Ruhan Sorgun 26 Mart 2012 Paylaş 26 Mart 2012 arkadaşlar bende daha önce kullandım bu würth ürününü ancak, benim kullandığımın üzerinde "enjektör temizleyici" yazıyordu. bunda ise "mazot katkısı" yazıyor. ben enjektör temizleyici ile fayda sağladım. şimdi hangisini kullanacağız. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Mart 2012 Paylaş 26 Mart 2012 Common Rail Mazot katkısı yazanı kullanacaksınız, zaten tek ürün var şuan, diğer ürün enjektörlü sistem katkısı-enjektör temizleyici diye geçer, benzinli motor içindir, aman Dikkat. 1 Yorum bağlantısı
Volkan özyurt 28 Mart 2012 Paylaş 28 Mart 2012 bende geçen gün ilk defa kullandım ve çok memnun kaldım tavsiye ederim... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 19 Nisan 2012 Paylaş 19 Nisan 2012 Ne bekliyorsunuz bu maddeden o önemli, güç artışı olacak uçacak diyorsanız zaten çok beklersiniz, soruyu değişik soralım, CC den ne bekliyorsunuz? Ben bundanda aynını beklerim, yani temiz yakıt sistemi, temiz silindir üstü ve siboblar, kullandığım sürece motorun fabrika çıkışı hale yakın seviyede kalmasını beklerim, şimdiye dek gerek hızlanma gerek motor sesi ve sarfiyat açısından sapma hiç olmadı, demekki beklentim gerçekleşti. Yorum bağlantısı
Mustafa Şahan 19 Nisan 2012 Paylaş 19 Nisan 2012 Ben aracıma berner'in mazot katkısını kullandım,wurth'e göre nasıldır acaba? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 19 Nisan 2012 Paylaş 19 Nisan 2012 Nano boru deneme bile, nanolular moda oldu şu sıra, alacaksan wurh al, CC de baktı wurth işi götürüyor depoya atılan versiyonu çıkardı, alacaksan sıralaman şu olmalı, 1- wurth 2. cc yada berner, ama ben wurth ten şaşma derim. 1 Yorum bağlantısı
Volkan özyurt 20 Nisan 2012 Paylaş 20 Nisan 2012 volkan özyurt hangi açılardan memnun kaldınız? depoya koyunca araba aniden ok gibi oldu, tabi bu ikinci depoda olmuyor yani geçici. hoşuma giden kısmı full depoyla 40km kadar fazla yapmaya başladım. iki depodur bu şekilde fazla yapıyor. fazladan kastım da; eskiye göre çok yakmaya başlamıştı şimdi normale yaklaştı. bir süre sonra ikinci kez kullanıp tam normale dönerim diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 Nisan 2012 Paylaş 20 Nisan 2012 Bunu her 10.000 de bir kullan, o ok gibi oldu sözün sürekli hale gelecek, motor kendine gelince depondaki yakıt bittiği halde hala ok gibi olduğunu göreceksin, uzun süre kullanmadığından sistem tam temizlenemiyordur sende. Yorum bağlantısı
Volkan özyurt 20 Nisan 2012 Paylaş 20 Nisan 2012 Bunu her 10.000 de bir kullan, o ok gibi oldu sözün sürekli hale gelecek, motor kendine gelince depondaki yakıt bittiği halde hala ok gibi olduğunu göreceksin, uzun süre kullanmadığından sistem tam temizlenemiyordur sende. doğrudur hocam bende o izlenimi aldım zaten. forumun sayesinde keşfettim ve ilk olarak 88.000Km iken kullandım yani bayağı geç kalmışım... Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 Ben berner de würth de kullandım. İkisinde de ok gibi olmadı. Ses vs. hiçbirşey değişmedi. Demek ki aldığım mazot iyi dedim geçtim. Bir daha alacağımı tahmin etmiyorum. Yorum bağlantısı
Yücel Kahraman 22 Nisan 2012 Paylaş 22 Nisan 2012 Valla onu bunu bilmemede ben würth'ün mazot katkısını kullandım normalde benzin göstergesinde bulunan bir karede 70km yaparken bu katkıyı kullandıktan sonra 80-85 km yapmaya başladı artık katkıdanmı havalar ısındı ondanmı anlamadım Yorum bağlantısı
Burak Yenersoy 30 Nisan 2012 Paylaş 30 Nisan 2012 Fordtalk.com ve wikiford'daki mesajlara göre klimayı sadece kabin iç sensörü ve ön cam altındaki güneş/ışık sensörü kontrol ediyor diyorlar, dış sıcaklık sensörünin esas olarak cam/ayna vs rezistanslarını kontrol ettiği, birde motor suyu fan/radyatör gib kontrollere kaıldığı söyleniyor. klima kompresörünün gidip gelmesi için: - iç sensör arızası - gaz eksikliği nedeniyle yüksek basınç sibobunun devreyi kesebileceği - klima kavraması/debriyajında (clutch) sorun olabileceği -fanın arızalı olabileceği vs söyleniyor. ben farklı düşünüyordum ama mantıklı geldi.. MK3ün ilk modellerinde otomatik klimalar= EATC için self-control yapılmasını anlatmışlar: ben bir türlü giremedim belki sonraki modellerde kaldırmışlardır: 1-off ve aşağı fan tuşuna aynı anda 2sn bas 2- hemen ardından 1.5 sn AUtO tuşuna bas 3-sonra ekran animasyonu gelir 4-sonra varsa arıza kodları 2 şer sn sırayla yanar 5-EATCyi resetlemek için defrost tuşuna (max/buğu çözme) bas. Ayrıca menüye girdikten sonra AUTO yerine farklı tuşlara basarak farklı fonksiyonlarada ulaşılabiliyor. Bu sitelerde bütün fürdların motor sensör klima vs. bütün hata kodlarıda var. inglizce orjinali: Activation of self-diagnosis On the E(A)TC module, PRESS the "OFF" and "FOOTWELL" buttons simultaneously for at least 2 seconds, then PRESS "AUTO" within 1.5 seconds. (you do have to press them pretty quickly, i kept holding the buttons etc and then pressing the buttons, and i ended up shoving into auto mode, so i just did it mega quick and it worked) Diagnosis mode can be stopped at any time by PRESSING any button on the E(A)TC module. The self-diagnosis which then starts lasts a few seconds. An animated display appears in the E(A)TC display during this time. Any faults found are displayed in the form of trouble codes. Example: First of all, "93" flashes for 2 seconds, then "42" flashes for 2 seconds - DTC 9342. If no faults are stored, then all of the segments in the display are actuated. Note: If the "DEFROST" button is pressed to end the diagnosis mode, all DTCs in the fault memory will be deleted! Beyefendinin verdiğibilgilere aynen katılıyorum!! Fordwicki 'deki alıntılarıda zaten doğru ötesidir.. Saygılar Nano boru deneme bile, nanolular moda oldu şu sıra, alacaksan wurh al, CC de baktı wurth işi götürüyor depoya atılan versiyonu çıkardı, alacaksan sıralaman şu olmalı, 1- wurth 2. cc yada berner, ama ben wurth ten şaşma derim. Aynen katılıyorum, çünkü BOR katkısı, reklamları güzel olsada, motor yağını ve tüm haznelerini ÇAMUR gibi kaplıyor, faydadan çok zararı olduğuna şahitliğim var, hemde defaten.. Saygılar Yorum bağlantısı
Baran Şahin 17 Mayıs 2012 Paylaş 17 Mayıs 2012 (düzenlendi) Ben de Wurth'ün hem Mazot katkısını hem motor katkı maddesini kullandım. Aracın çekişinde artış oldu, motor sesi azaldı. Tavsiye ederim. 17 Mayıs 2012 tarihinde Ahmet Kıyak tarafından düzenlendi iletilerimizin tamamını büyük harf ile yazmıyoruz Yorum bağlantısı
Engin Murat Ünal 17 Mayıs 2012 Paylaş 17 Mayıs 2012 Ford yetkili servisinde de görmüştüm wurth'un dizel araçlar için geliştirdiği yakıt katkısı satılıyordu. Hatta bir kere alıp depoya ekledim sanki motor sesi azaldı ama bu psikolojik te olabilir tabi. Motora zararı olsa Ford yetkili servisinde sattırmaz diye düşünerek bence kullanmanın sakıncası yok. Bunlardan daha önemlisi sürekli yakıt alınan yer. Zaten modern yakıtlarda motor içi temizleyici kimyasallar bulunuyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Atlihan 14 Haziran 2012 Paylaş 14 Haziran 2012 Bugün,focus tdci arabama würth enjektör temizleyici ekledim sebep rölanti sorunu bir depoda disel doldurdum bakalim ilerki günlerde bir degisiklik olacakmi. ayrica AUX girisi yapmistim sorunsuz dinliyorum mp3 calari takarak yeni aldigim telefonunda baktim kulaklik girisi 3.5mm arabada denedim müzik dinleye biliyorum o sirada telefon geldi telefonu cikarmadan actim karsidaki kisinin sesi haporlerden geliyor,benim icin süpriz oldu hic aklima gelmemisti 2 Yorum bağlantısı
Serkan Danış 14 Haziran 2012 Paylaş 14 Haziran 2012 Evet telefondan gelen çağrıları grubumuzun hoparlörlerinden duyabilirsiniz, ama mikrofon telefonun kendi mikrofonunu kullanır, bu yüzden telefon uzak bir yerde ise sesiniz karşı tarafa net gitmeyebilir. Birde teybin sesi fazla açık okursa yine karşı tarafa yankı yapabilir bilginize...:-) Yorum bağlantısı
Mehmet Atlihan 14 Haziran 2012 Paylaş 14 Haziran 2012 telefon ne marka? Sony Ericsson Xperia X8 Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 14 Haziran 2012 Paylaş 14 Haziran 2012 (düzenlendi) Bugün,focus tdci arabama würth enjektör temizleyici ekledim sebep rölanti sorunu bir depoda disel doldurdum bakalim ilerki günlerde bir degisiklik olacakmi. ayrica AUX girisi yapmistim sorunsuz dinliyorum mp3 calari takarak yeni aldigim telefonunda baktim kulaklik girisi 3.5mm arabada denedim müzik dinleye biliyorum o sirada telefon geldi telefonu cikarmadan actim karsidaki kisinin sesi haporlerden geliyor,benim icin süpriz oldu hic aklima gelmemisti şöyle bir çevre yoluna çıkıp 3000-3500 devir arası 15-20 dakika gidin. sonrasında da, depo bitene kadar vites geçişlerinizi daha yüksek devirlerde yapın. daha etkili olur. basınçla kurumları normalden daha çok atarsınız. 14 Haziran 2012 tarihinde Ruhan Sorgun tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Burak Koca 14 Haziran 2012 Paylaş 14 Haziran 2012 şöyle bir çevre yoluna çıkıp 3000-3500 devir arası 15-20 dakika gidin. sonrasında da, depo bitene kadar vites geçişlerinizi daha yüksek devirlerde yapın. daha etkili olur. basınçla kurumları normalden daha çok atarsınız. Kesinlikle hocam, haftasonu Eskişehir-Ayvalık-Eskişehir yaptık, özellikle Ayvalık-Balıkesir arası tek şerit gidiş - tek şerit gelişli yolda rahatça sollama yapabilmek için klima kapalı şekilde çoğunlukla 3. vites 4000-4500 aralığında vites değiştirdim; arkamdan gelen 2004 model civarı A6 2.0 TDi 140 hp (C6 kasaymış sanırım) yetişemedi Chiptuning'in sollamalardaki ekstra faydasını da görmüş oldum Motorda da fazladan bir rahatlama oldu 1 Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 14 Haziran 2012 Paylaş 14 Haziran 2012 Kesinlikle hocam, haftasonu Eskişehir-Ayvalık-Eskişehir yaptık, özellikle Ayvalık-Balıkesir arası tek şerit gidiş - tek şerit gelişli yolda rahatça sollama yapabilmek için klima kapalı şekilde çoğunlukla 3. vites 4000-4500 aralığında vites değiştirdim; arkamdan gelen 2004 model civarı A6 2.0 TDi 140 hp (C6 kasaymış sanırım) yetişemedi Chiptuning'in sollamalardaki ekstra faydasını da görmüş oldum Motorda da fazladan bir rahatlama oldu ne zaman uzun yolda performanslı kullansam, araç birden eskisinden fazla atak oluyor ş.içinde... 1 Yorum bağlantısı
Bilgihan Ömür 15 Haziran 2012 Paylaş 15 Haziran 2012 ne zaman uzun yolda performanslı kullansam, araç birden eskisinden fazla atak oluyor ş.içinde... Aynen katılıyorum, tecrübeyle sabittir. Yorum bağlantısı
Mehmet Atak 15 Haziran 2012 Paylaş 15 Haziran 2012 enim araçta da rölantide çalışırken motorda sallanma mevcut,sabahları ilk çalıştırmada az oluyor,sonra artıyor,debriyaj ve fren pedalı ayağımın altında sallanıyor. İki yere götürdüm,ikiside enjektörlerden dedi, sökülüp makinaya bağlanması ve kalibrasyon yapılması gerekli imiş,birisi 200 tl dedi,diğeri 600-700 tl civarı olur dedi. acaba bu enjektör temizleyiciden kullansam faydası olur mu? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 15 Haziran 2012 Paylaş 15 Haziran 2012 (düzenlendi) Uzun yolda basınca resmen araba açılıyor evet, evet dönüp birgün şehir içi kullanın işi bitiyor, bir diğer etkende ısı, uzun yoldaki motor ısınması şehir içinde olmuyor, 5-7 saat aralıksız kullanın sadece 90-100 gidin, aynı etkiyi göreceksiniz, motor hortum cam suyuna dek herşeyin ısınmasını dizel çok seviyor, basmasanızda nerdeyse aynı etki oluyor. enim araçta da rölantide çalışırken motorda sallanma mevcut,sabahları ilk çalıştırmada az oluyor,sonra artıyor,debriyaj ve fren pedalı ayağımın altında sallanıyor. İki yere götürdüm,ikiside enjektörlerden dedi, sökülüp makinaya bağlanması ve kalibrasyon yapılması gerekli imiş,birisi 200 tl dedi,diğeri 600-700 tl civarı olur dedi. acaba bu enjektör temizleyiciden kullansam faydası olur mu? Önce wurth kullanın, sonra duruma bakın, ucuz ve etkili çözüm, baktınız olmadı o zaman sökmek gerekir. 15 Haziran 2012 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts