Ali Cihangiroğlu 3 Kasım 2012 Paylaş 3 Kasım 2012 Saçmalamışlar, 1.6 tdci bir kere daha az yakar, ayrıca daha atak, alırken acele etmek zorunda kalmasaydım 1.6 alırdım, neyse servisleri boşver, zaten işten anlamadıkları gibi bundan da anlamıyorlar, işi sen bileceksin, ben arabayı alırken gidip şunu istiyorum, direk işlemleri başlat dedim geçtim, konuşmadık bile, arabayı zaten biliyordum, kısaca alıcı bilgili olacak, ne istediğini bilecek, gerisi boş, ne derse desin satıcı. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Kasım 2012 Paylaş 3 Kasım 2012 F3 güzel ama benim için sadece bagajdan ve uçuk fiyatından kaybetti, alsında fiyat olarak genel bir uçuş var ama neyse... sonuçta elbette f3 iyi araba, sonuçta Ford ama benim için daha üst standart gerekli, o yüzden f3 eksik kalıyor gözümde... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Kasım 2012 Paylaş 3 Kasım 2012 Aracı tam inceleyemedim, kabin sesi varsa boşa merak etme, en baba donanımda da aynı ses vardır, sessiz Ford ancak Mondeo dur, gerisi bu konuda ne yazıkki Tırt Yorum bağlantısı
Turkay Enez 3 Kasım 2012 Paylaş 3 Kasım 2012 F3 sedanda (bazıları için önemsiz olabilir) bence en önemli eksiklik bagaj hacmi... Artık B+ sınıflarda bile 500-520 lt lerden bahsedilirken, c sınıfı bir sedan olarak 372 lt çok küçük kalıyor. Üstelik F2 de 526 lt idi... Fiyatlar konusunda düşüncene aynen katılıyorum... En iyisi galiba elimizdekiyle yetinmek. Yükselen fiyatlara en güzel cevap bu olur... F3'ün tek geri tarafı yine kabine giren lastik sesi. Ama sanırım o da donanım seviyesi ile ilgili birşey. Titanyum donanımlı bir aracı görmeden kesin yorum yapamam. Bunun dışında rakiplerinin hepsinin üstünde bence. Fiyat konusunda kesinlikle hak veriyorum. Sadece focus, golf vs. de değil. Hepsinin fiyatı yüksek. C sınıfı araçlar için 50.000 TL uygun fiyat haline gelir oldu. Bu hiç de hoş bir durum değil. Bu konuda gidişatı iyi görmüyorum... Yorum bağlantısı
Turkay Enez 4 Kasım 2012 Paylaş 4 Kasım 2012 Eskisinde tam boy değil, ince stepne vardı... Yani F2 den bahsediyorum... Stepneyi ince stepne yapmışlar, bagaj epey genişlemiş. Ama yine de eskisinin bagaj hacmi düşünüldüğünde hala yetersiz. Üstelik eskisi bu hacmi tam boy stepne ile veriyordu. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 4 Kasım 2012 Paylaş 4 Kasım 2012 Binip test etmek lazım. Verilere bakınca herkes mühendis kesiliyor. Aracın yetersiz olacağını ben hiç ama hiç düşünmüyorum. Yorum bağlantısı
Turkay Enez 4 Kasım 2012 Paylaş 4 Kasım 2012 Teessüf ediyorum... O veriler mühendisler için değil, bizim gibi normal kullanıcılar içindir... Siz Transit ve de Starexin verilerinden bahsederken, ben size "mühendis kesiliyorsunuz" dedim mi? Binip test etmek lazım. Verilere bakınca herkes mühendis kesiliyor. Aracın yetersiz olacağını ben hiç ama hiç düşünmüyorum. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 4 Kasım 2012 Paylaş 4 Kasım 2012 Teessüf ediyorum... O veriler mühendisler için değil, bizim gibi normal kullanıcılar içindir... Siz Transit ve de Starexin verilerinden bahsederken, ben size "mühendis kesiliyorsunuz" dedim mi? Orada herkes dememden kasıt, önceki 7 sayfa da geçen diyaloglar içindir. Yorum bağlantısı
Ali Erkan Aktaşgül 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Acaba C-Max'e mi daha yakın olmuş Fiesta'ya diyerek bayiye incelemeye gittim geçen ay. Kesinlikle Fiesta'ya daha yakın. Zaten Fiesta platformundan çıkmış ve Fiesta'daki darlık hissinden kurtaramamış kendisini. Bagajı da dar ayrıca. Benim için hayal kırıklığı oldu açıkçası. Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar 15 Kasım 2012 Paylaş 15 Kasım 2012 1.87 boy mevcut, ön koltuğu kendime göre ayarlayıp arkaya oturduğumda Fiesta ile çok büyük bir fark sezemedim. Bana bu araç Fiorino, Nemo segmentinin lüksü gibi geldi. Konforlu, donanımlı, şirket arabası olmaya müsait. En donanımlısını 54 bine alan birinin özel sebepleri olmalı... Yine de (Fiesta-Focus) arafta kalanlar için 1.0 ile ideal görünüyor. Yorum bağlantısı
İlker Yalçın 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 Cumartesi aracı inceleme şansım oldu. Fiestanın bagajının küçüklüğünden şikayetçi olanlar değerlendirebilir. Ancak kesinlikle bir focus değil. Yorum bağlantısı
Onur Akgöl 1 Aralık 2012 Paylaş 1 Aralık 2012 (düzenlendi) Showroom da inceledigim bmax i çok beğendim saçma dizel seçeneği olsada aklımı çelmeyi başardı özellikleriyle satış müdürüde arkadaşım olduğundan dolayı uygun fiyat verdi yalnız aklıma takılan nokta çağ dışı motor olan 1.5 dizel 75 beygir 180 tork bu motor araç full doluyken bu aracı kaldırırmı kaldırırsada ne kadar performanslı olur sesi bi kenara ittim çünkü biliyormki araç hafif yokuşlarda 3500 devire getirmeden 2. vitesi yemez . Ayrıca 1.0 ecoboost motorda varmış bunun performansı dizelden çok daha iyi olacaktır fakat bundada endişem çok yakarmı acaba dikmende oturuyorm ve yokuşları baya bi fazla şehir içi verisi 6 lt ben 8 i görürmüyüm acaba ? aldığım fiyatlar : 1.5 dizel titanium-x paket-plus paket : 47 bin 1.0 ecoboost titanium-x paket-plus paket : 44 bin yıllık max 10.000 km yaparım aradaki 3 bine ve performanssız bir dizel motora değermi sizce . Benzinin vergi servis masrafı ve konfor konusunda avantajları var benzinde beni çok yakar diye korkutuyor . Görüşlerinizi bekliyorum . Saygılar. 1 Aralık 2012 tarihinde Onur Akgöl tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Aralık 2012 Paylaş 1 Aralık 2012 (düzenlendi) Bence yanlış seçim olucak, dizeli hiç sevmedim, henüz kullanmadım ama rampalı yerde oturuyorsunuz, dizel sizi sinir edecektir, bence ecoboost düşün, şahsi görüşmse Ford dan asla yeni çıkan model alınmaz, makyaj beklenir, ecoboost iyi deniyor ama uzun vade de ne olur henüz net değil. Yıllık 10.000 km. için dizel almanız ekonomik açıdan iyi değil ayrıca. 1 Aralık 2012 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 1 Aralık 2012 Paylaş 1 Aralık 2012 Showroom da inceledigim bmax i çok beğendim saçma dizel seçeneği olsada aklımı çelmeyi başardı özellikleriyle satış müdürüde arkadaşım olduğundan dolayı uygun fiyat verdi yalnız aklıma takılan nokta çağ dışı motor olan 1.5 dizel 75 beygir 180 tork bu motor araç full doluyken bu aracı kaldırırmı kaldırırsada ne kadar performanslı olur sesi bi kenara ittim çünkü biliyormki araç hafif yokuşlarda 3500 devire getirmeden 2. vitesi yemez . Ayrıca 1.0 ecoboost motorda varmış bunun performansı dizelden çok daha iyi olacaktır fakat bundada endişem çok yakarmı acaba dikmende oturuyorm ve yokuşları baya bi fazla şehir içi verisi 6 lt ben 8 i görürmüyüm acaba ? aldığım fiyatlar : 1.5 dizel titanium-x paket-plus paket : 47 bin 1.0 ecoboost titanium-x paket-plus paket : 44 bin yıllık max 10.000 km yaparım aradaki 3 bine ve performanssız bir dizel motora değermi sizce . Benzinin vergi servis masrafı ve konfor konusunda avantajları var benzinde beni çok yakar diye korkutuyor . Görüşlerinizi bekliyorum . Saygılar. Onur Bey. Mesajınız burada. Buradan devam edebilirsiniz. Yorum bağlantısı
Onur Akgöl 1 Aralık 2012 Paylaş 1 Aralık 2012 zafer bey uyarınızı görmedim kusura bakmayın 1.0 titanium x paket + plus paket için almış oldugm 44 bin çok iyi rakam işte yakıt korkusu var. mustafa bey test sürüşü yapmışsınız yol tutuşu ve performansı biraz daha detaylı yazabilirmisniz ben bugün sordum ocakta test sürüşü arabası gelecek dendi belliki geçiştirme cümlesi olmuş Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Aralık 2012 Paylaş 1 Aralık 2012 1.5 motor kötü yakıta her ürlü yobazlığa karşı gelebilecek bir motor. Hindistan şartlarında satılıyor. Arabayı götürür sorun olmaz. Haşarı kullanmıyorsanız gayet ekonomik olur. Ama fiyat yüksek. 1.0 ecoboost en azından sesiz olacak ve sürüş zevki verecektir. Yakıt olarak ise çok büyük fark olmayacaktır. Ayrıca vergi farkını unutmayın. nerden baksanız bir depo da ordan alacaksınız yılda. Ayda bir depo kullanıyorsanız verginin yakıt tasarrufu %9 yardımcı olacaktır harcama miktarına. Kimse de 1.5 bu ne len demiyecektir. Kilometre hesabını yapınca ne buluyorsunuz amorti km si için? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Aralık 2012 Paylaş 1 Aralık 2012 (düzenlendi) 68 hp fiesta peynir ekmek gibi satıyorsa bu 75 hp olan daha iyidir. dikkatle bakın: rand Ford Model Fiesta Submodel Fiesta III (Mk6) Modification 1.4 TDCi (68 Hp) Doors 3/5 Power 68 hp Maximum speed 164 (164) km/h Acceleration from standstill to 100 km/h 14.8 (16) sec Fuel tank volume 45 l Year of putting into production 2001 year Year of stopping production 2008 year Coupe type Hatchback Seats 5 Length 3917 mm. width 1683 mm. height 1417 mm. Wheelbase 2487 mm. front track 1477 mm. Back track 1444 mm. Minimum volume of trunk 284 l Maximum amount of trunk 947 l Position of engine Front, transversely Volume of engine 1399 ccm Max power in 4000rpm. Torque 160/1750 N * m Fuel System Diesel Commonrail Turbine Turbo / Intercooler (Supercharging / Intercooler) gas distribution mechanism DOHC Position of cylinders Inline Number of cylinders 4 diameter cylinders 73.7 mm. Stroke in the cylinder 82 mm. compression ratio 17.9 Number of valves per cylinder 4 Fuel Type diesel Drive Front Number of Gear (automatic Gearbox) 5 Number of Gear (mechanical Gearbox) 5 front suspension Wishbone Rear suspension The depreciated rack Front brakes Ventilated discs Rear brakes Drum ABS yes steering type Cremaillere Power steering hydraulicbooster Fuel consumption (economy) - urban 5.3 (5.3) l./100 km. Fuel consumption (economy) - extra urban 3.7 (3.7) l./100 km. Fuel consumption (economy) - combined 4.3 l./100 km. Ecological standard Euro III Weight 1165 kg. Max weight 1560 kg. Tire size 175/65 R14 BMAX: ORD B-MAX 1.5 DURATORQ TDCI (75 HP) (2012 - PRESENT) DIMENSIONS, GROUND CLEARANCE, FUEL, ACCELERATION GENERAL CYLINDERS 4 DISPLACEMENT 1388 cm3 POWER 55(75)/- KW(hp)/RPM TORQUE 140/- lb-ft/RPM OR 190/- Nm/RPM FUEL SYSTEM Direct Injection FUEL Diesel CO2 EMISSIONS 109 g/km PERFORMANCE TOP SPEED 98 mph OR 158 km/h ACCELERATION 0-62 MPH (0-100 KPH) 16.5 s FUEL CONSUMPTION CITY 49 mpg OR 4.8 