İçeriğe Yönlendir

Led Televizyonumuzun İçine Su Kaçtı.


Hasan Tahsin Şipit

Recommended Posts

Hasan Tahsin Şipit

1550tl ye geçtiğimiz ekim ayında satın aldığımız led tv nin montajına geldiklerinde Annem başka bir duvar göstererek montajının oraya olmasını istemiştir. Fakat servis elemanı görüntünün kötü olacağını söyleyerek başka bir yer göstermiştir. Orada da klimanın altına denk gelmektedir. Bir sorun olmayacağını söyleyerek montajını buraya yapmışlar. Bu ramazan bayramına girmeden birkaç gün önce ekranın yarısının sorunlu olması vs gibi sorunlardan dolayı servisi çağırdık. Servis fişine su teması yazdılar ve tv yi götürdüler. Daha sonra arayarak su temasının garantiye girmediğini vs söyleyerek bizden 1100tl tamir parası istediler. Bizde bunu red ederek gerekli yerlere şikayetçi olacağımızı bildirdik. Kısaca servisin klimanın altına montajını yaptığı led tvmizin içine su kaçtı. Biz de hatanın servisden kaynaklandığını söyleyerek yenisini talep ettik. Şimdilik fax ve mail yolu ile iletişime geçtik. Henüz ortada birşey yok. Dilekçemizi olduğu gibi yapıştırıyorum. Akıl verebilir veya yardımcı olabilirseniz sevinirim. İlginiz için şimdiden teşekkürler.

LG 42LV3550 LCD-LED Televizyonu Doğan Dayanıklı Tüketim Malları San. ve Tic. Ltd. Şti.'den 10-10-2011 Tarihinde satın aldım. LG servisi Olan Fen Elektronik (Muzaffer Gökçe) evimde kurulmasını istediğim yerin uygun olmadığını söyleyerek klımanın altına monte etmişlerdir. Aşırı yaz sıcaklarından dolayı klimamı çalıştırdığımda bir süre sonra televizyonumun bozulduğunu gördüm. Servise sorunu götürdüğümde televizyonun içine klimadan su aktığı söylediler. Ben elektrik işlerinden anlamam. Televizyonu monte eden Fen Elektronik'in servis elemanının bunu bilmesi gerekir. Kaldı ki ben zaten yukarıda belirttiğim gibi başka yere monte istemiştim. Servis elemanı camdan gelen ışıkla kaliteli görüntü alamayacağımı söyleyerek klimanın altına monte etmiştir. Kusur televizyonu yanlış yere monte eden servisindir. Televizyonum garanti süresi içindedir. Benden bir televizyon fiyatı kadar tamir parası istenmektedir. Tamiri kabul etmiyorum. Yeni televizyon verilmesini istiyorum. LG gibi büyük müşteri kitlesine sahip olan firmanızın madur olan tüketicinizin arkasında olacağınıza ve sorunun kısa zamanda kısa zamanda giderileceğine inanıyorum. Yoksa kaybedeceğiniz bir müşteri değil; bana yapılan haksızlıkla büyük bir müşteri kitlesi kaybedersiniz. Sorunum giderilmediği taktirde yasal yollara başvurarak hakkımı arayacağıma bilgi edinmenizi ve yazımın tebliğinden itibaren 5 gün içinde aşağıdaki adresime sorun ile ilgili cevap verilmesini rica ederim.
Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit

Evet klimadan su sızmış içeri.

Gerçekten su teması oldu mu? Gördün mü?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Evet klimadan su sızmış içeri.

Bir ihtimal, montaj hatası olduğundan ok'leyebilirler ama ihtimal çok düşük :(

Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit

Bir ihtimal, montaj hatası olduğundan ok'leyebilirler ama ihtimal çok düşük :(

İhtimali arttırmak için ne yapabiliriz?

Tüketici mahkemesine de başvurmayı düşünüyoruz. Sizce faydası olur mu?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

İhtimali arttırmak için ne yapabiliriz?

Tüketici mahkemesine de başvurmayı düşünüyoruz. Sizce faydası olur mu?

Tamamiyle firma kararına kalmış, bir şey yapamazsın bence.

Tüketici mahkemesi ne desin ki, mal ayıplı değil, tamir edilemiyor değil :(

Yorum bağlantısı

Yani ne deyim kardeşim. LG sana: "klimanızın su sızdırması bir arızadır. Evinizdeki arızalı bir cihaz, bizden aldığınız TV'nin de arızalanmasına yol açmıştır. Servis, satın almış olduğunuz cihazdan max. verim alacağınız şekilde montaj yapmıştır. Bu konuda muhatabınız klima üreticinizdir." dese çok mu haksız olur. Umarım klimanız da aynı markadır ve garantisi henüz bitmemiştir.

Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

İhtimali arttırmak için ne yapabiliriz?

Tüketici mahkemesine de başvurmayı düşünüyoruz. Sizce faydası olur mu?

Mahkemelik değil, Hakem Heyeti ilgilenir. Klimanın altına montaj yap desen bile yapmamaları gerekir aslında. Mahkeme neyse de Hakem Heyeti genellikle tüketici lehine karar verir. Ne olursa olsun denemeye değer.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Aynen katılıyorum, klima garantideyse anında şikayet edin, hatalı montaj sonucu su aktı vs. diye gerekeni yapın, ayrıca tv servisinide boş bırakmayın, uyarmadıkları için onlarda suçlu.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Aynen katılıyorum, klima garantideyse anında şikayet edin, hatalı montaj sonucu su aktı vs. diye gerekeni yapın, ayrıca tv servisinide boş bırakmayın, uyarmadıkları için onlarda suçlu.

Evet bu mantıklı...

Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit

Tamamiyle firma kararına kalmış, bir şey yapamazsın bence.

Tüketici mahkemesi ne desin ki, mal ayıplı değil, tamir edilemiyor değil :(

Koskoca yetkili servis ne olursa olsun klimanın altına tv montajı yapılamayacağını bilmeli. Bizim de bir kusurumuz yok ki. Durduk yere bir tv parası daha vermemiz sizce doğru mu?

Yani ne deyim kardeşim. LG sana: "klimanızın su sızdırması bir arızadır. Evinizdeki arızalı bir cihaz, bizden aldığınız TV'nin de arızalanmasına yol açmıştır. Servis, satın almış olduğunuz cihazdan max. verim alacağınız şekilde montaj yapmıştır. Bu konuda muhatabınız klima üreticinizdir." dese çok mu haksız olur. Umarım klimanız da aynı markadır ve garantisi henüz bitmemiştir.

Klimanın suçu ne? Bu adamlar klimanın su kaçırabileceğini bilmiyor mu?

Lütfen efendim. Bu durumda klimaya suç atmak en saçma şey olur.

Mahkemelik değil, Hakem Heyeti ilgilenir. Klimanın altına montaj yap desen bile yapmamaları gerekir aslında. Mahkeme neyse de Hakem Heyeti genellikle tüketici lehine karar verir. Ne olursa olsun denemeye değer.

Bende sana katılıyorum Abi. Kesinlikle klimanın kabahatidir deyip sıyrılmak saçma.

Aynen katılıyorum, klima garantideyse anında şikayet edin, hatalı montaj sonucu su aktı vs. diye gerekeni yapın, ayrıca tv servisinide boş bırakmayın, uyarmadıkları için onlarda suçlu.

Klimanın garantisi bitti. Klima su kaçırmaz diye herhangi bir garanti verebiliyor mu onu da bilmiyorum. :(

Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit

Malesef sigorta yok. Satmayı düşündüğümüz için yaptırmamıştık.

Yorum bağlantısı
Murat Dere

Oh oh, hem klima, hem LED TV. Arabası Fiesta çıkarsa hiç şaşırmam! :crazy:

Not: Geçmiş olsun janim. ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit

Oh oh, hem klima, hem LED TV. Arabası Fiesta çıkarsa hiç şaşırmam! :crazy:

Not: Geçmiş olsun janim. ;)

Teşekkür ederim Hocam.

Araba fiesta nerden bildiniz. :p Zenginlik var azıcık. :p Öğretmek olmasakta. :p

Yorum bağlantısı
Murat Dere

Teşekkür ederim Hocam.

Araba fiesta nerden bildiniz. :p Zenginlik var azıcık. :pÖğretmek olmasakta. :p

Biz de öğretmek değiliz ki. :p:crazy:

Not: "ta" diye bir şey yok. "da" diye bir şey var, o da ayrı yazılır. :p

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit

abi geçmiş olsun normalde klimanın damlatmaması lazım drenaj hortumu ya büküldü yada yeterli eğimi yok umarım anlayışlı davranırlar siz baştan söylemişsiniz sonuçta oraya koyma diye

Teşekkür ederim kardeşim. Hortumda sıkıntı yok. Umarım sıkıntımızı çözerler.

Biz de öğretmek değiliz ki. :p:crazy:

Not: "ta" diye bir şey yok. "da" diye bir şey var, o da ayrı yazılır. :p

:D :D :D

Ne diyorsanız doğrudur Hocam. :D Ok. :):p

Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit

Burada tüketici hatalı. Biraz zor gibi...

Ben LG olsam yeni TV vermem, benim hatam değil derim.

Sonuçta başka yere koyduğunda da başka bir yerden su gelebilir.

Tüketicinin suçu ne?

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Hasan geçmiş olsun kardeşim işin biraz zor gibi.Şimdi bu adamlar servislerine soracaklar durum nedir diye onların burada ifadesi önemli sence servis evet orada klima vardı bir şey olmaz dedik taktık tv yi derler mi ?

Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit

Vesile ile; bu lcd zımbırtıcılarının hepsi tamir olayında 9328472 büklümcüdür.

Abi peşini bırakmak gibi niyetimiz yok. Gittiği kadar gider.

LG'nin suçu ne klima damlattıysa?

Kızma HTŞ... :)

Benim fikrim bu... İnşallah LG değiştirir.

Abi biz başka yere montajını istedik. Zafer Abinin de dediği gibi biz klimanın altına istesek bile onların oraya montajını yapmaması gerekirdi ki tam tersi bir durum var. Yani birebir servisin hatası. Biz de servis bizimle ilgilenmediği argo konuştuğu hatta işi yüzümüze telefon kapatmaya kadar getirdiği için lg ile iletişime geçmeye karar verdik.

Yapılan telefon görüşmelerinde ki bize edilen hakaretleri saymıyorum. Hatta telefon ile bize ulaşan personelin bizi yalancı çıkartmaya çalışarak elemanlarınının oraya montajını bizim isteğimiz ile yaptığını dahi iddia etttiler.

Şu durumda sence kim hatalı?

Mahkemelik değil, Hakem Heyeti ilgilenir. Klimanın altına montaj yap desen bile yapmamaları gerekir aslında. Mahkeme neyse de Hakem Heyeti genellikle tüketici lehine karar verir. Ne olursa olsun denemeye değer.

Hasan geçmiş olsun kardeşim işin biraz zor gibi.Şimdi bu adamlar servislerine soracaklar durum nedir diye onların burada ifadesi önemli sence servis evet orada klima vardı bir şey olmaz dedik taktık tv yi derler mi ?

Abi sence de yukarıdaki cevap yeterli değil mi? Bu adamlar işini bilmiyorlar mı? Yapmasın o zaman montajını. :( Olan bize oluyor. 1550tl para verildi. Taksite bile daha bitmedi. Bize yazık günah değil mi? Kolay kazanmıyoruz parayı. 3 ay tv araştırması yaptık. Beceriksiz cahil bir personelin yanlış yaptığı montajdan dolayı kim tekrar bu kadar parayı vermek ister ki?

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Abi peşini bırakmak gibi niyetimiz yok. Gittiği kadar gider.

Abi biz başka yere montajını istedik. Zafer Abinin de dediği gibi biz klimanın altına istesek bile onların oraya montajını yapmaması gerekirdi ki tam tersi bir durum var. Yani birebir servisin hatası. Biz de servis bizimle ilgilenmediği argo konuştuğu hatta işi yüzümüze telefon kapatmaya kadar getirdiği için lg ile iletişime geçmeye karar verdik.

Yapılan telefon görüşmelerinde ki bize edilen hakaretleri saymıyorum. Hatta telefon ile bize ulaşan personelin bizi yalancı çıkartmaya çalışarak elemanlarınının oraya montajını bizim isteğimiz ile yaptığını dahi iddia etttiler.

Şu durumda sence kim hatalı?

Abi sence de yukarıdaki cevap yeterli değil mi? Bu adamlar işini bilmiyorlar mı? Yapmasın o zaman montajını. :( Olan bize oluyor. 1550tl para verildi. Taksite bile daha bitmedi. Bize yazık günah değil mi? Kolay kazanmıyoruz parayı. 3 ay tv araştırması yaptık. Beceriksiz cahil bir personelin yanlış yaptığı montajdan dolayı kim tekrar bu kadar parayı vermek ister ki?

Hasan okudum bu cevabı sıkıntı şurada biz uyardır dinlemediler,ilk montaj yeri orası değildi değiştirmişler gibi cevaplar olabilir diye düşünüyorum.

Ayrıca sıvı teması bütün elektronik ürünlerde kullancı hatası görünür bunu ne şekilde olduğu önemsizdir.Yani hatanın ceremesi size kaldı gibi görünüyor kardeşim bence :(

Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

hTŞ sana buradan ekmek çıkmaz :) Sen LG Türkiye'den cevabı bekle. Olumsuz gelirse hakem heyetine git. Biraz uğraşırsın ama heyettekileri durumu doğru düzgün anlatabilirsen işiniz görülür.

Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit

hTŞ sana buradan ekmek çıkmaz :) Sen LG Türkiye'den cevabı bekle. Olumsuz gelirse hakem heyetine git. Biraz uğraşırsın ama heyettekileri durumu doğru düzgün anlatabilirsen işiniz görülür.

Tamam Abi teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Tamam Abi teşekkür ederim.

Hasan resim falan var mı tesadüf çekilmiş ama televizyon ve klimanın orada olduğuna dair mümkünse montajın yapıldığı tarihlere ait belki oradan tutturma şansın olur

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...