İçeriğe Yönlendir

Focus Mu? Astra Classic Mi? Bravo Mu?


Ersin Temel

Recommended Posts

Ali Elöver
(düzenlendi)
Bu işçilikleri yaparken sinirlenmemek neredeyse imkansız. Bu devirde okadar saçma tasarımlar ve işçilikler yapmışlarki, arge ve mühendislik benim için sıfır. Bunlar gözle görülmeyen yerlerde. O yüzden Fiat benim gözümden defalarça düşmüş bir marka. Kasası motoru görüntüsü ne olursa olsun.

:):Darge ve mühendislik benim için sıfır

Bir otoriteden bunları duymak beni üzdü. Demek o kadar mühendis gerizekalı :unknw::unsure::good1:

Aptal Fiat allah belanı versin. Sen ne diye dağıtılınca toplanamayan araba yapıyorsun ? Biz mesela forum olarak ayda en az 1 kere arabamızı evde söker dağıtırız, şase motor ayırırız, iç trimleri sökeriz sonra tekrar toplarız. Bu bizim için olağan bir şey. Mühendislerin bunu düşünememiş olması enteresan.

Kasası motoru görüntüsü ne olursa olsun.

Evet motorun falan ne önemi var ? Önemli olan araba lego gibi olmalı pratik sök tak mı ? Çünkü biz her ay araba söken ve geri birleştiren bir milletiz. Evimizde sokağımızda müsait bunun için.

Bir Ford'un üzerinde çalıştığınızda çok kolay çalışıyorsunuz. Parçalar görevini çok iyi yerine getiriyor ve çokta basit yapılı. Arabanın orasını burasını sorunsuzça dağıtıp toplayabiliyorsunuz.

Evet bu çok önemli işte. Mesela ben hep kendi Fordlarımın baskı balata, triger değişimini evde yaparım. Nasılsa sök tak çok kolay basit yapılı, mobilet gibi araba şu Fiesta ve Focus. Klima kompresörü, devirdaim, şarj dinamo falan da öyle sök tak, geçmeli tüm parçalar.

tarihinde Ali El tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Elöver

Son derece yanlış tespitler.... Bu arabalara sahip olmadan kullanmadan nasıl böyle yorumlar yapılıyor anlamıyorum.

Astra dan haberin bile yok. En az Focus kadar yol tutan bir arabadır... Hele ki IDS+ varsa Focusu rezil veya maymun eder bırakır.

Çok fazla beklentiniz yoksa, daha sessiz ve yumuşak, ortalama performans veren bir raba istiyorsanız opel alın.

2 sene Opel Astra H kullandım, Focusdan kat be kat sert bir arabadır. İster süspansiyon olsun ister vites resmen kütük gibidir... Sadece direksiyon daha yumuşak.

Benim Astram 2008 makjajlı modeldi, 116 Bg'lik Ecotec vardı Twinport yerine. Her halukarda 115'lik Focus'dan seri idi.

Sürüş sevki önemli, oturaklı olsun, spor araba hissi versin diyorsanız focus.

Doğru valla, 100 bg'lik Focus da ne spor araba hissi verir ya :):D:unsure:

Focus spor araba hissi veriyorsa , Bravo Süper Spor hissi verir o motoruyla emin ol....

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

Ali bey en basitinden 2003 fiesta ile palio'yu yan yana getirin ve şöför koltuklarını sökmeye çalışın.

Fiesta'da kızakları tutan 4 adet büyük vida vardır ve 2-3 dakikada söküp koltuğu kızağıyla alırsınız.

Paliyoda ise koltuğun kızakları arabaya punta kaynağı ile kaynaklanmış. Bu hangi akla hizmettir !! Hiç koltuğun kızağı arabaya kaynaklanırmı.

Koltuğun tüm parçalarıda pim ile takılmış, bu pimlerinde kafaları presste şişirilmiş. Kızak kısmındaki bir tırnağı yamultmadan koltuğu çıkartamıyorsunuz. Tırnağı yamulttuktan sonrada geri dönüşü yok. O turnağın içi bitiyor.

