Onur Demirer 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Cok gecmis olsun, afedersiniz ortalik cakal dolmus, 8/8 kusurlu olmasi yetmiyor bir de abuk subuk teklifler... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Mehmet bey ben de alengirli isleri sevmem zaten, kusur banada yazılsaydı birsey diyemezdimde ortada bir kusur ve hata varsa zaten karsıda..emniyetteki arkadaslarada sordum tekrardan bir kaza tutanagı yazacak bir polis varmıymıs diyerek gulduler ben dha onceki bir kazamda da aynı durumda sikayetci olmadım diye butun masrafı uzerime yıkmıslardı.. karsı tarafın iki airbag acildi ama bende hız olmadıgı icinmi bilmem emniyet kemerim takılıydı airbag acilmadı hic mekanik hasar yoksa 8 10 civarı diye tahminde bulundu bir servis ama bence de 10 15 arası birsey cikarabilirler.. sigortacı arkadasımda 10bin uzeri bir hasar cikarsa ileride satısı da deger kaybıda zor olur pert etme daha dogru olur diyor, ben de baktımda bu ayarda alabilecegim bir aracta hemen bulunmaz.. 10 12 bin civarı bir hasarı kabul edip yaptırıp yola devam etmeyi de dusunuyorum, al sat yapacak durumda degilim. Pert olmasını istemiyorsanız, aracı özel bir servise çektirin... Bir bilen olarak cevabını alayım o zaman.Benim aracımda önceki sahibindeyken olan kazada sürücü hava yastığı açılmış.Ruhsat kabında hava yastığı barkodu yapıştırılmış.Ben pert araç mı aldım o zaman?Alırken teste sokmuştum,şase 100 puan almıştı. Hava yastığının açılmış olması pert olması anlamın gelmez Vural Bey... Bu söylediğim cümle, bu kaza için geçerli.. Hasar bedelini net göremediğim için böyle söyledim.. Hava yastığı açmış olsaydı, kafadan 5000 lira artacaktı hasar.. Yorum bağlantısı
Burhan Kahraman 24 Kasım 2010 Yazar Paylaş 24 Kasım 2010 Çok geçmiş olsun. Kasko şirketiniz nedir? ve kasko bedeliniz ne kadar? Hasar bedeli kasko değerinin%50-60ını geçiyor ise (sigorta şirketine göre değişir poliçenizde yazması lazımdır) perte çıkarma ihtimalleri var. Ama resim üzerinden yorum yaparsak bende perte çıkaracaklarını sanmıyorum. kasko sirketi dubai kasko bedeli 26bin airbag acilmadı , sag sol on camurluk sag arka kapida biraz ezilme surtunme var, kaput on tampon radyator ve sag far gorunenler Yorum bağlantısı
Mert Üçkaleler 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 kasko sirketi dubai kasko bedeli 26bin airbag acilmadı , sag sol on camurluk sag arka kapida biraz ezilme surtunme var, kaput on tampon radyator ve sag far gorunenler 1ay önce bizimde aracımızın airbaglari çalınmıştı.16.000 TL kasko bedeli vardı.2 airbag Kent otoda 4700 TL tuttu. 5000 TL üzeri tutarda yetkili servisten çekme yetkilerine sahiplerdi.Sigortamız Anadolu sigorta. Sizin kasko şirketinizde ve kasko bedeliniz de bu oran kaç acaba? Atıyorum 10.000 TL üzeri tutar diye bi olay varsa yetkili serviste yaptırma şansınız kalmıyor diye biliyorum.Yanlışım varsa düzeltin. Ya da aradaki farkı kendiniz karşılayacaksınız veya kendi anlaşmalı yerlerinde yapılacak. airbaglarin açılmamış olması çok iyi airbagler açılmış olsaydı Mehmet abinin dediği gibi %100 pert olurdu. Yorum bağlantısı
Vural Sarı 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Pert olmasını istemiyorsanız, aracı özel bir servise çektirin... Hava yastığının açılmış olması pert olması anlamın gelmez Vural Bey... Bu söylediğim cümle, bu kaza için geçerli.. Hasar bedelini net göremediğim için böyle söyledim.. Hava yastığı açmış olsaydı, kafadan 5000 lira artacaktı hasar.. Sağolasın Mehmet Bey.Çoğu kişi benim gibi yanlış biliyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Çok geçmiş olsun: 1. fotolar kısıtlı , görünüm size çok kötü gelebilir ama normal bir hasar bu. Direksiyon pompası riskli bölgede 2. Atılgan kaporta bölümünde Mevlüt var mı sorun; orada ise, selam söyleyin ve ne derse düşünmeden bunu yapın 4x4 kaporta teknisyenidir, sıfırdan da iyi yapar... Kaza nasıl olmuş ise olaya sadık kalın, karşı tarafların hiçbir söylemine kanmayın. Pert riski ortaya çıkarsa ve siz yaptırmayı istiyorsanız her şekilde yardımcı olacak yer de buluruz. fordclubtr diye birsey var Yorum bağlantısı
Burhan Kahraman 24 Kasım 2010 Yazar Paylaş 24 Kasım 2010 Çok geçmiş olsun:1. fotolar kısıtlı , görünüm size çok kötü gelebilir ama normal bir hasar bu. Direksiyon pompası riskli bölgede 2. Atılgan kaporta bölümünde Mevlüt var mı sorun; orada ise, selam söyleyin ve ne derse düşünmeden bunu yapın 4x4 kaporta teknisyenidir, sıfırdan da iyi yapar... Kaza nasıl olmuş ise olaya sadık kalın, karşı tarafların hiçbir söylemine kanmayın. Pert riski ortaya çıkarsa ve siz yaptırmayı istiyorsanız her şekilde yardımcı olacak yer de buluruz. fordclubtr diye birsey var Caglar bey selamlar atılganın hasar kabuldeki kisinin soyledigine gore 3 gune anca tesbit yapilir eksper cagrilir dedi bu biraz canımı sıktı, acente de gerekirse aracı musluogluna cektiririz dedi, atılgana tekrar gitmem heralde pazartesiye kadar bekliycem artık . ayrıca size PM attım gorusmek uzere Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 geçmiş olsun. Pert olma ihtimali olabilir. Hasar az olarak gözüksede pek çok ıvır zıvır parça zarar görmüş olabilir ve bunlar hasar tutarını arttırabilir. Durum kritik. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Eksper gelmeden bişey yapamazlar ki.. Bence yanlış anlatmışlar... Eksper gelir. fotoğrafları çeker aracı görür.. Sonra, sökün listeleyin der, gider.. Bu aşamadaki listeleme 3 gün sürebilir.. Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 (düzenlendi) Geçmiş olsun...Artık kaza olmuş...Hiç bir şey için acele etmeyin.Eksper gelip gittikten sonra başlayacak asıl olay...Siz aracınızın pert olmasını istiyorsanız bu işin kolayı var...Servisteki ustalara bunu bi çıtlatın ,gerekli hasarı fazlasıyla durduğu yerde bile verirler... Ama bu dediğim şey fotolar çekilmeden olmalı... 24 Kasım 2010 tarihinde Hasan Basri Bayraktar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Geçmiş olsun...Artık kaza olmuş...Hiç bir şey için acele etmeyin.Eksper gelip gittikten sonra başlayacak asıl olay...Siz aracınızın pert olmasını istiyorsanız bu işin kolayı var...Servisteki ustalara bunu bi çıtlatın ,gerekli hasarı fazlasıyla durduğu yerde bile verirler...Ama bu dediğim şey fotolar çekilmeden olmalı... yok tersini istiyoruz.. Pert olmasın... Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Çok geçmiş olsun. Araç perte çıkmazsa ve siz bunu böyle kullanırsanız, bir dahaki kazada aynı güvenilirliği alamayacaksınız araçtan. Ayrıca kaza olmadan dahi satmak isterseniz, aracın 10bin liralık masrafı çıkarsa, Tramer'den sorgulayanlar asla almazlar... Bence perte çıkarsa kabul edin, maddi durum elvermiyorsa, gelen parayla daha azına bi araç alın, araçsız kalmayın... Yorum bağlantısı
İbrahim Fındıklı 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Büyük geçmiş olsun Allah, korumuş... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Şaseye ısıl işlem uygulanmadıkça, tamir sonrası güvenlik aynı kalır. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Şaseye ısıl işlem uygulanmadıkça, tamir sonrası güvenlik aynı kalır. Buna kim karar verecek peki? Ayrıca atacı 3 kere kıvırırsam ısıl işlem olmadan o da kırılır? Yorum bağlantısı
Misafir 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Geçmiş olsun. Size ahlaksız bir teklif yapılmış. Kaskonun yararlarından biri de budur. Sİz aracınızı yaptırırsınız. Mahkemelik bir durum varsa şirketiniz size ödediği hasarı almak için uğraşır. Siz tüm bunlar sürerken stres olmadan normal hayatınıza devam edersiniz. Trafik sigortası kaza başına 35.000.-TL öder. Yani sizin ve karşı tarafın hasarı size gelenlerin trafik sigortası tarafından ödenir. Kendi araçlarındaki hasarları kalır geriye. Eğer siz kazayı üstlenirseniz; sizin trafik sigortanızdan kendi araçları ve diğer aracın hasarını alacaklar. KAskodan da siz kendi aracınızı yaptıracaksınız. Bu durumda hem trafik sigortanız sürprime girecek, hem de kaskonuzda hasarsızlık indiriminiz kaybolacak. Üstelik daha sonradan olayın bu şekilde vuku bulmadığı anlaşılırsa da hasarın reddine kadar gidebilecek bir süreç. Karşı tarafın biryerden akıl aldığı belli. Siz eksperinizin gelmesinin ardından çıkacak tahmini hasar göre yönünüzü belirleryin, diğer taraf kendi başının çaresine baksın. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Şase düzeltme tekniklerinde neler var neler, mesela oksijen kaynağı artık kalmdı sebebi de dayanımın canına okuması. Ataşın metali başka Ford un ki başka , şaseyi de ataş gbi kvır da göreyim, Van Dame gelse eli kırılır... Yorum bağlantısı
Serdar Akgül 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Geçmiş olsun. Sizlere bir şey olmaması sevindirici. Bence de hak olmayan bir iş yapmamanız isabet olmuş , bırakın karşı taraf kendi başının çaresine baksın.. Yorum bağlantısı
Burhan Kahraman 24 Kasım 2010 Yazar Paylaş 24 Kasım 2010 Şase düzeltme tekniklerinde neler var neler, mesela oksijen kaynağı artık kalmdı sebebi de dayanımın canına okuması. Ataşın metali başka Ford un ki başka , şaseyi de ataş gbi kvır da göreyim, Van Dame gelse eli kırılır... ) van dame gulunce aklıma gelen birseyide yazayım , kaza dun aksam oldu, gunduz oglen de cmax sabibi bir ogretmen arkadasın elinde cizik kalemi gordum , tv de gorup inanmazdım , gozumle gorunce cizikleri epey bir gorunmez yapıyor, praktikerde var diyince oglen gidip hemen alip geldim ufak defek ciziklere surerim diye ) aksam yıkatacaktım zaman olmadı yarına kaldı diyordum aksam kaza oldu epey bir cizik var kalem yetmiycek Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Buna kim karar verecek peki?Ayrıca atacı 3 kere kıvırırsam ısıl işlem olmadan o da kırılır? Ataç 3 kere kıvrılınca kırılır, hatta bu şekilde küçükken Annemin çok çay kaşığını heba etmişimdir Metallerde plastik şekil değiştirme sonrası mukavemet azalması normaldir... Ancak bu kazadaki yamulma öyle ataçın 3 kere 180 derece kıvrılması gibi değil, olsa olsa 5-10 derecelik bir esnemeye denk gelir. Kaza TL bazında büyük, ancak mekanik olarak fotoğraflardan görüldüğü kadarı ile çok büyük görünmüyor. Aracın tamir sonrası güvenirliği mutlaka düşer ama bu öyle yarı yarıya falan olmaz herhalde, Çağlar Bey'in de dediği gibi ısıl işlem olmadıkça, kaza bakımından küçük bir zayıflama ile işlem kapanır. Araç artık 5 yıldız değil de belki 4,7 yıldız gibi olur. Bir yakınımın GP aracına gece sarhoşlar çarpmışlar, kaporta boyanmadan düzeltilmiş, ama arka tekere vurulduğundan dingil yamulmuş, tamir edilmiş sigorta ile ama araç yengeç gibi olmuş, tad vermedi bir daha diyordu... Sonuç olarak aracın kaza sonrası aslına sadık kalınarak standartlara uygun şekilde tamir edilmesi daha önemli... Yorum bağlantısı
Hüseyin Dönmez 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 büyük geçmiş olsun.cana gelmemiş ya siz sıkmayın canınızı.mal bi şekilde hallolur. çakala çukalada meydan bırakmayın.adamgibi gitmezler bide kasko alerjileri var kaza yaptılarmı aman anlaşalım.sakın oyuna gelmeyin.havayastıkları neden açılmamış servis birşey söylemedimi.enteresan neden varki bu yastıkalar insanları korumayacaksa.adam nerdeyse yarım tur atmış yastıklar resmen uyumuş.pert konusundada bence hesabınızı iyi yapın. Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy 24 Kasım 2010 Paylaş 24 Kasım 2010 Bu aracı pert ederler , bence kasko şirketi iyi bir bedel verekse pert e çıkmasını isteyin . Sizin aracınıza olanlar yanında benim acım sıfır görünüyor . Çağlar abi yakından görmüştü Yaptığım kaza sonucu , aracım pert oldu ve kasko bedelinden biraz daha yüksek para aldım . Yorum bağlantısı
Recommended Posts