Mehmet Ozyurek 31 Ekim 2015 Paylaş 31 Ekim 2015 Araç. Dingil mesafesinden dolayı B segmentinde. Ben de bugün gittim gördüm. Hafta içinde 1,6 mjet 6 ileri modelini test edeceğim. Devirmem inşallah Özellikle sordum, Linea ile aynı şasi mi dedim. Hayır.. tamamen yeni bir araç cevabını aldım. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 31 Ekim 2015 Paylaş 31 Ekim 2015 Araç. Dingil mesafesinden dolayı B segmentinde. Ben de bugün gittim gördüm. Hafta içinde 1,6 mjet 6 ileri modelini test edeceğim. Devirmem inşallah Özellikle sordum, Linea ile aynı şasi mi dedim. Hayır.. tamamen yeni bir araç cevabını aldım. Dingil mesafesi golf ile aynı. Yorum bağlantısı
Emrah Altun 2 Kasım 2015 Paylaş 2 Kasım 2015 Dingil mesafesi golf ile aynı. Mesafe aynı hocam ama Golf HB bir araç bu ise sedan. Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 2 Kasım 2015 Paylaş 2 Kasım 2015 Ben de sırf merak ettiğim için bugün gidip arabayı inceledim. Aracın sınıfı konusunda kafalar karışık gibi ama, satış temsilcisi aracın B sınıfı olduğunu söyledi. Bence de araç B sınıfı. Artı olarak sadece bagajı geniş. Ve rakiplerinden birazcık da şişman. Ki artık bütün B sınıf sedanlarda bagaj 500 litrenin çok az altı veya üstü. Görünüm olarak önden Albeanın fazlaca makyajlısı gibi aynı zamanda şişmanı diyebiliriz. Ancak yandan bakıldığında iş değişiyor. Benzetecek olursak, ilk aklıma pejo 301 geldi. Yine arkaya doğru stop lambasına kadar Bmw yi de çağrıştırıyor. İç mekanda özellikle direksiyonu ve sürüş pozisyonunu sevdim. Ergonomik olarak bu olmamış dedirtecek bir duruma rastlamadım. Koltuğu kendime göre ayarlayıp arkaya geçtiğimde diz mesafesi yeterli düzeyde. Sınıfları aynı olduğu için karşılaştıracak olursak Rapid bu konuda daha iyi diz mesafesine sahip. Ancak beni hayal kırıklığına uğratan arkada tavanın basıklığı oldu. Koltuğa yaslanıp dik bir şekilde oturduğımda başım tavana değdi. Özellikle uzun yolculuklarda arkada oturanlar bunalıma girebilir... Ön göğüste ve koltuk döşemelerinde işçilik hataları yok ancak kalite algısı bana çok zayıf geldi. Bravonun koltuklarında ve göğüsteki kalite kesinlikle yok. Hani o meşhur "tok kapanma sesi" yorumumu da yapayım. Kapıların kapanması B- diyebilirim. Bana çok kötü geldi. Sanki içi boş teneke gibi... Aracı kullanmadım. Ama alınacaksa 1.6 dizel 120 bg olan alınmalı. Teknik verileri çok iyi... Ben 17 inç jantları beğenmedim. Ancak, Üst donanımda standartmış 17 inç jantlar. İlave olarak yağmur, far sensöri, krom cam çıtaları ve geri vites kamerası varmış. Sonuç itibariyle aklımda kalanlar: Bagajı büyük, arka koltukları basık, motoru güçlü, lineanın biraz şişmanı, üst paket 68900,orta paket 64900 liralık sıfır bir araç... Alınır mı elbette alınır. Ben alır mıyım almam. Egeadan indikten sonra benim aracın yanına geldim ve ilk olarak arka koltuğa oturdum. Oh be dünya varmış dedim... Yeti ile mukeyese edilir mi, haksızlık olur Aegea'ya Yeti rakipsiz bence fiyatına göre. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 2 Kasım 2015 Paylaş 2 Kasım 2015 (düzenlendi) 4,53 boy 1,79 en ile benim 1998 mondeo ile aynı ebatlarda olan bir araç. :Nerden nereye bu boyut ile b sınıfı deniliyor. Sınıflar arası ikilemden başka bir şey değil. Sınıfa boşverin paraya bakın Parayı veren düdüğü çalıyor....2005 c serisindende ebat olarak büyükmüş bu araç şimdi farkettim. 4528 mm boy 1728 mm en var 2 Kasım 2015 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 2 Kasım 2015 Paylaş 2 Kasım 2015 Mesafe aynı hocam ama Golf HB bir araç bu ise sedan. Olsun , en vs gibi değerlerde c segmente yakın. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 7 Kasım 2015 Paylaş 7 Kasım 2015 Şirketlerin yeni filo aracı hayırlı olsun... Reklama bakılırsa, önce Linea'nın giremediği pörtföyde sözde daha iyi araç beklentilerini zorlayıp perakende kasarlar, sonrasında şirketlerin yeni clio symbol alternatifi aracımız hayırlı olsun... Bir Fiat klasiği... Ticariden gayri alınmaz... 1 Yorum bağlantısı
Misafir 8 Kasım 2015 Paylaş 8 Kasım 2015 (düzenlendi) Geçen gün trafikte denk geldim test aracı teste çıkmışlar markayı okumak için baya bi arkasına yapistim soforude zaten test aracı kendini benimle yarış ettiğini zannetti baya bi mücadele etti ama garip yazı bir türlü okunmuyor 8 Kasım 2015 tarihinde Samet Daz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 9 Kasım 2015 Paylaş 9 Kasım 2015 Reklam gayet yaratıcı düşünülmüş. Özellikle Cuma akşamı saat 21:00 da seyredenler için. Hangi kanalı açarsanız açın aynı reklam. Önce "kanalı değiştirebilirsiniz" diyor, sonra "değiştiremediniz değil mi?" diyor.. Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 9 Kasım 2015 Paylaş 9 Kasım 2015 Linea ve Egea Egea ve arka bas mesafesi (1.90) Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 Kasım 2015 Paylaş 9 Kasım 2015 treylerdeki resme bakınca dağlar kadar fark var. Yorum bağlantısı
İnan Çınar 9 Kasım 2015 Paylaş 9 Kasım 2015 Mert'in eklediği resimlerdeki kahverengi/toprak rengini çok beğeniyorum renk olarak. Neredeyse bütün arabalara çok yakistiriyorum. Bu aracı da güzel göstermiş zannimca. .. Yorum bağlantısı
Misafir 9 Kasım 2015 Paylaş 9 Kasım 2015 Arka taraf gayet yuksekmis. 1.90 boy ile bile mesafe kalmis. Sanki arka taraf cok begenilmemisti onceki yorumlarda. Koltuklar yorucu olur denmisti diye hatirliyorum bas tavana carpmazsa. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Kasım 2015 Paylaş 9 Kasım 2015 içine ilk girişte doblo havası çarptı yüzüme 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 9 Kasım 2015 Paylaş 9 Kasım 2015 süslü linea değilmi bu, bugün yolda bana kafa tutan araçtı sanırım, yazık oldu garibe Yorum bağlantısı
Emrah Altun 9 Kasım 2015 Paylaş 9 Kasım 2015 Bir türlü ısınamadım şu araca. Citroen Elysee havası var. Böyle ucuz duruyor ya. Doblo havası var gerçekten de içerde. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 9 Kasım 2015 Paylaş 9 Kasım 2015 Merak etmeyin, işini bitirdim, bundan sonra ancak filo aracı olur Yorum bağlantısı
Bekir Bilge 10 Kasım 2015 Paylaş 10 Kasım 2015 Ülkemizde Fiat bir türlü üst segment de itibar bulamıyor, tutulmadı gitti, halbuki epeyde dolu araçlar ama .. Yorum bağlantısı
Ali Gök 12 Kasım 2015 Paylaş 12 Kasım 2015 (düzenlendi) fiat egea için çılgınlar gibi reklam yapıyor. heralde yemin etmişler arabayı satmak için 12 Kasım 2015 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Okan Tansel 12 Kasım 2015 Paylaş 12 Kasım 2015 Ülkemizde Fiat bir türlü üst segment de itibar bulamıyor, tutulmadı gitti, halbuki epeyde dolu araçlar ama .. Abi dolusu 71 bin TL deniyor opel yeni astrasını gırtlana kadar dolu 75 bin diyor gelde taşı şimdi üst sekmente. 2 Yorum bağlantısı
Ali Gök 12 Kasım 2015 Paylaş 12 Kasım 2015 (düzenlendi) Abi dolusu 71 bin TL deniyor opel yeni astrasını gırtlana kadar dolu 75 bin diyor gelde taşı şimdi üst sekmente. astra benzinli egea dizel ama bu seçenekte yanılmıyorsam 12 Kasım 2015 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Okan Tansel 12 Kasım 2015 Paylaş 12 Kasım 2015 astra benzinli egea dizel ama bu seçenekte yanılmıyorsam öylede kardeşim yinede değmiyor işte donanım çok farklı yani egae ederi bende en dolusu bana göre yine çokta maksimum 60 bini geçmemeli 1 Yorum bağlantısı
Misafir 12 Kasım 2015 Paylaş 12 Kasım 2015 öylede kardeşim yinede değmiyor işte donanım çok farklı yani egae ederi bende en dolusu bana göre yine çokta maksimum 60 bini geçmemeli Abi herhangi bir aracın dizeli ile benzinlisi arasından yaklaşık 10.000 Tl fark var. Bende 2007 de ilk Stilo mu alırken bu gibi önyargılara sahiptim ve etrafımdan da çokça almamam yönünde baskı yedim. Ama aldım ve sonrası iyiki almışım dedim. O önyargılı arkadaşların tümü aracı almak için yarıştı sonrasında. Yorum bağlantısı
Mustafa Çiçek 12 Kasım 2015 Paylaş 12 Kasım 2015 Kaç ay olmuş arabanın segmentine karar veremedik, sanırım bir 6 ay da ismiyle uğraşırız. Son olarak aegea mı egea mı ? Yorum bağlantısı
Misafir 12 Kasım 2015 Paylaş 12 Kasım 2015 Kaç ay olmuş arabanın segmentine karar veremedik, sanırım bir 6 ay da ismiyle uğraşırız. Son olarak aegea mı egea mı ? http://egea.fiat.com.tr/ Yorum bağlantısı
Recommended Posts