İçeriğe Yönlendir

Hepsiburada Alışveriş Deneyimleri


Savaş Değişli

Recommended Posts

Hepsiburada iyice salaklaşmış.14 mayısta motorola razr 910 telefon sipariş verdim.Netcell ,telpa garantili diyordu sayfasında.Yani resmi Distribütör garantili diyordu.Neyse bugün kargo geldi 2 gibi kurcaladım biraz şarjı bitti şarja koydum evraklara bakayım dedim.Kullanım kılavuzu fotokopi gibi kıllandım.Kutu üzerindeki fonotel garanti logosu vardı nette biraz araştırdım paralel ithalatçı.Şikayet var.comda bir sürü şikayet var ve sıfır cevap. Hepsiburada sayfasını açayım tekrar dedim hemen altına koca koca yazmışlar ithalatçı garantisi altındadır diye. Bir daha alışveriş yaparsam yazıklar olsun.Sizinde aklınızda bulunsun arkadaşlar.Nasıl bir yol izlemem gerekiyor acaba?

Sorgusuz sualsiz, keyfi hatta canınız istemedi diye iade edebilirsiniz. Tüketici hakları çok değişti ve ilerledi. Önce uzlaşma. Hepsiburadayı arayın. Beğenmedi iade edecem deyin. Ödemeli kargo ile göndermenizi istiyorlar. Fiş-fatura-kutu-aksesuar, hepsini doldurup kutuya yollayın. Sonra paranızı iade ediyorlar veya hediye çeki veriyorlar. Ha zorluk mu çıkardılar. Her kaymakamlıkta tüketici hakem heyeti var. Oraya gidin. Distribütör, garanti falan karıştırmayın. Ben bunu beğenmedim geri verecem deyin. Vakit kaybetmeyin. Bildiğim kadarıyla 1 veya 2 haftanız var. Hepsiburada bu sürenizi doldurtmaya, sizi oyalamaya çalışacaktır. Aldanmayın. HAtta mümkünse noterden ürünü iade etmek istediğinizi hepsiburadaya bildirin. Zaten hakem heyeti işinizi çözecek ve yardımcı olacaktır.

Ben de hepsiburada dan çok çektim. Ürünüm bozuk çıktı. Tamir edilsin diye gönderdim, aynen geri geldi. Sonra bir daha gönderdim, kaybettiler. Müşteri hizmetlerinde asgari ücretle çalıştırdıkları insanların arkasına saklanılan basit bir kurum hepsiburada. Hiçbir yetkili kişiye ulaştırtmıyorlar. Hatta artık o kadar gına gelmişti ki aklıma estikçe müşteri hizmetlerini arayıp, seninle ilgisi yok delikanlı / hanfendi ama ..... diye düzenli atışmalarım bile oldu. Şikayetvarda yazdım, şikayetime, müşteriye ulaşılamadı diye cevap yazmışlar. emailim var, telefonum hep açık. Yalancılar. Hakem heyetinin de bazı ufak aksaklıkları var ama sorun olmuyor. Hakem heyetini de arkama alıp, paramı geri alınca tekrar aradılar. Efendim şu bu diye. Onlara da sizin ben ..... dedim kapattım. Artık böyle sizin gönderdiğiniz hepsiburada linkine bile tıklamıyorum. İşi düzgün yapamayan, paravan şirket gibi çalışan, bir sorununuz olduğunda durumdan habersiz müşteri hizmetleri ile sizi muhatap edip bir sorun bulamayan bir firma. Yakında kapanacaktır emin olun. Süreç hakkında yardımcı olmaya çalışırım.

Yorum bağlantısı
İnan Çınar

Ben Hepsiburada. com dan 2004 ten beri alışveriş yapıyorum. en az 3-4 bin liralık alışverişim olmuştur. Hemen hemen her katagoride alışverişim oldu. Beğenmediklerim de oldu,arızalı çıkanlar da oldu, sonradan arızalananlar da oldu. En son dün bile ürün teslim aldım.Şimdiye kadar hiç geri çevrilmedim. İade etmek istediğimi ettim. Yanlış anlaşılmasın, hiçbir bağım yoktur kendileriyle.

