İçeriğe Yönlendir

B-Max Bana Göre Güzel Olmuş


Serdal Soysal

Recommended Posts

Ali Cihangiroğlu

Saçmalamışlar, 1.6 tdci bir kere daha az yakar, ayrıca daha atak, alırken acele etmek zorunda kalmasaydım 1.6 alırdım, neyse servisleri boşver, zaten işten anlamadıkları gibi bundan da anlamıyorlar, işi sen bileceksin, ben arabayı alırken gidip şunu istiyorum, direk işlemleri başlat dedim geçtim, konuşmadık bile, arabayı zaten biliyordum, kısaca alıcı bilgili olacak, ne istediğini bilecek, gerisi boş, ne derse desin satıcı.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

F3 güzel ama benim için sadece bagajdan ve uçuk fiyatından kaybetti, alsında fiyat olarak genel bir uçuş var ama neyse... sonuçta elbette f3 iyi araba, sonuçta Ford :) ama benim için daha üst standart gerekli, o yüzden f3 eksik kalıyor gözümde...

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Aracı tam inceleyemedim, kabin sesi varsa boşa merak etme, en baba donanımda da aynı ses vardır, sessiz Ford ancak Mondeo dur, gerisi bu konuda ne yazıkki Tırt :)

Yorum bağlantısı
Turkay Enez

F3 sedanda (bazıları için önemsiz olabilir) bence en önemli eksiklik bagaj hacmi... Artık B+ sınıflarda bile 500-520 lt lerden bahsedilirken, c sınıfı bir sedan olarak 372 lt çok küçük kalıyor. Üstelik F2 de 526 lt idi...

Fiyatlar konusunda düşüncene aynen katılıyorum...

En iyisi galiba elimizdekiyle yetinmek. Yükselen fiyatlara en güzel cevap bu olur...

F3'ün tek geri tarafı yine kabine giren lastik sesi. :D

Ama sanırım o da donanım seviyesi ile ilgili birşey. Titanyum donanımlı bir aracı görmeden kesin yorum yapamam.

Bunun dışında rakiplerinin hepsinin üstünde bence.

Fiyat konusunda kesinlikle hak veriyorum. Sadece focus, golf vs. de değil. Hepsinin fiyatı yüksek.

C sınıfı araçlar için 50.000 TL uygun fiyat haline gelir oldu.

Bu hiç de hoş bir durum değil. Bu konuda gidişatı iyi görmüyorum...

Yorum bağlantısı
Turkay Enez

Eskisinde tam boy değil, ince stepne vardı... Yani F2 den bahsediyorum...

Stepneyi ince stepne yapmışlar, bagaj epey genişlemiş.

Ama yine de eskisinin bagaj hacmi düşünüldüğünde hala yetersiz. Üstelik eskisi bu hacmi tam boy stepne ile veriyordu.

Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur

Binip test etmek lazım. Verilere bakınca herkes mühendis kesiliyor. Aracın yetersiz olacağını ben hiç ama hiç düşünmüyorum.

Yorum bağlantısı
Turkay Enez

Teessüf ediyorum...

O veriler mühendisler için değil, bizim gibi normal kullanıcılar içindir...

Siz Transit ve de Starexin verilerinden bahsederken, ben size "mühendis kesiliyorsunuz" dedim mi?

Binip test etmek lazım. Verilere bakınca herkes mühendis kesiliyor. Aracın yetersiz olacağını ben hiç ama hiç düşünmüyorum.

Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur

Teessüf ediyorum...

O veriler mühendisler için değil, bizim gibi normal kullanıcılar içindir...

Siz Transit ve de Starexin verilerinden bahsederken, ben size "mühendis kesiliyorsunuz" dedim mi?

Orada herkes dememden kasıt, önceki 7 sayfa da geçen diyaloglar içindir.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Ali Erkan Aktaşgül

Acaba C-Max'e mi daha yakın olmuş Fiesta'ya diyerek bayiye incelemeye gittim geçen ay. Kesinlikle Fiesta'ya daha yakın. Zaten Fiesta platformundan çıkmış ve Fiesta'daki darlık hissinden kurtaramamış kendisini. Bagajı da dar ayrıca. Benim için hayal kırıklığı oldu açıkçası.

Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar

1.87 boy mevcut, ön koltuğu kendime göre ayarlayıp arkaya oturduğumda Fiesta ile çok büyük bir fark sezemedim. Bana bu araç Fiorino, Nemo segmentinin lüksü gibi geldi. Konforlu, donanımlı, şirket arabası olmaya müsait. En donanımlısını 54 bine alan birinin özel sebepleri olmalı...

Yine de (Fiesta-Focus) arafta kalanlar için 1.0 ile ideal görünüyor.

Yorum bağlantısı
İlker Yalçın

Cumartesi aracı inceleme şansım oldu. Fiestanın bagajının küçüklüğünden şikayetçi olanlar değerlendirebilir. Ancak kesinlikle bir focus değil.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Onur Akgöl
(düzenlendi)

Showroom da inceledigim bmax i çok beğendim saçma dizel seçeneği olsada aklımı çelmeyi başardı özellikleriyle satış müdürüde arkadaşım olduğundan dolayı uygun fiyat verdi yalnız aklıma takılan nokta çağ dışı motor olan 1.5 dizel 75 beygir 180 tork bu motor araç full doluyken bu aracı kaldırırmı kaldırırsada ne kadar performanslı olur sesi bi kenara ittim çünkü biliyormki araç hafif yokuşlarda 3500 devire getirmeden 2. vitesi yemez . Ayrıca 1.0 ecoboost motorda varmış bunun performansı dizelden çok daha iyi olacaktır fakat bundada endişem çok yakarmı acaba dikmende oturuyorm ve yokuşları baya bi fazla şehir içi verisi 6 lt ben 8 i görürmüyüm acaba ?

aldığım fiyatlar :

1.5 dizel titanium-x paket-plus paket : 47 bin

1.0 ecoboost titanium-x paket-plus paket : 44 bin

yıllık max 10.000 km yaparım aradaki 3 bine ve performanssız bir dizel motora değermi sizce . Benzinin vergi servis masrafı ve konfor konusunda avantajları var benzinde beni çok yakar diye korkutuyor . Görüşlerinizi bekliyorum . Saygılar.

tarihinde Onur Akg&#246l tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Bence yanlış seçim olucak, dizeli hiç sevmedim, henüz kullanmadım ama rampalı yerde oturuyorsunuz, dizel sizi sinir edecektir, bence ecoboost düşün, şahsi görüşmse Ford dan asla yeni çıkan model alınmaz, makyaj beklenir, ecoboost iyi deniyor ama uzun vade de ne olur henüz net değil.

Yıllık 10.000 km. için dizel almanız ekonomik açıdan iyi değil ayrıca.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

Showroom da inceledigim bmax i çok beğendim saçma dizel seçeneği olsada aklımı çelmeyi başardı özellikleriyle satış müdürüde arkadaşım olduğundan dolayı uygun fiyat verdi yalnız aklıma takılan nokta çağ dışı motor olan 1.5 dizel 75 beygir 180 tork bu motor araç full doluyken bu aracı kaldırırmı kaldırırsada ne kadar performanslı olur sesi bi kenara ittim çünkü biliyormki araç hafif yokuşlarda 3500 devire getirmeden 2. vitesi yemez . Ayrıca 1.0 ecoboost motorda varmış bunun performansı dizelden çok daha iyi olacaktır fakat bundada endişem çok yakarmı acaba dikmende oturuyorm ve yokuşları baya bi fazla şehir içi verisi 6 lt ben 8 i görürmüyüm acaba ?

aldığım fiyatlar :

1.5 dizel titanium-x paket-plus paket : 47 bin

1.0 ecoboost titanium-x paket-plus paket : 44 bin

yıllık max 10.000 km yaparım aradaki 3 bine ve performanssız bir dizel motora değermi sizce . Benzinin vergi servis masrafı ve konfor konusunda avantajları var benzinde beni çok yakar diye korkutuyor . Görüşlerinizi bekliyorum . Saygılar.

Onur Bey. Mesajınız burada. Buradan devam edebilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Onur Akgöl

zafer bey uyarınızı görmedim kusura bakmayın :)

1.0 titanium x paket + plus paket için almış oldugm 44 bin çok iyi rakam işte yakıt korkusu var. mustafa bey test sürüşü yapmışsınız yol tutuşu ve performansı biraz daha detaylı yazabilirmisniz ben bugün sordum ocakta test sürüşü arabası gelecek dendi belliki geçiştirme cümlesi olmuş

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

1.5 motor kötü yakıta her ürlü yobazlığa karşı gelebilecek bir motor. Hindistan şartlarında satılıyor. Arabayı götürür sorun olmaz.

Haşarı kullanmıyorsanız gayet ekonomik olur. Ama fiyat yüksek. 1.0 ecoboost en azından sesiz olacak ve sürüş zevki verecektir. Yakıt olarak ise çok büyük fark olmayacaktır. Ayrıca vergi farkını unutmayın. nerden baksanız bir depo da ordan alacaksınız yılda.

Ayda bir depo kullanıyorsanız verginin yakıt tasarrufu %9 yardımcı olacaktır harcama miktarına. Kimse de 1.5 bu ne len demiyecektir. Kilometre hesabını yapınca ne buluyorsunuz amorti km si için?

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

68 hp fiesta peynir ekmek gibi satıyorsa bu 75 hp olan daha iyidir.

dikkatle bakın:

rand Ford Model Fiesta Submodel Fiesta III (Mk6) Modification 1.4 TDCi (68 Hp)spacer.gif Doors 3/5spacer.gif Power 68 hpspacer.gif Maximum speed 164 (164) km/hspacer.gif Acceleration from standstill to 100 km/h 14.8 (16) secspacer.gif Fuel tank volume 45 lspacer.gif Year of putting into production 2001 yearspacer.gif Year of stopping production 2008 yearspacer.gif Coupe type Hatchbackspacer.gif Seats 5spacer.gif Length 3917 mm.spacer.gif width 1683 mm.spacer.gif height 1417 mm.spacer.gif Wheelbase 2487 mm.spacer.gif front track 1477 mm.spacer.gif Back track 1444 mm.spacer.gif Minimum volume of trunk 284 lspacer.gif Maximum amount of trunk 947 lspacer.gif Position of engine Front, transverselyspacer.gif Volume of engine 1399 ccmspacer.gif Max power in 4000rpm.spacer.gif Torque 160/1750 N * mspacer.gif Fuel System Diesel Commonrailspacer.gif Turbine Turbo / Intercooler (Supercharging / Intercooler)spacer.gif gas distribution mechanism DOHCspacer.gif Position of cylinders Inlinespacer.gif Number of cylinders 4spacer.gif diameter cylinders 73.7 mm.spacer.gif Stroke in the cylinder 82 mm.spacer.gif compression ratio 17.9spacer.gif Number of valves per cylinder 4spacer.gif Fuel Type dieselspacer.gif Drive Frontspacer.gif Number of Gear (automatic Gearbox) 5spacer.gif Number of Gear (mechanical Gearbox) 5spacer.gif front suspension Wishbonespacer.gif Rear suspension The depreciated rackspacer.gif Front brakes Ventilated discsspacer.gif Rear brakes Drumspacer.gif ABS yesspacer.gif steering type Cremaillerespacer.gif Power steering hydraulicboosterspacer.gif Fuel consumption (economy) - urban 5.3 (5.3) l./100 km.spacer.gif Fuel consumption (economy) - extra urban 3.7 (3.7) l./100 km.spacer.gif Fuel consumption (economy) - combined 4.3 l./100 km.spacer.gif Ecological standard Euro IIIspacer.gif Weight 1165 kg.spacer.gif Max weight 1560 kg.spacer.gif Tire size 175/65 R14

BMAX:

ORD B-MAX 1.5 DURATORQ TDCI (75 HP) (2012 - PRESENT) DIMENSIONS, GROUND CLEARANCE, FUEL, ACCELERATION

GENERAL

CYLINDERS 4 DISPLACEMENT 1388 cm3 POWER 55(75)/- KW(hp)/RPM TORQUE 140/- lb-ft/RPM OR 190/- Nm/RPM FUEL SYSTEM Direct Injection FUEL Diesel CO2 EMISSIONS 109 g/km

PERFORMANCE

TOP SPEED 98 mph OR 158 km/h ACCELERATION 0-62 MPH (0-100 KPH) 16.5 s

FUEL CONSUMPTION

CITY 49 mpg OR 4.8 L/100Km HIGHWAY 62 mpg OR 3.8 L/100Km COMBINED 57 mpg OR 4.1 L/100Km

TRANSMISSION

DRIVE TYPE Front Wheel Drive GEARBOX 5-speed, Manual

BRAKES

FRONT - REAR -

TIRES

SIZE -

DIMENSIONS

LENGTH 159.8 in OR 4059 mm WIDTH 61 in OR 1549 mm HEIGHT 63 in OR 1600 mm FRONT/REAR TRACK 58.5/58.1 in OR 1,486/1,476 mm WHEELBASE 0.1 in OR 3 mm GROUND CLEARANCE - CARGO VOLUME 11.2 cuFT OR 317 L CD -

tarihinde Mehmet G&#246ktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Onur Akgöl
(düzenlendi)

şahsi görüşüm bu araca 1.6 dizel 115 motor gelmez o zaman cmax satışını baltalayabilir . ama 1.5 100 veya 1.6 90-100 beygir gibi bir motor gelecektir dizelde bu aralıkta benim aradığım motor . ben kabataslak dizel benzin tüketimini hesapladım .

benzin-- 45 lt depo / 8 = 562km ---> 45 x 4,650 = 209 tl ---> 209 / 562 = 37krş x 10.000 km = 3700 tl

dizel -- 45 lt depo / 6 = 750km ---> 45 x 4,250 = 191 tl---> 191 / 750 = 25krş x 10.000 km = 2500 tl

BENZİn

servis :280

mtv :517

DiZEL

servis :350

mtv :828

toplam

benzin : 1 yıllık yakıt + mtv + servis = 4497 tl

dizel : 1 yıllık yakıt + mtv + servis = 3678 tl ----- 819 tl fark

cam tavan hariç full 1.5 dizel ve 1.0 ecoboost arasındaki 3000 tllik fark hemen hemen 4 yılda çıkıyor üstelik benzinin konforu performansı cabası da acaba 8 ltden fazla yakarmı o beni düşündürüyor

tarihinde Onur Akg&#246l tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Dizelde yakında 1.6 da gelecek:

Two diesel engines which deliver superior efficiency

The efficient 1.6 TDCi, produces 95 PS and achieves a class-leading 4.0l/100km and brings C02 emission levels to just 104g/km. Alternatively, the economical 1.5 TDCi produces 75 PS and keeps fuel consumption at a low level of 4.1l/100km and brings C02 emission levels to just 109g/km.

passat tsi 7 yakıyor normal kullanımda. Ne yaptınız siz. 8 yakan zaten kia sportage felan :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

Fiesta:

1398 cc 6870 HP@4000rpm 0-100 14.8 saniye tork 160@1750rpm son hız 162km/s 1105 kg yakıt 4.1(ort)

bmax 1.5 tdci

1498 cc 75 HP@3750rpm 0-100 16.5 saniye tork 185-1700 son hız 157 1307kg yakıt 4.1 (ort)

bmax 1.0 ecoboost

999cc 120HP@6000rpm 0-100 11.2 saniye tork 170 @1400-4500 son hız 189 1279 kg yakıt 4.9 (ort)

Buraya bakıldığında 1.5 motor 1.4 den daha güzel görünüyor. Ama siz yine de 1.0 alın.

tarihinde Mehmet G&#246ktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Onur Akgöl

mustafa bey sakin kullanan birisi olmanıza rağmen size 1.5 yavaş geldiyse o motor alınmaz :) ayrıca tşk ederim.

mehmet bey passat tsi 7 lt yakıyor 8 çok değer dediniz ama burası ankara dikmen :) 3008 aracım bile dizel olmasına rağmen 7.5 civarındaydı düşünün 8 lt ye razıyım ben :)

Yorum bağlantısı
Onur Akgöl

rutin olarak günlük 3 gidiş 3 dönüş 6 km ama rampa çıkıp iniyoruz extraları saymazsak günlük böyle geçiyor

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

3 km... Ağlamak istiyorum....

Siz araba niye alıyorsunuz ki? :) (şaka tabi..)

tarihinde Mehmet G&#246ktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...