İçeriğe Yönlendir

Aracım Suda Stop Etti Ve Birdaha Çalışmadı.


Mehmet Atak

Recommended Posts

Mehmet Atak

koçtaş da yada tekzen de nem almak için olan paketler satılıyordu (büyük silica jeller)... alıp bir müddet arabanın içerisinde bırakmakta fayda var ...

Bunu bende duydum,tuz olduğunu ve nemi emdikçe eriyerek alt haznesine su şeklinde aktığını söylediler,hafta sonu iki tane alayım..

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Bunu bende duydum,tuz olduğunu ve nemi emdikçe eriyerek alt haznesine su şeklinde aktığını söylediler,hafta sonu iki tane alayım..

Bunun yanında bol bol klima kullanırsanız kalan nem de kurur gider..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu

Çok geçmiş olsun . Geçen ki Antalya haberi çok üzücüydü . Demek ki Antalya'da dikkat etmek lazım .

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Atak

Bu nem alıcı iş görür mü sizce?

araba-5.jpg

ARABA İÇİN NEM GİDERİCİSİ

Hava geçirmeyen poli torbacığı açılarak rutubet gidericisi aktive edilir,

bir mıknatıs gibi aracın içindeki rutubeti çekmeye başlar ve rutubeti toplayarak hapseder.

Kullanma Kılavuzu:

Araba için rutubet gidericisini arabada merkezi bir yere yerleştirin. Bunun için

en uygun yer sürücünün yan tarafındaki ayak koyma alanı ya da arkadaki

yolcuların ayak koyma alanlarıdır. Paspaslara takmak için üzerindeki yapışkan

şeridi sökün ve yalnızca rutubet gidericiye dikilmiş olan yapışkan şeridi kullanın.

Düz yüzeylere takmak için ek olarak yapışkan şeridin karşı parçasını da kullanın.

Yapışkan şeridin folyosunu çekip çıkarın ve rutubet gidericisini düz, kuru ve tozdan arı bir zemin üzerine yerleştirin. Yapıştırma işleminden sonraki ilk saatlerde kullanılmaması halinde yapışkan şeridin yapışma kabiliyeti daha da artar!

3aylık süreye kadar varan maksimum etki süresinden sonra araba için rutubet gidericisi rejenere edilip tekrar kullanılabilir.Bunun için rutubet gidericisini kurutmak üzere radyatörün üzerine (yakl.2-3 saat), mikrodalganın içerisine (maks. 10 dakika 900W’de) ya da fırının içerisine (maks. 10 dakika en düşük ayarda)koyun.Optimal bir etki yaratabilmek için rejenereasyon sürecini ayda bir kez gerçekleştirmenizi tavsiye ederiz.

Lütfen önce yapışkan bandı sökmeyi unutmayınız!

Uyarılar:

Çocuklardan uzak tutunuz.Araba için rutubet gidericisini açmayınız.

Önemli!

Kuru zemin üzerine yerleştiriniz.

DİKKAT!

Aracı hareket ettirmeden önce rutubet gidericisinin iyice oturduğundan ve araç içerisindeki yolcuların her türlü tehlikeden uzak olduklarından emin olunuz. Sürücünün ayak bölgesine ya da sürücüyü aracı kullanırken rahatsız edebilecek herhangi bir yere yerleştirmeyiniz.

Gözetim altında olmadan fırında veya mikrodalgada bırakmayınız.

Yorum bağlantısı

Mehmet rutubet gidericiler kesin iş görecektir. Bir de sen Antalya'dasın güneşten iyi rutubet giderici olmaz. imkan varsa aracın camlarını biraz arala, güneşe koy akşama kadar iliği kemiği ısınsın, hem rutubet hem koku kalmaz aracında.

Yorum bağlantısı
Mehmet Atak

Mehmet rutubet gidericiler kesin iş görecektir. Bir de sen Antalya'dasın güneşten iyi rutubet giderici olmaz. imkan varsa aracın camlarını biraz arala, güneşe koy akşama kadar iliği kemiği ısınsın, hem rutubet hem koku kalmaz aracında.

Bundan iki tane alayım o zaman.Abi birde burda bu aralar sürekli yağmur yağıyor,ısıtacak kadar güneş yok.Havalar ısınınca dediğini yapacağım...

Yorum bağlantısı

Bundan iki tane alayım o zaman.Abi birde burda bu aralar sürekli yağmur yağıyor,ısıtacak kadar güneş yok.Havalar ısınınca dediğini yapacağım...

Meteorolojiye göre pazar-pazartesi güneşli 19 derece ;)

Yorum bağlantısı
Mehmet Atak

Meteorolojiye göre pazar-pazartesi güneşli 19 derece ;)

Araba serviste ama,haftaya çıkacak :biggrin:

Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal

Mehmet rutubet gidericiler kesin iş görecektir. Bir de sen Antalya'dasın güneşten iyi rutubet giderici olmaz. imkan varsa aracın camlarını biraz arala, güneşe koy akşama kadar iliği kemiği ısınsın, hem rutubet hem koku kalmaz aracında.

Antalya'da yazın bile rutubet ten gece silecek çalıştırıp yola çıkarız biz ... düşünülenin tam aksine aslında durum ...

Bundan iki tane alayım o zaman.Abi birde burda bu aralar sürekli yağmur yağıyor,ısıtacak kadar güneş yok.Havalar ısınınca dediğini yapacağım...

bu işe yarar mı bilmiyorum ama o koçtaş ta satılan rutubeti emdikçe eriyenler daha iyi olacaktır ...

