ve alternatör arızaları oluşabileceği, bu arıza oluşursa serviste 130 bin lira masraf çıktığı vs söyleniyor. eTSI motor Audi dahil tüm vag grubunda kullanılıyor (Skoda, Seat, Cupra, vw, audi) En sorunsuz markalardan biri olarak bilinen Toyota; corolla’da önceki 1.6 motorlarda kronik bir sorun olmadığı ancak güncel satılan 1.5 motorlarında yatak sarma riski olduğu söyleniyor. Hadi bu benzinli motorlarda o ya da bu şekilde sorunlar var, gidelim elektrikli araba alalım dedik. Mesela Tesla desek; juniper kasalarda fren pedalı titremesi, fren tutmaması gibi sorunlar yaşanmakta, Tesla bu konuda ciddi bir geri çağırma planlamaktaymış ve internetten satış envanterlerini de minimum seviyeye düşürdü farkındaysanız. Uzun lafın kısası, sorunsuz araba yok arkadaşlar. Bu sorunları çok fazla düşünürsek inanın piyasada alınabilecek araç kalmıyor. Naçizane tavsiyem; Bütçeye uygun beğendiğiniz aracı alın, temiz kullanın (ki bu forumda bizler genel olarak araçlarını temiz kullanan ve araçlarına iyi bakan kişileriz zaten?), gerisi nasip kısmet ? Saygılarımla.
    1 Puan
  44. Allah rahmet eylesin.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...