İçeriğe Yönlendir

Focus Mu? Astra Classic Mi? Bravo Mu?


Ersin Temel

Recommended Posts

Ersin Temel

Arkadaşlar merhaba hepinize selamlar aranıza yeni katıldım

sizden tavsiye lerinize ve bilgilerinize dayanarak 1.4 dizel fiasta aracımdan çok çektim aracımı takasa vererek

0 arac almayı düşünüyorum ve 3 araca bakdım ama tam detaya inmedim focus icin yola cıkdım ucuz olsun diye fiasta aldım o zamanki şartlara göre 1.6 benzinli ford focus da fiasta gibi sorunlu bir araçmıdır.ve 3 arac icin

foruma üye arkadaşlardan focus,astra, bravo test eden yada deneyimi olan arkadaşlar varsa bilgilerini benimle paylaşabilirmi.

secenekler

1- ford focus 1.6 benzinli en alt modeli 30,500 tl

2- opel classic 3 1.4 benzinli 16v 90 hp 32,000 tl

3- fiat bravo 1.4 benzinli yeni kasa 32,000 tl

aldıgım son fiyatlar bayram öncesi

şimdiden teşekkürler

Yorum bağlantısı
Barkın Kayaoğlu

Fiesta'da ne gibi sıkıntılar yaşadınız? Bu 3 araç içinde focus 1.6 olması nedeniyle benim tercihim olurdu. Diğer 2 araçtaki 1.4 motorlar pek tatmin edici değil. Bir de focusta öğretmenler için indirim var bu aralarda, 28bin küsür liralara düşmüştü.

Yorum bağlantısı
Erkan Yılmaz

focus fiesta gibi sorunlumu? Derken, ben 1.6 100 ps benzinli kullanıyorum hatta sizin fiyat aldıgınız modeli yani comfort u aracdan memnunum belirgin bir arızası oldugu hiç bir yerde yazmıyor bizi üzecek bir durumlada karşılaşmadık ancak tabi takdir son kullanıcının yani sizin. aldıgınız fiyat sedana ait sanırım ki astra ve bravo dan iç hacim ve bagaj olarak oldukca geniş. astrayı pek bilmem ancak bravonun boşunu almayın derim ki dolusuda 42 bintl gibi bir rakamdı en son. ancak astrayı bi araştırın. focusta aldıgınız fiyata dahil olan en belirgin özellikleri hız sabitleyici sis farları deri kaplı direksiyon simidi 4 hafa yastıgı şuan bana göre tek eksigi arka camların otomatik olmayışı. motor performansı olarak yeterli düzeyde ( aile kullanımında )

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
3- fiat bravo 1.4 benzinli yeni kasa 32,000 tl

Tartışmasız Bravo 1.4 T-Jet...

Hem güncel bir model, yeni makyajlandı, hem motoru hemde performansı çok üstün. İç mekan ve dış görünüm olarak da en şık.

fiat_bravo02.jpg

e898827f78a8efee708cd0223062bcd6.jpg

21086c0d3dfa07da6381f9bde11860f4.jpg

Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin
(düzenlendi)

opel artık sanki ne alan var ne satan modunda, araçları da eskisi kadar keyifli değil.

fiat düşünülebilir belki ama konsol malzemesi çok ucuz, motoru performans açısından iyi ancak ömrünü bilemem.

ford kullanıcısıyım diye söylemiyorum ama focus bu araçların biraz ötesinde bana göre. ikinci elde de sizi üzmez.

tarihinde Osman Y tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Opelin can sıkıcı konsolu çok fena, o motorla yolda gitmiyor, kullandığım için biliyorum, bravo ya gelince, güzel ama dayanıksız (Ali bey üzgünüm, hızlı gitmesi yetmez) dizeli iyi ama o parayı haketmiyor (motor gayet güzel ama ömrü konsunda şüphelerim var, tabii ben 5-10 sene kullanacağım ve çok yol yapacağım için bu şekilde düşünürüm, yoksa 4 sene sonra satacaksanız olur ama 2. elde değer kaybeder) fakat bagaj ufak, arka çok dar sıkışık, bu araçlar içinde geniş hacim uzun ömür istiyorsanız focus derim.

Fiesta da çektiğiniz sıkıntılarınız nedir? Yazarmısınız?

Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger
(düzenlendi)

Focus'un iç mekanı daha geniş. Rahat yolculuk yapmak herkes için önemlidir. Bravo güzel araç ama kalite bakımından bir Focus ile aynı kaliteye sahip değil. Astra'yı dar iç mekan sebebiyle hiç listeye sokmuyorum bile...

Bu arada Ali Abi, resimdeki araç ile Ersin Bey'in bahsetmiş olduğu araç arasında hem donanım hem de motor olarak fark var. 32.000 TL'lik motor 1.4 T-Jet değil. Standart olarak satılan Bravo'nun da konsolu resimdekinden farklı...

tarihinde Mert Can tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sami Aktaş

Bu seçenekler arasında 28000TL'lik, 1,6'lık Focus açık ara farkla önde...

Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada
32.000TL ye T-jet Bravo :rofl: , hemen 1 adet alayım.

Abi hazırlan :)

5K ACTIVE PLUS 1.4 TURBO T-JET 120 HP 32,710

5K DYNAMIC PLUS 1.4 TURBO T-JET 120 HP 35,010

5K SPORTS STYLE 1.4 T-JET 120 HP 36,850

Eğer 1sene içinde satma düşünceniz yoksa kesinlikle Bravo..

Yorum bağlantısı
Sami Aktaş
Fiesta'da yaşadığınız sorunları yazarsanız iyi olur.

Üst kapak contası yanmış, tamir olmuş ama araç yine yolda kalmış ve şu anda yolda tamir bekliyor...(Ersin Bey'in önceki mesajından hatırladığım kadarıyla olay bu...)

Allah korusun ama motor pek içaçıcı durumda değil gibi...(Bu benim tahminim umarım yanılırım...)

Olay büyük ihtimalle hararetten dolayı olduğundan Fiesta'nın pek suçu olmayabilir... (Bu da tahmin...)

Ersin Bey'i tanımam, herşeye burnumu sokmayı da sevmem ama benim bildiklerim bu... :)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

yarın sorayım, en son 35.000Tl ye çıkmıştı, demek hala alan yok, inmiş... Birisi için bakmıştım. 32den satılıyorsa alınır.

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

5K ACTIVE PLUS 1.4 TURBO T-JET 120 HP 32,710 + 1500 TL SPK paketi mutlaka alınmalı = 34210 TL

Bir Leon Alsak 38500 ve sanırsam ESP & EBA + DSR +XDS sistemi dahil değil.

Yorum bağlantısı
Eray Sireli
(düzenlendi)

benim sıralamam da 3-1-2 :lol2:

yada hocam 2. el 2009 model bravo emotion multijet al bu fiyatlara rahat bulursun. Donanım olarak yok yok, Allah ne verdiyse var :lol2:

Garantisi de bitmemiş olur Fiat'tan 480TL'ye 2+1 ekstra garanti alırsın rahat rahat binersin.

tarihinde Eray Sireli tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ersin Temel
Opelin can sıkıcı konsolu çok fena, o motorla yolda gitmiyor, kullandığım için biliyorum, bravo ya gelince, güzel ama dayanıksız (Ali bey üzgünüm, hızlı gitmesi yetmez) dizeli iyi ama o parayı haketmiyor (motor gayet güzel ama ömrü konsunda şüphelerim var, tabii ben 5-10 sene kullanacağım ve çok yol yapacağım için bu şekilde düşünürüm, yoksa 4 sene sonra satacaksanız olur ama 2. elde değer kaybeder) fakat bagaj ufak, arka çok dar sıkışık, bu araçlar içinde geniş hacim uzun ömür istiyorsanız focus derim.

Fiesta da çektiğiniz sıkıntılarınız nedir? Yazarmısınız?

Ali bey merhaba 2007 model fiasta yı alalı 8 ay oldu iş için almdık daha sonra aracı şahsi olarak eşim kullanmaya başladı fiasta ile ilgili olark forumda yazan bütün sorunları yaşadık (marş kesmesi dışında) onun dışında aracla uzun yolda

su kaybından dolayı( anlayamadık pompa saglam cıktı herangi bir kacak bulamadık ) sonucda conta yaktım üst kapak taşlandı işlem gördü (ustam yapamadı heralde alt silindir kapagındada sorun var usta daha önce işlem görmüş heralde

dedi bayram üstü olayı kapatık yola devam etdik bayramın 3 günü yokuş cıkarken arac stop etdi aracı çalışdırdıgımda

ise şakır şakır sesler geldi aracı orda bırakıp evimize döndük şimdi forumdan bir kac ustanın telini aldıl yarın arıyıp konuşagız bu arada arac dan sogudum aracı takasa verip değişdirmek istiyorum. Bu arada forumda bilgilerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ediyorum, gönlüm ford focusta ama baklım ii akşamlar

Yorum bağlantısı
Ersin Temel
Üst kapak contası yanmış, tamir olmuş ama araç yine yolda kalmış ve şu anda yolda tamir bekliyor...(Ersin Bey'in önceki mesajından hatırladığım kadarıyla olay bu...)

Allah korusun ama motor pek içaçıcı durumda değil gibi...(Bu benim tahminim umarım yanılırım...)

Olay büyük ihtimalle hararetten dolayı olduğundan Fiesta'nın pek suçu olmayabilir... (Bu da tahmin...)

Ersin Bey'i tanımam, herşeye burnumu sokmayı da sevmem ama benim bildiklerim bu... :lol2:

2007 model fiasta yı alalı 8 ay oldu iş için almdık daha sonra aracı şahsi olarak eşim kullanmaya başladı fiasta ile ilgili olark forumda yazan bütün sorunları yaşadık (marş kesmesi dışında) onun dışında aracla uzun yolda

su kaybından dolayı( anlayamadık pompa saglam cıktı herangi bir kacak bulamadık ) sonucda conta yaktım üst kapak taşlandı işlem gördü (ustam yapamadı heralde alt silindir kapagındada sorun var usta daha önce işlem görmüş heralde

dedi bayram üstü olayı kapatık yola devam etdik bayramın 3 günü yokuş cıkarken arac stop etdi aracı çalışdırdıgımda

ise şakır şakır sesler geldi aracı orda bırakıp evimize döndük şimdi forumdan bir kac ustanın telini aldıl yarın arıyıp konuşagız bu arada arac dan sogudum aracı takasa verip değişdirmek istiyorum. Bu arada forumda bilgilerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ediyorum, gönlüm ford focusta ama baklım ii akşamlar

Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik

O üçü arasından focus. Tek nedeni,işletme maliyetinin diğerlerinden çok çok ucuz olması.(Evet,fiat'tan bile) :p

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Ali bey merhaba 2007 model fiasta yı alalı 8 ay oldu iş için almdık daha sonra aracı şahsi olarak eşim kullanmaya başladı fiasta ile ilgili olark forumda yazan bütün sorunları yaşadık (marş kesmesi dışında) onun dışında aracla uzun yolda

su kaybından dolayı( anlayamadık pompa saglam cıktı herangi bir kacak bulamadık ) sonucda conta yaktım üst kapak taşlandı işlem gördü (ustam yapamadı heralde alt silindir kapagındada sorun var usta daha önce işlem görmüş heralde

dedi bayram üstü olayı kapatık yola devam etdik bayramın 3 günü yokuş cıkarken arac stop etdi aracı çalışdırdıgımda

ise şakır şakır sesler geldi aracı orda bırakıp evimize döndük şimdi forumdan bir kac ustanın telini aldıl yarın arıyıp konuşagız bu arada arac dan sogudum aracı takasa verip değişdirmek istiyorum. Bu arada forumda bilgilerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ediyorum, gönlüm ford focusta ama baklım ii akşamlar

Anladım geçmiş olsun, siz hasarlısına denk gelmişsiniz demekki, 2. el şans işi gerçekten, normalde tıkırtı dışında öyle porblemi olamayan araçlardır bunlar, bende o yüzden sormuştum, bilgi için teşekkürler.

Focus'un iç mekanı daha geniş. Rahat yolculuk yapmak herkes için önemlidir. Bravo güzel araç ama kalite bakımından bir Focus ile aynı kaliteye sahip değil. Astra'yı dar iç mekan sebebiyle hiç listeye sokmuyorum bile...

Bu arada Ali Abi, resimdeki araç ile Ersin Bey'in bahsetmiş olduğu araç arasında hem donanım hem de motor olarak fark var. 32.000 TL'lik motor 1.4 T-Jet değil. Standart olarak satılan Bravo'nun da konsolu resimdekinden farklı...

Desene satandart bravoya oyuncak gösterge paneli takmışlar :D neyse farkı biliyorum zaten, dizeli 42 kaat gibi birşeydi sanırım, işte olay bu, bu parayı hakedecek kalitede değil ne yazıkki bravo.

Abi hazırlan :lol2:

5K ACTIVE PLUS 1.4 TURBO T-JET 120 HP 32,710

5K DYNAMIC PLUS 1.4 TURBO T-JET 120 HP 35,010

5K SPORTS STYLE 1.4 T-JET 120 HP 36,850

Eğer 1sene içinde satma düşünceniz yoksa kesinlikle Bravo..

