İçeriğe Yönlendir

Özel Mi Yetkili Servis Mi?


Recep Mura

Recommended Posts

Recep Mura

Arabayı satılığa çıkarmayı deneseniz, bence kesin çözüme kavuşmuş olursunuz diye düşündüm.

Nacizane tavsiye :good1:

Evet kesin çözüm bu olur sanırım ama araçtan bu küçük ama can sıkıcı sorun haricinde memnunum ama satacak olsamda bu şekilde satmak içime sinmez...yetkili serviste eski kayıtlarına da baktırdım servis danışmanı çıktı veremiyorum dedi ama geçmiş bakımlarının yapılmış olduğunu araçta hiçbir sorun olmadığını en son 60 bin bakımın da orada yapıldığını söyledi...Bunlarda beni mutlu eden şeyler oldu...

Yorum bağlantısı
Serkan Önder

geçmiş olsun en son hego sensörünün arızalı olduğundan bahsetmişsiniz hego sensörü pek kolay bozulacak bi parça deil koblolarında bi hasar olmadığı sürece carbon clean sonrası hego ölçüm delikleri tıkanmış olabilir buda normalden daha az yakıt tükettiğini sanan parça biraz daha gaz verir rolanti seviyesi normalden yukarı doğru bi grafik çizer bu sorunun bi kısmı diğer neden ise bakım esnasında vakum hortumları doğru yada düzgün bağlanmadı ise firen esnasında stop etmeye neden olur diğer bi husus por power katkısı her motorda işe yaramaz aksine subap tapetlerinin yağlama kanallarını tıkar buda düzensiz rolanti ve ani firende stop etmeye bi etkendir...Tavsiyem ise yeriniz müsait ise ilk olarak hego sensörünü sökün yanlış hatırlamıyorsam açık ağızlı 22 anahtarla sökülüyor balata sıpreyi ile temizleyin ve tekrar takın bu işlem yarım saatinizi alır sonrasında motor kompartımanında gevşek hortum ve kablo bağlantısı varmı elle kontrol edin özellikle westinghaus bağlantılarına bakın motoru çalıştırıp bi dinleyin motordan sıkırtı geliyormu sübap sesi gibi geliyorsa yağlama kanallarında tıkanıklık oluşmuş olabilir bu durumda ilk yapılacak yağı deişmek ve tıkanan yerlerin açılmasını ümid etmek

Yorum bağlantısı
Recep Mura
(düzenlendi)

geçmiş olsun en son hego sensörünün arızalı olduğundan bahsetmişsiniz hego sensörü pek kolay bozulacak bi parça deil koblolarında bi hasar olmadığı sürece carbon clean sonrası hego ölçüm delikleri tıkanmış olabilir buda normalden daha az yakıt tükettiğini sanan parça biraz daha gaz verir rolanti seviyesi normalden yukarı doğru bi grafik çizer bu sorunun bi kısmı diğer neden ise bakım esnasında vakum hortumları doğru yada düzgün bağlanmadı ise firen esnasında stop etmeye neden olur diğer bi husus por power katkısı her motorda işe yaramaz aksine subap tapetlerinin yağlama kanallarını tıkar buda düzensiz rolanti ve ani firende stop etmeye bi etkendir...Tavsiyem ise yeriniz müsait ise ilk olarak hego sensörünü sökün yanlış hatırlamıyorsam açık ağızlı 22 anahtarla sökülüyor balata sıpreyi ile temizleyin ve tekrar takın bu işlem yarım saatinizi alır sonrasında motor kompartımanında gevşek hortum ve kablo bağlantısı varmı elle kontrol edin özellikle westinghaus bağlantılarına bakın motoru çalıştırıp bi dinleyin motordan sıkırtı geliyormu sübap sesi gibi geliyorsa yağlama kanallarında tıkanıklık oluşmuş olabilir bu durumda ilk yapılacak yağı deişmek ve tıkanan yerlerin açılmasını ümid etmek

Öncelikle detaylı cevap verdiğiniz için teşekkürler araç ilk çalıştığında ve nadiren 1200 seviyelerine çıkıyor daha çok ani frenlerde veya bazen çok az da olsa boşta iken 500 lere düşüyor ve zaman zaman da stop ediyor...Yerim maalesef çok müsait değil ama hego sensörü acaba kolaylıkla ulaşılabilecek ve sökülebilecek bir yerde midir? mümkünse resimli veya detaylı tarif edebilir misiniz müsait bir yerde denemek isterim...Westinghouse tam olarak nerede onu da tarif edebilir misiniz?

KBKf4.jpg

tarihinde Recep Mura tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Serkan Önder

rica ederim elimde detaylı bi resim yok ama şöyle tarif edeyim westinghaus akünün arka kınmunda siyah tencereye benzer ortasında bi demirden uzantı vardır bu uzantı üzerinde firen hidrolik deposu ve 2-3 tane bakır rekor bulunur hego ise eksoz borusu üzerinde bulunur resimdeki civatalı kısım eksoz borusuna bağlıdır

36wfh.jpg

Yorum bağlantısı
Recep Mura

rica ederim elimde detaylı bi resim yok ama şöyle tarif edeyim westinghaus akünün arka kınmunda siyah tencereye benzer ortasında bi demirden uzantı vardır bu uzantı üzerinde firen hidrolik deposu ve 2-3 tane bakır rekor bulunur hego ise eksoz borusu üzerinde bulunur resimdeki civatalı kısım eksoz borusuna bağlıdır

36wfh.jpg

westinghose'un tahmini yerini görünüyorsa tam olarak resimde işaretleyebilir misiniz? birde bu hego sensör iki taneymiş sanırım biri egsoz öndecis birde sonrası bunlar direkt dışarıdan görünüyor mu? yani eksoz borusunun neresinde öne yakın mı arkaya yakın mı yanlış şeyleri kurcalamayayım...

Yorum bağlantısı
Serkan Önder

hego sensörü 1. si katalitik konvetör ile eksoz manifoltu arasında 2.si ise katalitik konvertör sonrasında bulunur

36x2s.jpg

Yorum bağlantısı
Recep Mura
(düzenlendi)

hego sensörü 1. si katalitik konvetör ile eksoz manifoltu arasında 2.si ise katalitik konvertör sonrasında bulunur

36x2s.jpg

Teşekkür ederim en kısa zamanda o bölgeyi ve özellikle kabloları kontrol edeceğim ama hego sensörünü pek anlayamadım şimdi bu ikiside aynı şekilde mi? yani her ikiside aynı ürün mü? ben nette araştırırken tek olarak çıkıyor 150 ve 200 Tl civarı ama bana servisten işçilikle beraber 600 TL istediler acaba 2 si de değişeceği için mi? Bu iki sensörü de mi sökmem ve temizlemem lazım...inş. bunları da bulup temizleyebilirim çünkü bu konuda hiçbir bilgim yok...

Sanırım hego= oksijen sensörü

mesela bu sitede orjinal 200 TL diyor bu hangisi oluyor yoksa her ikiside aynı mı?

http://www.fordayedekparca.com/fusion-oksijen-sensoru.html?urun_id=295

Birde aracım lpgli olduğundan acaba bu parça dediğiniz gibi arızalı olmayıp lpgden dolayı ölçümü yanlış yapıp hata veriyor olabilir mi?

tarihinde Recep Mura tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Serkan Önder

hego - oksijen sensörü ikiside aynı 1. si direk motordan çıkan gazı ölçüyor 2. si katalitik konvertör sonrası temizlenmiş gazı ölçüyor genelde 1. si kirlenir ama 2 sini birden temizlemekte ve kontrol etmekte fayda var fusion için olanların orjinal markasını bilmiyorum fakat alacak olursanız ya ford logolu bi ürün alın fomoco üretimi yada boch u tercih edin fiyatları 150-200 tl civarı serviste 600 demeleri normal...eğer dediğiniz gibi lpgden dolayı bi hata varsa ya lpg enjektörlerinde bi sorun vardır yada lpg ecusunda anlamak için öncelikle aracı benzinde kullanıp test edin herhangi bi sorun yok ise kesin lpg sisteminde bi hata vardır

Yorum bağlantısı
Recep Mura

hego - oksijen sensörü ikiside aynı 1. si direk motordan çıkan gazı ölçüyor 2. si katalitik konvertör sonrası temizlenmiş gazı ölçüyor genelde 1. si kirlenir ama 2 sini birden temizlemekte ve kontrol etmekte fayda var fusion için olanların orjinal markasını bilmiyorum fakat alacak olursanız ya ford logolu bi ürün alın fomoco üretimi yada boch u tercih edin fiyatları 150-200 tl civarı serviste 600 demeleri normal...eğer dediğiniz gibi lpgden dolayı bi hata varsa ya lpg enjektörlerinde bi sorun vardır yada lpg ecusunda anlamak için öncelikle aracı benzinde kullanıp test edin herhangi bi sorun yok ise kesin lpg sisteminde bi hata vardır

Serkan bey, Bu sensörlerin neresini neyle temizlemek gerekiyor ve neye dikkat etmek gerekiyor acaba biliyorsanız bunlarda arıza varsa ne gibi sıkıntılar başgörsterir yani nasıl anlarız...ancak bu ikisinin ismi de aynı mı ben nette arayınca tek ürün çıkıyor acaba ikisi de tamamen aynı mı yani aynı üründen 2 tanemi almam gerekiyor? Aynı sorun lpgde olduğu kadar fazla olmasa da benzinde de var o yüzden lpg kaynaklı olmayabilir ancak lpg ayarı yapılırken acemi olduğunu sonradan farkettiğim usta enjektörleri ayarlamakta çok zorlandığı için ondan şüpheleniyordum...İnş. verdiğiniz bilgilerle bir çözüm bulabilirim herşey için sağolun...

Yorum bağlantısı
Serkan Önder

37nsl.jpg

recep bey resimde işaretlediğim kısımı balata sıpreyini küçük bi kaba sıkın sensörün temizlenecek kısmı girecek şekilde sensörü balata sıpreyinin içinde 20-25 dakika bekletin kurumlar çözülür sonra direk sensörün ucuna sıpreyi sıkarak iyice temizleyin ve son olarak mümkünse hava tutarak deilse hızlı bir şekilde delikli kısımlara üfleyin ıslaklık kalmasın bez ile silmeyin delikler tıkanabilir...esasen ismi hego sensörüdür ancak yaptığı iş nedeni ile halk arasında oksijen sensörü yada oksijen sondası olarakda bilinir görevi egzoz gazını analiz ederek gaz içindeki oksijen miktarını ve yanmamış çiğ yakıt miktarını kontrol eder eğer çiğ yakıt varsa beyine bi sinyal gider ve beyin tüm sistemi tarar sorunun neden kaynaklandığını arar eğer sorun bujiden ise arızalı olan bujinin bağlı bulunduğu silindirin yakıtını keser motor 3 silindir olarak çalışır..eğer alınan hava miktarı az ise enjektörlere yakıt akışını kısıtlar..sensörün arızalı olması durumunda 2 olaydan biri meydana gelebilir 1.si fazla yakıt tüketimi 2. si yakıtın gereğinden fazla düşmesi ile aracın stop etmesi 2. sensör ise katalik konvertörü denetler katalitik konvertörün görevide yanmamış çiğ yakıtı içindeki materyal ve ısı sayesinde yakarak emisyon miktarını düşürmek katalitiğin yakamıyacağı kadar fazla ise çiğ yakıt 1. sensöre benzer bi işlem gerçekleşir...bence hem bu sensörleri kontrol edin hemde lpg enjökterlerini kontrol ettitrin kalibrasyonu iyi yapılamamış hatta enjektörler iyi ayarlanamamış olabilir

Yorum bağlantısı
Recep Mura

37nsl.jpg

recep bey resimde işaretlediğim kısımı balata sıpreyini küçük bi kaba sıkın sensörün temizlenecek kısmı girecek şekilde sensörü balata sıpreyinin içinde 20-25 dakika bekletin kurumlar çözülür sonra direk sensörün ucuna sıpreyi sıkarak iyice temizleyin ve son olarak mümkünse hava tutarak deilse hızlı bir şekilde delikli kısımlara üfleyin ıslaklık kalmasın bez ile silmeyin delikler tıkanabilir...esasen ismi hego sensörüdür ancak yaptığı iş nedeni ile halk arasında oksijen sensörü yada oksijen sondası olarakda bilinir görevi egzoz gazını analiz ederek gaz içindeki oksijen miktarını ve yanmamış çiğ yakıt miktarını kontrol eder eğer çiğ yakıt varsa beyine bi sinyal gider ve beyin tüm sistemi tarar sorunun neden kaynaklandığını arar eğer sorun bujiden ise arızalı olan bujinin bağlı bulunduğu silindirin yakıtını keser motor 3 silindir olarak çalışır..eğer alınan hava miktarı az ise enjektörlere yakıt akışını kısıtlar..sensörün arızalı olması durumunda 2 olaydan biri meydana gelebilir 1.si fazla yakıt tüketimi 2. si yakıtın gereğinden fazla düşmesi ile aracın stop etmesi 2. sensör ise katalik konvertörü denetler katalitik konvertörün görevide yanmamış çiğ yakıtı içindeki materyal ve ısı sayesinde yakarak emisyon miktarını düşürmek katalitiğin yakamıyacağı kadar fazla ise çiğ yakıt 1. sensöre benzer bi işlem gerçekleşir...bence hem bu sensörleri kontrol edin hemde lpg enjökterlerini kontrol ettitrin kalibrasyonu iyi yapılamamış hatta enjektörler iyi ayarlanamamış olabilir

Allah razı olsun bu konularda sanırım kendini usta zanneden bir çok kişiden daha iyisiniz inş. en uygun zamanda dediklerinizi yapmaya çalışacağım tabii bu sensörlerin tam olarak nerede olduğunu bulup zarar vermeden sökebilirsem bu benim gibi bu işin cahili insanlar için oldukça zor bir iş...Genelde lpgden ise benzinde sıkıntı olmaması gerekir diyorlar o yüzden ben lpgyi 2.plana attım ama o da aklımda benzinde düzelmiş olsa lpgye de baktıaracağım bu olaydan sonra 2 farklı yere 2 ayar yaptırdım ama düzelmedi ama eğer bezinde düzelirse lpg için daha detaylı özellikle enjektörleri kontrol ettireceğim inş...Ama içine nedense sanki çok basit bir şeymiş gibi geliyor hani ne bileyim bir hortum gevşek veya tam oturmamış veya biryerlerden hava alıyor gibi inş. öyledir de kolay bulunur...Tabii iyi niyetli ehil bir ustada...keşke ben biraz olsun alnıyor olsaydım anlamadığım içinde çok fazla kurcalayamıyorum o yüzden size detaylı yazmanızı istedim Allah razı olsun sizde yazdınız çok teşekkür ederim...

Yorum bağlantısı
Serkan Önder

rica ederim yardımım dokunabilirse ne mutlu bana öncede belirttiğim gibi öncelikle gevşek kablo yada hortum varmı onları kontrol edin daha sonrasında bu sensör işine bakın umarım uygun bi yer bulabilirsiniz sensörlerin sökümü için bende bir arıza bulma kılavuzu vardı bulabilirsem onuda koyayım buraya işlem yapamasakda bi fikir verebiliyor

Yorum bağlantısı
Recep Mura

rica ederim yardımım dokunabilirse ne mutlu bana öncede belirttiğim gibi öncelikle gevşek kablo yada hortum varmı onları kontrol edin daha sonrasında bu sensör işine bakın umarım uygun bi yer bulabilirsiniz sensörlerin sökümü için bende bir arıza bulma kılavuzu vardı bulabilirsem onuda koyayım buraya işlem yapamasakda bi fikir verebiliyor

Çok iyi olur Serkan Bey, hortumları kontrol edeceğim el yordamıyla yapabildiğim kadar ama sensör konusunda tam yerini ve nasıl montaj edildiğini dışarıdan nasıl nekadarı görülebilir ben onu bulabilir miyim o konuda şüpheliyim herhalde aracın altına yatıp egsoz'u inceleyip resimdeki sensörü bir şekilde bulmaya çalışacağım inş. bulurum...Arıza bulma kılavuzu varsa paylaşırsanız çok sevinirim ben aslında onunla ilgili bir konu açmıştım ama ses seda çıkmadı kimseden ben internette rusça bir tane buldum ama anlaşılmıyor tabii malum rusça bilmiyorum...İngilizce olsa yine çat pat ne demek istediğini anlardım ama...

Yorum bağlantısı
Recep Mura

rica ederim yardımım dokunabilirse ne mutlu bana öncede belirttiğim gibi öncelikle gevşek kablo yada hortum varmı onları kontrol edin daha sonrasında bu sensör işine bakın umarım uygun bi yer bulabilirsiniz sensörlerin sökümü için bende bir arıza bulma kılavuzu vardı bulabilirsem onuda koyayım buraya işlem yapamasakda bi fikir verebiliyor

Serkan Bey sanırım arıza bulma kılavuzunu bulamadınız ben nette rusça bulduğum bir kılavuz var ama rusça olduğundan pek faydalanamadım ama en azından detaylı resimler var ben sensörlerin tam olarak nerede olduğunu bilemiyorum siz biliyorsanız bana resimlerde en azından tama olarak nerede olabaileceği konusunda işaretleyebilir misiniz?

wLbA8.jpg

K4Ebm.jpg

Yorum bağlantısı
Recep Mura

Sanırım sensörlerden yeşil olan bu resimde görülen ama bu tam olarak nerede nasıl kolayca ulaşılabilir

WuYsy.png

Yorum bağlantısı
Serkan Önder

evet bulamadım kendim hazırladım ama yükleyemiyorum dosya boyutu fazla sanırım.. 3. resimdeki sadece motor olan resimde 14 ve 16 numaralı olanlar oksijen sensörü..bu resimleri bulduğunuz adresi verebilirmisiniz.ayrıca google translater ile çeviri yapabilirsiniz

Yorum bağlantısı
Recep Mura

Konuyla ilgili bir konu başlatmıştım orada bulduğum yerlerin linkini vermiştim

http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/228815-ford-araclarin-basit-tamir-kilavuzu/page__fromsearch__1

Bunlar bu rusça kılavuzları aldığım site linkleri çeviriciler ne kadar başarılı çevirir bilemiyorum en azından ingilizce olsa çat pat anlaşılırdı ama iş rusça olunca sadece resimlerine bakarak birşeyler çözmeye çalışıyorum...

http://automanual.org.ua/tr/ford/

http://autorepman.com/tr/ford/

Serkan Bey o zaman anladığım kadarıyla bu oksijen sensörleri dışarıdan kolaylıkla bulunabilecek bir yerde değiller öyle mi? Yani en azından benim gibi bu konuların cahilleri tarafından kolay bulunabilir bir yerde değil sanırım bu işi kendim halledemeyeceğim iyi bir usta denk gelir inş.

Yorum bağlantısı
Serkan Önder

estağfurullah recep bey..bu oksijen sensörüne sadece aracın altından ulaşabilirsiniz eğer bu resimler fusiona aitse..birde bu liklerden dosyayı indirdim ama program sanırım bunlar iş yeri bilgisayarı olduğundan kurulmuyor umarım iyi ve insaflı bi ustaya denk gelirsiniz

Yorum bağlantısı
Recep Mura

estağfurullah recep bey..bu oksijen sensörüne sadece aracın altından ulaşabilirsiniz eğer bu resimler fusiona aitse..birde bu liklerden dosyayı indirdim ama program sanırım bunlar iş yeri bilgisayarı olduğundan kurulmuyor umarım iyi ve insaflı bi ustaya denk gelirsiniz

Ben aynı siteden Fusion ile ilgili 3 kitapçık indirdim biri maalesef focus çıktı diğeri benim bu resimleri eklediğim FORD_FİESTA_FUSİON_2001-2006 Adlı kitapçık fiesta/Fusion ortak diğeri de benzer...Resimler Fusion olması lazım benim gördüğüm kadarıyla hemen hemen aynı gibi zaten fiesta ile de oldukça benzer...İndirilen dökümlar pdf formatında o yüzden bilg. da adobe acrobat reader yüklü olması lazım eğer bilg.da yüklü değilse o yüzden açmıyor olabilir...

Yorum bağlantısı
Recep Mura

Serkan Bey mesela bu resimde de sensörler görülüyor ama alt resimlerde dışarıdan nasıl görünüyor yani aracın altına yatıldığında hemen görülebilecek bir yerde midir acaba?

CBwz1.png

Yorum bağlantısı
Serkan Önder

görülürler şöyle isimlendireyim 1-eksozun manifolt bağlantı kısmı 2-oksijen sensör bağlantı yeri 3-katalitik konvertör 4-eksoz manifolt sontası 5ve8-oksijen sensörü 6-eksoz manifoltu 7-ilk susturucu 9-eksoz borusu 10-son sosturucu 11.12.13.15-eksoz askı lastiği 14-eksoz ile manifolt bağlantı contası

Yorum bağlantısı
Recep Mura
görülürler şöyle isimlendireyim 1-eksozun manifolt bağlantı kısmı 2-oksijen sensör bağlantı yeri 3-katalitik konvertör 4-eksoz manifolt sontası 5ve8-oksijen sensörü 6-eksoz manifoltu 7-ilk susturucu 9-eksoz borusu 10-son sosturucu 11.12.13.15-eksoz askı lastiği 14-eksoz ile manifolt bağlantı contası

Merhaba Serkan Bey, Bugün tavsiye edilen ustaya gittim maalesef yine çözüm bulamadık yine gereksiz masraf motor olarak hata bulamadılar yeni değişmiş olmasına rağmen bujiler yeniden değişti buji kabloları yeniden kontrol edildi bobin yeniden kontrol edildi ama bunlarda hata bulunamadı her iki sensör söküldü üst sensörü yeşil olanı biraz zor söktüler onun özel anahtarı oluyormuş onu sanayiide bulamadılar normal anahtarı eğdirerek sökebilecek hale getirip söktüler her iki sensörü tuz ruhuna batırıp 5-10 dk. hafifçe vurarak temizlediler ama değişen birşey olmadı sökmüşken parça noyu almayı unuttuk...bana Ya sibop ayarlarından olabilir veya bu sensörlerden biri dediler buralarda sensörler oldukça pahalı...ithal ucuz olanlar varmış bir ara Türkiyeye gelmiş bulabilirsem hangi sensör arızalıysa onu bulmaya çalışacağım eğer ki garanti buysa ama kimse kesin bundandır da demiyor yarın da İzmitte servislerdeki gibi IDS veya WDS cihazı olan özzel bir servise gitmeyi düşünüyorum bakalım onlar ne diyecek...

Yorum bağlantısı
Serkan Önder

hayırlısı olsun gönül isterki daha fazla yardımcı olalım ama uzaktan elimizden gelen bu malesef umarım sorunu çözersiniz

Yorum bağlantısı
Recep Mura

hayırlısı olsun gönül isterki daha fazla yardımcı olalım ama uzaktan elimizden gelen bu malesef umarım sorunu çözersiniz

İnş. en kötüsü her bakan usta gereksiz işlemler yapıyor olması dedim halbuki bujiler yeni değişti problem olmaması lazım bi değiştirelim aaa bundan değilmiş ee bunu geri de veremeyiz önemli bişey değil 25 TL ona 50 Tl derken toplamda gereksiz bir sürü masraf yapıldı ve sonuçta sıfır üzen bu beni birde tapaların orada nemlenme olmuş diye yeni bir masraf çıkardılar bu araçlarda genelde olan birşey tapaları yenileyelim dediler önceki usta böyle birşeyden bahsetmemişti herkes bir şey diyor anlamadım usta olan problemi çözemedi yeni problemler çıkarmaya başlıyor 3 aydır oyalanıyorum hayırlısı bakalım çözülecek inş. ama bizde iyice araçtan soğumuş olacağız...

Yorum bağlantısı
Recep Mura

Enson dün İzmit'e gittim özel bir servis Ids cihazıyla baktı araçta yazılım Ecu beyin vb. hiçbir problem yok dedi...Aracın bujilerinin teker teker kontrol etti ve bana sübaplarda kaçak var dedi aracı uzun süre kullanacaksan bunları yenileyelim dedi ve son olarak 750 TL masraf çıkardı tabii bunun büyük çoğunluğu işçilik 250 TL gerisi 300 TL sübap yenileme ve gerisi malzeme yani yeniden moto yağı, antifiriz, filtre vb. değişimleri...

Bu kafamı iyice karıştırdı çünkü bir önceki ustanın dediklerini yalanladı bir önceki usta bana sübap ayarlarında ayarsızlık olabilir demişti ama bu usta bizim araçlarda sübap ayarının olmadığını söyledi...

Oradan yakındaki başka bir ford özel servisine gittim durumu anlattım kesinlikle senin probleminin sübaplarla alakası yok dedi aracı teste çıkardı eğer sübaplardan olsa kesinlikle araçta tekleme olur dedi senin araçta en ufak tekleme yok ve çekişi gayet iyi dedi...Aracı iyice incelememiz lazım ve bu proeblemin birçok sebebi olabilir onları teker teker deneyip bulmamız lazım dedi özellikle de fren merkezi (westinghouse) ve gaz kelebeği konumundan kaynaklanabileceğini söyledi hayırlısı bakalım bir türlü sonuç alamadım işin ilginci şu ana kadar neredeyse 5 farklı yere götürdüm 5'ide farklı şeyler söyledi...İyice aracımdan soğudum...Forddan da soğudum...kimseye güvenim de kalmadı herkes üstüne toz kondurmuyor ama sonuç nedense hep sıfır...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...