Semih İzgi 13 Kasım 2011 Paylaş 13 Kasım 2011 Depoya konulan katkı, depodaki pisliği çözüp motora ve enjektörlere götürmez mi? Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 13 Kasım 2011 Paylaş 13 Kasım 2011 würthün enjektör katkısını kullandım. faydasını görür gibi oldum Yorum bağlantısı
Ümit Atmaca 13 Kasım 2011 Paylaş 13 Kasım 2011 Servis ustası başına neden bela alsın, dedi ki şunu tavsiye ederim, olacağı tuttu 2 ay sonra bir arıza çıktı, boşuna başına iş almaz mı. Evet, o da doğru. O yüzden dedimya ikilemde kalıyor insan. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 13 Kasım 2011 Paylaş 13 Kasım 2011 (düzenlendi) Her 4 depoda bir kesinlikle Bernel marka katkı kullanırım. 30.000'de bir Carbon Clean yaptırırım. kesinlikle Motorun sesi bile değişiyor daha yumuşak çalışıyor. ısrarla Siyah duman attığından şikayet eden bir arkadaşıma ve Fatih Keskin'e Bernel katkıyı koyduk'tan sonra Teşekkür telefonu aldım Siyah dumandan zerre eser kalmadığını söylediler. 13 Kasım 2011 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Kasım 2011 Paylaş 14 Kasım 2011 Kısaca olay şudur, işe yarayan 2 ürün var, birisi Wurth diğeri Motorvac Carbon Clean, kimse itiraz etmesin aynı sonucu veriyorlar, aynı şekilde depoya atılarak yada makinayla uygulanabiliyorlar, cc ninde depoya atılanı var, düzenli olarak wurth kullanın, her 5000 yada 10000 de başka markada kullanmayın, aracınız 150.000 i geçmişsse zaten carbon clean olayını unutun, acaip risklidir. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 14 Kasım 2011 Paylaş 14 Kasım 2011 Berner i alabileceğimiz bir online site varmıdır? Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit 14 Kasım 2011 Paylaş 14 Kasım 2011 Berner berner dediniz gittim aldım. 20tl. Şimdilik koymayı düşünmüyorum. Malum sürekli evden işe işden eve. Yol boyunca motor bile ısınmıyor. Ersen Bey burada var. : http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araci-dizel-katkisi-plus-300ml-berner-34451326/detay/?favorite=1 Yorum bağlantısı
Ali Eren 14 Kasım 2011 Paylaş 14 Kasım 2011 Kısaca olay şudur, işe yarayan 2 ürün var, birisi Wurth diğeri Motorvac Carbon Clean, kimse itiraz etmesin aynı sonucu veriyorlar, aynı şekilde depoya atılarak yada makinayla uygulanabiliyorlar, cc ninde depoya atılanı var, düzenli olarak wurth kullanın, her 5000 yada 10000 de başka markada kullanmayın, aracınız 150.000 i geçmişsse zaten carbon clean olayını unutun, acaip risklidir. Ali abi ben daha önce senin tavsiyenle Fiesta dizel arabama kullanmıştım. Memnun kalmıştım. Yeni arabamı da biliyorsun dizel Focus şu an 8700 km'de. sence şimdiden kullanmaya başlamalı mıyım. Bir de şunu sorayım. Katkıyı yağ değişiminden önce mi sonra mı koymak faydalı olur? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Kasım 2011 Paylaş 14 Kasım 2011 İtiraz edeyim itiraz değil de, şunu sorgulayayım, bu tip ürün satan distribütörden, ürün faydası ile ilgili, takip edileblir laboratuvara ait test sonucu isteyin, bakalım hangisi verebilecek 1 Yorum bağlantısı
Yalçın Yurdakul 14 Kasım 2011 Paylaş 14 Kasım 2011 Carbon Clean yakıt katkısı kullandım ve sıkıntı olmadı. 21 binde de Carbon Clean uygulanmıştı motora. Temiz kalsın vesselam! Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Kasım 2011 Paylaş 14 Kasım 2011 (düzenlendi) Hiç biri veremez. Yakıt sistemini temizlemek demek yanma odasında yüksek ısı ile kurumları yakmak demek. Deneyin; Egzos çıkışına yüksek ısı ölçebilen derece koyun ve aracı yarım saat çalıştırın. Çalışır vaziyette iken katkı koyun ve ısının arttığını görün... 14 Kasım 2011 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Kasım 2011 Paylaş 14 Kasım 2011 solvent bazlı katkı ise ısı artacaktır, manifolda fıslanmışsa, yağ varsa da artar o ayrı konu Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Kasım 2011 Paylaş 14 Kasım 2011 solvent bazlı katkı ise ısı artacaktır, manifolda fıslanmışsa, yağ varsa da artar o ayrı konu Offf. Mangal başında tartışılacak bir mevzuu daha Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 14 Kasım 2011 Paylaş 14 Kasım 2011 Offf. Mangal başında tartışılacak bir mevzuu daha bu mangal ne zaman yanacak. +1,0000000001 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 14 Kasım 2011 Paylaş 14 Kasım 2011 Depoya konulan katkı, depodaki pisliği çözüp motora ve enjektörlere götürmez mi? Soruma cevap bekliyorum lütfen Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 Kasım 2011 Paylaş 14 Kasım 2011 (düzenlendi) Bir tek alkol bazlı depodaki suyu emip yakıt yoluna usul usul yediren katkılar var. Onların dışında faydalı katkı olduğunu sanmıyorum. Araçta problem yoksa bence katkı matkı boşunadır. Problem varsa belki gidermek için denenebilir. şurada güzel bilgiler var: http://www.cumminsfiltration.com/pdfs/product_lit/americas_brochures/LT32599_08.pdf burada daha güzel: Sayfa 84 e bakın: http://www.chevron.com/products/prodserv/fuels/documents/Diesel_Fuel_Tech_Review.pdf 14 Kasım 2011 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sabri Güngör 15 Kasım 2011 Paylaş 15 Kasım 2011 Öncelikle tüm Arkadaşlardan özür dileyerek başlamak istiyorum çünkü yazacaklarım belki ters gelebilir Ben Opet İstasyonlarında böyle bir uygulama yapıldığına inanmıyordum lakin dün akşam mazot almak için Karabağlarda Opet İstasyonuna girdim pompacı malesef banada aynı teklifi yaptı (yaptığınada pişman oldu) Sattıkları katkının Opet,le alakası yok Çağlar,ın dediği gibi su vs gibi satıyorlar. Şimdi şöyle düşünün satılan ürünün garanti kapsamında olan araçlara zarar vermiyeceğini bize kim garanti verir Mazot deposuna mazot,tan başka ne koyarsanız size yakıt sistemi arızası olarak geri döner bu tecrübeyle sabittir Şöylede düşünebilirsiniz koyulan ürün kurumları çözdü çözülen kurumlar malesef eksozdan çıkacak peki katalitik konvektör Partekül filitre bunların durumu ne olacak, bence sakıncalı 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Kasım 2011 Paylaş 15 Kasım 2011 Soruma cevap bekliyorum lütfen depoya konan katkı , ümid et ki işe yaramasın, sakızımsı kalıntı varsa, bunu çözerek enjektörlere yollar. Ama depoda bu kalıntılar pek olmaz, genelde bunlar su ile yakıtın karışmasını sağlayıp yanma odasına yollarlar. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 15 Kasım 2011 Paylaş 15 Kasım 2011 (düzenlendi) Ali abi ben daha önce senin tavsiyenle Fiesta dizel arabama kullanmıştım. Memnun kalmıştım. Yeni arabamı da biliyorsun dizel Focus şu an 8700 km'de. sence şimdiden kullanmaya başlamalı mıyım. Bir de şunu sorayım. Katkıyı yağ değişiminden önce mi sonra mı koymak faydalı olur? Bence her 10.000 km. de düzenli kullan başka şey gerekmez, yağ değişimiylede ilgisi yok, sanılanın aksine kurumları öyle soba borusundan söker gibi sökmesi imkansız, kurum tıkar, katalizör bozulur olayı zaten olamaz, kurum varsa ve bu kurum katman olduysa bu katkıların (Carbon Clean dahil) feriştahı gelse işe yaramaz zaten, blok açılıp fırçayla kimyasalla temizlik gerekir. Sendeki olay şu, araç yeni, kurum yok cillop gibi, wurth ü düzenli kullanırsan kurum oluşumu, yakıt sisteminde tortu-tıkanma, depoda su vs. oluşumu minimuma iner, böylece sürekli korumalı yeni motorun olur, ben arabayı nerdeyse aldığımdan beri kullanıyorum, hala sıfırki gibi, motor sesi bile yenilerden az vs. bence 10.000 km. de bir kullan rahat et. Ayrıca dikkat edin, asla solventli madde kullanmayın, CC ve Wurth yanıcı değil deterjan bazlı şeyler, düzenli kullanımda koruyucu etki yapıyorlar, ben kullanmaya devam edeceğim, arabam 100.000 km. ye gelmek üzre ve maşallah tık yok, gaza asılırsam ve 3500 devri geçersem gece arkadan başka arabadan bakıldığında hafiften duman atma oluyor, ama sadece 3500 devir üstü ve gaza asılırsam. Benim formül şudur: arabayı düzgün kullanmak, zorlamamak esas olmak üzre; 5000 km de bir hava filtresini, 10.000 km. de bir yağ (tam sentetik) ve filtresini değişmek ve 20-25.000 km de birde MAF' ı kontak spreyle temizlemek, bu arada Egr iptal onuda unutmayayım, işte formül bu. Gerisi sizin kullanımınıza ve aracınızın doğuştan şansız yada sorunlu doğmuş olmamasına bağlı. 15 Kasım 2011 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 15 Kasım 2011 Paylaş 15 Kasım 2011 (düzenlendi) Bence her 10.000 km. de düzenli kullan başka şey gerekmez, yağ değişimiylede ilgisi yok, sanılanın aksine kurumları öyle soba borusundan söker gibi sökmesi imkansız, kurum tıkar, katalizör bozulur olayı zaten olamaz, kurum varsa ve bu kurum katman olduysa bu katkıların (Carbon Clean dahil) feriştahı gelse işe yaramaz zaten, blok açılıp fırçayla kimyasalla temizlik gerekir. Sendeki olay şu, araç yeni, kurum yok cillop gibi, wurth ü düzenli kullanırsan kurum oluşumu, yakıt sisteminde tortu-tıkanma, depoda su vs. oluşumu minimuma iner, böylece sürekli korumalı yeni motorun olur, ben arabayı nerdeyse aldığımdan beri kullanıyorum, hala sıfırki gibi, motor sesi bile yenilerden az vs. bence 10.000 km. de bir kullan rahat et. Ayrıca dikkat edin, asla solventli madde kullanmayın, CC ve Wurth yanıcı değil deterjan bazlı şeyler, düzenli kullanımda koruyucu etki yapıyorlar, ben kullanmaya devam edeceğim, arabam 100.000 km. ye gelmek üzre ve maşallah tık yok, gaza asılırsam ve 3500 devri geçersem gece arkadan başka arabadan bakıldığında hafiften duman atma oluyor, ama sadece 3500 devir üstü ve gaza asılırsam. Benim formül şudur: arabayı düzgün kullanmak, zorlamamak esas olmak üzre; 5000 km de bir hava filtresini, 10.000 km. de bir yağ (tam sentetik) ve filtresini değişmek ve 20-25.000 km de birde MAF' ı kontak spreyle temizlemek, bu arada Egr iptal onuda unutmayayım, işte formül bu. Gerisi sizin kullanımınıza ve aracınızın doğuştan şansız yada sorunlu doğmuş olmamasına bağlı. +1 10,000 de bir güzel bir katkı 60,000 de 1 carbon clean ilerde (100-150,000 km.lerde) oluşabilecek pislikler için bir önlem olur sadece. Bunları yapıyorum zaten Irak mazotu yada 10 nunara yağ ilave eden için Bunlarda hikaye olur. Ama mazot aldığınız yerden eminsenizniz şu anda katkılı satılan motorinden kullanıyorsanız atılmasınada gerek yok bence... 15 Kasım 2011 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 15 Kasım 2011 Paylaş 15 Kasım 2011 +1 10,000 de bir güzel bir katkı 60,000 de 1 carbon clean iilerde (100-150,000 km.lerde) oluşabilecek pislikler için bir önlem olur sadece. Bunları yapıyorum zaten Irak mazotu yada 10 nunara yağ ilave eden için Bunlarda hikaye olur. Ama mazot aldığınız yerden eminsenizniz şu anda katkılı satılan motorinden kullanıyorsanız atılmasınada gerek yok bence... Ufak bir nacizane düzeltme, düzenli ve kaliteli katkı-temizleyici vs. kullanıyorsanız, CC ye gerek olmaz zaten, zaten kurum vs. oluşmamış oluyor. 150.000 binden sonra hiç temizlik yapılmamış motorda CC yide sakın uygulamayın, enjektör değişmek zorunda kalabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Aralık 2011 Paylaş 5 Aralık 2011 Aygaz'ın katkılı lpg'sinin yaptığı da bu işte.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Aralık 2011 Paylaş 7 Aralık 2011 carbon clean depoya konmaz, kim söyledi bunu? Yorum bağlantısı
Recommended Posts