Ahmet Ertugay 28 Haziran 2007 Paylaş 28 Haziran 2007 tamponun altından değilde, arabanın önündeki ızgaralardan su tutulması gerektiğini tüm klima tamircileri söyler. geçen yaz klimamı tamir ettirdiğimden beri uyguluyorum, herhangi bir sorun olmadı. Yorum bağlantısı
Murat Keskinoğlu 28 Haziran 2007 Paylaş 28 Haziran 2007 klimacıya gittiğimde usta arabanın önünden ızgaralarından su sıkmıştı. bu şekilde temizlemek gerekir klima radyatörünü demişti. benimde garibime gitti ama usta onlar !!!!. Yorum bağlantısı
Uğur Koçyiğit 29 Haziran 2007 Yazar Paylaş 29 Haziran 2007 Kayınpederin aracın kliması soğuk ama çok az üflüyordu,gaz olmasa zaten soğutmaz diye düşündüm,filtreye bakalım dedik ,filtrenin yeride çok kolaymış corolla da 2005, torpidoyu açıp oradan çıkarılıyor,filtrenin üzerinde bir ben yoktum galiba neredeyse bir kürek yaprak ve böcük vs, değiştirdim şimdi ilk günkü gibi gürleyerek çalışıyor Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Haziran 2007 Paylaş 29 Haziran 2007 Radyötürü başınçlı suyla yıkayınız, yanlız suna dikkat edilecek, enfazla 30 cm yakından tutacaksınız, ayrıca yıkama makinaları suyu yatay bir şerit halinde püskürtür peteklere yatay olarak (yada yere paralel olacak şekilde) aşağı yukarı hareketlerle yıkayın tertemiz olur, sakın fazla yaklaştırmayın yoksa kanatçıkları hemen ezer yavaş ve sakin olun, eğer klima gazı olduğu halde soğutmuyorsa ve kompresörde yağ kaçağıda gözle yapılan muayenede görülmediyse tüm soketler kontrol edilmeli, gerekirse şüpheli soketlerin içine WD-40 sıkmak suretiyle iletkenlik sağlanmalıdır. Gene düzelme olmadıysa genleşme kapı valflerinde sorun olabilir. İyi bir klimacı bu işi kolayca halleder, fazla pahalıda değildir. Ayrıca motoruda suyla yıkayabilirsiniz birşeycik olmaz sadece beyne ve sigorta kutusuna fazla sıkmayın yeter. (Mümkünse önce WD-40 sıkıp 5 dakika bekleyin, sonra basıçlı suyla yıkayın ve yine mümkünse basınçlı hava tutun ki ben öyle yapıyorum aylarca tertemiz geziyorum tek birşey olmadı, önceki aracım taunus 1.6 GL dede aynısını uygulardım 1986 dan beri bizdedir, daha tek bir arıza yapmadı) Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 16 Temmuz 2007 Paylaş 16 Temmuz 2007 Benim bildiğim klima kondenserinin içerisinde bakteri ürediğinde "lejyoner hastalığı" denen bir hastalık olur, bu da soğutma kuleleri, evaporatif kondenserler ve sulu kondenserlerde olur. Arabalarda olması çok zayıf ihtimal. Kondenserin su çıkış botusu dediği, arabanın radyatörü arkasındaki ısı eşanjörü yani kondenserin su çıkışı olabilir... Ancak o spreyin evaporatöre(soğutucuya) bağlı olan hava kanallarının(ya da hortumunun) içine "sıkılması" lazım. Kokuyu önlemenin ve bakterileri temizlemenin yolu bu... Bu işte bir yanlışlık var. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 16 Temmuz 2007 Paylaş 16 Temmuz 2007 Cenk, haklı bu arada.. Sağol, klimanın piri sensin ama... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Temmuz 2007 Paylaş 16 Temmuz 2007 Rekabetin gözünü seveyim.. Böyle şema kroki eklettirir adama.. Murat senin sistem daha bi mantıklı sanki Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 16 Temmuz 2007 Paylaş 16 Temmuz 2007 Rekabetin gözünü seveyim.. Böyle şema kroki eklettirir adama.. Murat senin sistem daha bi mantıklı sanki Ben eklerken şemayı Murat yazmış zaten, ben anlamam ki bu işlerden... Yorum bağlantısı
Özdemir Deniz 16 Temmuz 2007 Paylaş 16 Temmuz 2007 resimde hangisi Cenk hangisi Murat şaka bir yana ben Wurth'un spreyini almıştım. aldığım yerde uyguladılar. uzunca serum borusu gibi bir boru ile kalorifer ızgaralarından spreyi içeriye sıktılar. yarım saat hava üfletme dediler. başarılı olmuştu. Yorum bağlantısı
Ömer Yüce 16 Temmuz 2007 Paylaş 16 Temmuz 2007 abi o eğilen adamı tutan adamın halini düşünemiyorum :) bi gaz sızıntısı olursa öfff Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 16 Temmuz 2007 Paylaş 16 Temmuz 2007 Bence balkondaki Cenk..Cık... fotoğrafı çeken benim... Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 16 Temmuz 2007 Paylaş 16 Temmuz 2007 kullandıgınız ilacın uzun plastik bir borusu yok mu? böyle bir boru yardımıyla üfleme ızgarasından dediginiz yere ulaşabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Fatih Emre 26 Temmuz 2007 Paylaş 26 Temmuz 2007 Normalde klimalı araçlar çalışırken altlarından asfaltı ıslatırlar. Yani soğuyan havanın içindeki nem su olarak damlıyor. Bu duvar tipi klimalarda zaten açıkça görüyoruz ve biliyoruz. Ama ne mondeoda nede focusda bu su damlatan çıkış borusunu ben bulamadım. Bu su tahliye borusunun yerini bilen var mı? Yorum bağlantısı
İbrahim Özdoğan 26 Temmuz 2007 Paylaş 26 Temmuz 2007 Bu antibakteriyel sprey pahalı birşeymi, geçenlerde bir yerde görmüştüm 70 lira dediler. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Temmuz 2007 Paylaş 26 Temmuz 2007 Pahalı ama 35-40 lira kadar pahalıydı geçen yıl.. Yorum bağlantısı
Mustafa Eski 26 Temmuz 2007 Paylaş 26 Temmuz 2007 (düzenlendi) würth ün spreyi denizlide oto marketlerde 39 ytl.ama würth ün satış temsilcisi ile tanıştım.kendisinden 100 adet inox parlatıcı aldık şirkete.sordum bu spreyide toptanda 15 ytl +kdv gibi bize geleceğini söyledi.isteyen olursa eğer 1 koli alır paylaşırız aramızda. 26 Temmuz 2007 tarihinde Mustafa Eski tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Gökhan inal 28 Temmuz 2007 Paylaş 28 Temmuz 2007 ok o zaman. teşekkür ederim cevap için.. Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 6 Ağustos 2007 Paylaş 6 Ağustos 2007 Özgen bey sizi tanışma bölümünde tanıyabilir miyiz? Yorum bağlantısı
Levent Eksen 19 Ağustos 2007 Paylaş 19 Ağustos 2007 (düzenlendi) Aynı sorun benimde basıma geldi servise verdim kullanım hatası gıbı seylerle ucret almaya calıstı bende boyattırdım su anda ayırt edılmıyor.. boyatması 50 ytl.. Faruk Bey, forum kurallarımız gereği sizi 'tanışma' bölünde tanıyabilir miyiz? 19 Ağustos 2007 tarihinde Levent Eksen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Ağustos 2007 Paylaş 25 Ağustos 2007 Klima gazı azalmış olabilir.. Serviste veya klimacıda kontrol ettirin.. Eğer azaldıysa önce sebebini bulup, o sebebi yok ettikten sonra klima gazını tamamlatın.. Aynı motordan bende de var.. LPG'de iken klimanın açık olduğunu bilirim ama bu hiç bir zaman yığlma şeklinde aracımı etkilememiş ve de kalkışta veya çekişte sorun diyecek kadar etkili olmamıştır.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Ağustos 2007 Paylaş 25 Ağustos 2007 Klima gazının fazlalığıda bence bir sorun.. Ama bu etkiyi yapar mı bilmiyorum.. Peki benzine geçtiğinde durum nedir.. ? Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 29 Ağustos 2007 Paylaş 29 Ağustos 2007 Klima açıkken benim arabada da özellikle kalkışlarda çok farkediyor..Gaza daha fazla basmak zorunda kalıyorum ilk kalkış esnasında.Bir de yokuş çıkarken sabit gazda klimayı kapatınca bariz hızlanmayı görebiliyorum.Benzinde o kadar fark etmiyor.. Yorum bağlantısı
Emre Okur 27 Eylül 2007 Paylaş 27 Eylül 2007 selamlar. aracım 04 focus ghia.yani klima kontrolleri dijital olanlardan.3senedir bu aracı kullanmaktayım ama son zamanlarda havalandırma tamamiyle kapalıyken içeri acayip derecede sıcak hava geldiği hissine kapılıyorum. servise gittim anlattım derdimi.usta bilgisayara bağladım herhangi bir sorun vermedi dedi. cama üfleme konumunda kaparsan kapalıyken de cama üfler,ayağa üflemedeyken kaparsan ayağa üfler dedi kapalıyken yani kelebekler hangi konumda kalıyorsa öyle. bana sorsanız konum off ta iken içeri hava girmiyordu eskiden.ne dersiniz bana mı öyle geliyor? hele camı açıp azcık hava alıyım diyorum resmen akım ikiye katlanıyor sıcak kavuruyor içeriyi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts