İçeriğe Yönlendir

Kasko Arkadan Çarpılan Aracıma Ödeme Yapmıyor


Recommended Posts

Sani Gerşon
10 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

Şirket tedarikçiyi arar ve hallet bu işi der.. 

Tedarik edemiyoum derse, sıfır parasını vermiyor mu parçanın?

Yorum bağlantısı
Ali Gök
4 dakika önce, Sani Gerşon yazdı:

Tedarik edemiyoum derse, sıfır parasını vermiyor mu parçanın?

 

parça serviste var servis getirtiyor:kutlama: konumuz aslında hiç parçanın varlığı değildi

 

ama farzedelimki dünyada öyle bir parça yok nolur bende merak ettim

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
2 dakika önce, Ali Gök yazdı:

 

parça serviste var servis getirtiyor:kutlama: konumuz aslında hiç parçanın varlığı değildi

 

ama farzedelimki dünyada öyle bir parça yok nolur bende merak ettim

 

Perte ayırırlar herhalde  :fiuw:

Yorum bağlantısı
Ali Gök
6 dakika önce, Murat Atagenç yazdı:

O kadarcık paraya o para verilir mi yazık. Biraz oyalayalım çıkma parçaya falan ikna ederiz belki.

Ya da parçaya 4 küsür verene kadar sahibine 2 lira verir ikna ederiz belki hesabı yapıyorlar açık açık.

Direnirsen mecbur kalıp takarlar...

 

parça neden pahalı kısmına bişey söyleyemiyorum. 

 

öyle bir malzemeki tamiri mümkün olmadı istanbulda. en son fiber sürat teknesi tamir eden değişik bir yere göndermişler onlarda tamir edemedi. ne tam plastik ne tam fiber ne tam mika nede demir ne de neyse işte :D

 

tır vurdu bacağı kırılmamış eğilmiş . içinde çeliğe benzer bir tel örgüsü varmış. 

 

 

Yorum bağlantısı
Ali Gök

4j6Dl4.jpg

 

Bağaj kapağınıa uzanan sol kol eğilmiş . açılmıyor kapanmıyor vs iptal olmuş düzelmiyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
12 dakika önce, Ali Gök yazdı:

parça serviste var servis getirtiyor

işte sigortacı diyor ya, bulamıyoruz diye... O yüzden yok diye düşündüm.

Yorum bağlantısı
Ali Gök
7 dakika önce, Sani Gerşon yazdı:

işte sigortacı diyor ya, bulamıyoruz diye... O yüzden yok diye düşündüm.

 

parçada problem yok. tedarikçi parça yok diyor ama serviste var. 

 

bagaj kapağı içinde yok dediler yetkili servis aynı gün teslim etti hatta tamir edilen servise kendi araçlarıyla götürüp bıraktılar. o derece vardı ellerinde

 

tedarikçi benim anladığım bir katakulle yapıp kar etme peşinde ama bu aylar sürer ben beklemek zorunda değilimki. 

 

benim kaskom var aracım tamire girdiyse 1 hafta içinde değişecek tüm parçalar sipariş edilmemiş ise o işte sahtekarlık vardır. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu

ali geçmiş olsun vardır bunda da bir hayır sakin ol. rabbim beterinden korusun. benim kazada a3'ü 3 ayda zor teslim etmişlerdi hemde yetkili serviste zor gerçekten zor bir durum 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
2 dakika önce, Ali Gök yazdı:

 

parçada problem yok. tedarikçi parça yok diyor ama serviste var. 

 

bagaj kapağı içinde yok dediler yetkili servis aynı gün teslim etti hatta tamir edilen servise kendi araçlarıyla götürüp bıraktılar. o derece vardı ellerinde

 

tedarikçi benim anladığım bir katakulle yapıp kar etme peşinde ama bu aylar sürer ben beklemek zorunda değilimki. 

 

benim kaskom var aracım tamire girdiyse 1 hafta içinde değişecek tüm parçalar sipariş edilmemiş ise o işte sahtekarlık vardır. 

İşte anlatmak istediğim bu zaten. Siz serviste olduğunu servisi arayarak öğrenmek zorunda değilsiniz. Aramasınız, bilmeyecektiniz. Tedarikçi yok deyince, sigorta firması parasını ödemesi gerek bu durumda? Bunu anlatmaya çalışıyorum.

Farzedin ki sürece hiç müdahil olmadınız. Nasıl ilerlemesi gerekirdi düzgün bi firmada, onu merak ediyorum.

Yorum bağlantısı
Ali Gök
17 dakika önce, Sani Gerşon yazdı:

İşte anlatmak istediğim bu zaten. Siz serviste olduğunu servisi arayarak öğrenmek zorunda değilsiniz. Aramasınız, bilmeyecektiniz. Tedarikçi yok deyince, sigorta firması parasını ödemesi gerek bu durumda? Bunu anlatmaya çalışıyorum.

 Farzedin ki sürece hiç müdahil olmadınız. Nasıl ilerlemesi gerekirdi düzgün bi firmada, onu merak ediyorum.

 

benim sigorta şirketinde 6 ay yatardı araba haberleri bile olmazdı nolduğundan  :D 

20 dakika önce, Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

ali geçmiş olsun vardır bunda da bir hayır sakin ol. rabbim beterinden korusun. benim kazada a3'ü 3 ayda zor teslim etmişlerdi hemde yetkili serviste zor gerçekten zor bir durum 

abi hadi bizimkine cins araba eski araba vs bahane buluyorlar.

 

senin audin güncel bir araba yüksek modelli ve yetkili servisteydi sana ne bahane ürettiler?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
1 saat önce, Ali Darbaz yazdı:

@Mehmet Ozyurek abi, 

sence en iyi işini yapan kasko firmaları hangileri. En az sorun çıkaran kasko firmalarını söylersen onlarla çalışalım. 

Ben Halk Sigorta ile trafiğimi, Unico Sigorta ilede kaskomu yaptırıyorum. Unica ile 3 ncü yılım 

 

Bunu kestirmek bilmek yada yorumlamak çok zor.. 

Zaman zaman da değişir bu durum.. 

Ancak ben hep üretim sıralamasına bakarım.. 

 

JZPXPY.png

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Bir saat önce, Ali Gök yazdı:

 

benim sigorta şirketinde 6 ay yatardı araba haberleri bile olmazdı nolduğundan  :D 

abi hadi bizimkine cins araba eski araba vs bahane buluyorlar.

 

senin audin güncel bir araba yüksek modelli ve yetkili servisteydi sana ne bahane ürettiler?

yaptıkları beceriksizliklerini doğru dürüst iş yapamadıkları

bagaj kapağı değişti plakalık bölgesinde parmak kadar kaynak çapağı vardı,

tamam dediler almaya gittim arabanın içerisinde boya bulaşmasın diye çektikleri bant duruyordu bandı kaldırdılar yaptıkları boya kalktı

tamam dediler almaya gittim stop lambası çalışmıyordu

gittim teslim alıdım eve geldim iki gün sonra yeni taktıkları stop lambası bugu yaptı 

daha sayayım mı 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
7 dakika önce, Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

yaptıkları beceriksizliklerini doğru dürüst iş yapamadıkları

bagaj kapağı değişti plakalık bölgesinde parmak kadar kaynak çapağı vardı,

tamam dediler almaya gittim arabanın içerisinde boya bulaşmasın diye çektikleri bant duruyordu bandı kaldırdılar yaptıkları boya kalktı

tamam dediler almaya gittim stop lambası çalışmıyordu

gittim teslim alıdım eve geldim iki gün sonra yeni taktıkları stop lambası bugu yaptı 

daha sayayım mı 

Benim aracın konusunu oku abi. Ben dolu onarımında neler nelerle karşılaştım serviste...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök
13 dakika önce, Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

yaptıkları beceriksizliklerini doğru dürüst iş yapamadıkları

bagaj kapağı değişti plakalık bölgesinde parmak kadar kaynak çapağı vardı,

tamam dediler almaya gittim arabanın içerisinde boya bulaşmasın diye çektikleri bant duruyordu bandı kaldırdılar yaptıkları boya kalktı

tamam dediler almaya gittim stop lambası çalışmıyordu

gittim teslim alıdım eve geldim iki gün sonra yeni taktıkları stop lambası bugu yaptı 

daha sayayım mı 

 

tövbe tövbeee. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
2 saat önce, Ali Gök yazdı:

 

parça serviste var servis getirtiyor:kutlama: konumuz aslında hiç parçanın varlığı değildi

 

ama farzedelimki dünyada öyle bir parça yok nolur bende merak ettim

parasını alıyorsun kendin üretiyorsun.

5 dakika önce, Sani Gerşon yazdı:

Benim aracın konusunu oku abi. Ben dolu onarımında neler nelerle karşılaştım serviste...

ben arabayı bıraktım 2 gün sonra içine koku asılı halde aldım halbuki bir de çay falan içtim

Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

Benim kasko da HDI. 10 yaş üstünde olduğu için başka firma teklif bile vermiyor. Mecbur HDI’dan yaptırıyoruz, bu ikinci poliçem.

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
2 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı:

Benim kasko da HDI. 10 yaş üstünde olduğu için başka firma teklif bile vermiyor. Mecbur HDI’dan yaptırıyoruz, bu ikinci poliçem.

Allianz 20 yaşındaki aracıma yapıyordu. 

Yorum bağlantısı
Ali Gök

bana kasko teklifi 3 küsür hdi verdi. biri 5 küsür verdi biride 20 bin mi ne kasko teklifi vermişti. mecbur hdi yap dedik

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
42 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı:

Benim kasko da HDI. 10 yaş üstünde olduğu için başka firma teklif bile vermiyor. Mecbur HDI’dan yaptırıyoruz, bu ikinci poliçem.

 

İndirim biriktiriyorsun.. bu arada da risklerini bertaraf ediyorsun.. 

Bir yerden başlamak gerek.. 

Başladın.. doğru yaptın.. 

 

45 dakika önce, Mahmut Yıldız yazdı:

Allianz 20 yaşındaki aracıma yapıyordu. 

 

Evet yapıyordum.. Ama şartlarınız eşit değil.. 

Senin indirimin çoktu.. 

İndirim minimum % 50 olursa yaşa bakmıyoruz.. 

Mustafa bu yıl % 30 oldu.. 

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
18 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

İndirim minimum % 50 olursa yaşa bakmıyoruz.. 

İyiymiş, bilmiyordum bunu.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
4 dakika önce, Sani Gerşon yazdı:

İyiymiş, bilmiyordum bunu.

 

Bizim için geçerli Sani. Allianz da böyle.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt

Araç yaşından dolayı büyük ihtimal poliçede onarım yeri olarak anlaşmalı özel servis/orjinal parça klozu var. Bildiğim kadarı ile HDI sigortanın servisi sigortalının belirlediği bir seçenek yok, ama kanun sigortalı aracını istediği yerde yaptırabilir demesine rağmen kloz ile muafiyet uygulaması yapılıyor poliçede ve bu şekilde bir kloz velirtmekte kanunlara uygun. Poliçede onarım yeri sigortalı belirler olsaydı tramerden kendi eksperinizi atayıp, parçaları tedarik edip faturayı şirkete gönderdiğinizde kuzu kuzu öderlerdi. Bu işlem yine yapılabilir ancak muafiyete uğramadan onarımı almanız 5-6 ayı bulur, bu işin resmi ve hukuki ayrı bir kanalı var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök
45 dakika önce, Mahmut Yurt yazdı:

Araç yaşından dolayı büyük ihtimal poliçede onarım yeri olarak anlaşmalı özel servis/orjinal parça klozu var. Bildiğim kadarı ile HDI sigortanın servisi sigortalının belirlediği bir seçenek yok, ama kanun sigortalı aracını istediği yerde yaptırabilir demesine rağmen kloz ile muafiyet uygulaması yapılıyor poliçede ve bu şekilde bir kloz velirtmekte kanunlara uygun. Poliçede onarım yeri sigortalı belirler olsaydı tramerden kendi eksperinizi atayıp, parçaları tedarik edip faturayı şirkete gönderdiğinizde kuzu kuzu öderlerdi. Bu işlem yine yapılabilir ancak muafiyete uğramadan onarımı almanız 5-6 ayı bulur, bu işin resmi ve hukuki ayrı bir kanalı var.

Anlasmali yetkili servislerde var problem yok

lpg var diye mecbur ozel servisine biraktik

Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt
Anlasmali yetkili servislerde var problem yok
lpg var diye mecbur ozel servisine biraktik
Acenteniz dosya sorumlusu ile irtibata geçsin, tadarik edilecek parçanın şirketteki iskontolu fiyatını öğrensin, siz zaten parçayı bulmuşsunuz yetkili serviste onlardan iskontolu fiyatını isteyin. Şirket sizin tedariğinize onay versin sorun çözülür. Aslında zor bir süreç değil doğru kanallardan gidilirse aynı gün içerisinde çözülür. Rakamlar birbirne yakın olsun yeter.
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş

Aracı kendi onarım yerlerine teslim ettim dediğinde ilk tepkim, keşke vermeseydin olmuştu. Sen de abi iyi tesis vs demiştin.

 

Adamların amacı yokuş yapıp biryerde senin sinirlerini zıplatıp, lanet olsun deyip mevzuyu 3 paraya bitirmek.

 

Sen de ekmeklerine yağ sürüyorsun, sakin ol, mahkemeye vereceğim kozunu masaya sürmüşsün bir etki oluşturmuş. 

 

İstediğin sonucu alamazsan eğer;

 

Yedek parçanın yetkili serviste mevcut olduğunu ispat mahiyetinde yetkili servisten yazı al ve aracının aradan geçen atıyorum 20 gündür sigorta şirketi tarafından işlem yapılmadığını, işlemlerin ve tamiratın 7 gün içinde tamamlanmaması durumunda gerekli hukuki işlemleri başlatacağına dair, kasko şirketine ihtar çek.

 

Daha da çözülmezse zaten kendi satınalma nı yap aracını yaptır ve faturayı ve ödeme dekontunu da dosyaya ekle ver gitsin mahkemeye. 

 

Burada ihtar çekilmesinin amacı, işleyecek faizi ihtar tarihinden başlatmak.

 

Önce sakinlik, küfürlü konuşmadan dolayı mahkemelik olma.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...