İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      329

    • Mesaj

      80.265


  2. İlkay Başaran

    İlkay Başaran

    Gold Üye


    • Puan

      179

    • Mesaj

      12.560


  3. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      167

    • Mesaj

      104.606


  4. H.Cenk Bayrakçı

    H.Cenk Bayrakçı

    Gold Üye


    • Puan

      126

    • Mesaj

      8.684


Popüler İçerik

11-09-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Şarjı az kalanlara yol üstü sunduğumuz alternatif çözümler ;
    23 Puan
  2. Takip eden forumdaşlarımız bilirler. Balkanlar/Avrupa turuna çıkmadan önce eski aracımız Opel Corsa araç motor arızası vermişti. Tamir için servise gittiğimizde motor beyni arızası dedi. Garantiden yapıldı. İkame araç olarak GS donanımlı corsa vermişlerdi. Hanım o aracı daha çok sevdi. Corsa GS bakınırken, % 0 faiz kampanyasının cazibesine kapılıp, bir anda arabayı bayiyle takas ettik. Corsa gitti, Opel Mokka 1.2 GS Bold Pack geldi. Henüz aracı tam kurcalayamadım, eşim ilçeye gittiği için ancak akşam bakabildim biraz ve detaylı fotoğraf çekemedim. Araç Bold Pack, tavanı ve ön kaputu siyah, gri renkte, ruhsatta gri siyah(karbon) diye geçiyor. 1.2 Turbo 96 kw/130 BG'lik , 8 ileri otomatik şanzımana sahip bir araç. Intellilux Led Matrix ön farları var ve iyi aydınlatmaya sahip. Jantlar 18 ". Karartılmış arka camları var. Alaşımlı spor pedal koymuşlar. 10" 'lik 2 adet ekranı var, sürücü için ve medya/eğlence sistemi için. Kablosuz Apple CarPlay/ Android Auto var. Ayrıca kendi navigasyonu da mevcut. Direksiyon ve koltuk ısıtma, katlanabilir yan aynalar, anahtarsız giriş ve çalıştırma, kablosuz telefon şarjı, adaptif hız sabitleme ve yarı otonom sürüş (şerit takip, şerit hizalama/ihlal ve adaptif hız kontrol, radar bazlı aktif acil frenleme ile beraber), geri görüş kamerası, ön/arka park sensörü, trafik işareti sistemi (levha okuma), kör nokta uyarı sistemi mevcut. Sürücü yorgunluk tespiti, ön çarpışma ikazı var. Vegan deri direksiyon, ışıklı makyaj aynaları mevcut, kotuklar kumaş ve vegan deri parçalı. F1 kulakçıklı vites değişimi. Vites e-toggle vites kolu şeklinde. Şehir içi kullanımı kolay, sürüş hissi Corsa'dan daha güzel. Tabi çok fazla kullanma imkanım olmadı. Aceleyle çekilmiş fotoğraflar burada. Sigorta ve kasko işlemleri için desteğini esirgemeyen Mehmet Özyürek Abime/ Emmi Sigortaya çok teşekkür ederim. Mercedes kartla ödeme yapılmıyormuş artık.
    22 Puan
  3. 1- Fatih Keskin 2- Mustafa Gürsoy (müdürüm) 3- Cenap Üstün (Dr) 4- Emin (promosyoncu) 5- Umut Kazanç (yeğen) 6- Mustafa Çayır (Ev Sahibi) 7- Furkan Avcı 8- Ali Gülmez 9- Mehmet Özyürek 10- Serdal Soysal 11- Cem Işık 12- Servet Aydın 13- Mustafa Tüfekçi 14- Zeki Yelboğa 15- İbrahim Özdoğan (Çook eski üye) 16- İsmail Özdoğan 17- Çağlar Bayur 18- Macit Aliyev Servet sabaha kadar çalışarak servisi bitirip yolda bir hışımla aramıza katıldı. Mustafa Tüfekçi beni alın dedi, almadık, arabayla geldi Toplantımıza katılan, davetimize icabet etmeleriyle bizleri mutlu eden, bazılarınızın tanımadığı; İbrahim; çok eski ve çok değer verdiğim ve hiç kopmadığımız bir arkadaşımızdı, Eskişehirli. Ona haber vermiştim oğlu ile çıkıp geldi. Cenap Hocam; Halkalı kağıttan, Fatih başkanın değerli iş arkadaşı, bir çoğumuzun yakinen tanıdığı, her sorunda danışabildiğimiz, çoğu uzmanı cebinden çıkaracak bir doktor arkadaşımız. Mustafa Gürsoy; üyelerimizden, Fatih'in arkadaşı, yine bir çoğumuzun yakinen tanıdığı, Çorum'un en değerlilerinden, bizim de çok değerlimiz. Umut; üyemiz, Fatih'in yeğeni, hoş sohbet, saygılı, efendi, ufku geniş, medeni cesareti tavanda olan, profesyonel esnaf, her zaman bizlerle olan, olmaya çalışan kardeşimiz. Katılımlarınızla bizleri mutlu ettiniz. İyi ki varsınız. Mustafa, kardeşim, güzel insan, değerlimiz. Her yıl bizlere evini açıyor, hizmette kusur etmiyorsun. İyi ki varsın. Furkan, Serdal; sevgili kardeşlerim, emeklerinize sağlık. koşup koşturup, bizleri ağırlamak için zaman ayırıp, çabalıyorsunuz. Hakkınız ödenmez. İyi ki varsınız, hep olun inşallah. Katılımları ile mutlu olduğumuz, hasret giderdiğimiz. siz değerli dostlarımız. ayaklarınıza sağlık. Çok güzel bir gündü. Mutluyum. Hepinize teşekkür ediyorum.
    17 Puan
  4. Sevgili forumdaşlar gidişte Bulgaristan, Sırbistan ve Macaristan, dönüşte ise Sırbistan, Makedonya ve Yunanistan rotası için, 30 Ağustos sabahı 04.00’da çıkıp Edirne’den akşamüstü sınırdan geçmek üzerine plan yapmıştık. Hatta benzinli arabamız ile gidecektik. Genişletilmiş Avrupa kaskosu yaptırdım, ailece seyahat sigortası yaptırdık, depoyu doldurdum, arabanın yağına, suyuna baktırdım, lastik basınçlarını kontrol ettirdim. Bulgaristan ve Macaristan için vinyet aldım. Sabah kontağı çevirdim, hop o da ne? “Motor arızası, arabayı tamir ettirin” yazıyor. Arkadaşlar da geldiler bizi bekliyorlar, dedim “siz gidin, biz bu durumda gelemeyiz”. 30 Ağustos günü servisler kapalı, aracı gösteremeyiz, araç gitmiyor tekliyor, rölanti problemi var. Eşimin sempozyumu var Macaristan’da, gelen arkadaşlar da katılacak o sempozyuma, diğer araçta gidecekler. Aklımdan “sadece eşim gitsin, onu da alsınlar bari” diye geçiyor. Arkadaşım dedi ki, “diğer arabayı al, onla gidin”. Ben de elektrikli ile yurt dışında şarj istasyonu bulup bulamayacağımızı, 300 km’de bir mola vermemiz gerektiğini, zor olacağını söyledim. Açıkçası çok tereddütlü idim, hem de kontrol ettiğimde %58 şarjım vardı. “Al sen aracı hallederiz” dediler ve el birliğiyle eşyaları Corsa’dan ID 4’e aktardık ve yolculuğumuz başladı. Önde dizel bir C5 Aircross, arkada ID 4 , üç aile (diğer arabada 2 aile 4 kişilerdi, çocuklar yoktu) toplam Balkanlar’a doğru yola koyulduk. Yolda Emmiyi arayıp, Avrupa kaskosunu ID 4 için de yaptırdım, hemen halletti sağ olsun. Seyahat sigortası zaten geçerli idi. Bulgaristan ve Macaristan için tekrar vinyet aldım, yeşil sigortayı zaten sınırda yaptıracaktık problem olmadı, hazırlıksız bir elektrikli araç yolculuğu başladı. Akşamüstü Hamzabeyli sınır kapısından çıktık. Saat 16.00 civarı idi, hızlı bir geçiş oldu, sadece yeşil sigorta için 15 dakika bekledik. Sonrasında 18.30 gibi Filipe - Plovdiv’e geldik. Burası tipik Osmanlı izlerini taşıyan bir şehir, kültürel yapısı ve dokusu güzel. Kaldığımız otelden şehir merkezi yakın olduğu için, gece bir şehir turu yaptık ve yemek yedik. Filipe’ye gelene kadar aracı 4 kez şarj ettim, Afyon, Bozüyük, İstanbul/ Köprü öncesi ve Hamzabeyli sınırdan geçmeden önce. Sınır öncesi aslında 220 km menzilim vardı, ancak tedbirli olmak adına şarj yaptım. Filipe’de “Fines-Charging” diye bir istasyon buldum, orada şarj edip, devam ettik sabah. Yine Sırbistan sınırından önce tedbir amaçlı olarak şarj ettim, Sınırdan geçip, Belgrad’a geldik. Belgrad’da yine kaldığımız otel merkeze yakın olunca arabaları otoparkta bırakıp, akşamüstü ve akşam turu yaptık. Sabah aracı OMV benzin istasyonlarının içinde bulunan “charge&go” istasyonunda şarj ettim ve hep beraber Macaristan’a devam etik. Sınırdan geçmeden önce baktığımızda sınırı geçince Budapeşte’ye 190 km vardı, benim de şarjım 200 km civarı idi. Yine tedbirli olmak adına şarj ettik. Diğer araçtaki arkadaşım her ne kadar dizel arabada seyahat etse de, kendisinin elektrikli Opel Grandland’i olduğu için, tüm planlamalara yardım etti, hatta çoğu şarj istasyonunu o buldu. Burada bir bilgi vereyim, ülkemiz elektrikli arabalar için şarj istasyonu alt yapısı anlamında bir cennet. Her yerde şarj istasyonu var ve maliyeti ucuz. Avrupa’da ya da Balkanlarda Bulgaristan’dan Macaristan’a gittikçe pahalandı elektrik şarj istasyonlarında. Bulgaristan’da 16-17 TL civarına denk gelirken Macaristan’da 35-36 TL’ye denk geldi kWh’i. Makedonya’da şarj istasyonu bulmak zor ve aynı benzin alır gibi alıyorsunuz bazı yerlerde. Pompacı geliyor, tabancayı araca takıp RFID kart ile cihazı başlatıp aracı şarj ediyorsunuz, bitince ya da şarjı kestiğinizde doldurduğunuz kadarını ödüyorsunuz. Yunanistan’da ise Tesla SC ve Incharge (Shell) istasyonlarını kullandım. Macaristan’a geldiğimizde araçları otelin otoparkına koyduk ve 4 gün boyunca kıpırdamadı arabalar. Eşim ve arkadaşları Corvinus Üniversitesinde sempozyuma katılırken, ben de çocuklarla ve oraya uçakla giden diğer hocalarımın eşleri ile Budapeşte turu yaptık. Budapeşte fantastik/büyülü bir şehir. 1994’de Budapeşte Teknik Üniversitesi aracılığı ile orada 1,5 ay kadar staj yaptığım için bildiğim ve unutmadığım bir yer. Hem eşimin hem de çocuklarımın çok hoşuna gitti. Görmeyenlere tavsiye ederim. Sempozyum sonrası cuma günü yola çıktık Makedonya’ya doğru. Uzun bir yoldu ve 3 şarj ile tamamladık. Avrupa da 9 kez şarj ettim arabayı ve otoyollarda 110-120 km/h hız ile 250-300 km’lik menzil sundu. %20’nin altına düşmedik tabi. Üsküp yine Osmanlı dokusunu barındıran, Taşköprü, hamam ve Osmanlı Pazarı ile adeta Türkiye gibi hissettiren bir şehir. Böreği meşhur (Eski Kasaba Börekçisi). Büyük İskender’in memleketi. Yugoslavya’dan bölünen tüm ülkelerde olduğu gibi benzer bir yapısı var, Bakımsız yerler var, ama çoğu yeri güzel. Ertesi gün kahvaltıdan sonra Selanik’e doğru yola çıktık. Selanik’e varmak için fazla km’miz yoktu ama, Yunan sınırında çok oyalandık. Geçiş çok kalabalıktı ve uzun sürdü. Selanik’te park problemi var ve kaldığımız evin sokağında yer bulunca kıpırdatmadık arabaları. Kaldığımız ev Atatürk’ün evine 800 metre mesafede idi. Ancak tadilatta olduğu için dışarıdan görebildik sadece Atamızın doğduğu evi. Selanik herkesin söylediği gibi hakikaten İzmir’e çok benziyor. Kordon boyu eski İzmir gibi, evler ve yerleşim Alsancak bölgesini andırıyor. Sahil ve Beyaz Kuleyi gördükten sonra, akşam tavernaya gidip müzik eşliğinde yemek yedik. Sabah 6.00’da yola çıkıp, arabayı şarj etmek ve kahvaltı etmek için Gümülcine’ye uğradık. Sonrasında ise İpsala’ya gelip, ülke topraklarına giriş yaptık. İpsala’dan Isparta’ya gelmek gece geç saatleri bulacağı için ve yorgunluktan dolayı akşamüstü Altınoluk’ta yazlıkta kaldık ailecek. Ertesi gün yani pazartesi sabah yola çıkıp döndük. Toplamda 4263 km yol yaptık. Avrupa’da 9 kez, Türkiye’de ise 7 kez şarj etmişim arabayı. Bana yakıt maliyeti ise 14815,96 TL oldu. Avrupa’da elektrik pahalı olduğu için dizel arabayla aynı paraya gitmiş oldum, arkadaşın arabasına da aşağı yukarı TL bazında aynı miktarda mazot aldılar. Aslında birçok fotoğraf çektim tabi, burayı fotoğraflara boğmak istemedim, ama sorularınızı cevaplayabilirim.
    17 Puan
  5. Bugün 4 yetişkin ile (bayaa yetişkin) , 50 kw batarya; % 79 şarj ile gebzeden çıktık, sakarya üstünden devam ederek % 5 şarj ile Bozüyük Sarar Avm'ye ulaştık, ortalama tüketim 13 kw görünüyordu. 32 dakikada 36 kw elektrik aldık. Buna karşılık 480 lira ödeyerek. 200 metre rakımdan, 1220 metre rakımdaki toplantı yerine ulaşmış olduk. Dönüşte yarı yola kadar 3 yetişkin, devamında Çağlar ve ben olmak üzere yola çıktık, aynı lokasyonda Sarar tesislerinin karşısında 25 dakikada 19 kw elektrik aldık. % 87 ye kadar şarj ettik. Buna karşılık 257 lira ödedik. Eve ulaştığımızda kalan enerjimiz % 44 ve ortalama tüketimimiz 10.3 görünüyordu. Toplam yolumuz 290+290= 580 km Yolculuk için söylemek istediğim şu; benzinli yada dizel ile de gitsek, o rotada o kadar molayı zaten verirdik. Elektrikli olmasının tek olumsuz yanı, uygulamaların doğru veri sağlamamasından kaynaklanıyor. Örnek, bir petrolde Zes istasyon görünüyor. ona göre plan yaptık, ancak vardığımda sadece istasyonda alt yapının hazırlanmış olduğunu şarj cihazlarının olmadığını gördük. Daha kısa söylemek istediğim ise şu; Ben bu araba ile her yere giderim
    16 Puan
  6. Bir kaç foto Uyuyanlarda var tabi
    16 Puan
  7. Balkanlar/Avrupa turuna çıkmadan araç motor arızası vermişti. Servis motor beyni arızası dedi. Garantiden yapıldı. İkame araç olarak GS donanımlı corsa vermişlerdi. Hanım o aracı daha çok sevdi. Corsa GS bakınırken, % 0 faiz kampanyasının cazibesine kapılıp, bir anda arabayı bayiyle takas ettik. Corsa gitti, Opel Mokka 12. GS Bold Pack geldi. Ben de ne oldu anlamadım? Yeni konusunu açarım yakında.
    14 Puan
  8. önceki bakımda 10/40 aksıne son bakımda 5/40 kullandım 5 bin km oldu ve rahatsız eden yağ eksiltme sorunu baş gösterdi. 1.2 litre kadar eksiltme var. aslında segman yenilemeye heveslendiğim bir zamana denk gelince bahane de oldu motoru açmak. emme manifoldunda yağ birikintileri görünce subap keçelerinin de yenilerim dedim kendimce. asıl hedefim segmanları yenilemekti. arac 213bin km de ve alt kısma hiç el değmemiş. bi yenilesem iyi olurdu. motoru söktüm ve tablo netleşti. subaplarda aşırı bi kurum birikintisi vardı. üstünden markası belirsiz bir conta çıktı. her pistonun arasında iz vardı. daha önce ölçtüğüm kompresör düşük çıkması contadan kaynaklı sanırım. asıl hedeflediğim pistonlarda ise hiç sorun göremedim. en ufak boşluk gömleklerde çizik falan yok. boş yere segman atmayayım dedim. onun yerine hesapta olmayan subap takımı ve keçelerini yenilesem yeterli dedim kendimce. kapağı rektefiyeciye verdim. pür pak tertemiz şekilde tesim aldım. bende o ara devirdaim pompasını yeniledim piston tepelerini su kanllarını vs. temizledim. sürekli antifriz olduğu halde belli noktalarda şaşırtıcı bi şekilde pas birikintileri gördüm. antifrizi de yenilesem iyi olacak. bugün epey yorulduğum için yarıda bıraktım. yarın herşeyi toparlarım inşallah
    14 Puan
  9. Efsaneler ölmez sadece şekil değiştirir
    12 Puan
  10. Dün akşam evdeki pilli oyuncakları çöpe attım, kumadanın pilini söktüm.
    11 Puan
  11. evet 2 gun once motoru topladim ve ilk mars yaptim heyecanla arac calismadi. nedir ne degildir arastirirken krank sensorune yag akmis ondan olabilir dedim temizledim. ayni. atesleme bobini olabilir onlari yanlis olctugum icin degistirmis oldum. yenilerini taktim yine ayni. motor calismiyor. o kadar ugrastan sonra moral sifir tabi. kendimden de eminim en ufak bi hata yapmadim diyorum kendi kendime. icinden cikamadim bi turlu. derken face gruplarindan bi arkadas ayni durumu yasadigini. iticileri oldugu gibi yag dolu sekilde taktiginda motor calismadigini sifir itici taktirdiginda sorunu cozdugunu soyledi. bana da mantikli ve umut verici geldi bu fikir. biraz arastirdim. bizim araclardaki gibi parmak iticiler uzun oldugu icin dolu takildiginda subaplar acik kaliyormus. bu sekilde de sikistirma olmadigi icin aras calismiyormus haliyle. bende hemen iticileri söküp eve getirdim. bi guzel tinere yatirip tek tek temizleyip bos hale getirdim. motoru toplayip heyecanla ilk marsi yaptim ama calismadi cunku aku cok zayiflamis sonraki takviye ile ilk marsi yaptim ve arac sorunsuz calisti. tabi iticiler bos oldugu icin biraz gurultulu calisti ama isinip icleri dolunca sesler kesildi. bu da boyle bir tecrube oldu. videosunu da detayli cektim yukleyecegim
    11 Puan
  12. Ta uzak yerlerden çıkıp gelen herkesin ayaklarına sağlık, yine çok güzel keyifli saatler geçirdik. Mustafa'm yine evini açtı bizlere, 3. yıl olunca ne yalan söyliyim ev artık bizim gibi oldu zaten ( bir kaç yıla komple çökeriz gibi geliyor ) Zaten Servet abi ile yakınlarında arsa aldık, bir dakka daha almadık alacağız, sonra Mustafa'nın orayı da katar çökeriz dimi abi @Servet Aydın @Zeki Yelboğa abi ve sayın müdürümüzün getirdiği leblebiler için teşekkürler, kalanları eve getirdik Umut kardeşiminde Tekirdağ köfteleri bir başkaydı. @Mustafa Tüfekçi elinde pırosuyla güne damgasını vurdu, @Mehmet Ozyurekemminin corsanın menzili 1.200 km imiş şaşırdık Ali Gülmez mi Ölmez midiye bir tanıdık yüzde vardı aramızda uzun zaman olmuştu görmeyeli iyi oldu. Herkes sağlıkla evine varmıştır umarım, Allah seneyede bir araya gelmeyi nasip etsin....
    11 Puan
  13. Geçmiş olsun Hocam. Beterin beteri var. Biz bir Puma bakalım nasıl bir şey diye gittik. Kırmızı rengi İzmir'de var isterseniz getirtelim dediler. Kesinlikle sert bir dil ile itiraz ettikten sonra kendimi otobanda buldum. Gidip İzmir'den hem arabayı aldık hemde 5 gün İzmir'de kalıp otel tatil parası girdi.
    10 Puan
  14. Giderim ben de! kızlarsoruyornoktakom dan atminlik teklifi var, oraya giderim
    10 Puan
  15. Kendime not 1: Hanımı bayiye götürme Kendime not 2: Götürmem gereken zamanlarda not 1 e tekrar bak.
    9 Puan
  16. Bir dusterden iyi olan tek şey iki dusterdir. Bir duster daha al
    9 Puan
  17. Mehmet abi hastanede. Araba sessiz olunca 100 le giderken durdum zannedip inmiş
    8 Puan
  18. Hayırlı olsun hocam. Ali c nin araba bundan sessizdir.
    8 Puan
  19. İlkay'a geçmiş olsun, su içerse düzelir. Koray da spor araba istiyormuş, idare edin. Ben bir garip yapay zekayım Oto Club TR Forumunda, ne sen bunun farkındasın ne de Forum farkında...
    8 Puan
  20. bu da islemlerin bastan sona videosu
    8 Puan
  21. Teslimat zamanı 😎 Quality is loading… 😎
    8 Puan
  22. Bugün saatin acizliğine uğradım bir arkadaşta dememiş ki bi alo diyelim, Eskişehir toplantısını kaçırdık. Kartalı çıkarıp biraz uçuralım dedim ve motorcuların kutsal topraklarına hacı olmaya gittim. Ya bu yan sayfada dede var gergin gergin geziyor kıskandım .
    8 Puan
  23. arkadaşlar herkese hayırlı yolculuk. dikkatli gelin. gelmeye 20 dk kala haber edin çayı demleyeyim ve son olarak, geçen yıldan hepinizin tanıdığı "arap" da artık forum üyesi sayılmalı. hepinizi bekliyoruz
    8 Puan
  24. Turda arkadaşlarım t shirt hediye etmişlerdi. 😎 Hakkı verildi. Alırım bir dal hayırlı olsun. 😁
    8 Puan
  25. Bunu alacak olan yeni nesil "Türkiyeli" tayfanın para problemi yok. Kendileri A8 eşleri GLB kullanır. Bunu da alıverirler. Kopuk yaşıyorlar umarım bi yerde bu filim kopar düzeliriz.
    8 Puan
  26. Sağlam bir küfretmek geçti içimden, sonra dedim ki: kendine gel, ne yapıyorsun! Belki de etmişimdir, içimden geçeni kim bilecek ki?
    8 Puan
  27. Gri olan çok güzel duruyor.. Bu mu 5 dakikalık şarj ile 1600 km gidecek olan.. Bir zamanlar da 7 liralık şarj ile gün boyu tarla sürecek traktör vardı..
    8 Puan
  28. Mecburen yazdım. Sabah arabadan aradım, Elantranın ne kadar sessiz olduğunu göstermek için ama maalesef işler umduğum gibi gitmedi, gürültüden konuşamadık. Adamın evi bile bile Elantradan daha gürültülü, anlaşamadık ben de yazdım
    7 Puan
  29. Önder abi ile konuştuk şimdi elantra daha sessiz diyor. Anahtarı koydu ortaya
    7 Puan
  30. bizde arabayı ben incelerim, görürüm, alırım. eve gelince hanıma düğmeler bunlar diye anlatırım. bitti gitti. ne erkekmişim ya hu
    7 Puan
  31. isteklerini peceteye yazsana escort da dolu halde takmistim sorun olmamisti ona guvenip yine dolu taktim. neger itici tipleri farkli oldugu icin calisma araligi etkiliyormus
    7 Puan
  32. Eyvah eyvah.. Şimdi Ali ve Önder gelirler.. Bittin sen..
    7 Puan
  33. T10F V1 RWD Standart Menzil 335 km 160 kW • Arkadan itişli 1.860.000 ₺ T10F V1 RWD Uzun Menzil 623 km 160 kW • Arkadan itişli 2.170.000 ₺ T10F V2 RWD Uzun Menzil 610 km 160 kW • Arkadan itişli 2.345.000 ₺
    7 Puan
  34. 45 hp mi? Vantilatöre takılır iyiymiş
    7 Puan
  35. akşam akşam eve dönüşte bi led ultra hipersonic farlarımdan birisi çalışmayı kesti, bir ağla bir ağla....... evde 2 adet leş gibi fardan imal ettiğim bir farım vardı gündüz farlı ultra halojen ampüllü. sinyal bölümüne iki adet led yerleştirdim bunlar motor çalışınca gelen yüksek voltaj ile yanmasını sağlayan bir devreye bağlı. sinyal yakınca da kısılıyor., sonra içi boyandı falan sonuçta böyle bir şey oldu bi ledler de sağlammış meğerse sigorta yanmış. ufak tefek birkaç işi kaldı yapım aşamasın devam etmekte.
    7 Puan
  36. Evden Eskişehir'e 4 vesait ile gittim
    7 Puan
  37. rampa çıkarken yolcular faydalı inip ittirioz, inişte gerek kalmayınca merso ya koşup kurtuluyorlar. en son ki cennet li aşklı vadi gezisi hastane acilin de sonlamıştı. verilmiş sadakamız varmış
    7 Puan
  38. Oldu olacak otokılaptürkiye/ifşa sayfası açsaydın.
    7 Puan
  39. Legend AI kurbanı oldu 😀
    7 Puan
  40. Selam, ben İlkay'ın böbrek taşıyım. Hayırlı olsun aracınız
    6 Puan
  41. Allah elinize, ocağınıza düşürmesin. 😂😂😂 Evet abi, (motosikletlere kasko kesmeyince üvey olduk iyi mi 😁😁😁) Bu işleri başıma hep Hanifi açıyor zaten 😂 Aleykümselam abi. ✌️ Hayvan garajda
    6 Puan
  42. Güzel olmuş. Keyfiniz hep böyle olsun. Zamanınız, sağlığınız elverdikçe bu tür toplantılara devam. Emmi'nin menzil olayına kuşkuyla baktım, apar topar King'in gelmesi şüphelendirdi, muhtemelen parmağı var.
    6 Puan
  43. Ama ne çay içtik. Siz yokken bi demlik çay bitirdik. Ohh canımıza değsin 😂 herkesin ayağına yüreğine sağlık. Çok eğlendik yine. Sağ Salim varın
    6 Puan
  44. Ben araçtan memnunum, ancak ID serisi bitip tekrar eski isimlere dönüp satış yapacaklarmış hocam. ID. Polo çıktı mesela. Bu arada ben elektrikli arabayla balkan turu yaptım, kendi konusunda yazacağım. 4263 km yol yaptım.
    6 Puan
  45. Conta testinin yanında motor aşınma testide vardı onuda yaptım birşey çıkmasını beklemiyordum zaten ama kullandık işte
    6 Puan
  46. 15-20 gün önce toyota 2. elden proace city araç aldım. satıcı çocuk sağ cam kapanınca geri açılıyor, servis garantiden cam krikosu değiştiricek dedi. arabayı teslim alırken cam programını tekrar yapmayı denediniz mi dedim ve araca henüz binmeden camı programladım çalışıyor... 15 gündür Toyota beni arıyor, cam krikonuz garantiden değişecek gelin diye...
    6 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...