İçeriğe Yönlendir

Vw Passat B8


Servet Aydın

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
11 dakika önce, Arda Bülent Güzel yazdı:

Nevşehir’de yatacak yer varmı emmi. emoji85.png

 

Haha.. buradan geçer o.. Bana çatar sonra sana gelir.. :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök

ben çözdüm konuyu halledecem denk geldiğimizde.

 

dsg nin beyninden motor kulağına bi hat çekip röle koyacam, alt takıma da 2 güneş pili tamam o iş. müsait bi anda  bana 2 saat bırak fasatı hallederim 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
1 saat önce, Servet Aydın yazdı:

 

 

Abi nahçivana forklif ithalatimi başladi. Yoksa d100 yolunu boydan boya gitmekmi istedin. 

Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Servet haklı arkadaşlar. Ben hızı sabitlemişim, araç otomatik yokuş çıkarken vites düşürüp devri-hızı koruyor, sabit tutuyorsa, inerken neden aracı tutup hızı sabitlemiyor. Yazılımı bu şekilde yapılmış olabilir, ama bu mantığa ters. Tam tersi olup, isteyen kapatsın bu özelliği. Ben cc açmış gidiyorum. Vitesle mi uğraşıcam önüm boş, frenle mi uğraşıcam. Zaten frene basınca cc kapanacak. (şu anki aracımda durum ne bilmiyorum)

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök

hafta sonu tekirdağa gidecem. iyi bir rampa bulursam  size liberty reterdar videosu atiyim çatlayın. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Servet haksız demiyoruz ki.
Bu modellerde böyle diyoruz. Özellikle belirtilmiş diyoruz.
Sanki hızı her beş km aştığında ayağını frene koyuyormuş gibi. Fren balatası 10 binde bitecek söylemlerinde bulunuyor.
Gebzeden Iğdıra kadar kaç defa bu sebeple fren yapmış. Merak ediyorum. :)

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Belki sonradan takılan Cruise control bozukdur. Araba kabullenmemiştir. Yarım yamalak çalışıyordur . 

 

Bu adam ne güzel gitmiş.. 

 

 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Serkan Toker
(düzenlendi)
5 saat önce, Ali Darbaz yazdı:

 

Anlamadığım bir nokta. bu passat , rampa aşaği yükte değilken motor kapatıyor alternatörü dönmüyor ise,  Akü nasıl şarj ediyor

 

😳

 

4 saat önce, Ali Darbaz yazdı:

 

Mühtemel , gizli özelik açtırdığı yerde bunun menuyu allak bullak ettiler. :(  Özelik kapatıp özelik açıyorlar sanırım :( 

 

Gizli özellik açılan yeri ben tavsiye ettim, bu durumda biraz savunmam gerek çünkü kendisi burada yok. İşini bilen, eğitimi makine mühendisliği olan, gayet sağlam bir malzeme stoğu bulunan genç bir arkadaşımız. Sabah akşam özellikle hafta sonları dükkan vag grubu araçtan geçilmiyor.

 

Buradan sonrası geneledir, forumla ilgili birşeyler yapabilir miyiz diye sponsor sorumlusu ile ziyaretine gittik, kapıları sonuna kadar açtı sağolsun. Ancak sonra üstüne düşülmedi, ben forumdan uzaklaşmak istedim falan derken kendini tanıtma fırsatı olmadı. Servet’le Sivas’ta konuşmuştuk, zaman bulunca çıktı geldi tanıştırdım, sağolsun yardımcı oldu. Daha öncede Evren Barış Özbek arkadaşımız benim referansımla gitmişti o da memnun ayrıldı. Niye yazdım bunları derseniz bir ili iletide sorulmuş, onlara istinaden yazdım. Tanışmak isteyen olursa adresini Bulur ulaşır kendisine. Herkese iyi akşamlar..

tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Murat Atagenç
6 saat önce, Servet Aydın yazdı:

Yok, çıktığım vitesle inmeyi bilmiyor araç. Güvenliği sıfır 

2014 1.6 tdi superb kendini salmıyor, çıktığı vitesin üzerine geçmiyor :unsure2:

Ek: hız sabitlemede denemedim, normal sürüş için geçerli dediğim durum

Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

CC montajı ve kodlamayı yapamama ile alakası yok. Heleki düzgün çalışamama gibi bir şey değil. 

Bu araç için yazılım o şekildedir ve araç o yüzden öyle davranıyordur. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
9 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Manuele alınca hız sabitleyiciden mi çıkıyor.. Tekrar devreye al :) 

 

O kadar para verdim passat aldım bunlarla benmi uğraşiyim bu saatten sonra diyor Servet abi :D

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
5 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

Servet haksız demiyoruz ki.
Bu modellerde böyle diyoruz. Özellikle belirtilmiş diyoruz.
Sanki hızı her beş km aştığında ayağını frene koyuyormuş gibi. Fren balatası 10 binde bitecek söylemlerinde bulunuyor.
Gebzeden Iğdıra kadar kaç defa bu sebeple fren yapmış. Merak ediyorum. :)

Değil, araç normal şartlar altında da motor desteği ile durmuyor. Eve dönünce video yüklerim biraz uzun. Rakam üç aşağı beş yukarı 60km olması lazım. Hala 7.vites ile bekliyor araç frene basılınca. 20km olmuş hızım daha 4.viteste. Her duruş tamamen mekanik güç ile oluyor. Ciddi sıkıntı bu. 80 100.k balata değiştiren adamım ben. Her duruş için manuel modu veya S modunu kullanıyorum. 

Araç ciddi şekilde bu hususlarda saçma çalışıyor. Bunun ömür tüketim emisyon vs bağı yok. 

 

Ankara'da işlem esnasında sürüş modu ve bu hususları söyledim. Standart mod böyle dedi. Şayet 1300 tl verirsem farklı sürüş dinamikleri ekipmanı ilave edilecek. 

 

Bagaj dilini saklayan zihniyet bu gibi güvenlik ilkelerini tamamen kapalı tutuyor. Küçük detaylar ile kullanıcı hoşnut iken beri tarafta daha önemli sistemle kapalı tutma son kullanıcıyı hangi kefeye koyuyor 

4 dakika önce, Uğur Kamil yazdı:

O kadar para verdim passat aldım bunlarla benmi uğraşiyim bu saatten sonra diyor Servet abi :D

O kadar para vermedim. Bazı sistemler önemlidir. Es geçilemez. Adam son kullanıcının aklı ile alay ediyor 

5 saat önce, Ali Darbaz yazdı:

Belki sonradan takılan Cruise control bozukdur. Araba kabullenmemiştir. Yarım yamalak çalışıyordur . 

 

Bu adam ne güzel gitmiş.. 

 

 

5 tuş bir kablo. Nesi bozulacak 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Bu tamamen doğrudan tasarruf odaklı bir karar. Muhtemelen ECE yakıt tüketim testini bu şekil daha iyi geçiyordur. Malum adamlar alışkın test platformuna göre araç yapmaya.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Hocam, yakıt tüketimi daha fazla. Ayarlı hızın dışına çıkıldığı vakit vitesi düşürünce motor yakıt sistemi aktif oluyor kısa aralıklarla. 7.vites ile rampa inişinde frenler helva kıvamına geliyor. 

8 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Bakım yaptıranlara soralım.. Her bakımda 1200 liralık balata mı değişiyorlarmış :)

 

20bin üyeli forumda benim kadar şehir dışı km yapan çıksın soralım. 

8 saat önce, Ali Darbaz yazdı:

 

Güzel abim, arabanın bak burda videosu var. Adam Freilauf kapatmış, Tempomat açmış. 70kmh km bağlamış. Rampa çıkarken vites düşüyor, rampa inerken vites yükseltiyor. 70km  çakılı kalmış. Keşke benim olsa . 

 

 

 

Abi ozaman sürüş modunu eco moddan çıkarıp bir üste ne varsa ona geçicen. adam öyle yazmış. 

Ali, 70 diyorsun. Otoyolda 70le cc açık git, bölünmüş yolda 70le cc açık git. Sonra 3500km yolu 10 günde tamamla 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
5 dakika önce, Servet Aydın yazdı:

 

20bin üyeli forumda benim kadar şehir dışı km yapan çıksın soralım. 

 

 

100 bin yaparsın sen o balatalarla :)

 

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil

Sistem nasıl tasarlanmış bilmiyorum ama bende Servet abi ile aynı fikirdeyim.
Ben hızı belirledimmi o hızı neden geçecek araç? En fazla 5-10 km duruma göre esneme payı bırakılabilir. Araç zaten dsg kendi isteyip vites küçültebilir veya istese kendide fren yapıp hızlanmasını engelleyebilir. 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
11 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Bırakır.. toleransı var.. 

Hız, Sabitlediğin hızı +- 10 km yi aşınca yada düşünce devreden çıkar.. bırakır.. 

Yada 15, ama var bu..  

Rampa yukarı 110la 4.vites bağıra bağıra çıkıyor ama bırakma yok. Mekanik güç yettiği için. Derdi ekonomi ise 5000 devir çevirmem ben der ve bırakırdı. Aynı performansı bayır aşağı yapmaması güvenlik zafiyeti. Rampa çıkarken indiği anda kazandığı yakıtın misli üstü mislini yakıyor alet. 

2 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

 

100 bin yaparsın sen o balatalarla :)

 

Görünen balata gebzeye anca götürecek. Demir görünüyor sadece ve hırıltı başladı bugün 

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Servet abi ben şimdi anlamıyorum. Benim ibiza yokuş inerken 1 defa frene dokunayım yeter, hemen vites küçültmeye başlıyordu. Yardımcı oluyordu frene bir şekilde. Ama düz yolda ışıklara yaklaşırken dediğin gibi son ana kadar üst viteste kalma eğilimi vardı ki bu şekilde olması iyiydi. Senin araçta yokuş inerken hep yüksek vites mi kalıyor yani?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
10 dakika önce, Servet Aydın yazdı:

Görünen balata gebzeye anca götürecek. Demir görünüyor sadece ve hırıltı başladı bugün 

5 bin km de bitirdin mi yani 

Kaç binde. 

 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
11 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

 

8700 civarı. Geçmiş olabilir. Yarın bakayım. 

18 dakika önce, Emre Şimşek yazdı:

Servet abi ben şimdi anlamıyorum. Benim ibiza yokuş inerken 1 defa frene dokunayım yeter, hemen vites küçültmeye başlıyordu. Yardımcı oluyordu frene bir şekilde. Ama düz yolda ışıklara yaklaşırken dediğin gibi son ana kadar üst viteste kalma eğilimi vardı ki bu şekilde olması iyiydi. Senin araçta yokuş inerken hep yüksek vites mi kalıyor yani?

Işıklara 90 km ile yaklaş. Ayağını gazdan çek, frene dokun hala 7.vites. Taki 7.vitesin en alt sınırına ulaş o zaman vitesi çekmeye başlıyor. Her duruş mutlaka fren ile oluyor. Motor yükü yok. Vitesi boşa alıp denedim aynı. 

 

Yokuş aşağı 90la in. Cc kapalı. Araç eğime göre boşta gibi akıp gidiyor ancak motor deviri yükseliyor. Ve anlık tüketim 0. Gaz pedalına dokunduğun anda ise renodan aşina olduğum motor koruma için 0.3 litre rölanti yakıtı yanma odasına gidiyor. 

 

Aynı olay cc açık iken de var. Sadece anlık tüketim 0 oluyor ayak gaza dokunsa dahi. 

Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz

Abi Bunlar para ile değil mi ne uğraşıyorsun eskisin önemli olan
saat/avro ...[emoji4]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
3 saat önce, Servet Aydın yazdı:

Hocam, yakıt tüketimi daha fazla. Ayarlı hızın dışına çıkıldığı vakit vitesi düşürünce motor yakıt sistemi aktif oluyor kısa aralıklarla. 7.vites ile rampa inişinde frenler helva kıvamına geliyor. 

20bin üyeli forumda benim kadar şehir dışı km yapan çıksın soralım. 

Ali, 70 diyorsun. Otoyolda 70le cc açık git, bölünmüş yolda 70le cc açık git. Sonra 3500km yolu 10 günde tamamla 

 

Abi bunu 70 km de yapan arabanin, her sabitlendiği hizdada yapmasini beklerim. Yanlişmi düşünüyorum. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
8 saat önce, Servet Aydın yazdı:

8700 civarı. Geçmiş olabilir. Yarın bakayım. 

Işıklara 90 km ile yaklaş. Ayağını gazdan çek, frene dokun hala 7.vites. Taki 7.vitesin en alt sınırına ulaş o zaman vitesi çekmeye başlıyor. Her duruş mutlaka fren ile oluyor. Motor yükü yok. Vitesi boşa alıp denedim aynı. 

 

Yokuş aşağı 90la in. Cc kapalı. Araç eğime göre boşta gibi akıp gidiyor ancak motor deviri yükseliyor. Ve anlık tüketim 0. Gaz pedalına dokunduğun anda ise renodan aşina olduğum motor koruma için 0.3 litre rölanti yakıtı yanma odasına gidiyor. 

 

Aynı olay cc açık iken de var. Sadece anlık tüketim 0 oluyor ayak gaza dokunsa dahi. 

Duracağın zaman önceden plan yapıcan gaz kesicen süzülecen. Yok öyle frene bas.. ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
9 saat önce, Servet Aydın yazdı:

O kadar para vermedim. Bazı sistemler önemlidir. Es geçilemez. Adam son kullanıcının aklı ile alay ediyor 

 

 

Sen normal bir son kullanıcı mısın :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...