Orçun İnce 20 Ekim 2015 Paylaş 20 Ekim 2015 Ellerinde araba kalmamıştı ki, bu yüzden böyle bir karar aldılar. Tamamen göstermelik. 1 Yorum bağlantısı
Turkay Enez 20 Ekim 2015 Paylaş 20 Ekim 2015 Talep var, arz yok. 1.6 Tdi li araçlar prim yapacak. Demedi demeyin. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 20 Ekim 2015 Paylaş 20 Ekim 2015 2015 dizel kotası doğuş'un hemen hemen tükenmişti geçen aydan beri. adamlar her fırsatı reklam için kullanıyorlar helal olsun. Ford garibimde kullanıcılarına sessiz sedasız mail atıyor. bizim emisyonlarımız düzgün diye. 1 Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 20 Ekim 2015 Paylaş 20 Ekim 2015 2016 kotası dolmuş 1.6 TDI motorların Galeride sıfır km 1.6 dizellerin fiyatına yazın +5.000 TL daha neslinin son örnekleri bunlar Yorum bağlantısı
Okan Tansel 20 Ekim 2015 Paylaş 20 Ekim 2015 Aaa okan abi bende haberi gorunce heyecan yaptim konuyu actim. Yorum bağlantısı
Atilla Cifter 20 Ekim 2015 Paylaş 20 Ekim 2015 Risk yönetimi modeli de geliştirmiş olan Credit Suisse VW skandalının toplam maliyetinin 87 milyar USD'ye ulaşabileceğini öngörmüş. 50 milyar USD'nin üzerindeki sermaye erimesi Audi ve en az bir şirketin satışını zorunlu kılar. http://money.cnn.com/2015/10/02/news/companies/volkswagen-scandal-bp-credit-suisse/ Yorum bağlantısı
Atilla Cifter 20 Ekim 2015 Paylaş 20 Ekim 2015 (düzenlendi) Bu arada bir motor geliştirmek milyonlarca dolar ve zaman demek. Önümüzdeki bir kaç ay içerisinde EA189'daki sorunun nasıl çözüleceği herkesin merak konusu. VW'nin EA189 motorunu kullananlar güç kaybı, daha fazla tüketim ve daha da önemlisi daha kısa ömürlü motor ile karşı karşıya kalabilirler. Hatta apar topar geliştirilmiş bir motor aynı zamanda sürekli sorun çıkaran motor demek bile olabilir. Örneğin Fiat geliştirdiği 1.3 ve 1.6 Multijet motoru daha uzun yıllar kullanacağa benziyor çünkü motor çok iyi, macera aramıyor. 20 Ekim 2015 tarihinde Atilla Cifter tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emrah Altun 20 Ekim 2015 Paylaş 20 Ekim 2015 Motor dedinmi ford arkadaş. Bak Ecoboost motorlara. 4 yıldır yılın motoru seçiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 Ekim 2015 Paylaş 20 Ekim 2015 (düzenlendi) Hadi bakalım tostosçular, arabaları iade edip paraları almaya, boşa daz oto falan demeyelim, daz üçkağıt diyelim, tırtogenleri iade edip Ford a geçelim 20 Ekim 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 21 Ekim 2015 Paylaş 21 Ekim 2015 Dün doğuştaydım bayide Polo yok 1 tane bile yok [emoji23] Her araçta sıra var en erken aralık olmak üzere şubatta 47 ye aldığımız aracımın şuanki sahibinden.com değeri 53 lira civarında 1.6 tdi yasaklanırsa tamam 60 lira olur gene kardayız [emoji23] Yorum bağlantısı
Atilla Cifter 21 Ekim 2015 Paylaş 21 Ekim 2015 Dün doğuştaydım bayide Polo yok 1 tane bile yok [emoji23] Her araçta sıra var en erken aralık olmak üzere şubatta 47 ye aldığımız aracımın şuanki sahibinden.com değeri 53 lira civarında 1.6 tdi yasaklanırsa tamam 60 lira olur gene kardayız [emoji23] Şubat ayına göre tüm araba fiyatları döviz kuru nedeni ile arttı, bu doğru bir gösterge değil. Zaten skandalda yeni patladı. Şu anda bunun Türkiye fiyatlarına bir yansımasını görmedik. Görecekmiyiz derseniz, evet göreceğiz. VW'nin en büyük müşterisi hala gelişmiş ülkeler. Bu skandalın Türkiye gibi ülkelerdeki müşterilerin tercihinde etkisi olmayabilir, ancak gelişmiş ülkelerde satışları bıçak gibi keser. Büyük bir skaldal ortaya çıktığında ayakta kalmak için iki yönteminiz vardır: Kaliteyi arttırmak / Fiyatları düşürmek. bunlardan kaliteyi arttırmak ve yeniden güven kazanmak daha uzun vadeli bir stratejidir, geriye kısa vadede fiyatları düşürmekten başka çareniz kalmaz. Sıfır ekonomik kar ile çalışıyorsanız (otomotif piyasası tam rekabete yakındır-sanıldığı gibi kartel oluşumu etkin değil) bu sizi epey zorlar, işçi çıkarırsınız, aktiflerden bir kısmını satarsınız. 3 Yorum bağlantısı
Levent Eksen 21 Ekim 2015 Paylaş 21 Ekim 2015 (düzenlendi) Sahibinden satılık Audi GMBH, tüm mülkiyet ve fikri haklarıyla devren satılıktır.. Alan kişi kuruş masraf etmeden yılların birikimi ar-ge'ye sahip olacaktır, fiyata Le-Mans birincilik madalyaları dahildir, nakit ihtiyacından satılıktır, bağ bahçe arsa petrol kuyusu veya demokrasisi gelişmemiş ülke teklif etmeyiniz Edit: Yalan haber 21 Ekim 2015 tarihinde Levent Eksen tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Ali Gök 21 Ekim 2015 Paylaş 21 Ekim 2015 http://binekarac.vw.com.tr/volkswagen-dizel-bilgilendirmesi.aspx Bu linkten vw aracı olanlar şasi numarası ile aracında sıkıntı varmı yokmu öğrenebiliyorlarmış. Yorum bağlantısı
Levent Eksen 21 Ekim 2015 Paylaş 21 Ekim 2015 İçinde edilmiş küfür durumu nedir? Bu da yeni çıktı.. İçinde küfür bile edilmemiştir.. Yaratıcılıkta sınır tanımayan bir milletiz, birde işe yarar şeylere çalıştırsak zekayı.. Biz genelde 'beyin.dll bulunamadı' hatası veriyoruz.. Yani yok değil var da, kullanılmamaktan vücut yerini unutmuş.. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 21 Ekim 2015 Paylaş 21 Ekim 2015 Bu da yeni çıktı.. İçinde küfür bile edilmemiştir.. Yaratıcılıkta sınır tanımayan bir milletiz, birde işe yarar şeylere çalıştırsak zekayı.. Biz genelde 'beyin.dll bulunamadı' hatası veriyoruz.. Yani yok değil var da, kullanılmamaktan vücut yerini unutmuş.. Gerçekten yokmuş http://www.dll-files.com/dllindex/index-b.shtml Yorum bağlantısı
Okan Tansel 22 Ekim 2015 Paylaş 22 Ekim 2015 Emisyon cırt teknoleji şov https://youtu.be/r6jrFpNHTC0 Yorum bağlantısı
Misafir 22 Ekim 2015 Paylaş 22 Ekim 2015 http://binekarac.vw.com.tr/volkswagen-dizel-bilgilendirmesi.aspx Bu linkten vw aracı olanlar şasi numarası ile aracında sıkıntı varmı yokmu öğrenebiliyorlarmış. Bir zamanlar imei sorgulardık,artık araba sorguluyoruz Yorum bağlantısı
Okan Tansel 22 Ekim 2015 Paylaş 22 Ekim 2015 Bir zamanlar imei sorgulardık,artık araba sorguluyoruz Yorum bağlantısı
Misafir 24 Ekim 2015 Paylaş 24 Ekim 2015 Volkswagen'de manipülasyon şüphesi EA288 motora sıçradı! VW’nin bir önceki modeli EA288 motora sahip araçlar manipülasyon şüphesiyle mercek altına alındı.. Volkswagen'in (VW) ürettiği bazı dizel araçların emisyon testlerinde manipülasyon yapıldığının ortaya çıkmasıyla başlayan skandal büyüyor. Ürettiği EA189 motora sahip araçların emisyon gaz testlerinde hile yapıldığı tespit edilen VW'nin bir önceki modeli EA288 motora sahip araçlar manipülasyon şüphesiyle mercek altına alındı. Manipülasyon nedeniyle sadece Avrupa Birliği'nde 8.5 milyon aracın satışı durduruldu. EA288 motora sahip araçların incelendiğini açıklayan VW manipüle edilen araçların ise telafi edici bir onarımdan sonra yeniden satışa çıkarılacağını belirtti. http://www.milliyet.com.tr/volkswagen-de-manipulasyon-suphesi/ekonomi/detay/2137103/default.htm Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 24 Ekim 2015 Paylaş 24 Ekim 2015 Haber doğru çıkarsa 2007 öncesinden başlamışlar üçkağıda almanlar....Daha öncede yazmıştım yine yazayım bu firma ile almanlara ve alman malına güven dünyada sıfıra inmiştir. İlerde etkileri dahada artarak görülecektir. Yakında benzinlililerdede bile bir şeyler çıkarsa çok şaşırmam artık. 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 24 Ekim 2015 Paylaş 24 Ekim 2015 Sürüş keyfi parayla olmaz, direksiyon, sürüş pozisyonu, görüş ,yol tutuş, vitesler sürüş keyfini belirler. Bu konuda BMW çok iyi. 116 bile çok keyifli. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 24 Ekim 2015 Paylaş 24 Ekim 2015 Fatih abi, BMW direksiyonuna geçiyorum, parasının karşılığı olarak gördüğüm konforu, kaliteyi, sessizliği (ki kabin içi sessizlikle aracın değeri benim için paralel), donanımı bulamıyorum. Satış temsilcisine bu parayı bu aracın nesine veriyoruz dediğimde mekaniğine ve sürüş keyfine diye cevap alıyorum. Sürüş zevki benim nazarımda göreceli. Mesela 1 haftalığına kiralık bir araç kullandım. O da bana gayet keyif verdi. Acaba almanlar bazı şeyleri ulaşılması zor fiyatlandırarak mı gizliyorlar. Ne kadar pahalıysa o kadar kalitelidir algısı??? Araba yada üretim işi öyle bir hale geldiki artık tam bir muamma olmaya başladı. Kimin ne yaptığını anlamak için çok kafa yorulmaması gereken bir noktada artık. Kimin motoru kimde hangisinin konforu daha iyi yada en sağlam diye bir kavram bence kalmadı günümüz dünyasında. Her şirket öyle zor rekabet şartlarında kalıyorki prensiplerinden ödün vererek yaşam mücadelesi vermek için her yol mubah demeye başladı. Hızlı ve aşırı tüketim dünyadaki bütün dengeleri değiştiriyor artık. 2006 yılında C-max'i alırken çok zorlanmamıştım heleki ondan öncekileri gittim baktım aldım. Şimdi sıfır araç bakıyorum listeliyorum en az 10 araç çıkıyor fiyatı 60,000 - 200,000 tl arasında bakıyorum aralarında teknik ve güvenlik olarak hiç bir fark yok ama kafamı devamlı kurcalıyor. Aynı şekilde telefona bak 500 - 3500 tl arasındaki aletler arasındada çok fark yok hepsi aynı işi görüyor ama onlarda kafa karıştırmıyormu ? İşte burada pazarlama teknikleri ve tüketici ile kurulan iletişim ön plana çıkyor. Tüketiciye farklı olduğunu hissettiren daha çok kazanıyor apple gibi vw, bmw yada mercedes gibi gibi. Ford,reno,toyota yada samsung lg yada htc hatta general mobile alan gayet kullanışlı ve işini görecek hatta sağlam vede güzel bir cihaz aldığını biliyor ama diğerlerindeki kadar kendini önemli yada ayrıcalıklı hissedebiliyormu ? işte en önemli cevap burada yatıyor 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts