Sami Demirpaz 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Donanımla ne işimiz olur biz işin tekniğindeyiz Gönül donanım ister abi Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Gönül donanım ister abi Gönül neler ister http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2003-ford-focus-st170-hb-104163914/detay Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Dün 0.9 lt Clio'yu teste gittik o araç titriyor gibiydi ben pek hissetmedim ama Süha abi daha fazla hissetti. Satıcı da düşük hacim ve 3 silindir olduğundan titremesi normal dedi diye aklıma takıldı sordum.. Teşekkür ederim. Evet 0.9 Clio yu bende test ettim, rolantide hissedilen bi titreme vardı. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Gönül neler ister http://www.sahibinde...104163914/detay sana yollayacaktım takasta üstüne 5 bin iste dlye abi. Hani tr de tek olmak istiyorsun ya. Bu o cins bir araba. Ah bide onun bunun ellnde kurcalanmasaydı iyiydiClio yu demin test ettim. Etmez olaydım radara girdik. rolantide değilde ilk devirlenmede titreşim var rolantide çok duramadık zaten. Start stop buz gibi motorda bile devreye hemen giriyor. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Yok abi bu şekilde tek olmak istemem Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Yok abi bu şekilde tek olmak istemem Senin motorunun performans modlusu. 6 ileri yanlışım yoksa getrag üretimi şanzıman. indigo kadran fabriksyon yağ basıncı ve sıcaklığı göstergeleri tcs oem bi xenon ( tabi bunlar söktü sökülenin teki bende ) gerçek yol tutuş ustası esp ile yoldan çıkanlardan değil. 6lı cd çalar ve hifi müzik sistemi. Elektrikli sunroof. Yorum bağlantısı
Serdar Erisen 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 1.0 lt motorlu araç kullanıcılarına bir sorum olacak. Rolanti'de iken aracınız titriyor mu ? Hiçbir şekilde titreme yok.yanlız şunu farkettim,eve giderken zik zak çizip,dik kısa bir rampa çıkıyorum düşük devirlerde (2 viteste) hemen toparlayamıyor en az 3sn sonra kendine geliyor.birde gözüm devamlı yakış ortalamasında tüm vites aralarında fazla kalamıyorsun hemen 17-25lere çıkıyor hemen vites arttırıyorum 4.5-6lara düşüyor.bu şekilde kullanmamız doğrumu?yakış tasarruffu sağlarmı.yaklaşık 250km oldu. Yorum bağlantısı
Altan YILMAZ 27 Aralık 2012 Paylaş 27 Aralık 2012 bu arabanın aynısının tekno paketlisine bindim araba 1.0 motor olduğunu hissettirmiyor araç daha kuvvetli geliyo çünkü yanlış bilmiyorsam turbo farklı Hiçbir şekilde titreme yok.yanlız şunu farkettim,eve giderken zik zak çizip,dik kısa bir rampa çıkıyorum düşük devirlerde (2 viteste) hemen toparlayamıyor en az 3sn sonra kendine geliyor.birde gözüm devamlı yakış ortalamasında tüm vites aralarında fazla kalamıyorsun hemen 17-25lere çıkıyor hemen vites arttırıyorum 4.5-6lara düşüyor.bu şekilde kullanmamız doğrumu?yakış tasarruffu sağlarmı.yaklaşık 250km oldu. turbo çünkü sonra devreye giriyor Yorum bağlantısı