:fiuw:

Not: Fiat araçlara şu teknoloji geldiğinde alınacak seviyeye geldi demektir... http://www.viddler.com/explore/engadget/videos/2114/

tarihinde Ali Cihangiro?lu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
100000 Avro verelim , alalım, araba kendi başına gezsin diye mi :rofl:

Yok canım, arkada oturazağız, çek şuraya çek buraya diyeceğiz..

Birde şu sitede İphone için bir zımbırtı yapıyorlarmış, ilgimi çekti, obd-II ye bunu takıp tüm verileri okuyup chip tuning falanda yaparız artık, linkte en orta kısmın biraz altında yazıyor. http://www.engadget.com/

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
bravo ya gelince, güzel ama dayanıksız (Ali bey üzgünüm, hızlı gitmesi yetmez)

Kaç tane Bravo T-Jet eskittinde DAYANIKSIZ olduğu sonucuna vardın ? :)

Fiestacı seni... Dikkat et yolda sana rast gelirse acımaz mahmuzlar senin traktörü Bravo T-jet, kaldırır atar yol kenarına. Clio kapı fitillerinde kurtaramaz seni.

Bu arada Ali Abi, resimdeki araç ile Ersin Bey'in bahsetmiş olduğu araç arasında hem donanım hem de motor olarak fark var. 32.000 TL'lik motor 1.4 T-Jet değil. Standart olarak satılan Bravo'nun da konsolu resimdekinden farklı...

Jant tak aynı.

motor T-JET....

konsol aynı teyp aynı sadece klima manuel.

sen git de dandik Focusuna bak, koca araba 90 Bg püüü, rampada falan önüme çıkmayın, alimallah hepinizi yuvarlarım hendeğe, başta Ali Cihangiri :D

32.000TL ye T-jet Bravo :s , hemen 1 adet alayım.

Alasana, hadi alsana hemen 1 adet... Bayi daha bile ucuza verir. Gerçek kalite ve teknoloji uygun fiyata.

Söz ağızdan bir kere çıkar, hadi bakalım Fiat bayinde bekliyoruz seni.

Almayanı tavşanlar öpsün.

Eğer 1sene içinde satma düşünceniz yoksa kesinlikle Bravo..

En az 3 sene yapalım şunu.

O üçü arasından focus. Tek nedeni,işletme maliyetinin diğerlerinden çok çok ucuz olması.(Evet,fiat'tan bile) :)

Aygazcı seni. Geri viteste tependen atlasın CUB'da gör sen 100 Bg'i. Bravo'ya tak Garret 1446'yı birde yazılım al sana 190 bg oluyor. Sen bayıltırdın CUB'u ama işte...

Not: Fiat araçlara şu teknoloji geldiğinde alınacak seviyeye geldi demektir...

Doğru ya, senin 68 bg'lik Fiestan UZAY MEKİ

Yorum bağlantısı
Eray Sireli
Kaç tane Bravo T-Jet eskittinde DAYANIKSIZ olduğu sonucuna vardın ? :)

Fiestacı seni... Dikkat et yolda sana rast gelirse acımaz mahmuzlar senin traktörü Bravo T-jet, kaldırır atar yol kenarına. Clio kapı fitillerinde kurtaramaz seni.

:):s:D

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

Benim görüşüm şöyle.

Yeni Bravo'u kullanmadım ama bugüne kadar modelli birçok Fiat'ta ufak tefek tamiratlar ve işçilikler yaptım. Bu işçilikleri yaparken sinirlenmemek neredeyse imkansız. Bu devirde okadar saçma tasarımlar ve işçilikler yapmışlarki, arge ve mühendislik benim için sıfır. Bunlar gözle görülmeyen yerlerde. O yüzden Fiat benim gözümden defalarça düşmüş bir marka. Kasası motoru görüntüsü ne olursa olsun.

Bir Ford'un üzerinde çalıştığınızda çok kolay çalışıyorsunuz. Parçalar görevini çok iyi yerine getiriyor ve çokta basit yapılı. Arabanın orasını burasını sorunsuzça dağıtıp toplayabiliyorsunuz.

Fiatı zaten eliyorum.

Ford ile Opel içinde yorumum şu şekilde.

Yanılmıyorsam focusun ayak izi opele göre çok daha geniş. Daha spor, daha güvenli, sürüş zevki daha yüksek bir araba. Yani daha dinamik.

Çok fazla beklentiniz yoksa, daha sessiz ve yumuşak, ortalama performans veren bir raba istiyorsanız opel alın.

Sürüş sevki önemli, oturaklı olsun, spor araba hissi versin diyorsanız focus.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...