Demek istediğim bu kadar sorun yaşayan varken ben baya şanslıymışım. İade şartlarında KULLANILMAMIŞ olması yazıyor fakat iade talep ederseniz yardımcı olurlar diye düşünüyorum.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Maalesef Hb ve hızlıal da buna benzer sıkıntılarla karşılaştım..Ürün açıklamalarında farklı birşey yazarken ürünü aldıktan sonra mesaj atınca değişikliğe gidiyorlar.Bende artık neyapıyorum ? Ürün aldığımda ekran görüntüsünü alıyorum..Adım adım tüm satınalma aşamalarını kayıt ediyorum.Bu şekilde şikayetvar yada benzer yerlere şikayette bulununca ve elde ki delilleri rotaya koyunca sorunu çok kısa sürede çözüyorlar..

Mesela çoğunlukla yaşadığım sıkıntıların birisi 24 saatte kargo ibaresi.Bu tip ürünlerden 3-5 adet alınca bakıyorum ürünler kargoya verilmeden tedarik edilemiyor ibaresi ekleniyor.Hani 24 saatte kargo vardı deyince bu üründe yoktu diyorlar :) Ekran çıktılarını gösterince doğrudan tedarikçi firmadan da olsa kargolanıyor..

Yani kısaca ürün alırken kendinizi de sağlama alın..Bir sıkıntı yaşadığınızda burada böyle yazıyordu daha önce demek yerine sağlam delillerle hakkınızı arayın.O zaman sizi çok daha fazla ciddiye alıyorlar.Yoksa uğraşıyorsunuz..Bir de alım yapmadan önce mutlaka yorumlara göz atın..Orada okuyacağınız 1-2 kelime çok şeyi değiştiriyor

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

www.n11.com diye birşey var görüşleriniz?

hb için en kötü şey bir çağrı merkezi numarasını vermemeleri. bu et

k değil ticari olarak da bir sıkıntı olduğunu gösterir.

dileyen telefonla ya da depodan alabilmeli değil mi ;)

herkesin sonu gelir.

Yorum bağlantısı

www.n11.com diye birşey var görüşleriniz?

hb için en kötü şey bir çağrı merkezi numarasını vermemeleri. bu et

k değil ticari olarak da bir sıkıntı olduğunu gösterir.

dileyen telefonla ya da depodan alabilmeli değil mi ;)

herkesin sonu gelir.

Bizim binaya yeni taşındılar. VW Beetle pazarlama arabaları var. Şirketin herşeyi resmi ve kayıtlı olmazsa zaten Teknokentlerde çalışamazlar. Güvenin. Ama sahibi hb ile aynı mıdır bilemem :)

Yorum bağlantısı
Emre Köksal

Ben hb den 20.000 tl ye yakın (aynı hesaptan bi çok kişiye ürün alındı) alışveriş yaptım..

Eskiden çok iyi ve ilgiliydiler..ne zaman müşterileri arttı büyüdüler cidden biyerler daha fazla büyüdü...

meiguars in bir ürününü almıştım 15 gün kargolama yapılıyor aşamasında bekletip yollamadılar sonra da fatih diye bir markanın ürünü teslim ettiler bana...bazen şaka gibiler...

Hepsi burada genelde stok yapmayıp tedarikçiden ürünü istiyor ama benim bildiğim gelen ürünü kontrol edip doğru mal mı diye bakıp yollaması gerekli...

bazen fotoğraftaki ürünle alakasız şeyler geldiği oluyor...misal 200 liralık alışverişe 30 lira puan veriyorlardı zamanında ürün sipariş ettiğim halde 2 sefer puanlarımın üstüne yatıp o tarihte kampanya yokmuş dedi...işlerine geldikleri gibi çalışmaya başladılar..

2 senedir firma kendini kaybetmiş gibi kibirli çalışıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer

İlinizdeki yada ilçenizdeki tüketici hakları hakem heyetine müracat edebilirsiniz. Ürün zarar görmediği sürece 7 gün içinde iade hakkınız var diye biliyorum. Yada birsikayetimvar@bestfm.com.tr adresine ayrıntılı bir mail gönderin, best fm sizin adınıza konuyu çözsün.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Güvenç Terzierol

Kavram kargaşası aldı gidiyor :) Benim anlatmak istediğim şu Güvenç. İthalatçı firma ile Resmi distribütör aynı şey değil. İthalatçı firma bugün var yarın yok veya güvenilir değil. Bir internet sitesi ne biliyim bir garantisi yok.Muhatabın yok en basitinden.Fotoğraf makinamda aynısını yaşadım . Garantisi şahsen benim,damdan düşse bir şey olmaz mantığı ile çalışıyorlar . Fiyatlarıda ona göre düşük tabi . Şimdi ben niye adam akıllı servis ağı olan Distribütörü bırakayımda adını sanını duymadığım ithalatçı ile uğraşayım . Tv de görüyoruz işte Tarım ve köy işleri bakanlığından onaylı bilmem ne hapları, aynı şey benim gözümde .

Bakın burada işte malesef sizin isteklerinize yanıt; direkt hangi distirbütör yada diğer adıyla ithalatçı firmayı istiyorsanız oralarla iletişime geçip cihazı oralardan alabilirsiniz.

Burada demek istediğim Bende bir Hepsiburada kullanıcısıyım ancak yanlış anlaşılmasın fabboyluk yapmıyorum fakat, Hepsiburada'nın size gönderdiği üründe resmi olmayan yollarla buraya sokulmuş olduğunu veya garantisiz cihaz yolladığını ima edermiş gibi bir anlam çıkartıyor mesajınız. İthalatçı firmalara, bunlara, Sani abi de söylemiş, Distribütörler daha öncede dediğim gibi T.C. devletinin "gerekli" bakanlığından onay almadan bunun vergisini, gümrüğünü cartını, curtunu, ödemeden ibraz etmeden satışa çıkaramıyorlar. Devletten para kaçırmak kolay gibi görünür ama bir kere patladın mı sapına kadar alır elinden. O yüzden Hepsiburada.com'un size gayriresmi bir geçerliliğe sahip cihaz göndermiş olduğunu vs. düşünmeyin.

Ha bozulunca, hasar görünce kimi muhattap alacağım diye soracak olursanız, fonotel'i muhattap alırsınız. İşinde yamukluk olduğu an Tüketici Hakları Mahkemesi'ne başvurursunuz. Gerekli yasal durumlar sizin lehineyse direkt para iadesi veya cihaz değişimi ille gayet rahat yolunuza devam edersiniz. Tüketici Hakları Mahkemesi işlemlerle uğraştıran günlerinizi aylarınızı ayıracağınız bir durumda değil ayrıca. Yasal süre 3 ay içinde geri dönüştür ancak genel rabet az olduğundan işlemler hızlı yürüyor.

Annemin aldığı cam şişedeki "Tamek" meyve suyu küflü çıkınca resmini çekip gerekli açıklamayı yapıp e- posta olarak gönderdiğimizde "Tamek şirketinden bir şahıs ve Özrüyle beraber, yanında bir koli salçasından meyve suyuna, turşusundan ketçapına getirmişlerdi. Belki milyonda bir şans bize denk geldi ama olmuştu yani.

Bu arada bir bilgi olsun;

BAŞVURUNUZU NASIL YAPACAKSINIZ?

Şikayet konusunu içeren dilekçe ve ekinde konuya ait belgelerle (fatura, satış fişi, garanti belgesi, sözleşme vb.) bizzat veya posta yolu ile başvurabilirsiniz.

Yazılı dilekçenizde,

• Satın aldığınız mal ya da hizmetin ne olduğunu, özelliklerini,

• Malın ne zaman teslim edildiğini ya da hizmetin ne zaman ve nerede verildiğini,

• Ne kadar para ödediğinizi,

• Sorunun ne olduğunu,

• Satıcı ya da sağlayıcıya durumu ilettiğinizde neler olduğunu,

• Ne yapılmasını istediğinizi anlatın.

BAŞVURULARDAN ÜCRET ALINMAZ

Hakem heyetlerine yapılan başvurulardan herhangi bir ücret alınmaz. Hakem heyetlerince görevlendirilecek bilirkişi ücretleri Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından karşılanır.

Tüketici Mahkemeleri nezdinde tüketiciler tarafından açılacak davalar her türlü resim ve harçtan muaftır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Savaş Değişli
(düzenlendi)
:) Güvenç ben bu olayı yaşadım önceden,golddan aldığım nikon d5000 meğer ithalatçı garantisindeymiş.Önceki mesajlarımda da anlattım lakayt bir yapı.Onlarında sanayi bakanlığı onayı var ama ciddiyet yok.O tüketici heyeti olaylarına gireceğime (işin yoksa birde onlarla uğraş) ben diyorum ki şimdiden adam akıllı muhatap bulabilceğim garanti veren Motorola resmi distribütörümü istiyorum . Çünkü bu benim hakkım , alırken resmi distribütör kargolarken ithalatçı diye bir şey olamaz. tarihinde Savaş Değişli tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Savaş Değişli

Dün kayıt bırakmıştım,bu gün mail gelmiş . Değerli Müşterimiz ,

Motorola RAZR XT910 ürünümüz Brighstar firması tarafından 2 yıl garanti kapsamı altındadır. Ürün teknik servisi Teleservice firması tarafından sağlanmaktadır.

Sitemizde satışı yapılan tüm ürünler orijinaldir. Ancak, teknolojik ürünlerde arıza durumu olabilmesi mümkündür. Telefonunuzla ilgili sorun yaşarsanız, garanti süresi kapsamında incelenmesi için sitemiz üzerinden kusurlu / arızalı ürün formu doldurarak ürünü tarafımıza gönderebilirsiniz. Ürün ulaştığında ilgili servisine gönderilerek teknik inceleme / onarım kontrolleri sağlanır, sonrasında ise tekrar adresinize geri ulaştırılır.

Saygılarımızla.

Daha ne sattıklarından haberleri yok.Ne brightstarı ne teleservisi :) Neyse tekrar aradım bakın dedim benim sorunum bu değil, Bir ürünü alırken başka ibare aldıktan sonra başka ibare kullanıyorsunuz.Maduriyetim belirttim ya telefonu geri alın yada farkı iade edin dedim.Bakalım süreç nasıl işleyecek.Telefonu hala kullanıyorum çünkü sim kartımı kestirdim diğer telefonumada takamıyorum :)

Yorum bağlantısı
Murat Dere

Hepsiburada, büyümeyi kaldıramayan firmalardan maalesef. Arıza yapan 200 Gb harddiskin yerine 250 Gb gönderen Hepsiburada nerede, 3 kere yanlış ampul gönderen Hepsiburada nerede? Hepsiburada çoktan bitti de farkında değiller daha.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar

7 gün içinde koşulsuz iade mümkün, telefon konusunda resmi ithalatçı garantisi iyice moda oldu. Aynı telefonda 200-300 lira fark pek normal değil, bu konuda bir teklik olmalı diye düşünüyorum. Hoş ben de eşim için 2 gün sonra A101'den S3 Mini alacağım HB ile 150 lira fark var sebebi malum garanti olayı, yine de bir sıkıntı olduğunda başvuracağım canlı kasiyerler mevcut. :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin

Bugün HB'den sipariş verdiğim S3 mini geldi, distribütör garantili ürün olarak sipariş vermiştim öyle de geldi.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Bizim binaya yeni taşındılar. VW Beetle pazarlama arabaları var. Şirketin herşeyi resmi ve kayıtlı olmazsa zaten Teknokentlerde çalışamazlar. Güvenin. Ama sahibi hb ile aynı mıdır bilemem :)

n11 doğuş holding. hb doğan.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Bende senelerdir hb den alışveriş yaparım, sorun yaşamadım, daha bugün 2 kitap aldım, kargolandı bile.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer

Bende bu güne kadar hepsiburada'dan çok alışveriş yaptım ve bir sorun yaşamadım. Savaş bey, bence telefonda kullanılmış olduğuna dair bir iz, emare yoksa çok fazla takmayın, sıfır telefon ise kullanmaya devam edin.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Savaş Değişli

Bende bu güne kadar hepsiburada'dan çok alışveriş yaptım ve bir sorun yaşamadım. Savaş bey, bence telefonda kullanılmış olduğuna dair bir iz, emare yoksa çok fazla takmayın, sıfır telefon ise kullanmaya devam edin.

Korhan abi telefonu çok severek aldım ne zamandandır takip ediyordum,gönderesimde gelmiyor ama inat işte :) Bakalım 48 saati geçti hala bir cevap vermediler,sitelerinde sattıkları Galaxy s3 distribütör 1400 , ithalatçı firma 1200 Yani %15 lik bir fark var,bende bu farkı talep ettim vermezlerse göndereceğim.Kafayı taktım bunlara.

Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin

Benim telefon aldığım günün ertesi

50 lira ucuzlamış çok sinir oldum ya :angry:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal

Bizim binaya yeni taşındılar. VW Beetle pazarlama arabaları var. Şirketin herşeyi resmi ve kayıtlı olmazsa zaten Teknokentlerde çalışamazlar. Güvenin. Ama sahibi hb ile aynı mıdır bilemem :)

demekki aynı binada çalışıyoruz :)

Yorum bağlantısı
Serkan Turan

Ben bu siteden çok alışveriş yaptım bir sıkıntısını görmedim.

İade hakkınız var iade edebilirisiniz..

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...