L/100Km HIGHWAY 62 mpg OR 3.8 L/100Km COMBINED 57 mpg OR 4.1 L/100Km TRANSMISSION DRIVE TYPE Front Wheel Drive GEARBOX 5-speed, Manual BRAKES FRONT - REAR - TIRES SIZE - DIMENSIONS LENGTH 159.8 in OR 4059 mm WIDTH 61 in OR 1549 mm HEIGHT 63 in OR 1600 mm FRONT/REAR TRACK 58.5/58.1 in OR 1,486/1,476 mm WHEELBASE 0.1 in OR 3 mm GROUND CLEARANCE - CARGO VOLUME 11.2 cuFT OR 317 L CD - 1 Aralık 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Onur Akgöl 1 Aralık 2012 Paylaş 1 Aralık 2012 (düzenlendi) şahsi görüşüm bu araca 1.6 dizel 115 motor gelmez o zaman cmax satışını baltalayabilir . ama 1.5 100 veya 1.6 90-100 beygir gibi bir motor gelecektir dizelde bu aralıkta benim aradığım motor . ben kabataslak dizel benzin tüketimini hesapladım . benzin-- 45 lt depo / 8 = 562km ---> 45 x 4,650 = 209 tl ---> 209 / 562 = 37krş x 10.000 km = 3700 tl dizel -- 45 lt depo / 6 = 750km ---> 45 x 4,250 = 191 tl---> 191 / 750 = 25krş x 10.000 km = 2500 tl BENZİn servis :280 mtv :517 DiZEL servis :350 mtv :828 toplam benzin : 1 yıllık yakıt + mtv + servis = 4497 tl dizel : 1 yıllık yakıt + mtv + servis = 3678 tl ----- 819 tl fark cam tavan hariç full 1.5 dizel ve 1.0 ecoboost arasındaki 3000 tllik fark hemen hemen 4 yılda çıkıyor üstelik benzinin konforu performansı cabası da acaba 8 ltden fazla yakarmı o beni düşündürüyor 1 Aralık 2012 tarihinde Onur Akgöl tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Aralık 2012 Paylaş 1 Aralık 2012 Dizelde yakında 1.6 da gelecek: Two diesel engines which deliver superior efficiency The efficient 1.6 TDCi, produces 95 PS and achieves a class-leading 4.0l/100km and brings C02 emission levels to just 104g/km. Alternatively, the economical 1.5 TDCi produces 75 PS and keeps fuel consumption at a low level of 4.1l/100km and brings C02 emission levels to just 109g/km. passat tsi 7 yakıyor normal kullanımda. Ne yaptınız siz. 8 yakan zaten kia sportage felan Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Aralık 2012 Paylaş 1 Aralık 2012 (düzenlendi) Fiesta: 1398 cc 6870 HP@4000rpm 0-100 14.8 saniye tork 160@1750rpm son hız 162km/s 1105 kg yakıt 4.1(ort) bmax 1.5 tdci 1498 cc 75 HP@3750rpm 0-100 16.5 saniye tork 185-1700 son hız 157 1307kg yakıt 4.1 (ort) bmax 1.0 ecoboost 999cc 120HP@6000rpm 0-100 11.2 saniye tork 170 @1400-4500 son hız 189 1279 kg yakıt 4.9 (ort) Buraya bakıldığında 1.5 motor 1.4 den daha güzel görünüyor. Ama siz yine de 1.0 alın. 1 Aralık 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Onur Akgöl 1 Aralık 2012 Paylaş 1 Aralık 2012 mustafa bey sakin kullanan birisi olmanıza rağmen size 1.5 yavaş geldiyse o motor alınmaz ayrıca tşk ederim. mehmet bey passat tsi 7 lt yakıyor 8 çok değer dediniz ama burası ankara dikmen 3008 aracım bile dizel olmasına rağmen 7.5 civarındaydı düşünün 8 lt ye razıyım ben Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Aralık 2012 Paylaş 1 Aralık 2012 mesafeniz kısadır. Kaç km gidiyorsunuz toplam? Yorum bağlantısı
Onur Akgöl 1 Aralık 2012 Paylaş 1 Aralık 2012 rutin olarak günlük 3 gidiş 3 dönüş 6 km ama rampa çıkıp iniyoruz extraları saymazsak günlük böyle geçiyor Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Aralık 2012 Paylaş 1 Aralık 2012 (düzenlendi) 3 km... Ağlamak istiyorum.... Siz araba niye alıyorsunuz ki? (şaka tabi..) 1 Aralık 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts