İçeriğe Yönlendir

Carbon Clean


Nuri Başer

Recommended Posts

Süha Demirtaş
Bence de etkisi çok belirgin olmuş. Araba, tamgaz yaptığımda çok daha rahat devirleniyor ve vites büyüterek hızlanıyor. Ayrıca, LPG'de de fark yarattı. Uygulamayı depoda sınırlı benzin varken, ilacı depoya katarak bizde yapabiliriz. Cihazın elde ettiği yoğunluğa ulaşmak için, ışık yanmadan önce 2 şişe ilaç ve 80 km'lik bir tura eşit gibi geliyor bana.

mantık olarak aynı aşağı yukarı ama uygulama olarak aynımıdır bilemem. Belkide araç yükte iken gerekli kurumları atamayacak yada daha iyi temizleyecek. Sonuçta rolanti karışımı ile aracın viteste gitti karışım aynı değil.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

belkide şamandıradan daha yüksek akımla enjeksiyonlara pompalıyor ilacı ve benzini?

Yorum bağlantısı
Şükrü Yıldızdal

Bu gün bizim emektara CC yaptırdım.İstanbuldan Fatih Dizdar ve Senol beyin yönlendirmesi ve Çağlar beyin referansıyla 75 liraya yapılan CC 'yi 60 liraya yaptılar.Vites geçişlerindeki sarsıntı azaldı ,rölantideki titreme azaldı,bakalım daha neler olacak.CC yaptırmadan önce kompresör ölçümü yaptırdım,sırasıyla 27-26-25-24 bar çıktı.Bir 80-100 km sonra tekrar yaptıracağım.Ayrıca bu gün ön fren disk ve balatalarını değiştirdim.Hepsi Otosan marka takıldı.İşçilik dahil 150 lira verdim.Sanırım fiyat iyi,sizce nasıl?

Yorum bağlantısı
Karani Gülistan

İyi etmişsiniz.Fiyatlarda gayet normal gibi..Kompresör ölçümünde ideal değerler ne olmalı? cc ile A/T vites geçişlerinin sarsıtısız olması arasında ilgi kuramadım.Umarın sizin düşündüğünüz gibi olmuştur.

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

öncelikle hepsi hayırlı olsun ama aklıma takılan bir soru var. Şimdi 1 bar = 14.50326 psi olduğuna göre sizin değerler çok yüksek olmuyormu. genelde 150 psi ortalamasına alışığız.

Yorum bağlantısı
Şükrü Yıldızdal

Ben anlamam kaç bar kaç psi eder,bana verdikleri küçük çıktı da öyle görünüyor.CC yapan servisede okuttum o da aynı değerleri okudu.

Yorum bağlantısı
Sezgin Geridönmez

Ben de carbon clean sonrası kompresyon ölçtürdüm geçen cumartesi,

1. silindir 10.5 bar

2. silindir 10.5 bar

3. silindir 10.5 bar

4. silindir 11.0 bar çıktı.

Yorum bağlantısı
Onur Çiftçi

yüksek gözükenlerde dizel kagıdı kullanmışlardır komp. ölçümünde bende cc sonrası komp. ölçümü fotosunu çektim ,ellerinde benzinli kagıdı kalmadıgı için dizel kagıdından yaptılar ölçümü ustanın dedigine göre ilk degerler 13 civarıydı sonrasında ilk degerleri 13 kabul edersen 15 civarına çıkmış gözüküyor

burdan bakabilirsiniz Web sitemi ziyaret et

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Ben de carbon clean sonrası kompresyon ölçtürdüm geçen cumartesi,

1. silindir 10.5 bar

2. silindir 10.5 bar

3. silindir 10.5 bar

4. silindir 11.0 bar çıktı.

Niye düşükki bu kadar...

Sizin motorlar böylemi ki...

Ben önce ölçtürmüştüm..

1: 14

2: 12,50

3: 14

4: 14 idi..

Sonrasında ölçüm yaptırmamıştım.. Yaşar'ın orda ölçtük pazar günü..

1: 14

2: 14

3: 14

4: 14 olmuş... 14'ü biraz geçenlerde var....

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Hayırlı olsun.Bence yaptırmak isteyen arkadaşlar Evo grupta yaptırsınlar yapan usta işten anlıyor ve konuşmayıda seviyor.Siz sorun o cevaplar. :blink: Forumumuzu biliyolar mutlaka söyleyin..Bende kompresyon değerlerini gösterir kağıdı bir ara ekleyim buraya..

Yorum bağlantısı
Sezgin Geridönmez

Toyota servisi ölçtü. Cihaz ve kağıt Onur'un fotograftakinden farklıydı.

Kompresyon değerlerine de iyi not verdiler.

Toyota'nın standardında 10'dan aşağı olmamalıymış değerler.

8'in altında çıkınca problem teşkil eder dediler.

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Usta şöyle dedi: Normalde değerler 13-14 arası olur dedi.Senin değerlerde 13 dedi.Sadece 2 silindir düşük dedi.Sonrasında ise 13 ün üzerine çıktılar dedi.Özellikle 2.silindirde artış daha çok oldu.Yaşına ve kilometrene göre oldukca iyi dedi..Kağıta bakınca bende bişey anlamıyorum ;) Ama ilk 4 değer cc öncesini sonraki 4 değerde cc sonrasını gösteriyor.

Yorum bağlantısı
Süleyman Akdoğan
Usta şöyle dedi: Normalde değerler 13-14 arası olur dedi.Senin değerlerde 13 dedi.Sadece 2 silindir düşük dedi.Sonrasında ise 13 ün üzerine çıktılar dedi.Özellikle 2.silindirde artış daha çok oldu.Yaşına ve kilometrene göre oldukca iyi dedi..Kağıta bakınca bende bişey anlamıyorum ;) Ama ilk 4 değer cc öncesini sonraki 4 değerde cc sonrasını gösteriyor.

cc öncesi minimum değere sahip 2. silindir; cc sonrası maksimum değere sahip olmuş.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

sizin araç lpg liydi sanırım ayar felan yaptırmak gerekti mi cc den sonra ;) yakıtla ilgili değişim oldu mu

Yorum bağlantısı
Şükrü Yıldızdal

Bu değerler CC öncesi değerler.Ne anlama geliyor bilmiyorum.Birkaç güne kadar tekrar yaptıracağım.

Yorum bağlantısı
Onur Çiftçi

Arabamın ilk çalıştıgında aşırı rolanti düşüşü oluyordu hatta duruyordu, serviste benzin pompasının değişmesi gerektigini söylemişlerdi ama bir süre daha gidecegini iyice bozulunca değiştirsek daha iyi olur demişlerdi cc sonrası arabamda en ufak bir titreme yok şuan beni en çok mutlu edende bu rolanti düzensizliğinden kurtulması oldu demekki o zaman benzin pompasını bedegistirsek boşa 250 ytlmiz gidicekti 60 ytl ile kurtulduk alt devirlerde de biraz toparlama var kmsi fazla olsa daha hissedilir farklılıklar olurdu sanırım ama rolantim düzeldi arabamdaki tek derdimden şimdilik kurtulmuş gözüküyorum

sizin araç lpg liydi sanırım ayar felan yaptırmak gerekti mi cc den sonra :p yakıtla ilgili değişim oldu mu

herhangi bir ayar yaptırmadım yaptırmamıda söylemediler ama bilmem gerekirmi, cc sonrası 30 km kadar devirli kullanmamı söylemişlerdi bende abarttım hayli devirli kullandım 50 km kadar :yes: bu yüzden yakıt konusunda birşey diyemiyeceğim

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran
sizin araç lpg liydi sanırım ayar felan yaptırmak gerekti mi cc den sonra :nazar: yakıtla ilgili değişim oldu mu

Bende ayar falan yaptırmadım.Yakıt konusunda bugun yarın belli olur..Ama ben yakıtın düşeceğini tahmin etmiyorum..

Yorum bağlantısı
Süleyman Akdoğan

2 hafta önce lpg kitini taktırdığım bayiye gitmiştim, cc yaptırmayı düşündüğümü söyledim, onlarda tavsiye ettiler. Yalnız cc sonrası lpg de yeniden ayarın gerektiğini de belirttiler.

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Banada ayar yaptırmak mantıklı geliyor..Neden derseniz motorun çalışma düzeni değişiyor ancak LPG enjektörlerinin yakıtı buna göre püskürtmelerinde bir değişiklik olmuyor..Çünkü LPG kısmı CC temizliğinden faydalanamıyor.Yolum düşerse bir gösteririm..Hissedilir bir olumsuzluk yok ama belkide yeni bir ayar çok daha iyi olur..

Yorum bağlantısı
Süleyman Akdoğan
Bu değerler CC öncesi değerler.Ne anlama geliyor bilmiyorum.Birkaç güne kadar tekrar yaptıracağım.

Şükrü abi

gösterdiğin cc öncesi değerlerin 12 ~ 13 arasında değişiyor. Bu değerlerin 14 ün üzerine çıkması lazım.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Sanırım kullandıkları kağır diesel motorun kağıdı. Titreme yok olmuşsa sonuç iyi demektir, bu arada ne yaptı ki estağfirullah.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

3. silindir hariç % 6-7 gibi bir artış olduğunu görülüyor...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

3-4 silindirler diğerlerine yaklaşmış yani daha homojen bir patlama zinciri demek, zengin-fakir sinyali daha düzgün olacak demek, daha orantılı ve verimli yanma demek.

Yorum bağlantısı
Abdullah Ercan

Merhaba arkadaşlar CC kaç bin Km de yapılır veya belli bir Km si var mıdır.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...