İçeriğe Yönlendir

Polo/ Punto/ Fiesta


Serkan Yazgan

Recommended Posts

Engin Deniz
Abin olacak keli de bekleriz :D

Görürsen benden de selam söyle :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Tamam, bende Fiat gönüllüsüyüm, gel kafa kafaya patlayalım...

Şşşt.. sen karışma bakim bu işlere... :D

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk
Fortçuların forumunda her an her şey olabilir sayın zileli :p

Zileli mi oda nerden çıktı şimdi :):D

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Şşşt.. sen karışma bakim bu işlere... :D

Hehehehe, anladım ben onu :)

Emrin olur patron, tamam affetim fiestacıyı...

Yorum bağlantısı
Ali Elöver

Ahmet Bey,

Öncelikle detaylı anlatım için tşk ederiz.

Siz yaptığınız muhasebede Punto'nun uygun olduğu sonucuna varmışsanız sizin için en uygun araba punto'dur.

Seçimi sizin ihtiyaçlarınıza, bütçenize ve zevkinize kalmış...

Aynen dediğiniz gibi. Beni Punto sahibi yapan nedenler derseniz...

1. İlk sahibinden 8000 Km de boyasız kazasız 2008 yılı ağustos çıkışlı

2. 4 yıl mekanik ve elektronik Fiat garantili

3. Standart 1400 cc turbo, 120 Bg 206 nm, sadece 350 euro remapping sonrası 147 Bg 245 nm (%20 ek bg ve tork)

4. Orjinalinde 8.9 sn olan şimdi 8 saniye civarlarında 0-100 hızlanma, fazla zorlanmadan kadran dayaması.

4. Full aktif ve pasif güvenlik standart , esp-asr-hillholder-msr-6 h.yastığı

5. Dijital çift yönlü klimadan başlayıp devam eden çok tatmin edici Dynamic donanım paketi.

6. Çok sevimli ve bana sportif gelen dizayn.

7. Maliyeti 22.600 TL.

Bu şartlarla TR'de bana aynı yukarıda saydığım özelliklere sahip bir turbo benzinli, full güvenlik donanımlı bu km de, bu yaşta bu temizlikte bu performansa sahip başka marka araba bulun punto'yu satıp onu alacağım :lol2:

Ama herkes aracında küçük darbelerle eğilmeyen kaporta ister.

Oto Zenith'ten koyduğunuz fotoğrafları dikkatlice bir kere daha incelerseniz Fiatların niye gelmediğini anlarsınız. Resimdeki araçlardan belki de en dayanıksızı olan Hyundai bile 5 yıl kaporta garantisi veriyor. Siz hiç Fiatın böyle uzun bir garanti verdiğini gördünüz mü? :unknw: Demek ki iki seçenek var:

1- Doludan sonra gelen Fiatların sayısı o kadar çoktu ki içeriye almadılar kapının önünde sıraya geçirdiler, önce diğer markaları alalım da işlerini halledip gönderelim dediler :p ,

2- Fiatların kaportaları tamir edilemeyecek halde olduğu için tamir yerine kaporta ustasına gittiler :p

Bende isterim tabiki, bir doluda yamuk yumuk tavanlı arabam olsun istemem ama bu dolu denen nane her yere aynı boyutta ve aynı şiddetle yağmıyor.

Fiat'ın sac konusunda iddalı olmadı hiçbir zaman. Ama bunun pasif güvenlikle alaksı olduğu da hiç mi hiç sanmıyorum.

O resimler ironi olsun diye koydum. ben aynı dolunun altında kalmış bir ford ile bir fiat'ın arasında çok fazla fark olacağını sanmam. Fiat daha fazla zarar görür derseniz ona tamam ama fiat delik deşik olur Ford veya diğer markalarda nokta hasar olmaz söylemi biraz atmaca olur. Tank değil ki bu... Ben 3 tane Ford Focus kullandım, sacının ne kadar sağlam olduğunu çok çok iyi bilirim.

