Çağlar Bayur 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 garanti mi, 10 yıll beğenmessen git dava aç 1 Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Servetin dediği gibi fotoğrafla belgelenirse bir sonuç çıkacağına inanıyorum Hasan. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit 7 Eylül 2012 Yazar Paylaş 7 Eylül 2012 Servetin dediği gibi fotoğrafla belgelenirse bir sonuç çıkacağına inanıyorum Hasan. Abi fotoğraf en kolayı fakat şu resmi dairelerde insanların elinden tutup yol göstereceklerine başlarından savmalarına deli oluyorum. Hani millet meclisinin önünde kasa parçalayan esnaf geldi aklıma. Bende gidip lg ye aynısını yapacağım o olacak. 1 Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 hTŞ giden 250-300 TL'ye acımam şansımı denemek istiyorum diyorsan git aç davayı. Ha zaten zarardayım bu riski alamam dersen ucuz yollu tamiratını gözden geçir veya bozuk haliyle 3e5e bakma sat. Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit 7 Eylül 2012 Yazar Paylaş 7 Eylül 2012 hTŞ giden 250-300 TL'ye acımam şansımı denemek istiyorum diyorsan git aç davayı. Ha zaten zarardayım bu riski alamam dersen ucuz yollu tamiratını gözden geçir veya bozuk haliyle 3e5e bakma sat. Abi 250-300 sıkıntı değil. Ben "tv servis hatası yüzünden bozuldu ve ben birşey yapmadım" demek istemiyorum. Elimden geleni ardıma koymayacağım. Gerekirse gider lg nin önünde yakar videosunu da yuotubeye eklerim. Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit 7 Eylül 2012 Yazar Paylaş 7 Eylül 2012 E o zaman yol belli. Tamamdır. Teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Cem Işık 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Kalem personeli ezbere konuşmuş,karar mercii hakimdir. Dava açmak için avukat şart değildir , bizzat dava açıp takip edebilirsiniz. İş inada bindi ise masraflar sineye çekilir sanırım.. Elden gelecek birşey var ise her daim yardımcı olmaya hazırım.. 3 Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit 7 Eylül 2012 Yazar Paylaş 7 Eylül 2012 Kalem personeli ezbere konuşmuş,karar mercii hakimdir. Dava açmak için avukat şart değildir , bizzat dava açıp takip edebilirsiniz. İş inada bindi ise masraflar sineye çekilir sanırım.. Elden gelecek birşey var ise her daim yardımcı olmaya hazırım.. Abi gerçekten çok teşekkür ederim. Bunun peşini bırakmayacağız. Dediğiniz gibi dava açacağız. Olursa olur. Olmazsa tv üzerinde her türlü testi yapabiliriz. Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Kalem personeli ezbere konuşmuş,karar mercii hakimdir. Dava açmak için avukat şart değildir , bizzat dava açıp takip edebilirsiniz. İş inada bindi ise masraflar sineye çekilir sanırım.. Elden gelecek birşey var ise her daim yardımcı olmaya hazırım.. Benim görüşüme göre bu da bir "büyükşehir sıkıntısı" işte. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Klima bizden sonra takılmış derlerse ne olacak... Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 klima altına tv bence sizin hatanız. Ben dolap bile koymam klima altına. Mutlaka gün gelir akar. Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit 7 Eylül 2012 Yazar Paylaş 7 Eylül 2012 (düzenlendi) Klima bizden sonra takılmış derlerse ne olacak... Abi klimanın takıldığı günün faturası olması lazım. Onu da yetkili servise taktırmıştık. Faydası olur mu? klima altına tv bence sizin hatanız. Ben dolap bile koymam klima altına. Mutlaka gün gelir akar. Oraya koyan da biz değiliz. Lg yetkili servisi. Daha yukarılarda da belirttiğim üzere biz başka duvara montajını istemiştik. 7 Eylül 2012 tarihinde Hasan Tahsin Şipit tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Klima bizden sonra takılmış derlerse ne olacak... Klimanın montaj faturası da vardır abi. Servis fişi falan. Oradan çıkar. klima altına tv bence sizin hatanız. Ben dolap bile koymam klima altına. Mutlaka gün gelir akar. Bunu servisin uyarması gerekmiyor mu? Örneğin kombinin konulması gereken yeri servis belirliyor, kafamıza göre istediğimiz yere bağlamıyorlar. Farklı tip ürünler ama servisin hiç mi kabahati yok? Ayrıca o kadar aradım bulamadım. Satış ve servis sırasında firma yetkili satıcısının beyanı firmayı bağlar diye bir şey vardı. Bu da mühim. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Benim tv hala klimanın altında, yaz tekrar gelmeden bir şey düşünmem lazım.. Abi klimanın takıldığı günün faturası olması lazım. Onu da yetkili servise taktırmıştık. Faydası olur mu? Olur, bence bu cevaba fırsat vermeyin.. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit 7 Eylül 2012 Yazar Paylaş 7 Eylül 2012 İlgilendiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Klimanın montaj faturası da vardır abi. Servis fişi falan. Oradan çıkar. Bunu servisin uyarması gerekmiyor mu? Örneğin kombinin konulması gereken yeri servis belirliyor, kafamıza göre istediğimiz yere bağlamıyorlar. Farklı tip ürünler ama servisin hiç mi kabahati yok? Ayrıca o kadar aradım bulamadım. Satış ve servis sırasında firma yetkili satıcısının beyanı firmayı bağlar diye bir şey vardı. Bu da mühim. Servisin kabahati var ama reddeder bence. Yemin şahit vs uğraşılır ise olabilir. Baro avukatlık ücreti ile resmi ücret aynı olsa problem çözülürdü. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Kaç kişi tv kullanım ve montaj klavuzu okuyor ? Tv'yi kurduran sarılıyor kumandaya hemen. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 TV nin kurması meselesini de ben anlamış değilim. Duvara asmak mı? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Eylül 2012 Paylaş 7 Eylül 2012 Kurulum diyip, fişi prize takıyorlar, trt 1 çektimi ses ayarı çalıştımı imzalat formu gitsin. Yetliki servis montaj talimatı tüm tv servislerinde ortaktır, Bir dünya işlemi var. Müşteri, montaj ve ilk çalıştırma, v.s. işlemlerin check list'ini istemeli ve nereleri işaretliyorlar dikkat etmeli. 3 Yorum bağlantısı
Berk Karatan 8 Eylül 2012 Paylaş 8 Eylül 2012 Tv için servise ne hacet tak fişe çalıştır eskiden servis mi varmış? Ama sonra garantisi olmuyor gerçi servis olsa da olmuyor baksanıza... Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 8 Eylül 2012 Paylaş 8 Eylül 2012 Arçelik veya Beko olsaydı TV niz tamir olur geri takılır birde servis hatası nedeni ile özür dilenip öpüşüp koklaşılırdı, teknoloji marketlerinin bu tip ürünleri neden Arçelik veya Vestel'den ucuza satabildiklerini anlayabildiniz mi? Hasan geçmiş olsun, Bence yeni bir TV al fazla da umut bekleme LG servisini fason yaptırıyor birşey çıkmaz. Yorum bağlantısı
Gürhan Onaylı 8 Eylül 2012 Paylaş 8 Eylül 2012 Hasan geçmiş olsun LG ege bölgesi genel müdürü tanıdığım görüşeyim neler yapabiliriz 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts