Ali Cihangiroğlu 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 (düzenlendi) Olay aldığınız arabayı uzun süre kullanmakta, en az bir sorun çıkmadıktan sonra, şart olmadıktan sonra 10 sene, kullanım ömrünü dolduracaksınız, bakın o zaman kaybedilen ahşap kaplamalar ucuz arabalarda nasıl geri geliyor. 14 Kasım 2012 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Araba aşırı plastik kıyasa gerek yok, kıyaslayacak araba yok gibi birşey çünki, süsleme sonra gelen birşey, öncesi yok ne yazıkki. Hem neyse onu söylüyoruz, Ford un da bir sürü kötü yönü var, ama ölümüne Ford mu diyoruz? Umrumda bile değil, olay şu,bu araba için bu fiyat fazla. DEmiyor musunuz? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 (düzenlendi) Demiyorum, şuan mondi ve c-max dışında ticariler hariç tırt ama renoğ kadar asla 14 Kasım 2012 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 kataloğunda çıtır kızlar. artiz oğlanlar var hepsi genç dinamik 30 yaşını geçen tipler değil. hatta bir resimde direksiyona saat takmış eleman "üstünde gazlayak mı hacı " der gibi bir yazı var hedef kitlesi spor araba havasında araba bakan tipler yani. ya da sevimli küçük araba. zaten arka kapılar bence son dk golü tadında yapılmış. araç teoride 5 kişi kapasiteli olabilir ama tek kapı 2 kişil spor araba tadında bir şey. zaten gözü kısıp bakınca megane rs serisi tadında hatları var ama bu onun küçük kardeşi. yani bu arabayı klasik bir eski clio kullanıcı için tasarlamamışlar. hatta bayide eski clioda vardı. yenisi ile hiç alakası yok. eskisi daha geniş daha büyük daha mazmut bi araba. elektronik desteği yüksek standartlara sahip. baz modelde müzik sistemi o kadar albenili değil ama orta donanıdan itibaren sunulan dokunmatik ekran navigasyonlu multimedia sistemi sonradan iyi bir işcilikle eklenmiş ekran havasında. ama gögüse tümleşik havası yok. ses sisteminde kendince iddalıyım diyor. kullanılan kumaş kalite hissinden biraz yoksun ama kendince sportif çizgileri var. böyle bi arabada d segmenti trim kalitesi bekleyenler zaten neye bindiğini unutanlardır ama orta donanımda direksiyon plastik olup opsiyon ile deri koyulması biraz ayıp olmuş. yinede kolçak+ park sensörü ile deri diresiyon opsiyonu bi pakette makul fiyata opsiyon satılıyor. baz modelindeki bir çok donanım ise misal rakiplerinde full paketle bile alınamıyor led gündüz farı-esp-baş göğüs ve yan hava yastıkları-hill holder- hız sabitleme-bluethooth bağlantısı vs baz donanımda standart. ayrıca araç kişiselleştirme adına görünürde bir çok opsiyon mevcut (bayi bu konuda ne kadar esnek ona bakmak lazım) 0.9 turbo motor yeni trend teknolojilerde bir alternatif. 1.2 1.4 atmosferik eski motorlardan daha verimli gözüküyor. benzinli bir araç için iddalı tüketim değerleri ile dizel opsiyonuna güzel alternatif. sonuç olarak bana hitap eden bir araba değil ama araç opsiyonları ve kişiselleştirmede bu kadar esnek olacak ise mantalitesini diğer reno modellerinde görmek isterdim. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Clio yu eleştirenlere. Eleştirilecek tabi ki. 2012 senesinde arabaya iki tampon takıp gösteriş yapma peşinde koşacaklarına, arka frenlerini disk yapıp yol tutuşunu düzeltsinler. 1994 model brodway gibi stepneyi bagajın altına koyup neyi ergonik yapmışlar. Biz boşuna aynı teknolojiye para harcamayın diyoruz, gidip 8-10bin ucuzuna sandero almak varken. Yol tutmayan araca esp takıp güvenli diye lanse etmek anca bilmeyenleri kandırır onlarda gider alır almaz buda bizi bağlamaz. Eleştirilmeyecek kötülenmeyecek hiç bir kul yapısı bulunmaz. 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 bu arada ekleyeyim start stop sistemi başarılı hatta soğuk motorda bile hemen çalışıyor olması beni şaşırttı. tüketime negatif bir etkisi olabilir şehir içi kısa mesafede kış aylarında Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 137 Nm tork ile nereye gazlıyorsun, 1.6 atmosferikte bu rakam 155 ki herkes şikayetçi der. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Eleştirilecek tabi ki. 2012 senesinde arabaya iki tampon takıp gösteriş yapma peşinde koşacaklarına, arka frenlerini disk yapıp yol tutuşunu düzeltsinler. 1994 model brodway gibi stepneyi bagajın altına koyup neyi ergonik yapmışlar. Biz boşuna aynı teknolojiye para harcamayın diyoruz, gidip 8-10bin ucuzuna sandero almak varken. Yol tutmayan araca esp takıp güvenli diye lanse etmek anca bilmeyenleri kandırır onlarda gider alır almaz buda bizi bağlamaz. Eleştirilmeyecek kötülenmeyecek hiç bir kul yapısı bulunmaz. stepneyi görünce ilk aklıma gelen lpg tankını nereye koyacaz o zaman olmuştu zaten bana hitap etmemesi o yüzden anormal değil. ama arka frenlerin disk olmaması bence o kadar dert değil. araç 1000 kg kampana ile bile yeterli frenleme olacaktır ki esp düzgün çalıştığı sürece arkaların disk yada kampana olması dert değil 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Eleştirilecek tabi ki. 2012 senesinde arabaya iki tampon takıp gösteriş yapma peşinde koşacaklarına, arka frenlerini disk yapıp yol tutuşunu düzeltsinler. 1994 model brodway gibi stepneyi bagajın altına koyup neyi ergonik yapmışlar. Biz boşuna aynı teknolojiye para harcamayın diyoruz, gidip 8-10bin ucuzuna sandero almak varken. Yol tutmayan araca esp takıp güvenli diye lanse etmek anca bilmeyenleri kandırır onlarda gider alır almaz buda bizi bağlamaz. Eleştirilmeyecek kötülenmeyecek hiç bir kul yapısı bulunmaz. Benim megane'da stepne içeride, yerli megane'da stepne dışarıda. Servistekiler bile çok zorlanıyor... 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 stepneyi görünce ilk aklıma gelen lpg tankını nereye koyacaz o zaman olmuştu zaten bana hitap etmemesi o yüzden anormal değil. ama arka frenlerin disk olmaması bence o kadar dert değil. araç 1000 kg kampana ile bile yeterli frenleme olacaktır ki esp düzgün çalıştığı sürece arkaların disk yada kampana olması dert değil Aracın arkasına oturdum ve Sami kullanıyordu, her frenlediğinde kampanın sesini duyuyordum. 450km de ki bir araç için çok üzücü kendi adlarına olması gerek. Zamanla kullanılan frende kampanın görevini yapması diske göre kötü olur. Örnek olarak 50 bin km yapmış arkası disk'li arabayı yokuşa bıraktığında çektiğin el freni gerilmesi ile aynı km deki kampanalı olan arasında bariz fark olur. İşte bunun gibi önemsenmeyen teknik detayların aracın kalitesini ortaya koyar, sen clio 4 ile dik bir yokuşta altına takoz koymaya çalışırken ben daha ağır fiestam ile gelip el frenini aynı yokuşta çeker inerim aklım bile kalmaz Benim megane'da stepne içeride, yerli megane'da stepne dışarıda. Servistekiler bile çok zorlanıyor... Aynen düğüne gidiyorsun giymişsin takım elbiseyi lastik patladı. Hadi dizi yere koy ve eğil benim gibi 100kg adam olarak. ? Mantıksız Not: Sandero da bu sorun yok stepne içerde 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 137 Nm tork ile nereye gazlıyorsun, 1.6 atmosferikte bu rakam 155 ki herkes şikayetçi der. motor tınısı güzel. küçük şeylerden haz almak isteyenler için hız sınırlarında ne güzel araba işte :Pama kupanın çizgisinde bi gt-rs havası var. bakmadım rs i felan çıkmış mı diye ama. 1.4-1.6 Turbo bi versiyon ile zaten o beklentiyi yakında karşılar sonra pistte ST- GTI tokatlayıp videoları foruma düşer Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Aynen düğüne gidiyorsun giymişsin takım elbiseyi lastik patladı. Hadi dizi yere koy ve eğil benim gibi 100kg adam olarak. ? Mantıksız Not: Sandero da bu sorun yok stepne içerde Yok yahu, hayatta uğraşmam, içeride bile olsa bırakırım arabayı orada Gider halayımı çekerim 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Aracın arkasına oturdum ve Sami kullanıyordu, her frenlediğinde kampanın sesini duyuyordum. 450km de ki bir araç için çok üzücü kendi adlarına olması gerek. Zamanla kullanılan frende kampanın görevini yapması diske göre kötü olur. Örnek olarak 50 bin km yapmış arkası disk'li arabayı yokuşa bıraktığında çektiğin el freni gerilmesi ile aynı km deki kampanalı olan arasında bariz fark olur. İşte bunun gibi önemsenmeyen teknik detayların aracın kalitesini ortaya koyar, sen clio 4 ile dik bir yokuşta altına takoz koymaya çalışırken ben daha ağır fiestam ile gelip el frenini aynı yokuşta çeker inerim aklım bile kalmaz Aynen düğüne gidiyorsun giymişsin takım elbiseyi lastik patladı. Hadi dizi yere koy ve eğil benim gibi 100kg adam olarak. ? Mantıksız Not: Sandero da bu sorun yok stepne içerde 10-15 binde bir bakıma giren araçta el freni sıkıntı olmaz. el freni performansı ile fren performansı farklı abi. ama ötmesi kalite farkını ortaya koyar ona katılırım. el freninin kurma cırcırı vardı focuslarda her bakımda fren kontrolü esnasında ayarlanırdı 2 çıttan fazla el freni çekmişliğim olmazdı. kendini bilmez biri cart diye el freni çekince ayarı bozulurdu söverdim bakımda yine ayara getirildi Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Abi arkadaki kampananin yerine disk olmasi beni cok cok sasirtirdi bu segmentteki arabalarda.. Farkindaysan bizim Fiesta'larda bile birtek senin modelde var oda gucunden olsa gerek. Polo bir zaman disk ile basladi 2011 yilinda kampanaya dondu.. He ekleseler tadindan yenmez. Bu arada bugunde Florya'daki Renault ve Dacia bayisine gittim showroomlarinda Icon arac var birde onun icini goreyim diye. Bana soylenen 2013 yili ortasindan sonra benzinli tek secenek 0.9 turbo olacakmis Reno ve Dacia icin.. Yorum bağlantısı
Necati Dur 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Abi plastik tamam da bende bu sınıfta plastik olmayan araba var mı onu soruyorum Aveo mu kaliteli polo mu fiestamı?Göğüs hariç kaliteli malzeme kullanan b sınıfı araç varmı?Fiyat olarak hepsi 50 bine dayandı b sınıfı araçların bunların sorumlusu biziz, 2006 yazında 52 bine 0 km ye 2.0 tdci ghia mondeo alacaktık ozamanlar şimdi kıytırık b sınıfı araçlar o paralara. Bayiye sordum clio 4, 35 binden başlıyor dediler bana. Ben 29900'a sıfır polo aldım. Donanım olarak Aveo gibi donanımda sunmuyor clio. Polo'yla mukayese bile edilmez. Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Bayiye sordum clio 4, 35 binden başlıyor dediler bana. Ben 29900'a sıfır polo aldım. Donanım olarak Aveo gibi donanımda sunmuyor clio. Polo'yla mukayese bile edilmez. Hocam Clio'da 29.990 dan basliyor fiyati. http://www.renault.com.tr/araba/binek/yeni-clio/fiyat-ozellikler En bos Clio, Polo Trendline'dan doludur hocam. VW ve Renault gibi markalar arasindaki kalite algisida bunu dogrular. Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy 14 Kasım 2012 Yazar Paylaş 14 Kasım 2012 Eleştirilecek tabi ki. 2012 senesinde arabaya iki tampon takıp gösteriş yapma peşinde koşacaklarına, arka frenlerini disk yapıp yol tutuşunu düzeltsinler. 1994 model brodway gibi stepneyi bagajın altına koyup neyi ergonik yapmışlar. Biz boşuna aynı teknolojiye para harcamayın diyoruz, gidip 8-10bin ucuzuna sandero almak varken. Yol tutmayan araca esp takıp güvenli diye lanse etmek anca bilmeyenleri kandırır onlarda gider alır almaz buda bizi bağlamaz. Eleştirilmeyecek kötülenmeyecek hiç bir kul yapısı bulunmaz. Ben yol tutuşla ilgili bir sorun bulmadım çok zorlamadım ama iyiydi sınıfına göre disk olayı bu sınıfta yok niye bunu söylüyorsunuz ki sizin araçta varsa clio rs tede var fiestayı en az 1000 km kullanmışlığım var hiçte güven veren yol tutuşu yok çünkü b sınıfı, bunun yanında bagajdan gelen ve servisin gideremediği zırıltılar, 1.4 otomatiğin şehir içi 45-50 kuruş yakması, vasat performansı 4 ileri çağdışı şanzımanı, üstüne üstük kazık fiyatı....arkadaşım çözümü satıp 2006 mazda 3 alarak buldu. işte size 10000 km de son bulan ve 5 bin tl zararla noktalanan fiesta macerası. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 10-15 binde bir bakıma giren araçta el freni sıkıntı olmaz. el freni performansı ile fren performansı farklı abi. ama ötmesi kalite farkını ortaya koyar ona katılırım. el freninin kurma cırcırı vardı focuslarda her bakımda fren kontrolü esnasında ayarlanırdı 2 çıttan fazla el freni çekmişliğim olmazdı. kendini bilmez biri cart diye el freni çekince ayarı bozulurdu söverdim bakımda yine ayara getirildi Geçiceksin onu el freni ayarı ile yokuşa park etmek arasında fark var başına hiç gelmemiş belli Birde geri geri giderken el freni ayarlama olayları felan ford da olur bak şimdiden söyliim clio da bekleme Abi arkadaki kampananin yerine disk olmasi beni cok cok sasirtirdi bu segmentteki arabalarda.. Farkindaysan bizim Fiesta'larda bile birtek senin modelde var oda gucunden olsa gerek. Polo bir zaman disk ile basladi 2011 yilinda kampanaya dondu.. He ekleseler tadindan yenmez. Bu arada bugunde Florya'daki Renault ve Dacia bayisine gittim showroomlarinda Icon arac var birde onun icini goreyim diye. Bana soylenen 2013 yili ortasindan sonra benzinli tek secenek 0.9 turbo olacakmis Reno ve Dacia icin.. 2004 model b segmenti seat ibizam da 4 disk idi kardeşim Tarzım değil arkası kampana araç almam kullanmam Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy 14 Kasım 2012 Yazar Paylaş 14 Kasım 2012 Bayiye sordum clio 4, 35 binden başlıyor dediler bana. Ben 29900'a sıfır polo aldım. Donanım olarak Aveo gibi donanımda sunmuyor clio. Polo'yla mukayese bile edilmez. Haklısınız 45-50 bin verip çamaşır makinesi butonlu klima, kapak jant , eksiksiz güvenlik donanımı (2 hava yastığı) boş fonksiyon direksyon işte bir vw klasiği. Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Geçiceksin onu el freni ayarı ile yokuşa park etmek arasında fark var başına hiç gelmemiş belli Birde geri geri giderken el freni ayarlama olayları felan ford da olur bak şimdiden söyliim clio da bekleme 2004 model b segmenti seat ibizam da 4 disk idi kardeşim Tarzım değil arkası kampana araç almam kullanmam Evet senin ibiza'yi bugun andik nasil dolu bir arabaymis o oyle.. Ama genel olarak baktigimizda piyasanin durumuda bu be abi.. Bakma senin benim arabam yol tutuyorda bizim sinif arabalardan hangisi saaaaaglam yol tutuyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Geçiceksin onu el freni ayarı ile yokuşa park etmek arasında fark var başına hiç gelmemiş belli Birde geri geri giderken el freni ayarlama olayları felan ford da olur bak şimdiden söyliim clio da bekleme 2004 model b segmenti seat ibizam da 4 disk idi kardeşim Tarzım değil arkası kampana araç almam kullanmam el freni derdi çekmeyen bilmez diyorsun abi doğrudur dertsiz arabaydı FI bak yine depreşti duygularım :Dvw grupun elle tutulur arabaları onlar Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Ben yol tutuşla ilgili bir sorun bulmadım çok zorlamadım ama iyiydi sınıfına göre disk olayı bu sınıfta yok niye bunu söylüyorsunuz ki sizin araçta varsa clio rs tede var fiestayı en az 1000 km kullanmışlığım var hiçte güven veren yol tutuşu yok çünkü b sınıfı, bunun yanında bagajdan gelen ve servisin gideremediği zırıltılar, 1.4 otomatiğin şehir içi 45-50 kuruş yakması, vasat performansı 4 ileri çağdışı şanzımanı, üstüne üstük kazık fiyatı....arkadaşım çözümü satıp 2006 mazda 3 alarak buldu. işte size 10000 km de son bulan ve 5 bin tl zararla noktalanan fiesta macerası. Hemen yukarda yazdım disk olayını. B sınıfı aracı yol tutuşunu D sınıfı araç ile kıyaslamıyorum elbette ki bir aynı clio jant ve lastik ebatına sahip bir fiesta clio'nun virajda içinden geçer dışından çıkar. 1.4 otomatik araç alıp çok yakıyor demek zaten bu işin etiğine ters, aynı hacimde ki ve segment teki otomatik getz de çok yakar gitmez her yerinden trim sesi gelir. Yine aynı segment teki ve hacimdeki 1.4 otomatik poloda çok yakar performansı yoktur fakat trim sesi de ondada var seviyesi oldukça azdır daha kalitelidir. Hatta yazılanlara göre yeni fiesta ların durma sıkıntısı da var, şahsen ben olsam gider o parayı fiesta ya verceğime ibizaya veririm. Benim için teknik önemlidir donanım veya multimedia teyp değil. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Evet senin ibiza'yi bugun andik nasil dolu bir arabaymis o oyle.. Ama genel olarak baktigimizda piyasanin durumuda bu be abi.. Bakma senin benim arabam yol tutuyorda bizim sinif arabalardan hangisi saaaaaglam yol tutuyor. el freni derdi çekmeyen bilmez diyorsun abi doğrudur dertsiz arabaydı FI bak yine depreşti duygularım :Dvw grupun elle tutulur arabaları onlar Israrla diyorum ki 1.2 TSI ibiza alınmalı. 0-100 9,7sn. 0-1000metre 31sn. 4 disk, 190km top speed, güzel bir yol tutuşu 5,5lt ortalama tüketim daha ne olsun. 34400TL ref. paket liste fiyatı 1000TL daha ver Teknik Paket: Yağmur Sensörü + Kendiliğinden Kararan İç Dikiz Aynası + Otomatik Yanan Farlar + Coming Home-Leaving Home Özelliği ( Eve Kadar - Araca Kadar İzleme Fonksiyonu bunlarda gelsin Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 14 Kasım 2012 Paylaş 14 Kasım 2012 Hemen yukarda yazdım disk olayını. B sınıfı aracı yol tutuşunu D sınıfı araç ile kıyaslamıyorum elbette ki bir aynı clio jant ve lastik ebatına sahip bir fiesta clio'nun virajda içinden geçer dışından çıkar. 1.4 otomatik araç alıp çok yakıyor demek zaten bu işin etiğine ters, aynı hacimde ki ve segment teki otomatik getz de çok yakar gitmez her yerinden trim sesi gelir. Yine aynı segment teki ve hacimdeki 1.4 otomatik poloda çok yakar performansı yoktur fakat trim sesi de ondada var seviyesi oldukça azdır daha kalitelidir. Hatta yazılanlara göre yeni fiesta ların durma sıkıntısı da var, şahsen ben olsam gider o parayı fiesta ya verceğime ibizaya veririm. Benim için teknik önemlidir donanım veya multimedia teyp değil. Ibiza ile cok aklimi kurcaliyorsun ama guvenlik acisindan sence alt yapisi mi saglam ? Yani ESP siz Ibiza mi iyi yol tutar ESP li Clio mu ? Cipuranin nasil esp yaktiginida unutmadan cevap ver ama Yorum bağlantısı
Recommended Posts