Servet Aydın 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 Çok şükür Muğlaya gitmedin. bunları yazıyorsun ve tek okumada anlıyorum, ya gidersen ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 Çok şükür Muğlaya gitmedin. bunları yazıyorsun ve tek okumada anlıyorum, ya gidersen ? muğla dönüşümde, muğlada kalanlar için hayat aynı rahatlıkta sürer mi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 Fatih gitti, döndüğünde normal bişeyi kaldımı sence ? Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 (düzenlendi) O zaman mutijetlerin çok daha fazla yakması gerekirlerdi. Multi jetlerin az yaktığını birtek forum ahalisi düşünüyor , taksicilerle konuşuyorum 1.3 albealar 1000 kg ağırlıklarıyla 300 kg daha olan benim arabadan daha fazla yakıyorlar...İsteyen Mj ile yakıt konusunda kapışırım.... her konuda kapışırım o ayrıda 20 Aralık 2012 tarihinde Uğraş Özyurt tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 Multi jetlerin az yaktığını birtek forum ahalisi düşünüyor , taksicilerle konuşuyorum 1.3 albealar 1000 kg ağırlıklarıyla 300 kg daha olan benim arabadan daha fazla yakıyorlar...İsteyen Mj ile yakıt konusunda kapışırım.... her konuda kapışırım o ayrıda arka arkaya giderse, 1.4 tdci daha az yakar, hele ki 206 da falansa.... Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 Multi jetlerin az yaktığını birtek forum ahalisi düşünüyor , taksicilerle konuşuyorum 1.3 albealar 1000 kg ağırlıklarıyla 300 kg daha olan benim arabadan daha fazla yakıyorlar...İsteyen Mj ile yakıt konusunda kapışırım.... her konuda kapışırım o ayrıda Abi bir yazılım yapda deniyelim yahu Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 Abi bir yazılım yapda deniyelim yahu Bide polo yarısı kadar yakıyodur st nin 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 Kesinlikle Ama ben ibiza tdi 90ps alırım daha mantıklı Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 Kesinlikle Ama ben ibiza tdi 90ps alırım daha mantıklı Şanzıman farklı olabilir...Golf tdi, Leon tdi a basıyor... Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 20 Aralık 2012 Paylaş 20 Aralık 2012 bilemem denemeden almam zaten abi Yorum bağlantısı
Mustafa Uz 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 Arkadaşlar bırakın bu chip tuning yada chip box işini. Şayet 6 ayda arabanızı değiştiriyorsanız başka bir 2. el araçla tabiki bu tip uygulamaları yapmakta hiçbir sakınca yok. Ama 0 bir araç alıp en az 5-7 yıl aralığında kullanmak istiyorsanız fabrikasyon değerler en uygun olanı kanımca. 2008 yılı 25 eylülde fiesta van araç aldım. 20 bin km. orjinal olarak kullandım. Chip box taktım. 70 bine kadar böyle kullandım. 70 binde motor arıza lambasını yaktı. Box'ı söktüm. Chip tuning yaptırdım. 70-80 bin arasında defalarca motor arıza lambam yandı bu arada enjektörlerin 1 tanesi işeme yaptığı için değiştirildi. 80 binde ford servisinde 2011 yılında tekrar orjinal yazılıma döndüm. Arada 84-85 bin gibi Box'ı tekrar taktım ve ilk 1000 km. içinde motor arıza lambasını yaktı. Box'ı çıkardım 98 bin km'ye kadar normal ayarları ile devam ettim ve 18 eylül 2012'de van'ı sattım. Yerine 2. el yeni kasa 2009 1,4 Dizel Fiesta titanyum aldım. Aracı 0 almadığım için sanırım hiç ısınamadım ve Ekim başında 0 km. araç alımı ile ilgili yoğun bir araştırma ve test sürecine girdim. 7 Aralık 2012'de C-Max Trend 1,6 Tdci Ot.Parklı araç aldım (Teslim tarihi 2 Ocak 2013). Chip tunung ve Box ile ilgili tüm sorularınızı cevaplayabilirim. 3 yıl zarfında 80 bin km'lik bir tecrübem oldu bu konularda. Sonuç ise uzun vadeli kullanmak üzere 0 araç aldı iseniz asla fabrikasyon değerlerinden şaşmayın. Bütün büyük firmalar üretimlerine devam ettikleri modellerde zaten yılda en az 1 kez yazılım düzeltmesi yapıyorlar. Bence en mantıklısı dediğim gibi fabrikasyon değerler. Yorum bağlantısı
Mustafa Uz 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 Lastik kalınlaştıkça tüketime etkisi negatif olmaktadır. Benim aracın yol bilgisyarı remap yaptırdıktan sonra 3,5 - 4 gibi rakamları çok rahat göstermeye başladı. Yani yol bilgisayarı eskiden 4,5 - 5 lerde idi şimdi bayağı aşağı indi. Gelgelelim depoyu küçülttürmemiş olmama rağmen bir depoda 100 km daha az yol yapmaya başladım. Araba az yakıyor ama ben daha çok mazot yakmaya başladım sanırım. Fatih bey yazılım değişiminde de box uygulamalarında da sakin kullanımlarda dahil olmak üzere yakıt aslında hep artar. Fakat yol bilgisayarı bize doğru değeri nedense gösteremez. Ben Box uygulamasından önce 1030 Km. değerine ulaşmıştım 1 depo mazot ile. Fakat box'tan sonra hiçbir zaman 950 Km'yi geçemedim. Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 Ben 930 km gidiyorum, rahaaat rahat hemde, şehir içinde 850 nin altına inmem bunu kaç km de hızda yapıyorsunuz, hangi yol şartlarında merak ettim. Yorum bağlantısı
İsmail Mumcu 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 Ben 930 km gidiyorum, rahaaat rahat hemde, şehir içinde 850 nin altına inmem Abi ben 600 km yi zor görüyorum karışık normal kullanımla araç şu an 150 k nedir bu işin sırrı acaba araç 0 kmdeyken bile rekor 655 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 1depo da 1030 km derken o depo kaç lt. ye takabül etmekte? Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 21 Aralık 2012 Paylaş 21 Aralık 2012 fiestaların deposunun 40 lt aldığını biliyorum 167 tl ye doluyor. Ş.içinde bir depoyla 750 km ş.dışındada maximum 850 km gitmek sadece belirli süratlerde giderek mümkün. Yorum bağlantısı
Hüseyin Kırız 29 Aralık 2012 Paylaş 29 Aralık 2012 Haram beygir demek, emisyonun artması demek ölctünüz mü? remap sonrası, emisyonu ölçtüğümüzde CO ve CO2 değerlerindeki değişim nasıl olmakta? kendi fiestamda ölcmedim ama ölcerim daha önce bu konu için doblo 1,9jtd aracta iyi bir performansta ölctürmüştük normal seviyelerde hatta biraz düşük çıkmıştı sizlerde merak ettigim öyle masa basında can sıkıntısı olsun diyemi yazıyorsunuz yoksa bilgi ve tecrübe sahibi oldugunuz için cünkü insanlara yanlış bilgi veriyorsunuz. Powerbox dan bahseden arkadaş bu elektronik parca pompanada enj. de zarar verir , cünkü calışma mantıgı pompa ve enj. normalinden daha fazla basıncla calıştırmasından dolayıdır. Remaps olayı farklıdır... Herkese saglıklı kazasız günler.... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Aralık 2012 Paylaş 29 Aralık 2012 Motor bloğundan damlayan yağlar, işlemciler içinde köşe kapmaca oynayan hex lerden bıkıp, masa başından yazmaya başladık diyelim. Doblonun emisyon normlarını orjinal ve yazılım sonrası olarak jtd tasarımcılarına gönderin. Yurdumun insanı kazansın, bizde sizler ile övünelim. Yorum bağlantısı
Hüseyin Kırız 29 Aralık 2012 Paylaş 29 Aralık 2012 Motor bloğundan damlayan yağlar, işlemciler içinde köşe kapmaca oynayan hex lerden bıkıp, masa başından yazmaya başladık diyelim. Doblonun emisyon normlarını orjinal ve yazılım sonrası olarak jtd tasarımcılarına gönderin. Yurdumun insanı kazansın, bizde sizler ile övünelim. amacımız emisyon düşürmek degil . böyle bir ugraşımız yok .... Konu başlıgı ile ilgili olarak sorulan soruya cvp verdim yakıt düşer mi sorusuna ama siz emisyona kadar inmeyi başarmışsınız düşmez mi demek istediniz anlayamadım ... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Aralık 2012 Paylaş 29 Aralık 2012 Hüseyin bey, benim merakım yazılım yapanların neden yazılım öncesi sonrası günümüzde hayati önem arzeden emisyon değerlerini ölçmemeleri, yaptıkları işlemler sonrası reel yakıt ölçümü yapmamaları. Milyonlarca dolar harcanan işlemler sonrası imalatcı atıyorum 100 bg, 140 gr/km emisyon yakalıyor. Daha sonrada gerek yurt içi gerek yurt dışında yazılım yapanlar fabrikanın yapmadığı-yapamadığı güç artışı + düşük emisyonu yakalıyor. Siz veya diğer bu işlerle uğraşanlar daha fazla güç ile daha az yakıtı vaad ediyorsunuz ( standart kullanımda ) Soruyorum daha fazla güç alıp, daha az yakıt ile bunu nasıl başarıyorsunuz ? Yorum bağlantısı
Hüseyin Kırız 29 Aralık 2012 Paylaş 29 Aralık 2012 Hüseyin bey, benim merakım yazılım yapanların neden yazılım öncesi sonrası günümüzde hayati önem arzeden emisyon değerlerini ölçmemeleri, yaptıkları işlemler sonrası reel yakıt ölçümü yapmamaları. Milyonlarca dolar harcanan işlemler sonrası imalatcı atıyorum 100 bg, 140 gr/km emisyon yakalıyor. Daha sonrada gerek yurt içi gerek yurt dışında yazılım yapanlar fabrikanın yapmadığı-yapamadığı güç artışı + düşük emisyonu yakalıyor. Siz veya diğer bu işlerle uğraşanlar daha fazla güç ile daha az yakıtı vaad ediyorsunuz ( standart kullanımda ) Soruyorum daha fazla güç alıp, daha az yakıt ile bunu nasıl başarıyorsunuz ? Yakıt ekonomisi verilerini kücük araçlarda tam olarak takip edemiyoruz cok az kişi depodan yakıt litre hesabı yapmasını biliyor genelde kamyonlar için net yakıt takibi yapabiliyoruz onlar tam olarak depo litre hesabı yapıyorlar. Forumda, kullandıgım araç için söylüyorum, cogu yakıt hesabı yanlış bu araç normalde 6lt civarı yakıyor. ülkemizdeki yakıt standartları ile emisyonumu tartışacagız sizce olur mu forumda görebilrsiniz fiesta tampona eksozdan siyah iz bırakıyor şikayetlerini neden ? romanyada yaşayan türk müşterilerimiz var sürekli gelip gidiyorlar DPF mevcut aracının türkiyede sürekli DPF uyarısı verdiginden şikayetci ?. yakıt konusunun sebebini ilk yazımda acıklamıştım ordan tekrar inceleyebilrisiniz. Yapılan işlemde sadece performans arttırılmaz ekonomi için ince ayarlarda yapılır... siz bunun mümkün olmadıgını düşünüyorsunuz sanırsam turbo araçlarda mümkündür. Yorum bağlantısı
Recommended Posts