Osman Daş 27 Aralık 2012 Paylaş 27 Aralık 2012 Hiçbir şekilde titreme yok.yanlız şunu farkettim,eve giderken zik zak çizip,dik kısa bir rampa çıkıyorum düşük devirlerde (2 viteste) hemen toparlayamıyor en az 3sn sonra kendine geliyor.birde gözüm devamlı yakış ortalamasında tüm vites aralarında fazla kalamıyorsun hemen 17-25lere çıkıyor hemen vites arttırıyorum 4.5-6lara düşüyor.bu şekilde kullanmamız doğrumu?yakış tasarruffu sağlarmı.yaklaşık 250km oldu. düşük silindir hacmine sahip araçlarda genel bir sıkıntı. düşük devirlerde araba tabir-i caiz ise salıyor kendini. bence tüm 0 araba almış arkadaşlara tavsiyem; arabalarınızı, otobana çıkıp 90kmh yaklaşık yarım saat, ardından 120kmh 5 dakika, tekrar 90, sonra 140 5-10dk sonra 120 yarım saat...ve daha yukarı. bu şekilde motorunuzu açın. düşük devirde yakıt tasarrufu yapacağım diye yorarsınız motor parçalarını diye düşünüyorum. ayrıca yakıt tasarrufu ve fabrika verileri 6000 den sonra gözle görünür hale geliyor. 12000den sonrada oturur. şimdiden tasarrufu değil motoru canlandırmayı düşünün. abimin aracı 8700km ye geldi fabrika verisinin altında şehir içinde kullanımda. düşük silindir hacmindeki araçlar için speed booster öneriliyor. düşük devirlerdeki boğulmaları engellediğini öngörüyorlar. denemekte fayda var. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Aralık 2012 Paylaş 27 Aralık 2012 Osman kardeşim, bu dediklerinizin yanlış olduğunu araç kataloglarında yazar. Sizin yazdıklarınız şehir efsanesidir. Yorum bağlantısı
Osman Daş 27 Aralık 2012 Paylaş 27 Aralık 2012 (düzenlendi) abi kataloğu hatmettik. evet yazmıyor. lakin görünen köyde klavuz istemiyor. aynı model yılı, aynı model araçlardan hem düz yolda hemde yokuşta daha seri hale geldiğini belirtmek isterim. arabayı aldıklarında servisten 180km hız son hızı diye özellikle belirttiler. kullanım klavuzunda da aynı bilginin teyyidi var. lakin araç istanbuldan alanya'ya gidiş dönüş sırasında ankara - istanbul otoyolunda 198km yi gördü. nâcizane gördüklerimi paylaşmak istedim. saygılar 27 Aralık 2012 tarihinde Osman Daş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Aralık 2012 Paylaş 27 Aralık 2012 (düzenlendi) Katalogda ve tüm düzgün kaynaklarda öyle kullanmayın yazıyor. Tabi siz aracı 300 bin km kullanmayacağınız için farketmez. edit: Sizin katalogda yazmayabilir. Gerek duyulmamıştır. 27 Aralık 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Osman Daş 27 Aralık 2012 Paylaş 27 Aralık 2012 (düzenlendi) Katalogda ve tüm düzgün kaynaklarda öyle kullanmayın yazıyor. Tabi siz aracı 300 bin km kullanmayacağınız için farketmez. edit: Sizin katalogda yazmayabilir. Gerek duyulmamıştır. zaten sürekli bir kullanım söz konusu değil abi. kısa süreli nefes açma çalışması olarak düşünülebilir. bir kerelik birşey. zaten abim özellikle şehir içinde babannem gibi kullanır. 50-60ı geçmez. tem'e çıktığında dahi 90ı geçmez. tâbi tavsiye bunlar. son olarak ben ''evet yazmıyor'' derken; bahsettiğim şekilde kullanın yazmıyor anlamında kullanmıştım. yanlış anlaşılmalar kötü sonuçlar doğurabilir. düzeltmek gerektiğine inanıyorum. 27 Aralık 2012 tarihinde Osman Daş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Oktay 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 1.0 eb. hb style 15 gündür kullanıyorum. şehir içinde 7.8 lt. yokuş çıkması güzel. hızlanması çok güzel. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 21 Ocak 2013 Paylaş 21 Ocak 2013 abi kataloğu hatmettik. evet yazmıyor. lakin görünen köyde klavuz istemiyor. aynı model yılı, aynı model araçlardan hem düz yolda hemde yokuşta daha seri hale geldiğini belirtmek isterim. arabayı aldıklarında servisten 180km hız son hızı diye özellikle belirttiler. kullanım klavuzunda da aynı bilginin teyyidi var. lakin araç istanbuldan alanya'ya gidiş dönüş sırasında ankara - istanbul otoyolunda 198km yi gördü. nâcizane gördüklerimi paylaşmak istedim. saygılar Bu ölçtüğünüz hızlar kadran değerimi ? yoksa gps değerlerimi ? Yorum bağlantısı
Erdem Şimşek 22 Ocak 2013 Paylaş 22 Ocak 2013 Bu ölçtüğünüz hızlar kadran değerimi ? yoksa gps değerlerimi ? Merak ettiğim birşey var kafamda aracın sesi normal bi 4 silindirli araba gibimi ? çünki bildiğim kadarı ile 3 silindir var bu 1.0 ecoboost da ve farklı bi ses gelirmi gelmezmi merak ettim açıkçası. Yorum bağlantısı
Samet Yarın 22 Ocak 2013 Paylaş 22 Ocak 2013 Yeni focus sahibi arkadasların araçları hayırlı olsun Titanium 1.6i EcoBoost 180PS ler nasıldır? ecoboost olması onlarda da farklılık yaratmaktamı? Yorum bağlantısı
Erdem Şimşek 22 Ocak 2013 Paylaş 22 Ocak 2013 Sesi 4 silindir 1.6 atmosferikten daha iyi.. videolarına baktım biraz disel biraz motorsiklet motoru gibi geliyo ama hoş anlamda söyledim! Güzelmiş biraz japon otoların sesleri gibi olmuş hoşuma gitti Yorum bağlantısı
Onur Karakay 23 Ocak 2013 Paylaş 23 Ocak 2013 Yeni focus sahibi arkadasların araçları hayırlı olsun Titanium 1.6i EcoBoost 180PS ler nasıldır? ecoboost olması onlarda da farklılık yaratmaktamı? 1.6 ecoboost'lar resmen yer uçağı.eski nesil 2.5l veya 3.0l hacimli motorların gücünü fazlasıyla veriyor.dizel mantığı ile çalışan motor olduğu için yakıt tüketimleri çok makuldur. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Ocak 2013 Paylaş 23 Ocak 2013 intercooler nasıl sulu mu egzos sogutucu sulu biliyorum Yorum bağlantısı
Burak Koca 23 Ocak 2013 Paylaş 23 Ocak 2013 1.6 ecoboost'lar resmen yer uçağı.eski nesil 2.5l veya 3.0l hacimli motorların gücünü fazlasıyla veriyor.dizel mantığı ile çalışan motor olduğu için yakıt tüketimleri çok makuldur. Hocam peki 170 ve 160 hp' lik Golf 1.4 TSi 'lar ile karşılaştırma yaparsanız durum ne olur Şimdi Focus mu yer uçağı Golf mü Yorum bağlantısı
Onur Karakay 23 Ocak 2013 Paylaş 23 Ocak 2013 Ford sevdalısı olarak kesinlikle ecoboost derim.ama kesinlikle tsi motorlarda kötü değil.takdir sizin... Yorum bağlantısı
Yücel Tuğluoğlu 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Öncelikle aracınız hayırlı olsun. Beraber çalıştığım arkadaşım 20 kasım 2012 de 1.0 ecoboost Titanyum + Titanyum X + Smart Beyaz renkli araç aldı. Araç Türkiye ' ye gelen en dolu araç. Bahsi geçen kol dayama aracın göğsüyle birleşen bir parça.Arkadaşların önerdiği normal kol dayama.Alakası yok orjinali ile. Yakıt olayına gelince. Vites büyültme ve küçültme ( şhift ligt ) ikaz ışıklarına uyarak vites değiştirirseniz şehir içinde 7 lt. yakıt kullanıyor. Araç şu an 2995 km de. Kullanım ve performans açısından oldukça güzel bir araç. Hiç dikkat etmeden gelişi güzel kullanıldığında 8,5 civarında yakıtı var. Kendi aracım 1.6 Tdi 109 bg.collection olmasına rağmen ciddi ciddi değiştirmeyi düşünür oldum. Pek tabiki tüm fordlar gibi gaz pedalına biraz kakıttığımızda yakıt tabiki daha yukarılarda. Ama bu seferde aracın performansı söförün yüzünü güldürüyor. Keyifli sürüşler dileğiyle. Selamlar. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Boylu 3 Mart 2013 Paylaş 3 Mart 2013 aracınız hayırlı olsun.bende ocak başında 1.0 b - max aldım. bu motor bu aracı kaldırmaz dediler ama çekiş konusunda en ufak sıkıntı yok. yakıt ise 5 lt şu an 3200 km.oldu.stop-star çok güzel çalışıyor. önceki aracım honda civic ti hondayı hiç aratmıyor. ben çok memnunum düşünenlere 1.0 motor tavsiye ederim. Yorum bağlantısı
Mehmet Dmir 10 Mart 2013 Paylaş 10 Mart 2013 (düzenlendi) 1.0 lt motorlu araç kullanıcılarına bir sorum olacak. Rolanti'de iken aracınız titriyor mu ? okudum ve sırf bu tür sorulara cevap vermek için foruma üye oldum..izlenimlerimi ve bilgilerimi paylaşmak istedim. 1.0 motorlu focus sedan a yılbaşından beri biniyorum. almadan önce test ettim, araştırdım..arabada rolantide titreme kesinlikle yok. sürerken çıkardığı tek ses, vites değiştirmek için yani hızlanmak için gaza basarsınız ya, o zaman duyduğunuz hafif turbo sesi..istediğiniz hıza kavuşunca, mesela 5. vites 70 km..artık ses falan duymuyorsunuz..isterseniz 6. viteste 90 la gidin..sabit hızla sürmeye başlayınca ses çıkarmıyor. sürüşüne ve sessizliğine yanıma binen arkadaşlar çok şaşırıyor neden 3 silindirli bu motor titremiyor..ford bültenden yazı: The new EcoBoost engine uses an innovative flywheel and front pulley design to counter engine vibration. This delivers refinement without affecting performance, economy or emissions. yani: Yeni EcoBoost motor titreşimini önleyen yeni volan ve ön kasnak tasarımına sahiptir. Bu performansını etkilemeden incelik, ekonomi veya emisyon sunar. daha iyi çevrilebilir yukarıdaki kelimeleri bilen arkadaşlar tarafından..bu motor geliştirilince ford 25 tane patent başvurusu yaptı..düşünsenize..anam babam turbo benzinli motor..daha önce tsi yapılmış, usa da 1.6-2.0-3.5 litre ecoboost lar üretilmiş, ama 998cc lik motor için yeni 25 adet patent almaya çalışıyorsunuz. manifoltun yeri değiştirilmiş vb.. focus 1.0 motorla, 1.6 dizel in, hele birde yeni fiesta 1.0 motorla 1.5 dizel in ağırlıklarını karşılaştırın..neden bu motor titremiyor sorusunun bir cevabıda motor ağırlığı..100 kg..çünkü artık tüm motorlar alüminyum blok iken bu motor dökme demir blok. bu kadar küçük motorda standart ölçülerde piston kullanılmış, silindirler arasındaki et kalınlığı sadece 6 mm..125 bg lik güç üreten bu motorun gövdesi sağlam olmalı değil mi?(dizeller gibi) birde şunu yazayım daha büyük turbo takılarak bu motor, 180-200 bg güç üretilerek test edilmiş.. şu sayfada ford un yeni blog u..http://blog.ford.com...odule-doymuyor/ 6 adet hız rekoruna sahip bu motorun hız rekorlarından biri haber yapılmış..1.0 eb motor bir yarış arabasına monte edilmiş...ve yıllardır üzerinde yarışlar yapılan nürnburgrig-almanya pistini geçtiği süre ile bu zamana kadar elde edilen en hızlı 11. sonuca sahip..düşünün bu pistte 2 bin, 3 bin belki 5 bin cc lik arabalar yarışmıştır ve birinci gelirken 1000cc lik motorun aldığı sonucu alamamışlar.. tabi şunuda unutmamak lazım ford bu motorun 1.6 125 bg lik atmosferik benzinli motorunun yerini aldığını duyurdu. ekonomi ile standart performans sunan bir motor. daha fazla performans bekleyenlerin 1.6 eb un 150 ve 180 bg liklerinin takılı olduğu arabalara binmeleri gerekiyor. start-stop ve aktif ön ızgarada yakıt tüketimini olumlu etkileyen faktörler.. bu bilgilerin çoğu belki önceden yazılmıştır ama bende son mesaj atan arkadaşlara cevap vermiş oldum..umarım faydalı olmuştur 10 Mart 2013 tarihinde Mehmet Dmir tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts