Harun Kocaçalışkan 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Şu ana kadar uzun yolda kullandığınız araçları yorumlarsanız sevinirim arkadaşlar. Ben 320d, Mondeo, Passat ile uzun yol yaptım. Şu ana kadar en rahat olanı.... Hiçbiri değil. Uzun Şasi Fiat Doblo vardı bi tane. İstanbul'dan Rize'ye gitmiştim. O arabadaki rahatlığı hiçbir arabada bulamadım. Donanım namına hiçbir şey yoktu arabada ama ne bileyim. 10 saatlik yolculuk yaptım. 2 mola verdim sadece. Sıfır bel ağrısıyla ve sıfır yorgunlukla indim araçtan. Piskolojik mi bu? Yoksa yüksekte oturulan arabalar daha mı rahat uzun yolda? Ya da başka bir etmen mi var. Yoksa sorun bende mi 6 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Oturuş pozisyonu uzun süren yolculukta bence önemli etken. Yarı yatar gibi saatlerce gitmek var, doğru ergonomi ile oturarak gitmek var. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Rampa da bayılmayan araba rahattır. Birde tavanı , kendi yüksek olan 10 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Volvo'nun uzun yolu iyiydi. Mondeo da eh işte. Rahat sollama yaptığın güçlü/torklu araçlarda genelde rahat oluyorum. Bir de artık yollar daha iyi, eskiden daha önemliydi sollama yapabilmek benim için 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 2005 vectra ile ank a gitmiştim ertesi gün mk3 ile döndüm Opel bariz çok rahattı 2 Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Fiat scudo'm vardı 2001 de. Hatay'dan çıkıp Fethiye'ye kadar nerdeyse tek oturumda gidiyordum. Oraya vardığımda da yola doymamış oluyordum [emoji38] 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 97 model e200 ile yaptığım istanbul trabzon mersin izmir yolculuklarını hatırlıyorum. Araba yolda gidiyor mu gitmiyor mu belli değildi. rahatsızlık mı, o da ne 😁 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 2010 C180-Passat B6 2.0 TDI-2008 Ford Kuga 2.0 TDCI-2015 Focus 3.5 1.6 TDCI-Fiesta 1.4 TDCI (2011-2007)Passat koltuğu, genişliği ve ciğerli motoru sayesinde oldukça rahattı.Kuga asfaltı yırtar derecede canlı motoru sayesinde çok keyifliydi fakat Passat kadar rahat değil. Gerek yol, motor, rüzgar sesi yalıtımı; gerek koltuk rahatlığı konusunda Passat’tan geride. Genişlikte çok iyi, Powershift+4x4 ‘ün verdiği zevk ve yola hakimiyet hissi çok iyi. C180 oturuş ve sürüş pozisyonu, gemi dümeni gibi yumuşacık, geniş direksiyonu, yüksek hızlarda verdiği güven hissi konusunda hepsinden çok çok iyiydi.Rüzgar yalıtımı hepsinden iyiydi.Üç eksisi var, koltuklar küçük, arka diz mesafesi dar ve tavanı engin. Focus 3.5 kokpiti yüzünden oturuşu kısıtlı olduğundan, en berbat sürüş pozisyonu ondaydı.Ama sağlamlık hissi, virajlara gazlayarak girmekten korkmamanın verdiği his, direksiyonun net, kararlı ve hissiyatlı oluşu,4.7 lt/100 km ile gezmenin verdiği mutluluk ile açık ara hepsinden önde.Fiesta’yı anlatmayacağım çünkü o bir Über(Ali abimin deyimiyle)Anlatılmaz yaşanır [emoji1][emoji41] 2 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Opel kullanicisi olarak uzun yolda gayet rahat ettiriyor. gecende soylemistim.Uzun yolda beni en rahat ettiren sey direksiyon sertligi. Yumusak direksiyonda gercekten yoruluyorum. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Sw dizel focus 3, uzun yol için en güzeli. Dizelin torku, sw un genişliği, focusun yol tutuşu hepsi bir arada Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Rampalar da ve güce ihtiyaç duyulan anlarda isteklerinize cevap veren araç + rahat koltuk + yumuşak amortisör + hız sabitleyici = rahat yolculuk [emoji4]Doblo tarzı hafif ticari ler oturma pozisyonu ve ferah iç mekan sayesinde uzun yolda fazla yormuyor birde motor isteklerinize cevap veriyorsa yolculuklar keyifli oluyor Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 (düzenlendi) Uzun yolda suv arkada yolculuk yapan çocuklu aileler için çok rahat o bakımdan 2006 mitsubishi outlander ile hanım ve çocujlar çok rahat... Ama benim menisküslü dizim oturma pozisyonundanmı bilmiyorum ama rahat edemiyorum, yalıtım konusunda yol ve lastik sesi vs alıyor... geçmişte 1995 e200 merco ile çok rahattım ama onunda bagaj dar 19 Temmuz 2019 tarihinde Talha Bilgi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 30 yıldır araç kullanırım.. Bence sürücüyü yoran araçlar : Yol tutmayan, motoru çekmeyen pısırık araçlar oldu hep. Viraj dönmek için sürekli hesaplamalar yaparsanız, sollamak için sürekli formuller kullanmak zorunda kalırsanız yorulursunuz.. Basınca gidecek, basınca duracak, çevirince dönecek. Lastiğin iyi yakıtın iyi, depon dolu olacak. + olarak araba yüksek olursa ferah oluyor. Rahatlık veriyor.. Koltuk önemli.. Deri olmayacak.. Klima önemli doğru kullanılmalı. Aydınlatma önemli.. Gereken yeri doğru aydınlatmalı. 18 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 kendi arabam herzaman ne yollar gittik bee ankara cıkıslı gürcistan, agrı basınca gidiyor dur deyince duruyor bikere yolda biraktı Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Kendi araçlarım içinde s max tabisi 2 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Uzun yolu sırası ile 97 Corolla GLi, 2004 Fiesta 1.4 Benzin/LPG ve 2013 Focus 1.6 TDCi ile yaptım. Tek başıma yolculuk yapsam Fiesta derdim sanırım. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Köksal Yılmaz yazdı: Kendi araçlarım içinde s max tabisi Orantısız oldu bu 1 Yorum bağlantısı
Oktay Demirağ 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Hiç yormayan aracım Ford S-Max oldu, ancak sadece beni yormuyordu. 3 çocuğumu, eşimi ve beni hiç yormayan aracım Mercedes Viano oldu. 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 bence aracın gücünü ve kabiliyetleri bilmek birinci kural stresi azaltıyor. oturuş pozisyonu ve ferahlık çok önemli @Harun Kocaçalışkan ben piskolojik olduğuna inanmıyorum tamamen sürüş dinamiklerin ile alakalı bir durum yaşıyorsun passat veya mondeo ile giderken ki ortalama hızın ile dobloda ki ortalama hızın arasında ne kadar fark var ? hız düştükçe konforun artığını düşünenlerdenim, çünkü stres azalıyor, salınım azlıyor. birde geniş iç mekanın verdiği rahatlığı da ekledik mi değme keyfine. 3 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Uzun yolda beni en rahat ettiren hızdır. 100-120 arası olacak. Özelilkle 140 üstü hızlarda hiç bir araçta rahat edemem. Bir de arkadakiler de rahat edecek, yoksa zincirleme reaksiyon ile ben de rahatsız oluyorum. 3 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 (düzenlendi) 525d XDrive vardı, o yormuyordu. Yol çok çabuk bitiyordu. Tek sıkıntısı deri koltuğunda soğutma olmayışıydı. 520i var şimdi, o da yormuyor ama yine deri koltuk sıkıntı oluyor. Civic vardı iki tane, onlar da baş ağrıtıyordu. Sıfır yalıtımla ciddi yoruyordu. Tek iyi yanı geniş ve kumaş olan koltuklarıydı. Kışın ısıtmayı da açtın mı tereyağı gibi eritiyordu beni. Focus vardı, o da motor ve rüzgar sesi baş ağrıtıyordu. Direksiyon ve yol tutuşu keyif veriyordu. Ama en rahatı W116 kasa Mercedes 280 S 'di. Fakülte dekanının makam aracıydı, Gürbulak Sınır Kapısı 'ndan Ağrı 'ya kadar binmiştim küçükken. O çok ama çok rahattı. Temsili bir link atayım, merak edenler baksın. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-tt-motors-tan-1976-model-116-kasa-280s-sunrooflu-otomatik-696501997/detay 19 Temmuz 2019 tarihinde Gökhan Albayrak tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Mehmet Kazancıoğlu yazdı: bence aracın gücünü ve kabiliyetleri bilmek birinci kural stresi azaltıyor. oturuş pozisyonu ve ferahlık çok önemli @Harun Kocaçalışkan ben piskolojik olduğuna inanmıyorum tamamen sürüş dinamiklerin ile alakalı bir durum yaşıyorsun passat veya mondeo ile giderken ki ortalama hızın ile dobloda ki ortalama hızın arasında ne kadar fark var ? hız düştükçe konforun artığını düşünenlerdenim, çünkü stres azalıyor, salınım azlıyor. birde geniş iç mekanın verdiği rahatlığı da ekledik mi değme keyfine. Zaten önemli olan hız arttıkça düşük hızdaymış gibi tepki veren kalite. Misal, Mercedes ile 160km/s hızda giderken focus’um 80km/s gibi seyri oluyor. Mercedes mühendisleri araçları üretirken ilk hedefimiz kabindeki insanların stresini almak olduğunu söylüyorlar. Tüm tasarım buna odaklı. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Mercedes in e serisi ve ust segmentleri iyidir. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 19 Temmuz 2019 Paylaş 19 Temmuz 2019 Uzun yolda aracın motor gücü, yol tutuşu ve ses izolasyonu rahatlığı en çok etkileyen faktörler. Doblo türü araçlar ses ve motor gücü dışında yolcularına sağladıkları hareket kabiliyeti açısından neredeyse otobüs kadar rahatlar. Uzun yolda bindiğim araçlardan motorunu en güçlü olan passat 1,8 t 150 hp lik araçtı motoru harikaydı koltuklara yapıştırıyordu. Yolculuk yaptığım araçlardan Kia Cerato, Toyota Corolla, Mitsubishi ASX, Opel Vectra, Mondeo Mk2 Mondeo Mk4, Peugeot partner, Fusion, Fiesta, Focus, Flash, Doğan S ... araçlardan Passat 1,8 T nin motor gücü ve uzun süre kullandığım Mondeo mk4 yol tutuşu ve özellikle arka koltuğunun rahatlığı aklımda iz bırakan araçlardır. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts