İçeriğe Yönlendir

Bisikletim ve Motosikletim


Ahmet Kiriş
Çözüme git Yurdaer Elay tarafından,

Recommended Posts

Çağlar Bayur
Ahmet Kiriş yazdı:

diğeri 3000 cc 300 bg 4wd olmuş.

hagisi o trophy gibi  lastikli falan mı

Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
Çağlar Bayur yazdı:

hagisi o trophy gibi  lastikli falan mı

 

FE401B8C-2A05-4D2A-A1BC-A2E986FF7686.jpeg

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Ahmet Kiriş
(düzenlendi)

2.sahibinden tertemiz. İlan No: 1061605081

 

Malum sarı sitede.
 

Bmw Gs 1250 Adventure veya Ducati Multistrada V4 S alımı için satılık. 😎
 

 

tarihinde Ahmet Kiriş tarafından düzenlendi
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Ahmet Kiriş

Başka markalara bakarken 2023  0 km yeni rengiyle KTM 1290 Süper Adventure S’e söz kestik. Pazartesi nasipse haneye gelecek.

5311FA50-CAED-4B69-8A22-4579B550043E.jpeg

  • Beğen 10
Yorum bağlantısı
Necat Ertan
Ahmet Kiriş yazdı:

Başka markalara bakarken 2023  0 km yeni rengiyle KTM 1290 Süper Adventure S’e söz kestik. Pazartesi nasipse haneye gelecek.

5311FA50-CAED-4B69-8A22-4579B550043E.jpeg

Hayırlı olsun Ahmet hocam.  Bende GS 1250 ADV triple black için sıraya girdim.  Bakalım öncelikle parasını denkleştirebilecek miyim?  Sonrasında da kullanabilecek miyim 😊

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Necat Ertan

Bizde Hasan Tahsin ile fırsat buldukça pedallıyoruz.  
 

Merida olan benim, Mossoyu da Hasan’a aldık.  Bendeki Merida, yol bisikletine yakın olan sabit maşalı, son derece hafif ince lastikli bir model.     Ön arka 105 setli ve hidrolik disk frenli.  Ara sıra 30-40 km kadar parkura çıkıyoruz.  Hedefimiz motorla da gazlamak.

1C05A25B-3E62-4FED-8D9F-3B8E28BC0729.jpeg

0FC9E31B-7FDE-49F3-B666-5E935382A53E.jpeg

2199289C-B34E-47B9-848B-F6D7789207F5.jpeg

  • Beğen 9
Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan
Ahmet Kiriş yazdı:

Başka markalara bakarken 2023  0 km yeni rengiyle KTM 1290 Süper Adventure S’e söz kestik. Pazartesi nasipse haneye gelecek.

5311FA50-CAED-4B69-8A22-4579B550043E.jpeg

Hedefimdeki cihazlardan biri, bir yandan da GS diyor.

Sanki erişilmesi gereken yer GS mış gibi bir ruh hali var bende.

Hayırlı olsun.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Öner Kurukuz
Necat Ertan yazdı:

Bizde Hasan Tahsin ile fırsat buldukça pedallıyoruz.  
 

Merida olan benim, Mossoyu da Hasan’a aldık.  Bendeki Merida, yol bisikletine yakın olan sabit maşalı, son derece hafif ince lastikli bir model.     Ön arka 105 setli ve hidrolik disk frenli.  Ara sıra 30-40 km kadar parkura çıkıyoruz.  Hedefimiz motorla da gazlamak.

1C05A25B-3E62-4FED-8D9F-3B8E28BC0729.jpeg

0FC9E31B-7FDE-49F3-B666-5E935382A53E.jpeg

2199289C-B34E-47B9-848B-F6D7789207F5.jpeg

Merida olan çok güzel.

Mosso olan da legarda modeli sanırım.

 

Tekerinize taş deymesin  👍

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
Necat Ertan yazdı:

Hayırlı olsun Ahmet hocam.  Bende GS 1250 ADV triple black için sıraya girdim.  Bakalım öncelikle parasını denkleştirebilecek miyim?  Sonrasında da kullanabilecek miyim 😊

 

Triple black için çok düşündüm, KTM bu kasada yakıt deposunu aşağı alıp, motosikletin ağırlık merkezini değişmiş, gs bu işin tartışmasız en konforlu kısmı, KTM de cezbeden taraf 1301 cc 160 bg olması. 1,5 yıla yakın keyifle kullandım 2020 olanını, aynı yerden devam dedik.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
Mehmet Ozyurek yazdı:

160 beygir ne ya.. Ne gerek var o kadar güce. 

Anlaman için gaz açman ve uzayışını hissetmen lazım emmi. 😁

Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş

Koruma demiri ve grenaj koruma çıkartmalarını yapıştırdık, tech pack açıldı (Quickshifter, viraj aydınlatma, çok fazla sürüş modu, otomatik süspansiyon vs) 

 

Far koruma, radyatör koruma ve orijinal arka çantamız (topcase) yolda. Artçı koltuğuna seyahat çantası aldım. Yeterli alan sayesinde yan çanta satın almayacağım. Seyahatlerde depo üstü çantayı da takıp, sürüş keyfini çıkarmak kaldı.

 

 

E66C8B4B-65AD-41B5-8BE4-4CB250F59666.jpeg

40C4B5B1-BDE8-4FDA-AC63-9E45EA88F5EC.jpeg

2696E9D1-4A28-47BC-A9B2-C90DD9EC256A.jpeg

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
Çağlar Bayur yazdı:

otomatik süspansiyon derken bu motor bizden akıllı mı

White Power Semi-Active elektronik süspansiyon mevcut abi, sürüş modunu seçiyorsun, (Street, Off road, Rain, Sport, Rally, Comfort) kendisi sürüş seçimi ve yükleme seçeneklerine göre (Sürücü, Sürücü+Artçı, Sürücü+Artçı+Çantalar, Sürücü+Çantalar vs) elektronik olarak süspansiyon yükseltme, alçaltma, sertleştirme veya yumuşatma seçeneklerini devreye alıyor. 

 

Örnek otoyolda sürdün, araziye gireceksin Off road moduna aldın;

 

süspansiyon hafif yükselir ve sertleşir, çekiş kontrolünü kapatır, abs yi kapatmaz ama manuel kapatmaya izin verir. Anti dive ile kaydırmaya izin verir manuel kaç açıya kadar izin vereceğini seçersin.

Sport mod a alınca; süspansiyon u kısar, motosiklet yere yaklaşır, Adventure motosiklette 270 km hıza kadar gitmenin keyfini çıkarırsın. 
 

Adaptif hız sabitleyici ile, öndekinin ani manevralarında frenleme ve yol açıldığında belirlediğin üst sınıra kadar hızlanma ve Quickshifter teknolojisi ile vites attığında CC devre dışı kalmadan  çalışmaya devam eder.

 

Yağmur modunda; beygiri azaltır, gaz tepkisini kısar vs. vs.

 

 

Sonuç; Motor derki, üzerimde dengede durmayı başarırsan, gerisini ben hallederim. Bu arada anahtarsız çalışma standart donanım 😁

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
Mert Gülkokan yazdı:

bu artık şeytan icadına benzemiş iş farklı boyuta gelmiş

bu motordan sonra arabalarda keyif vermez

Babamı bir yere götürmek ve hava yağmurlu olması dışında araba kullanmıyorum abim.

Mehmet Ozyurek yazdı:

Esp de vardır bunda :) 

 

Standart donanım emmi,

 

Bir sabah kahve içmeye çıkar gelirim, test ederiz birlikte 😎

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan
Ahmet Kiriş yazdı:

viraj aydınlatma, çok fazla sürüş modu, otomatik süspansiyon vs)

 

Çağlar Bayur yazdı:

otomatik süspansiyon derken bu motor bizden akıllı mı

 

Mehmet Ozyurek yazdı:

Esp de vardır bunda :) 

 

 

Benim arabadan çok çok akıllı olduğu kesin.

 

Maşallah maşallah çok güzel motor :nazar::nazar::nazar:

Kazasız belasız kullanın.

Böyle motorlar çok hoşuma gidiyor. Hevesleniyorum gördükçe.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Maşallah canavar gibi,kazasız belasız kullan.

 

kendim için yazarsam ben bu kadar müdahaleyi donanımı motorda istemem, sadece abs olacak aslında, qshifterde güzel birde çekiş kontrol yeter ama tamamen kapatılabilmeli, fazla akıllı motor motorsikletten başka birşeydir benim için, istemem, hatta sadece abs olsun yeter, oda kapatılabilecek, motor dediğin alet tamamen sen ve motorun birşleşiminden oluşmalı,bence, o yüzden klasik motoru daha çok seviyorum :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan
Ali Cihangiroğlu yazdı:

Maşallah canavar gibi,kazasız belasız kullan.

 

kendim için yazarsam ben bu kadar müdahaleyi donanımı motorda istemem, sadece abs olacak aslında, qshifterde güzel birde çekiş kontrol yeter ama tamamen kapatılabilmeli, fazla akıllı motor motorsikletten başka birşeydir benim için, istemem, hatta sadece abs olsun yeter, oda kapatılabilecek, motor dediğin alet tamamen sen ve motorun birşleşiminden oluşmalı,bence, o yüzden klasik motoru daha çok seviyorum :)

103 pejo değil bu. 160beygir.

 

TCS olmadan kafana geçer.

Abs olmadan durduramazsın.

Amortisör ayarı olmadan yol/arazi geçişin problem olur.

 

  • Beğen 3
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Muhittin Kaplan yazdı:

103 pejo değil bu. 160beygir.

 

TCS olmadan kafana geçer.

Abs olmadan durduramazsın.

Amortisör ayarı olmadan yol/arazi geçişin problem olur.

 

hepsini kapatabileceksin bu özellik olsun, abs önemli ama kapatılabilmeli arazide zaten şart,  tcs de önemli ama yeri gelince kapatıp o motoru kullanamayacak adam zaten o motora binmez herhalde...

 canın istediğinde kapatabilmelisin, bilen adamın motor kafasına geçmez , motoru istediğinde tamamen sen kullanacaksın o seni değil, o motora binecek adamda zaten yılların deneyimine sahip olacak gerektiğinde zevkini almak kendi limitini geliştirip zorlamak için belli seviyedeyse tabii, bunların  tamamını kapatacak öyle kullanacak sürücü olacak, tabiki güvenlik güzel şeydir bu özelliklerde harika şeyler, ama yeri geldiğinde ortam uygun olduğunda limitimi zorlamak istediğimde motoru gerçekten kullanmak istediğimde bunlar kapanmalı, kapanmıyorsa benim için yarı robotik bir araçtan öteye gitmez...

  Ferrari aldın sport moda (herşey kapalı) almadanmı kullanacaksın, kullanamıyorsan  ne işin var o arabada ne işin var o güçle...

 

pejomu :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
Ali Cihangiroğlu yazdı:

hepsini kapatabileceksin bu özellik olsun, abs önemli ama kapatılabilmeli arazide zaten şart,  tcs de önemli ama yeri gelince kapatıp o motoru kullanamayacak adam zaten o motora binmez herhalde...

 canın istediğinde kapatabilmelisin, bilen adamın motor kafasına geçmez , motoru istediğinde tamamen sen kullanacaksın o seni değil, o motora binecek adamda zaten yılların deneyimine sahip olacak gerektiğinde zevkini almak kendi limitini geliştirip zorlamak için belli seviyedeyse tabii, bunların  tamamını kapatacak öyle kullanacak sürücü olacak, tabiki güvenlik güzel şeydir bu özelliklerde harika şeyler, ama yeri geldiğinde ortam uygun olduğunda limitimi zorlamak istediğimde motoru gerçekten kullanmak istediğimde bunlar kapanmalı, kapanmıyorsa benim için yarı robotik bir araçtan öteye gitmez...

  Ferrari aldın sport moda (herşey kapalı) almadanmı kullanacaksın, kullanamıyorsan  ne işin var o arabada ne işin var o güçle...

 

pejomu :D

ABS, TCS, ANTI DIVE, VİRAJ ABS vs, hepsi kapatılabilir. Sadece kapatacağın zaman NOT LEGAL ARE YOU SURE? diye soruyor. 😁😁😁

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Ahmet Kiriş yazdı:

ABS, TCS, ANTI DIVE, VİRAJ ABS vs, hepsi kapatılabilir. Sadece kapatacağın zaman NOT LEGAL ARE YOU SURE? diye soruyor. 😁😁😁

:D  görelim bakalım marifetini mod ON 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Ali Cihangiroğlu yazdı:

Maşallah canavar gibi,kazasız belasız kullan.

 

kendim için yazarsam ben bu kadar müdahaleyi donanımı motorda istemem, sadece abs olacak aslında, qshifterde güzel birde çekiş kontrol yeter ama tamamen kapatılabilmeli, fazla akıllı motor motorsikletten başka birşeydir benim için, istemem, hatta sadece abs olsun yeter, oda kapatılabilecek, motor dediğin alet tamamen sen ve motorun birşleşiminden oluşmalı,bence, o yüzden klasik motoru daha çok seviyorum :)

Bu alete de bi kulp bulup sevmem, almam dedin ya artık ölsem de gam yemem Ali abi. 

160 hp 160 la giderken kafaya geçer bu arada hemde ktm torku varken.

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...