Yorum bağlantısı
Mehmet Atak

Antalya'da yazın bile rutubet ten gece silecek çalıştırıp yola çıkarız biz ... düşünülenin tam aksine aslında durum ...

bu işe yarar mı bilmiyorum ama o koçtaş ta satılan rutubeti emdikçe eriyenler daha iyi olacaktır ...

Koçtaş'ta satılanları da duydum ama incelemek lazım,hafta sonu bakarım artık.Burada yazın hava 45 derece olduğunda kuru hava oluyor,oda bir hafta falan sürüyor..

Yorum bağlantısı
Volkan Doğrular

O yağmurda bende bir tümseği farketmeyerek hızlı bir şekilde üzerinden geçtim ve dalga yemiş fiber deniz motoru gibi bir şaha kalkıp suyun içine indim ama çok şükür bir sorun yaşamadım. :nazar:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Mehmet Atak

Aracı bugün nihayet teslim aldık,hiçbir sorun yok şuanda...

İçi sökülüp kurutulmuş, yağ+ filteler,hego sensörü,maf sensörü ve marş motoru değişmiş,toplam 2.500 lira masraf çıkarmışlar kaskoya.

Servie danışmanı ''yağ ve filtreleri kasko karşılmaz diye düşünüyordum ama hepsini karşıladı'' dedi.

Yağ ve filtre değişimi beleşe geldi :biggrin:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Geçmiş olsun.. karşılar niye karşılamasın, yukarıda bir yerlerde de söylemiştim...

Sonuçta hasar görmüştür..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer

Çok gecmiş olsun, umarım bir daha yaşamazsınız böyle birşeyi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Geçmiş olsun.. karşılar niye karşılamasın, yukarıda bir yerlerde de söylemiştim...

Sonuçta hasar görmüştür..

İstanbula gel , 2 hasar dosyası aç/takio et /kapat, dönüş yolunda meslek değişimini planlamassan byıklarımı keserim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Mehmet Atak

Aracımı teslim aldıktan sonra sorunlar bitmiyor..

Aracı kayınpedere sattım ama can sıkıcı durumlar çıkmaya başladı.

Bir kez yetkili servise oksijen sensörü hatasından dolayı gittik,sonra egr hatası nedeniyle egr temizlendi.

Şimdi ki sorun ise motor aşırı derece sallanıyor,sert çakışıyor ve çekiş çok düşük,arıza ışığı yakmıyor.

Geçen hafta özel servise gittim,yazılım kontrol edildi,sorun yok, bilgisayarda hata vermiyor.

Turbo,hortumlar,sensörler kontrol edildi,hatta yeni beyin takıldı ama sorun giderilemediği için eski beyin geri takıldı.

Enjektörler sökülerek bakıma gitti,sorun yok,sedece pulları değişti ,değişen bişey yok.Usta artık motoru açmaktan başka çare yok diyor.

5,000 km öce değişen triger sente atlamış olabilir mi yada egzost manifoldu tıkandığında böyle bir durum ortaya çıkar mı acaba?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Aracımı teslim aldıktan sonra sorunlar bitmiyor..

Aracı kayınpedere sattım ama can sıkıcı durumlar çıkmaya başladı.

Bir kez yetkili servise oksijen sensörü hatasından dolayı gittik,sonra egr hatası nedeniyle egr temizlendi.

Şimdi ki sorun ise motor aşırı derece sallanıyor,sert çakışıyor ve çekiş çok düşük,arıza ışığı yakmıyor.

Geçen hafta özel servise gittim,yazılım kontrol edildi,sorun yok, bilgisayarda hata vermiyor.

Turbo,hortumlar,sensörler kontrol edildi,hatta yeni beyin takıldı ama sorun giderilemediği için eski beyin geri takıldı.

Enjektörler sökülerek bakıma gitti,sorun yok,sedece pulları değişti ,değişen bişey yok.Usta artık motoru açmaktan başka çare yok diyor.

5,000 km öce değişen triger sente atlamış olabilir mi yada egzost manifoldu tıkandığında böyle bir durum ortaya çıkar mı acaba?

Kızdırma bujileri ne alemde acaba?

Yorum bağlantısı
Mehmet Atak

Kızdırma bujileri bir sene önce değişti,ama o zaman motor arıza ışığı yakmıştı.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Aracımı teslim aldıktan sonra sorunlar bitmiyor..

Aracı kayınpedere sattım ama can sıkıcı durumlar çıkmaya başladı.

Bir kez yetkili servise oksijen sensörü hatasından dolayı gittik,sonra egr hatası nedeniyle egr temizlendi.

Şimdi ki sorun ise motor aşırı derece sallanıyor,sert çakışıyor ve çekiş çok düşük,arıza ışığı yakmıyor.

Geçen hafta özel servise gittim,yazılım kontrol edildi,sorun yok, bilgisayarda hata vermiyor.

Turbo,hortumlar,sensörler kontrol edildi,hatta yeni beyin takıldı ama sorun giderilemediği için eski beyin geri takıldı.

Enjektörler sökülerek bakıma gitti,sorun yok,sedece pulları değişti ,değişen bişey yok.Usta artık motoru açmaktan başka çare yok diyor.

5,000 km öce değişen triger sente atlamış olabilir mi yada egzost manifoldu tıkandığında böyle bir durum ortaya çıkar mı acaba?

Araç IDS'e bağlanmalı ve her sensör tek tek gözlenmeli...Sadece hata kodlarına bakmakla olmaz... Sensörler düzgün çalışıyor mu düzgün veri gönderiyor mu bakılmalı... Bunun için ehil bir teknisyen gerekir...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...