Gökhan Uğur 6 Haziran 2013 Paylaş 6 Haziran 2013 Parçacılar bile biraz uyanık burada sorma , artık bakıcam teşekkür ederim yardımınız için foruma da faydalı olmuşuzdur umarım. Yorum bağlantısı
Tuğrul PEKDEMİR 13 Haziran 2013 Paylaş 13 Haziran 2013 (düzenlendi) Evet benzinde de aynı sorun var. Arabayı aldığımda lpg takılıydı. Ford yetkili servise götürdüm bakamayacaklarını söylediler lpg den dolayı. Gaz filtresini değiştirdim halen devam ediyor sorun Sıkıntı başlamadan önce herhangi bir işlem yaptırdınız mı aracınıza?motor yıkama,bakıma girmesi vb ? Yağ değişimi yaptırmıştım ama rutin değişim. 13 Haziran 2013 tarihinde Tuğrul PEKDEMİR tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğuzhan Deniz 13 Haziran 2013 Paylaş 13 Haziran 2013 Evet benzinde de aynı sorun var. Arabayı aldığımda lpg takılıydı. Ford yetkili servise götürdüm bakamayacaklarını söylediler lpg den dolayı. Gaz filtresini değiştirdim halen devam ediyor sorun Yağ değişimi yaptırmıştım ama rutin değişim. Aracınızı bilgisayara bağlayıp arıza tespiti yaptırın büyük ihtimalle gaz kelebeğinin arka kapağı olan potasyometre bozuk çıkıcak aynı sorunları bende yaşadım. Yetkili serviste 200TL'ye değiştirdim sorun kalmadı. Yorum bağlantısı
Tuğrul PEKDEMİR 15 Haziran 2013 Paylaş 15 Haziran 2013 Aracınızı bilgisayara bağlayıp arıza tespiti yaptırın büyük ihtimalle gaz kelebeğinin arka kapağı olan potasyometre bozuk çıkıcak aynı sorunları bende yaşadım. Yetkili serviste 200TL'ye değiştirdim sorun kalmadı. Bilgisayara 4-5 defa bağlandı ama sorun göstermedi. Yorum bağlantısı
Tuğrul PEKDEMİR 15 Haziran 2013 Paylaş 15 Haziran 2013 Eğer gaz kelebeği üzerinde düşen görevi tam olarak yerine getiremezse hava/yakıt karışımında problemler meydana gelir..Bu da yukarıda da saydığım verimsiz yanma ve aşırı yakıt tüketimi,zayıf karışım durumlarında ise silindir gövdesindeki gaz sınır tabakasının motordaki detonasyon sonucu kaybedilmesi,bu da silindir çeperlerinde soğutma sıvısına aşırı sıcaklık geçişi ve soğutma suyunda hararet sorunları meydana getirir..Gaz kelebeği soğuk motorun ilk çalıştırılmasında ve ani güç isteği (sollama gibi durumlarda) gaz pedalına sonuna kadar basılmasında arıza tepkilerini daha belirgin bir şekilde verir..Bu yüzden aracınızın servisine giderseniz temizliğin sağlanmasında size en iyi yolu gösterirler ve herhangi bir geri dönüşümü olmayan arıza durumunda gerekli değişimleri yaparak motorunuzun çalışma ömrünü garanti altına alırlar.. Kelebekten dolayı olabilir mi bu sorun. Daha önce temizlendi fakat 1 hafta sonra tekrar yapmaya başladı. Fakat bilgisayara bağlandığında sorun göstermiyor. Bu doğal mıdır? Tüm yorumlar kelebeği gösteriyor Yorum bağlantısı
Tuğrul PEKDEMİR 16 Haziran 2013 Paylaş 16 Haziran 2013 araç lpg li olduğu için bakmayacaklarını söylediler. Bilgisayarlarını bozuyormuş lpg takılı araçlar. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Deniz 16 Haziran 2013 Paylaş 16 Haziran 2013 araç lpg li olduğu için bakmayacaklarını söylediler. Bilgisayarlarını bozuyormuş lpg takılı araçlar. Yok artık. Büyük yalan. Hangi servis bunu söyleyen? Bende de LPG var her bakımda yetkili servise giderim ve her seferinde bakarlar cihazla. Bu arıza %90 benim söylediğim potasyometre arızası. Yorum bağlantısı
Tuğrul PEKDEMİR 16 Haziran 2013 Paylaş 16 Haziran 2013 izmir gaziemir izkar ford yetkili servisi. Çok çabaladım fakat kabul etmediler bakmayı Yorum bağlantısı
Oğuzhan Deniz 16 Haziran 2013 Paylaş 16 Haziran 2013 izmir gaziemir izkar ford yetkili servisi. Çok çabaladım fakat kabul etmediler bakmayı Başka servis yok mu? İzmir'de forum sponsoru Ustaeller var oraya gidin son çare. Yorum bağlantısı
Kutay Akçar 22 Haziran 2013 Paylaş 22 Haziran 2013 Hala neyi inceleyeceklermiş ? Ha hala birşey inceleyeceklerse benim davam bitti, ford mahkemeyi kaybetti. Artık benim aracı geri alıp istedikleri kadar inceleyebilirler. Aracı bırakacak birşey yok altı üstü ravı bilgisayara bağlayıp otosana bit iki kod bildirecekler. Bakacaklarsa birde motor takozlarına bakarlar. Bence bırakmayın. Ben o şekilde Otokoç a 1 hafta bıraktım aracı dikiş kutusu yaptılar Edip Bey merhabalar, Konuyu mümkün olduğunca okumaya çalıştım... Bu sorun benim aracımda da var, aracım 2010 109ps titanium. Sorunlar şu şekilde: -Rölantide çalışırken 10-15sn de bir çok hafif bir titreme. -Arada bir özellikle vitesi boşa atınca rölantide düşme. -Araç rölantide çalışırken direksiyonu hafif oynatınca farlarda göz kırpma oluyor... Sanırım bu konuda bahsedilen genel sorunlar bunlar... Konuyu mümkün olduğunca okumaya çalıştım 3. sayfa civarında altörnatör değişimi ile çözüldüğünden bahsedilirken ilerleyen sayfalarda o değişimlernde boşa çıktığından bahsedilmiş.. Şu an herhangi bir çözümü yok mu bu konunun? Birde konu içinde 800TL lik altörnatörden bahsedilmiş http://www.yedekparcaford.com/?urun-3304-FOCUS-1-6-TDCi-SARJ-DiNAMOSU-2008-2011-DENSO.html Bu linkteki altörnatör orjinal değil mi? Orjinali bildiğim kadarıyla DENSO. Peki fiyat farkı neden bu şekilde? Yorum bağlantısı
Murat Özkaner 5 Temmuz 2013 Paylaş 5 Temmuz 2013 arkadaşlar benim araçtada devir saatinin ibresinin titreme sorunu var. çözüm ne olabilir Yorum bağlantısı
Gökhan Uğur 8 Temmuz 2013 Paylaş 8 Temmuz 2013 Merhaba tekrar en son egr yi değiştirdim ancak başka bir usta hava akış metresinin değişmesi gerektiğini söyledi artık buna bakıcam Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci 8 Temmuz 2013 Paylaş 8 Temmuz 2013 Merhaba tekrar en son egr yi değiştirdim ancak başka bir usta hava akış metresinin değişmesi gerektiğini söyledi artık buna bakıcam Egr değişince düzelmedi mi ? Yorum bağlantısı
Samet Hasanoğlu 15 Ağustos 2013 Paylaş 15 Ağustos 2013 Selamlar Daha once aracimda rolanti sorunum vardi rokanti sorunu vakun hortumlarindan dokaydi Duan aracimda hala rokanti sorunu var arac rolantide iken irrr irrr sekkinde calisiyor birde araca hafif gaz verdigim 1100 devir civarkarina gelmiyor 2000 devire atliyor 2000 devirdede sabit gazda iken devir 1800 2000 arasi surekki oynuyor aracib cekisinde hic bir orobkem yok Yardimci olan arkadaskara simdiden cok tesekkurler Aracim 2005 model yeni kasa gazli Yorum bağlantısı
Gökhan Irmak 20 Ağustos 2013 Paylaş 20 Ağustos 2013 1 hafta önce aracımın 100bin bakımı vardı 100bin olmadan 97binde bakımını yaptırdım ve akabinde bursa seyahati yaptı geldi araç. Aracınmın trigeri yağı yağ filtresi hava filtresi ön fren balataları değişti ve aracımın arıza lambasıda yanıyordu onada baktırdım. Süpap1 arızalıymış dedi makina ve onuda hallettik sanıyorduk. ivedikde bir ford servisi, özel servis nalet olsun dedirtten cinsten oldu. Aracıma megane balatası takmış frenlerde ötme vardı normal seyir halide iken. Hemen daha 500m gitmeden döndüm uyardım böyle bir durumun olduğunu. Balataların yeni olduğunu ve 15-20 km sonra sesin kesileceğini söyledi ve biz bu şekilde bursaya gittik. Ne 15-20si, ses daha da çoğaldı. Bursa'da baktırdık megane balataları çıktı, ford balatalarını takar takmaz frenlerde ne ses kaldı nede sorun. Arıza lambasını 1gün bile dayanamadı yanmaya başladı. Aracım otomatik benzin/lpgli düzensiz bir çalışması var. vites D komundayken de titreme var. ilk çalıştırdığımda da 30-40sn sonra stop edecekmiş gibi devir saati düşüyor geri yükseliyor. Bu sorunlar nedir bana en yakın turoto var sitelerde aracı göstereceğim, orayı bilen tanıyan varmı? Önerirmisiniz arabamı seviyorum böyle yapması beni üzüyor açıkcası. Adam gibi işini yapmayanlardan nefret ediyorum. Bir haftadır demediğim kalmadı. Yorum bağlantısı
Gökhan Irmak 22 Ağustos 2013 Paylaş 22 Ağustos 2013 Bu duruma neden olan sebepleri bilen yokmudur? Yorum bağlantısı
Ahmet Coşkun 18 Eylül 2013 Paylaş 18 Eylül 2013 Aracınızda bujilere bağlanan bobin kablolarını kontrol ettirin 1 tanesinde sorun var bu bobinlerden 1 tanesi giderse sıralama bozulur motor titreşime girer stop edecekmiş gibi bir havaya girer. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Eylül 2013 Paylaş 18 Eylül 2013 farklı arabanın balatasını takmak mümkün olmaz da, balata kalitesiz olabilir, arıza lambası için parça değişimi olmadığından bakılmamış belli ki ateşleme sistemi ilk bakılacak yer Yorum bağlantısı
Mehmet Doğan 2 Ekim 2013 Paylaş 2 Ekim 2013 bizim araç ta 2.vitesteyken 3'e atarken o arada titriyor ve bunu sadece debriyajdan hissediyorsunuz normal mi acep? focus 2 tdci 2006. Yorum bağlantısı
Yusuf Bayraktar2 10 Ekim 2013 Paylaş 10 Ekim 2013 aracımı yenı aldım 2 gun oldu yaklasık ama cozemedıgım kafama takılan bır problem var konuları okudum ustayada gosterdım ancak öncekı aracım seattı anadolu yakasında ford dan ıyı anlayan kım var bılemıyorum. sorun şu. aracı 2. vıtese attgım zaman 1600 devırle 2000 devır arasında alt tarafta bir titreme oluyor sarsıntı gıbı bunu 3. vıtestede daha az bı sekılde hıssedıyorum benı cok rahatsız edıyor bu neden olablır bılenlerın yardımına ıhtıyacım var. Yorum bağlantısı
Engin Deniz 10 Ekim 2013 Paylaş 10 Ekim 2013 aracımı yenı aldım 2 gun oldu yaklasık ama cozemedıgım kafama takılan bır problem var konuları okudum ustayada gosterdım ancak öncekı aracım seattı anadolu yakasında ford dan ıyı anlayan kım var bılemıyorum. sorun şu. aracı 2. vıtese attgım zaman 1600 devırle 2000 devır arasında alt tarafta bir titreme oluyor sarsıntı gıbı bunu 3. vıtestede daha az bı sekılde hıssedıyorum benı cok rahatsız edıyor bu neden olablır bılenlerın yardımına ıhtıyacım var. Buradan devam edelim. Yorum bağlantısı
Yusuf Bayraktar2 10 Ekim 2013 Paylaş 10 Ekim 2013 tesekkurler yardimlarinizi bekliyorum Yorum bağlantısı
Hüseyin Şimşek 18 Kasım 2013 Paylaş 18 Kasım 2013 merhabalar. aracım focus 2011 mca col. geçen 15 bin bakımına gittim. aracım ilk çalışırken sanki bir şey motordan düşüyormuş gibi oluyor. sebebi ne olabilir??? Yorum bağlantısı
Halil Yüksek 10 Ocak 2014 Paylaş 10 Ocak 2014 Herkese iyi akşamlar. Motorda tekleme konusunda( düşük vites ve düşük devirde) yaşadığım sorun ve çözümü hakkında tecrübemi paylaşmak istedim. 2011 model focus titanium aracımda tekleme vardı. 51250km'de satın aldım, ford güvence paketi aldım 1 yıllık. 45000 bakımında yapılması gereken DPF temizliği yapılmamış. Motordaki teklemenin DPF temizliğinden kaynaklanabileceği söylendi. 51880 km'de başka bir servise gittim. Öncelikli olarak DPF temizliği yapılacak ancak sorunun kaynağı bu değildir, dediler. Neyse temizlik yapıldı, sorunun düzelmediği araştırmanın devam ettiği haberi geldi. Ertesi gün (1,5 gün kaldı serviste) sorunun giderildiği, krank sensörünün ve km sayaç sensörünün değiştirildiği, %80'i ford güvenceden %20'si müşteriden alınmak üzere, DPF temizliği dahil 380TL fatura olduğu söylendi. Aracımı teslim aldığımda gerçekten sorunun düzeldiğini gördüm. Yorum bağlantısı
Recommended Posts