İçeriğe Yönlendir

100.000 Lira Civarında Araç Önerileriniz


Murat Öngür

Recommended Posts

Talha Bilgi
Mehmet Göktürk yazdı:

Bizim defender ekibi debriyaja da booster gibi modifiye yapıyor belki şahine de yapılır.

 

süper olurdu abi araştırırım 👍

Yorum bağlantısı
Efe Yiğit
Çağlar Bayur yazdı:

gayet doğru ve ekonomik bir karar olmuş, ucuza almak ile ucuza mal etmek başka şeyler. cordoba amblemden kaybeder, daha bakımsız bir vw familyası daha çok tutulur, yani aslında az paraya çok araba almak mümkün cordoba gibi, ben audinin tıpksını seattan tam yarı fiyatına almıştım, bugün olsa yine alırım

Abi slm 2013 1.6 tend x focus benzinli kronik sorunları hakkında bilgi almam gerekli bana yardımcı olur musun? 

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Ahmet Çalışkan

Biliyorum bu fiyatlara araç kalmadı ama şimdilik bütçem bu kadar. İki araç arasında kaldım fakat ikisi hakkında da biraz bilgi almaya ihtiyacım var.

 

Suzuki Maruti ve Lada Samara. Sizce nasıl araçlar? Usta-parça sıkıntısı yaşatmayacak, 2000 model üstü araçlar var bu fiyatlara her iki modelde de. Aşağıya iki örnek bırakıyorum.

Sizce alınabilir mi? Üzer mi? Yoksa "bilmediğini alma, o paraya Tofaş al parçayı bakkaldan alırsın" diyor musunuz?

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-suzuki-sahibinden-bakimli-cok-temiz-az-yakar-cok-kacar-mavi-boncuk-1045855298/detay

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lada-degisensiz-2000-model-lada-samara-1046049209/detay

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

marutiye sakın bulaşmayın şansa bulabildiğiniz parça olursa S-class mercedesi aratmaz, bence lada çok güzel seçenek, bu arada vw motorlu fabia da bakılabilir

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
(düzenlendi)
Ahmet Çalışkan yazdı:

Biliyorum bu fiyatlara araç kalmadı ama şimdilik bütçem bu kadar. İki araç arasında kaldım fakat ikisi hakkında da biraz bilgi almaya ihtiyacım var.

 

Suzuki Maruti ve Lada Samara. Sizce nasıl araçlar? Usta-parça sıkıntısı yaşatmayacak, 2000 model üstü araçlar var bu fiyatlara her iki modelde de. Aşağıya iki örnek bırakıyorum.

Sizce alınabilir mi? Üzer mi? Yoksa "bilmediğini alma, o paraya Tofaş al parçayı bakkaldan alırsın" diyor musunuz?

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-suzuki-sahibinden-bakimli-cok-temiz-az-yakar-cok-kacar-mavi-boncuk-1045855298/detay

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lada-degisensiz-2000-model-lada-samara-1046049209/detay

Lada iyidir kaporta kemiklidir kolay kolay çürümez kazada ortadan ikiye bölünmez.Üstten egzantrikli 1.5 motorla iyi gider harareti pek sevmez parçası da bulunur . Ama kütük gibi arabadır sosyalist ortamda üretildiği için estetik kaygısı olmadan üretilmiştir pek göze konfora yönelik bir araba değil.Favorit forman vardır bu paralara onlar daha estetiktir ama motor zincirli ortadan egzantrikli çekiş düşük harareti sever tekleme sorunu çıkar genellikle parçası Ladaya nazaran daha az ama bulunur . Favorit GLX , sportline. ; forman silverline bakılabilir.Tofaşlar çok çürük ama motor yürüyen çok iyi çok kuvvetli arabalar tofaşlar , temizi olursa tabiki Tofaş ama yakıt olarak Tofaş Favoritten iki kat fazla yakar.

Favorimde şöyle bir Lada var biraz pahalı ama bence değer.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lada-temiz-arac-arayana-1029593738/detay

tarihinde Furkan Bakırel tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Çalışkan
Furkan Bakırel yazdı:

Favorimde şöyle bir Lada var biraz pahalı ama bence değer.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lada-temiz-arac-arayana-1029593738/detay

Evet beni aşıyor. Fakat Samara yerine Vega daha hoş görünüyor. Lada Vega lar nasıl? Sedanları da SW ları da hoşuma gidiyor Lada Vegaların

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lada-lada-vega-2000-model-1015686075/detay

Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
Furkan Bakırel yazdı:

Vega kullanmadım bilgim yok onlarla alakalı.

Samarada daha iyi hocam ben 1 yildir 1978 model vaz kasa kullaniyorum  ikici araba olarak yaklasik 10 bin km yaptim tammai sehir ici benim.motor 1.6 tamir olarak sadece sarj dinomosu degisti oda normal.eski araba mayenesi yoktu o muayene icin frenleri yapildi parcasi cok bol sanayide nette kesin bulunuyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Çalışkan
(düzenlendi)

Bütçeyi biraz daha kıstım :) 50 binlik araba da aşacak beni. 50 bin altına bakıyorum şimdilik.

 

Önce şunu sorayım: 50 bin altına araç alınır mı? Hayır gelir mi? Cevabınız "neden alınmasın, alınır tabi ki" ise, aşağıdaki seçenekler arasında kaldım ve biraz da acele ediyorum araç almak için. Bisiklet hem yordu hem de kilo verdirmedi :D 

 

Aşağıdaki adaylar arasında kaldım. Birçoğu 50 bininüzerinde olsa da 50'nin altına indirmeye çalışacağım. Lada Vega araçları en sona sıraladım. Liste biraz uzun olsa da değerlendirirseniz sevinirim:

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-tofas-91-sahin-1.6-duzgun-arac-kiymetini-bilene-muayeneli-1042476467/detay/

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-hersey-normal-1045575111/detay/

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-tofas-satilik-dogan-1045621612/detay/

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-1993-model-r-9-spring-1043615889/detay/

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-tofas-bakimli-temiz-sahin-1.6-ilk-gelen-alir-1043903423/detay/

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lada-gel-bak-al-git-1037582812/detay

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lada-temiz-aile-arabasi-1043478656/detay

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lada-lada-vega-2000-1045544489/detay

 

tarihinde Ahmet Çalışkan tarafından düzenlendi
Düzeltme
Yorum bağlantısı
Ahmet Çalışkan
İlkay Başaran yazdı:

r9 ve tofaş harici önermem. Lada falan artık bitti tr de. 

Ladanın pazarı büyük aslında, yollarda da oldukça fazla var ama bitti derken usta ve parça sorunu mu var? Eğer öyleyse direkt eleyeyim.

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz

Babama spring almıştık 96 model, çok da memnun kaldık, benim oyum spring vb seriden yana.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Ahmet Çalışkan yazdı:

Ladanın pazarı büyük aslında, yollarda da oldukça fazla var ama bitti derken usta ve parça sorunu mu var? Eğer öyleyse direkt eleyeyim.

 

Bizim buralarda kalmadı gibi birşey. Bu arada 2 tane lada kullandık yıllarca biri samara biri vega. Şahinden birkaç tık iyi arabadır aslında ama parça ve usta olarak artık ben buralara bakarak önermem. Çok azaldılar piyasadan. Yarın birgün satmak dert olur. Araba yaşlı parça vb bulmak üzebilir. Distribütör falan kalmadı galiba artık tr de. Eskiden çelik motor vardı. Var mı hala acaba? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Çalışkan
Köksal Yılmaz yazdı:

Babama spring almıştık 96 model, çok da memnun kaldık, benim oyum spring vb seriden yana.

Mantığa yatanlar, bilindik olması sebebiyle Tofaş ve Renault. Ama özellikleri sebebiyle de Kia Pride aklımı çeliyor. Kimse Kia dememiş :)

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Ahmet Çalışkan yazdı:

Mantığa yatanlar, bilindik olması sebebiyle Tofaş ve Renault. Ama özellikleri sebebiyle de Kia Pride aklımı çeliyor. Kimse Kia dememiş :)

 

Yaşlı araba, bulunmaz bir parçası bozulur, uydurma işler yapmak zorunda kalırsın, hiç girmezdim o işe. Marka modelden ziyade kolay binilebilir olması önemli ;) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Tofaş'ın bile duz motoru olmazsa arızası masraflı oluyor diyeyim.

 

Düz olmayan motoru hangisi oluyor?

Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Düz olmayan motoru hangisi oluyor?

Yaygın olan 3 tip motor var  ;

1) Düz motor : Geleneksel ateşleme , eski tip karbüratör , ortadan eksantrikli . (94 öncesi ) 

2)P*ç motor : Ortadan egzantrikli ama ateşleme elektronik karbüratör SLX karbüratör (94 model sonrası ) 

3)S motor : Üstten egzantrikli , SLX karbüratör, elektronik ateşleme .

 

Aslında 1.3 , 1.4 , 1.4 enjeksiyonlu , 1.6 enjeksiyonlu motorlar da var ama çok nadir .

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
(düzenlendi)
Ahmet Çalışkan yazdı:

Bu güzel görünüyor orjinal gibi aracın hatları düzgün lakin iç kısımlarda çürümeler başlamış çürük kısımları dikkatli incelemek lazım çok çürükse ortadan ayrılabilir.Çok çürük olmadığı sürece sıkıntı yok çünkü çürüksüz bulmak imkansız bu yaşta ki araçlar da olağan şeyler bunlar.Ateşleme elektroniğe çevrilmiş , ön tampon değişmiş sis eklenmiş , farlar panjur değişmiş ,torpido değişmiş , aynalar değişmiş , arkaya slx plakalık eklenmiş emek harcamışlar biraz . Arka kapı içleri boyalı gibi taksi çıkması değilse incelenip alınabilir . Çakmak vites (4 vites) olabilir onu sormak lazım çakmak vites ise 5 vitese çevirmek için 3 bin lira gibi bir masraf olur .Elli bine bu olur yani çok da birşey beklememek lazım beklenti düşük olursa araç bulmak kolay olur. 

tarihinde Furkan Bakırel tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

1.6 alttan eksantrikli 1.6 Şahin motoru vardı,

Daha sonra doğan sl çıktı bunlarda Tempra motoru vardı, 1.6 üstten eksantrikli. Daha sonra SLX çıktı, aynı motorla. Şahinler e elektronik ateşleme kondu,eski motor ile devam etti. Daha sonra Şahin S çıktı onlara da tempra motoru kondu. Bir ara 1.4 Şahin de üretildi sanırım onlarda UNO motoru vardı. En son elektrik enjeksiyonlu doğan SLX ler çıktı. 16 ie.  Aynı motor olmasına rağmen Doğan Tempra dan çok daha fazla yakardı. Bir de 80lerde dizel Şahinler üretilmiş onları pek hatırlamıyorum. 

Yorum bağlantısı
Ümit Türk

Bunların altıı üstü sağı solu da mı vardı ya ?  Neden se Donat teyze aklıma geldi. Üstten aşşa sağdan sola. 

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...