Bu sadece bir örnek, arabanın tamamında bu gibi örnekler var. Forumca biz araba yapsak emin olun öyle birşey yapmayız.

Yorum bağlantısı
Serhat S. Yazıcı

Ben bu zamana kadar sürekli italyan kullandım bir tane tigram vardı oda beni kanser etmeden satmıştım.. fakat Ayhan'a katılıyorum ama yeni kasalar için katılıyorum ben bundan önceki tüm italyan araçlarımda birçok içini kendm hallediyordum tabi Ayhan tam olarak nerelerden bahsediyor bilemiyorum Bravo HGT aracımın periodik bakımlarını ben yapıyordum tabi bilen bir usta eşliğinde.. Alfa 33-1.7boxer, 145 1.7boxer buraya kadar aralarda başka italyanlarda oldu ben haledebildim fakat stilo 3K , punto 3k m.jet ve halen satmadığım fakat satmak zorunda kalacağım 156 alfam mı pek kurcalamadım çünkü çok elektronik parçalar mevcut bunlarda da bir sensör yanıdı mı sende yandın ama bravo güzel araçtır focusta çok güzel ki halen zevkle kullanıyorum.. servis halledecek herşeyi nasıl olsa.. Hayırlısı..

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Ali bey en basitinden 2003 fiesta ile palio'yu yan yana getirin ve şöför koltuklarını sökmeye çalışın.

Kardeşcazım, niye sökeyim ben arabamın koltuğunu ? Delimiyim ?? Sadece oturulur koltuklara, en fazla tozu falan alınır süpürge ile. Sökmek için değil onlar.

Haa sökmek lazım gelirse, giderim servise sök bakalım ustacım derim, niye söktürüceksem durduk yerde :)

Bu arada Palio diyorsun ne alaka anlamadım ? Konuda mevzu bahis araba BRAVO, Palio değil. Bana ne kıytırık Palio'dan :D

Paliyoda ise koltuğun kızakları arabaya punta kaynağı ile kaynaklanmış. Bu hangi akla hizmettir !! Hiç koltuğun kızağı arabaya kaynaklanırmı.

E tamam da derdin ne koltukla ? Niye sökmek istiyorsun. Koltuk 1-2 senede sallanmasın diye bizim millete puntolamak lazım gelmiş, akıllı Koç'ta koca dötlü ayılar kıçıyla kırmasın diye kaynaklamış işte. Ne var bunda :unsure:

Koltuğun tüm parçalarıda pim ile takılmış, bu pimlerinde kafaları presste şişirilmiş. Kızak kısmındaki bir tırnağı yamultmadan koltuğu çıkartamıyorsunuz. Tırnağı yamulttuktan sonrada geri dönüşü yok. O turnağın içi bitiyor.

Güzel kardeşim, tekrar soruyorum :unknw: Niye kasıp da koltuk sökeyim ki ??? Varsa koltukla bir derim, yayı çıktıysa, iskelteli kırıldıysa atarım Fiat Servisin kafasına yaparlar. Na kaynak mı sökerler, punto mu çakarlar işi bitince ben bilemem.

BU arada benim arabam da civatalı, kaynaklı falan değil.

Forumca biz araba yapsak emin olun öyle birşey yapmayız.

Valla bu forum araba yapsa yanında Bugatti Veyron bile zayıf araba kalır :good1: Hele ki Mehmet Özyürek LED'ler farlarını falan :p

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
:):Darge ve mühendislik benim için sıfır

Bir otoriteden bunları duymak beni üzdü. Demek o kadar mühendis gerizekalı :p:good1::good1:

Aptal Fiat allah belanı versin. Sen ne diye dağıtılınca toplanamayan araba yapıyorsun ? Biz mesela forum olarak ayda en az 1 kere arabamızı evde söker dağıtırız, şase motor ayırırız, iç trimleri sökeriz sonra tekrar toplarız. Bu bizim için olağan bir şey. Mühendislerin bunu düşünememiş olması enteresan.

b]Kasası motoru görüntüsü ne olursa olsun.[/b]

Evet motorun falan ne önemi var ? Önemli olan araba lego gibi olmalı pratik sök tak mı ? Çünkü biz her ay araba söken ve geri birleştiren bir milletiz. Evimizde sokağımızda müsait bunun için.

Evet bu çok önemli işte. Mesela ben hep kendi Fordlarımın baskı balata, triger değişimini evde yaparım. Nasılsa sök tak çok kolay basit yapılı, mobilet gibi araba şu Fiesta ve Focus. Klima kompresörü, devirdaim, şarj dinamo falan da öyle sök tak, geçmeli tüm parçalar.

Merhaba Ali bey :unsure: ya şu fiat a yüklenen olunca niye hemen şahin moda geçiyorsun kardeşim, Ayhan haklı, araba güzel görünebilir, hızlıda olabilir ama sağlam değil, basit yapılı niye inkar ediyorsun anlamak mümkün değil, mühendisleri geri zekalı değil tabiki ama kapasiteleri düşük yada patronlarının zihniyeti değişiktir bilemem ama arabaları zayıf, Ford' süper değil ama daha iyi bunu zorlamanın anlamı yok bence, fiat idere eder o kadar, ilerde düzeltsinler bakarız, doblo kullanıyorum diye dalga geçiyorsun ama araba dandik işte, dökülme belirtileri başladı, ön kapı altında şase birleşim yerindeki aralık 1mm daha açıldı, zayıf işte, belki ayrılmaz ama o çatlak sürekli gözüme batiyor ve yalıtımın altına doğru hafiften gidiyor, bari tasarım yapıyorsunuz adam gibi yapın, oraya punta falan vurun, fiat araçların görünmeyen yerleri özellikle zayıf hatta dandik, her gün kurcalıyorum bu böyle, uzun seneler dayanacak bir araba değil ne yazıkki, şimdi istediğini söyle gel puntonla beni geç, ama sakın çarpayım deme (Allah korusun kaza bela vermesin elbette, ama arabana çok güvenme bence)

Sök tak olması falan bırakalım bunları, motor önemli ama arabanın tümü iyi olacakki işe yarasın, gidiyor evet, hacı murata jp4 koy bak bakalım seni nasıl geçiyor, ama sonra motoru erir dağılır, bu işler sadece motorla, süslü ama kalibrasyonu dandik sistemlerle olmuyor kardeşim, boşa savunma fiat' ı. Fiat idare eder sınıfındadır, Ford idare ederle iyi arasıdır bazı konularda çok iyide denebilir, süper değildir ama sağlamdır, işte bu kadaaar, yeni modelleride fiatı fena döver :unknw:

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

Arabalarda insan gibidir, iş, işçilik yapmadığında gerçekten kaliteli olup olmadığını anlıyamıyorsunuz.

Saderece sürmek, karşıdan bakmak yeterli olmaz, farklı yönlerden de test etmek gerekir.. :)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Arabalarda insan gibidir, iş, işçilik yapmadığında gerçekten kaliteli olup olmadığını anlıyamıyorsunuz.

Saderece sürmek, karşıdan bakmak yeterli olmaz, farklı yönlerden de test etmek gerekir.. :)

Sürmek yada işçilik yapmak, baştan sona toplamak falan yetmez Ayhan; yorum yapman için fiat aracın olmalı yıllarca kullanmalısın ki o arabadan anlayasın, ayrıca ruhsatta senin üstüne olmalı, yoksa Ali beyin "kullanmadan sahip olmadan fikir yürütüyorsunuz" sınıfına girersin :D

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk
Kardeşcazım, niye sökeyim ben arabamın koltuğunu ? Delimiyim ?? Sadece oturulur koltuklara, en fazla tozu falan alınır süpürge ile. Sökmek için değil onlar.

Haa sökmek lazım gelirse, giderim servise sök bakalım ustacım derim, niye söktürüceksem durduk yerde :unsure:

E tamam da derdin ne koltukla ? Niye sökmek istiyorsun. Koltuk 1-2 senede sallanmasın diye bizim millete puntolamak lazım gelmiş, akıllı Koç'ta koca dötlü ayılar kıçıyla kırmasın diye kaynaklamış işte. Ne var bunda :unknw:

Güzel kardeşim, tekrar soruyorum :good1: Niye kasıp da koltuk sökeyim ki ??? Varsa koltukla bir derim, yayı çıktıysa, iskelteli kırıldıysa atarım Fiat Servisin kafasına yaparlar. Na kaynak mı sökerler, punto mu çakarlar işi bitince ben bilemem.

BU arada benim arabam da civatalı, kaynaklı falan değil.

Valla bu forum araba yapsa yanında Bugatti Veyron bile zayıf araba kalır :p Hele ki Mehmet Özyürek LED'ler farlarını falan :good1:

Mesajın başını okuyup mesaj yazmışsın :)

Koltuk konusunun altına bu sadece bir örnektir diye yazdım. Örnek kanıt göstermeden olmaz. Kimse koltuk sökmüyor...

Bugatti konusunua gelecek olursak biz büyüklerimize her zaman abi demesini biliriz :D

Yolda yanıma gelip aragaz veren çok fiat oldu ama ben hiç yolda s3 quatro görüp gaza gelmedim.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Mesajın başını okuyup mesaj yazmışsın :)

Koltuk konusunun altına bu sadece bir örnektir diye yazdım. Örnek kanıt göstermeden olmaz. Kimse koltuk sökmüyor...

Bugatti konusunua gelecek olursak biz büyüklerimize her zaman abi demesini biliriz :D

Yolda yanıma gelip aragaz veren çok fiat oldu ama ben hiç yolda s3 quatro görüp gaza gelmedim.

Gerçek ST motorun olsaydı o gaz verenler arabalarını satardı herhalde :unsure:

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Merhaba Ali bey :D ya şu fiat a yüklenen olunca niye hemen şahin moda geçiyorsun kardeşim, Ayhan haklı

Vay be, kutsal ittifak hemen toplandı, maşallah Voltran gibisiniz, Fiat tehlikesi başgösterince anında oluşturuyorsunuz savunma robotunu :unsure:

Eee tabi Fanatik Fiestacılarımız Ayhan ve Ali olmadan açılan topik, topik sayılmaz :good1: Hele ki içinde linç edilecek Fiat varsa :p

Ben Fiat'ın resmi avukatıyım, bu foruma atadılar beni. Maaş alıyorum ayda 5.000 Tl.

mühendisleri geri zekalı değil tabiki ama kapasiteleri düşük yada patronlarının zihniyeti değişiktir bilemem ama arabaları zayıf

Heheheee :) Demek gerizekalı değiller. Sadece zeka özürlüler, gelişmemiş beyinliler demek. Ulen nasıl alıyor bu adamlar mühendis diplomasını acaba ?

Evet zaten Fiat'ın Patronu Gianni Agnelli elleri arkadan bağlı fabrikada volta atıyor, oraya vida koymayın pahalı oluyor, yerine punto basın falan diyor demi ? Karmaşık yapın arabaları ki millet evde kurcalayamasın falan diyor. Baskı balata triger için servise gelmek zorunda kalsınlar para kazanalım diyor dimi ?

şimdi istediğini söyle gel puntonla beni geç, ama sakın çarpayım deme (Allah korusun kaza bela vermesin elbette, ama arabana çok güvenme bence)

Sök tak olması falan bırakalım bunları, motor önemli ama arabanın tümü iyi olacakki işe yarasın, gidiyor evet, hacı murata jp4 koy bak bakalım seni nasıl geçiyor, ama sonra motoru erir dağılır, bu işler sadece motorla, süslü ama kalibrasyonu dandik sistemlerle olmuyor kardeşim, boşa savunma fiat' ı. Fiat idare eder sınıfındadır, Ford idare ederle iyi arasıdır bazı konularda çok iyide denebilir, süper değildir ama sağlamdır, işte bu kadaaar, yeni modelleride fiatı fena döver :unknw:

Bencede :good1:

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

Bursa'da korusuya gidip arada toplu su alıyorum. 7 tane bagaja, 5 tane arka koltuğun üzerine, 4 tanede arka paspasların üzerine topalm 16 tane 19 litrelik damacanayı arabaya koyunca 300 kg yükle araba 5 cm yay koymuş gibi oluyor. Tabi yolda millet daha çok gaza geliyor. O yükle gazlanmaz zaten :D:)

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Arabalarda insan gibidir, iş, işçilik yapmadığında gerçekten kaliteli olup olmadığını anlıyamıyorsunuz.

Saderece sürmek, karşıdan bakmak yeterli olmaz, farklı yönlerden de test etmek gerekir.. :)

Genel olarak tabiki Ford Fiattan kaliteli araba yapar. Ama yok Fiat mühendisleri sıfır, Fiat araba değil falan biraz ağır oluyor :D

Gayet de güzel araba yapıyor, şehir içi modelleri de bence Forddan iyi, bakınız 500 ve Punto, 2 side 5 basar Ka ve Fiestaya.

ZAten Fiat premium araba üretmiyor, o boşluğu Alfa Romeo ve Lancia ile dolduruyor. Keza Fiat dünyanın en iyi spor aranalarını da üretiyor, bkz FERRARI.

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

Gerçekten şaşıyorum. Siteye sensörmü koydunuz :) Bukadar hızlı olunmaz. Fiat konusu geçince Fiat'çı Ali abi, Fiesta konusu geçince Fiesta'çı ali abi anında burdasınız. Nerden bu istikbarat. :D

Genel olarak tabiki Ford Fiattan kaliteli araba yapar. Ama yok Fiat mühendisleri sıfır, Fiat araba değil falan biraz ağır oluyor :unsure:

Gayet de güzel araba yapıyor, şehir içi modelleri de bence Forddan iyi, bakınız 500 ve Punto, 2 side 5 basar Ka ve Fiestaya.

ZAten Fiat premium araba üretmiyor, o boşluğu Alfa Romeo ve Lancia ile dolduruyor. Keza Fiat dünyanın en iyi spor aranalarını da üretiyor, bkz FERRARI.

Mesela 150 bin km boyuna Fiorino kullandık. Üstelik şehir içinde ve her türlü yolda ama ön takım en ufak sorun yapmadı. Yürüyen aksamdan hiç parça değişmedi.

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
yorum yapman için fiat aracın olmalı yıllarca kullanmalısın ki o arabadan anlayasın, ayrıca ruhsatta senin üstüne olmalı, yoksa Ali beyin "kullanmadan sahip olmadan fikir yürütüyorsunuz" sınıfına girersin :D

Aynen öyle, bu lafımın sonuna kadar arkadasındayım...

Özellikle siz ikiniz :unsure: 2 Fiesta Fan'ı bunu sıklıkla yapıyorsunuz kusura bakmayın. Yok o araba öyle, yok bu araba böyle...

Peki sen bu arabayı kullandın mı, ne kadar süre kullandın, tanıyacak kadar mıydı, yookkk.

Ben hiç bir zaman uzun süre kullanmadığım, yani sahibi olmadığım arabalar hakkında sizin kadar kesin yorum yapmıyorum, hatta hiç yapmıyorum.

Arkadaşlarımın, akrabamın 2-3 kere bindiğim arabası hakkında prof da kesilmiyorum. Neye sahip olduysam, çatır çatır konuşurum. Çünkü bilirim, kulaktan alma bilgiyle konuşmam. Toyota hakkında, Subaru hakkında Honda hakkında konuşurmuyum, veya BMW Mercedes ??? Kesin ve %100 bilgilerim yok çünkü.

Siz acımadan binmediğiniz arabayı yok etmeye çalışıyorsunuz :unknw: Zerre acıma falan yok :)

Yorum bağlantısı
Barkın Kayaoğlu

Hanım patlamış mısırımı getir, Ali Abi çıktı :)

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Gerçekten şaşıyorum. Siteye sensörmü koydunuz :) Bukadar hızlı olunmaz. Fiat konusu geçince Fiat'çı Ali abi, Fiesta konusu geçince Fiesta'çı ali abi anında burdasınız. Nerden bu istikbarat. :D

:unsure: Valla hissiyat. Ne zaman mok atıyorsunuz Fiat'a, dur diyorum gidip bakayım gene ne dümenler dönüyor diye. Bakıyorum siz 2 başrol oyuncusu almışınız roketatarları, sallıyorsunuz Fiat'a... bende ister istemez taraf oluyorum tabi :unknw:

Fiat konusu geçince Fiat'çı Ali abi

Birde kardeşim Onu Bakır var :good1:

Fiesta konusu geçince Fiesta'çı ali abi ve tabiki Ayhan Şentürk

Kendini yazmayı unutmuşsun Sport Fiestacı :p

Mesela 150 bin km boyuna Fiorino kullandık. Üstelik şehir içinde ve her türlü yolda ama ön takım en ufak sorun yapmadı. Yürüyen aksamdan hiç parça değişmedi.

Bak mesela Fiorino, hiç kullanmadım, blmiyorum, tipi hoşuma gidiyor o kadar. Ama sağlam mı, kullanımı nasıl hiç bilmem, yorum da yapamam.

Sen diyorsun ki şimdi Fiorino sağlam. E bu sağlamsa Punto veya Bravo niye dandik olsun ? Düz mantık işlet lütfen.

Tek bildiğim Fiat ticarileri hakkında bindiğim şirket Doblo Multijet 1900 cc 100 bg lik modelin hiç zorlanmadan 180 yapması idi. Dehşete kapılmıştım.

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

Ali abi gerçekten süpersin, bi insan hiçmi sinirlenmez. Aylardır Fiat'a neler dedik :) Hepsinede rahat bir şekilde cevap verdin. Başka biri olsa bu kadar dayanamazdı :D

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Hanım patlamış mısırımı getir, Ali Abi çıktı :)

Opel'de iyidir diyeyim bari, seni de kırmayalım eski müttefikim :D

Sattım Astrayı diye markayı da satmayalım, yaşasın Opel...

Sıralama şu olur o zaman.

1. Bravo 1.4 T-Jet

2. Astra H

3. Focus Tırtı, kelline.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
:D Valla hissiyat. Ne zaman mok atıyorsunuz Fiat'a, dur diyorum gidip bakayım gene ne dümenler dönüyor diye. Bakıyorum siz 2 başrol oyuncusu almışınız roketatarları, sallıyorsunuz Fiat'a... bende ister istemez taraf oluyorum tabi :D

Birde kardeşim Onu Bakır var :)

Kendini yazmayı unutmuşsun Sport Fiestacı :)

Voltran tam oluşmadı daha, sen biraz daha kızdır bak ne olucak, kollar ve gövde tamam, ayaklarda eklenirse vay haline http://img842.imageshack.us/img842/4876/voltran1.jpg

ayrıca fiatın neyine sallıyacağız gerçekler bunlar denk olsalarda keşke mok atsak, sen Ford' a sallama yeter kardeşim, fiat' ta haddini bilsin Ford la aşık atmasın... :)

Opel'de iyidir diyeyim bari, seni de kırmayalım eski müttefikim :)

Sattım Astrayı diye markayı da satmayalım, yaşasın Opel...

Sıralama şu olur o zaman.

1. Bravo 1.4 T-Jet

2. Astra H

3. Focus Tırtı, kelline.

Hahhaa hayt, gönlünden geçeni yazsana kardeşim, sıralama tersi desene, zorlama kendini fiat için değmez bu kadar çaba.

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Ali abi gerçekten süpersin, bi insan hiçmi sinirlenmez. Aylardır Fiat'a neler dedik :D Hepsinede rahat bir şekilde cevap verdin. Başka biri olsa bu kadar dayanamazdı :D

Canınız saolsun :) Size hiç kızmıyorum, kızamıyorum. Biliyorum ki o dandik Fiestalara binmekten, o pancar motorunun yüksek ses ve sarsıntısından gerçeklik algısında sapmalar yaşıyorsunuz.

Motor deseniz yok :) 68 bg, iç trimler desen magiryüs minibüsten bozma :) Tip desen şaşkın kurbağa :)

Azıcık bizde eğlenelim dimi ama ?

Yorum bağlantısı
Murat Yıldırım

Hem fiat,hem opel Astra,hemde focus kullanmış biri olarak

1)-Opel astra 1.4 motor kesinlikle gitmiyor.uzun yolda bariz bir şekilde sıkıntı çekersiniz.ara sollamalarda araç size büyük tehlikeler yaşatabilir.(benim aracı satma sebebim.)ama malzeme kalitesi son derece güzel.1.4 motor gitmemesine karşın 1.6 motor gibi benzin yakar.yani hem gitmez hem yakar :-)

2)-Fiat malzeme kalitesi olarak çok vasat her an sıkıntı çıkarabilecek hissi veriyor.oldum olası araca hiç ısınamadım hep idarelik gözüyle baktım.hızlanmasına bir şey diyemem.bol ve ucuz yedek parçası var.

3)-Focusun dizelini kullanıyorum.hem malzeme kalitesi hemde yakıt konusunda beni üzmüyor.ama benzinlilerin yakıt sarfiyatının fazla olduğu çok kişiden duyuyorum.

Bence alınabilecek araç kesinlikle Focus.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
:D Valla hissiyat. Ne zaman mok atıyorsunuz Fiat'a, dur diyorum gidip bakayım gene ne dümenler dönüyor diye. Bakıyorum siz 2 başrol oyuncusu almışınız roketatarları, sallıyorsunuz Fiat'a... bende ister istemez taraf oluyorum tabi :D

Birde kardeşim Onu Bakır var :)

Kendini yazmayı unutmuşsun Sport Fiestacı :)

Bak mesela Fiorino, hiç kullanmadım, blmiyorum, tipi hoşuma gidiyor o kadar. Ama sağlam mı, kullanımı nasıl hiç bilmem, yorum da yapamam.

Sen diyorsun ki şimdi Fiorino sağlam. E bu sağlamsa Punto veya Bravo niye dandik olsun ? Düz mantık işlet lütfen.

Tek bildiğim Fiat ticarileri hakkında bindiğim şirket Doblo Multijet 1900 cc 100 bg lik modelin hiç zorlanmadan 180 yapması idi. Dehşete kapılmıştım.

Fiorinoyla yolda sağa sola ani manevra yap ESP de olmasın bak bakalım ne oluyor, dengesiz araba bu, şimdide 95 hp liği çıkmış, resmen gelinde takla atın diyorlar, şaka gibi ya, alacaksanız ESP li alın yoksa Allah korusun önünüze çıkan birşeyden kaçayım derken takla atarsınız. (Kanıt çok sevdiğiniz Ncap testleri)

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Voltran tam oluşmadı daha, sen biraz daha kızdır bak ne olucak, kollar ve gövde tamam

Bencede, kafa yok hala :) Hani kafa, o kim olacak ? Anladık sen gövde, kollar Ayhan... Kafa ve bacak eksik Fiesta Voltron.

sen Ford' a sallama yeter kardeşim, fiat' ta haddini bilsin Ford la aşık atmasın... :)

Bencede global olarak Ford ile Fiat kıyas kabul etmez. Ford çoğu şekilde döver Fiat'ı. Sadece Fiesta ve Ka, Fiat modelleri olan 500 ve GP'ye göre çok uyduruk arabalar. Fiat sırf bu 2 konuda ezer.... Hee Focus dersen o zaman gelir Gullietta döver Ford'u :) Yok mok spor dersen Ferrari versek çok mu gelir ???

Hahhaa hayt, gönlünden geçeni yazsana kardeşim, sıralama tersi desene, zorlama kendini fiat için değmez bu kadar çaba.

Gönlümden geçen Ford olsaydı Focusu satıp GP'ye tercih etmezdim paşam... Anla Focus benim gözmde GP kadar bile etmiyor.

Fiorinoyla yolda sağa sola ani manevra yap ESP de olmasın bak bakalım ne oluyor, dengesiz araba bu, şimdide 95 hp liği çıkmış, resmen gelinde takla atın diyorlar, şaka gibi ya, alacaksanız ESP li alın yoksa Allah korusun önünüze çıkan birşeyden kaçayım derken takla atarsınız.

Bana ne Fiorinodan :) Alacağım bir sınıf değil. Ama senin hoşuna çok gitmiş galiba sen al :)

(Kanıt çok sevdiğiniz Ncap testleri)

ADAC o ADAC, NCAP değil :D :D .

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...