NCAP testlerinde sahtecilik yapılıyor diyen oldu mu? (Yaptığımız şakayı ciddiye almadınız umarım). Sahteciliği markalar yapıyor. Markalar NCAP 'te yapılan testlerde referans alınan noktaları güçlendirerek teste giriyorlar. NCAP elbetteki dikkate alınır. Ama tek referans NCAP olamaz. NCAP'te bir araca kaç noktasından vuruyorlar. Mesela tavan kısmından bir darbe geliyor mu araçlara. Yandan alınan darbelerde tavan nasıl hareket gösteriyor diye bakıyorlar o kadar. Ama Volvo aracına devrilme testi bile yapıyor. Aynı Volvo NCAP 'ten 5 yıldız alamazken Punto alıyor. Aynısı Mercedes için de geçerli.(özellikle Ford'u örnek göstermiyorum). Hal böyle olunca NCAP'i tek referans kabul etmek sizce de biraz mantıksız değl mi? Ayrıca hiç NCAP'in sitesinden söylediğiniz araçların çarpışma testlerinde aldığı puanlara baktınız mı? Eski kasa Fiesta'nın testi 2002 yılında yapılmış, Punto'nun testi 2005 yılında. Sadece yıldızlara bakmayıp yazılanlara ve puanlara bakarsanız eğer Fiesta'nın kasasının aslında Punto'nun kasasından daha sağlam ve güvenli olduğunu NCAP'in söylediğini göreceksiniz. Fiesta en çok puanı yandan çarpmalarda kaybetmiş. Sebebi yan hava yastıkları olmadığı için çarpmanın etkisiyle kapıdan gelen parçalar ve kapının bazı bölümlerinin sürücünün yan tarafına çarpması. Punto da ise yan hava yastıkları var ve sonuç Festa'dan çok küçük bir farkla 5 yıldız. NCAP'te Fiesta'nın gövdesinin sağlamlığı bir hayli övgü almış. Ama yan hava yastıklarının olmayışı ve emniyet kemerinin fazla baskı yapması nedeniyle 5 yıldızı kaçırmış. Yıl:2002.

Ford forumda kimse güvenmiyor NCAP'e :D Herkes aşağı yukarı aynı söylemde. Bir biz mi biliyoruz bu işide koca Avrypayı adamlar ayakta mı uyutuyor.

Bu kurum hakkında en ufak sıkıntı olsa o koca dünya devi üreticiler, Mercedes BMW AUDI Toyota vs, 20 kere kapattırırdı orayı. Kapatamıyorsa bile arabamı kullanamazsınız, sonuçlarını yayınlayamazsınız der, mahkeme kararı aldırırdı. Hepsi şakır şakır yolluyor arabasını demek ki güveniyorlar, sonuçlara inanıyorlar.

Arkadaşımın Punto'sunun hava yastıklarının açılması konusunda yalan söylemiyorum emin olun. İsterseniz Kur'an-ı Kerim'e el basayım. İnanırsınız belki o zaman. Sanki yalan söyleyip iftira atıyormuşum gibi bir muamele görmek beni üzdü :D . Bu olayı yaşayan arkadaşım Fiat'ın fabrika müdürü de dahil pek çok üst düzey yöneticisiyle telefonla sürekli irtibat halinde. Siz de takdir edersiniz ki işi mahkeme safhasına dökmeden önce ilgili firmayla irtibata geçerek konuyu çözümlemeye çalışmanız gerekiyor. Eğer çözülmezse mahkemeye başvurabiliyorsunuz. Ayrıca biz televizyona, gazeteye çıkma meraklısı insanlar değiliz. Sabah programlarına çıkan kadınlar gibi çıkıp dizlerimizi döve döve feryat figan edecek halimiz yok. Fakat ileride bütün girişimlere rağmen bir haksızlığa uğrarsak eğer belki o zaman olabilir.

Estağfurullah, öyle birşey demek ne haddim, nede niyetim ama benim başıma böyle bir şey gelse, o Fiat'a 1 patlak Punto verip 3 sıfır Punto parası geri alırdım. Bu çok ciddi bir iddia, hayati tehlike doğuran ve ölüme sebebiyuet verebilecek bir durum. Fiat veya herhangi bir üretici, böyle bir durumda tazminat davası ile karşı karşıya kalıp hem basın hemde dava yoluyla imaj+para kaybedeceğine, hemen o arabayı yeniler hemde zarar gören tüketiciye manevi tazminat öder. Bunun uzaltılarak yaşanacak prestij ve güven kaybına kimsenin tahammülü olmaz. Bu sürede tahminimce 1 ayı geçmez, araba en kötü Bursa fabrikaya alınır, detaylı bir şekilde mühendisler tarafından teknik kontrole girer, kullanıcı kaynaklı hata yoksa arabayı hemen yenisi ile değiştirirler, sonuçta bu araba ilgili markanın akşam kuşağında dönenen bir tek reklamının parası bile değil, ya gazetelere manşet olsa bu haber ???

ESP siz Festanın peşinden ESP li puntoyla virajlı bir yolda gitmeyi bir deneyin derim.

Valla Ahmet Bey, ben Punto ile nelerle viraja giriyor bir bilseniz ! Keşke bir Fiestalı arkadaş gelsede denesek İstanbulda viraj giriş ve çıkışlarını. Çok fazla gözünüzde büyütmüşsünüz Fiesta ve Focusu. Yani şimdi sadece Fordlar yol tutuş ustası diğer arabalar sabun gibi kayıyor mu viraja gelince sanıyorsunuz ??? Focus sadece ilk nesliyle üstündü bu konuda, artık avrupalı her marka aşağı yukarı aynı rezervleri sunuyor

ESP arabanın mekanik tutuşunu geliştiren bir destek sistemi değildir. Araç önden veya arkadan kayma hareketine başladığından, sistem otomatik olarak devreye girer ve aracın yoldan kopmasını, savrulmasını önlemek amacıyla motor gücünü azaltır, direksiyon açı sensörü, tekerlek devir sesörü ve araç yanal ivme sensörlerinden gelen bilgileri işleyerek gereken tekerlere tek tek fren yaptırarak aracın gitmek istediği yönde stabil kalmasına ve yola devam etmesini sağlamaya çalışan bir sistemdir. Yol tutuş becerisini arttırmaz, riziko gerçekleştiğinde normal sürücünün yapamayacağı kurtarma manevralarını elektronik olarak yapar.

Başka marka araç alan insanlar bile başlık açıp araçlarını tanıtıyorlar ve kimse o insan veya aracı hakkında ona saldırmıyor. Olması gereken de bu aslında ve buradaki insanlar da olması gerekeni çok iyi yapıyorlar. Bu nedenle de son cümlenizi biraz garipsedim.

Bizde saldırmıyoruz Ahmet bey, ben bu foruma 2003 yılında üye oldum, o zaman adı focusum.com'du. O zamandan beri kimseyi ne nedensiz yere kırdım nede laf ettim. Bir çok model araç aldım sattım, hatta son focusumu da 4 ay önce sattım ama hep burada kaldım. Saolsunlar buradaki dostlar benzersiz derece kaliteli ve iyi insanlardır.

Ama marka fanatikliğine de karşıyım. Ford'lar iyi arabalardır, böyle düşünmesem zaten 3 tane alıp binmem ama hep ford iyidir hep ford iyidir diye de bişey yok.

Ailede 1 araç kullanılmaz hale geldi, durmasın diye satma gereği duyduk ama ben Puntomu satmadım, 2005 model 26.000 Km'deki hatasız boyasız sıfır ayarında Focusumu sattım. Burdan anlayın Puntodan Focus'dan bile fazla memnun olduğumu. Punto'dan iyi olsaydı Focusa binerdim Puntoyu satardım :D

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Servis resmi ekleyen arkadaşa:

Gözümle gördüm diyorum.Punto tavan,kaput delik deşik.Yanındaki poloda hiç bir şey yok.:D

Ben ekledim Fuat Bey , ironi olsun diye...

Diyorsunuz ki Punto delik deşik, yani kaputta ve tavanda dolu nedeniyle açılan delikler var, kurşun geçmiş gibi, çünkü ben delik deşikten bunu anlıyorum :D Yoksa yamuk yumuk demeniz lazım sacda delikler açılmadıysa ki siz delik deişk diyorsunuz, sakın ona teroristler silahla ateş açmış olmasın ?? Bu yaşıma geldim, dolu nedeniyle araba sacının delik deşik olduğunu görmedim, duymadım, ama Polo'da bişey yok.

Valla buna görsem bile inanmam. He o araba Polo değilde S sınıfı Mercedes falan olsa neyse de araba Polo ya :lol2: Bence o doludan sonra oraya gelmiştir...

Yorum bağlantısı
Barkın Kayaoğlu

Ali Elöver yemek tarifi yazsa yine de keyifle okuyorum :nazar:

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

12.600 veririm, orjinalliği kalmamış ne de olsa yazılım hack edilmiş :nazar:

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
12.600 veririm, orjinalliği kalmamış ne de olsa yazılım hack edilmiş :D

Tamam, senin naylon reno + 12.600'e anlaştık.

Yazılım hack değil, orjinal yazılım üzerine remapped. Keza orjinal yazılım saklanıyor. Tabi kim onu geri yükleyip öyle kullanmak ister oda ayrı konu.

Ali Elöver yemek tarifi yazsa yine de keyifle okuyorum :good1:

Ah GM'ci kardeşim benim sattık Astra'yı ayrı düştük :D

Ulen aloş 2003'te üye oldun ama o arada en az 2003 defa kovuldun :) Hem burdan hem de diğerlerinden :D

Sen ne biçim bir hesap uzmanısın ???

Ulen mümkün mü 2003 kere kovulmam ??? Mübağlan bile desteksiz :)

1 kere kendim ayrıldım, 1 kerede ihraç edildim, hepsi politik nedenlerden :D

Ama bak Demirel gibi 2 kere gittim 3 kere döndüm moruk naber ?

Yorum bağlantısı
Murat Kavuk
(düzenlendi)
Ford F2'de yaşattığı bazı kronik problemlerin ceremesini çekiyor. Bu arabaların 2.elleri dahada kötüleşecek, F1 bile zaman zaman yeni model F2lerden çok para ediyor. Çünkü sorunsuzlar.

Satış rakamlarına göre F2 hala üst sıralarda. Filolar da almıyorsa, bunca ford'u kim alıyor, ben mi alıyorum :)

tarihinde Murat Kavuk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
Sen ne biçim bir hesap uzmanısın ???

Ulen mümkün mü 2003 kere kovulmam ??? Mübağlan bile desteksiz :crazy:

1 kere kendim ayrıldım, 1 kerede ihraç edildim, hepsi politik nedenlerden :lol2:

Ama bak Demirel gibi 2 kere gittim 3 kere döndüm moruk naber ?

Hakan abi vergi ziyanı cezasını da kesip hesaplayarak kesin hesap cetveli üzerinden rakam bildirmiş, sağlamasını yaptım :rofl:

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
politika ile uğraşan bir zatın bir papağanı varmış. sahibi hangi görüşte ise tam tersine bir siyasi görüşe sahip muhalefet bir papağan. sahibi ne zaman kendi siyasi görüşlerinden bahsetse hemen bir itiraz, itiraz ki hem ne itiraz, küfürler havada uçuşuyor, hatta gelen misafirlere bile küfrediyor.

sahibi bu durumdan muzdarip tabiki. birgün papağana seslenmiş eğer bir daha beni misafirlerimin yanında rezil edersen seni tavukların bulunduğu kümese kapatacağım, demiş. aradan birkaç gün geçmiş, yine gelen gidenler var;

papağan gelenlere hem politik hem küfürlü laflar etmeye başlamış. bunu üzerine sahibi dayanamamış ve tavuk kümesine kilitlemiş papağanı.

papağan kümese girmiş girmesine ama burnundan soluyor, eli arkasında bir yandan volta atıyor, kümestekiler tedirgin, bir kenara çekilmiş papağanı izliyorlar.

papağan bir iki volta daha atıp durmuş ve;

- ne bakıyonuz lan o.rospular, bizimkisi siyasi suç, sizler gibi fuhuştan yatmıyoruz burada...

Valla ne diyim... Fıkra güzelmiş ;)

Ali'de bu papağan gibi çenesini tutmuyor işte :unknw:

Yorum bağlantısı
Adem Cengiz
(düzenlendi)
Ucuz ucuz verirsen, en bedavı olanı alırlar tabi.

Sanki kullanıcıya mı soruyor kiralama şirketi ?

DHL memnun olmadığı için yeni dönemde Ford Focus kiralamadı, herkes jetta istedi, şimdi tüm arabalar jetta ve corolla. bir tane ford kalmadı burda.

Bizim kurum da bir yıl Focus TREND TDCI kiralamıştı. Herkes yol sesi dedi durdu.

Müdürümüz bir gün benim Titanium'a bindi sonra, Allah Allah bu Focus bizimkilere benzemiyor demişti...

Bu Filo FOCUS'ları Ford'un imajını bozuyor, ama OTOSAN'ın tercihi...

Şimdi 1,6 Multijet Linealar var, inanın Focus Trend Dizele göre (Motor Performansı hariç) daha memnun herkes. (Yol sesi vs.)

tarihinde Adem Cengiz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Adem Cengiz
motor perfonmasınında farklı olduğunu düşünmüyorum.dün otobanda 2.. km/h hıza kadar arkamdan kopmadı.

1,6 Multijet 290 Nm tork var, ama FIAT ne yapmışsa bu gücü yola yansıtamamış, genel olarak söylenen bu...

Hantallığından şikayetçiler, ama hızlandı mı gider tabii...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

max tork değeri başka, gündelik gerekli devir arası tork başka tabii.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Join the fiesta movement :crazy:

fordu.jpg

Fordçuluk terimi burdan geliyor demek. :)

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Ama Ford'un yol tutuş konusunda her dönem lider olduğunu ben uydurmuyorum. Bütün otoritelerce kabul edilen bir gerçektir bu. ESP'siz Fiesta'nın arkasından ESP'li Puntoyla bir gidin sözümde ısrarcıyım. Aynı virajlara aynı hızlarla girip çıkacağınız kesin. Ama sizin aracınızın ancak ESP ile girebileceği viraja Fiesta ESP olmadan girebiliyorsa hangi araba daha iyi yol tutuyor kararı siz verin. (ESP'nin ne olduğunu da çok iyi biliyorum ayrıca).

Evet, yol tutuş konusunda Ford lider ama kompakt ve mini sınıf arabalar arasında tahmin edildiği kadar bir fark kalmadı diyorum.

Fiestaya gelene kadar Focus'larla giriyor Punto, yol tutuş konusunda bir problem yok, bulun forumdan bir arkadaş deneylim en kısa zamanda dedim zaten. Ben Focus, hatta Sport Trend sahibiydim, ve 2003 yılından beride Ford kullanıyorum, heralde benim kadar bilemezseniz Punto vs Focus yol tutuşunu. Bunun kıyasını yapacak kadar çok km yaptım 2 araç ile.

ESP'yi bilseniz, aracı frenlediğini, yavaşlattığını, araç kayarsa viraja girdi hızda çıkamayacağını, yani diğer aracın esp'li kayan aracı geçeceğinide bilirdiniz. Tekrar yazıyorum, ESP destek, aktif güvenlik sistemidir. Mekanik yol tutuşu ARTTIRMAZ... Riziko gerçeklerşirse aracı yavaşlatarak kontrol atına alır. Virazjlarda araca hız vermez, aksine hız keser kayma başlayınca.

Çok basit bir mantık yürütecek olursak; Eklenen her donanımın belirli bir maliyeti vardır. Bu maliyette fiyata artı olarak yansır. Her türlü donanımı ekleyip aracınızı satabilirsiniz. Ancak bu durumda aracın fiyatı artar ve bir üst sınıftaki araçların fiyatlarına yaklaşır. Bu durumda da haliyle sadece belirli bir kesimin alabileceği bir otomobil üretmiş olursunuz. Çünkü sizin ürettiğiniz otomobilin fiyatı herkesin ulaşabileceği (en azından büyük bir kesimin) rakamların üzerine çıkar ve bu durumda satışlarınız azalır. O nedenle de donanım eklerken maliyetlerinizi de düşünmeniz gerekir. Yoksa sizin ürettiğiniz otomobilin satabileceği fiyat sınırını aşarsınız. Bunun için de firmaların son dönemde çıkardıkları araçlarında bazı şeyleri basitleştirdiğini, kalitesi aynı bile kalsa daha az işçilik ve sonucunda daha az maliyet gerektiren malzemeler kullandığını ve hatta bazı malzemelerin kalitelerini düşürdüğünü göreceksiniz.

Fiat zaten premium araç üreten bir marka değildir, çoğu ürünüde standart kalitenin az altında veya az üstündedir.

Ama çok üretim yapan firma, araç başına maliyet düşeceğinden fiyatını uygun tutabilir, bu demek değilki araç kalitesiz.

Bu arada TR fiyalraını baz almayın, gidin bakın UK, DE sitelerine kıyaslayın Fiesta-Punto , Focus Bravo fiyatlarını, hatta VW'leri. Üç aşağı beş yukarı aynı olduğunu TR'deki kadar fark olmadığını görürsünüz denk donanımlarda. Yani TR'ye gelen VW bu kadar pahalı satılıyorsa çok mu kaliteli olduğundan ?? Tabiki Fiattan kaliteli ama distribütör yaklaşımı, araç başı kar marj oranları da önemli. Kel oğlu kel yeni Polo, yol bilgisayarı yok, 5000 tl daha pahalı denk Puntodan. Arada 5000 Tl'lik mekanik, veya elektronik fark olduğunu mu sanıyorsunuz ???

Fiat'ın geçmişi belliyken bugününden nasıl şüphe etmeyeyim. Sizin aracınızın meşhur ESP'sinin ihtiyacınız olan her an devreye girebileceğinden eminmisiniz? Ya da ihtiyacınız olmadığı bir anda devreye girmeyeceğinden?

Keşke yazmadan azıcık araştırsanız da böyle yazmasanız... Meşhur ESP BOSCH'un, Fiat'ın üretimi değil. Yani Ford'da BMW'de, Mercedes'te Audi'de ne kadar arıza oranı varsa o ESP'nin, Fiat da da o kadar var...

O çalışmasa bu çalışmasaya gelene kadar ya lastik patlasa ??? Fordların allah bilir lastiği de patlamıyordur.

Buyrun motor ve yanındaki ABS-ESP-ASR modülü. kendi çekimim, google araması değil.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Ben de, bosch, hatalı üretimlerini nereye atıyor diyordum . ESP yazısı hoş olmuş, çini mürekkebi ile mi yazdın?

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Bu aracın 50.000 Km sonra da her yerinin faal bir şekilde kalacağından emin misiniz? O performansını çok övdüğünüz motorun 50.000 Km. sonra yine aynı performansı verebileceğinden? Elektronik hatalar yüzünden iki de bir servis yolu tutmayacağınızdan?

Bunun garantisini Fiat 4 yıl 150.000 km olarak vermiş, benim aracımda da mevcut.

O yüzden motor-mekanik arıza, elektronik arıza beni çok enterese etmiyor. Olursa bırakırım Birmot'a, değiştirirler düzelene kadar.

Bunun hiç markada olmayacağına garanti yok. Kul yapısı mini sınıf arabadan sağlamlık bakımındab ne beklenirse 3-5 aynı hepsinde.

Zaten ne 150.000 km nede 4 sene binerim bu arabaya, keze hiçbir arabaya.

Ayrıca Euro NCAP sizin hayran olduğunuz o koca Avrupa tarafından çok sert bi şekilde eleştiriliyor, bilginiz olsun.

Evet avrupalılara hayranım, en azından objektifler, dürüstler... ADAC, NCAP gibi firamalar arıza ve sağlamlık istatistiklerini yıllardır güvenle arşivliyor.

Avrupa şikayetleri gelip size mi bildiriyor ?? Ben hiç okumadın basında. Madem şikayeti olan üretici var, vermesin arabasını bu kadar basit...

Ben de, bosch, hatalı üretimlerini nereye atıyor diyordum .

:):p

ESP yazısı hoş olmuş, çini mürekkebi ile mi yazdın?

Yok keçeli kalem ile. Orcinal gibi olmuş mu :coffee:

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Esp orjinal... Biliyorum ben..

Zaten ESP olmasa bu araba kango gibi devrilir... :coffee:

Esp ile ayakta duruyor işte :p

ESP olmasa kaskosunu da yapmazdım zaten :)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Ncap yıldızlarındaki sıkıntı şu: sağ hava yastığı iptal düğmesinin konumu iyi yerde diye extra puan alan otomobilin, tavan sacı kapıdan ayrılmış olabiliyor. Ama puanı yükseklerde oluyor.

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Esp orjinal... Biliyorum ben..

Yok ben onu çıkmacıdan alıp taktım :)

Zaten ESP olmasa bu araba kango gibi devrilir... :coffee:

Esp ile ayakta duruyor işte :D

Tipik bir Ford kullanıcısı yorumu :p

ESP olamsa kaskosunu da yapmazdım zaten

Patron bana bugüne kadar kaç araba için kasko yaptın, hiç saydın mı ?

Kaç kere patlatıp kapına hasar dosyamla geldim ? Hakkoş muyum ben hareket eden her cisme antipati ile yaklaşıp çarpiim ?

Kırdın kalbimi :p

Ncap yıldızlarındaki sıkıntı şu: sağ hava yastığı iptal düğmesinin konumu iyi yerde diye extra puan alan otomobilin, tavan sacı kapıdan ayrılmış olabiliyor. Ama puanı yükseklerde oluyor.

Hadi ordan...

11359842.jpg

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...